Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz C 220 CDI – Nejúspornější s hvězdou

Palivo teče do válců jen po kapkách: 2,2litrové biturbo umí být stejně úsporné jako dieselová šestnáctistovka!
Zpět na článek
19. 1. 2012 11:17
19. 1. 2012 11:32
19. 1. 2012 11:43
19. 1. 2012 12:01
19. 1. 2012 12:48
19. 1. 2012 16:27
19. 1. 2012 21:20
19. 1. 2012 11:18
19. 1. 2012 11:27
19. 1. 2012 11:44
19. 1. 2012 12:28
19. 1. 2012 12:49
19. 1. 2012 13:02
19. 1. 2012 13:52
19. 1. 2012 16:32
19. 1. 2012 21:52
19. 1. 2012 22:41
20. 1. 2012 15:01
4. 2. 2012 22:14
19. 1. 2012 12:25
19. 1. 2012 13:10
19. 1. 2012 15:01
20. 1. 2012 14:39
20. 1. 2012 17:19
21. 1. 2012 12:55
22. 1. 2012 00:10
19. 1. 2012 17:51
19. 1. 2012 21:42
19. 1. 2012 22:29
19. 1. 2012 23:02
19. 1. 2012 23:49
19. 1. 2012 23:56
19. 1. 2012 13:50
4. 2. 2012 19:17
19. 1. 2012 10:55
Nova doba
Kupovat si Mercedes, priplacat za AMG paket a sledovat kazdy deciliter, ehm, nafty... 8-s No nic, doba si ziada uspesnych ludi, znackove veci, treba ukazat, ze na to mam :yes:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - WinDiesel
19. 1. 2012 11:11
Re: Nova doba
No Tobě to myslím nehrozí, tak co si o tom nezaplácat, co?
Co já jsem koukal, tak se tady spíše prezentuje grupa lidí, kteří chtějí ukázat že na to mají tím, že si koupí benzínový 8válec.
Avatar - jazva
19. 1. 2012 11:17
Re: Nova doba
No a potom to radšej nevytáčajú, aby jazdili iba na štyri valce s ako tak prijateľnou spotrebou... 8-s
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 11:29
Re: Nova doba
Já nepotřebuju jezdit po okreskách 120 a na dálnici 200, jezdím dle dopravních předpisů.

Kvůli tomu že to umí jet 250 sem si to nekupoval, mě je upřímně jedno zda to umí jet 180 nebo 330. Tyhle parametry mě nezajímaj.
Avatar - jazva
19. 1. 2012 11:32
Re: Nova doba
Mne to proste príde ako keby si niekto kúpil zámok a potom žil a vykuroval iba jednu miestnosť, lebo mu to vraj aj tak stačí. Na čo ti je 8válec, keď 99,99999% času jazdíš aj tak na 4valce????
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 11:41
Re: Nova doba
Ono to vypánání válců funguje až od 80ky nahoru >:D A ještě jen při konstatní rychlosti.

Takhle hlavně roivnaté okresky a dálnice.

Ve městě nebo v serpentýnách to fakt na 4válce nejezdí...

Jinak s tím zámkem ses trefil. Doporučuju ti někdy prohlídku zámku v zimním období, některé soukromé sou takto otevřené, třeba Nelahozeves. Tak po hodinový prohlídce seš zmrzlej jak nanuk >:D
19. 1. 2012 11:37
Re: Nova doba
Naco osobne utoky? Kazdemu, co jeho jest.

M-B ponuka za zhruba rovnaku sumu C 200 s porovnatelne vykonnym benzinovym motorom. Nepamatam sa, kedy som niekde videl test C-cka s benzinom zo spodnej casti ponuky. Nemohla by sa redakcia posnazit ziskat na test nieco take? Alebo C 250?
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 11:43
Re: Nova doba
Testy benzínů se poslední dobou nedělaj a sou jisté zančky, není to zrovna MB ale nebudu jemnovat co ani nic tkaového nemají k zapůjčení bo ty benzínové verze vedou leda tak v katalogu....

Stačí se podívat na smutný fakt statistik SDa a poměru diesel/benzín
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 11:43
Re: Nova doba
Benzínové motory v C a E třídě jsou okrajové. Ale naopak se hodí k sportovnímu C coupé a SLK. Hlavní je, že je výběr ;-)
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 11:48
Re: Nova doba
Otázkou je jak dlouho ještě.....
19. 1. 2012 11:53
Re: Nova doba
Je samozrejme dobre, ze su aspon v ponuke. Mnozstvo ludi ani neuvazuje o benzine v tejto triede a je to podla mna skoda. Niet sa co cudovat, ked samotny vyrobca nema zaujem o propagaciu.

Netyka sa len CZ/SK, ale aj zapadnej Europy, kde je napr. M-B C alebo BMW 3 beznym autom, ako u nas Octavia. Kazdy chce automaticky diesel, lebo to malo zerie. Pritom ludia chodia do prace a domov po meste denne 6km tam a 6km spat a maju na to C 200 CDI alebo 318d.
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 11:59
Re: Nova doba
To víš no....
Kouká se jen na provozní náklady a nic víc.
U spotřebáku na převoz z A do B se člověk nediví. Pokud je nový a máš to v záruce.

Ale kdo to pak nasaje po prvním majiteli po záruce a koupí si na takový trasy sazínka, tak to je borec.

Protože se zaniklou zárukou už má diesl jedinou výhodu - tu spotřebu. Jinak je ve všem horší a dražší než benzín. Od ceny paliva po servis, spolehlivost, zvukový projev, plynulost zátahu atd.
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 12:01
Re: Nova doba
No ale vzhledem k ceně paliv se podle mě není čemu divit. Jako rodinné auto, které dost najezdí, proč ne. Přitom parametry výkonové jsou už dnes stejné jako u benzínu. Já bych Céčko taky preferoval v dieslu a taky jsem ho takto měl. Do sportovního zase benzín.
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 12:13
Re: Nova doba
To je právě o tom, co je zmíno v prvním příspěvku - že si chce dotyčný(á) hrát na hogo fogo - mam Mercedes ale přitom kouká kudy ušetřit na provozních nákladech a nejlíp aby to jelo na výpary.

Nebo opačnej extrém - koupí to borec, auto s papírovou spotřebou 5 litrů a on to drtí co to dá a jezdí tak za 8,5.

A mě se bude někdo smát s V8kou....

Kupovat si luxusní auto za mega s super hyper eko verzi, kde je i vyndaná rezerva atd. aby to mělo o půl kila méně aby to moc nežralo, tak to je přesně o tý vopici a banánech.

Když na to nemam, nekupuju si Mercedes a koupím si šáde či renault a můžu projet půl míče v palivu....

To je jak ti borci co se chvástaj "Já beru měsíčně 55 táců"....a na otázku "kolik platíš nájem" odpovídaj no já mam zatím pronájem a platím 15 měsíčně popřípadě no mam super novej byt 3+1 a s inaksem za 21 popř. paltím hypotéku 18 měsíčně...

To se vyždycky podaám za břicho....

Takže vlastně máš 35(+/-) vid a oni valí voči.....
Protože těch 20 ti spolkne pan domácí či banka.
Tak nějak podobně je to s tím "nežravým luxusem"
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 12:48
Re: Nova doba
I lidé, co mají auto za milion se dívají, kolik to žere. Zvláště, když s tím pak jezdí denně.
19. 1. 2012 15:53
Re: Nova doba
To je relativní...mě 2.0T taky žere pomalu dvojnásobek toho, co dCi a nijak mě to nebolí. Jede nesrovnatelně líp, má hezký zvuk a spolehlivost vypadá zatím slušně. A až mě přestane bavit platit spotřební daň, zplynovat to půjde taky.

Myslím, že Dinar má taky auta v benzínu...
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 16:27
Re: Nova doba
To já má taky atmosférický 3,5 litr benzín, ale nejezdím s ním do práce. ;-) A až bude třeba rodinné auto, tak určitě diesel....ebo ne určitě, ale pravděpodobně.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
19. 1. 2012 12:10
Re: Nova doba
Při výběru aut do testu jsme samozřejmě omezeni složením novinářské flotily nebo spektrem předváděcích vozů - a to zase reflektuje situaci na trhu. Benzinové Mercedesy se nám přesto čas od času dostanou do rukou:
- u třídy C zatím jen šestiávlec C 350 [odkaz]
- u E kabrio test E 200 CGI [odkaz] (motoricky shodné s C 200, dokonce i stejná platforma, jen karoserie je jiná)
- a stučně také E 250 [odkaz]
19. 1. 2012 12:35
Re: Nova doba
Vdaka, presne to mam na mysli. Situacia s testami a predajmi mi pripomina situaciu pijana z maleho princa. Clovek, ktory je bezny spotrebitel a nezaujima sa o auta, ani netusi, ake benziny su v ponuke a logicky o nich ani neuvazuje.

V E-cku dostali tie motory vcelku pozitivne hodnotenie. C-cko s nejakym "ludovym" benzinom by bola urcite zaujimava tema na test. Ked sa pozriem na prehlad testov nielen aktualnej generacie, je to bud benzin V6, alebo same naftaky.
Avatar - Johny.Rico
19. 1. 2012 19:11
Re: Nova doba
Právě ty ses úplně zasekl v pravěku. A s takovými, jaký jsi ty, by právě TA doba měla pohnout.

Země nechce lidi, kteří umí jen plýtvat. Zamysli se.
19. 1. 2012 11:18
Spotřeba
Vskutku překrásné hodnoty. Zajímalo by mě ale, jak by spotřeba dopadla třeba na trase Praha - Chomutov, kde je jakákoliv plynulá jízda vyloučena. Celou trasu se jede brzda plyn...U BMW 525d bylo psáno, za kolik jezdí při využívání potenciálu motoru. Zdá se mi, že u úsporných verzí se testuje, za jak málo se s tím dá jet, ne kolik sežere, když se opravdu jede.

Musí se ale nechat, že dálniční spotřeba je super. 2050 ot/min to chtělo jistou dávku odvahy, má to ale logiku.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
19. 1. 2012 11:23
Re: Spotřeba
"C 220 CDI je přitom přeborníkem i při větší zátěži. Udržet se při dynamičtější jízdě mezi 5 a 6 l/100 km není nejmenší problém. Jedinou podmínkou je vyvarovat se zbytečného vytáčení motoru."
19. 1. 2012 11:27
Re: Spotřeba
Přehlédl jsem :-)
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 11:44
Re: Spotřeba
Mercedes obecně má vynikající diesely. Kultivované s velým zátahem a nízkou spotřebou. 220 a pak 250 CDI jsou špička. Osobně jsem zvědavý no nový 350 BlueTec.
Avatar - Dinar
19. 1. 2012 12:28
Re: Spotřeba
Tohle můžeš směle prohlásit o komkoliv z D3 plus, budem-li mluvit jen o čtyřválcích, o dalších pěti šesti mainstreamových značkách. Jinými slovy, prohlášení k ničemu. Navíc, při srovnávačkách tohoto biturba např. mezi zákl. motorizacemi vyšší střední, končí aktuálně poslední, dynamicky o.k., spotřeba a kultivovanost horší.
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 12:49
Re: Spotřeba
Prohlásit to můžu o Jaguaru a Mercedesu. S ostatními nemám dost zkušeností. Jen takové, co si přečtu. ;-)
Avatar - Dinar
19. 1. 2012 13:02
Re: Spotřeba
Pokud použiješ výraz špička, znamená to špičku něčeho, tj. nejlepšího mezi něčím, mezi svou konkurencí. Neznáš-li konkurenci, pak raději nešpičkuj. Na to tu máme jinou HoDbornIci. ;-)
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 13:52
Re: Spotřeba
Vzhledem k tomu, že Mercedes do vozů dal dieselův motor jako první a stále udává tón v technice (vynalezli keramické brzdy, airbag...) a hlavně vynalezl první auto ... tak nejde mluvit o něčem jiném. Je to král mezi jinými značkami napříc kompletním segmentem všeho co jezdí po 4 kolech - včetně náklaďáků a autobusů atp.

250 CDI v době svého uvedení neměl konkurenci. Rok 2009. Dodnes je svými parametry špičkový. Ve spojení 4Matic v C Klasse se těžko hledá odpověď některé ze značek.
19. 1. 2012 15:49
Re: Spotřeba
Co vynalezli nebo nevynalezli před sto, padesáti nebo třeba deseti lety nemá na současnou produkci žádný vliv...uvědom si přínosy Lancie nebo FIATu a kde jsou teď...? Posledním průlomovým vynálezem v motorářské technice je MultiAir a ani ten velké štěstí FIATům nepřinesl...

Zase to tak neprožívej, B-Klasse je špatná, E-Klasse ze současné D3 nejslabší a o dodávkách a tahačích škoda mluvit (jo, je to jiná firma, ale logo je stejný...). Na druhou stranu, CLS je prostě majstrštyk...
:yes:
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 16:32
Re: Spotřeba
Viděl jsem fabriku, muzeum, byl jsem v AMG a viděl testování, montáže v Affalterbachu. Takže jsem celkem přesvědčený. Plus vlastní zkušenost. Nová B Klasse je parádní rodinné auto, které v své cenové rovině poráží všechny soupeře. Krom toho jsem s ní jel a je to prima svezení. Až budu uvažovat o rodinně....pokud do toho dají 4Matic, tak proč ne.

E Klasse je etalon. Je z nich nejdéle na trhu a je velmi konzervativní. To z něj nedělá nejhorší. Ani technikou ani vzhledem.
Avatar - Kolouš
19. 1. 2012 21:52
Re: Spotřeba
B Klasse je spatna? Podle ceho soudis? Jel jsi s tim? Nebo to dokonce mas doma?
Tahace taky? V tuhle chvili je actros nejvychytanejsi a nejuspornejsi tahac/podvozek na trhu a loni predstaveny novy Actros posunul hranice vice nez o generaci. (komfort a stabilita rizeni, pojeti kabiny, prevratna technika jako napr. vodni retarder, vedeni zadni napravy...)
Tvoji nevedomost jenom umocnuje tvrzeni, ze nakladaky dela jina firma....
Tady nejsi u renaultu chlapce, tohle je mercedes!
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 22:41
Re: Spotřeba
:yes: ...V případě uživatele Cara Binieri T-12 dní sedí, že ti co nejméně vědí nejvíce mluví a soudí.
19. 1. 2012 23:09
Re: Spotřeba
Říká někdo, kdo z prohlídky muzea pozná kvalitu současné produkce a není schopen pochopit přednosti manuální převodovky. ;-)
20. 1. 2012 15:01
Re: Spotřeba
...?? to jsem si taky naivně myslel, než jsme do firmy pořídili první VITO - zadní dveře hníly skrz na skrz snad co rok, uvnitř drnčelo vše co tam bylo - fakt kvalita, zlatej Tranzit.... ;-) . A není to opravdu tak dlouho, takže tvůj výlev v podobě poslední věty fakt sedí!
20. 1. 2012 15:22
Re: Spotřeba
U nás neprošel šroubovákovým testem strukturální integrity pomalu calý podvozek... :-) Druhá generace byla lepší, ale oproti zavedené klasice pořád nif mof.
19. 1. 2012 23:07
Re: Spotřeba
Novou B-klasse jsem ještě nejel, podobně asi jako téměř nikdo tady. Stará byla příšerná obzvláště v poměru cena/výkon a v tom, že absolutně nesplňovala požadavky na to, co auto dělá prémiovým a použitelným pro rodinu. Nebyl to Mercedes, hotovo tečka. Až budu mít možnost projet novou (nebudu), klidně názor přehodnotím.

Tahačema nejezdím, ale známí z oboru preferují tahače Volvo Group (jedni Magnumy a druzí originál FH a k Mercedesům mají poměrně dost výhrad. Jak jsem koupil, tak prodávám. S užitkovými Mercedesy jsem se setkal v podobě Vita, Viana i Sprinteru...provedením počínaje a pekelnou spolehlivostí konče je řadím na chvost v dané třídě. (ve firmě s dvojkombinací Vito - Sprinter jsem dělal 2005-2011). Jak se to dělá, ukazujou nová Iveca a Ducato-Jumper-Boxer...

S tou firmou jsem se upsal, měl jsem na mysli divizi. Tak jako tak kvalita všeho užitkového, s čím jsem se setkal, očekávání vzešlé z hvězdy na masce nesplňuje (ve srovnání s osobními vozy nepochybně).

A některé věci od Renaultu by Mercedes používal moc rád... ;-)
Howgh.
4. 2. 2012 22:14
Re: Spotřeba
No, Actrosy ani Atega nejsou zrovna vzor tahače, to je fakt. Prostě ne vše je doklonalé, ale ..osobáky jsou prostě Mercedes, nic nenaděláš! Hlavně, i po 10 letech jsou šik!
Avatar - Dinar
19. 1. 2012 12:25
Re: Spotřeba
Nechci být šťoural, ale není přece jen mezi výrazy "dynamičtější jízda" a "vyvarovat se vytáčení motoru" nějaký neřešitelný rozpor? :-) ;-)
19. 1. 2012 12:27
Re: Spotřeba
neni, dyt to tahne vocpoda >:D :-)
Avatar - WinDiesel
19. 1. 2012 20:19
Re: Spotřeba
No možná lepší než většina benzínů, které netáhnou ani vocpoda ani vůbec >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
19. 1. 2012 12:34
Re: Spotřeba
A proč u dieselu s výkonem při 3000 ot. honit motor do omezovače? Abych si dokázal, že pak u to tolik "netáhne" a je hlučný? Spektrum 1000-3000 ot. bohatě stačí pro jakoukoliv rychlost
Avatar - Dinar
19. 1. 2012 13:10
Re: Spotřeba
Aha, rozuměl jsem tomu článku tak, že zásadou a receptem na spotřebu u tohohle motoru je řadit kolem dvou tisíc, páč jede o čtrnáctiset, pak se dívám, že maximum výkonu je ve třech, tak mi to nějak nešlo dohromady s tou dynamickou jízdou. Ono je v zásadě jedno, kde má motor omezovač, točit jej nad otáčky max. výkonu nemá smysl nikdy, vytočit ho k tomu maximu, je ale určitě nutné, má-li jít o dynamickou jízdu, navíc u motoru se 170 koňmi.
Avatar - Emel
20. 1. 2012 14:39
Re: Spotřeba
To není tak úplně pravda... vytáčet přes maximum výkonu smysl má... pokud mi při přeřazení spadnou otáčky z 3000 na 2500 a výkon ze 125 třeba na 100kW, pak by pravděpodobně bylo lepší pokračovat ještě na 3300 (u MB je stále ještě 125kW, typicky by ale bylo o něco méně) s následným pádem na 2750 (kdy už je třeba 115kW).

Pokud má tento motor maximální výkon v rozpětí 3000-omezovač, pak nejdynamičtější jízda bude taková, kdy otáčky při přeřazení nespadnou pod 3000 a po celou dobu bude k dispozici maximální výkon.
20. 1. 2012 17:19
Re: Spotřeba
Tak nějak - dokud máš větší výkon, než bys měl po přeřazení, tak to nemá smysl. Pokud dřív nenarazíš na omezovač.
Avatar - Emel
21. 1. 2012 12:55
Re: Spotřeba
...samozřejmě čistě z pohledu maximalizace dynamiky bez ohledu na vše ostatní (spotřebu, akustický komfort, životnost motoru).
22. 1. 2012 00:10
Re: Spotřeba
Přesně. Ale při vytáčení motoru do maxima výkonu ti většinou o tohle moc nejde. ;-) Nedá se to jednoduše paušalizovat. Pointa je, že existují situace, kdy se vyplatí točit i nad otáčky, kde má motor maximum výkonu.
Avatar - dicky
19. 1. 2012 17:51
Re: Spotřeba
Vy jste tam fakt uz v cili >:D Testovat mercedes a poukazovat a cely test tocit kolem toho ze ma spotrebu o litr mensi a jezdi za 4 >:D
Asi jedinna cast sveta kde resi ze mercedes za v prepoctu za- 50 000- babek ma spotrebu 4 litry..
Boze mercedes na naftu z uspornych duvodu a jeste resi ze to ma spotrebu snad 4litry toho dechtu..
Tenhle test necham kamaradum prelozit at se pobavi jak se tady testuji auta.
To musi byt uzasny zvuk kdyz ho nastartuje po ranu a vyjezd ze vrat domu za zvuku toho dehtovace
>:D
Dustojnost a luxus sam >:D
to jste to dopracovali
Avatar - WinDiesel
19. 1. 2012 20:20
Re: Spotřeba
Ty to neumíš přeložit sám, zoufalče?
19. 1. 2012 21:42
Re: Spotřeba
Nech sa kamarati za velkou mlakou pobavia. Nech sa paci. Ja som sa bavil pred par rokmi nad reportazami v spravach o tom ako americania odchadzaju z pumpy bez platenia, rozumej kradnu palivo. Dovodom bolo zvysenie galonu benzinu o par drobnych.
Tradicne si vyprodukoval blabol o nicom, gratulacia.
Avatar - Ham.
19. 1. 2012 22:29
Re: Spotřeba
Buď v klidu, zrovna Mercedes se na vás chystá s nejdelším seznamem dieselů a určitě to nedělá proto aby je vystavoval v showroomech. A neboj, smát se vám nebudeme.

[odkaz]
Avatar - Kolouš
19. 1. 2012 23:49
Re: Spotřeba
hele dicky, co ty vlastne jsi zac?
co tak asi muzes delat?
Cim se tak zivis?
Rikam si, jak asi takovej dicky z ameriky vypada? Hromotluk ve flanelovy kosili s velkou westernovou sponou na pasku a na zadnim okne svyho "dick-upu" vlajku konfederace.... je to tak? povez.
Nebo za prezdivku dicky se skryva zaprdek z vysocan, co kazdej mesic po ucnaku stal frontu na mesicni litacku na metro??? Co kapni bozskou
19. 1. 2012 23:56
Re: Spotřeba
To jsou hodnoty z PP, nebo podle tankování?
19. 1. 2012 13:06
cena turba, vstřiků, čerpadla, filtru pevných částic
Možná by to chtělo uvádět i ceny některých dílů, protože to lidi taky zajímá. Když jsem si tyto ceny u některých aut zjišťoval, tak to moji touhu po ojetém dieselu spolehlivě zabilo a někdo si tuhle recenzi při koupi ojetiny taky přečte. Kupovat benzínové nepřímé vstřikovače např. do MPI motorů je proti tomu jako dát zpropitné. Nehledě na to, že jsou mnohem méně poruchové. Škoda že je nafta uměle podporována nižší spotřební daní, protože pokaždé když vidím pěkného M-B co chrochtá na parkovišti...no nějak mi to k luxusu nejde.

Jakýkoliv luxusnější (ne sportovní - u něj je to o názoru) mercedes bez automatu je pro mě osobně divný a řeči o spotřebě to nezachrání, protože CVT, vícestupňové měničové automaty a dvojspojky se občas spojují s nižší spotřebou díky většímu převodovému rozsahu.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 13:49
Re: cena turba, vstřiků, čerpadla, filtru pevných částic
:yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 13:53
Re: cena turba, vstřiků, čerpadla, filtru pevných částic
No hlavně Mercedes dává kompletní záruku na 6 let, takže tady není, co řešit. Navíc patří k těm spolehlivým.
19. 1. 2012 14:09
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Souhlas, prý má i zadarmo servis (nevím co všechno), takže jsem to myslel na starší ojetinu třeba jen se zbývající roční zárukou nebo těsně po záruce. Kdybych neměl kamaráda s diesel fordem, kterého to auto po záruce (cca 100 tisíc km) finančně sežralo (oprava stála asi jako zůstatková cena auta), tak bych neprudil.
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 16:34
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Jo v ceně je i servis a pravidelné prohlídky. Tak kupovat drahé auto starší 6 let po více majitelích je vždycky riskantní podnik....
Avatar - Thomas89
19. 1. 2012 14:41
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
auto může být spolehlivý sebevíc, ale když ho dostane do ruky nějakej *píp*........
Avatar - Ronault.
20. 1. 2012 23:53
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Nedává, musíš si ji připlatit.
22. 1. 2012 00:13
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Integrovaný servisní paket na 6 let je v ceně vozu.
Avatar - WinDiesel
19. 1. 2012 20:23
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Cena piezovstřikovače Continental (diesel).... do 10000 Kč.
Cena piezovstřikovače Continental (benzín) ... cca do 25000 Kč
Poruchovost minimální u obojeho ..........
Avatar - CommonUser
20. 1. 2012 15:49
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Autobild 3/2012 (zatial len tlacena forma) - Taxi 220CDI - 7x menene vstreky.

Starsi link:
[odkaz]

Chlope setri palivo, my ta potom oberieme na servise ... :-O
4. 2. 2012 22:18
Re: servis 6 let nebo 120 000 km
Zurzeit tendieren viele C- und E-Klassen sogar zur Null-Emission – sie stehen nämlich in der Werkstatt. >:-[]

Ide ale o stary problem s vyrobnou vadou piezo vstrekovacov. Svojho casu to bol obrovsky problem, ked sa ani nevedelo, ktore vstreky su postihnute chybou a tak v servise kludne namontovali nove vstreky a tie boli tiez chybne a tak sa tam clovek mohol otocit aj 8x, stale si ale myslim, ze takyto novy disel je viac poruchovy, nez benzin, hlavne ten prapovodny atmosferciky. I ked by sme to vzali cisto teoreticky, tak vzdy tam bude viac suciastok - minimalne o DPF a SCR.
19. 1. 2012 13:50
C JAKO... CÍL
Málo platné, ve střední třídě je stále céčko absolutní prémiovou kráskou, auto, které žije na vlně harmonie, přehlednosti a dokonale vyvážených tvarech. Ve spojení s předmětnou motorizací nepochybně ideálním vozem pro 90 procent populace. Cena dokonce fantastická, kolem miliónu špičkový prémiový produkt.

Tady se AUDI přitažlivostí dotahuje snad jen v mutaci Allroad. Novou trojku jsem živou ještě neviděl, ale s vědomím absolutní krásy karoserie céčka jsem (zatím) pevně přesvědčen, že ani nová trojka nemůže mercedes předstihnout.

No, test potvrdil, že jestli chce někdo špičkově investovat zítra do své garáže milión korun, ví kudy a kam se vydat.

Obecně (prestřídně) vzato je současné céčko dokonce snad i nejkrásnějším autem světa svého karosářského segmentu.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 13:56
Re: C JAKO... CÍL
S tím se nedá než souhlasit. Navíc pro páry nabízí mutaci v podobě povedeného C coupé :yes:
19. 1. 2012 19:47
Re: C JAKO... CÍL
Me by se libil kombik, bude?
19. 1. 2012 20:14
Re: C JAKO... CÍL
Coo?? Kombík S204 se prodává teprv asi 4 roky.
19. 1. 2012 22:39
Re: C JAKO... CÍL
4,4 l/100 km? Nevim, myslel sem ze to neni ten samej motor. Jestli se pletu tak sorry.
19. 1. 2012 22:47
Re: C JAKO... CÍL
Nejdřív ale trochu zeširoka: čtyřválec se 125 kW a 400 Nm, kterých dosahuje z objemu 2,15 litru, náleží do konstrukční řady OM651. To znamená, že jde o úplně jiné železo, než jaké jsme testovali na začátku kariéry této generace (TEST Mercedes-Benz C 220 CDI – Zpátky ve hře), viz clanek.
19. 1. 2012 19:01
Škoda, že se nědělá 4x4
Tohle auto se mi moc líbí. Pro své potřeby ale potřebuju verzi s pohonem všech kol. Alternativou je tedy 250 CDI 4Matic, ale ten se zase nedělá jinak než s automatem. Kdyby mi dali do nabídky 220 CDI 4Matic s manuálem, asi bych začal těžce přemlouvat manželku na pořízení nového auta :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
19. 1. 2012 19:26
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
Současná verze pohonu 4Matic je stavěná tak, že nemůže být s jinou než automatickou převodovkou 7G-Tronic. Středový diferenciál totiž tvoří s převodovkou jeden celek.
19. 1. 2012 20:12
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
To je pravda, ale co brání například tomu, aby pohon 4Matic byl spojen i s motorem 220 CDI? ... Například GLKčko tento motor ve spojení s 7Gtronic a 4Matic má...
Avatar - Kolouš
19. 1. 2012 21:32
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
typova politika, draha homologace vs. prodeje atd....
kdo chce 4x4 zvladne financne 250cdi a naopak
za sebe ale musim rict, ze neni jediny objektivni duvod nemit automat. sam mam 220cdi kombi se 7G tronikem a chrochtam si blahem. mozna to zvysuje spotrebu, ale komfort jizdy a jemnost razeni sedmikvaltu to vynahrazuje.
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 22:45
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
Souhlas, taky mám stejnou převodovku a je parádní. Navíc má několik modu - sportovní, městský, manuální. S lepší už jsem jel jen v E 63 AMG - Speedshift
Avatar - Kolouš
19. 1. 2012 23:38
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
v ecku jsem nejel, ale mel jsem moznost jet par kol v C63 na Slovakiaringu a vyrazilo mi to dech. Nikdy jsem neridil nic silnejsiho, takze i kdyby to melo starej petikvalt, tak verim ze i tak bych mel hubu od ucha k uchu >:D >:D
Mam rad manual, hlavne u mych milovanych offroadu je na redukci pri vyjezdu na prekazku lepe kontrolovatelny nez AT.
Na bezne jezdeni (a ze ho za ten rok je hodne pres 60.000) ale jedine automat. No a kdyz je to jeste 7G, tak neni co resit :yes:
20. 1. 2012 08:31
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
No vidíš, tak zajisté chápeš, že bych z nějakého důvodu ten manuál mohl chtít, ne? ;-)
20. 1. 2012 08:28
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
:-) Nejsi ty ředitel, že víš lépe než já, co bych já chtěl?... 1) Já chci 4x4, protože jezdím dost v zimě na hory. 2) Chtěl bych radši motor 220 CDI než 250 CDI, protože se mi zdá ta 220 jako dostatečně výkonná jednotka s ohledem na životnost motoru (nižší plnicí tlaky, atd.) 3) Manuální řazení bych chtěl prostě proto, že mě to baví. A to je pro mě dost objektivní důvod. A tím Ti vůbec neberu Tvou představu o ideálu auta... A ten automat bych vzal na milost, on má rovněž svoje výhody. V kombinaci se 4x4 klasické spojky hodně trpí, zvlášť když třeba řídí manželka, že?
Avatar - dicky
20. 1. 2012 19:29
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
zase jeden vychodoevropan kterymu staci jen kdyz to ma znak hvezdy na kapote a a vevnitr ma nejnuznejsi turbonafto motor aby mel vubec na provoz >:D >:D
Hlavne ze mas 7G tronika
To musi byt zvuk k popukani kdyz ten naftosporic nastartujes dustojnost a lux sama >:D
Jinak na tve otazky Kolouši zrejme byvali soudruhu ti muzi jen rict rict ty tvoje STB maniry mi matne pripomneli dobu totality vzdy kdyz nekdo rekl pravdu tak hned tyto otazky nasledovali.
Jinak je bylo a bude ve svobodnych krajinach kde hodnoty nevzali zasve VZDY ze mercedes jezdi na benzin a nafta v nem je spolecensky a osobni prusvih a oznaceni cloveka pozor na nej asi na to vubec nema.......
A vzdy plati: koukas a setris na spotrebe ??
Tak si mercedes nekupuj nemas na nej jeste.
Ale v nekterych krajinach hlavne tech postkomunistickych plati ze staci ten znacek na kapote hlavne ze tam je ze.............

>:D v americe se jim rika NAVONENA BIDA >:D
Avatar - Emel
20. 1. 2012 21:11
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
Ty jsi ale chytrák... a s čím myslíš, že se střední Mercedesy a BMW prodávají ve své domovině, rychlosti zaslíbeném Německu? Že by taky v drtivé většině s dvoulitrovou (+-) naftou? "Svobodné země" jsou možná tak ropné velmoci typu Kuvajt...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 1. 2012 16:52
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
"Neeeech ho, hňupa" >:-[]
On si myslí, že žije v té nejvíc zemi na světě a posuzuje to podle cen paliv a převládajícího paliva pod kapotami Mercedesů, tak ho přitom nechme ;-)
Avatar - WinDiesel
5. 2. 2012 09:35
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
Nějak Ti jdou ty ameriky do pekel i v Americe, hochu.

Tady je žebříček prodejů luxusních brandů za leden:

Lednové 2012 výsledky (prodej) Mercedesů a BMW v USA:
01 - 20.306 jednotek Mercedes, nárůst 20%, hlavně díky třídě C
02 - 16.405 jednotek BMW, nárůst 3,1%
03 - 12.274 jednotek Lexus - 12.274, pokles 4,6%
04 - 9.354 jednotek Audi, růst 20%
05 - 8.924 jednotek Cadillac, pokles 29%
06 - 8.381 jednotek, Acura, nárůst 5,3%
07 - 6.796 jednotek Infiniti, pokles 8,2%
08 - 5.121 jednotek Lincoln, pokles 7,9%
09 - 3.205 jednotek Land Rover (Range Rover), nárůst 41%
10 - 2.550 jednotek Porsche, nárůst 6,3%
Avatar - white label
5. 2. 2012 10:09
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
Opět jsi nám pohotově a pilně dokázal, že jsi jen "maloamerický" prosťáček... :*) >:-[]
Avatar - WinDiesel
5. 2. 2012 10:55
Re: Škoda, že se nědělá 4x4
Ústa GTIho - to jsou ta správná čísla, tedy alespoň pro mne. Mercedes první, poráží BMW, dvojnásobné prodeje než Audi .......... je to beru.
Že by ti Američané přece jen měli špetku rozumu? >:D >:D >:D

Tak teď ještě rychle nové Áčko, BLK, MLko už boduje, Béčko už boduje, Céčko dobrý. A jde se do útoku. >:D Teď se bojte, ledvinky a kruhy, hvězda Vás už brzo pobije. :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2012 20:51
dokonalost v strednej triede ma uz roky meno mercedes C
:yes:

tu niet co viac pisat a riesit, kral je davno znamy ;-) , ani nove BMW 3 sa na neho nechyta a dizajnom uz vobec
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
19. 1. 2012 22:45
Re: dokonalost v strednej triede ma uz roky meno mercedes C
:yes:
20. 1. 2012 08:15
Re: dokonalost v strednej triede ma uz roky meno mercedes C
Roky urcite nie, maximalne od faceliftu sa posunul pred 3er. Inak, vidim, ze si v zivote nesedel v predfaceliftovej verzii, ten interier bul asi na podobnej urovni ako uz 6-7 rokov stara 3ka. Teraz sa posunulo to auto pomocou faceliftu, jak exterierovo, tak interierovo, ale iba do doby, nez vyjde nova 3ka.
Kazdopadne kazdy moze mat iny nazor, niekomu sa bude pacit design Mercedesu viac, a kvalitativne su na dost podobnej urovni, urcite porazu A4ku.
Avatar - Emel
20. 1. 2012 14:42
Re: dokonalost v strednej triede ma uz roky meno mercedes C
Pro mě je nové BMW lepší... a minimálně na stejné úrovni vnímám A5 Sportback. Ale to není nic proti C, to se mi líbí taky :-).
Avatar - WinDiesel
5. 2. 2012 09:32
Re: dokonalost v strednej triede ma uz roky meno mercedes C
Lednové 2012 výsledky (prodej) Mercedesů a BMW v USA:
01 - 20.306 jednotek Mercedes, nárůst 20%, hlavně díky třídě C
02 - 16.405 jednotek BMW, nárůst 3,1%
03 - 12.274 jednotek Lexus - 12.274, pokles 4,6%
04 - 9.354 jednotek Audi, růst 20%
05 - 8.924 jednotek Cadillac, pokles 29%
06 - 8.381 jednotek Acura, nárůst 5,3%
07 - 6.796 jednotek Infiniti, pokles 8,2%
08 - 5.121 jednotek Lincoln, pokles 7,9%
09 - 3.205 jednotek Land Rover (Range Rover), nárůst 41%
10 - 2.550 jednotek Porsche, nárůst 6,3%
Avatar - KubikCv
20. 1. 2012 21:13
Benz a malá spotřeba
Nechápu proč někoho zaráží Benz a snižování spotřeby.Doba se mění.
Dřív platilo,když máš koně,musíš mít i na oves.
Ale myslím si (možná naivně) že MB by měl být polykač dálničních kilometrů.A nižší spotřeba je příjemný bonus..navíc tady to neženou do extrému s ekopneu,lamelama v masce a podobně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
5. 2. 2012 09:21
Re: Benz a malá spotřeba
Dobře řečeno - příjemný bonus = delší dojezd. Já beru hlavně prodloužený dojezd. Na palivo mám, ale bonus by to byl příjemný (mám o 2 válce víc a dvojnásobnou spotřebu) >:D
5. 2. 2012 20:38
Re: Benz a malá spotřeba
Tak pridam par praktickych skusenosti. Mam 220 CDI, kupoval som nove, nema este ani rok. Neni to ten najnovsi model co je v recenzii kazdopadne spotreba je super, do 6 litrov. Preco diesel? Lebo 60 tis km rocne, dlhe trasy. Neznamena predsa, ze ked si kupujem MB, ze rovnaku sumu ako za auto pustim von vyfukom. Pre mna je auto vyrobny prostriedok, MB koli bezpecnosti, prevadzkovym nakladom a komfortu. C-cko mi velkostne vyhovuje (mam 170 cm) a nebudem tu tvrdit, ze na ucte som mal na AMG, nemal, preto nemam ani E-cko, kazdopadne ako predchadzajuci majitel par oplov si dovolim tvrdit, ze je to lepsia volba ako insignia aj ked ta je podstatne lacnejsia (nakup). Auto je jedna z najhorsich investicii a ked clovek podnika musi uprednostnit blaho firmy a zamestanncov pred osobnymi rozmarmi, hawk :-!
Avatar - Stenly77
4. 2. 2012 19:17
Nádhera
Osobně mít tohle auto tak moc spotřebu neřeším. Je to neskutečně hezký auto, který bych bral všema pěti
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
5. 2. 2012 09:33
Re: Nádhera
Řada lidí na to má stejný názor, například:

Lednové 2012 výsledky (prodej) Mercedesů a BMW v USA:

01 - 20.306 jednotek Mercedes, nárůst 20%, hlavně díky třídě C
02 - 16.405 jednotek BMW, nárůst 3,1%
03 - 12.274 jednotek Lexus - 12.274, pokles 4,6%
04 - 9.354 jednotek Audi, růst 20%
05 - 8.924 jednotek Cadillac, pokles 29%
06 - 8.381 jednotek Acura, nárůst 5,3%
07 - 6.796 jednotek Infiniti, pokles 8,2%
08 - 5.121 jednotek Lincoln, pokles 7,9%
09 - 3.205 jednotek Land Rover (Range Rover), nárůst 41%
10 - 2.550 jednotek Porsche, nárůst 6,3%