Vítr vane, motor táhne - hm, prekvapko! Roadster a vitr vane? To jak je mozne? :-!
Nechce silnejsi motor - ale potom zisti, ze podvozok by zniesol aj silnejsi motor? :-!
.
a este k tej teme, co tam tak obsiahlo rozpitavate v uvode, v clanku, v zavere, pod fotkami:
ze uz to nie je SLK, lebo bla bla a uz je to SLC a preto bla bla - Ja som za to rad, ze Mercedes konecne rozumne rozdelil svoje modely a je to jasne a zrozumitelne triedne delenie.
osobně bych očekával, že i s otevřenou střechou bude uvnitř pohoda, což bohužel v SLC není. Tento týden jsem jel v SL a v něm je to v naprostém pořádku, tak bych si to představoval.
Co se týče motoru, mně by v pohodě stačil testovaný dvoulitr. Podvozek je každopádně povedený a bez pochyby zvládá i zástavbu silnějšího agregátu.
A co se týče jména? Mě to zkrátka v případě SLC logické moc nepřijde, navíc dle této logiky by se SL mělo přejmenovat na SLS, přičemž v jeho případě se jméno neměnilo.
pre mna je roadster prave o tej slobode a vietor vo vlasoch - to akoby clovek na harleyke jazdil v prilbe!
OK, pri cabriu je fajn mat nejaky komfort, ale tieto male roadstery ako je Miata, Z3-4, Barchetta, etcccc.... tam musi vliat biely sal na krku! :-!
mne prave tie nove nazvy ulahcili prehlad
C ma SUV logicky GLC
E logicky GLE
S zase jasne ze GLS
lepsie ako ML,CLK, SLK, CLK, GLK, GL, SL, CLC, CL, - to bol riadny gulas a chaos
dufam, ze aj dalsie modely zapadnu :-!
No s holou hlavou jezdit nebudeš, že, tedy ne v EU. A mne nijak o požitek neokrádá - jak na kole klidně vyrazím bez ničeho, tak na motorce ani náhodou.
Nesystematické značení měli hlavně v SUV (GLK - ML (M-Klasse) - GL) a potřebovali přidat ještě jedno. Občas se objevil nějaký další model, ale žádný takový v nabídce už nějakou dobu není. I CLK by dávalo smysl, pokud by měli jen dvě kupé, což dnes nemají.
Otazkou je jestli to nebude tim, ze tohle je auticko pro holky, ktere obvykle nemivaji metr devadesat a tak se za ten stit v pohode schovaji. SLko je auto pro vetsi kluky tam se s tim pocita.
SLC je pro mě zklamáním. Měl jsme předfaceliftovanou verzil SLK 350 v edici 1. Osobně se mi hrany dodnes líbí více, takže s hodnocením designu nesouhlasím. Nejvíce mě však dostala spotřeba. S takovým škrkátkem jste jezdil za 10 litrů? Já měl u 3,5 litru spotřebu mezi 7-9 litry. Je chyba, že tam už nejsou atmosférické motory, 6 válec měl linerární charakter a krásně se dávkoval plyn, žádné kopance. 7 stupňů pak na převodovce u sportovního vozu bohatě stačilo.
Divím se ale i tomu větru. Já tam teda neměl ty ošklivé plasty za hlavou, ale manuálně nasazenou plátěnou stěnu mezi opěrkama a se skly nahoře to byla pohoda. Do 120. I 2 hodinová jízda nebyla problém. Měřím 182 jako vy. Mi se na tom voze právě pevná skládací střecha líbila, proto jsme s ním byl i na dovolené u moře.
Zrovna SLC mi však nedává smysl. Proč? Protože to není moc C a nečekám, že by SL přejmenovali na SLE nebo SLS. Pokud zachovají SL, mohli nechat SLK. Roadstery podle mne sedí tak mimo zbytek nabídky, že by to ničemu nevadilo. Tedy pokud neplánují přidat další roadster, pak bych to pochopil.
AirScarf nemá sloužit k boji s turbulencí, ale k prostému zvýšení tepelného komfortu. V německém konfigurátoru stále je.
SLC stejně jako SLK má i klasický deflektor. Nemůžete ho však mít zároveň s AirGuide, musíte si vybrat (klasický deflektor stojí asi polovinu). AirGuide mě nepřesvědčil ani při uvedení, ale srovnání nemám.
Alespoň v Německu není AMG Line standard, je tedy trochu překvapivé, že by měl být v Česku.
V Německu má být aktuálně Airscarf vypnutý, tuším, že do konce roku.
Co se týče deflektoru, ano je v nabídce i běžný, jenže Airguide by měl zastupovat jeho funkci a to se mu bohužel nedaří.
Co se týče AMG linie, tak skutečně je podle českého ceníku u nás standardem.
Ano, do konce roku (myšleno, že v prosinci to můžou zase zapnout). Což je celkem podstatná informace, když už jste to tam musel zatáhnout.
Jenže test se tváří, že Mercedes takovou možnost vůbec nenabízí, že. Nikdy jsem nepochopil, proč bych vlastně měl AirGuide chtít (kromě toho, že by někomu mohl klasický deflektor opravdu vadit, tedy z estetického hlediska).
OK, nie je to nove E cko tam by zase pisali ze interier je z buduceho stoleti a monitory su moc velke atd.... Odporucam si radsej pozriet multimedialni system v novej Toyote Corolle to potom vyzera ako multimedialni system od Flinstonovcov a to farebne rozlisenie je ako pri detskom fotoaparate Fuji za 200 korun... >:D
na to som uz ani radsej nereagoval....
a tie vytky k interieru a zastaralost, male pokroky, no - neviem, ale cely ten test sa niesol v divnom duchu!
Ale ved dobre...
Nie je to Skoda tam moze hrkat pristrojovka ako detsky kocik a plasty su ako z 90 rokov stale to je cool...Ano SLC ma este starsi stredovy tunel ako napr. predosle E cko ale je to vzdy lepsie poskladane ako vo vacsine novych aut.
Zalezi s cim srovnavas. Command moc v nicem nevynika. Spis naopak. Srovnej treba s BMW. Toyotu do toho netahej, to muzes rovnou napsat, ze Mercedes ma lepsi sedacky nez Dacia ;-)
Ok, mal som len cerstvy zazitok bral som novu Toyotu na dovolenke z pozicovni a pri presadnuti s predosleho E cka ktory ma uz interier z minuleho stoleti som bol chvilu v soku ... Inak ano zrovnaval som jablko s hruskou... Vsetko je napravene v novom E tam ked si sadnes BMW bude vyzerat jak z minuleho stoleti....
Souhlasim, ze vnitrek noveho E je momentalne nejlepsi ve sve tride. Ale Command stoji porad za prd, tridni leader je jednoznacne iDrive, bez ohledu na to, v jakem modelu a s jakym vnitrkem, zde BMW jasne vede.
Command je divny to je pravda ale da sa na to zvyknut ... I command ani nepouzivam ked sa zacnes rozpravat s commandom tak to rychlejsie spravim ovladacom... Osobne si myslim ze vela hi tech veci v novych autach nevyuzijeme. Parktronic som vyskusal len raz a naposledy kym to same zaparkuje to je strasna doba...
že vítr ve vlasech u 182 cm je fail. Ono to u aerodynamického auta totiž nekončí u drobného větříku - je to pěkný uragán. Mám cabrio a když dám klidně i v 50 km/h ruku ven, tak to rve, div mi neupadne. Tohle musí být řešeno buď vyšším čelním sklem, nebo lépe řešenou vnitřní aerodynamikou.
Cabrio navíc rozhodně není o větru ve vlasech. Je spíše o tom čerstvém vzduchu, pocitu většího kontaktu s vnějším prostředím (hlavně v přírodě) a o slunečním svitu. Nic víc, nic míň. Vítr je lepší spíše eliminovat.
to je fakt!
suhlasim!!!
v cabriu ani ja nemam rad velky vietor.... je to o pohode a o nizkej rychlosti, kochat sa opalujucou sa partnerkou.... :-!
ale samozrejme roaster je vzdy pre chlapov a pre radost, alebo stare Porsche Spyder , MG, Morgan, Z3, Austin-Healey Sprite, Z4,.... SLK, Alfa Spider, Viper RT, Barchetta, Triumph Spitfire, Cobra, ... to nebude o slecinkach!
tak jsem si ríkal, je vecer, rodina poklizena, precti si neco peknyho. A v prvnim odstavci clovek natrefi na toto...
"A to je vlastně největší změna, která se po faceliftu změnila."
Napsat tohle do slohovky na gymplu, profák me narkne z toho, ze mám pro cestinu cit Bulhara a doporuci, at nikdy nic verejne nepisu. Ale jak vidno, ono to jde >:D >:D >:D
Líbí se mi. Ale fouká do nich už při nízkých rychlostech, při cca 100kmh už je to hodně nepříjemné a víc bych s tím bez střechy nikdy nejel. Ve městě kolem mě smrdí všechny diesely a lahůdkou jsou staré a načipované diesely, které při startu z křižovatky vyrazí s oblakem dýmu. Hádejte co v tu chvíli dýchate...
Navíc mi vadí, když mi slunko svítí přímo do ksichtu. Pro mě to není. A Kabrio s panoramou mi přijde úlet na druhou.