Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mini Cooper SD Countryman All4 – Raději s benzinem

Mini Countryman loni prošlo faceliftem. Co všechno se změnilo, jsme zjišťovali za volantem nejsilnější naftové varianty Cooper SD.
Zpět na článek
17. 4. 2015 13:02
17. 4. 2015 13:12
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2015 09:30
Nevím proč, ale tohle mi připadá auto pro chlapa
a 500 je taková holčičí. Chlapa který jde po designu a ne kvalitě.
Rozbalit vlákno
5
17. 4. 2015 10:20
Re: Nevím proč, ale tohle mi připadá auto pro chlapa
500X se mi zdá lepší, univerziálnější a stylem rozhodně nezaostává. Navíc vyjde levněji a interiér je přijatelnější. Ještě si můžeš vybrat mezi 2 modifikacemi.
17. 4. 2015 11:12
Re: Nevím proč, ale tohle mi připadá auto pro chlapa
Proč by chlap nemohl jít hlavně po designu?
Avatar - Uživatel_5340709
17. 4. 2015 11:16
Re: Nevím proč, ale tohle mi připadá auto pro chlapa
Chlap po designu, to je jako kdyby Chuck Noriss šel po černých pasažérech v tramvaji.
17. 4. 2015 11:20
Re: Nevím proč, ale tohle mi připadá auto pro chlapa
To byl docela chabý pokus o vtip, zkus to jinak. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
17. 4. 2015 11:50
Re: Nevím proč, ale tohle mi připadá auto pro chlapa
Ale no tak, jsme přece chlapi,ne? :-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 4. 2015 09:36
Jinak řečeno, ...
Jinak řečeno, jediným nedostatkem zmiňovaného dieselu pod kapotou asi bude hloupá automatická převodovka. Pokud by tam nebyla, řidič bude udržovat otáčky dieselu tam, kde mají být, t.j. do 1800RPM a nebude se konat ani hluk, ani vyšší spotřeba. Naordinovat jako léčbu hloupé automatické převodovky zastaralý, žravý a líný benzínový motor může jen ten, kdo nemá auta rád a nenaučil se nikdy řadit. :no:
Rozbalit vlákno
3
17. 4. 2015 10:17
Re: Jinak řečeno, ...
>:D Máš pravdu, základem je diesel nejlépe tak 150 koní, manuál, klasická ruční brzda a potom jde spotřeba hodně dolů a hluk je taky ok.
Avatar - wikinko
17. 4. 2015 10:31
Re: Jinak řečeno, ...
Ada jazdil si niekedy s tymto motorom? Silno pochybujem.
Avatar - Blue Sun
17. 4. 2015 12:40
Re: Jinak řečeno, ...
Otáčky do 1800? Už chápu tvé příspěvky, protože zjevně máš v palici naftově vyduněno. Ten motor se nedá při tak nízkých otáčkách poslouchat.
Avatar - Emel
17. 4. 2015 09:41
Konkurence za třičtvrtě
konkurenční kombinaci automatu, turbodieselu, pohonu všech kol a kompaktní karoserie aby člověk za cenu okolo třičtvrtě milionu korun, kde cena auta začíná, lupou pohledal.

To není úplně přesné... základ je 774 a automatickou převodovku máte v seznamu příplatků za 41.132 kč, to jsme kousek přes 800... a za 800 se třeba Tiguan TDI 4Motion DSG koupí, Yeti je v dané specifikaci pod 700.
Rozbalit vlákno
6
17. 4. 2015 09:50
Re: Konkurence za třičtvrtě
To je pravda, byť Tiguan už mi proti Countrymanu přijde jako výrazně méně kompaktní :-)
Avatar - Emel
17. 4. 2015 09:52
Re: Konkurence za třičtvrtě
Jasně, pak spíš ten Yeti... šlo mi spíš o tu cenu.
17. 4. 2015 10:02
Re: Konkurence za třičtvrtě
Ano, 800 tis. by bylo přesnější :-)
17. 4. 2015 11:11
Re: Konkurence za třičtvrtě
Nebo F500x/Renegade taky s 2.0D a 9st automatem.
Avatar - Emel
17. 4. 2015 11:34
Re: Konkurence za třičtvrtě
Jo, proč ne...

GLA 200CDI 4Matic je v základu 888, X1 18d xDrive s automatem je taky někde kolem 860... takže z prémiového pohledu je 816 celkem ok.
17. 4. 2015 11:45
Re: Konkurence za třičtvrtě
Ceníková cena Countrymana je jedna věc, akční nabídka druhá. Aktuálně je možno odečíst bezmála 130 tis. Kč na výbavu vozu, pak cena testovaného vozu spadne na cca 880 tis. Kč, a to už přeci jen vypadá lépe :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
17. 4. 2015 09:45
Za mě tedy,
raději pojedu s tímto dieselem na 2,2 tis./min. , než s DSG na 1290 ot./min., to jsou potom panečku vibrace /podobné chytala někdy š 120, ale ve 4 tis./. Ale je fakt, že režim sport u novějších DSG to řeší.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2015 10:17
Re: Za mě tedy,
Neřeší, motor se zbytečně vytáčí. Ideál je něco mezi, ale lepší by bylo, kdyby DSG dříve podřazovala. :-!
Avatar - Uživatel_5340709
17. 4. 2015 10:24
Re: Za mě tedy,
Řeší to pohyb řadící pákou od sebe směrem ke spolujezdci a řazení pádly, což mimo město dělám skoro vždycky.
/Jo a Gilču jsem si dal už kdysi na hate-list, a NEPOMOHLO TO/
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2015 10:43
Re: Za mě tedy,
Kdyby to udělali všichni, tak jsou diskuze poloviční a o autech.
Avatar - vabis
17. 4. 2015 13:02
Re: Za mě tedy,
S jedním deviantem naděláte, Gilpičník je neškodný ubohý břídil léčící si své mindráky. Ale Pepek je super, jak popisoval nedávno ty brýle, fakt jsem se posmál.

Po UK jezdí nových Mini docela dost, spolu s Audi A1.
17. 4. 2015 16:57
Re: Za mě tedy,
mám to naopak, mimo město me režim sport vyhovuje, ale ve městě me dsg štve.
Avatar - wikinko
17. 4. 2015 11:01
Re: Za mě tedy,
2,2 je stupidne vela to je fakt, ale tomu DSG si trochu pridal. Bezne jazdi DSG na 1.100 ot, co je pre posadku auta uplna katastrofa a neda sa v tom aute vydrzat. DSG uplne potlaca zmysel automatu, takmer stale si musis radit sam.
Avatar - Uživatel_5340709
17. 4. 2015 11:09
Re: Za mě tedy,
Ty otáčky jsem střelil, mohl jsem se seknout + - 100. Ale vždycky mě fascinuje jak kvůli pár deci nafty, resp. emisím, jsou schopni ty převodovky tak naladit. Teď jsem zrovna viděl dva služební seaty se 120 tis. km, se kterými jezdili většinou ženy v plně automatickém režimu. Vnitřek se při jízdě na pětku při 50 třepal po městě jako sulc. Přitom stačí jezdit s rozumem a auta jsou ok.
Avatar - Ada je zase tady
17. 4. 2015 11:40
Re: Za mě tedy,
Není nad manuální převodovku. Jenže když s ní uhrovatí mládenci jezdit neumí, opěvují automat a benzín... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 12:23
Re: Za mě tedy,
ale v terene je jednoznacne lepsi automat.... lebo s manualom jazdit v terene to by si spojku hned znicil... ale samozrejme ak si kupujes terenak s tym ze s nim 90 percent jazd jazdis v meste alebo po dialnici tak tu ti automat netreba to je pravda...... zalezi teda od toho kde s autom jazdis... lebo coraz viac ludi dnes s terenakmi uz stejne v terene moc nejazdi tak tu je manual pochopitelny.... keby som bral sorento s tym ze ho budem vyuzivat ako rodinny korab v 4kolke prioritne na rodinu a sport a beznu jazdu po cestach a nepojdem s nim do terenu tak by som tu tiez volil manual ... vsetko zalezi od toho kde s tym autom jazdis... manual je fajn ale automat ma tiez svoje vyhody ( prave v spominanom terene )
Avatar - speedfred
17. 4. 2015 12:49
Re: Za mě tedy,
priateľu ked urobíš mesačne 5-10tis km tak ťa práca s "kutáčom" medzi sedačkami prestane baviť,príp. poskakovanie po väčším mestách.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 11:25
taketo nieco ako countryman
v 4kolke ale menej stylove a za cenu okolo 10 000 eur na trhu chyba..... skoda ze tych aut je stale viac ale dostupnych v 4kolke je akosi menej ako v minulosti... ves stara SX4ka sa dala kupit v 4x4 za 11 000......

countryman ma iste svoju klientelu a cena hoci aj milion ..... je pre nich akceptovatelna .. ok... avsak skoda ze nieco podobne kompaktne ale dostupnejsie sirsim vrstvam na trhu nemame.... osobne by som ale ak uz chcem stylovku uprednostnil evoque aj ked je trosku drahsi ako countryman..... ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
17. 4. 2015 11:37
Re: taketo nieco ako countryman
10t€ za stylové 4x4? Za to nekoupíš ani Duster...

SX4 je za 400 a to je pořád dobrá cena... s benzínem a 5MT.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 11:46
Re: taketo nieco ako countryman
pisem nieco menej stylove ako countryman... alebo lepsie povedane nestylove..... teda nieco uplne bezne dostupne... nieco ako SX4 ;-) .. na trhu chyba....

stara SX4 je v dobrej cene... aj v 4kolke je za dobru cenu ale uz dlho na trhu zrejme nebude.... a ceny vitary uz uz predsa len uplne inde... tam stoji 14 tisic zaklad dvojkolka a 4x4 tam uz su ine palky kdesi na urovni akcioveho ASX

proste na trhu chyba nejake bezne male 4x4 vozitko za 10-11 tisic eur ( lebo captur 4x4 nema ani P2008 ) ... mame na trhu kopec aut roznych znaciek ale kupit si malu mestsu 4kolku za 11 tisc je stale nemozne ( staru SX4 uz ani neratam... rovnao tu neratam dvojdverovy teranak jimny ani terenny nie moc komfortny a vybaveny duster... )
Avatar - fOE
17. 4. 2015 11:54
Re: taketo nieco ako countryman
No na trhu to chyba hlavne proto ze takovy automobil by nebyl moc rentabilni, kdyz i vylozeny lowcost dacia prodava draz.

Jo, podle me taky na trhu chybaji Omega Seamaster s CoAxial strojkem za 500E, ale asi mi je nikdo nevyrobi. :-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 12:01
Re: taketo nieco ako countryman
ale SX4 bola dost uspesna ... tu mi to prislo ako rentabilne....... a u nas bola SX4 niekedy v roku 2010 alebo 2011 tretie najpredavanejsie auto na slovensku za skodovkami ak si dobre pamatam.... v nasich podmienkach je presne SX4 trefa do cierneho... lebo mnoho slovakov nema na tiguana a ani nepotrebuju tak velke auto.... SX4 bola presne dokonala v tom ze mnohym uz velkostne stacila a bola aj cenou vyborne na tom ... clovek dostal 4kolku za 11 tisic s pohdlim bezneho osobaku a schopnostami v terene lepsimi ako nejeden SUV voz za dvoj-trojnasobnu cenu.... a majitlovi nezozralo rozpocet... jednoduche motory... to auto milovali jak mladi tak rodiny aj dochodcovia... u nas jazdi vela SX4riek a obavam sa ze ked skonci jej predaj tak uz vitara tie pocty SX4riek nedokaze napodobnit kedze je cenou o par tisic eur vyssie napriek tomu ze ma rovnake motory aj razvor...
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 13:06
Re: taketo nieco ako countryman
a vieš ty koľko tých SX4 má 4x4 ? možno tak 10 % a aj to si niesom istý či som veľmi neprestrelil.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:51
Re: taketo nieco ako countryman
je to viac ako 10 percent.... ja vidim same SX4 s napisom 4x4 na zadi .. za tu cenu kto by kupoval dvojkolku .... alebo lepsie povedane... mnohi si uz priplatia za 4 kolku.... aj bezne rodiny.... neviem ale kedysi bola nejaka tabulka predajnosti 4x4 vs 2kolky u SUV a takmer ziadne SUV nemalo menej ako 20 percent stvorkoliek... takze s tymi 10 percentami uz prehanas... ... chcelo by to tu tabulku
Avatar - fOE
17. 4. 2015 13:10
Re: taketo nieco ako countryman
A ta sx4 s pohonem 4*4 stala kolik? ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 14:21
Re: taketo nieco ako countryman
u nas je biela skladovka 4x4 za 12 000... ale boli aj nizsie ceny... bohuzial uz moc SX4riek na vyber niet kedze tento model sa uz len dopredava... a tak ceny uz nebudu asi moc klesat ale naopak oabavam sa ze dokonca budu stagnovat .... uvidime..

kazdopadne nova vitara uz u nas 1000- 1500 aut rocne nepreda ani nahodou to sa vsadim ... aj ked bude rovnako vykonna a s rovnakym razvorom ako stara SX4ka ... ta cena vitary je uz preda len kusok vysoka ( podla mna trosku az moc voci SX4ke ) a to aj v dvojkolke .. vzhladom k SX4ke....
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 20:30
Re: taketo nieco ako countryman
tieto ceny ktoré vidíš teraz sú v podstate tak ako píšeš dopredajové či skôr výpredajové. Pár rokov dozadu si za 12 tis. kúpil predokolku v benzíne v podstate holú bosú.
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 13:04
Re: taketo nieco ako countryman
spojenie mestská štvorkolka mi nejak nelezie ani do huby. zvlášť postrádam zmysel takéhoto auta. Voziť po mestských spevnených komunikáciách štvorkolku pre 3 - 4 dni v roku kedy ju aj naozaj využijem je absolútny nezmysel.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 13:58
Re: taketo nieco ako countryman
tak tu je ten pohon 4x4 skor na zvysenie aktivnej bezpecnosti.... aj v meste..... nie na prekonavanie terenu.... s golfom alltrack tiez moc terenu nezdolas ale jeho 4x4 pohon neraz vyuzijes... v zime... na jesen na jar.. sneh voda blato... SX4 je nieco podobne.... ludia jej pohon ocenili ani nie tka v terene ale zrejme skor ako aktivnu bezpecnost v beznej premavke zima nezima mokro... sneh... dazd a podobne
Avatar - wakantanka
17. 4. 2015 20:27
Re: taketo nieco ako countryman
v meste sa najčastejšie jazdí 50 km/h. v tejto rýchlosti prínos štvorkolky je diskutabilný. Z môjho pohľadu marginálny. Maximálne pomôže na snehu či ľade pri pohýnaní. Ale keď sa tak zamyslím nad tým ako sa mnohí ľudia pohýnajú tak sa tomu ani nečudujem že sa nájde kopec tých čo si 4x4 do mestského auta. Ešte by som chápal niekoho kto býva na samote u lesa a pod. , nehovoriac o tom, že ten alltrack je viac použiteľný celoročne aj mimomesta. Ale budiž to je každého osobný boj.
17. 4. 2015 13:12
Klimatizace
Co mě teda překvapilo, že v autě za milion je jen jednozónová klimatizace :-O nebo je tam dvouzónová a já se jen přehlédl?
Rozbalit vlákno
0