Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz GLS 350 d 4Matic – S-Klasse pro terén

Novým názvoslovím Mercedesu je zasaženo také největší SUV značky, které se po modernizaci jmenuje GLS.
Zpět na článek
8. 8. 2016 10:19
8. 8. 2016 11:22
8. 8. 2016 12:14
8. 8. 2016 12:16
8. 8. 2016 12:21
8. 8. 2016 12:29
8. 8. 2016 12:44
8. 8. 2016 13:15
8. 8. 2016 19:25
8. 8. 2016 12:07
8. 8. 2016 13:14
8. 8. 2016 10:19
:-)
tak ten terén bych chtěl vidět. Zas další odporná škatule, fakt odporná! Jak se mi první GL líbilo, tak tohle je k zblití! Hnůj!
Rozbalit vlákno
8
8. 8. 2016 11:22
Re: :-)
Pri tej cene a aj oznaceni mi v teste chyba porovnanie s esklasou - je toto auto v niecom lepsie?
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 12:14
Re: :-)
je tam trochu rozdiel - jedno je S klassa a druhe GLS
a medzi nimi je dost vela rozdielov... :-!
8. 8. 2016 12:16
Re: :-)
No to by ma nenapadlo, fakt? Ale vazne teraz, mergl to preznackoval aby bolo jasne ze je to ekvivalent esklasy, tak by bolo namieste porovnat v com je S a GLS lepsie/horsie any bolo vidno rozdiely.
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 12:21
Re: :-)
:-)
ale to sa nedá takto porovnat...
ved je logiga, ze rozdiel medzi limuzinou a velkym obrovskym SUV je geneticky dany.
Ide len o to, co potrebujes ty ako kupec od auta a potom tie parametre hladaš - a to, ze v niektorych veciach sa zhodujú ( pohoda, pohodlie, komfort, bezpecnost, etcccc...), tak vo vela veciach je to nebe a dudy :-!
8. 8. 2016 12:29
Re: :-)
No vsak to, len co je potom pozitivum preco uprednostnit GLS pred S okrem toho ze je velke?
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 12:44
Re: :-)
ved prave to moze byt ten rozhodujuci argument - velke, máš chatu, psov, vodny skuter ci lodicku, potrebujes sa dostat s rodinou na hory, mas rad vodne sporty,
tam je fakt vela rozdielov v pouziti.... ale stale su tam aj spominane parametre, ktore vedie oba vyborne.
A s GLS nespravis chybu ani pred lepsou krcmou... :-!
8. 8. 2016 13:15
Re: :-)
Ano, jen za volantem si připadáš jak autobusák. Pokud bych řešil takhle velké SUV, šel bych do RR.
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 19:25
Re: :-)
tak potom je vsetko ok!
Autobus ma jazdit ako autobus,nie?
:-|
no mohlo by to but lepsie na okruhu alebo okreskach, ale pri beznej jazde velka pohodovka...
RR mi tiez velmi imponuje, ale neviem ako je na tom zivotnost, poruchy, servis...?
Preto sa boja aj od Maseratti, inak papierovo je to dobre postavene. :-!
Avatar - Dinar
8. 8. 2016 10:27
zase ten podvozek
"... z nekonečně pohodlného vzduchového podvozku jsem pak byl vyloženě nadšený. Jak tohle auto tlumí nerovnosti na jednadvacetipalcových kolech, to se musí zažít. V zatáčkách je to pak samozřejmě trochu křeč. Autobus připomíná nejen těžkopádný projev, ale taky řízení, které o zpětné vazbě slyšelo nejvýš tak nějakou pohádku. Tohle bych ale GLS nevyčítal. "
Já bych tohle GLSku naopak vyčítal, a úplně s klidem. Že se auto této velikosti a váhy chová jako tanker na vlnách, nemusí být pravidlem, stačí vyzkoušet např. Range Rover, aby člověk velmi rychle pochopil, že "úžasný komfort na 21" kolech" není sám o sobě nic světoborného, když jsou tu tací, co k němu umějí přidat i agilitu podvozku a perfektně vyvážené řízení, to pak musí GLS jen smutně plakat v koutě. ;-)
Rozbalit vlákno
45
8. 8. 2016 10:43
Re: zase ten podvozek
Špatný podvozek, tradičně špatné zpracování a materiály u v NA vyráběných modelů, ale test konkurence z Indie je nadepsán "kde se stala chyba" >:-[]

GL a GLS byly a jsou nejhoršími M-B v nabídce (včetně FWD modelů).
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2016 10:52
Re: zase ten podvozek
mne sa nepaci hlavne ta stredova konzola jak u mensieho GLE tak aj u tohto GLS.... miestami posobi az prehistoricky.... voci takej Q7 urcite ale aj voci cayenne alebo RR... tu podla mna meda beda musi pridat... pritom sedany E alebo S klasse su kabinou ozaj namakane ( bez ohladu na exterier ktory uz nie je podla mojho vkusu ) ...

podla mna su bmw aj audi v SUV ovela dalej ako ich bracek od MB.. jak vizazou tak aj interiermi
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 12:49
Re: zase ten podvozek
podla teba audi a bmw vyraba nieco take, ako je GLS?
alebo to porovnavas mensie modely, ako je GLC ci GLE, kde zase by som netvrdil, ze je medved nejak velmi zle na tom.
8. 8. 2016 14:43
Re: zase ten podvozek
Kdepak, oba představí konkrenci až později.
8. 8. 2016 15:26
Re: zase ten podvozek
Audi ma prece Q7.
8. 8. 2016 15:49
Re: zase ten podvozek
To je kokurence GLE
8. 8. 2016 22:23
Re: zase ten podvozek
Ale velikostně odpovídala GL. V předchozí generaci mezi nimi byl snad milimetr. Na rozdíl od Touaregu/ Cayenne.
Avatar - Dinar
9. 8. 2016 07:25
Re: zase ten podvozek
Aktuální Q7 má na délku 5,05m je kratší o 8cm než GLS, ale širší o 3cm, Range Rover je o 5cm kratší než Q7, ostatní "velká" SUV, ke kterým se Q7 přirovnává (X5,GLE,RR Sport) mají kolem 4,85. Jinými slovy, z hlediska rozměrů, nevidím důvod, proč by Q7 nemohla být (když Range Rover ano) konkurencí GLS.
Avatar - Dinar
8. 8. 2016 11:02
Re: zase ten podvozek
Legrační je, že ten podvozek se po fl zhoršil, GL před fl sice nebyla žádná podvozková špička, ale podvozek byl tužší než u ostatních vzduchových MB a GL se nehoupalo zdaleka tolik co třída M. Po fl, jako GLS, je to MB jako všechny ostatní, "úžasně pohodlné", čti "houpavé jaxfiňa" a při troše tlaku podvozkově nestíhavé. Před fl byl problém s komfortem už na těch 21" kolech, teď není, akorát je s GLS dobré jezdit pouze rovně. ;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2016 11:06
Re: zase ten podvozek
tu v tomto segmente velkych luxusnych SUV je RR aj nadalej jasny a neohrozeny kral ... to bez debaty ... a nejaky obstarozny GLS s archaickou chladnickou na palubovke na tom zrejme tak skoro nic nezmeni ;-) ... to chce ist na to upne inak.... a zrejme nie len v kabine.. ale aj exterierom.. lebo vizualne je GLS ozaj neskutocne nezaujimava skatula .... zlata Q7
Avatar - fOE
8. 8. 2016 11:18
Re: zase ten podvozek
Q7 je designova recka tragedie. To auto nevypada otresne jedine ve stribrne. Tohle GLS spolu s X5 jsou sice taky nevzhledne krabice, ale proti Q7 se furt nemaji za co stydet.
;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2016 11:22
Re: zase ten podvozek
Q7 ale kazdopadne boduje podvozkom aj interierom.... v com ale chce zakaznika nalakat toto GLS ( okrem zmeny mena ) je otazne... lebo mne pride vizazou kabiny aj kasne az zastarale ... skratka nehodne svojho mena .... len si pozri interier S klasse a tohto GLS... to je rozdiel snad vyse jedneho desatrocia v neprospech GLS ... akoby tie SUV medvedovi nesli tak presvedcivo ( a to uz dlhodobo ) ako u bmw a audi
Avatar - wikinko
8. 8. 2016 14:41
Re: zase ten podvozek
"Q7 ale kazdopadne buduje podvozkom aj interierom"
soferoval si uz nove Q7 alebo si ten podvozok posudil tak ako zvycajne, z fotky?
Avatar - wakantanka
8. 8. 2016 13:35
Re: zase ten podvozek
čiste technicky, viezol si sa aspoň v niektorom keď tak zasvätene komentuješ ich jazdné vlastnosti? Design je jedna vec a pocity z jazdy druhá.
Avatar - fOE
8. 8. 2016 11:16
Re: zase ten podvozek
Mas projetou i Q7? Jak si proti RR stoji ta?
8. 8. 2016 11:48
Re: zase ten podvozek
Podvozkově super...opravdu ano. S předchozí gen se to nedá srovnat. Jak nemůžu zkousnout exteriér, tak jízda, řízení a interiér jsou výtečné. ;-)
Avatar - Dinar
8. 8. 2016 12:04
Re: zase ten podvozek
Souhlas. ;-)
9. 8. 2016 17:52
Re: zase ten podvozek
No, já jsem úplně nadšený nebyl. Auto je komfortní a tiché, ale při prudším brzdění (žádný extrém) před zatáčkou z rychlosti zhruba 110 km/h se na standardním podvozku bez zjevného důvodu nehezky rozvlnilo. To se mi u X5 E70 nikdy nestalo. Jinak odpružení i akustický komfort je lepší, ale srovnávám především s minulou generací X5 s runflaty, současnou mám projetou jen krátce... Interiér Q7 je velmi pěkný, exteriér ovšem zoufalý, snad ještě horší než ten oteklý mikrobus minulé generace.
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 12:12
Re: zase ten podvozek
teraz casto jazdim s novym Q7 - ale to predsa nemozeme zrovnavat s RR alebo GLS!
nove Q je len taky kombik oproti tymto autobusom, a tak ma aj dost prekvapuje, ze cakate od tak velkeho auta sportovy prejav. RR sa v poslednej generacii nenormalne zlepsil, rozdiel vahy pol tony oproti starej generacii je super, a aj GLS. mi uplne vsetko splnilo - super komfort, velke rodinne, bezpecne auto a v pohode sa dostanes vsade, kam taketo auto patrí. Pre mna je to vsak privela železa a miesta, preto mne ani GLE nechyba ku štastiu, ale vela kamaratov povazuje GLS a RR za jedine riesenie ich problemov. Clovek ale musi vediet, ze naco a preco.... riesit ostrost podvozku asi nie. :-!
Avatar - Dinar
8. 8. 2016 12:18
Re: zase ten podvozek
Nejde o ostrost podvozku, ani RR není žádný sportsmen, ale právě ten rozdíl v projevu mezi ním a GLS, kdy s RR se dá jezdit prakticky jako s jakýmkoliv osobákem je podstatný, prostě ukazuje, že u podobně velkého auta to jde výrazně líp, než to zvládl Mercedes.
A ano, to že ti Q7 připadá jen jako větší kombík, je právě v tom, že tak jezdí, momentálně nejlepší podvozek mezi pětimetrovými SUV. Že taky vypadá jen jako větší kombík je věc jiná, design se moc nepovedl.
Avatar - fOE
8. 8. 2016 13:00
Re: zase ten podvozek
Vsem trem diky.
8. 8. 2016 14:16
Re: zase ten podvozek
Nebudem suhlasi, s RR sa neda jazdit ako s osobakom, urcite nie ako s osobakom v porovnatelnej cenovej kategorii. Rozpravam o velkom RR, nie sporte. Ale tie auta proste na to niesu stavane, ich teritorium je (trochu paradoxne) dialnica, tam je prave co najvyssi komfort ziadany.
8. 8. 2016 14:36
Re: zase ten podvozek
Shodou okolností jsme s diksuzním kolegou jezdili RR i na okruhu. Kam to auto pošleš, tam zatočí. Není tam odezva jako u malého sedanu, ale dokázal slušně napráskat třeba Evoque, který se hrnul po tečně ven.
RR s V8 SC používal Andreas Aigner v Brně jako Pace car i pro jízdy s F-Type a nijak se neloudal.
8. 8. 2016 15:06
Re: zase ten podvozek
Ja mam skusenosti len TDV8. Samozrejme, auto jazdi krasne a jazdnym vlastnostiam neni co vycitat, ale rychly kombik by s nim vytrel dlazku. Pace car s profikom musi byt vzdy pomalsi aby mu stihal zvysok pola vramci unosneho rizika. Ak by aj jeho dali do F-Type tak sa im polovica vrati poobijanych lebo pre neho pohodove tempo by bolo pre vacsinou za hranicou moznosti.
8. 8. 2016 15:50
Re: zase ten podvozek
To nezpochybňuju, jen potvrzuji Dinarovo tvrzení, že RR se chová v zásadě jako osobák.
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 19:35
Re: zase ten podvozek
vseobecne prevladol nazor uz aj medzi novinarmi, ze ked uz potrebujes priestor a 4x4, tak radsej dobry velky kombik je lepsie riesenie.
Ale tym chlapcom nie len o to ide, preto su logicky-nelogicky take predaje mastodontov.
Ved aj stare klasicke terenaky boli hrozne ovladatelne ( mimo velkej Toyoty ) a tesili sme sa. ( klasika Patrol, Pajero, ameriky...) a az nastup bezramoviek zlepsil podvozok a teraz radikalne znizovanie hmotnosti ( RR napriklad ) :-!
8. 8. 2016 23:09
Re: zase ten podvozek
To není tak jednoduché. U velkého kombíku mě bude limitovat světlá výška. I A6 allroad s tím má problémy. A pak nejedno větší SUV zvládne utáhnout 3,5 tuny. Když dojde na praktická auta, mé myšlení má tendenci se ubírat směrem "když už, tak už." I když bych preferoval sedan. Pro mne zapeklitá otázka, hodně možností.
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 23:33
Re: zase ten podvozek
chapem ta - a preto ja stale tvrdim, ze kazdy musi vediet, co od auta chce!
nie kazdy chce univerzal, niekto zase hlada kompromisy, preto sa nemusime stat tu vsetci nepriatelmi! :-)

ked chcem jazdit s Rubiconom, tak asi viem, ze co mi to da a ze co je hlupe tam hladat...
ked chcem S klasse, viem preco.
niekedy bol zial problem, ze som chcel relativne mensie auto, ale to zial nevybavili tak dobre ako velke auta - ale uz sa doba trochu zlepsila!
9. 8. 2016 11:41
Re: zase ten podvozek
Samozřejmě. A jde udělat různé kompromisy. Jako hlavní auto provozuji cestovní kupé. Jako praktické auto pak mám tendenci vybírat něco hodně univerzálního, co pokryje maximum zbývajících (praktických) potřeb.
Avatar - fOE
9. 8. 2016 10:19
Re: zase ten podvozek
Allroad ma problem se svetlou vyskou? Vzdy kdyz vedle toho stojim na svetlech tak prave az nechapu jak vysoky allroad umi byt. Vzdy mam pocit ze by kdejake mensi SUV mohlo zavidet, ale po cislech jsem nikdy nepatral.
9. 8. 2016 11:02
Re: zase ten podvozek
Kromě první generace, která uměla být opravdu vysoká, se nezvedne nad 20 cm (185 mm?). Což není špatné a překoná (alespoň některé) crossovery. Ale stačí vyjetá kolej od traktoru a dřeš břicho a nárazníky. A je dlouhý, má velký rozvor. Q7 také není ve světlé výšce přeborník, na velký RR si ani nesáhne (ani na Touareg), ale je na tom citelně lépe a podvozek se jim prostě povedl, byť allroad je bezesporu hezčí.

Neříkám, že mi allroad nedává smysl.
Avatar - fOE
9. 8. 2016 11:38
Re: zase ten podvozek
Pravdu mas, ted ctu pro A6 Allroad Bodenfreiheit 190mm. Hmm, smysl furt davat urcite bude, ale precijen hlavne na ty "slusnejsi polnacky".

EDIT: Treba na D1. >:-[]
9. 8. 2016 11:56
Re: zase ten podvozek
Právě. Pokud chceš avant a máš k chatě prašnou cestu, tak proč ne. Stačí prudší deště a v cestě může být slušné vymleté koryto. allroad tu kolej od traktoru zvládne (pokud to nebude něco extrémního), když na to přijde, ale není to něco, co bys chtěl dělat pravidelně. Dává ti nějakou rezervu a i tu obyčejnou polňačku zvládne s větší grácií, člověk nemusí být tak opatrný. Dobré polňačky se povětšinou dají projet i s kupé (s trochou opatrnosti), ale stačí, aby zapršelo, a situace se může rychle změnit.
Avatar - Dinar
9. 8. 2016 07:20
Re: zase ten podvozek
Potřeby, a tím i pohled na věc, pětadvacetiletých novinářů bych do podobné debaty netahal, s tím kombíkem se to má přesně tak, jak píše MT, je sice hezké, že naložíš skoro stejně do kufru, jenže na první polňačce je konec, a o to jde, SUV existují proto, že tě dovezou i tam, kam kombík ne, což je pro spoustu lidí důležité, a na silnici se chovají jako to lepší z vyšší střední nebo dokonce lux. segmentu. Jako rodinná auta jsou prostě nejlepší, nejlepší v tom, že univerzální, o tom je celá tato debata.

A co tvrdíš o klasice typu Pajera, LC apod., to přece není pravda, právě kvůli tomu, že ta auta byla na silnici obrovským kompromisem, proto vznikla třída SUV.
Avatar - maxi!
9. 8. 2016 09:48
Re: zase ten podvozek
ok, jasne, ze do vaznejsieho terenu ten kombik nebude ( ale to ani SUV ), ale v podstate 95 percent majitelov to ani nikdy neriesi a tych 5 percent uz bude vediet, ze ake auto mu splni jeho naroky ( a znova len opakujem, ze kazdy musi vediet, ze co od auta caka! :-!

ale - ver mi, aj ked mi tvrdis, ze klamem - klasicke stare terenaky boli prisposobene na ozajstne terenne pouzitie, a preto na ceste Wrangler, LR, Pajero, Patrol ( u nas UAZ, prve ARO ) boli velmi vzdialeny terajsim SUV, ktore ich vytlacili, ako je X5, ML, a dnes uz zial aj klasicky vyrobcovia upustili od zakladnych zakonov terenneho auta ako je priklad klasicka ramova konstrukcia. ( este aj posledny mohykan Vitara sa zmenil na nieco..., takze uz len Jimny je stara skola)
Ako som tam napisal, ze mimo novsieho modelu Toyoty - lebo LC uz malo aktivny podvozok a jazdilo univerzalnejsie, velky pokrok na tu dobu bol Range Rover.
9. 8. 2016 12:12
Re: zase ten podvozek
U SUV je to spíš volba majitelů, protože alespoň ty větší toho povětšinou zvládnou hodně. Nejsou to však pracanti, jsou to drahá auta a na koleně je neopravíš. Samonosná karoserie sama o sobě nekompromituje terénní schopnosti, ale prodraží opravy. Pro výpravu by mi dělaly větší vrásky motor, převodovka, elektronika než karoserie. To jsou věci, které mohou dělat problémy, aniž bych s tím někde třísknul, a v poušti autorizovaný servis nenajdu.
Avatar - Dinar
9. 8. 2016 12:37
Re: zase ten podvozek
Do jakého "vážnějšího terénu"? Proč tu debatu pořád tlačíš bokem? O žádném vážnějším terénu nemluvím a SUV do něho necpu, znova opakuju, stačí polňačka při cestě na chatu, na výletě s koly, nebo za jakoukoliv jinou outdoor aktivitou. Autům typu bmw 5, e-klasse atd. v kombíku stačí jemně vyjeté koleje na polní cestě a končí. Zvlášť v době snížených podvozků nízkoprofilových dvacítek atp., tahle auta jsou čistě silniční, a že mají pohon 4x4 na tom nic nezmění. Jejich ekvivalenty v třídě SUV toto omezení nemají, svezou tě (ty schopnější) na silnici stejně jako zmíněné kombíky, ale díky vyšší světlé výšce jsou schopny jezdit i mimo silnici a díky většímu vnitřnímu prostoru (na stejném půdorysu) jsou praktičtější.

Už sem prosím přestaň motat ty LC a UAZy, kvůli možnosti jezdit na nějaké expedice si SUV zákazníci nekupují.
8. 8. 2016 22:51
Re: zase ten podvozek
V tom případě tě Q7 oklamala, jak vzhledem, tak jízdou. A co se týče té půl tuny, to je přeci nesmysl. Respektive záleží, o co ti jde. Pokud si dobře vzpomínám, té krásné hodnoty, co propagovali, dosáhli porovnáním starého s osmiválcem s novým s šestiválcem. Možná tam byly ještě nějaké další háčky, už je to nějaký pátek. To si normálně pod mezigenerační úsporou nepředstavím.
Avatar - maxi!
8. 8. 2016 23:39
Re: zase ten podvozek
rozdiel medzi starym a novym RR je pol tony.
pozri tieto modely

citujem:

...
Väčší a autonómnejší
Potvrdzuje to aj svojou hliníkovou karosériou, ktorá sa postarala o zásadné zníženie pohotovostnej hmotnosti. Land Rover uvádza podľa verzií úsporu až do 500 kg. A to naozaj nie je maličkosť. Príbuznosť s Range Roverom je zjavná už pri pohľade do tabuliek.
......
Po vzoru velkého Range Roveru má i nový Sport čistě hliníkovou karoserii. Úspora hmotnosti je tak skoro z říše snů, u základního dieselového provedení činí mezigeneračně 420 kilogramů. Z původních 2 535 kilogramů se ji podařilo srazit na 2 115 kilogramů. A jelikož Land Rover plánuje v blízké budoucnosti instalovat do Sportu i čtyřválcový motor, mohla by se hmotnost dostat i pod dvě tuny.
Zdroj: [odkaz]
9. 8. 2016 12:21
Re: zase ten podvozek
Zkusil ses alespoň podívat na technické údaje? Jak říkám, porovnávali osmiválec předchozí generace se šestiválcem současné. I nějaký britský novinář o tom mluvil myslím už při uvedení. Nevím, jestli to náhodou nebyl Harry Metcalfe. Matně si pak vybavuji zmínku o hmotnosti z pozdějších testů, že to není tak dobré, jak se říkalo (protože jim uniklo, že to nebylo pro stejnou motorizaci, tedy marketing je ošálil). Ospravedlňovali to tím, že ten nový se šestiválcem jezdí tak dobře jako ten starý s osmiválcem, pokud si dobře pamatuji.
Avatar - maxi!
9. 8. 2016 12:40
Re: zase ten podvozek
nie, aj ja som podlahol skor spravam z netu, a vidis, tam to podavali takou formou, ako som to zkopiroval
:-!
Avatar - Dinar
9. 8. 2016 12:44
Re: zase ten podvozek
Úplně jsem nezachytil, jestli je debata i o velkém Rangi, ale u Sporta to mezigenerační snížení hmotnosti o půl tuny platí. Předchozí měl při mírně menších rozměrech ve verzi V6d pohotovostní hmotnost 2675 kg, ten současný se stejným motorem má jen 2115 kg.
9. 8. 2016 14:31
Re: zase ten podvozek
Já tedy mluvím o velkém. RRS se do toho dostal až později a to jsem přešel (to byl slon na tu velikost, také byl na rámu, pokud se nepletu).
Avatar - Dinar
9. 8. 2016 14:45
Re: zase ten podvozek
Ano, předchozí RRS byl postavený na podvozku disca, byl těžší než tehdejší velký Range. Ten vážil s V6d 2500 kg, ten aktuální 2160 kg, půl tuny to není, ale rozdíl také výrazný.
9. 8. 2016 14:56
Re: zase ten podvozek
Zrovna jsem měl otevřený německý katalog RR a základ byl přes 2,2. Bohužel jsem si nevšiml, že by psali, jestli je s řidičem. Celkem mě naštvali, dříve měli podrobné technické údaje na webu, dnes prakticky kulové. Jinak rozdíl to je samozřejmě značný. A Q7 je zase o kus dál (a to hliník má na karoserii snad jen cca. 40% podíl a kompozity nemá snad vůbec).
8. 8. 2016 12:07
Pěkné
Auto se mi až na hmotnost líbí, jen bych nebral AMG paket a nakonfiguroval bych si tenhle interiér
Rozbalit vlákno
0
8. 8. 2016 13:14
S třída
Když S třída, tak GLS 400 nebo 500 a nevadí tolik, když stojí nastartovaná u školky. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
8. 8. 2016 20:03
Chápu...
Chápu, že takový vehikl si nikdo nekupuje pro radost z jízdy, ale aby demonstroval své nabobství. Takovým zákazníkům absence manuální převodovky a ruční brzdy nevadí :no:
Rozbalit vlákno
3
9. 8. 2016 11:51
Re: Chápu...
No, dedo... tak teda:

1. Definujte, čo je "radosť z jazdy" podľa vás
2. Ako manuál a ručná brzda vytvárajú tú "radosť z jazdy" (nech už je to čokoľvek)

Pýtam sa úplne vážne.
Avatar - Ada je zase tady
9. 8. 2016 19:56
Re: Chápu...
Možno to raz pochopíš, chlapček. :-)
9. 8. 2016 20:41
Re: Chápu...
"Chlapček"? Nuž, nie som dedo ako vy, ale chlapčekom by som sa tiež nenazval (33 r.).

Inak škoda; myslel som tie otázky/body vážne, pretože to nie je prvý raz, čo som sa stretol s podobným tvrdením. Buď to vysvetliť neviete, alebo nechcete.
9. 8. 2016 16:06
Len pre zarytého Mercedesáka...
kedysi a to už velmi dávno som vlastnil predošlú verziu naftového GL čo sa s prehladom radí k tomu najhoršiemu čo som kedy vlastnil. Než som kúpil RR, poškuloval som aj po tomto modeli v tej dobe ešte GL, predsa len kvalita MB šla hore plus sa mi to auto aj páčilo tým, aký je to kolos. Cez známeho som mal možnosť vyskúšať si ho tak na dva dni, konkrétne GL350cdi, biely s AMG paketom, najazdených ani nie 20000km. A poviem to narovinu a je to len môj názor a skúsenosť, ako som do toho auta nadšený sadol, tak som z neho behom po dvoch dňoch nadšený byť prestal a objektívne som si toto auto zaradil do pomyselnej garáže áut na ktoré už v živote ani len nepomyslím, nie to aby som si ich ešte kúpil.

Zhrnuté stručne, je nové GL lepším vozidlom než predošlý model. Dizajn sa mi páči, k motoru a prevodovke som nemal výhrad najmenších a ani k posedu vpredu. Čo ma ale tak trochu zamrzelo bolo to že keď som do toho sadol cítil som sa ako v ML, nie ako v niečom vyššej triedy. Posed na zadných sedadlách sa pre mňa rozhodne nerovnal posedu ktorým by malo disponovať SUV od MB, podvozok žehlí nerovnosti dobre to áno, inak pokial človek chce čo i len trošku sa niekam poponáhľať je to totálne nepríjemné a nestabilné auto a ja chápem že na takúto jazdu toto auto nie je stavané a určené, toto bol aj argument ktorým som si všetko ospravedlňoval ALE...vyskúšal som hneď na to auto ku ktorému sa GL/S stavia a to velký Range Rover. O tom že je nový aj starší RR štýlovejší nemám pochýb. Nový model ktorý som skúšal disponoval trojlitrovým naftovým motorom a výbavou Vogue a popravde, nech mi vraví kto chce čo chce, dajte mi aj 20 palcov dole, Range Rover je proste iný svet. Infotainment ma lepší MB, pocit a posed RR. Tu sa niekto rozplýva nad tým ako GLS žehlí nerovnosti, no predstavte si že aj RR na 21 žehlí skvele nerovnosti ale ako bonus, ked som ho trochu popohnal to auto držalo a dodávalo mi aj napriek svojim rozmerom pocit istoty a zákruty som prechádzal s úsmevom a pokojom.

Takže pre mňa osobne je GL/S ťažké, neohrabané a nemotorné auto s dobrým motorom, komfortným podvozkom ale nijako ozvláštneným interiérom a celkom chabým posedom vzadu za dosť premršťenú sumu keď uvážim že GL ktoré som skúšal stálo nové 105 000 čo je na môj vkus za auto ktoré v ničom nejako neexceluje dosť sebavedomá cena.
Rozbalit vlákno
2
12. 8. 2016 11:21
Re: Len pre zarytého Mercedesáka...
konečne reakce od človeka, co v dané kategorii skutecne nakupuje a má to odejzdeno na vlastní kuzi :yes: :yes: :yes: Protoze co si budeme povídat, vetsina diskutéru má rozpocty mnohem, mnohem niz a auta z teto cenove kategorie znaji jen z netu, casopisu a hospodskych pitek, kdy si to franta poridil za pul mice s 600 tisicema na tachometru...
Avatar - happy_driver
15. 8. 2016 13:10
Re: Len pre zarytého Mercedesáka...
Možno si si všimol, na stredovej konzole sú také tlačítka a dá sa s nimi všeličo (...vrátane charakteristiky podvozku) nastaviť. Teda aspoň ja také vo svojich MB mám...