Diskuse

Mercedes-Benz GL 350 BlueTec – Šest místo osmi

8.7.2013

Dokáže se druhá generace obřího SUV obejít bez naftového osmiválce? A vůbec, jezdí lépe než ta předchozí?

 

  • 20 Reagovat !

    foto grifith

    grifith 08.07.2013  19:01

    LUXUSNÍ POHŘEBÁK

    Mercedes-Benz GL - což o to, jde o motorově povedený, luxusně vybavený, komfortní koráb, nad kterým může 99% lidí jen "slintat". Jediné, co se mi naprosto vůbec nelíbí, je design zádě, takovej bezpohlavní pohřebák se donedávna objevoval poze v nabídce značky SsangYong. Ač se mnou mnoho diskutérů nemusí souhlasit, tak pro mě je toto [odkaz] hrůza s děsem v jednom balení.
    • 16 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 08.07.2013  19:20

      « Re: LUXUSNÍ POHŘEBÁK

      mne sa to vcelku pozdava aj zboku a zozadu... povedal by som ze je to ok.... pri predoslom Gecku mi ten zadok zrovna moc nepasoval a ani tvar svetiel ale tu sa mi to vidi v pohode... nova generacia nema slabiny.... samozrejme kazdy mame iny nazor... Gecko je skutocne riadny mastodont ale mat tie prachy a chciet taketo auto tak beriem Range Rover.... oproti tejto nude je Range uplne iny level.... mercedesy mam rad ale na charizmu Range Rovera ktory je takym Rollsom medzi SUV sa medak nechyta ani zdaleka..... ked sme uz pri zadnych partiach zrovna vcera som prvykrat videl nove CLA ... a musim povedat ze nazor nemenim... aj nazivo to auto vyzera disproporcne .... strasne velky predny previs to ma a vysoky tazky predok a.. kratky razvor a nizky maly zadok.... otrasne to vyzera... kto toto auto moze brat ako dizajnovy skvost a imidzovku tak ho lutujem... klasicke Cecko je omnoho lepsim autom.... :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto britas1

        britas1 09.07.2013  00:26

        « Re: Re: LUXUSNÍ POHŘEBÁK

        super že si porovnal Gečko a Range - asi špatná stránka ne?
        ale já tě chápu, kia je stejně lepší, tak proč se zaobírat detailama ;-)
        a myslím že ti co si pořídí CLA určitě tvá lítost nijak nerozhodí, možná dokonce politujou tebe až te uvidí v kie ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto chup44

    chup44 08.07.2013  19:28

    Zmiešané pocity

    GL-ko som nikdy nejak neobdivoval,vždy mi prišlo ako ML-ko s veľkým zadkom a to sa mi vôbec nepáčilo,táto nová generácia to len bohužiaľ potvrdzuje...Interiér a predná maska OK,pohľad zozadu by som vedel prekúsnuť ale z boku [odkaz] je to zlé :no: Na druhú stranu je to spôsobené tou farbou,napr. v modrej nevyzerá až tak zle z boku [odkaz] Ale nemôžem povedať že je to zlé auto,keby mi ho niekto dal tak by som sa nehneval pretože je to naozaj loď a jazda v nej je fakt luxus :-)
    • 03 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 08.07.2013  20:16

      « Re: Zmiešané pocity

      GL je fajn auto ale je pravda ze na toto to nema ani nahodou: [odkaz] [odkaz] Range je o level vyssie nad vsetkymi SUV :yes:
      • 21 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 08.07.2013  20:31

        « Re: Re: Zmiešané pocity

        Se soudy bych byl opatrný, to by chtělo srovnávací test. A rozhodně Range nemá v republice takové zastoupení, zázemí a servisy jako Mercedes, ale nic proti němu. GL mi příipadá na naše středoevropské poměry přerostlé... kdo chce SUV tak ML 350 CDI se vzduchovým pérováním bohatě stačí a nezabere 2 parkovací místa.

        GL je podle mého názoru primárně pro americký trh, podobně jako třída R.
        • 00 Reagovat !

          foto MarTin1

          MarTin1 08.07.2013  20:59

          « Re: Re: Re: Zmiešané pocity

          Jistě, ale ČR byla/je 10. největším trhem pro GL :-))) krásně je to vidět v Praze, denně jich napočítám přes 10 za jednu jízdu do centra a zpět.
      • 00 Reagovat !

        foto Atila-

        Atila_ 14.07.2013  20:34

        « Re: Re: Zmiešané pocity

        Range Rover neni konkurenci pro GLko. Land Rover nema jedine auto, ktere by se blizilo velikostne Mercedesu GL. Jejich vlajkove lodi chybi na Mercedes GL 15 centimetru rozvoru a to je rozdil minimalne tridy! Range Rover je proti GLku male auto.
  • 52 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 08.07.2013  20:57

    Pánové

    tak to jsme se zase dozvěděli, že pan Jungman když předjíždí cyklistu přes plnou tak nedrží volant (ono totiž pokud máte ruce na volantu a aktivně ho vedete ven z pruhu tak lane assist nezasáhne natož s blinkrem, vím to mám s tím najeto cca 50tkm)

    Výstražné tlačítko je moc malé achjo...

    Já už nevím jestli mám brečet nebo..... 15 pidi odstavců o autě za 3 miliony. Já už vím.... není to octavia, superb nebo rapid neb VW koncern... v tom bude ten problém.

    Já nevím jak zbytek čtenářů ale já jsem se nedozvěděl prakticky vůbec nic, kdybych to auto neprojel (díky Chodove) tak bych vůbec nevěděl co a jak.

    Trošku Vám pomůžu:

    + Mezigenerační značný posun v ovladatelnosti, 100kg dolů a daleko lepší stabilita ve všech směrech. Ten kdo si uvědomuje co řídí a bude k tomu přistupovat s odstupem bude velmi mile překvapen.

    + 350cdi je dostačující základní motorizace, kultivovaná s dostatkem tahu dole. Do 140kmh nebudete uvažovat vzhledem k povaze autu o silnějším motoru. Od 140 už jo :-) Hlavně plně obsazený v kopcích, tam by to chtělo ty 2 válce navíc :-). Já osobně bych tu 350 vzal ale upravil bych ji na 310hp a 700Nm jak nabízí x firem.

    + Spotřeba je velice slušná a 130 na tempomatu za 12 litrů je přehnaná... pokud se opravdu budete držet limitů na dálnici, tak se dá jezdit mezi 10-11 litry. Zmiňovaných 8 litrů se dosáhnout dá s tím souhlasím.

    + Zvuková izolace a z toho vyplývající akustickej komfort je vynikající

    + Kvalita interiéru oproti minulé generaci je z jiné planety a možnosti individualizace jsou značné a konečně to splňuje to, že to MB uvádí jako "teréní" S-klasse, v této otázce si domnívám, že je plně srovnatelný s Rangem.

    + Plavnost minulého modelu byla zachována a posunuta ještě výš. Je to opravdu moc pohodlné auto.

    + Doporučoval bych se držet do max 20" palců.... 21 jsou sice fajn a na první svezení budete nadšeni, ale po x tisiích km budete uvažovat o menších... 18 rozhodně ne a 19 je naprosté minimum aby to nevypadalo směšně.

    - Velikost sedadel je tragická, hlavně co se týče opěráku, mám 180 cm ale opěrák na zadních sedadlech mi končil v oblasti lopatek = epic fail.

    - Rozměry a stále hmotnost, nedokážu si představit co chce MB dělat za větší fullsize SUV pro USA co má být ještě větší.

    -Jen 1 diesel, což je pro Evropu epic fail... na druhou stranu hlavní odbyt bude USA a blízký východ, kde budou tvořit prodeje hlavně 450 550 a 63 verze.

    - Zadní část auta mi dost přípomíná BMW styl lamp a z toho vyplývající neharmoničnost s předkem.

    - Pak takový ty klasický věci z podstaty tohodle auta jako vysoká hrana kufru,horší nastupování pro menší postavy, parkování, výhled...
    • 10 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 08.07.2013  21:06

      « Re: Pánové

      Já teda nevím, ale nemyslíš si, že chtít se dozvědět z testu něco víc než když máš s daným modelem odkrouceno 50 tis. km, že to je trochu přehnané očekávání?

      Tvoje postřehy určitě :yes: ale nevím, že bych se z nich dozvěděl něco zásadně víc než z testu >:-[] ... no prostě jednoduše mi přijde, že hodně z toho, co jsi napsal, zaznělo i v testu, takže to vlastně beru jako potvrzení testu, případně upřesnění či doplnění :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 08.07.2013  21:36

        « Re: Re: Pánové

        Nemám 50tkm v GL, nemám GL, jen jsem s tím 2 dny jezdil. Narážel jsem na tu glosu o lane keeping assistu.

        Narážím na obsáhlost a vypovídající hodnotu testů aut nad cca 1,5 milionu korun na tomto webu, kde jsou dle mého názoru naprosto odfláknuty. Stačí se podívat na autoforum, kde se takovým autum věnuje nesrovnatelně víc prostoru. Jakmile je zde nějakej Rapid o kterým je všude tuny informací tak se tu i blbá škrabka u nádrže řeší na jeden odstavec.

        Já bych to pochopil kdyby to tu bylo jako na autobildu, AMS atd... kde jim ty auta prakticky půjčej kdy chtěj, protože ty plátky maj "prestiž" ale v české kotlině, kde je daleko menší trh a ty auta se tu počítají na stovky, tak je 15 pidi odstavců prostě..... a neni to první případ.

        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 08.07.2013  21:45

          « Re: Re: Re: Pánové

          Třeba se to teď s novým paštikářem zlepší a přijdou s rubrikou 8th gear >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto britas1

      britas1 08.07.2013  21:28

      « Re: Pánové

      Díky za přínosné doplnující informace, myslím že tyhle informace opravdu mohli být v článku obsaženy.
      Udaj o výšce opěradel mě dost překvapil - evidentně použili sedadla z ML, což mě překvapuje když vuz deklarují jako "S třídu". V třídě R například mají sedadla dostatečně vysoká opěradla, proč tedy nepoužili tyto sedadla?
      Stížnost na malé tlačítko výstražných světel mě taky zaujala :-)
      Co se týká spotřeby, jsem si jistej že blíž pravdě bude oněch 10-11 litrů při 130.
      Jinak za mě trochu škoda, že se tvurci více neinspirovali co se designu týká u R třídy, mohlo mít více charisma.
      Udaj že nad 140 by byl třeba silnější motor by mohl vyvolat dojem že auto nejede, ale ono to zas tak neni uplně pravda, ano je sice pravda, že uprava na 310 koní se hodí, ale fabia htp ani plně naložené Gl v kopci na dálnici opravdu nepředjede. Je to spíš o pocitu - vzhledem k celkovému naladění budí pocit, že auto je líné, ale pohled na stoupající ručičku rychloměru Vás ujistí, že opravdu zrychlujete a kolikrát překvapí jak rychle vlastně jedete ač se to vubec nezdá.
      • 00 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 08.07.2013  21:38

        « Re: Re: Pánové

        Není co dodat.....souhlas. Ohledně toho výkonu bych to v zásadě lépe nenapsal...

        Jinak k těm sedadlům, já si osobně myslím, že tohle je docela "průser" já nevím proč, ale přijde mi že to MB chtěl interiér "provzdušnit" tak ty opěradla zmenšil. Mě to teda dost vadí... Sedadla s R a vůbec uspořádání by bylo daleko lepší...

        PS vtipné je, že v testu sedadla kritizujou, že bolej záda a pak v hodnocení napíšou pohodlná sedadla :-)
        • 00 Reagovat !

          foto britas1

          britas1 08.07.2013  23:38

          « Re: Re: Re: Pánové

          Souhlasim s tebou,i mě překvapuje, že dali do GL, potažmo do auta u kterýho chtěli vzbudit dojem třídy S takovýhle, nebojim se říct nepovedený sedadla. Souhlasim s nima, že interiér výrazně vylepšili materiály i vzhledem, ale myslim že pokud si člověk nesedne pohodlně, tak všechny upravy co udělali byly zbytečný. kdyby dali sedadla z třídy S a nechali puvodní strohý interiér, byli by kritizování za otřesnej interiér, ale majitelé by si asi nestěžovali a příště by si pořídili mercedes znovu, takhle budou zákazníci namlsaní vzhledem interiéru a po zbytek času s autem budou nadávat.
          Podle mě velká chyba a škoda - vzhledem k jinak povedenýmu autu. Zajímalo by mě proč se tak rozhodli
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 08.07.2013  21:29

      « Re: Pánové

      :yes: :-!
    • 00 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 08.07.2013  22:20

      « Re: Pánové

      DÍKY za postřehy :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 08.07.2013  21:00

    Chyba

    Nové GL je už v základu mnohem VÍCE vybavené než generace předchozí, zřejmě mělo být napsáno. Tak si to prosím spravte ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 08.07.2013  21:16

    Otázka výjimečnosti?

    Z testu mi nesedí "...Jde o pocit výjimečnosti, sebevědomý zvukový projev a...to je asi všechno. ...".

    Vzhledem k tomu, jak je chváleno odhlučnění, vzhledem k tomu, že zvukový projev motoru je skryt kdesi hluboko pod tlumícími hmotami, o jakém zvukovém projevu se v testu hovoří?

    O jaký pocit výjimečnosti se jedná? Že ti venku, ti vocasi za dvojitými skly, co závistivě čumí na tenhle pětimetrový křižník, nemají symfonii 8-válce? Že si posměšně řeknou á, další žebrák, co ani nemá na 8 hrnků? Opravdu tohle je ten pocit výjimečnosti?

    Nebo jde o ten pocit na greenu, kdy při té jediné správné otázce ohledně pořízení nového vozu, si majitel musí vytrpět se skřípěním zubů to slovo? ŠESTIVÁLEC?

    Nebo jde o pocit pana testéra, že melounáři by měli mít tyhle pocity ;-) ?

    Upřímně - vzhledem k tomu, že niž je i v "prémii" stále častější 4-válec s bi-turbem a 6-válec začíná být tím vrcholem, mi absence 8-válce vůbec nepřipadá nemístná. Navíc když nabízí motorizaci, kterou by si stejně zvolilo 95 % klientely, je podle mě vše naprosto v pořádku.
    • 00 Reagovat !

      foto MarTin1

      MarTin1 08.07.2013  21:42

      « Re: Otázka výjimečnosti?

      Další věc na co tu narážím.... je to úplná kravina.... ten motor je tak odhlučněnej, že se tu o nějakém zvukovém projevu nedá hovořit, navíc v téhle kategorii aut?? Navíc dovolím si tvrdit, že pokud by tam byl V8 diesel tak 90% majitelů nemá šanci ho narozdíl od V6 poznat... ten rozdíl. Z venku to samé, stejně je slyšet jen svist turb, takže tohle beru jako naprostou blbost. Pokud někdo chce ZVUK tak si koupí benzínovej V8... ale i tam stejně to nebude žádná hitparáda... moje CLS nebylo prakticky dovnitř do cca 4tis otáček slyšet vůbec dokud jsem tam nedal komplet od svodů AMG :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 08.07.2013  21:51

        « Re: Re: Otázka výjimečnosti?

        Pravda pravda. Krom toho i tak mě to překvapilo "tichostí" v kabině. Pokud chceš, aby byl neustály bolehlav, tak Akrapovič.
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 08.07.2013  21:24

    Každý ho chce...

    ... jen zde nemá odvahu to říct. Sorry hoši, buďte trochu upřímní k sobě ;-) A buďte chlapi a přiznejte to ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 08.07.2013  21:42

      « Re: Každý ho chce...

      já bych tohle nikdy nikdy nechtěl, ani kdyby mi to dávali zadarmo. Jak bych s tím kempoval u lidlu, když to má přes 5 metrů ;-) ?
    • 00 Reagovat !

      foto MarTin1

      MarTin1 08.07.2013  21:44

      « Re: Každý ho chce...

      Já to veřejně přiznám, já bych ho jako druhé auto do rodiny bral.... ukrutně bych ale váhal mezi Rangem a tímhle.... v podstatě tyhle 2 auta nemají konkurenci, zbytek z D3 nic podobného nenabízí.... Land Cruised je přecejenom více terénejší... rám atd.
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 08.07.2013  21:49

        « Re: Re: Každý ho chce...

        No, tam už bych viděl problém v ceně, rozdíl je tam kolik od GL, půl mega? To je docela paleta. Navíc, Range dle mě je i tak o trochu výš a rozhodně bych k němu nepřipnul odznáček "druhé auto" :-) LC bych ani neuvažoval.
      • 20 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 08.07.2013  21:50

        « Re: Re: Každý ho chce...

        možná jako třetí do rodiny si to dokážu představit. Do garáže se to nevleze, k lidlu je jasně nejlepší Rapid, protože se svojí šířkou jako štika dokážeš vybrat nejrychleji výhodnýho fleka nejblíž ke kase. Ale GéElo má docela velkou plochu, to by mohlo dobře vynášet jako reklamní plocha :-!
      • 00 Reagovat !

        foto 4bytelnykola

        4bytelnýkola 08.07.2013  22:29

        « Re: Re: Každý ho chce...

        no a tohle nevypadá taky nejhůř:
        [odkaz]
        [odkaz]
        • 01 Reagovat !

          foto guze

          guze 08.07.2013  22:44

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          Nejhůř ne, ale hůř jo....
        • 00 Reagovat !

          foto Johny-Rico

          Johny.Rico 08.07.2013  23:54

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          Jezdíš ale za 17minimálně. Tady jde i o efektivitu provozu, to téhle krabici chybí. Jinak plnohodnotný soupeř pro mě, býti s dieselem.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 08.07.2013  23:54

      « Re: Každý ho chce...

      Vim, že to není prémie a řeknete mi, že nemá smysl srovnáva atd atd tad, vím to a GLko opravdu nevypadá špatně, ale "já bych se spokojil" s tímto [odkaz] Když už by to muselo být SUV :-)
      • 00 Reagovat !

        foto britas1

        britas1 09.07.2013  00:03

        « Re: Re: Každý ho chce...

        Tak premie to sice neni, ale o motoru i o převodovce se dá říct že patří do premie, takže pokud někdo z nějakého duvodu nechce, pro někoho, snobské značky, tak proč ne, jen ta cena mi přijde jako hodně přehnaná a proč už potom nedat raději přednost stejnýmu motoru v porsche.. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.07.2013  09:34

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          Mě se víc líbí Touareg :-) má volba Je čistě o vzhledu.
          SUV moc nemiluju, ani sem v tom nejel. Řídil sem pouze XC90 a vezl sem se v X5 a X6 z těch velkých SUV. Všude bylo strašně málo místa :-) Ale XC90 s V8 taky nebylo špatný :-)
          • 00 Reagovat !

            foto britas1

            britas1 09.07.2013  12:02

            « Re: Re: Re: Re: Každý ho chce...

            Máš pravdu, hlavně na zadních sedadlech ho není zrovna na rozdávání, ačkoliv s novýma generacema se to pomalinku zlepšuje :-)
      • 00 Reagovat !

        foto VaclavI

        VáclavI 09.07.2013  10:14

        « Re: Re: Každý ho chce...

        Touareg (3,0 TDI) není špatný, ovšem mám výtky ke zpracování. Zhruba po 40 tis. km začala vrzat levá strana, nějaký plasty či co. A po zhruba 60 tis. km motor začal být hlučnější (i vpřípadě Start/Stop), DSG zatím drží. U ML je zpracování někde jinde, motorově (350) taktéž.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.07.2013  11:06

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          Jestli dělá koncern tyhle vozy stejně jako ostatní modely do milionu ( Golfy, Passaty, oktávky ....) Tak věřim, že už to neni taková slává...
          • 00 Reagovat !

            foto VaclavI

            VáclavI 09.07.2013  11:49

            « Re: Re: Re: Re: Každý ho chce...

            To nevím, s Golfem (najeto 15 tis. km) jsem najel pouze cca 300 km a docela mile mě překvapil. Nevím ovšem jak např. při 60-80 tis. km.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.07.2013  12:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Každý ho chce...

              No já mam bohaté zkušenosti, ale nejmladšímu vozu jsou 2 roky a stejně.. >:D Z českého portfolia.. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Anonym2811

          Anonym2811 09.07.2013  11:06

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          DSG ? Já myslel, že Touareg má 8 kvaltová ZFka...
          • 00 Reagovat !

            foto VaclavI

            VáclavI 09.07.2013  11:47

            « Re: Re: Re: Re: Každý ho chce...

            Hmm, tak to je pěkný, asi máš pravdu. Tenkrát (před 2 lety) když jsme pro něj byli, tak si pamatuji jak prodejce říká, že to má DSG - ptali jsme na spolehlivost - ta nám byla "garantována". Já se v převodovkách nevyznám, takže jsem bral jeho info jako od odborníka - ovšem je pravdou, že poslední dobou co dělá v prodejnách za lidi, je až k nevíře. Možná to, že tam není DSG, je právě odpovědí, proč převodka nedělá problémy.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.07.2013  10:02

      « Re: Každý ho chce...

      Ne. Na mě už je to zbytečně velké. Kdyby mi ho někdo věnoval, tak bych se nezlobil... ale raděj bych si sám vybral auto za 1.5M než dostal GL za 2.5M.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 09.07.2013  11:28

        « Re: Re: Každý ho chce...

        Souhlas. Do písmenka. ;-)

        Pozn. pro případné dárce GL. Ušetřím vám víc než Emel, jsem totiž ochoten svůj výběr uskrovnit na 1.35M. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 09.07.2013  13:30

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          Pozrimeže, to je dosť dobrý HH za 1,35M. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 09.07.2013  13:37

            « Re: Re: Re: Re: Každý ho chce...

            To jsou dva. Naučil jsem se smlouvat. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 09.07.2013  13:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Každý ho chce...

              Á, Ty myslíš aj na mňa, to si hodný. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 09.07.2013  13:35

        « Re: Re: Každý ho chce...

        Ne a ne a nevěřím ti :-) Dovolím si použít paralelu s iPhonem :-) Taky ho každý chce, ale málokdo to řekně z kdo ví jakých pohnutek :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 09.07.2013  16:43

          « Re: Re: Re: Každý ho chce...

          Paralela taky nefunguje. Pro slušně vydělávajícího člověka není problém si iPhone koupit, pokud ho opravdu chce. Já vím dobře proč ho nechci.
    • 10 Reagovat !

      foto FerryC

      FerryC 09.07.2013  15:40

      « Re: Každý ho chce...

      Ať jsem k sobě upřímný sebevíc, tak říkám, že bych tohle v žádným případě nechtěl. SUV mě celkově vůbec neoslovujou, a konkrétně tohle je podle mě vyloženě hnusný auto. Když už nějaký velký mercedes, tak mnohem radši třeba CL nebo nový S-ko
  • 11 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 08.07.2013  22:48

    Když už MB, tak MLko

    Motat se s tímhle mastodontem třeba v hotelové garáži není nic příjemného.
    • 00 Reagovat !

      foto VaclavI

      VáclavI 09.07.2013  11:50

      « Re: Když už MB, tak MLko

      Proto asi primárně nebude většina prodejů v Evropě, že?
  • 12 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 08.07.2013  23:31

    rodinné kombi

    Range je víc na luxus. Toto je takové "rodinné kombi". V USA nebo Arábii zcela normální (benzín). Něco jako u nás haldexová Octavia II kombi. Že národ brouků pytlíků z toho dělá pózu a symbol moci je kapitola jiná.

    Ono 420cdi nebyl spolehlivostně zrovna etalon. Nicméně rozdíl V6 a V8 se v reálu pozná. Papír snese všechno, hodnoty můžou být podobné. Ale větší jezdí s nadhledem, možností zátahu a neobtěžuje řazením atd. O válce nejde, spíš o zdvih, velké auto musí mít velký motor.

    CHerokee: Mercedes v naší republice s vyjímkou Chodova a Ládi Samohýla také servisní zastoupení nemá! Já jezdím pod Mikulov do Mistelbachu.

    • 11 Reagovat !

      foto britas1

      britas1 09.07.2013  00:12

      « Re: rodinné kombi

      7G-tronic plus neobtěžuje řazením - takže nemá smysl rozebírat jestli V6 nebo V8
      "rozdíl V6 a V8 se pozná" - "nejde o počet válců" - tak jde nebo nejde? :-)
      servisní zastoupení - zapomněl si na Stodůlky, Karlín, Nusle - a to mluvím jen o Praze..ty brouku pytlíku
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 09.07.2013  05:24

        « Re: Re: rodinné kombi

        Britasi, Vabis mluví o tom, že M-B nemá slušný servisní zastoupení... Zkus zajet do Karlína a zjistíš, co může bejt taky vydávaný za prémiovej servis.
        • 00 Reagovat !

          foto Johny-Rico

          Johny.Rico 09.07.2013  09:53

          « Re: Re: Re: rodinné kombi

          M3000? Humus? Oder?
        • 00 Reagovat !

          foto britas1

          britas1 09.07.2013  11:54

          « Re: Re: Re: rodinné kombi

          Jsem členem mercedes fora, vím o tom a kupříkladu na Chodově to není o moc lepší - alespon co sem četl na mercedes foru.
  • 12 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.07.2013  09:04

    Vzpierač GL

    Známy nedávno vymenil minulú generáciu GL za súčasnú (a keby ma na to neupozornil, ani to od pohľadu nezistím). K technike, kvalite či luxusu nemožno mať jedinú výhradu, vizuálne mi ale tento typ mastodonta vôbec nesedí, je to jednoducho obludné a s rozmermi dizajnér spraví máločo. Je to skrátka tučnejší, robustnejší a škaredší brat MLka, ktoré popri GL vyzerá ako desaťbojár vedľa vzpierača.
    • 20 Reagovat !

      foto Leg

      Leg 09.07.2013  12:05

      « Re: Vzpierač GL

      ... tak kázal o obludnosti majiteľ Fordu Mondeo. >:-[] :-!

      Inak mne predchádzajúca generácia GL do oka padne zásadne lepšie ako súčasná - priam by som povedal, že sa mi páči. Napriek tomu, že vizuálne preferujem skôr malé autá, som ochotný obdivovať tvary minulého GL, súčasného Range a ešte X5, ktoré aktuálne finišuje na cieľovej rovinke. Podmienkou je ale tmavá farba.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 09.07.2013  13:35

      « Re: Vzpierač GL

      @Legacy: máš SZ.
  • 03 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 09.07.2013  15:06

    směšně blbé

    k čemu je šestimetrová, třítunová zrůda, za tři miliony, když se v ní nedá v druhý řadě sedět? když sedadla končí pod lopatkama i průměrně vysokému člověku? :-| >:D to je trochu pr-d-el, ne? >:D to je trochu de-bi-li-smus, ne? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 14.07.2013  20:38

      « Re: směšně blbé

      Vzhledem k tomu, ze na zadnich sedadlech v 90% pripadu sedi deti, tak je velikost sedadel dostacujici. Tohle je luxusni SUV pro velke rodiny, tedy primarne do USA.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Po zemětřesení v Mexiku se zřítil vrtulník s ministrem vnitra: 13 mrtvých

Po zemětřesení v Mexiku se zřítil vrtulník s…

Velké zemětřesení o síle 7,2 stupně zasáhlo v pátek místního času (v noci na sobotu českého času)…

Google rozšiřuje univerzální sdílení. Teď už to umí i fotky

Google rozšiřuje univerzální sdílení. Teď už to umí i fotky

Google testuje App Messaging Preview API již nějakou tu dobu, zatím se ale nedostalo z uzavřeného testování. Od…

 

iSport.cz

Drsný zákrok na Jágra! Zkrvavená legenda skončila v nemocnici

Drsný zákrok na Jágra! Zkrvavená legenda skončila v…

Rychlý konec měl pro Jaromíra Jágra domácí zápas proti Havířovu. Už ve 3. minutě ho na mantinel drsně narazil…

Komentář jízdy Ledecké v ČT: Zaváhala, chybička, zase chyba… a ZLATO!

Komentář jízdy Ledecké v ČT: Zaváhala, chybička,…

Přepište dějiny, otevíráme zlatou bránu! Podobná památná hláška, jakou mají všichni spojenou s vítězstvím…

 

Reflex.cz

Bílá hůlka mi otevírá dveře do světa, říká cestovalka Zuzana Habáňová

Bílá hůlka mi otevírá dveře do světa, říká…

Ještě před deseti lety neznala dovolenou mimo Evropu a bez cestovky. Pak přišel zvrat: vinou cukrovky téměř…

Revoluce v medicíně zvaná BonoFill: Izraelská firma vypěstovala lidské kosti v laboratoři

Revoluce v medicíně zvaná BonoFill: Izraelská firma…

Izraelská biotechnologická společnost Bonus BioGroup právě vkročila do druhého kola testů klinické studie,…