Zkoušel jste ho někdo s airmaticem? Překvapila mě ta převodovka, žil jsem v tom, že to uměj líp.
Jinak zajímavý, z fotek se mi líbí mnohem víc, než naživo.. interiér ovšem parádní.
Mám zkušenost pouze z jiných tříd a je to paráda po těch našich rozbitých cestác i dálnicích. Přesedl jsem pak z E do svého auta a myslel jsem si, že jedu po kolejích.
Zajímavý. Černý lesklý lak středového panelu(na kterém je vidět každé smítko prachu) tu nikdo nekritizuje, krásné stříbrné plasty taky ne. Je zajímavé, že v testech jiných aut na tom diskutéři nenechali nit suchou >:D
Kdyz jsi psal tuhle moudrost byli tu 3 (slovy tri) komenty. Kritizoval to sam autor, urcite se pridaji i dalsi. ;-)
Jinak klavirni lak je podle me v takovem aute elegance sama a jako vse na tomto svete za ten efekt na oplatku chce pecliveho detailera na miste ridice, nic vic, nic min.
Autor to v testu zmínil ( a pamatuji si, že u minulého testu Cčka to autor taky zmiňoval). Je to nepraktické, ale nevypadá to vůbec zle, buď si čuně, tak si nakonfiguruj něco jiného, nebo se o to starej. Je však z fotek vidět, že je špinavý :-)
Hele, furt to šmudlat nějakým hadříkem není žádná zábava. Vím o tom svoje. Lepší je nechat to pokrýt souvislou vrstvou prachu a hned máš dekor "černý mat". Jakýpak čuně. >:-[]
Já asi patřím k těm "některým lidem" a spíš mě dráždí ten tablet. Nepřipadá mi to zrovna jako elegantní řešení. Spíš si vzpomenu na Splash a jeho otáčkoměr. >:D
[odkaz]
Já to mam v autě taky, naštěstí ne tolik, jako to C >:D Takže vím trochu také :-) Občas to přetřu, ale nepřehánim to >:D Tady je toho už hodně a na místech, kam někdy sáhneš... i když, moderní řidiči mercedesu na rádio nehmatají >:D Já i přes multifunkční volnat občas stejně hrábnu na ten panel >:D
Taky proti tomu tabletu nic nemám. Člověk to občas profoukne vzadu stlačeným vzduchem, aby se tam nedržel prach....
Přijde mi to mnohem lepší, než utopené ve středovém panelu, úplně mimo zorné pole řidiče
Osobně, minimálně co se auta týče, snad čuně nejsem (spíš mám opačný "problém"), a přesto bych klavírní lak v interiéru nechtěl ani za nic. Bohužel už jsem narazil na docela dost nových aut, kde se tomu člověk nemůže úplně vyhnout, zvlášť v určitých (častěji vyšších) výbavách. Kromě toho, že je to až otravně nepraktické, na tom nevidím vůbec nic zvláštního, prostě jen černý lesklý lak, kovové|/dřevěné dekory (nemyslím laciné plastové imitace) jsou materiálově nesrovnatelné hodnotnější. Klavírní lak prostě není ani slonová kost, ani ebenové dřevo apod., je to jen aktuálně nafouklá módní bublina (navíc objektivně velmi nepraktická) a je jen otázkou času, kdy splaskne. Každopádně na to, co po ní v bazarech zůstane, moc hezký pohled většinou nebude.
Souhlas, taky klavír nemusím. Když jsem ale koukal na iudexovy fotky z nového Passatu, tak si říkám, že je snad ten klavír lepší...
Další věc je, že dekor má zůstat dekorem - malá lišta z drásaného hliníku je cool, ale pokud se dekor rozleze po celém středovém panelu a všude kolem budíků, je to IMO zbytečné.
Alespoň ta Céčka už dokážou oslovit mladší řidiče a není klasický Merecedes typické auto staršího pána, nebo dokonce důchodce. Za tohle bravo, zvláště v té barvě mu to sekne! Z profilu mi evokuje trochu A4ku kombi, ale jen trošku >:-[]
Opět se ukázalo, že v takovémto voze je dominantou dízlový motor, protože auto není na sportování ( V této verzi, samozřejmě, kdo chce, může mít silný benzín) a odvděčí se velmi dobrou spotřebou. Solidní kufr, prémiový punc, dostatečně silný motor, polykač kilometrů, kdo na to má proč ne? :-) Přiznám se, že i když můj plakátový sen v této třídě je 3er, tak o tomhle bych klidně uvažoval.
Jen otázka na pana redaktora, sedačky nejdou sklopit do roviny? Nebo jste při focení nevyndali sedáky a proto je plocha nakloněna?
Rozumím, mne to přijde důležité u každého kombi, nebo SUV, protože to je důvod, proč si to auto kupuji ne? Jinak by mi stačil sedan. Nevyužiji to denně, ale když potřebuji, tak toto využiju a jsem pak nerad, když se musím omezit a něco nepřevezu ( v rámci možností, ne že budu rvát do kufru europaletu >:-[] )
On se sem jistě někdo ozve, že je kombi zbytečné a že tam jen vozíme zbytečné litry, ale takový člověk to kombi prostě nepotřebuje, tak to nepochopí ;-)
Tak dřívě bylo hodně služebáků v kombi, kvůli DPH... Já měl asi 3, ale je fakt že jsem nikdy sedačky nesklápěl ... teda úplně nevím, jestli by to za dob slušivých chrastivých drátových přepážek šlo ;-)
Už jsem ti to psal, kombi není dodávka. ;-) Sklopit sedačky můžeš i v sedanu (alespoň v některých to jde), v kombi máš ale lepší přístup. Nemluvě o tom, že "zlomená" podlaha vůbec nemusí vadit. To by sis také mohl stěžovat, že po sklopení sedadel nejsou v prostoru druhé řady kotvící body pro fixaci nákladu. >:-[]
Pokud vím, v předchozí generaci byl výsledek stejný a žádné sedáky se nevyndavaly.
Není to dodávka, ale částečně jí může suplovat touto variabilitou, proto je to důležité :-) Já tohle využívám dost často, samozřejmě, kdo to nepotřebuje, tak si to nekoupí, to je logické :-)
K čemu vůbec potřebuješ úplně rovnou podlahu? Zavazadlům to bývá jedno. Jak jsem napsal dříve, podle mne je to faktor ve chvíli, kdy převážíš něco, co musí být podepřené po celé délce, aby se zátěž pěkně rozložila.
I malé dodávky jako Bipper jsou někde jinde co do přepravních kapacit. Můj pohled zkrátka je, že provoz se sklopenými sedadly má být u kombi výjimkou, nikoli pravidlem. Ve chvíli, kdy často potřebuješ řekněme 1,5+ m3 prostoru s dobrým přístupem, by ses měl poohlédnout po dodávce, nebo třeba pickupu. Kombi to může zvládnout, ale je to extrémní případ a ne něco, na co bylo primárně navrženo. Stejně tak bys mohl narvat po střechu sedan (dokud se, co přepravuješ, dovnitř vleze nějakým otvorem).
Jestli budu mit nekdy prilezitost urcite tak ucinim. Z fungovani 8hp v 320d jsem byl nadsen, tady je to hodnoceni autora onoho mercedesackeho automatu o dost horsi. ;-\
Ono mezi námi, já třeba kanály objíždím ( samozřejmě jak to jen jde) a různé díry, retardéry a koleje přejíždím pomalu v jakémkoliv autě. Přijde mi, že vůz pak strašně trpí. Někdy se vyhnout nedá, kostky, nebo si prostě díry nevšimneš, ale asi bych s tim uměl žít. Horší je, když to mlátí i při řidičově obezřetnosti.
Na druhou stranu, u takového vozu bych oželel i ten AMG paket a na komfortní cestování je to auto jak dělané ;)
Pro mě bylo Éčko kombi vytoužené auto už dlouho a to jsem přesně kategorie 20-30 let >:D
Dokonce jsem pyšný na svoji specifikaci pro "důchodce" (vzduchový podvozek, gumy s vyšším profilem, hnědá barva, unvitř dřevo)..
Pohodlnější a "odpočinkovější" auto aby člověk pohledal. Ne každý mlaďoch chce tvrdé, rádoby sportovní auto, řvoucí svým designem do všech směrů. Holt asi nezapadám do současné generace "wannabees" >:D
Však, já neřikám, že je to pro každého stejné >:D Jenže zkus dát anketu této věkové a na výběr 5er/A6/Eklasse, jsem si jist, že Eklasse dostane nejméně hlasů :-)
To je jasný. A i proto mám svoji E classe tak rád. Je to prostě klasický cruiser. Velký motor, ale žádný spěch, žádný velký hraní na efekt, absolutně nulová "sportovnost". :-) Jsem neskonale rád, že se dá v dnešní instantní době sehnat pořád takovéhle evropské auto
Souhlasím, já tedy v nejnovější Eklasse jel ve W124 >:-[] A i tak, na to, že autu je 20 let, tak spousta moderních vozů v oblasti komfortu jízdy předčí i dnes :-)
Neříkám, že by mi to vadilo, kombik má obrovský kufr, ale přecijen, za ty peníze bych šel do toho BMW, nebo A6 :-)
Můj první požadavek na auto (samozřejmě jsem bral ojetinu- na nový model této třídy ještě nemám) bylo pohodlí- absence "sportu" a pak velký benzín, nejlépe atmosféra. Uvažoval jsem chvíli i o A6 2.7, ale jelikož jsem fanda MB tak E350 byla nakonec jasná volba >:D
No jo, jenže já šel do auta s omezeným rozpočtem(jak píšu jsem ještě mlaďoch), s požadavkem na co nejklasičtější koncepci s minimálním rizikem poruchy ( tzn velký atmosferický benzín, žádné turbo, žádné hybridy), plus mi bodla přítomnost pohonu všech kol.
Lexus je možná pohodlnější, ale na nový nemám a do ojetého hybridu bych se bál investovat. Navíc jsem fanda Mercedesu:-)
Ccko sedan mám v této konfiguraci. Rány od podvozku nejsou způsobeny jeho naladěním, ale AMG paket + odpovídající kola automaticky zahrnují pneumatiky runflat. Po jejich odstranění je kultivovanost jízdy na zcela jiné úrovni.
Převodovka funguje dobře (zejména ve srovnaní s předchozí 5 st. verzí), vyžaduje však nějaký čas aby se s ní uživatel naučil dobře zacházet / přizpůsobit se; dále je třeba občas upravovat nastavení "Agility" dle aktuálního jízdního režimu.
Motor je hlučný a dle mě je jedinou slabou stránkou vozu.
Nemám rád, když musíš něco přispůsobovat technice, převodovka má být odladěna tak, aby fungovala správně. Pro mne je stejně jasná volba 250 benzín a tam snad nic dunit nebude.
Auto jede perfektně a já jsem s fungováním převodovky v různých jízdních režimech spokojen; naopak, když jsem si auto před půl rokem vyzvedával, zrovna převodovku jsem vnímal jako velký pokrok oproti předchozím zvykům naladění převodovek v Mercedesech. Nicméně, v článku zmíněná negativa týkající se převodovky jsou řešitelná "porozuměním" její logice chování.
Nové "Céčko" se bezesporu hodně povedlo a možnosti výbavy jsou bezkonkurenční, proto nemohu zcela souhlasit se závěry testu:
"Ze zkušenosti víme, že nejlépe Céčko jezdí na základním podvozku. Musíte však oželit sice drahý, avšak vzhledově atraktivní paket AMG, v rámci kterého právě testované o 15 milimetrů snížené sportovní odpružení dostanete."
... Není pravda, i s AMG optikou lze zvolit komfortní podvozek AGILITY CONTROL, který tak chválíte z předchozího testu, a který si z vlastní zkušenosti velmi dobře poradí i s 18" runflaty od mercedesu. :-)
"Člověk tak může sedět pohodlně a zároveň ve správné řidičské pozici, sedadla by však mohla mít delší sedáky."
... Sada komfortního nastavení sedadel má možnost prodloužení sedáků. :-)
Jinak zcela souhlas s kvalitou interiéru a perfektním odhlučněním, tím "Céčko" opravdu zamířilo hodně vysoko. Hodnocení chování převodovky asi nejsubjektivnější místem u každého mercedesu, proto je fajn, že i mercedes začal s širší nabídkou možností volby jejího chování. Druhá věc je dlouhodobější užívání, "testovací režim jízdy" občas umí naladění převodovky pěkně "zblbnout". >:D
K označení jako "úplný vrchol třídy" by tedy stačilo lépe prostudovat možnosti výbavy, zaměřit se na jednu variantu v době intuitivního online konfigurátoru mi přijde trochu krátkozraké. :-)
Dopr kedy sa uz zacne spotreba meriat realne podla inych noriem?
- Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 5.3 / 3.8 / 4.4
- Co se týče spotřeby, není na tom agregát vůbec špatně. Celkový průměr v testu se ustálil na slušných 6,2 litrech na sto kilometrů. Při 130 km/h na dálnici, kdy motor točí 1900 otáček na nejvyšší převodový stupeň, se spotřeba pohybuje právě v tomto rozmezí, ve městě stoupá k sedmi a půl litrům. Mimo město se dá jet i za pět při defenzivní jízdě.
takze realny rozdiel je +2 litre..
tych 3,8 mimo mesta by bolo dostiahnutelnych asi len dole kopcom pripadne na rovine ustalenou 70.
toto nie je vycitka tomuto autu ani testu.. Toto je vseobecne.. Kedy?
A ked nie tam, tak aspon zvysit mu plat, premie, funkciu !!!
...hmmm..., len kto by potom pisal taketo perfektne testy ? 8-s
No nic, tak aspom pridat na vyplate !
Motor - popisany presne - porovnanie s minulostou, s fungovanim v inych triedach - absolutorium ! :yes:
Prevodovka - popisana presne, ohodnotena podla zasluhy ( nechapem, ked uz maju 9G tronic, preco ho nepouzili v novej generacii noveho auta 8-s )
Podvozok - v tej konfiguracii je to asi tak, ale ako vidim, da sa auto nakonfigurovat aj s inym naladenim, bez nutnosti absentovat AMG exterier paket, ktory -
- sice vyzera zaujimavo, ale pre niektorych az moc "okazalo".
Interier - popisany pekne, hold, je to novy Medved s tabletom, s tym moc nenarobime, ale co do materialov a spracovania, tam asi dokaze v ramci D3 udrzat krok ( klavirny lak - vec vkusu - su aj ine moznosti )
Jazda, pouzivanie, komfort, spotreba... - komu vyhovuje, ten po nom skoci. Tam ja ziadne verdikty robit nechcem.
...a este pekne zmienene, ze Mercedes akoby rezignoval na silnejsie naftaky napriec ponukou - tam im moze ujst vlak ! - ved 3 litre v nafte robia obidvaja konkurenti silnejsie, ponukaju ich napriec takmer celou svojou ponukou, nehovoriac o moznosti ich vykonnejsich viacturbovych verzii. ;-)
No co dodat...Medo - polepsi sa ! ;-)
A Ondřej na hrad !!! >:D
testoval by prezidenstske limuziny na hrade >:D
to by sme tu mali castejsie testy A8, BMW 7, S-klady, LS, Jag XJ... >:-[]
no joo, tu by ale chybal ! :-|
Koho si národ zvolil, toho tam má. Stejně tak tomu bylo v roce 1948, teda tam byl rozdíl ten, že v ulicích bylo tehdá 700 000 lidí, ovšem ti demonstrovali na podporu Klémy, že :-)
Jeden je hulvát, protikandidát "Boryš" je yas senilní dědula, co všude spí a není mu rozumět. >:D
To je tak, když se kecá u piva a národ řídí kmotři, lobbisty a figurky v pozadí, co tahaj za nitky. A na každýho v politice něco ví anebo si je dávno koupili.
A4 je Avant ;-) A aktuálně bude zřejmě horší než C...vyjma nabídky V6 v naftě. U nový generace se dá očekávat, že bude jednoduše o dva roky lepší než C-Klasse. A za pár let naopak.
V konfigurátoru jsem třeba nenašel možnost spojit 220CDI se 7-G Tronicem a po zaškrtnutí sady, kde je obsažen bylo zároveň znázorněno odečtení 65k za automat. Tím neříkám, že tato kombinace obecně neexistuje.
Na druhou stranu mi přišlo, že je možný kombinovat AMG paket se standartním, sportovním i vzduchovým podvozkem. Jako to tedy je?
K motorům? Souhlasím...buďto zážehovej V6, nebo se člověk musí spokojit s R4, což je vůči ostatní konkurenci diskvalifikace.
Obecně je neochota následovat výkonový parametry šestiválců konkurence od M-B zarážející...
On ceník Mercedesu je pro mě osobně jedna z největších záhad světa, kdo se v tom vyzná, tomu smekám. Dostali jsme ale seznam příplatků přímo od výrobce, takže automat by měl být tak, jak píšeme. Co se týče AMG paketu, tak ten je ve spojení jen se sportovním nebo vzduchovým podvozkem, přičemž podle nás je pořád nejlepší ten nejlevnější, tedy základní podvozek. :-)
Z D3 má obecně nejprůhlednější konfiguraci BMW, český mutace konfigurátorů hvězdy a čtyř kruhů jsou natolik tristní, až nestačím kroutit hlavou. (a to má M-B alespoň hezkou grafiku, Audi je úděsný).
Ano, i v D je automat k tomuto motoru a nenabídnout ho u nás by byl nesmysl (manuály se kupovaly ve větším množství u dvoulitrů pouze k A4, kde byl Multitronic).
Exteriérový AMG paket je možné nakombinovat i s tzv. komfortním podvozkem Agility Control. Dokonce i na run-flatových pneumatikách je pak automobil nečekaně komfortní (agility control nastaven na "comfort – C)". V jiných nastaveních jsem to zatím nezkoušel, neboť ani nemám zájem. >:-[] Takto je to super. ;-)
AMG paket lze kombinovat s komfortním, sportovním, nebo vzduchovým podvozkem. I standardní (komfortní) podvozek je v kombinaci s AMG paketem otřes... dokud se z auta nesundají runflat pneu. Oficiální ceník neznám, auto jsem objednával dle českého konfigurátoru a tam kombinace 220 BlueTec + 7G-Tronic Plus je.
Tak ani na "kostkovici" moje auto na run-flatech nedrncá (v komfortním nastavení standardního podvozku), možná mám jen výjimečně komfortní kus, neboť tak pohodlné svezení jsem si na 18" discích ani nepředstavoval. V prvním testu třídy C na auto.cz měli připomínky na charakter vzduchového podvozku při přejíždění vlakových kolejí, při nízké rychlosti já na standardním podvozku ani nezaznamenám, že přes koleje přejíždím.
Na okreskách a na dálnici je uvedená kombinace snesitelná, ale ve městě ne. V Praze jsem s vozem najel prvních 15tis. km na runflatech a rozvrzal se mi interiér; pocit z jízdy velké zklamání. Časem jsem otupěl, ale většina spolucestujících byla "kvalitou" jízdy nepříjemně překvapena. Po výměně pneumatik mám pocit jako bych řídil jiný vůz a nyní naplňuje původní očekávání - komfortní jízda, útulný interiér a jako bonus vůz dobře hraje a perfektně svítí.
Když je auto nové, nemusí mít kompletní nabídku motorů. Viděl bych to na pozdější uvedení I6. Možná při faceliftu, ale možná už ve 2015.
Proto možná ta neochota následovat výkonové parametry konkurence, když jsou CDI V6 na konci svého života .... už se na nich prost nedělá, nevyplatí se to.
Je otázkou, k čemu ten 6V vůbec nabízet. Uložení motoru, izolace zvuku a vibrace jsou u moderního vozu na takové úrovni, že uvnitř 4V a 6V sotva kdo pozná. A pokud 4V dosahují výkonových parametrů dřívějších 6V?
Tím se můžeš uklidňovat, ale rozdíl tam pořád je. Alespoň pro mne. U C to nejde porovnat, protože vznětový šestiválec nenabízí, ale v interiéru byl čtyřválec slyšet více, než by se mi líbilo, takže věřím, že by byl přínosem i po stránce hlukového komfortu. A 150 kW je na prémii relativně málo. Také si myslím, že nabídku ještě rozšíří.
Jakmile je na test prémie, obvykle test není odbytý, zkrátka taková přímá úměra. Čím lepší vůz, tím lepší test...
Zde to platí dvojnásob. Hezky napsaný test, autor testoval vůz, nikoliv čtenáře. Ale stále mi v hlavě vězí otázka, prémiová otázka za 1000. Proč tohle nejde i u testu toho sebeobyčejnějšího modelu, třeba od Dacie?
V jednom ale autorovi nerozumím. Proč by zrovna tahle kombinace měla patřit mezi ty nejprodávanější? Nemyslím, že by AMG paket patřil mezi extra častou volbu.
Jestli S definuje velké limuzíny, tak se nebojím napsat, že aktuální C definuje střední prémii. Minimálně po vzhledové stránce jí konkurenti nesahají ani po kotníky. Jak BMW, tak Audi, zabředlo do stereotypů své unifikace a evidentně neví kudy kam. Zatímco tvary BMW či Audi s každou další generací náhodně bobtnají a křiví původní charakter, Mercedes nasadil velmi čistý, až krystalicky čistý styl.
Lehkost linií nezná mezí, i v kombi působí natolik lehce, že kterýkoliv konkurent v sedanu může tiše závidět. Boční profil v ryzím prémiovém charakteru, za předním výřezem kola je, ... však víš.
S AMG paketem pak vůz dostává dynamiku světelného paprsku. Světelná technika navíc nenechává nikoho na pochybách, že doba xenonová se řadí do pravěku. To, co u Leonu zažijete za příplatek v ochutnávkové dávce, vás u nového Céčka smete jak Pendolino na přejezdu. Už jen odemčení vozu se stává zážitkem. Kolik že za tohle Mercedes žádá? 1,5M? Není tohle lepší jak krabka cigaret 1x denně 60 let?
Pan Ondra to vystihl celkem OK, ale já mám nejraději tady toto video. Po průměrném úvodů to z chlapců sálá, ten pocit toho příjemna, které se snaží uchopit a sdělit [odkaz]