Diskuse

Mercedes-Benz E 220 d 4Matic Kabriolet – Nafta a kabrio? Proč ne

23.7.2018

V loňském roce obohatila současnou generaci třídy E zatím poslední karosářská varianta kabriolet. Zkoušená verze 220 d je po výkonové stránce druhou nejslabší motorizací.

 

  • 11 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 23.07.  13:22

    Pěkná barevná

    kombinace, osobně mám tu rezavou kůži s tmavým matným dekorem rád, plus hluboká modř exterieru, fajn. ;-)

    Éčkem sedan už pár měsíců jezdím, většina z uvedeného v testu se dá přenést i na něj, co mi vadí ovšem nejvíc, jsou tzv. bezpečnostní asistenty, zejména brzdový, který reaguje nesmyslně a je jedno, na jakou citlivost je nastaven. Při každém předjíždění pípání, "jsi blízko auta před sebou" nebo situace, kdy mi v úzké zatočené ulici s krajnicí lemovanou zaparkovanými auty náhlým prudkým zabrzděním málem zlámal obě zápěstí, protože měl zato, že vrazíme do některého ze zaparkovaných aut. Že to jde i líp předvede třeba bmw, s G30, se kterou jsem stejnou ulicí projížděl xkrát se mi nic podobného nestalo. A bude hůř, ve faceliftu éčka už stejně jako u nového áčka nepůjde defaultně vypnout asistent jízdních pruhů... wtf!!
    Ale tohle je spíš problém legislativy a metodik různých "bezpečnostních" testů a za udělovaných hvězdiček, protože obecně je éčko výborné auto, a zde testovaný 220d také s klidem označím za akt. nejlepší dýzlový čtyřválec na scéně. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 23.07.  14:26

      « Re: Pěkná barevná

      u BMW systém třeba nefunguje takže nereaguje >:-[] >:-[] >:-[] nebo mají sníženou citlivost že Ti to nebude v ulici zlobit ale když přijde na věc tak to zabrzdí se zpožděním nebo vůbec :'-(
      ale moc se na ta nová auta netěším …. ty překvapovačky od asistenčních systémů jsou Emile nemilé :-|
    • 00 Reagovat !

      foto chlustek-filtr

      chlustek_filtr 23.07.  17:44

      « Re: Pěkná barevná

      Oni možná vědí, že při kochání jízdou tihle piloti vjíždějí do protisměru a ohrožují protijedoucí vozidla. Takže jsem rád, že mercedes asistenčním systémem chrání i ostatní lidi okolo.
      :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 24.07.  06:08

        « Re: Re: Pěkná barevná

        Znovu, M-B má systém nesmyslně citlivý a zasahuje velmi brutálně. Navíc nejde vypnout!

        To co jsi napsal je asi tak dobře, jakoby ti uřízli ruce, abys třeba někdy náhodou nezaškrtil manželku.
        • 00 Reagovat !

          foto Machyrek

          Machýrek 24.07.  07:30

          « Re: Re: Re: Pěkná barevná

          V GLC mi mi brzdovy asistent dela totez co popisuje Dinar. Spis se leknes, nez ze bys za to varovani byl rad. A dela to i v mistech, kde nic neni, uz mam takovy dve, kde si kvuli tomu uz davam bacha, asi tam vede nejaka roura pod zemi.
          Asistent jizdnich pruhu nastesti v aute nemam, ale v novym A, ktery jsem zkousel minuly tyden, byl naladeny tak brutalne, ze mas pocit, ze te neco z boku torpeduje.
          Snad to nejak vyladi a zjemni.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 24.07.  08:02

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

            Ano, máme doma nové A a hlavně asistent jízdy v pruzích nejde defaultně vypnout. Musíš to dělat při každém nastartování. Jeho (ne)fungování je jak píšeš brutální a největší slabinou auta 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 24.07.  08:06

              « Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

              Zajímavý = zkoušel si už C-HR? Nemáš pocit že v levnejch Toyotách je nastavení [odkaz] spíš lepší?
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 24.07.  08:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                Mám pocit, že nejhorší nastavení má zatím M-B. Je to definice hysterie a v konečném důsledku je to nebezpečné způsobem, jak funguje.
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 24.07.  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

            Přesně, akorát tě to vyděsí, a je to problém čistě mercedesu, ostatní mají brzdový asistent taky, ale tak, vyloženě debilně, nereaguje v žádném jiném autě. To, že tyhle věci nepůjdou defaultně vypnout, považuju za největší průser příštích let, sedneš do auta, nastartuješ a pět minut budeš vypínat pítchoviny. 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 24.07.  08:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

              Do této chvíle jsem vždy přišel do auta, nastartoval, vypnul S/S a jel. Pokud sednu do A, tak ještě musím do menu a vypnout LA. Je to opruz, není to na jednom tlačítku, zkusím aspoň prokoumat, jestli se nedá někde umístit ikona.
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 24.07.  08:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                Určitě ne, je a bude to tak schválně. Blbý je, že stejně to bude mít i E teď po fl, je to jak u blbejch na dvorku, kvůli nějakým pofiderním hvězdičkám.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 24.07.  09:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                  U BMW to mám vypnuté a přesto v případě nebezpečí se aktivuje samo, ale citlivě.
            • 01 Reagovat !

              foto chlustek-filtr

              chlustek_filtr 24.07.  09:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

              A nechceš si na závodění koupit jiné auto? To, že ti pohodlný stroj dovolí jet rychle, neznamená, že jedeš ohleduplně a nikoho neomezuješ. Jo, určitě se stane chyba a asistent reaguje přehnaně. Ale kolikrát uděláš chybu sám?

              Já třeba dneska: Na startovním gridu na semaforech jsem zaujmul třetí pozici. Na pole position byl nějaký slimejš, který do zatáčky neustále zpomaloval, takže jsem se k němu přibližoval, až jsem musel uprostřed zatáčky skoro zastavit. Takže namísto mých 40 jsem projel POUZE 15-20 km/h... Taky by kolega řidič potřeboval vypnout?
              :-!
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 24.07.  09:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                Přijdeš mi jako Barik a jeho semaforové nebo kruháčové story...

                Nikdo tu o závodění nemluví, píšeme o nesmyslně hystericky a nebezpečně nastavených asistentech, které nejdou vypnout.
                • 01 Reagovat !

                  foto chlustek-filtr

                  chlustek_filtr 24.07.  09:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                  Předpokládám, že "asistent" zasáhl při nějaké vysoké rychlosti - viz
                  "náhlým prudkým zabrzděním málem zlámal obě zápěstí"
                  To nemluvil o závodění?

                  A ono je to nakonec fuk. Hysterii tady předvádíte akorát vydva, co tady skuhráte, jak je všechno na * a jak musíte VŠECHNO vypínat. Doufám, že si taky poctivě vypínáte 4x4 trakční asistenty a ABS a airbagy >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 24.07.  09:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                    Ne, mě třeba v ulicích města a při malé rychlosti. Mercedes špatně nastavil dva systémy, víš o tom kulové, ale budeš tu psát o airbagu.

                    Znovu opakuji, BMW má nastavení bezproblémové a dá se jednotlivě i balíkově vypnout.
                    • 00 Reagovat !

                      foto chlustek-filtr

                      chlustek_filtr 24.07.  09:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                      Asistenti ti zlámal zápěstí při malé rychlosti?
                      >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Nonsens

                        Nonsens 24.07.  10:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                        vymýšľaš si. Nepísal, že mu zlámalo zápästie, ale že takmer, a myslím, že všetci to pochopili aj ako nadsádzku. Malá rýchlosť je aj 50 km/h, skús v nej naraziť do steny a pokukaj si potom zápästia.
                        • 10 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 24.07.  10:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                          On kolega chlustek evidentně bude mít problém s chápáním textu a hlavní zábavou mu bude trollení ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto chlustek-filtr

                            chlustek_filtr 24.07.  10:24

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                            Zatímco vaší zábavou je skučení, jak jsou všichni asistenti na * a jak v pohodovém vozidle potřebujete předjet každého během 3 sekund kdykoli, i na úzké silničce plné děr
                            >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 24.07.  10:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                              Jasně, trollík je to. Nikdo nepsal ani o předjíždění kdykoliv a na úzké silnici s dírami, ani o předjíždění každého.

                              Doporučuji ti šoupat nohama neználku a dál si závoď na semaforech :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto chlustek-filtr

                                chlustek_filtr 24.07.  10:30

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                Jj, ty mi tak budeš něco doporučovat... Hlavně pozor, ať si při pilotování nazlámeš ruce
                                >:-[]
                        • 11 Reagovat !

                          foto chlustek-filtr

                          chlustek_filtr 24.07.  10:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                          Jakou rychlostí jelo to vozidlo a jak blízko bylo okolí, když se ten asistent rozhodl, že zasáhne?
                          Já si myslím, že pilot zkoušel alespoň trochu závodit - a je dost možné, že asistent vyhodnotil situaci tak, že v 90% se v takové situaci havaruje. Takže zasáhnul. Diskutér měl smůlu, že on v takových situacích umí jezdit bez havárie, takže se mu zdá, že asistenta nepotřebuje. Pak má možnost pilotovat jiný vůz. Tenhle je pro ostatní řidiče, kteří jezdí na pohodu.

                          Zkoušel jsi v 50km/h jet do pravoúhlé zatáčky s jedním jízdním pruhem? To už není malá rychlost, nebo jo?
                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 24.07.  10:26

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                            Já si nemyslím, já vím, že tu plácáš o něčem, o čem nemáš ani páru...ty závodníku >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto chlustek-filtr

                              chlustek_filtr 24.07.  10:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                              Tak určitě... Ty víš všechno... škoda, že to Mercedes vyrobil bez tvé konzultace
                              :-!
                          • 10 Reagovat !

                            foto Dinar

                            Dinar 24.07.  10:27

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                            Buď jsi jen nepozorný, nečteš pořádně, domýšlíš si věci, které nikdo nepsal, a tím pádem reaguješ nesmyslně. A nebo jsi je blbý troll. Uvidíme. :-!
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 24.07.  10:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                              Je to pilot ze Semafor race ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto chlustek-filtr

                                chlustek_filtr 24.07.  10:50

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                Popsal jsem ti to jako race, aby tomu rozuměl pilot tvého kalibru... Všude první, za každou cenu.
                                Normální člověk prostě sundá nohu z pedálu a zpomalí podle stavu okolního provozu.
                                :-!
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 24.07.  11:00

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                  O závodění tady píše jen nějaký Chlustek, mě do toho netahej. >:D :-!
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto chlustek-filtr

                                    chlustek_filtr 24.07.  11:07

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                    A jestlipak poznáš, kdo napsal tohle?

                                    Při každém předjíždění pípání, "jsi blízko auta před sebou"...

                                    ...předjíždění na okreskách, kdy i na naprosto běžný a bezpečný předjížděcí manévr...

                                    :-!
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto webpaja

                                      webpaja 24.07.  11:53

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                      Soudě podle příspěvků, kterými jsi se tu blýskl to asi nebude mít cenu, ale:

                                      Kde vidíš zmínku o závodění? Možná optikou semaforového pilota, který má kulové najeto. Avšak předjíždění je běžné na všech komunikacích, ve všech věkových i řidičských kategoriích a rozhodně nejde o závodění.

                                      Až nasbíráš zkušenosti jinde než na světlech, pak napiš. Do té doby je diskuze s tebou jen mlácení prázdné slámy. ;-) :-!
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto chlustek-filtr

                                        chlustek_filtr 24.07.  12:06

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                        Taky to s tebou zkusím, projevuješ se jako bystrý chlapec...

                                        Tvrdíte tady:
                                        "Při každém předjíždění..." a "naprosto běžný... předjížděcí manévr..."

                                        Na druhé straně se v servisech neobjevují kolony stejně postižených majitelů, naopak nejspíše se asistenti budou rozšiřovat více a více. Z toho vyplývá, že ti asistenti v běžných situacích nepanikaří a není pravda, že každé předjíždění s asistentem je riziko. A z těch faktů vyplývá něco z možností:
                                        a) lžete a situace se vám nestávají - neboli trolíte.
                                        b) nejezdíte normálně, ale jako rádoby závodníci, takže se vám běžně stávají situace, které se ostatním řidičům nestávají.
                                        :-!
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto webpaja

                                          webpaja 24.07.  12:10

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                          Žeby dotčený zaměstnanec prodejce, který si občas může za odměnu zazávodit na semaforech? Jinak si tu troubovitost a jisté názorové omezení nedokážu vysvětlit. >:D

                                          Myšlenku neudržíš, snad ti tedy připomenu, kde vidíš jen zmínku o závodění? U vás v servisu nikdo běžně nepředjíždí? :-!
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto chlustek-filtr

                                            chlustek_filtr 24.07.  12:14

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                            Ptáš se: "Kde vidíš jen zmínku o závodění?"

                                            Asi je potřeba zopakovat znova:
                                            b) nejezdíte normálně, ale jako rádoby závodníci, takže se vám běžně stávají situace, které se normálním řidičům nestávají.

                                            Už je tam vidět zmínka o závodění? Nebo mám rozebrat slovní základ slova závodníci?
                                            • 10 Reagovat !

                                              foto webpaja

                                              webpaja 24.07.  12:19

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                              Tak pozdravuj v servisu a pak mi najdi, kde píšu o závodění, nebo z čeho by to mohlo vyplývat. Pakliže tak usuzuješ ze slova "předjíždění", pak radši zůstaň v MHD ;-)
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto chlustek-filtr

                                                chlustek_filtr 24.07.  14:00

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                                Vyplývá to jasně z faktů a z toho, že tobě se dějou věci, které nejsou normální a které ty označuješ za běžné.
                                                ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto chlustek-filtr

                              chlustek_filtr 24.07.  10:34

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                              No, škoda, že se nedozvíme i pohled ze strany asistenčního systému a jaké okolnosti vedly k zásahu...
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 24.07.  10:13

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                        Mě ne, psal o tom Dinar, ale soudě podle vlastních zkušeností s tímto přitrouble nastaveným asistentem by ke zranění bez problémů mohlo dojít.

                        Nepsal o jedné důležité věci, tou je předjíždění na okreskách, kdy i na naprosto běžný a bezpečný předjížděcí manévr umí systém zareagovat zabržděním a strhnutím volantu tak, že následky mohou být fatální. A věřím, že bohužel takové přijdou.
                        Pak se bude dlouho zametat pod koberec a nakonec v tichosti proběhne SW úprava.

                        Tohle M-B nezvládl a neměl by s nápravou otálet!
                        • 20 Reagovat !

                          foto stealth01

                          stealth01 24.07.  13:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                          Se divím, ze to dáváš. Ja bych ho už poslal do háje, to je takový ten smoula, který v každém řidiči vidí vraha rodin.
                          Připomíná mi to zcela normální předjíždění člověka s A8, na kterého můj soused (se kterým jsem jednou musel jet jeho Kangoo) reagoval tak, ze je to zase jeden spěchálek a ze je to *, kterých jsou plné hřbitovy.
                          • 00 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 24.07.  13:44

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                            Ostravak semaforowy...nedalo mi to ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto chlustek-filtr

                            chlustek_filtr 24.07.  13:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                            Hele, a nejsi ty náhodou takový ten týpek, co posílá do háje každého, kdo si dovolí nesouhlasit s tím, že v Mercedesu pracují idioti?
                            :-!
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 24.07.  14:02

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                              Jasně a proto jeden parkuje u mě doma >:D Zchladni, M-B jednoduše špatně nakalibroval své systémy v nejnovější generaci. A mám obavu, že servisáci rozhodně toto selhání nebudou ventilovat do fabriky.
                              • 00 Reagovat !

                                foto chlustek-filtr

                                chlustek_filtr 24.07.  14:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                No vidíš, že to jde napsat slušně, bez chlustání. Gratuluji!
                                >:-[]
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 24.07.  15:04

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                                  Píšu to stále dokola... Nevím co je chlustání, ale nezní to nijak vábně.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 24.07.  08:36

        « Re: Re: Pěkná barevná

        Tak, pokud si myslíš, že brzdový asistent je tu od toho, aby zabránil srážce s protijedoucím vozidlem, tak zkus diskusi třeba na Žena a život.cz, tam by ses s tím mohl chytit.
        • 00 Reagovat !

          foto chlustek-filtr

          chlustek_filtr 24.07.  09:20

          « Re: Re: Re: Pěkná barevná

          Nechceš to zkusit sám? Zmínil jsi i jiný asistent...
          :-!
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 24.07.  09:26

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

            Ty máš s asistenty v M-B jak velkou zkušenost?
            • 00 Reagovat !

              foto chlustek-filtr

              chlustek_filtr 24.07.  09:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

              A jak velkou zkušenost máš ty s programováním a statistikou?
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 24.07.  09:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                Mám velkou zkušenost s nastavením asistenčních systémů v jiných značkách. Když to jde jinde ok, nevím proč M-B má takto bídný setup.
                • 00 Reagovat !

                  foto chlustek-filtr

                  chlustek_filtr 24.07.  09:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                  Snad to bude lepší v další generaci... Když zákazníci nehlásí chyby, výrobci nemají zájem cpát peníze do zlepšení - to je všude stejné.
                  Ale poenta debaty byla, jestli jsou apriori všichni asistenti na * . Já tvrdím, že asistenti k pohodlným autům patří. A bez asistentů je možné koupit sporťáky k tomu určené.
                  ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 24.07.  10:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                    "Éčkem sedan už pár měsíců jezdím, většina z uvedeného v testu se dá přenést i na něj, co mi vadí ovšem nejvíc, jsou tzv. bezpečnostní asistenty, zejména brzdový, který reaguje nesmyslně a je jedno, na jakou citlivost je nastaven. Při každém předjíždění pípání, "jsi blízko auta před sebou" nebo situace, kdy mi v úzké zatočené ulici s krajnicí lemovanou zaparkovanými auty náhlým prudkým zabrzděním málem zlámal obě zápěstí, protože měl zato, že vrazíme do některého ze zaparkovaných aut. Že to jde i líp předvede třeba bmw, s G30, se kterou jsem stejnou ulicí projížděl xkrát se mi nic podobného nestalo"

                    Hledáš-li pointu, je vypsaná výše. Ať si patří kam chtějí, problém je, že s nimi nic neuděláš. To je špatně.
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 24.07.  10:24

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

            Stěžuju si na hloupé nastavení brzdového asistentu, je to z textu naprosto jasné, každému, kromě tebe.
            • 00 Reagovat !

              foto chlustek-filtr

              chlustek_filtr 24.07.  10:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

              Napsal jsi taky o dalším asistentovi. Ten jsem chválil, že je to dobrá myšlenka... Možná zkus číst i celou větu, nejen prvních pár písmenek
              :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 24.07.  12:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                Aha, takže tro(t)ll. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto chlustek-filtr

                  chlustek_filtr 24.07.  12:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                  To ať si rozhodnou čtenáři sami.
                  :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 24.07.  12:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                    No o M-B jsi nenapsal nic, o zmiňovaných asistentech nevíš ani zbla. Dozvěděli jsme se (my čtenáři) pouze to, jaký jsi borec na světelných křižovatkách.

                    Velmi cenné! >:D :-! :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto chlustek-filtr

                      chlustek_filtr 24.07.  14:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                      Myslím, že jsem jasně napsal, že tlačit se na kufr kolegy řidiče, je chyba, které jsem se dopustil...
                      :-!

                      Ale borec tvého kalibru by ho hned na startu vypnul jako všechno, co obtěžuje závodnickou dušičku
                      >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 24.07.  15:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná barevná

                        Opět, nezávodím ani na semaforech, ani na PS.
    • 00 Reagovat !

      foto pda

      pda 24.07.  12:28

      « Pěkná barevná

      Ona je otázka, jaké asistenty to auto má. Mercedes má základní (oranžové trojúhelníčky v zrcátkách) a Plus (červené). Já mám ve W205 Plus a za 3 roky se mi nestalo, že bych zažil falešný poplach nebo mi auto duplo na brzdu.
      Já osobně si myslím, že je to rozdílné technické řešení, které způsobuje ono "ostré" chování u standardních asistentů. Často je vidět, když nějakému autu svítí oranžové trojúhelníčky při jízdě kolem svoditel nebo řady zaparkovaných aut, protože to auto nedokáže změřit rychlost objížděného objektu.
      Možná by stálo za zkoušku projet stejnou ulici s autem vybaveným sadou asistentů Plus. Třeba bude výsledek stejný jako s G30.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 24.07.  13:43

        « Re: Pěkná barevná

        Nemyslím, že W213 má stejné asistenty a domnívám se, že Dinar má sadu Plus. Nové A má žena taky s Plus. Prostě násilné a neadekvátní. Měl jsem kdysi R a to ačkoliv vybaveno tehdy vším možným podobné nesmysly nedělalo.
        Domnívám se, že W205 to dostane až nyní s FL.
    • 01 Reagovat !

      foto andy2210

      andy2210 25.07.  16:18

      « Re: Pěkná barevná

      Ja ho mel 10 mesicu, najel jsem 60 tisic. S tim asistentem brzd je to presne jak rikas, je to az nebezpecne, Oktavie kterou mam ted oproti tomu funguje bezchybne. Druha nejhorsi vec bylo automaticke prepinani dalkovych resp. vypinani segmentu diod, ktere nefunguje a oslnuje a vsimnes si toho i u protijedoucich MB. Motor ok, ale po te zkusenosti premie s ctyrvalcem jsou opravdu jen vyhozene penize. Nejlepsi na aute byla prevodovka v sport+ modu.

      Po cca 30ti,40 ti tis zacala nechutne vrzat palubni deska, prevodovka se zdala uz ne tak plynula, blblo tkacitko otevirani oken, to je vycet zavad. Olej to zralo normalne, mezi vymenami dolit litr.

      Celkove jsem si vicemene od zacatku rikal, kde je tech 1,5 milionu, jedine, v cem to nejak vyrazne predci mainstream byla prevodovka.
  • 71 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 23.07.  14:08

    proti gustu žádná, ale

    divná kombinácia na mňa. Fetovať ten čpavkový pach ešte aj z vlastného výfuku, nič moc a tiež sa mi zdá takýto kabrio už moc veľký a ďaleko od filozofie. Ak je niekto háklivý na prehadzovačku na hlave a boľavé kríže, nech si kúpi klasiku a nieže si kúpi kabrio a potom z neho urobí paródou na kabrio.
    • 04 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 23.07.  14:22

      « Re: proti gustu žádná, ale

      Hele, čpavkový pachu, slušnej nesmysl, trolíš? Lidi co si to kupují si obvykle kupují kabrio jako druhé nebo třetí auto do rodiny, což není tvůj případ takže se zbytečně vzrušuješ >:-[]
      • 71 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 23.07.  14:26

        « Re: proti gustu žádná, ale

        A protože si kupují kabrio jako druhé nebo třetí auto do rodiny, tak tím spíš nemusí řešit spotřebu a cpát tam smraďocha. Ale u mě je jako první a řešit to musím - a proto jsem tam dal benzín:)
        • 04 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 23.07.  16:42

          « Re: Re: proti gustu žádná, ale

          Kterej má větší emise CO.
          >:D >:D >:D
          Hold dneska když někdo pleskne, že diesel smrdí, je pašák.
          • 20 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 23.07.  19:51

            « Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

            Já jsem si dovolil sobecky myslet jenom na sebe. Nicméně CO2 produkuje i můj čokl, i kravička, i stromeček v noci.
            Kdo dneska pleskne Fosteka, ten je u mě pašák >:-[]
            • 21 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 23.07.  20:07

              « Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

              obhanat sa len s CO2 pri dieslakoch je minimalne zufale... to neznamena ze 2,0 CDi je zly motor, no fakt do cabria je to trapne... pobavi, ze niekto vytiahne na teba to, ze to je 2-3 auto v rodine a preto tam ma byt ropak >:D
              • 30 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 23.07.  20:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

                A teď jsem zjistil, že jsem přehlídnul to hlavní, že je to čtyřkolka >:-[] >:-[]
                JJ, to je u kabria potřeba. Když pojedu třeba na lyže.... tak dám nahoru na tu hadrovou střechu hagusy a je to:)
                • 00 Reagovat !

                  foto lamal

                  lamal 23.07.  21:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

                  jasne v zime na nom nabehas najviac, platenka znesie... neda sa to vycitat mercedesu na druhej strane, len reaguje na trendy, 4kola je dnes IN, musi byt uz aj v dieslovom cabriu...

                  automat + 3,0 v6 benal a je to... co ine do cabria. no dobre aj V8 ale to je z mojho pohladu zbytocne, staci nech to ma 6 benalovych valcov, ved to ma kratke prevody aj 3,0 bez turba by bol uplne ok...
      • 30 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 23.07.  14:41

        « Re: Re: proti gustu žádná, ale

        nie som tu prvý deň, môžeš kuknúť, či trolím. Tá nafta smrdí pri otvorenej streche aj na šiestom aute (ja mám momentálne 3 aj keď nie prémiu). ;-) som ti kopol do garáže?
        • 05 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 23.07.  15:37

          « Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

          Hele...bez obalu
          jsi blbec.
          Tak se nediv, že si někdo myslí, že trolíš.
          Takovej blbec totiž už kolikrát fakt vypadá, že to je fór.
          Bohužel není.
          Tak nazdar,
          Vońavko!
          • 30 Reagovat !

            foto comper

            comper 23.07.  15:50

            « Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

            Preco by mal byt blbec, lebo by nebral naftu v kabriu, ty snad ano? Najnepochopitelnejsia moto kombinacia, viac na hlavu by uz bola len motorka v nafte. Niekto to isto kupi, inak by to medar neponukal, ale chape niekto takeho cloveka. Btw k testu - ta cena priplatkov mi zrovna pri tomto kusku nepride nijaka prestrelena ze by bolo potrebne lamentovat...
            • 02 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 23.07.  16:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

              Hele, neřeším, jestli někdo chce kabrio v naftě.
              Každej si může koupit, co chce. A zrovna Němci, který by teď jezdce nafty pomalu křižovali, se spor%tákama a kabriama v naftě začali. Hovada.
              Jde mi o ty blbý kecy, co vede o smradu. S toho je snadný poznat, že je to blbec. Chtěl bych vidět toho strupa, jak jede v tomhle autě (to se nikdy nestane) a se staženou střechou čuchá ten vejfuk. A vůbec necejtí ty zplodiny z kamionů a tak, co jedou na silnici s ním.
              Takže:
              1) To auto bych si v naftě nekoupil, ale kdo chce, může
              2) Nonsens je blbec. Potože kafrá jako dementní blbec. A když něco vypadá jako kachna, je to většinou kachna :-)
              • 20 Reagovat !

                foto chlustek-filtr

                chlustek_filtr 23.07.  17:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

                Zalez, trotle
                :-!
                • 02 Reagovat !

                  foto fostek

                  fostek 23.07.  17:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

                  Jsi si jist, že víš, s kým mluvíš, špíno?
                  Fosteka ty nemůžeš kritizovat, hodnotit ani mu nadávat či s ním polemizovat.
                  Víš proč?
                  Psí hlas do nebe nevolá.
                  >:D :-!
                  • 20 Reagovat !

                    foto chlustek-filtr

                    chlustek_filtr 23.07.  17:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

                    Pfff... Na mě nemáš. Nesnaž se mi okopávat kotníky, trpajzlíku
                    :-!
          • 20 Reagovat !

            foto Loptos

            Loptos 23.07.  16:38

            « Re: Re: Re: Re: proti gustu žádná, ale

            Fostek nerad ti kazim radost, ale kym niekomu povies ze je blbec, mal by si si pozametat pred vlastnym prahom ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 23.07.  14:23

    Proč ne?

    Když pominu základní, zcela základní parametr zvuku, který prostě v dieselu nikdy nebude takový jako u benzínu, potom musím zmínit plátěnou střechu, která prostě za mě není do zimy, a může si říkat kdo chce co chce, a proto to auto není celoročně použitelné jakožto jediné, což podle mého kabrio s plechovou střechou je, a tam bych - s přivřením obou očí nafťáka pochopil, ale do auta na čtyři měsice v roce, tam opravdu jenom benzín, a když chci šetřit, tak nějaký základní...
    • 10 Reagovat !

      foto mufik-martin

      mufik.martin 23.07.  14:33

      « Re: Proč ne?

      Nemyslim si, ze by to auto muselo byt jen na 4 mesice v roce. Sam jezdim do práce na skutru cca 10km tam a 10 zpet a jezdim jakmile je +5stupnu, takze jsem jezdil většinou uz od února a pocitam, ze mi to vydrzi do listopadu. Nemyslim si, ze by se s kabriloletem muselo jezdit jen se staženou strechou, není zadna ostuda strechu natáhnout a krome tuhych mrazu (které mame par dni v roce) auto využívat celorocne. Ja mit peníze tak si klidne kabriolet koupim i jako jedine auto a netrval bych na pevne skladaci strese. Vetsino auto s pevnou strechou mají divny tvar když mají strechu nahore a zabiraji vice mista v kufru. Takze za me, moderni platena strecha a klidne celorocni provoz.
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 23.07.  14:44

        « Re: Re: Proč ne?

        bejvávalo, dnes kabrio kľudne aj na 6 mesiacov otvorené, veď leto na kúpanie je už od mája/května. Vraj tu už máme toskánsko.
        • 10 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 23.07.  19:52

          « Re: Re: Re: Proč ne?

          Máme tady Toskánsko chvilku a zrovna teď je počasí spíš septembrové...
      • 20 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 23.07.  20:01

        « Re: Re: Proč ne?

        - Prodejnost hadráku je jednoznačne horší
        - Riziko parkování mimo garáž je velmi značné
        - Vandalismus na plechové střeše = nalakování, na hadrové = nová hadra, a to rozhodně není laciný špás
        - jinak rozdíl mezi - a teď se dívám do ceníku - čtyřválcovou naftou a benzínem je cca 40 tisíc, můžeš si dát práci a spočítat si návratnost při tvém ježdění do práce 20 km denně:)

        Jsou auta, kde nafta dává smysl a skoro bych řekl, že je nenahraditelná, ale malé městské auto, cabrio a mnohamiliónová limuzína mezi nimi není...
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 24.07.  08:32

      « Re: Proč ne?

      Třeba pro Němce to vůbec není záležitost čtyř měsíců, kabria si v D kupují svobodné páry, mladí nebo naopak důchodci, jako daily car, a pokud mají garáž, je plátěná střecha pro celoroční provoz naprosto v pohodě, a proto taky najdeš v D spoustu kabrií v dýzlu i s awd. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 24.07.  08:47

        « Re: Re: Proč ne?

        Je to přiznám se primitivní způsob, ale když zadám do mobile.de kabriolety od Mercedesu od roku 2014, vyjede mi cca 3500 nabídek, z toho je naftových 700, zbytek benzín. A s pohonem všech kol je jich zaplaťpánbůh jen 300. A když se k AWD přidá ještě nafta, zůstane mi jich cca 40. To mi nepřijde jako úplně masová zábava:)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 24.07.  09:08

          « Re: Re: Re: Proč ne?

          Protože zbytek šel přímo na objednávky? Tohle je druhé nebo spíš třetí auto v garáži a obměna nebude nijak rychlá. Tím nevelebím tuto kombinaci, je na ní z hlediska fandy aut všechno špatně, jen se snažím najít vysvětlení.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 24.07.  10:32

          « Re: Re: Re: Proč ne?

          700 kabrií v dýzlu je ti málo? Jistěže logicky bude u takového typu karoserie převládat benzín, já jen říkám, že např. v Německu není kabrio v dýzlu nic výjimečného, a dodávám proč. Se čtyřkolkou je to podobné, navíc, ono se těch variant kabrio-awd zas tolik nedělá, takže i 300 kusů je dle mého dost velké číslo. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 24.07.  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Proč ne?

            cituji
            "a proto taky najdeš v D spoustu kabrií v dýzlu i s awd."
            a odpovídám - jedno procento - zbytek si jejich majitelé samozřejmě šetří doma pro další generace...
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 24.07.  12:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč ne?

              700, resp. 300 z 3500 je jedno procento? Kurňa, Migu... >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 24.07.  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč ne?

                jedno procento - 40 kabrioletů s pohonem 4x4 plus nafta - tak jak je to v testu. jedno procento absolutních pošetilců... ano, je to o něco víc, než jedno procento.
                a celkově, 20% dieslových kabrií proti 80% benzínu je skoro obrácené skóre než bych si tipnul o vozů v kategorie sedan vyšší střední - třeba zmiňované éčko jako limuzína... proto mi přijde, že je jich opravdu /percentuálně/ málo - a tudíž že ti němčouři fakt nejsou tak na hlavu...
    • 10 Reagovat !

      foto Sysoj-Psojic

      Sysoj Psojič 24.07.  23:25

      « Re: Proč ne?

      Nechápu to. V HR na Istrii v určitých hotelech pujčují na půl dne kabria BMW zdarma. Projel jsem 420d a 640d a můžu říct, že to na mě mělo 2 účinky.
      Jednak, kdo si koupí kabrio diesel, je fakt magor.
      Druhak, díky těmto projížďkám je teď už skoro rok v garáží M4 Cabrio Competition s CCB (tedy naprostý opak konfigurace z Coast Drive), takže jim ten marketing i tak funguje >:D
      Mít ten zvuk a nemít střechu, to fakt můžu. A to bylo původně auto pro choť :-!
  • 20 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 23.07.  15:05

    ja se nedivim

    ja se te nafte v kabriu nedivim, oni proste vsadili pred par lety temer vsechno na diesel, a tak dokud muzou, tak to proste nacpou vsude kde jim to zakaznik koupi aspon v nejakem tom kusu

    a kupci, to je ruznoroda skupina, nekdo se cejti jako idiot na kolobezce, jinej zase v dieselovem kabriu, kazdy at si vybere co jeho chute zadaj :-) kdys ma nekdo potrebu kupovat si kabrio v dieselu......
  • 21 Reagovat !

    foto okoloiduci

    okoloidúci 23.07.  15:55

    Cena tohoto zázraku

    Akurát som pozrel zo zvedavosti do cenníkov...
    Mercedes E 220 d R4 4matic, 194 k - 54 240,00 Eur
    Ford Mustang Convertible 5,0 V8, 451 k - 53 990,00 Eur

    Čo sa mňa týka, ak by som bol natoľko bohatý, moja voľba by bola jasná. A chrochták by to nebol :-)
    • 20 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 23.07.  16:06

      « Re: Cena tohoto zázraku

      Hm...Mustang je dobrá cenovka, to je jasný.
      Však se jich taky prodaj mraky.
      A MB si počítá za auta co si počítá a lidi mu to taky platěj.
      Všechno je OK.
    • 03 Reagovat !

      foto orgasmic

      orgasmic 23.07.  17:36

      « Re: Cena tohoto zázraku

      Ty mamrde, to je jak srovnávat Trabant RS a Volhu.
      • 20 Reagovat !

        foto chlustek-filtr

        chlustek_filtr 23.07.  17:41

        « Re: Re: Cena tohoto zázraku

        Tak určitě... A smradlavý jako trabant má být teda mercedes, jo?
        :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 23.07.  18:23

        « Re: Re: Cena tohoto zázraku

        A prosim tě = co z toho je co? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.07.  08:05

      « Re: Cena tohoto zázraku

      Tato dvě auta si do zelí nelezou. Nikdy bych si do kabria nepořídil naftu nebo AWD, ale asi vědí, proč to nabízí.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 24.07.  08:47

        « Re: Re: Cena tohoto zázraku

        Pro cca 1% zákazníků:)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 24.07.  09:02

          « Re: Re: Re: Cena tohoto zázraku

          V celkových prodejích M-B? To není bída ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 24.07.  11:44

            « Re: Re: Re: Re: Cena tohoto zázraku

            ne, v celkovém počtu prodaných kabrioletů od MB. to je bída s nouzí.
            hoši nepřesvědčujte mě o něčem, o čem si sami myslíte, že je to kktina:)
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 24.07.  11:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena tohoto zázraku

              Já tě nepřesvědčuju. Pro mě naprosto zbytečná a částečně i slovy GTI-ho farizejská specifikace ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto dr-Remorey

    dr.Remorey 23.07.  22:53

    a nejlepší na tom je,

    že i pres absolutní nesmyslnost dieselu v takovým aute, si to beztak spoustu lidí koupí >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 24.07.  09:09

      « Re: a nejlepší na tom je,

      To ale nic nemeni na fakte, ze pekne kabrio s naftou si kupi len sedlak. Ku kabrioletu patri urcita kultivovanost prejavu. Zvuk, ktory bude clovek s radostou pocuvat...

      Mozu pisat kolko chcu o tom, aky je tento diesel "kultivovany a tichy", vieme svoje. Ziaden diesel na svete sa co do zvukoveho prejavu nemoze rovnat s rovnako dobrym benzinovym motorom...

      K tomu zapach nafty, a este aj starosti s mocovinou. No dakujem pekne, neprosim. Ak kabrio, tak jedine benzin...
      • 10 Reagovat !

        foto dr-Remorey

        dr.Remorey 24.07.  20:10

        « Re: Re: a nejlepší na tom je,

        Souhlasim. Ja osobne nejsem zadnej zarytej petrolhead, mam jako hlavni auto kombi vyssi stredni v dieselu s automatem , ale lidi, co si koupi toto, navic se ctyrkolkou, bych odkazal na zdatneho psychoterapeuta.
  • 10 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 24.07.  12:17

    Nesouhlas s testérem

    Tomáši, jestli neumíš rozeznat R4 od R/V6, pak navštiv ušního! To co jsi napsal je nesmysl a hloupost. Ano, nový čtyřválec je ve většině jízdních režimů kultivovanější než jeho konkurence, ale s šestiválcem si ho splete málokdo.
    V nízkých a vysokých otáčkách zní typicky utrápeně, klapot na volnoběh je minimálně zvenku jasně patrný.
    Převodovka je pak naladěna jako právě pro šestiválcovou variantu. Přestože je rychlá a hladká, utápí motor v dunivém otáčkovém podhradí nebo ho naopak vyžene až tam, kde čtyřválec nemá sílu.

    E-Klasse a tím spíše kupé/kabrio je už spíš automobilová šlechta a tento motor je pro dvoudveřový, sportovně tvarovaný vůz stejně vhodný jako poník pro královu vyjížďku.
    • 01 Reagovat !

      foto andy2210

      andy2210 25.07.  16:26

      « Re: Nesouhlas s testérem

      Nevim, jestli jsi s tim autem jel, ale pri vytaceni zni ten motor hezky a celkove ma na ctyrvalec diesel dobry zvuk/ odhlucneni. Prevodovka ho opravdu utapi a proto jezdit s tim pres den v provozu byla celkem otrava, potrebujes jet, zmacknes plyn na podlahu a vterinu nic. Zadny rezim to neresi, to pak je zostrene, cukave atd..
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 26.07.  07:25

        « Re: Re: Nesouhlas s testérem

        Motor je utlumený, nepleť si to s hezkým zvukem. Ten čtyřválcový diesel mít nemůže.
  • 20 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 24.07.  14:15

    Cabrio 4x4 diesel...

    Jako kombinace cabrio + ctyrkolka + diesel ... to je vysoko nad me chapani.

    Jen jsem chtel svuj nazor rict nahlas, to je cely.
    Proti gustu zadny disputat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj bílý prášek a páchl, dvě ženy skončily v nemocnici

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj…

V pátek o půl jedenácté 17. srpna dostali policisté hlášení o podivné zásilce. Zaměstnanci pošty zjistili, že z…

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red…

Nejenom dobří holubi se vracejí. I klasické a oblíbené videohry vycházejí v nových remasterovaných konverzích.…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Dukla – Slovácko 1:2. Chlumecký si vstřelil dva vlastní góly

SESTŘIH: Dukla – Slovácko 1:2. Chlumecký si vstřelil…

Bída Dukly pokračuje i nadále! Pražský tým prohrál i pátý zápas nové sezony FORTUNA:LIGY, se Slováckem padl na…

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem na Slovensko

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem…

Po vyřazení ve druhém předkole Evropské ligy bylo zřejmé, že Sparta přistoupí k redukci početného kádru. Tak se…

 

Reflex.cz

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč je rozhodně nesmíte propásnout

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč…

Homeland. Sherlock. Peaky Blinders… Zatímco zbrusu nové seriály vám kriticky (OK, většinou spíš nekriticky)…

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka? Bylo to horší, nebránili jsme se. Celých dvacet let!

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka?…

Ta noc z úterka 20. na středu 21. srpna 1968 skutečně nebyla krátká.  Čtenáři Reflexu se podělili o své…