no, myslím že na takové přirovnání by auto mělo nabídnout víc než jen červený lak, pane Vaverko.... ;-)
Jinak nezlobte se na mě, ale to auto vypadá v té červené barvě hrozně kýčovitě.... podle mě se k němu ta barva vůbec nehodí a navíc se nehodí ani k barevnému provedení interiéru (který se mi ale jinak velice líbí).
Takže pro mě to není "německé Ferrari", ale spíš "německý cirkus"..... ;-)
Jinak techniku a svezení si komentovat nedovolím, předpokládám že tohle si Němci pohlídají.... :yes:
Ne chiquitu. Přesně tak na mě působí E-kupé v živých barvách. Nejvíc mu sluší šedá nebo černá, která dokáže trochu přebít dojem, že auto prošlo specifickým nárazovým testem vedeným shora.
Připodobnění k Ferrari mi přijde jako lacinej fór, ale záleží na osobním vkusu.
Napsat, že E-kupé hledá těžko konkurenci asi taky není nejvýstižnější, nějaká by se v širším okolí v rámci BRD našla.
Celkově se v autě velmi dobře sedí, po FL jsou odstraněný řvavě levný provedení některých ovladačů a části palubky, který třeba ostře kontrastovalo s vypiplanými sportovními sedačkami, asi nejlepšími v rámci běžných modelů M-B (jen bohužel u ramen příliš úzký, ale aspoň s vysokým opěradlem).
Řízení je výborně přesný a auto se pěkně vodí, sem tam pustí na dnešní auta až překvapivě informací ve chvíli, kdy je člověk ocení. Podvozek je…specifickej. S aktivními tlumiči je buď tvrdej ve sportu, kterej se nedá využít jinde než na hladký cestě a naopak až nepříjemně houpavej v komfortu. Tudíž si na nějakou ostřejší jízdu na hrbolatý trojce nechte zajít chuť. Hutný pohyby zádě při průjezdu esíčky dokládají neschopnost komfortně nastavených tlumičů reagovat na přesuny hmoty a ve sportu jedete možná o něco rychleji, ale nechte si přiheftnout před jízdou zubní korunky.
Tenhle motor nemám rád a píšu to znova…je to takovej hlučnej aktivní hajzlík a zasloužil by si doladit nějakým soundcomposerem v reproduktorech. Čtyřválcový naftový rachtání skousneš v taxíku. Sem se nehodí.
O spoustu lepší benzínovej nebo naftovej šestiválec je jasnou volbou. U dnes běžný nafty pak reálně se skoro stejnou spotřebou a akceptovatelným zvukem, nebo nádherně vyladěnou benzínovou V6, která navíc upíjí taky velmi střídmě.
Ve výše uvedený specifikaci vzhledem ke konkurenci (BMW4, A5) pak za mě 3*.
Pájo - jestli jsou ta sedadla pro tebe úzká, jak bych se do nich vlezl takový já? >:D
A jestli chceš slyšet dýzlovej rachot, tak ti ho příště rád předvedu ;-)
Tvůj motor znám, měl jsem ho v 320d před 5-ti lety a je pravda, že po přechodu na A4 B8 2,0TDI mě napadlo, že by se s hlučností ještě dalo pohrát. Ale 250CDI je na tom ještě o ždibíček hůř ;-)
Mají hezkej tvar, ale zužujou se směrem nahoru, ramenama se nezapřeš…v tom jsou BMW i Audi lepší. Jinak od lopatek dolů výborný.
Technická připomínka - kde by E kupé dostalo aktivní tlumiče? Může jen mít (a standardně má) Agility Control, to jsou pasivně adaptivní tlumiče, charakteristika se mění v závislosti na způsobu jejich práce, přepínat různá nastavení nejde
Sportovní řízení může být ještě sportovnější. S balíčkem Dynamic Handling si za volantem užijete zábavu - pouhým stiskem tlačítka. Můžete se totiž rozhodnout, jaké nastavení pérování a převodovky použít.
V režimu SPORT systém nastavuje pevnost tlumení a povzbuzuje odezvu plynového pedálu a řazení, takže je odezva motoru více znát. Režim Komfort dodává pocit obzvláště hladké a komfortní jízdy.
Bez ohledu na zvolený režim se elektronicky regulovaný systém tlumení vždy přizpůsobí situaci a podmínkám vozovky. To zvyšuje komfort pneumatik a bezpečnost, ale především agilitu vozidla.
Strmější převodový poměr řízení je součástí balíčku Dynamic Handling. Upravená charakteristická křivka řízení má za následek mimořádně sportovní dojem z jízdy.
A bavíme s o E kupé? To v ceníku žádnou takovou možnost nemá, nakonec ani nevím o tom, že by některé auto na platformě třídy C řady 204 takovou věc vůbec kdy mělo.
Dneska musím říci, že se přípis p. Vaverky četl moc fajn. Webpaja to shrnul ještě a doplnil. A k tomu nadpisu: pánové, zatímco za různá přirovnání, fórky, nesmysly v případě TG lížete vajca J.C. tak taky jste více papežštější než papež.... uvolnit, nádech, výdech... Pane Vaverka, super přirovnání. Pokud jste ho tedy myslel s nadsázkou a jsem si jistý, že ano. ;-) ....
Za mě rozhodně hvězd 5. Je to takový příjemný koktejl za ještě příjemnější denní chleba. Motor má dynamiku, zvuk ...mno... ale to bychom chtěli už nějak moc od parádního univerzála, ne?
Bravo Merc, bravo BRD :yes:
Nevím jak fungujou pasivní tlumiče, ale troufám si říct, že na aktivních by tě to nepřesvědčilo. Ve sportu je to stejně tvrdý jako tvoje 997. A motor 250CDI už vůbec ne.
Beru to jako mix.... máš jeden budget a chceš kabrio, rychlejší svízko, prestiž, úsporný provoz. Ono při tomhle se leccos odpouští. Když to tak píšu, ...si říkám, že nadpis moh být: Volkswagen ze Stuttgartu >:D;-)
nadsázka by měla mít nějaký racionální základ. Jaký je oslí můstek mezi tímhle E-coupe 250 CDI a Ferrari? Červená barva >:-[]8-s ? Podle mě trochu málo, ale asi trpím jiným smyslem pro humor.
pane Vaverka, ale nadpis článku tohoto je vyloženě chucpe, ať už byl myšlen jakkoliv. K vozu samotnému: je přesně ve stylu současné "medvědí" produkce, a to je pro mne ten problém, prostě a jednoduše se mi nelíbí. A navíc tato kombinace provedení, čili kupé a motoru, čili 4 válcový diesel, je chucpe na druhou. Tož tak.
... ale dyť hele jo, už to tu zaplevelovat svými pindy nebudu ... šance na navrát k normálu od praktik bulváru se bohužel zde asi začíná limitně blížiti nule ...
Tož cituji namátkou z Wiki : "... překročil hranice přijímaného zdvořilého chování ze sobeckých důvodů ..." - zde tedy je použit "omračující" nadpis pro maximalizaci kliknutí na článek, čili tedy podmínka pro toto označení jest IMHO splněna, to druhé jest pak již mírná nadsázka na kombinaci coupé naftového 4válce. Tož tak.
P.S. Ale dá se to pochopit, neb koho chleba jíš toto píseň zpívej (říkala teta Kateřina), je to bohužel jen další dílek do puzzle bleskyzace ACZ.