Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E 250 CDI kupé – Německé Ferrari

CLK je minulostí a čtyři přední světla také. Kupé od Mercedes-Benzu si už pár let zase říká třída E a nyní má zcela přepracovaný design přídě.
Zpět na článek
20. 12. 2013 11:06
20. 12. 2013 15:21
20. 12. 2013 11:13
20. 12. 2013 11:19
20. 12. 2013 11:24
20. 12. 2013 11:49
20. 12. 2013 11:50
20. 12. 2013 13:37
20. 12. 2013 15:41
23. 12. 2013 20:31
20. 12. 2013 18:30
21. 12. 2013 01:39
23. 12. 2013 21:57
25. 12. 2013 15:36
28. 12. 2013 21:58
20. 12. 2013 11:00
Německé Ferrari?
no, myslím že na takové přirovnání by auto mělo nabídnout víc než jen červený lak, pane Vaverko.... ;-)

Jinak nezlobte se na mě, ale to auto vypadá v té červené barvě hrozně kýčovitě.... podle mě se k němu ta barva vůbec nehodí a navíc se nehodí ani k barevnému provedení interiéru (který se mi ale jinak velice líbí).

Takže pro mě to není "německé Ferrari", ale spíš "německý cirkus"..... ;-)

Jinak techniku a svezení si komentovat nedovolím, předpokládám že tohle si Němci pohlídají.... :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - SCHROJF
20. 12. 2013 12:03
Re: Německé Ferrari?
Dnes je E 250 CDI nemecke Ferrari,vcera bol Duster "Mercedes pro masy"...co bude nabuduce? ;-)
20. 12. 2013 12:19
Re: Německé Ferrari?
Napadá mě třeba Nové MINI "stylovka skoro jako české Citigo", potom Range Rover nebo Cayenne jako druhé nejlepší SUV na hory hned po Yetim
20. 12. 2013 13:19
Re: Německé Ferrari?
Tata Nano - Mercedes pro každýho >:D
20. 12. 2013 13:25
Re: Německé Ferrari?
Kdo jsi? Táta! Náno!
20. 12. 2013 13:39
Re: Německé Ferrari?
>:D :yes:
20. 12. 2013 13:29
Re: Německé Ferrari?
Napadla mě památná věta: škoda Citigo, dálniční express, 170 kopec, nekopec.
20. 12. 2013 13:41
Re: Německé Ferrari?
:yes: >:-[] Juchůůů, ten je ;-)
20. 12. 2013 11:06
Mercedesy se mi líbí,ale zrovna tohle
žádný krasavec není,je to takové nějaké boubelaté,nic elegantního na tom nevidím.A srovnávat to s Ferrari je dost úlet. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rimow11
20. 12. 2013 14:34
Re: Mercedesy se mi líbí,ale zrovna tohle
:yes:
20. 12. 2013 11:06
Dáš si banán?
Ne chiquitu. Přesně tak na mě působí E-kupé v živých barvách. Nejvíc mu sluší šedá nebo černá, která dokáže trochu přebít dojem, že auto prošlo specifickým nárazovým testem vedeným shora.
Připodobnění k Ferrari mi přijde jako lacinej fór, ale záleží na osobním vkusu.

Napsat, že E-kupé hledá těžko konkurenci asi taky není nejvýstižnější, nějaká by se v širším okolí v rámci BRD našla.
Celkově se v autě velmi dobře sedí, po FL jsou odstraněný řvavě levný provedení některých ovladačů a části palubky, který třeba ostře kontrastovalo s vypiplanými sportovními sedačkami, asi nejlepšími v rámci běžných modelů M-B (jen bohužel u ramen příliš úzký, ale aspoň s vysokým opěradlem).
Řízení je výborně přesný a auto se pěkně vodí, sem tam pustí na dnešní auta až překvapivě informací ve chvíli, kdy je člověk ocení. Podvozek je…specifickej. S aktivními tlumiči je buď tvrdej ve sportu, kterej se nedá využít jinde než na hladký cestě a naopak až nepříjemně houpavej v komfortu. Tudíž si na nějakou ostřejší jízdu na hrbolatý trojce nechte zajít chuť. Hutný pohyby zádě při průjezdu esíčky dokládají neschopnost komfortně nastavených tlumičů reagovat na přesuny hmoty a ve sportu jedete možná o něco rychleji, ale nechte si přiheftnout před jízdou zubní korunky.
Tenhle motor nemám rád a píšu to znova…je to takovej hlučnej aktivní hajzlík a zasloužil by si doladit nějakým soundcomposerem v reproduktorech. Čtyřválcový naftový rachtání skousneš v taxíku. Sem se nehodí.
O spoustu lepší benzínovej nebo naftovej šestiválec je jasnou volbou. U dnes běžný nafty pak reálně se skoro stejnou spotřebou a akceptovatelným zvukem, nebo nádherně vyladěnou benzínovou V6, která navíc upíjí taky velmi střídmě.
Ve výše uvedený specifikaci vzhledem ke konkurenci (BMW4, A5) pak za mě 3*.
Rozbalit vlákno
12
20. 12. 2013 13:35
Re: Dáš si banán?
Pájo - jestli jsou ta sedadla pro tebe úzká, jak bych se do nich vlezl takový já? >:D
A jestli chceš slyšet dýzlovej rachot, tak ti ho příště rád předvedu ;-)
20. 12. 2013 13:40
Re: Dáš si banán?
Tvůj motor znám, měl jsem ho v 320d před 5-ti lety a je pravda, že po přechodu na A4 B8 2,0TDI mě napadlo, že by se s hlučností ještě dalo pohrát. Ale 250CDI je na tom ještě o ždibíček hůř ;-)
Mají hezkej tvar, ale zužujou se směrem nahoru, ramenama se nezapřeš…v tom jsou BMW i Audi lepší. Jinak od lopatek dolů výborný.
Avatar - woody-alien
20. 12. 2013 13:54
Re: Dáš si banán?
Nj, prémiovej rachot - to je jiná liga. ;-) Ale my v mainstreamu se taky snažíme a sdílíme rachot napříč značkami. >:D
20. 12. 2013 14:17
Re: Dáš si banán?
Tak já jdu vybrat prémiovou jedličku, jestli mi jí Rapiďáci při pojížďkách nevykoupili >:-[]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 12. 2013 13:51
Re: Dáš si banán?
Technická připomínka - kde by E kupé dostalo aktivní tlumiče? Může jen mít (a standardně má) Agility Control, to jsou pasivně adaptivní tlumiče, charakteristika se mění v závislosti na způsobu jejich práce, přepínat různá nastavení nejde
20. 12. 2013 13:55
Re: Dáš si banán?
Lukáši, na středovým tunelu je přepínač tlumičů ;-) Nevím jestli v tomhle modelu nebyl, ale v 350CDI ano.
20. 12. 2013 13:57
Re: Dáš si banán?
A tady i výtah z technickejch parametrů ;-) :

Sportovní řízení může být ještě sportovnější. S balíčkem Dynamic Handling si za volantem užijete zábavu - pouhým stiskem tlačítka. Můžete se totiž rozhodnout, jaké nastavení pérování a převodovky použít.

V režimu SPORT systém nastavuje pevnost tlumení a povzbuzuje odezvu plynového pedálu a řazení, takže je odezva motoru více znát. Režim Komfort dodává pocit obzvláště hladké a komfortní jízdy.

Bez ohledu na zvolený režim se elektronicky regulovaný systém tlumení vždy přizpůsobí situaci a podmínkám vozovky. To zvyšuje komfort pneumatik a bezpečnost, ale především agilitu vozidla.

Strmější převodový poměr řízení je součástí balíčku Dynamic Handling. Upravená charakteristická křivka řízení má za následek mimořádně sportovní dojem z jízdy.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 12. 2013 14:03
Re: Dáš si banán?
A bavíme s o E kupé? To v ceníku žádnou takovou možnost nemá, nakonec ani nevím o tom, že by některé auto na platformě třídy C řady 204 takovou věc vůbec kdy mělo.
20. 12. 2013 14:08
Re: Dáš si banán?
Ano Lukáši, E kupé. To je z jeho katalogu ;-) . Je vpravo od sporákovýho konflíku Commandu. A změny jsou opravdu markantní.
20. 12. 2013 14:52
Re: Dáš si banán?
Přesně tak. Vpravo, horní z těch dvou. Některá auta ale myslím tu pravou skupinu tlačítek vůbec nemají, jen levou.
Avatar - rohYpnol
23. 12. 2013 20:28
Re: Dáš si banán?
tady někdo shořel jak Johnny Goose >:-[] ... Nu co, taky nevím vše.
20. 12. 2013 15:21
Re: Dáš si banán?
Krásný text :yes:
20. 12. 2013 11:13
Německé Ferrari
je něco jiného.[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 11:19
spokojenost
Dneska musím říci, že se přípis p. Vaverky četl moc fajn. Webpaja to shrnul ještě a doplnil. A k tomu nadpisu: pánové, zatímco za různá přirovnání, fórky, nesmysly v případě TG lížete vajca J.C. tak taky jste více papežštější než papež.... uvolnit, nádech, výdech... Pane Vaverka, super přirovnání. Pokud jste ho tedy myslel s nadsázkou a jsem si jistý, že ano. ;-) ....
Za mě rozhodně hvězd 5. Je to takový příjemný koktejl za ještě příjemnější denní chleba. Motor má dynamiku, zvuk ...mno... ale to bychom chtěli už nějak moc od parádního univerzála, ne?
Bravo Merc, bravo BRD :yes:
Rozbalit vlákno
8
20. 12. 2013 11:24
Re: spokojenost
Nevím jak fungujou pasivní tlumiče, ale troufám si říct, že na aktivních by tě to nepřesvědčilo. Ve sportu je to stejně tvrdý jako tvoje 997. A motor 250CDI už vůbec ne.
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 11:49
Re: spokojenost
Beru to jako mix.... máš jeden budget a chceš kabrio, rychlejší svízko, prestiž, úsporný provoz. Ono při tomhle se leccos odpouští. Když to tak píšu, ...si říkám, že nadpis moh být: Volkswagen ze Stuttgartu >:D ;-)
20. 12. 2013 11:50
Re: spokojenost
To by sedělo spíš ;-)
Avatar - woody-alien
20. 12. 2013 13:51
Re: spokojenost
>:-[] Tak to potom ano... :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 12. 2013 13:51
Re: spokojenost
Nadsázka to je, děkuji :-)
Avatar - rohYpnol
23. 12. 2013 20:31
Re: spokojenost
nadsázka by měla mít nějaký racionální základ. Jaký je oslí můstek mezi tímhle E-coupe 250 CDI a Ferrari? Červená barva >:-[] 8-s ? Podle mě trochu málo, ale asi trpím jiným smyslem pro humor.
Avatar - donPedro
20. 12. 2013 11:32
Tož ráčej odpustit
pane Vaverka, ale nadpis článku tohoto je vyloženě chucpe, ať už byl myšlen jakkoliv. K vozu samotnému: je přesně ve stylu současné "medvědí" produkce, a to je pro mne ten problém, prostě a jednoduše se mi nelíbí. A navíc tato kombinace provedení, čili kupé a motoru, čili 4 válcový diesel, je chucpe na druhou. Tož tak.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 11:50
Re: Tož ráčej odpustit
....aby ses nazachucpal.... :no: mi zase přijdeš drobánek šebich ... to tvoje chucpání...
Avatar - donPedro
20. 12. 2013 15:05
Re: Tož ráčej odpustit
... ale dyť hele jo, už to tu zaplevelovat svými pindy nebudu ... šance na navrát k normálu od praktik bulváru se bohužel zde asi začíná limitně blížiti nule ...
20. 12. 2013 11:52
Re: Tož ráčej odpustit
Jsem asi trochu fčerejší, ale nevím co je chucpe ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 12:03
Re: Tož ráčej odpustit
....to je velmi oblíbené slovo míry kalouska... ale židovský význam Ti jistě a milerád vysvětlí pan chucpe sám :-)
20. 12. 2013 13:27
Re: Tož ráčej odpustit
Tak jako nadsázka by ten nadpis byl akceptovatelnej, myšleno vážně to opravdu chucpe je…už jsem gůgloval >:-[]
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 15:42
Re: Tož ráčej odpustit
Hodný, bude piškotek ...nebo chucpenina >:D >:D
20. 12. 2013 13:15
Re: Tož ráčej odpustit
To je když bych zavraždil svoje rodiče a u soudu chtěl shovívavost proto, že jsem sirotek.
Nevím, jakou to má souvislost s nadpisem...
20. 12. 2013 13:16
Re: Tož ráčej odpustit
Jo tak, dík ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 15:43
Re: Tož ráčej odpustit
VRAHU!!! 8-s >:D >:D
20. 12. 2013 16:01
Re: Tož ráčej odpustit
Troufalost, drzost atd. Souvislost? Je troufalé označit tohle auto za německé Ferrari.
Avatar - donPedro
20. 12. 2013 14:58
Re: Tož ráčej odpustit
Tož cituji namátkou z Wiki : "... překročil hranice přijímaného zdvořilého chování ze sobeckých důvodů ..." - zde tedy je použit "omračující" nadpis pro maximalizaci kliknutí na článek, čili tedy podmínka pro toto označení jest IMHO splněna, to druhé jest pak již mírná nadsázka na kombinaci coupé naftového 4válce. Tož tak.

P.S. Ale dá se to pochopit, neb koho chleba jíš toto píseň zpívej (říkala teta Kateřina), je to bohužel jen další dílek do puzzle bleskyzace ACZ.
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 15:43
Re: Tož ráčej odpustit
...nejsi patolog?
Avatar - donPedro
20. 12. 2013 17:52
Re: Tož ráčej odpustit
No teď zrovna nejsem ... ale možná jsem byl, anebo třeba budu ...
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2013 11:46
Čím lacinější
tím větší čtenost. Chyba bude ve čtenářské většině.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
20. 12. 2013 14:15
nemecke ferrari?
to snad nie ;-) , hosi neblaznite

a citigo nie je tak nahodou bratislavsky mini cooper? isto ma blizsie citigo k mini cooperu ako mercedes E coupe k akemukolvek ferrari ;-)

jasne a duster je rumunsky terenny mercedes , ach boze co sa mi este nedozvieme, no dobre klud, nechajme to

auto pekne, na rozdiel od novych medakov - Ecko ma stale este charizmu a v kupatku vyzera pekne :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
20. 12. 2013 15:44
Re: nemecke ferrari?
a jeeeje.... 8-s >:-[]
Avatar - lamal
20. 12. 2013 18:30
e
šereda je to.. radsej C po vsetkych strankach

design hlavne predku ma odpodzuje
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
21. 12. 2013 01:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2013 21:57
Tak určitě
Hlavně s tím CDI ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
25. 12. 2013 15:36
Ferrari
Co to je za praštěnej nadpis??? Vaverka by si to mohl občas po sobě přečíst......
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sumi2000
28. 12. 2013 21:58
Interier
ten je opravdu parádní! :yes:
Jinak design karoserie je trošku méně povedený. Ale asi by mne neuráželo se projet.. :-)
Rozbalit vlákno
0