Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E 500 Coupé - Staro-nová škola

Myslíte si, že něco, co vozí pod kapotou 5,5litrový osmiválec musí z člověka vytřást duši? Díkybohu ne. Je tady E 500 Coupé.
Zpět na článek
10. 11. 2010 11:48
neregistrovaný "Heine"
10. 11. 2010 15:36
10. 11. 2010 22:01
11. 11. 2010 08:40
10. 11. 2010 14:06
10. 11. 2010 15:36
10. 11. 2010 16:19
10. 11. 2010 16:03
10. 11. 2010 16:17
10. 11. 2010 17:10
10. 11. 2010 16:53
10. 11. 2010 17:16
neregistrovaný "Heine"
10. 11. 2010 21:49
10. 11. 2010 21:50
10. 11. 2010 22:13
10. 11. 2010 22:22
10. 11. 2010 22:03
10. 11. 2010 22:13
11. 11. 2010 09:12
10. 11. 2010 17:30
neregistrovaný "Heine"
10. 11. 2010 20:35
neregistrovaný "dave342"
10. 11. 2010 18:37
neregistrovaný "RayBan"
10. 11. 2010 20:38
neregistrovaný "dave342"
10. 11. 2010 17:53
10. 11. 2010 21:15
10. 11. 2010 22:11
10. 11. 2010 23:38
10. 11. 2010 23:19
10. 11. 2010 23:37
11. 11. 2010 09:14
12. 11. 2010 00:13
11. 11. 2010 09:14
12. 11. 2010 00:14
11. 11. 2010 11:47
12. 11. 2010 00:17
10. 11. 2010 23:22
10. 11. 2010 23:38
12. 11. 2010 00:16
10. 11. 2010 22:23
11. 11. 2010 08:22
1. 6. 2011 12:46
8. 12. 2011 11:38
neregistrovaný "Heine"
10. 11. 2010 11:48
Hvezda
Nadherna barva, k autu neni treba nic dodavat.
Ekoteroristi se muzou jit vycpat, majitele E500(a jinych velkoobjemovych motoru) prosim, aby pri prujezdu okolo modre Laguny kombi trochu orostovali plyn. Jen tak, at si ten uzasny zvuk uzijem i my ostatni.
Nezbyva, nez snit.
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
10. 11. 2010 15:36
Re: Hvezda
Mně se ta barva právě nijak extra nelíbí. Potkávám docela často bílou a ta je perfektní. Potkal jsem už i černou - supr (aby ne, černá je supr na všech autech >:-[] ) a tuším červenou. A tahle hnědá teda u mně zatím nejslabší.

Jinak se mi hodně líbí středový panel - čudliky čudliky :yes:
Avatar - gld
10. 11. 2010 22:01
Re: Hvezda
červená novým éčkam sedí výborne :yes:

Inak pochvala autorovi článku, najmä tá záverečná myšlienka je výborná :-)
11. 11. 2010 08:40
Re: Hvezda
:yes: biela s ciernou strechou...to je pre mna uplne top :-)
10. 11. 2010 14:06
mercedes 500
mal som moznost ist v dvoch mercedesoch, ktore mali v nazve "500" (S500 a ML500) a mozem potvrdit, ze motor je skutocne fantasticky... uzasna linearnost, skvely zvuk, a perfektny tah nad cca 4000 otacok... naozaj vynikajuci agregat, ktory pritom svoju silu prevadza pomerne "kludne"... hmm bude mi v buducnosti luto za velkoobjemovymi V8....:(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jazva
10. 11. 2010 15:36
OT: Biopalivá
[odkaz] ;-\
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2010 16:19
Re: OT: Biopalivá
ta čo si, v tej dobe už všetci budeme jazdiť na elektriku :-!

a tú budú vyrábať tepelné elektrárne >:-[]
10. 11. 2010 16:03
Libore!
Co ta kaňka na konci? 14 litrů za svezení s takovýmto motorem je hodně? To není negativum, ale spíš pozitivum. Nemyslím, že spotřeba nového motoru v CLS500 bude jiná i přes papírové hodnoty ;-)
Rozbalit vlákno
2
10. 11. 2010 16:17
Re: Libore!
taky mi kombinovaný průměr na 13-14l nepřišel žádná tragédie. Asi po tom antiekoúvodu asi přecejen nechtěl spálit všechny mosty >:-[]
Avatar - kolmar
10. 11. 2010 17:10
Re: Libore!
Bolo to tusim myslene na podobne vykonne auta s turbami - cize buducnost...ktora je trochu uspornejsia. No naozaj paradny test, super text a svata pravda o atmosferickych motoroch... co dodat?
10. 11. 2010 16:53
DUŠI V NŮŠI
Je to na tom světě nespravedlivé, auto, které je snad stvořeno přesně pro tebe si nemůžeš koupit, a to, o co bys ani klackem nezavadil si nakonec koupit... musíš. Možná je to proto, že máš opravdu tu svou duši než v... nůši.

Text je přesně takovej jako auto - exklusivní. Dokonalá přirovnání, fantastickej rytmus vět.

Kdykoli jedu proti coupÉ uchvátí mě vždy ta neskutečná designová nadstavba. Mercedes je ve svých posledních modelech tak vpředu, že ten náskok prakticky už nelze dohnat.

Co se týká motoru, pak skutečnost, že je veřejně nezbytné, dokonce již i nutné, se soustavně vymezovat vůči hlávkovým salátům považuji za dokonalou prohru všech rozumných lidí. Doma sledovat plazmu, jezdit výtahem, do stranické octavie ládovat naftu, na klopě povadlou kopretinu a v rozkroku olšovou větev. Biobuřta na krouhvi a s krhavejma očima sám sebe pasovat do spasitele lidstva. Tohle mají být ti věrozvěstové nových světů? Došlo už to tak daleko, že aby ses pomalu styděl tomu hlávkovýmu salátovi pokropit ostřikovačem pravého světla svého coupÉ jeho zelené číro.

Neboť velkým být je posláním velkých, však co malý zelený ježek v noře života živořit, než udělem jest.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Heine"
10. 11. 2010 17:16
Re: DUŠI V NŮŠI
:yes:
10. 11. 2010 21:36
Re: DUŠI V NŮŠI
GTI jestl i nejses svorcak, prodej to svoje 350CDI a kup si tenhle tridvervovej, designove i charakterove zcela nadstavbovej dostavnik. :-)
10. 11. 2010 21:50
Re: DUŠI V NŮŠI
Kup si ho ty, evidentně ho potřebuješ více než já... ;-)
10. 11. 2010 21:58
Re: DUŠI V NŮŠI
Tohle neni moje teritorium. Mozna az budu strarej a pohodlnej ;-)
10. 11. 2010 22:13
Re: DUŠI V NŮŠI
Jo, tohle už chce jistej věk.
10. 11. 2010 22:19
Re: DUŠI V NŮŠI
Presne. A mozna i povahu. Osobne se...necham prekvapit :-)
Avatar - gld
10. 11. 2010 22:03
Re: DUŠI V NŮŠI
Odhliadnuc od úvodu v tradičnom štýle "triedneho boja" súhlas

E500 coupé je proste špica, presne takýto typ áut zbožňujem
10. 11. 2010 22:13
Re: DUŠI V NŮŠI
Ano, je to špica.
11. 11. 2010 00:17
Re: DUŠI V NŮŠI
Jo jo, sice mi asi mozek ( kdybych tedy čistě hypoteticky přesvědčil peněženku ;-\ ) nikdy nedovolí takové auto pořídit, ale přesně z tohoto důvodu zbožňuji taková auta, u mě osobně je to Aston Martin. Možná to jezdí přes 300 a zrychluje pod pět, ale mě by bohatě stačilo plynout krajinou, občas protočit motor a poslouchat... :-!

Tohle auto do té kategorie zapadá taky. Recenze je skvělá, protože autor pochopil smysl vozu a vcítil se do něj. Já tleskám... :yes:

P.S: Tím velkým odstavcem odsuzuješ ekology, chápu dobře ? Bohužel, lidská blbost je nekonečná a některým nevysvětlíš, že jejich "ekologické" návrhy jsou horší, než kdyby měl takový motor každý... :-(
11. 11. 2010 09:12
Re: DUŠI V NŮŠI
Souhlas.
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 17:19
Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Už mě opravdu začíná štvát slovní spojení "spotřeba se u tohoto auta neřeší." Všude se řeší spotřeba. Každý svědomitý člověk řeší spotřebu. Bohatý, i chudý. Jsem chudý, řeším spotřebu. Mám bohatého kamaráda, který má Carrera 4S a taky řeší spotřebu. Heh, proč si pak koupil Porsche? Protože mu za tu spotřebu nabídne nejvíce zábavy.

Věta "Spotřebu neřeším." je ignorantský výmysl, sorry.
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "Heine"
10. 11. 2010 17:30
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Spotřebu můžeš řešit dvěma způsoby, buď jako ztrátu peněz, co prostě vyletí výfukem anebo můžeš mít stresy z toho, že víc přispěješ k tomu "globálnímu blablablabla".
Já říkám, že patřím do té první skupiny a že se moc těším, až tu budeme mít trvale slunečno, 30 stupňů a u Hřenska móře. :-)
Takže kupujte pořádný motory, aspoň pak ušetříte za zimáky a náplň do ostřikovačů.
12. 11. 2010 14:36
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Ibaze globalne oteplovanie (vzduchu), znamena v skutocnosti ochladzovanie (zeme)...

S oteplovanim ovzdusia sa topia ladovce a tie maju za nasledok z dlhodobenho hladiska ochladzovanie. Ak sa roztopi vacsina, obavam sa, ze predavat letne gumy bude monkey business a do caju si kazdy z nas bude miesat fridex.

Ale i napriek tomu je E500 moj sen uz dlhe roky. Ved W124 E500 sedan prisiel uz v 1991 a uz sa pomaly stava zberatelskym kuskom vdaka mensiemu poctu predanych kusov. Rozum hovori ber E220 cdi a srdce chce V8. Vacsia cast populacie sa riadi rozumom, preto tato E500 bude mat hodnotu kludne dalsich 20 rokov.
10. 11. 2010 18:17
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Neumím si představit toho tvýho kamaráda, když vybíral mezi 911, AMG, M5, Lambem a já nevím čím ještě. To si jako vypsal normovaný spotřeby pod sebe na papír a pak si jako zakroužkoval čtyřkolku Carreru, protože nejmíň žere, jo?
Když auto používáš denně k přepravě bez emocí z bodu A do bodu B, chápu, že jeden z nejdůležitějších argumentů ke koupi je spotřeba. Ale když kupuješ hooodně drahý sportovní auto pro zábavu, vybíráš podle spotřeby? Většina kupců (až na tvého kamaráda a pár dalších vyjímek) asi ne ;-)
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2010 19:45
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
AMG 63 CLS.... průměr Ostrava-Hradec Králové - svižná jízda..... 14,7lt.....za ten pocit to stojí......a můžu pokračovat.....
neregistrovaný "dave342"
10. 11. 2010 20:35
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
SL55 amg 27 litrů spotřeba při rychlejší jízdě.. 14,7 je nádhera!
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 21:30
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
No to je mazec >:D Jen co znamená rychlá jízda?
Avatar - jpor (RSKa)
10. 11. 2010 23:48
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
No tak za 27 pri SL55 AMG museli šlapať čo to dalo, bežne 200-250

CLS 63 AMG za 14,7 znamená predpisovú jazdu a občas niečo predbehnúť

E55 AMG dlhodobý priemer 19,7 ale nešetrím to >:-[]
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:28
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Ty teda jezdíš za fakt dost >:D
Avatar - jpor (RSKa)
11. 11. 2010 21:05
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
no to ano ale stojí to za každé deci benzínu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
12. 11. 2010 18:23
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
911 997S - průměr 13,5.... :-) jízda podle předpisů -pod 8lt. - normální použití 10,5....občas koncert - 11,8-12,5..... ;-) cesta Konopiště - ostrava - 2x tankování...... no ale 200....250.....306...
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 21:21
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Když jedeš jednou v životě, nebo kolikrát, neřeknu. Prostě se opojíš. Ale denodenně?
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 21:48
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Jinak další můj vážený kamarád má C63 AMG. Průměrně s tím jezdí za 14,5. Jednu dálkovku jel i za 11.
Když jel v Německu (délka trasy cca 300 km) a nešli pod 220km/h - snažili se nejít, tak jim to žralo 28.
Avatar - Sysoj Psojič
10. 11. 2010 23:22
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Tohle je výhoda silných GT aut. Umí jet rychle i pomalu, dle libosti a nálady. Bohužel, pokud je za touto zkratkou ještě pomlčka a R, je to v perdeli, člověk je jak na trní, kdykoliv nejede kládu a pak to pod 20 nedostane ani omylem. Neměnil bych, ale například C63AMG jsem vážně zvažoval, to je parádní kompromis :yes:
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:26
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
GT-R je výborné auto. Ale je to mega rozdíl mezi C63 AMG a GT-R. Smysl auta je asi někde jinde. Můj názor.
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:27
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
No ikdyž, GT-R je taky na všechno, že... parádní auta, obě!
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 21:19
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Auto má na denní ježdění. Cestuje mezi Švýcarskem a Českem pravidelně. A opravdu se o ni zajímá. Je totiž rozdíl, zda jezdíš za 10 či za 16. Věř, že to pak budeš řešit. Nemluvě o tom, že neustále zastavování u čerpacích stanic tě taky začnou štvát.
Opravdu nechápu, proč se tomu tak lidí. Dnes je to VŠE o spotřebě, protože se k tomu váže CO2. Proč to asi tak řeší automobilky? Ať chcete nebo ne, auto s nejmenší spotřebou a nejlepším výkonem na danou (!) třídu je to nejlepší.
10. 11. 2010 21:40
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Uf >:D Nejsem zastance verejneho delani si srandy z nekoho kdo proste nevi, ale posledni veta mily Johny.... to je NAPROSTY blabol, snad si to jen blbe napsal ;-)
Avatar - Krispos
10. 11. 2010 21:44
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
No ale s tim castym tankovanim bych souhlasil..... tatkovo R8 zere jak prokopnuty :-) ikdyz od ty doby, co zacali v Praze masivne rozkopavat silnice a stredocesky kraj pod cisarem Rathem na silnice kasle, tak jezdi spis Oktavkou :-)
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 21:44
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
V pohodě, já to beru. Prostě se na to dívám už trochu jinak. Ale je fakt, že to může znamenat spoustu jiných asociací. Je to prostě k tomu mému prvnímu příspěvku, proč si kamarád vybral právě ze sporťáků Carreru 4S.
11. 11. 2010 08:38
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Kecas, kecas a kecas.
Nikdo si nevybere v teto kategorii auto jen proto, ze ma nejmensi spotrebu.
Na to zapomen.

Az das sve prvni tri mega za Carreru, ci nejake podobne auto, pak zacni psat o spotrebe a castych zastavkach.
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:13
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Já jsem si to nevymyslel. Get used to it.
Avatar - Andromeda
11. 11. 2010 21:43
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Jen tak pro info -> kolikráte jsi ty "s přehledem" složil 3 Mio za sportovce s rodokmenem nebo jak říkáš podobné auto,že tak z patra poučuješ kdy má co kdo psát?Apropo,o tom,jak spotřebu kupodivu řeší pro tebe asi švorcáci s majetkem v tolika nulách,že jich je pomalu víc než tebou ujetých metrů,píše hezky Dinar.
12. 11. 2010 08:26
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Vychovatel Andromeda se ozval.

Takze si to rozeberem, mohou ted nastat tyto situace:

- Napisu ze jednou ci vicekrat (bez ohledu na to, zda je to pravda). Ty mi odepises nejake kecy o anonymnim netu a at si radeji jdu zahrat plejstejsn a ze nemam co poucovat. Vubec nepredpokladam, ze bys mi to veril, to by ses jinak ani neptal.

- Napisu ze nikdy (bez ohledu na to, zda je to pravda) a ty mi odpovis, ze tim padem nemam co poucovat.

Z techto duvodu podobne dotazy, ci dotazy na to, jakym jezdim autem, kde bydlim, ci jak dlouhe nohy ma moje pritelkyne, ponecham VZDY bez odpovedi.
A nejen ja.

Ano, Dinar mi dal naprosto perfektni odpoved, proto jsem se ptal jeho a ne treba tebe.
Nicmene s Dinarem jsme resili ponekud jinou kategorii aut, nez 911 Carrera 4S.
Takze i pres sve neustale moralisticke sklony mne nech pri tom, ze JohnyRico proste keca.

A jeste neco, Andromedo: Odpust si neustale podsouvani vet a slov, ktera jsem nikdy nenapsal!!! Diskutovat muzem, aniz bychom meli stejny nazor, ale tohle beru jako dost silny zasah do osobni roviny s umyslem mne poskodit.
Avatar - Andromeda
12. 11. 2010 09:56
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Fajn,tak to rozebeme suverénní lidový rozumbrado.

-Morálka,konkrétně tvoje je...je tvoje,taková jaká je,díky bohu s ní nemám nic společného a svoje perly tady vystavuješ ty,ne já.
-To co může nastat je téma staré jako lidstvo samo a zrovínka ty nepůsobíš dojmem kvalitního prognostika,ani týpka,co s Carrerou jezdí na Svoboďák k Mekovi
-Kecy na téma utrácení objemu peněz,které nejspíš nikdy mít nebudeš,respektive pouliční poučování typu "až jednou dáš..." tónem Jamese Bonda s vrtnou plošinou za zády demonstruješ opět jenom ty svoje intelektuální,nejen vyjadřovací možnosti(a že se množstvím snažíš)
-Za suveréna a toho,kdo vymezuje ostatní jsi tu ty(viz např.řádky Johnymu) - přečti si alespoň po sobě co píšeš,pokud nemáš problém s psaným textem
-Ke všemu vědomě mystifikuješ a lžeš-o Sony a jeho hře ode mne ani slovo-tuhle kratochvíli propaguje ouplně jiná persona,kterou se marně snažíš napodobovat.O dalším nemluvě.
-Co se týče tvého "poučování"(v tvém případě významově mimo,ale alespoň slovně krátké) - jak brát vážně "řidiče",co světácky zpochybňuje roční nájezd 30tkm a mnohem více,jak brát vážně řidiče,jemuž je třeba vysvětlovat vliv spotřeby napříč třídami a zároveň při tom(pokud se nepletu)se údajně ježděním živí...V tvém případě jde o výhodu anonymity netu.
-Ty a tvoje ttd jsou mi volné-nejsi za hvězdu a už vúbec nejsi nic zajímavého+zase lžeš-žádný dotaz tohoto typu jsem nevznesl.
-Pleteš si význam cizích slov,nejde o morálku,ani minerálku.U tebe -a nejen u tebe,opakuju,nejsi nic vyjímečného, jde o moji reakci na bludy a pozérství - hezky česky BLUDY,rozumíš?Slovníku netřeba.
-Je mi *,jak bereš řádky onoho nicku-nicméně,pokud jde o tu spotřebu(řeči o kamarádech nehodnotím),tak věta o tankování a reakci solventního majitele na ně má racionální jádro,nehledě na tvůj postoj petrolejového prince ze střední evropy.
12. 11. 2010 10:23
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
>:D :yes:

Nejhezci na tom je, jak ses sam odstrelil :yes:
Avatar - Andromeda
12. 11. 2010 10:34
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
;-) Na to jsi přišel sám?
PS:Ten poslední odstavec jsi dopsal později,že?Hmmm...
12. 11. 2010 11:40
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Ano, bohuzel jsem ho dopsal pozdeji a tak sis zase nejake to podsunuticko neodpustil.
Nehodlam tu z toho delat diskusni brak - kdo je v konci s argumentaci a snazi se napsat sebevetsi nesmysl, jen aby to zamaskoval, je po precteni tveho komentu snad jasne, takze budto se vratime k autum, nebo v tomhle vlakne koncim.
Avatar - Andromeda
12. 11. 2010 14:53
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Nešlo o podsunutí,ale konstatování reality.Je úsměvné číst od tebe něco o braku,fakt ;-) .
Ale zpět k autům ->k tomuto krasavci ten 8vál naprosto sedí :yes:
12. 11. 2010 15:19
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
To teda sedi --> :yes:
Avatar - gld
10. 11. 2010 23:08
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Kto preboha vyberá auto podľa toho, koľko co2 vypúšťa na kilometer? :-O

nová doba, zelené mozgy vládnu svetu :no:
Avatar - Krispos
10. 11. 2010 23:10
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Anglicani a jini narodove zatizeni ekologickymi danemi dle produkce CO2 daneho modelu? :-)
Avatar - Sysoj Psojič
10. 11. 2010 23:19
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Až tu budem platit silniční daň jako tuším že v Belgii, kdy za každý gram nad 130 dáš 5 až 10€ ročně (nějak tak to bylo), bude muset spousta lidí volit podle toho... :-(
Avatar - gld
11. 11. 2010 19:19
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Až budeme v prd€li, začneme si svietiť...zatiaľ by som baterky odložil :-!

aspoň čo sa týka ekoterorizmu pri výbere auta
11. 11. 2010 07:28
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Já ti věřím, že se o spotřebu zajímá. Pak ale nerozumím jeho výběru auta. Spotřeba u těchto mazlíků je jakási daň za radost, kterou ti auto poskytuje. A navíc co se týká nákladů na provoz takového auta, hraje asi benzín druhé housle. Vždyť co tě jen stojí havarijko, servis a třeba gumy...
Prostě kamarád si měl na cesty mezi CZ a CH raději koupit třeba MB E 250 cdi a nemusel se v případě Porsche zbytečně stresovat spotřebou - na to jsme tady my, obyčejní smrtelníci s tédéíčkama. :-)
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:17
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Chtělk sporťák, 4x4, "bezporuchovost". Co myslíš, jaká je asi jiná jasnější volba? Je to svědomitý člověk, pracuje jako finanční manažer 2 firem a rozhodně mu není jedno, jak zasírá svět. tak jako třídíme odpad, snaží se omezovat i svou uhlíkovou stopu, ale zase nechce přijít o všechny slasti života. tomu říkám myšlení :yes: !
neregistrovaný "RayBan"
10. 11. 2010 18:37
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Souhlas, stejné jako nesmysl typu "auto do města" - potom ať těmhle autům dají zákaz vjezdu mimo město !
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2010 19:41
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Když si koupíš velký benzín nebo hodně koníků tak proto, že to máš rád jinak. Pak počítáš s tím, že si to více vezme....takže neřešíš. To je stejné jako když koupíš 1,5dci....taky neřešíš, že to nejede, kupuješ to z důvodu malé spotřeby.
Johny, až si koupíš takové auto, o kterém se tu píše, taky nebudeš řešit. Ono to je totiž hrozně malá daň za tu radost, kterou obdržíš...... o Porsche, LEGENDĚ, NEJLEPŠÍMU SPORŤÁKU PLANETY (J. Clarkson) ani nemluvě. A když koupíš velký benzín, ve větším voze, zvláště pak Coupe od MB, tak ti je jedno, jestli to žere 10lt nebo 14. Ale máš pravdu, jsou lidi, kteří to řeší. I majitelé těchto klenotů.....ale to se okrádají za cenu pár šupů.
neregistrovaný "dave342"
10. 11. 2010 20:38
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Nemyslím si že je to pravda mám rád velké benzíny ale zajímá mě jestli žere 13 nebo 18 v běžném provozu. A věřte tomu že spotřeba ke 20 litrům vás štvát bude nehledě na peníze. Samozřejmě teď nemyslím víkendové auta tam je to opravdu o něčem jiném.
Avatar - jpor (RSKa)
10. 11. 2010 23:57
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Sorry, ale nebude. Ani 20 dlhodobý priemer ma neštve. Vážne nie. Ani časté tankovanie. Ja autu doprajem 100 oktánov ako odmenu za to čo dopraje mne auto.

Ono pokiaľ nie si v balíku, tak si len myslíš, aké by to bolo. Keď v balíku si, veľa vecí je inak. ak kupuješ takéto auto, na ten benzín máš a nemusí ťa zaujímať.

Ak riešiš spotrebu takého auta, potom máš neurózu takého druhu, že ťa akurát ten benzín štve. Ale to je v skutočnosti neuróza čo ťa žere, nie tá spotreba... Ak by to nebol benzín, neuróza si nájde inú zásterku a bude ťa hrýzť ďalej.
11. 11. 2010 08:41
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
:yes:
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:43
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
A ti, kdo si koupí S350 CDI (třeba 4Matic). GL420 CDI, RR TDV8 za 3 mega v balíku nejsou? Nebo jim prostě více voní nafta? ;-) Je to prostě o přemýšlení.
11. 11. 2010 15:07
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Ano, ale to je přemýšlení už při nákupu, v každé kategorii vozidel je něco jako dříve zmiňoval Ji/Ri ten 1,5 dCi, a v případě S-klasse je to právě 350 CDI a teď k němu přibude ještě 250 CDI, to jsou prostě jen luxusní koráby, když se chceš přemisťovat na úrovni a v opravdovém pohodlí a řešíš přitom náklady. Ale pokud už si vybereš zážehový osmiválec, chceš se taky projet.

Dobře se podle toho dá poznat motorizace třeba u A osmiček. Ti co mají 3,0 nebo 4,2 TDI se obvykle rozjíždějí klidně, ale zážehové verze ten pedál občas pořádně přitlačí, protože prostě z toho mají radost. Pak ovšem nemůžeš řešit normovanou spotřebu, protože se jí stejně nepřiblížíš...

Neznám 420 CDI, ale vím že nový TDV6 žere 12-13 litrů taky a TDV8 na tom určitě nebude líp, ten kdo si koupí velké SUV luxusní kategorie a řeší spotřebu, ten bude brzy zralý na Bohnice. Tam ti totiž ani lechtání plynu nepomůže... >:D
Avatar - jpor (RSKa)
11. 11. 2010 21:18
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Veľký diesel je na ťažké SUV veľmi vhodná voľba. Máme ML 420 CDI a až na softvér prevodovky je to super kombinácia. Na 2,5 tony je proste 700 Nm potreba.

A je to o preferenciách - ak kúpiš luxusné drahé auto s dieslom, neznamená to že riešiš spotrebu. Len ti proste V8 benzín nič nehovorí, zaážitky za volantom je neznámy pojem apod. Nie je dôvod ísť do benzínu, newtonmetrová jazda ti príde lepšia lebo plynu stačí málo a ono to ide. Niekde na treťom mieste je potom aj tá spotreba. Ale ak ti na autách záleží a je to tvoj koníček, tak spotrebu neriešiš.

Inak dlhodobý priemer ML 420 CDI je 12,9 ale hooodne chodí po meste. Na dlhé trasy diaľnica + tempomat na 150 = cca 11,5 a super predpisová jazda po okreske za 9,7
11. 11. 2010 22:52
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Samozřejmě, že je. Jen jsem chtěl poukázat na to, že některé věci si prostě vezmou svoje. Ta spotřeba zní celkem dobře, čekal bych i víc, pokud jezdíš po městě.

Určitě ne v tom smyslu, že za každou promarněnou decku uroníš slzu, ale když v tom nechceš nějaký motor s velkým M, tak je i ta spotřeba jenom náklad, který je nevýhodou... ;-)

Je to krásně vidět u hotelových flotil, kde jsou luxusně vybavená auta, ale obvykle jen v základním dízlu. Tam už se ale jde na náklady tvrdě...
12. 11. 2010 09:38
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Johny, tys zacal o Carrere 4S, kterou si udajne nekdo koupil kvuli nizke spotrebe.

Abych ti to pripomnel, cituji tvuj koment:

"Už mě opravdu začíná štvát slovní spojení "spotřeba se u tohoto auta neřeší." Všude se řeší spotřeba. Každý svědomitý člověk řeší spotřebu. Bohatý, i chudý. Jsem chudý, řeším spotřebu. Mám bohatého kamaráda, který má Carrera 4S a taky řeší spotřebu. Heh, proč si pak koupil Porsche? Protože mu za tu spotřebu nabídne nejvíce zábavy.

Věta "Spotřebu neřeším." je ignorantský výmysl, sorry."

Konec citace.

Ta auta, cos vyjmenoval ted (S350 CDI (třeba 4Matic). GL420 CDI, RR TDV8 - to abys zase nezapomnel) nemaji s Carrerou 4S spolecneho nic jineho, nez fakt, ze maji 4 kola. Jsou uplne z jine kategorie aut, z uplne jineho jineho sveta.

Dochazi ti uz, ze jsi uplne, ale uplne, mimo?
Avatar - Johny.Rico
12. 11. 2010 16:29
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Nehodlám se tady hádat. s tebou je to fakt bez konce, když to prostě něpochopíš.

Mimoň
10. 11. 2010 20:10
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Tak extra bohatý nejsem, Porsche nemám, ale spotřebu fakt neřeším. Když mám nové auto, tak si ji párkrát orientačně změřím, občas kouknu na průměr na palubní počítač, ale jinak je mi fakt jedno, jestli mi auto bere osm, deset nebo dvanáct na sto. Prostě když se rozsvítí kontrolka rezervy, zajedu natankovat, hotovo.

K Mercedesu: tohle auto bych si ve své garáži celkem představit dovedl, i když třeba BMW 3er Coupé nebo Laguna Coupé se mi líbí o trochu víc (a ano, vím že obě jsou o třídu menší a kromě M3 nemají osmiválec). Jen bych u takhle pohodově zaměřeného auta zauvažoval, jestli si rovnou nevzít kabriolet...
Avatar - Johny.Rico
10. 11. 2010 21:35
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Laguna Coupe je opravdu povedená kára, co se týče designu. A s V6 dCi by mi taky nevadila, vůbec.
10. 11. 2010 21:49
Re: Spotřeba se neřeší, ale ve slabých stránkách je!
Se spotrebou to mam uplne stejne. A k tem konkurentum, Laguna ti nenabidne V8, max V6, ale ten jen s udesnym automatem kterej je dobrej opravdu jen na hooodne pohodovou jizdu, idealne dalnici. Oproti tomu 3er je i v nejkomfortnejsim rezimu mnohem agilnejsi, coz je v kontextu naturelu tohohle medaka uplne jina filozofie. A kabrio me napadlo taky. Jestli se jednou podari a budu moct travit hodne casu nekde kde teploty nepadaj pod 20 stupnu, na vecerni pripluti do restaurace by to bylo idealni premistovadlo :-)
Avatar - C63 AMG
10. 11. 2010 17:53
nádhera
hmm to bych si nechal líbit,ačkoliv vlastně každej Mercedes je nádhernej pro mě :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
10. 11. 2010 21:15
Luxus
Toto auto je bomba, hned bych si ho koupil. :-)
Mám rád neokázalá a nenápadná auta, co něco dokáží předvést a přitom to nemusí dávat okatě najevo.
Děkuji za test! :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2010 22:11
SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli - laguna je hezčí než horní Mercedes a pravého eurodrzka poznáš podle toho, že si benzín na jízdu ve svém fioranu odměřuje zásadně lékařským bažantem...

Může mi někdo srozumitelně vysvětlit, kde se v lidech bere tahle nebetyčná slepota?

Nahoře je doslovná automobilová krása, umělecký objekt. Designem je od Laguny asi tak daleko jako my od Marsu a tady se diskutuje to, které z těchto aut je hezčí a jestli lze u Porsche reklamovat spotřebu přes deset litrů na deset tisíc kilometrů.

Psaní, hoši, to není sr...í. Když už něco napíšu, pak aspoň koukám, abych to po sobě nemusel ráno uklízet. A jestli jsme to tu opravdu dotáhli do aktuálních lagunosních výšin, pak doporučuju to tady zavřít a věnovat se RC modelům.

Ke spotřebě - spotřebu řeší u svého auta výhradně jen superšvorcák, silniční nýmand, kterej si nezaslouží ani permanentku na řetízkovej kolotoč. Zde není co řešit, budto jedeš nad průměrem dle techničáku, pak neumíš jezdit, nebo jedeš na tom průměru a pak jsi průměrnej, nebo jedeš lehce pod průměrem a pak jsi nadprůměrnej šofér. Píšu o pružné avšak nebrutální jízdě. Co na tom chceš řešit? Štve tě, že ti to nežere o pět litrů méně? Kup si v OBI dva metry konopnýho provazu, nebude tě štvát nic.

P.S. To nahoře, to není auto, to je bůh...
Rozbalit vlákno
18
10. 11. 2010 22:22
Re: SHRNOVAČKA
tentokrat bez ironie >:D >:D :yes:
10. 11. 2010 23:19
Re: SHRNOVAČKA
Mercedes E Coupé se mi líbí, i když pár detailů bych na něm změnil. Laguna Coupé se mi líbí ještě víc, na té bych zvnějšku nezměnil ani čárku. Tím nijak nehodnotím techniku těch aut ani jízdu v nich, protože v Laguně Coupé jsem jel, ale v tomhle Mercedesu ne. Nevím, co k tomu víc dodat a už taky nic dodávat nebudu.
10. 11. 2010 23:37
Re: SHRNOVAČKA
8-s [odkaz] >:D 8-s 8-s [odkaz] >:-[] :no:

Pokud se ti laguna líbí více než Mercedes, pak doporučuju (a myslím to vážně) hlubokou vkusovou sebereflexi, neb to je jako bys porovnával rohlík s láhví Bourbonu...
11. 11. 2010 00:32
Re: SHRNOVAČKA
Bacha na to, 9 z 10 abstinentů si vybere rohlík... >:D >:D

Teda mě se Laguna Coupé líbí taky, ale z těchle fotek bych zvracel. Tady se fotograf opravdu vyřádil, ovšem buď neumí fotit nebo je masochista... 8-s
11. 11. 2010 09:14
Re: SHRNOVAČKA
8-s >:D

P.S. Na fotografa bych to tak nějak neházel... :-)
11. 11. 2010 10:49
Re: SHRNOVAČKA
Na fotografa se dá hodit všechno, když přicházela současná generace C-klasse, tak se mi z fotek chtělo pomalu brečet, co mi nejvíce vadilo, tak jsem z nich měl pocit, že klika zadních dveří je snad v jejich polovině, když ne úplně vepředu. Když jsem to auto viděl poprvé na živo, tak jsem na něj chvíli tupě civěl a od té doby ho zbožňuju... ;-\
12. 11. 2010 00:13
Re: SHRNOVAČKA
C-klase je vlastně dnes nejkrásnější sedanová komposice pod sluncem.
Avatar - Andromeda
11. 11. 2010 02:06
Re: SHRNOVAČKA
E-coupe je Mazel,bez diskuze,ovšem v horší perspektivě tu Lagunu nafotit opravdu nešlo 8-s ,a že se autor snažil ...
11. 11. 2010 09:14
Re: SHRNOVAČKA
Je jaká je... :-)
Avatar - Andromeda
11. 11. 2010 18:04
Re: SHRNOVAČKA
Nesrovnávám s E-coupe ;-) ,to jsme jinde.Před týdnem jsem si L III krátce projel V6 v ropě a shodou okolností prohlédl i tuto bílou verzi - v reálu vypadá dobře a ty fotky ji zbytečně oškliví...Nakonec "šikovnou fotodokumentací" lze sestřelit téméř vše.
Na bílé MB E coupe narážím častěji a mimo uznalého úsměvu se musí říci:Je to tam,přesně jak má být...
12. 11. 2010 00:14
Re: SHRNOVAČKA
Ano, ano :-)
11. 11. 2010 11:47
Re: SHRNOVAČKA
vůbec na něj nereaguj. Má mindrák ze všech Renaultů a i kdyby ti z pohledu na nějakou prémiovku byla na bli..í (což z některých skutečně je) tak prostě musíš, jako správný světák, tvrdit, že je nejhezčí ;-)
12. 11. 2010 00:17
Re: SHRNOVAČKA
Z renaulta tu máme mindrák úplně všichni. Největší pak asi ty... >:D
Avatar - Flai
10. 11. 2010 23:22
Re: SHRNOVAČKA
:yes: :yes: ;-)
Avatar - Johny.Rico
11. 11. 2010 13:23
Re: SHRNOVAČKA
Dík za shrnovačku. Přesně tohle jsem potřeboval :yes:
Možná se na to budeš dívat někdy jinak.
Jo a prosím tě pro příště - když budeš používat něco z mých příspěvků, ocituj mě. Já se za své názory, které tady prezentuju, nestydím.

Díky.
12. 11. 2010 00:16
Re: SHRNOVAČKA
Nemáš za co. Říkáš-li tomu cos napsal nahoře názor, tak by mě pak zajímalo, jak to musí vypadat, když podle sebe vypustíš z klávesnice hloupost... ;-)

P.S. Příště si to více rozmysli, jinak tu budeš za ponocnýho.
10. 11. 2010 22:23
Nerozumim
Muze mi nekdo vysvetli prakticky smysl kompasu s GPS udaji v SAT-NAV ... ?

Odpalovat rakety se nechystam a udavat nekomu polohu kde jsem v zemepisne vysce a sirce asi take nebudu...

Je to pekne a esteticke ... ale na severni pol se nechystam... :-O
Rozbalit vlákno
3
Avatar - jpor (RSKa)
11. 11. 2010 00:05
Re: Nerozumim
no napr. som bol v jednom penzione, kde nemali na webovej stranke GPS suradnice resp. ich mali na Google Earth zle. Ked som tam došiel, na parkovisku som si ich zapísal a následne poslal mailom. Podakovali mi.

Kompas je asi chu*jovina pokiaľ nie je v off-roade, ale možno sa mýlim.

Stáva sa že mám GPS súradnice cieľa ale nie adresu, páč je mimo obce. Vtedy nahádžem do navi GPS súradnice a vedie ma to k cieľu neomylne. Vtedy som rád že tam sú

A hlavne kedze navi je zalozena na GPS tak tam tak nejako tie súradnice patria...
1. 6. 2011 12:46
Re: Nerozumim
Kompas je tam zřejmě kvůli prodejům v USA, kde máš uspořádání silnic sever-jih, východ-západ, takže podle kompasu se tam dá dobře orientovat ;-)