Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mini JCW Cabrio – Tohle bych si nekoupil

Kombinace ostrého náčiní s otevřenou karoserií hrozí velkým průšvihem. A když k tomu přidáme ještě automat...
Zpět na článek
1. 8. 2016 14:10
1. 8. 2016 18:53
1. 8. 2016 19:48
1. 8. 2016 20:32
1. 8. 2016 21:59
2. 8. 2016 00:39
1. 8. 2016 23:31
1. 8. 2016 23:33
3. 8. 2016 00:42
1. 8. 2016 13:17
? Nechapu, co chtel autor rici
Ja MINI mam a muzu rici jen jedine - v nicme jinem bych uz jezdit nechtel. To je auto, ve kterem se pred zatackou nebrzdi, ale jen zatoci volantem. Prejel jsem s nim Hochalpinestrase a muzu rici, ze jsem prohanel motorkare. MINI je navyk.
Rozbalit vlákno
22
1. 8. 2016 13:48
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Myslím, že v závěru je to jasně vysvětleno, jak jsem to myslel :-)
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 20:18
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Jo, jasně. Na kabrio má tohle MINI podle vás příliš dobrý podvozek a motor, který svádí k rychlejší jízdě než ke korzování potřebuje. Šup, srazíme mu za to body. Sorry, ale tohle pro mě opravdu není vysvětlení, to je urážka mistrovství jménem MINI!. :no:
1. 8. 2016 20:55
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Ne, autor jenom podotknul, ze kombinace sportovni cabrio je z principu nesmysl a nema smysl za nej utracet penize. Proc priplacet na motor, ktery se v cabriu neda vyuzit? Uplne stejna blbost bylo BMW M6 v cabrio provedeni, to auto se kroutilo tak, ze se nedal vyuzit ani vykon zakladniho motoru natoz 500 PS M6 provedeni.
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 21:16
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Lidi kritizují na autě kvalitní podvozek a motor a srážejí kvůli toho jeho hodnocení... kam jsme to dospěli? :no:

Mimochodem právě pan Bureš nedávno v testu Giulie QV se zrychlením 0-100 za 3,9s napsal, že cituji: "V první řadě mě poněkud překvapilo, že tahle giulia není moc rychlá." takže tenhle test MINI mě jen utvrdil v tom, že u jeho článků nemá smysl nic jiného než si prohlédnout galerii. Za kvalitu fotografií auto.cz chválím. Ty fotky se správným užitím polarizačního filtru jsou u všech aut překrásné!
1. 8. 2016 23:17
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Jestli máte pocit, že jsem pohanil motor a podvozek mini, tak jsem to asi napsal špatně... Jak ale tak koukám na plusy a minusy, tak jasně vidím v plusech motor i podvozek :-)

Jinak koukám, že věta o giulii vytržená z kontextu se objevuje snad v každé druhé diskuzi o tomto autě. Takže bych znovu rád zdůraznil, že mé pocity, o tom, že QV tak nějak nejede měla dva důvody, které jsem vysvětlil - dvoustupňový plyn a nezajetost daného exempláře.
Avatar - Googlit
2. 8. 2016 00:18
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Nemám pocit, že by jste motor nebo podvozek hanil. Chválíte je (kdo by taky ne). Ale právě proto mi připadá závěr "Takže Mini Cabrio ano, Mini JCW ano, Mini JCW Cabrio ale ne." s odůvodněním, že je to pro kabrio karoserii plýtvání naprosto chizofrenní, sejně jako že QV nejede. Tyhle šokující konstatování jsou sice čtivé, mají náboj, dramatičnost a máte na ně plné právo, ale nadzvedávají mě ze židle. A když jsem napsal že vaše články už nebudu číst tak proto že mám strach co mě tam zas za větu vytočí :-)

Jinak děkuji za reakci které si vážím. Serióznosti webu to značně prospívá. Kdyby se ještě tak pod článkem mohly doplňovat nějaké dovysvětlení autora jako je tomu třeba na technetu, bylo by to ještě lepší. Článku o giulii by malé dovysvětlení toho proč nejela jistě pomohlo.
2. 8. 2016 09:49
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Je fakt že někdy to vypadá, že někteří redaktoři neumí psát. Ale v tomhle konkrétním případě, to je spíš o tom, že někdo neumí číst. Je stará pravda, že cabria se zdůvodu koncepce víc kroutí a tedy nejsou určeny moc pro sportovní ježdění (čest výjimkám!). Takže když mini udělá dobrý motor a nacpe ho do cabria, který není nijak zvlášť tuhý (karoserie, ne podvozek), přijde mi naprosto logický, že to autor toto zkirtizuje. A jen trouba si z toho dokáže vydolovat, že někomu vadí dobrý motor. A eště z toho tady udělá flame. Fuj. :no:
Avatar - Googlit
2. 8. 2016 15:58
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Číst umím. Jakýkoliv jiný argument proč si tohle auto nekoupit bych bral, ale to že má až příliš dobrý motor a podvozek opravdu nemůže být argument proč si auto nekupovat.
2. 8. 2016 16:20
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Číst neumíš. Auto by si autor nepořídil kůli negativum. Kde mezi nimi vidíš dobrý motor a podovzek?

Minusy
Závratná cenovka s množstvím prvků za příplatek
Minimální výhled vzad při stažené střeše
Nepoužitelné zadní sedačky
Hluk ve vyšších rychlostech
Kroucení karoserie

Ty jsi asi taky četl článek Hitler je gentleman, co?

>:D
Avatar - Googlit
2. 8. 2016 17:54
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Protože předstíráš hloupého tak ti tady zkopíruji celý závěr ve kterém autor popisuje proč by si nekoupil tohle auto:

"Přesto všechno bych si tohle mini nekoupil, i kdybych na něj měl. Že si tím protiřečím? Nepochopte mě špatně. Nekoupil bych si tento konkrétní kousek. Kombinace otevřené karoserie s ostrostí JCW totiž opravdu příliš smyslu nedává. Pokud bych chtěl kabriolet (a že bych si osobně spíš přál návrat dvoumístného roadsteru), bohatě bych si vystačil s Cooperem S, který podle dřívějších zkušeností jede taky jako ďas a rovněž umí ty klaunské triky, jako jsou výstřely do výfuku. Pro korzování s kabriem se zkrátka slabší a ne tak brutální verze hodí více. A pokud bych chtěl ostré JCW, šel bych do hatchbacku, který se nekroutí, a z řidičského pohledu je přece jen lepší. V obou případech bych pak sáhnul po manuálu. Šestistupňový automat sice funguje parádně, stejně si ale myslím, že k mini patří fofrklacek s manuálním řazením. Takže Mini Cabrio ano, Mini JCW ano, Mini JCW Cabrio ale ne."

Suma sumárum nekoupil by si ho proto že na kabrio karoserii je až příliš ostře naladěné. Pro mě je to schizofrenie. Nekoupit si auto protože má až příliš dobrý podvozek a motor. Vycházím samozřejmě z předpokladu že pokládat u kabria za mínus kompromisy vyplývající z kabrio karoserie nemůže nikdo myslet vážně. Stejně jako nikdo nemůže dávat kombíku za mínus jeho až příliš velký zavazadlový prostor... i když i takový už se tady objevil... tuším H/K svět to psal u opelu astra kombi že má příliš velký zavazadelník.
3. 8. 2016 12:29
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Neuvěřitelný jak jsi schopnej sám sebe shodit.

Dáš sem odstavec, který popisuje že s tímto motorem je třeba karoserie, která se tolik nekroutí a ty z toho odvodíš že někomu vadí silný motor.

Nejen že neumíš číst, ale máš navíc v hlavě bramboračku.

Ale Topolánek by tě pochválil - Googlite jsi jednička! >:-[]
Avatar - Googlit
3. 8. 2016 13:12
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
"Kombinace otevřené karoserie s ostrostí JCW totiž opravdu příliš smyslu nedává. Pokud bych chtěl kabriolet (a že bych si osobně spíš přál návrat dvoumístného roadsteru), bohatě bych si vystačil s Cooperem S."

Nerozumím jak to čteš ty, ale autor říká že je motor a podvozek JCW na kabrio moc. Bohatě by si vystačil se slabším základem a za to ho tedy kritizuje. Oni ale s kabriem nic moc dál nejsou schopni udělat. To že je konstrukce méně tuhá než ta která k prostorovému ztužení vozu využívá střechu je totiž vlastnost a ne závada. Kdybych chtěl ale kabrio tak proč bych se měl omezovat v podvozku a motoru?
3. 8. 2016 17:36
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Protože to nedává smysl. Je tam jasně napsáno že karoserie se kroutí. To není vlastnost kabria ale nevýhoda. Vlastností je že tam fouká vítr a svítí slunce. Ale nebylo dělaný kuli tomu aby se kroutilo. A tu nevýhodu bohužel nevyřešili proto dostal jen 3* a proto je to v mínusech.

Ale to ty víš a jen se nudíš tak tu píšeš blbosti. Jdi se radši učit, reparát se blíží.
Avatar - Googlit
4. 8. 2016 08:44
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Ne, pořádsi to nepochopil, zkus si to přečíst ještě párkrát. Cooper S v kabriu je podle autora v pohodě. Jeho ostrá verze JCW není protože má lepšď podvozek a motor to je to co mě vytáčí. To že kabrio odvozené ze zastřešené verze v prostorové tuhosti karoserie za tou zastřešenou pokulhává je stejná samozřejmost jako že kombi má velký kufr.
4. 8. 2016 15:33
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Ano skutečně se stává že přidáním lepšího motoru do nějakého auta, je to auto celkově horší. A není to chyba motoru, ale toho auta, protože na ten motor nemá. To samé třeba Zafira diesel vs. Zafira OPC. Přitom OPC motor je rozhodně sportovnější a zajímavější.

Co napíšeš za blbost teď?
Avatar - Hammunasakra
2. 8. 2016 23:01
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Schválně si najdi co Bureš píše když to je koncernoVWý auto = fakt totální úpadek ACZ >:D
Avatar - Machýrek
1. 8. 2016 22:55
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Presne tak. Par kabrii jsem jel. Jsou to auta na h***o. Skripou, krouti se, je tam pruvan atd. Skoda, ze diskuter Blatouch neuvedl, zda motorkare prohani v kabriu nebo normalni verzi, pak by bylo poznat, jestli dal panu testerovi za pravdu, nebo je masochista.
Avatar - Googlit
2. 8. 2016 00:24
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Co to bylo za kabria? Nějaká francie nebo něco po havárce že?
Avatar - Machýrek
2. 8. 2016 07:46
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Nejvic Volvo C70, pak z tech lepsich to byla M4 (F83) a z druheho konce nejaky kousky z pujcoven na dovolenych (Fiat, Opel, Peugeot).
Avatar - Bully_
2. 8. 2016 09:37
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
V alpskych prusmycich jsme se prohaneli s motorkari v mem Exige se sundanou strechou a kroutily se jenom hlavy lidi okolo, pokud se stacili otocit :-)
Avatar - Machýrek
2. 8. 2016 10:19
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
To verim :-)
2. 8. 2016 19:15
Re: ? Nechapu, co chtel autor rici
Ale Exige je targa a ty byvaji proti klasickym kabrioletum vyrazne pevnejsi, protoze jim chybi jenom strecha, ale maji pevne zadni okno a zadni sloupky, ktere zrovna u Exige jsou hodne masivni. Klasicky kabriolet tyhle zpevnovaci prvky nema a proto se krouti.
Avatar - pumpkin
1. 8. 2016 14:10
Uhol pohľadu
Jáj, koľko áut mne nedáva zmysel a nekúpil by som si ich. Ale to nie je to, čo očakávam od testu, ani pozerať sa naň z pohľadu Octavie Combi. Kto pri malom rýchlom kabriu rieši veľkosť kufra alebo miesto na zadných sedadlách?

Mal som nedávno možnosť sa povoziť v takomto JCW Cabriu a bola to sranda. Jednoducho auto na frajerinu, s ktorým sa dá spraviť dojem aj pri rozbehu na semafore a navyše s vetrom vo vlasoch. A ľudia sa za autom otáčali, majiteľ Crossfiru nám na svetlách ukázal palec hore. Je to aj o nejakej špecifickej kultúre resp. spôsobu života majetnejších.

Nie je to určite auto pre naše krajiny, ani čo sa podnebia týka, ani kvôli kvalite ciest a z môjho pohľadu ani po finančnej stránke. To ale neznamená, že to auto obecne nedáva zmysel. To sa dá povedať o väčšine nových kabrioletov.

Tento test mi preto príde ako keby niekto hodnotil golf a pritom mu nerozumel. Čo tak to spraviť trochu originálne? Zobrať auto niekam k vode alebo aspoň do centra a hodnotiť ho ako kočkolap? Alebo akou rýchlosťou sa dá ísť, kým vás z auta nevyfúkne. Neviem, nejakú takú blbosť, ktorá vyťaží z tohto exota maximum. Nebol na to čas, ja viem.

Súhlasím, ja by som si to auto tiež nekúpil, ale to nikoho nezaujíma. :-)
Rozbalit vlákno
17
1. 8. 2016 14:27
Re: Uhol pohľadu
čo ste nečítali test všetci dvaja? Autor nepíše, že že by si mini nekúpil. Nekúpil by si len toto konkrétne, lebo je to mačkopes a ja s ním súhlasím. Prečítajte si to celé, hedlajn nestačí.
Avatar - Emel
1. 8. 2016 16:00
Re: Uhol pohľadu
Přesně, v testu je jasně vysvětlené, proč se karoserie kabrio nehodí ke sportovní specifikaci s automatem, není to kritika kabria ani Mini.
Avatar - Twingo
1. 8. 2016 18:36
Re: Uhol pohľadu
Mě je upřímně jedno kdo by si co koupil ale důležité je samotné auto o kterém byl tento test. A to že Mini je dobrá automobilka a umí kabriolety i sportovní JCW o tom není pochyb. Ale prostě když zkřížíte dvě dobré věci neznamená to že i ten kříženec bude dobrý. Ale určitě se někomu tohle auto bude líbit a koupí si ho. Já osobně bych ten milion a něco utratil za něco trochu více smysluplnějšího, třeba Mazdu MX-5 a za zbylé peníze bych si koupil třeba Fiat Tipo ;-)
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 20:22
Re: Uhol pohľadu
Na mini máš aspoň trochu šanci že ti do auta skočí nějaká kočka. Za Miatou se budou otáčet ale jenom "hezcí kluci".
Avatar - Twingo
1. 8. 2016 20:35
Re: Uhol pohľadu
Ale nebuď xenofobní ale spíš se zaměřuj na kvalitu automobilů. A kvality Mazda má.
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 20:39
Re: Uhol pohľadu
Pokud je měřítkem kvality nižší cena tak jak naznačuješ možná ano, ale přiznám se že ceník Miaty jsem nikdy neotevřel. K japoncům mám díky bídným zkušenostem s toyotami značný odpor.
1. 8. 2016 22:10
Re: Uhol pohľadu
hele nedávno u mně byl kolega s kabriem Mini a bylo v takové šmoulovité barvě a že byl to byl testosteron-booster se rozhodně říct nedalo:/
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 23:45
Re: Uhol pohľadu
Já psal "trochu šanci", protože MINIčka se líbí hlavně ženám. Tak třeba v to doufá i šmoulí kolega ;-)
2. 8. 2016 07:03
Re: Uhol pohľadu
Měl to půjčený ze salónu jakožto zaměstnanec. Nicméně nějaké Mini už vlastnil a pochvaloval si jejich motokárovitý charakter.
Avatar - Twingo
1. 8. 2016 22:16
Re: Uhol pohľadu
Cena je irelevantní ale kvality to auto prostě má a to že stojí méně neznamená že je horší no ale když teda nebrat konkurenci u Japonců tak co třeba DS 3 Performancea když cabrio tak Audi TT cabrio nebo Mercedes-Benz SLC ;-)
1. 8. 2016 23:19
Re: Uhol pohľadu
Tím bych si nebyl tak jistý. Co si tak pamatuji, tak mezi "auta kadeřníků" je vedle miaty často řazeno právě třeba mini... Čímž ale nechci nijak srážet kvality obou aut
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 23:41
Re: Uhol pohľadu
prva a aj posledna Miata je super auticko pre puristov, vyborne ovladatelne, citatelne a zabavne - a to, ze sa pritom pacilo aj inym skupinam ci dievcatam nic neubera jeho kvalitam! :-!
V dnesnej dobe budme stastny, ze sa najde vyrobca, co este mysli aj na jazdne zazitky
:-!
Avatar - Googlit
2. 8. 2016 00:31
Re: Uhol pohľadu
To nerozporuji, psal jsem že v mini je oproti miatě jen o trochu větší šance že se do tebe nezamiluje kluk ale holka >:D Přes kvality obou vozů je třeba si přiznat že jsou to opravdu káry pro holky.
Avatar - Emel
2. 8. 2016 08:11
Re: Uhol pohľadu
No ale takhle přesně je to v tom testu popsané... tak kde je problém?
2. 8. 2016 10:10
Re: Uhol pohľadu
tak som pozrel dnes na diskusiu a vidím, že niektorým ľuďom nedopína. Buď nemá čím alebo im pri obľúbenej značke vypína obvody. Tam nemá cenu argumentovať, to je o pudoch.
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 20:25
Re: Uhol pohľadu
Jo kdyby tam dali 1.2TSI a podvozek z golfu to by bylo panečku svezeníčko že >:D Aspoň o hvězdičku víc by díky tomu MINI dostalo.

Ale takhle s perfektním podvozkem a motorem to stojí za starou bačkoru. >:D >:D
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 20:23
Re: Uhol pohľadu
Spíš jenom nepochopil že fantastický podvozek a motor jsou pro MINI standard.
1. 8. 2016 18:53
A nebo
se vykaslu na tuhle komedii a koupim si za ty prachy treba mustanga v cabriu ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2016 19:48
Re: A nebo
navyse mne toto mini nepride ani moc pekne... ono mini sa mi kedysi pacilo ale cim novsia generacia tym vyzera podla mna horsie a horsie... uz to nie je ani tak o style... naopak.. uz z toho coraz viac na mna vyzaryje akasi prerastenost a gycovost ... ale je to len moj dojem ... zle auta uz nie su ... ale za melon kazdopadne radsej 370Z alebo mustanga .. suhlas :yes:
Avatar - Googlit
1. 8. 2016 20:32
Re: A nebo
Svez se v tomhle, no nebo vlastně v kterémkoliv MINI současnosti, pak se vrať a něco napiš o Mustangu. Podvozek MINI se prostě musí zažít!
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 21:59
Re: A nebo
v tom ti davam za pravdu!
vyborny podvozok a skvele jazdne vlastnosti - a prave preto by nemali vznikat taketo verzie, co ten zazitok kazia alebo obmedzuju sportove vyzitie... ( cabrio)
a to chcel autor vyjadrit! :-!

kedysi davno, este ked bola rada 996, sa hovorilo, ze obrovsky preslap a hamba je, ked si kupil niekto 911Turbo v cabriu. ( lebo prave ta verzia pripravila to auto o sportovy zazitok... OK, odvtedy uz vedia urobit kvalitnejsie cabria a nie je to az taky rozdiel - ale aj tak - ja by som hlasoval za lepsie jazdne vlastnosti. Moj nazor.... :-! )
Avatar - lamal
1. 8. 2016 23:31
Re: A nebo
sice suhlasim s tym ze mini ma dobre podvozky casto nezmyselne tvrde na nase cesty, tak posledny mustang sa podvozkovo daleko odsunul od vsetkych mustangov co boli do teraz... konecne zo zadu zmizla naprava z nakladiaku a je tam multilink, tak sa asi najprv ty zvez z aktualnym mustangom a potom tu píš o ňom súdy ;-)
Avatar - lamal
1. 8. 2016 23:33
Pískanie gúm
Vazena redakcia... preco tie dunlopy asi piskali ? 205ky sa na 1400kg uz davno nenosia, dnes sa nosia na fabii 1.2tsi 215ky pri hmotnosti 1100kg...

podla mna dalsie plus mini, ze sa skutocne opiera o poriadny podvozok a nie len prehnane gumy ako napr koncern
Rozbalit vlákno
6
Re: Pískanie gúm
A preto pískali? Ty si iný mogoň...
Avatar - lamal
2. 8. 2016 15:36
Re: Pískanie gúm
tupče, pisala redakcia ze tie gumy piskaju moc skoro, to znaci ze skoro sa auto dostavalo na limit gum tj v nizkych rychlostiach... je to kvoli vahe a relativne uzkym pneu

si schvalne vyhladaj kolko 1400kg aut dnes stoji na 205kach
Avatar - Emel
2. 8. 2016 13:51
Re: Pískanie gúm
Fabia 1.2TSI Style má v základu 185/60/15.

Velký kola a gumy naopak kladou větší nároky na podvozek, je mnohem jednodušší utlumit a odpružit malý kola než velký...
Avatar - lamal
2. 8. 2016 15:39
Re: Pískanie gúm
v zaklade ano, otazka je kolko fabii 1,2 tsi 81kw chodi na zakladnych 15kach ? vacsina z nich je na 215 r16 su uz v paketoch alebo vyssich vybavach

ja som nepisal o tom ze vacsie kola a pneu su narocnejsie pre chasis,,,,su vzdy, ale redakcia sa stazovala ze gumy idu pomaly na limit uz v nizkych rychlostiach tj piskaju skoro a ja len vravim, ze to je kvoli 1400kg a relativne uzkej gume
Avatar - Emel
3. 8. 2016 09:43
Re: Pískanie gúm
Já bych řekl, že těch litých 15" je u Fabií většina.
Avatar - lamal
3. 8. 2016 11:09
Re: Pískanie gúm
tak neviem ako v CZ ale na SK vidim TSI fabie na 16kach v drvivej vacsine... bavime sa o 1.2tsi nie zakladoch s 3valcom
3. 8. 2016 00:42
Řešení
Vyhodit zadni sedacky a navarit tam trubky.
Rozbalit vlákno
0