No práve včera som videl túto kombináciu na parkovisku SK Importéra a zdielam názor Dinara. WTF?! Ak už matný lak, tak ten šedý a k tomu nejaké klasiky AMG. Tie čierne kolesá proste nechápem... 8-s
Souhlas. Normálně mám černá kola rád, tahle by mi na A45 AMG zas tak nevadila, ač mám spoustu oblíbenějších designů, ale na něco fajnovějšího - rozhodně ta leštěná s pěti zdvojenými paprsky, co se tak hodí k volantu.
Podľa mňa sedan neuveriteľne rýchlo starne. A celkovo táto rada je dosť náchylná práve na farebné prevedenie. V niektorých je to vyložene škaredé auto...
Mne přijde ten sedan právě jako takový nejzkousnutelnější Mercedes. Abys rozuměl, i když se mi ta auta líbí, pořád je mám spojeny s různými podvodníky, mecenáši, světskými atd... Klasické Ečko bych řekl zestárne nejrychleji a jen co přijde nová generace, už tu starší nejvíce zhuntovanou jezdí tito živlové. Cčko je taky celkem fajn, a Sklasse už není zrovna vozem pro obyčejného smrtelníka, né nové a starší často končí ve stejných službách, jako Eklasa. CLS sedan je trochu mimo a evokuje mi sportovnost BMW nebo Audi a působí na mne dojmem vozu pro mladší generaci, než je zbytek této klasické MB produkce :-)
Toto kombi se mi vůbec nelíbí, ale stroj v testu je fascinující :-)
Ja s Mercedesom nemám problém, práve naopak. Príde mi len, že práve táto modelová rada nejako zle odoláva zubu času. Je to paradoxné, pretože práve tieto autá majú prezentovať modernu a nový smer. No a možno práve pre to na mňa v súčasnom potrfóliu značky tak pôsobia...
To mne přišlo spíše u předchozích řad E a C při přechodu na nové s hranatmi světly. Najednou zde byl obrovský rozdíl mezi generacemi, kdy třeba Eklasse mělo po 2 generace 4 kulatá světla a najednou uplně totálně jiná maska, modernější, sportovnější.
Je to asi otázka vkusu, ale mne se více líbí ty hranaté předky u MB >:-[]
mozno je to len taky tvoj nazor… je to v sedane krasne a nadcasove auto, a prave interier ho nadradi nad velmi lacnym dojmom z BMW 6 coupe ( ten stredovy panel … )
ale toto prve CLS [odkaz] je krajsie ako to nove a originalnejsie a dodnes nezostarlo ani o mesiac, fakt mne sa viac paci to prve CLS, skoda ze to druhe uz z prveho az tak nevychadza ;-\
mne sa aj interier prveho CLS s nadychom retra [odkaz] pacil viac ako ten v sucasnom CLS , podla mna nove CLS endosahuje vynimocnost, eleganciu a charizmu toho prveho CLS ani zdaleka. Nikto nemusi s mojim nazorom suhlasit ale ja to vidim tak ako pisem, s nikym sa nechcem hadat a chapem ze kazdy mame iny nazor a niekomu sa nove CLS paci viac ako stare, ja to ale vidim opacne. Stare CLS na mna urobilo vacsi dojem celkovo aj charizmou, tie nove medaky akosi tu svoju charizmu a jedinecnost uz stacaju, skoda ich
No já nesouhlasím s tím retro interiérem, protože vychází ze soudobé Eklase :-)
Mě se líbí i ten starší "banán" ale kdybych si měl vybrat, nová generace vypadá vyváženější :-)
Svůj názor na auto jsem popsal ve vláknu výše :-)
kombik je skutocne podivny, toto uz nema ani do ciny daleko [odkaz] ,dost podivne su tie zadne partie aj tie "cinske" svetla. Obzvlast podivne ten obly cinsky zadok posobi v kontraste k "tvrdemu hranatemu nemeckemu predku"
Myslim ze sa zhodneme ze sedan je daleko elegantnejsi aj ked charizmu a originalitu prvej generacie nedosahuje ani zdaleka :yes:
prve CLS je pre mna proste krajsie [odkaz] :yes: , to nove uz nema taku charizmu a nebude neho taka legenda ako z toho prveho CLS, moj nazor
záleží v akej farbe a ako sa majiteľ o neho stará. U nás jazdí jeden svetločervený, zrejme to nebude originál lakovačka. vyťahaná farba od slnka, skoro matný lak, no do***vené krásne auto. Originál je síce originál ale aj druhá generácia má niečo do seba a veľmi vydarene rozvíja myšlienku prvej generácie.
Z venku se mi vazne nelibilo, uvnitr take ne, ale pravda ze V8 biturbo fungovalo. To same si myslim i o novejsim modelu, nijak extra se mi nelibi, ale vzhledem k tomu jak funguje bych ho klidne ridil i v ruzove barve. ;-)
Ještě bych to vylepšil, interiér z nových MB, ale tablet řádně zapuštěný v palubce a chtěl bych skutečnou hezkou jasnou barvu. Černá, bílá a 1000 odstínů šedé mě nebaví.
...o technike nie je potreba diskutovať.
Ale dávno sa mi nestalo, aby som si za volantom (porovnateľného auta) nedokázal nájsť pohodlnú pozíciu za volantom. Výstupok s tlačidlom START/STOP sa mi aj maximálnom nastavení zasekol tesne pod kolenom takým spôsobom, že pravá zostala úlne paralyzovaná a de facto som nedokázal pohodlne stáčať plynový pedál ;-\
Nezmyselné a zároveň obdivuhodné,tak sa dá vykresliť tento raketoplán :-) Aleš u tohoto typu vozidla zasmrkať nad spotrebou a nejakým príplatkom za brzdy?To je neúcta k autu a večná nespokojnosť ktorú pociťuje stále viac a viac ľudí v spoločnosti.A ešte mi vysvetlite bratranci.,čo vy stále máte s tými nádržami?Kade to vy cestujete?Robíte 2j tisíc kilometrové výlety bez možnosti natankovania?Keď máte neustálu potrebu mať nádrž ako cisterna :-)
No to zas promiň, ale tankování není bůhvíjak zábavná činnost ani pro mě a dovedu si představit, že tím spíš pro majitele takovéhle káry. 59 litrů nádrže je dobrých možná pro Swifta 1.2 >:D, ale s tímhle se sotva trochu rozjedeš a už abys stavěl. Pokud nechceš soustavně jezdit na rezervu. Se 70 l nádrží v Mondeu třikrát někam jedu a už abych zase smrděl u pumpy. Takže 80 litrů není žádnej extrém a rozhodně spíš odpovídá potřebám.
Pre mňa osobne je CLS63AMG dream car, nejde o vysnívanú nedostupnú exotiku (po nejakom jazdenom sa práve pozerám), ale pre mňa je to proste najlepšie auto pre moje potreby - je to najlepšie AMG na každodenné použitie, zároveň business auto, zároveň športovec, poskytuje komfort a štýl na ktorý som zvyknutý (bmw robi vyborne auta, ale design a to hlavne v interieri mi nesedi - MB ma osobne oslovuje ďaleko viac)
Mistrovský kousek, mistrovský text :yes: A velmi očarovaně dodávám - mistrovské snímky. Je znát, že i pan fotograf je také jenom člověk, no a dnes velmi silně registruji, že ve fotografiích je snad zakódován i jistý umělecký přesah, vyčleňující z jinak technicky dokonalých snímků na AUTO.CZ právě tyhle až někam k obrazové galerii té nejvyšší vjemové umělecké hodnoty :yes: To focení musel být dokonalý rajc.
Co se týká auta, kam přijede, tam je dusno, tam se na pár sekund zastaví svět. Tohoto absolutního účinku je dosaženo absolutním zvládnutím hmoty při současném silném vědomí vrcholné estetiky, jako ž i znalosti společnosti lídí. Hodnotově pak CLS tvoří jakýsi garážový zenit, a to jak esteticky, tak daný model samozřejmě i technicky.
Ovšem, a zde buďme nyní třeba i drásavě upřímní, tohle není auto pro mladého holoubka, jemuž zatím neraší ani v podpaží..., tohle žádá nejméně sedmidenní strniště, které se nezachvěje ani při frontálním útoku větrné smršti. Tohle žádá vyspělé mravy, otrlé zkušenosti a solidně futrované bankovní konto. Však to znáš - na levačce orloj ze Ženevy, duši nasáklou skotským jantarem, a srdce, co se rozbuší jen při sopečné erupci. Pak to všechno dohromady dokonale zafunguje.
P.S. Osobně bych volil jinou barevnou kombinaci kol a vozu, ovšem jak známo, bychaři tu na garážových růžích ustláno dávno nemají. Takže verdikt? No dnes velmi uznale:
Bytelňáku, zde je každá rada poměrně drahá. Jedině snad kdyby nechal spadnout štyf do trýbu, dalo by se poměrně úspěšně spekulovat o druhé možnosti. S těma zlatýma je to sice o poznání schůdnější, ale tady rovněž platí známá úměra - o co víc nemáš o to méně dostaneš...
Pane Jungmanne, za poslední rok dle mého názoru obsahově jeden z nejlepších testů na auto.cz. Mohl by jste ve dvou větách porovnat tohle MB s Panamerou Turbo? Hlavně co se týká jízdního projevu. Zajímal by mě Váš názor. Předem díky
Děkuji. Mohu nabídnout jen srovnání s 4S [odkaz] , v Turbu jsem jel jen velmi krátce. Podvozkově je na tom o chlup lépe Panamera, hlavně na okreskách lépe maskuje svou hmotnost. Lepší je i převodovka, MCT si mě úplně nezískalo, zato síla motoru je zcela na straně Mercedesu. Osobně bych volil Turbo, ale 590 litrů je silný argument, pokud jste třeba právě hokejista
Nejak tú automobilovú krásu a eleganciu nevidím. Ani zvonka, ani zvnútra. Naopak, je to nechutne ťažké na zadok, opticky len čakám, kedy ho bude ťahať po zemi...
Nové Mercedesy idú cestou športovej dravosti namiesto bývalej solídnosti a istej noblesy, čo je škoda. Táto verzia svojim zameraním tento odklon ešte zvýrazňuje.
Interiér - opäť športový, luxusný vzhľad si predstavujem inak. A vlastne aj ten športový, asi nikdy nepochopím, z čoho pramení údajná exkluzivita karbónu, veď je to lesklé ako lacný plast a vzhľad je proste vždy skoro detto - čierna tkanina zaliata čírou živicou. Samozrejme, pevnostne majú karbónové kompozity svoj zmysel, ale ako dekorácia je to o ničom... Efekt nezodpovedá cene.
Zadny previs karoserie je extremny; tu kritici zadnice 500L Living musia dostat vyrazku a hystericky hikat; napriek tomu je dizajn velmi dobre zvladnuty, klobuk dole.
Novodoby pansky kociar s plnym zaprahom slachtickej stajne. :yes:
Jestlize Hyundai vsazi na fraze, tady, prirozene ve zcela jinem svete, mame naplneni teto fraze, a to do posledniho puntiku.
Verze kombi navic prinasi jedinecnost doslova jedinecnou, jediny konkurent, co me napada - Chrysler 300 C touring. Na technickou dokonalost a dotazenost CLS vsak muze zapomenout.
U kterehokoliv jineho vozu by zadni previs tohoto formatu zpusobil pusobil jak kudla v oku, tady nam ale jen harmonicky dotvari linii. Tomuhle vytvoru zkratka nelze nic vytykat. Z druhe strany za danou cenu podle me nelze chtit min.
Jak zhodnotit CLS? Podle me - naplnena ambice.