...autor přehlédne trucovitý podvozek, vláčnější řízení a hlučnost od kol. U auta za +2mio pro mě celkem zásadní věci. A že by se nenašlo celkově lépe fungující SUV?
Myslím, že právě na specializovaném webu bysme měli řešit právě vlastnosti auta, která souvisí s jízdou. Vyndat dvojku z kapsy a pak si omlouvat rány od podvozku tím, že jsou jen někdy (těch negativních vlastností vzduchového pružení M-B je víc)...
Naprosto relevant by bylo doporučení zůstat u pružin! M-B E na nich jezdí hezky.
Chapu co tim chces rict, ale v tom testu se to clovek nakonec nejak docte a kdyz se zajima o auto jako o auto, jako o obyvak az pak, pak tomu da adekvatlni vahu (ikdyz to autor prejde jen tak mimo reci). Minuly tyden testovana 5er to mela za 5 hvezd, toto za 4, ten rozdil od aktualniho leadra tridy to ilustruje na pomery mistniho webu vic nez dobre.
Vse stranou, ze je mlatici podvozek u auta za 2mil+ pru.er, o tom ani potom.
To sice ano, ale narozdíl od 5tky Éčko samovolně nepřejíždí do vedlejšího pruhu... už jsem to psal.... pokud se na to mám dívat objektivně 5tka není na 5 hvězd a právě z toho důvodu nedotažených asistenčních systému a menšího vnitřního prostoru + kvalita zpracování je o maličko za E.... ale chápu, že benzínová R6 tomu body dodala.... bohužel v kombinaci s 4x4
U G30 jsem byl z interiéru unešený, E je spíš otázka priorit a návyku na hvězdu. systémy jsem nezkoušel, mám sledování jízdy v pruhu v základu a byla to první věc, kterou jsem trvale vypnul.
vzdyt se nemuzes spolehnout na nic.. ani jeden asistent nefunguje spolehlive. parkovaci senzory porad nesmyslne pipaji, pri aut parkovani auto potrebuje hodne mista a obcas panicky a nesmyslne zabrzdi ze ti pomalu hne s krkem, hlidani mrtveho uhlu dtto, pipa to zbytecne, hlidani rozestupu od auta pred tebou rovnez.. libustkou jebprojizdeni uzkych prujezdu nebo vyjizdeni z rady aut.. vsechno pipa blika, cloveka to maximalne vystresuje a nijak mu to nepomuze.. i ty led beam svetla nefunguji 100% a sem tam nekdo probkikne. mam chut vse vypnout. krom tech svetel, ty budiz.
Myslím, že Slováci měli test nového E, kde jim také jen tak přejelo z pruhu do pruhu a pak to snad vzalo až do odstavného ke svodidlům, když testovali asistent pro jízdu v pruzích. Někdo ho tu odkazoval. A byla to taková vrávoravá jízda, jestli si dobře vzpomínám.
Ve výsledku může být ideální velké kombi právě mix dvou posledně testovaných M-B a BMW. Za mě tedy 540i Touring, RWD stačí, 8°HDM taky a přeci jen 250 kW z točivého R6 oproti 190 kW z výběhového nafťáku. K M-B E mi spíš pasuje řidič nad 50 let, a tomu většinou stačí 250d, ale ti už naopak zpravidla nepotřebují kombi...
Frknout by to tam šlo (a třeba to tam i frknou), spíš jde o to, prodat pak toho v dostatečné míře.
MB má zase (zatím) pro změnu problém frknout k 350d 4M.
Vždyť je to novinka. Může trvat půl roku, rok, než nabídnou všechny kombinace (a občas přijde nějaká ještě později). I když by mě nepřekvapilo, kdyby touring v tomhle ostrouhal.
skor ako tento kombik by som si tiez uz vedel predstavit v tejto cene nieco ako RR sport ;-) alebo nejaky ten Lexus RX ... navyse vyssia svetlost je fakt super vec zvlast u vozu ktory clovek planuje vyuzivat "rodinne" zatazeny a vytazeny :yes:
osobne si myslim ze prave velke SUVecka coskoro uz vytlacie tie kdejake megakombiky a limuziny ... ktore su uz na cestach stale coraz menej vidiet.. ale neprekvapuje ma to.. SUV su skratka svojou flexibilitou a praktickostou na kazdy den dnes uz nedostizne :yes:
paci sa mi flexibilnost SUVeciek... a keby ze som mal 2 melony dal by som SUV proste prednost pred kombikom... aj svetla vyska sa vzdy zide.. uz neraz som si vravel skoda ze nemam SUV ale len male auto.. ale tak zase nemoze byt vsetko dokonale a idealne ... ved mozno casom .... raz mozno nejaka ta vitara by mohla byt alebo ASX realne ( tak o 10 rokov ) ;-)
ale za 2 melony uz je fakt ze tam sa da rozmyslat aj o RR sporte... preto ho spominam ... mat proste tie prachy tak Ecko kombik za mna fakt asi nie... ale skor SUV ..
Takže zjistíš, že ideální kombi je C5 s Hydractive :-) , přizvedneš/snížíš podle toho jak potřebuješ :yes: Tak nízko se neumí spustit ani A6 Allroad nebo Touareg - což přináší bonus nejen při nakládání zavazadel, ale ani nelze vůz obout >:-[]
Tak alespoň víme, že místo vzduchového podvozku (+60.000) je lépe připlatit si za Sadu akustického komfortu (+35.000) a dejme tomu adaptivní tlumiče za +30.000.
To, že řízení nemá žádnou velkou zpětnou vazbu bych asi jako zásadní chybu nebral. Mercedes si na nějaké sportovní geny v tomto případě opravdu nehraje.
Ad: "V kombinaci se silným motorem se tak může obrovské kombi stát noční můrou kdejakého ostrého hatchbacku. O jakém SUV byste mohli tohle říci?"
Vážně o žádných takových nevíte, navíc i s podstatně výkonnějšími motory, než je tento dosluhující V6 turbodiesel (i když, co by za něj někteří dali v aktuálním Céčku).
aerodynamicky hluk urcite neni take silna stranka tohohle auta - ale to je asi mozno resit priplatkovymi skly.
uprimne nejlepe na tom aute hodnotim sedacky, ne tedy tyhle zakladni, ty nemam. mam ty s nastavitelnou delkou sedaku a po spravnem serizeni bederni operky jsou opravdu famozne pohodlne. nadruhou stranu bocni vedeni nemaji zadne, ac se to muze ze zvysenych bocnic zdat a nekolikrat jsem se pristihnul, ze me boli leva noha od toho jak se v zatackach zapiram.
jizdni vlastnosti jsou opravdu skvele, pokud clovek prislapne plyn, v zatackach je auto jako doma. je to poctiva zadkolka a v sport+ rezimu krome zabavn odezvy na plyn a skvele prace prevodovky zadek necha esp lehce ujet. v prudcich zatackach a na uzsich cestach je ale znat velikost a hmotnost auta, nemluve o tom, ze mam starost o zivotnost brzd.
z auta jsem da se rict zklamany. ale ne snad, zeby bylo nejak spatne.. jen jsem mel vetsi ocekavani. a to byva kamenem urazu. pokud vezmu BMW x Audi x MB, tak i pres urcity pokrok je to porad "dedkovske" auto, ktere vse dela asi dobre.. ale za srdce asi nechytne. ano, muze byt benzinovy sesti nebo mozna AMG osmivalec.. ale stejne..
pobavila me vsak zminka o prostornosti na zadnich sedadlech.. vzdyt v Oktavce je ho vic :-)
Na zadní nápravě bude okolo 50% hmotnosti, takže trakce bude slušná. Těch 620 Nm se projeví jen na nejnižší kvalty, pak už to převodovka "rozředí", což samozřejmě nemění nic na tom, že na mokrých kostkách nebo tram. kolejích nelze na plyn šlapat jako do zelí. :-)
S tím novým 9kvaltem jsem nejel, ale asi na tom něco bude. Já jen vycházím ze svých zkušeností, kde mám sice taky okolo 50:50 a na zadku 450 Nm, ale když je trochu mokro tak to prostě není uplná trakční hitparáda >:D
Jj, stále zastávám názor, že je třeba při řízení myslet, zvlášť při snížených adhezních podmínkách řidiči s AWD si neuvědomují, že mají stejné brzdy, jako u vozu jen s jednou hnanou nápravou. Jinak proti 4x4 nic nemám, takovou A-R Stelvio bych bral všemi 10 :-)
4x4 má určitě své místo a zrovna v tomto autě bych ho postrádal. Je ale fakt, že se okolo něj vytvořila nesmyslná aura "nekonečné" přilnavosti. Mě se zase moc líbí nový Velar, ale to už jsme ve špatné diskuzi.
Taky moc pěkný SUV, jen škoda, že bude dávat smysl jen s jedním motorem a tím bude obligátní 3,0d, 3,0 kompresor zkrátka žere (v nízkých autech to není tak markantní, viz. F-Type).
U gazíků s benzínem kompresorem souhlas. V malém autě s ním mám průměr po 26kkm 9,7 a nijak ho nešetřím. Jsem zvědav jak se podaří nový R6, snad bude do konce roku.
Je to tak, zvýšený podvozek a u SUV také nezřídka větší zrcátka dělají svoje. Já jezdím s 40i v menším autě dlouhodobě za 10. Co jsem zatím četl o tom novém benzinovém R6 od mercedesu tak to asi fakt bude state of the art.
Nechapem preco kazde auto by malo byt AWD. Pri pohlade v prazskych nakupnych centrach to vyzera, ze Praha je v horach kde prevlada sneh, dazde a sychravo.
Mal som AWD - a myslim, ze uz po takom pohone nesiahnem. Vetsi priemer otacania, a hlavne AWD klame telom, dava pocit bezpecia. U RWD je viac citic, ze nieco o chvilu nebude v poriadku. AWD to ciastnocne odladi, a hlavne zakryje. AWD = nerozmyslam a idem rychlo. RWD = rozmyslam a idem zodpovedne.(moje interpretacia).
Ako padlo v niekolkych testoch, AWD je potreba tak ~5% casu v roku. 95% je to vaha ktoru musim nosit.
Souhlas, pokud nejezdím na hory (a to ani tam to není nutnost, pokud zrovna nepotřebuju vyjet kus neprotažené cesty od silnice k chatě) není AWD třeba, akorát ale potom je lepší předokolka. Nestává se to sice zase tak moc často, ale existuje určitá kombinace podmínek, za nichž všechny tyhle BMW a Mercedesy jen bezmocně bruslí a hrabou a i blbej HB nižší střední jede, jako by se nechumelilo. Předokolka se slušným zimním obutím je slušný all rounder. Zadokolka obávám se spíše ne.
Komfortní a dobře odhlučněný interiér
Jízdní vlastnosti a pérování
Minusy:
Relativně vyšší hluk od podvozku
Tlumení příčných nerovností
Náladový vzduchový podvozek
Tak doprkenný ohrady jak můžete napsat mezi plusy a v článku chválíte pérování a odhlučnění a posléze to v mínusech uvádíte jako hluk od podvozku a nekomfortní pérování?? WTF??
nekomukativní řízení - fakt je horší než u zbytku. A že by MB neodhlučnil podběhy se mi nechce zdát. Tak mám takový dojem, že BMW musí vždy vítězit vždy a všude i když se trápí na runflatech.
Este je par dnovy test na youtube MartinzMartina tam testoval 220 d kombik .
Inak ja mam 350d sedan na obycajnych pruzinach a nic tam nebucha a nedrnci jedine co je viac pocut su pneumatiky na drsnej vozovke. Inak runflaty su uplne o nicom a standard je 18 palcaky 245 x 40 napr Bridgestone.
Motor ako pisu ten 6 valcovy diesel nie je pocut a vnutry nepocut ci tam je diesel.
Nova 9 G uz je na urovmi 8 st automatu od BMW a tiez da z 0 na 100 pod 6 s. na smyklavom povrchu samozrejme hodi pri zatlaceni plynu zadok ale atabilizacia to pekne dorovna . Nie je to uz az take nudne jazdenie aj ked s XF je vacsia zabavka...
mne nove E sa prave zda mensie, ako je v skutocnosti a pomerne obratne sa pretahuje v zakrutach.
Adaptivny podvozok a jazdne vlastnosti su celkove v pohode, ten Airmatic som planoval az do Coupe, ale kym to nevychytaju, tak to nema cenu preplacat.
9 kvalt v pohode, ale nesmie sa nutit do Eco, potom sa snazi velmi znizovat otacky a to maly motor nevita s radostou. :-!
eco rezim je vhodny a mozna nejkomfortnejsi kdyz neni provoz. i utlumeni plynoveho pedalu neni spatna vec a vyrazovani na neutral pri pustenem plybu je tak nejak prirozene oproti porad zarazene rychlosti, navic jde padlem jednoduse zaradit. v provozu kdy je nutne reagovat na okolni auta je ten rezim nepouzitelny. kdyz chci rychle predjet, vystrelit nebo blbnout, davam tam sport+. ten je velmi zabavny. hlavne podrazovani a reakce na plyn. jak v nejakem testu padlo, auto je jak navrceny buldok. umim si to predstavit u nejake e63 amg kdy polehtas plyn a napalis to do auta stojiciho pred tebou :)
Tenhle režim je na dálnici, kde mi to stejně jako u BMW 5 dávalo krásně smysl a fungovalo to skvěle
Btw. v dnešní době elektronickejch plynu tí při polehtání plynu auto nevystřelí...resp. neskočí ti dopředu.... poslední auto co to umělo a musel jsem fakt dávat bacha bylo SLS AMG, tam stačilo na RACE/SPORT + jen ťuknout a už to letělo skokem dopředu což pokud jsi hned ubral bylo následovaný cukáním jako když se poprvý v životě rozjíždíš v autoškole.
nový má být R6, že. Jo a kdo vymyslel bakelit na zadní straně předních sedadel je fakt na zastřelení, palubka které se nedotýkáš je měkká a kolenama se mlátíš do tvrdého plastu.
po 2x CLS s Airmatic som uz na E nebral vzduch a tak neviem priamo porovnat, jazdil som iba par km na vzduchu, ale moj adaptivny podvozok na 18 Conti nema nejake vazne problemy, uvidime, ked tam dam letne 20, co boli v povodnom pakete AMG. :-!
R6 ma velmi zaujima, ale zda sa, ze tento rok sa toho nedockam a tak dam este raz sancu Panamere ( som zvedavy na ten silny diesel)
Jestli uvažuješ o Panameře, tak potom asi není třeba váhat. A pokud by najela přes 80% po dálnici, tak V8 nafta je jasná volba a to mi přitom spojení nafta + Porsche přijde divné.
nechap to ako nejake vahanie, skor ide len o to, ze ten R6 v Coupe bude takmer za rok a zatial este je dost casu na ten zazitok so silnym diesel porsche ( heh, znie to fakt hrozne,co? Diesel Porsche!?) :-!
nemate niekoho v Porsche Praha?
to je samozrejme jasne aj mne - ja ale sa chcem trochu usadit na dlhsiu dobu a zatial ( zatial!!!) som si tak predstavil E coupe prave s novym R6 ( ak ma to zaujme )
Dlhodobo sa mi najviac hodi do porfolia ( este sa v rohu schovava A7 TDI quattro, ktore je uz aj skoda predavat a splna skor uz nahradu do nepohody)
Panameru som mal staru v benz a nikdy som diesel porsche nechcel, ale tento by som celkom rad na cas potestoval....
Ale som otvoreny aj inym napadom ;-)
jelikoz jezdim vcelku rychle a casto musim brzdit z vyssich rychlosti, na semaforech atd. lituju brzdy, kterym motor neulehcuje praci podrazovanim tak, jako jsem byl vzdy zvykly u manualu.
vadi necemu (v prevodovce nejspis..) podrazovani padly ? prijde mi to prijemnejsi a prirozenejsi nez nechavat vsechno brzdeni na brzdach.
brzdy su vymyslene prave na spomalenie! ;-)
Samozrejme ich nemusis lutovat, su urcite sposobilejsie zastavit auto pri tvojej rychlej jazde ako preradovat a tym zatazovat celu hnaciu sustavu! :-!
ale otazka bola polozena inak - nezamenuj si to s sportovou jazdou!
pokial jazdis rychlo a blizis sa k semaforu a ty namiesto brzd zacnes preradovat, tak ver mi, ze sposobujes ovela viac skody ako to, ze usetris svoje brzdy ( ktore su predsa primarne k tomu vymyslene!) :-!
Vždycky mě pobaví když lidi s autama s pořizovací cenou milion a výše řeší takovéhle věci jako "abych si náhodou neošoupal víc brzdový destičky"....
To je to samé jako když se nás v Brně na okruhu ptali zdali na moto brzdíme nejdřív podřazením (což mnohdy u začátečníků znamená že v tom kalupu přetočíš motor) než aby šáhli na brzdy...... zlaté pravidlo: PADS ARE CHEAP ENGINES NOT.
nejde o cenu, koneckoncu servis je v cene. brzdeni bez podrazovani mi ale prijde takove neprirozene. nejde jen o brzdeni, ale i dojizdeni a tak nejak komfort jizdy. je preci mnohem prijemnejsi dojizdet treba k semaforu kdyz brzdi motor nez jen brzdy, navic se na brzdy muze mene zprudka. me brzdy vydrzi tak 30 tis km, tak bych nerad resil vymenu kazde tri mesice. pokud to autu nic nedela, neni pak prece duvod proc to nedelat. o zadnem preoceni nemuze bytrec. nebudu prece poslouchat rev motoru, otacky udrzuju kolem dvou tisic, kdy to ma dobry brzdny ucinek.
nebo kdyz sjizdim nejaky prudky kopec, treba z malvazinek na smichov, tak mi proste daleko lepsi prijde patricne podradit a brzdy pouzivat bud vubec nebo lehce.
podrazovani priba pred brzdenim je podle me soucasti plynule jizdy. slo mi jen o to, jestli na to automat neni haklivejsi nez manual.
Tak v tom případě o co jde??? Viděli jste někdy jak probíhá testování aut než se dostanou do prodeje?? Nemluvim tady o pár ostrejch kolech na severní smyčce ale vyloženě skoro "mučení" aut..... opravdu se nedomnívám, že by si kdokoliv z D3 nebo vlastně i kvalitní mainstream produkce dovolil poslat do trhu auto co kapituluje po pár zabrždění na semaforech..... mám pocit, že tady vytváříte problém kde není :D.
Jiná situace by byla když s tím člověk jede bez mozku, tzn dlouho stojí na brzdě...třeba právě z toho kopce atd... tam pak už asi jen ty keramiky :D. Já si pamatuju jednoho místního experta s E55 co 2x utavil brzdy že mu popraskaly kotouče a zvlnil je.... jednou na Slovakiaringu (kde to vůbec nechápu, protože tam se prudce brzdí jen na dvou třech místech ( cílovka, 2 a 3 horizont) a pak na Penzinské babě (kde to poslal do svodidel), kde jsem ochotnej to pochopit....
Pokud se blížíš k semaforu a jedeš max 50kou, tak no problem, ale otázka začínala poněkud jinak:
"jelikoz jezdim !vcelku rychle! a casto musim brzdit z vyssich rychlosti...,", čímž zřejmě rychlosti okolo 50 km/h nemyslel. ;-)
To je právě ono, rozhodně ne větší, než brzdám...
HDM automat klidně auto přežije (pokud se mění olej), i kdybys podřadil před každým výraznějším brzděním, což se o brzdách rozhodně podobně napsat nedá.
Samozřejmě, že je možné využívat brzdění motorem i u atomatu (jak u HDM, tak u dvojspojky), ať už pádly, nebo voličem. Bez toho si jízdu snad ani nedovedu představit, především jízdu dynamičtější/sportovnější.
Ono treba pristrojovka je perfektni, nove male CDI taky fajn. Kdy naposled blbe 220cdi takhle tahalo? Co se tyce podvozku, pryc jsou ty casy kdy 124 500 se zdvihem perovani snad par milimetru vyzehlila vse. To byl technicky zazrak (diky Porsche). Nyni clovek musi mit dve auta, Medu na dalnici a na zbytek Landaka V8. Vzduch neni v 213 o moc pohodlnejsi, lepsi volbou jsou obycejna ocelova pera + obycejne gumy bez vystuze proti deformaci. Design je subjektivni, ale technicky tam proti 212 nejaky pokrok je.
roky, co tu píšu o tom, že MB neumí vzduchové podvozky, potažmo, že posl. generace MB konečně zvládly klasiku a chovají se mnohem líp na pružinách než na vzduchu, se mi dostává poučení, jak je airmatic skvělý a ostatní zaostávají, protože vzduch nemají, nebo nenabízí všude, MB je díky vzduchu etalonem komfortu atd., atp. a ejhle, nejen, že už i autopisálek opouští klišé "jízdy na létajícím koberci" autotestů čehokoliv od MB, dokonce i z MB owner klubu tu v diskusi zní podobné věty, vida, vida... :-);-)
No ja začínam mať pocit, že ani štandardne pružiny nevie Mercedes tak ako by človek od MB čakal. Hlavne ostrejšie a priečne nerovnosti sú problém.
Žena ma - síce len - MB-C na pružinách - ja mám bmw3 tiež na pruzinah navyše s RF (rovnaký rozmer pneu)- a niekedy je to BMW komfortnejšie ale najmä kultivovanejšie ako to C! Práve na tých priečnych nerovnostiach.
Ad 4x4 - na mokru tohle auto čtyřkolku rozhodně nepotřebuje, i s vypnutým protiprokluzem si sotva hrábne.
Ad mlácení podvozku - ano, mlátí, ale takové Volvo S90 mlátí ještě o kus víc, byť na větších kolech.
Pak tady zaznělo, že motor je vlastně úplně neslyšný. Já mám opačný názor, naopak na šestiválec hlučí překvapivě hodně, navíc ne zrovna hezkým tónem. Tady už to nutně chce nové řadové šestiválce.
Kazdy vzduchovy podvozek vydava dute rany. Klasicky pruziny jsou lepsi volbou v tomto ohledu, nicmene takovy "rozsah" tlumeni nabidnout neumi. Plus korekce vysky. To at si kazdy rozhodne sam.
A hlucnost dieselu je spis v utlumeni nez v koncepci...
Hlucnost 350d = ziadna hlucnost, prijemne brblanie 6 valca ak bereme do uvahy ze je to diesel tak kritizovat tu hlucnost moze len amater ktory sa este zrejme nevozil v hlucnych diesloch.... Aj nove 220d a 250d su uz dnes top 2 l diesel...
Oproti 530D v nízkejch otáčkách žádnej rozdíl, jen rozdíl ve zvuku koncepce.... naopak do 2000 otáček mi přišel v 5tce docela hlučnej pak už o něm člověk neví.
Měl jsem teď na mysli hlavně 530d, ale jel jsem i 3.0 (včetně Bi)TDI (vA6/A7/A8/Q7), 3 d v Jagu jsem jel v XF (minulém i současném) a v F-Pace.
V6 diesel od MB má "tradičně" nejmíň příjemný charakter zvuku ze vzpomínané konkurence. Odhlučnění se postupně zlepšuje s každou další generací obecně, ale ten "Černý Petr" s akustickým charakterem dieselového V6 od MB zůstává. Uvidíme jak dopadne nový R6.
Mne pripada 350 d velmi ticha myslim vnutri v kabine z vonku to nepocuvam. Celkovy dojem hlucnosti na to ze to je diesel sa vyrovna benzinovym autam. Moze to byt dobre izolovanou kabinou ,oknami atd. ale viezol som sa par km aj v CLS 350 d a tiez to bolo prijemne tiche auto. Ak by si meral hluk kabiny v Db urcite by vysiel 350 d ako top v triede.
Jedině se špuntama v uších. Ano, čtyřválce udělaly u Éčka obrovský skok, šestiválec ale ne a zejména po městě je příliš hlučný, ostatně potvrdili to i lidé z Mercedesu, že na tomhle se musí zapracovat. A stačí se svézt v nové 530d, Audi Q7 nebo tak něčem a člověk hned pozná, co to znamená kultivovaný šestiválcový diesel.
Pozri si pr ta par testov E 350 d na youtube tam nespominaju spunty do usi ,,, Daj si napr topspspeed.sk kde este chlapik testoval predosle CLS 350 d alebo aj nove E 350 d, tych testov je vsade plno autocar, carwow , carbuyer atd. Neviem od kial beres takyto nazor mozno si hjazdil 20 rocnym Mercedesom v taxiku v Istanbule a Turek ti dal miesto tureckeho medu spunty do usi... >:D
Tak ses sám pobavil, ovšem stejně to nic nezmění (podobně jako s tím "amatérem") na tom, že zrovna on s tímto novým E 350d kombi jezdil (několikrát jsem ho v tom osobně potkal) a najel s ním minimálně tisíc km.
Takže bych spíš řešil v čem jsi reálně jezdil ty, protože to spíš vypadá, že o tom máš zatím víc načteno/vygoogleno, než najeto. ;-)
Ako som uz pisal jazdim sedanom E 350 d v AMG packet a extra vybava zhruba za 15 000 Euri mam najazdenych nej 10 000 km okrem toho jazdime na XF 3 d sportbreak par razy Francuzke Alpy co je z Londyna nej 15 h s prestavkami do Meribel. To ze k tomu viem aj citat je len napomocne a ze 350 d je pre Vas hlucny motor mozu tvrdit len ludia so spatnym sluchom alebo potom neviete o com tu pisete a radim popri jazdeni si obcas nieco precitat pred tym ako napisete doslova bludy...
Tak kolik je teda víc??? 1 tisíc km nebo 10 000 km?? >:D >:D . Tohle je vážně vtipný.... jeden píše převzatý věci (tudíž s tím autem nejel a vaří z vody alá strejda říkal) a druhej to auto vlastní a jezdí s nim..... tak komu bych já osobně teda věřil?? :-!
Nevadi kazdy ma nejaky ten nazor... ja som sa len pozastavil nad jednou vecou a to hlucnost 350 d . Nemam dobry hudobny sluch a ucitel hudobnej ma na ZS mlatil po chrbte slacikom od husiel ale vozil som sa v par diesloch a tiez ako hore pisem mame druhe firemne auto Jaguar XF 3 d a MB nie je hlucnejsim autom uz len ked porovnam tie dve konkretne auta. Moze to byt lepsou izolaciou kabiny to ja rozhodne neviem a neriesim.Je to v podstate auto forum tak si tu zdielame poznatky aj nepoznatky... :yes:
V pohodě, nemusíme mít všichni na všechno stejný názor. Jak jsem psal, měl jsem na mysli hlavně 530d. Ten firemní XF, to je současná g. , nebo minulá.
Co se přímovstřikových víceválcových dieselů v D3 týče, jel jsme prakticky všechny generace R6/V6 od konce devadesátých let, až po současnost. Mimo to taky V8 400 CDI v 1. g. (pofacelift) ML, V8 4.0 TDI/4.2TDI/4.0TDI včetně SQ7 a V12 TDI v předchozí Q7 a taky prehistorický V10 TDI PD v Touaregu I.g. Nejel zatím s novou dieselovou Panamerou, na tu jsem zvědavý. K dieselům se tady člověk dostane poměrně snadno, s benzíny je to bohužel o poznání horší.
"... jeden píše převzatý věci (tudíž s tím autem nejel..."
Na to si přišel jak, to si vyčetl z křišťálové koule?
Převzatými věcmi tu argumentoval Lb (9:00), nikoli já.
Zatím to naopak vypadá, že s E 350d kombi! nejel ani jeden z vás, tím spíš s tím, pod kterým píšeme.
Na to, aby někdo poznal, jestli je konkrétní auto akusticky příjemnější, než jeho přímá konkurence logicky není nutný nájezd 10 t. km. Mnohem podstatnější je, jestli má možnost přímého srovnání se vzpomínanou konkurencí. Nehledě na to, že může subjektivně vnímat jinak.
Já hlavně reagoval na toho jeho amatéra a 20letého MB z Turecka, viz. 22:52.
uz som nechcel sem pisat, ale vidim, ze to este trochu zije :-!
mal som sucasne CLS 250 a aj 350 diesel
co sa hlucnosti a kultury prejavu tyka, tak aj E 350 je aj podla mna fajn, a to mame vo firme aj ine 3 litre diesel ( 2x A7 ) Tuareg, poznam pomerne dobre ten motor aj v Porsche a ze by to bolo nejako extremne tichsie ako ma Mercedes 3 liter.
Prave preto tak pisem o ocakavani R6 a dufam, ze chvilu s tym pozijem....
nazory su tu kadejake, vsetci mame ine naroky, clovek tu nedavno plakal nad svojim novym E a vyzdvyhoval radsej Superb - co mne teda pride dost zvlastne, no ale tak co uz??? :-!
Nejde o to kolik v tom kdo najezdil, ale jestli má možnost srovnání...Jak říkám, nejsem sám, koho ten motor zklamal. Jako by to Mercedes dělal už jen lajdácky, protože za rok přijde nový šestiválec, tak nač se tím stresovat. Třeba v S-klasse je to utlumení na úplně jiné úrovni, samozřejmě.
Zalezi co myslis pod pojmom hlucnost... Pokial na krizovatkas dupes na plyn na 350 d tak ho samozrejme pocujes ale to pocujes vsetky motory. 350 d nie je racing car je to pohdlny hltac kilometrov a aj retardery prehupuje kludne bez pribrzdovania pokial nepalis nej nepr. rychlostou. Pri dialnicnych rychlostiach okolo 130 km/h je v kabine ticho a pohoda fakticky je jedno ci tam mas 130 km/h alebo 180 km/h ten rozdiel v Db bude uplne minimalny s priemernym ludskym uchom nezachytelny...Jedine co mozes pocut su spatne pneumatiky ...
O.K., já tě osobně neznám (na rozdíl od některých nicků), anonymně si tu může napsat každý co chce, a co z toho je pravda je ve hvězdách, ale teď to nepíšu proto, že bych to zrovna tobě nevěřil. Mě jen pobavilo jak ses zrovna dvakrát vůbec netrefil. Není amatér, ale naopak profesionál a opravdu to nebyl dvacetiletý MB z Turecka, ale právě tento kombík! pod kterým píšeme.
Píšeš, že máš sedan, takže předpokládám, že kombík si zatím nejel. A to máš s pravostranným řízením (viz London)? Třeba se to chrochtání ozývá v podstatně větší kabině kombi víc, nebo si měl štěstí na dobrý kus, nebo my naopak na špatný...
A možná to vnímáš akusticky jinak, ale shodli jsme se na tom minimálně tři, včetně jednoho člověka od MB.
Znovu, E 350d kombi mi přišel v porovnání s přímou konkurencí akusticky méně příjemný a o poznání hlučnější, ale to neznamená, že je 350d (obecně) "hlučný motor".
A proč teda nenapíše E 350 CDI (místo E 350d)?
Takže nakonec těch údajných 10 tis. najel zřejmě v předchozí generaci...?
Hlavně, že přesně víme, že "AMG packet a extra vybava zhruba za 15 000 Euri"... 8-s
Ano mam predchadz. generaciu E 350 ale ten motor sa nemenil ani podvozok jedine co je v novom o hodne lepsie je 9 G prevodovka. Ta 7 G v Eco mode je dost prispata tak je super ze to vymenili. Auta nefasujem od firmy a bohuzial ich tvrdo platim tak samozrejme ich nemenim kazde 2 roky. Volant je na pravej strane ale to dava v UK logiku a konstrukcne alebo na odhlucnenie kabiny to nema ziadny vyznam...
Fakt má dneska někdo představu, že ideální rodinný vůz je SUV? Proboha proč? Naprosto bezkonkurenční rodinný vůz je a asi už navždy bude Toyota Previa. Což je MPV. Nedovedu si představit, jak by se tomu mohlo něco vyrovnat.
Většinou poznám Foktův rukopis z první věty. Dneska už z titulku. Když je to tak blbý, až to skoro fyzicky bolí, většinou je to jasný. Dál už číst nemusím, Fokt totiž zatím "nezklamal" nikdy a dneska nemám na debility náladu.
Jenom pro redakci - dávejte panu Foktovi k recenzování třeba Fabie, Oktávky a Rapidy a ne auta, na který se tu každý těší. Tohle je horší než žádná recenze.
Možná autor testoval jiné auto, jinak nevím, vzduchový podvozek luxusní, jízda jako v bavlnce, 180 kmh se spotřebou 8,5 litru a v reálu vypadá moc dobře... Příště by to chtělo věnovat víc času autu než nadpisu >:D
Auto by se mi taky líbilo, i když na žádné rodinné dovolené nejezdíme, stejně by bylo fajn to auto mít. Manželka má strach z cestování, tak na žádnou dovolenou nejezdíme. Přijde mi, že ji to už taky začalo vadit, tak se rozhodla, že s tím bude něco dělat a objednala se konečně k psychologovi https://psycholog-holcner.cz/ .