pri vsetkej ucte k skode ( yeti sa mi ako jedina skodovka skutocne paci ) .... je trosku mimo misu porovnavat yetiho s outlanderom.... outlander ma o 10cm vacsi razvor a je o 43cm dlhsi ako yeti.... a ponuka ovela vacsi hnutorny priestor [odkaz] a aj cenou je uplne inde... ako yeti... a pozri si aj ten interier [odkaz] .. tu sme doslova o dve triedy inde ako uzky yeti.... nic v zlom ale pod kazdym clankom o hocijakom aute stale sem hadzat konfiguratory skoda-auto to je uz na doktora chocholouska... ;-)
konkuentov pre outlander mas v tomto clanku dole v tabulke.... tak verim ze si spravis v tom uz jasno:
[odkaz]
A tak nějak, alespoň nahrubo, se v rámci segmentů orientuješ? Tak nějak jakože s Yetim se dá srovnávat ASX? Ale když má někdo přímo v profilu uveden jako motoristickou osobnost GTIho...
ASX je pre neho asi konkurent fabie >:D ... ma v tom bordel ako vzdy ... ved octaviu tiez porovnava s mazdou 6 a podobne kiksy.... je divny co narobis.... v podstate len robi zle meno skodovke... tym ze pise nezmysly a porovnava neporovnatelne... dosiahol presny opak toho co chcel...
Ano, a Peugeot 301 i MB S 63 AMG jsou oba sedany.
Těžko je ale srovnávat, že?
A stejně tak je nesmysl dávat na jednu hromadu Outlander a podstatně menší Yeti.
To myslíš vážně..??? >:D
Ani VW Tiguan k němu nemůžeš nyní přirovnat...možná nový model za rok.
Škoda si musí počkat na něco, jako je budoucí Snowmam... :-!
Nový Ford KUGA , Mazda CX5 , Honda CR-V nebo Subaru Forester s Toyotou RAV jsou konkurenty tohoto auta...rozměry i cenou! :-!
musis si zvyknut ze testy na auto cz nie su zrovna velmi objektivne.... zvlast francuzske korejske a japonske auto si to vzdy odnesu.... autorevue cz ma lepsie testy
Svist turbodmychladla je v mínusech?:D Já to vždy bral jako plus, jelikož to pozitivně přehlušuje klapání naftového motoru :-) Jo, tohle se mi vždy líbilo na Laguně II Dci :-) Z dálky zněla jak letadlo :-)
Ale tak, každému vyhovuje něco jiného >:D
Za mě bohužel tento outlander vypadá hůře než předešlá generace, přijde mi jak když je vytesaný z jednoho kusu kamene.. takový balvan :-)
Asi opravdu ne. Ale ne z důvodu TDI PD, což je jinak samozřejmě skvostný motor. Jenže ekonomové u VW dali přednost nižší ceně commonrailu před unikátním a energeticky výhodnějšímu pokračování vývoji nástupce TDI PD, takže příliš na výběr není. ;-)
Nicméně nového Outlandera jsem si vyzkoušel a aktivita jeho nového motoru, přesunutá do obrátek pod 2000RPM se mi líbí. Pozitivem je také konzervativní vzhled (s výjimkou zadních sdružených svítilen) jak předku, tak interiéru. Boční vzhled skutečně vypadá trochu "balvanovite" jak je trefně uvedeno výše, ale je více než vyvážen tím, že po poklopení zadních sedadel skutečně vznikne dlouhá a rovná ložná plocha, což je proti předchůdci významné plus. Potěší i skutečná ruční brzda, naopak negativem je drncavý projev podvozku, který je nutno zlepšovat použitím 17 palcových disků a vyššího profilu pneumatik. Ovšem základním nedostatkem všech těchto "šikmookých vozů" je nemožnost individualizace. V nabídce jsou jen 3 varianty výbavy - vezmi, nebo nech ležet. Takže třeba šíbr nelze koupit bez xenonů a navigace, vyhřívaná sedadla nelze koupit bez kožených potahů, atd, atd... To je pro evropského zákazníka těžko přijatelné a nepochybně to prodej jinak obvykle kvalitních (mimo Hnissanu) japonských vozů v Evropě výrazně omezuje. A také proto si počkám na příští rok, jak bude vypadat nové SUV od Škody. Pokud by se nepovedlo (například z důvodu chybějící rovné ložní plochy po složení sedadel, nebo z důvodu chybějící ruční brzdy) může být nový Outlander (vedle Passatu Alltrack - tam chybí ta ruční brzda) jednou z možných alternativ. Protože zhruba za rok přijde čas na nový vůz... ;-)
No vidis,taha to od spodu skoro ako tdi a spotreba podla testu vyzera tiez solidne ;-) . (NE)Individualizacia je japonska klasika.Predpokladam, ze suv od skody rovnu podlahu mat nebude, podobne ako vacsina sucasnych skodoviek
Záleží co jako řidič preferuješ,
TDI PD ve 2,0 bych raději nebral, jsou poruchové, 1,9 PD - PD jsou nejhlučnější.
TDI CR - tišší než PD, s poruchovostí.
Mám zkušenost osobně pokud bych vybíral s těchto dvou motorizaci, tak 1,8 TSI nebo 1,9 TDI PD, který ale nezmiňuješ.
Také zákon říká, že platí v České republice a Německu!
>:-[]
Zákon sbírka 5117/2013 Sb §256 ;-)
Zákon říká jednoznačně že platí v České republice a Německu pod kapotu osobního vozů patří benzín :yes: >:-[] .
Jsi úplně blbý, blbý, blbý Ádo,
Tak :yes: , už jsem před dvěma lety, jen několik měsíců po propuštění z vězení Ruska :yes: vše v pořádku!
Ale takové největší lži jsi nech do nejnebezpečnější gangy světa ve věznicích USA, počtem vražd a brutalitou se řadí k nejhorším na světě. [odkaz]
Přesto je skutečnost, že ten, kdo v autě používá dieselový motor, by měl být potrestán CELOŽIVOTNĚ věznice !!! >:-[]
Já nerad slyšet ani vidět "Dieselový motor jsou ohavný" a "Diesel se nazývá masovým vrahem"
Dieselový znečištění ovzduší způsobuje každý rok předčasnou smrt asi 370.000 Evropanů a 9.000 obyvatel ČR. [odkaz]
Zdravím Irvin Gordon tipujem benzín :-! dobrou noc :-!
PS:- Vidím v tom, že jsi nedokážeš ;-) ,takže při použití benzínu :yes:
ČR v loňském roce, čerpací stanice prodává více vozů s dieselovými motory:-
2,2 mld. litrů benzinu se prodalo loni v Česku,
4,8 mld. litrů nafty se prodalo loni v Česku.
Kolik CO2 vyprodukujete za rok? Je jedno, zda vytápění transport autem, autobusem nebo letadlem: u řady našich každodenních činností produkujeme takřka nepozorovaně CO2 – každý rok přibližně 11 tun na osobu doprava 100km. Vyplňte níže uvedenou tabulku a zjistěte, jak velkou máte Vaší osobní spotřebu CO2.
Benzín 6 160 017 kg/100km CO2 / rok :-)
Diesel 15 360 017 kg/100km CO2 / rok :-(
PS.- Největším škůdcem je dieselový motor, dvě třetiny prachových částic z vozů vyprodukují z dieselovým motorem též produkují více CO2 než benzín :-!
Ale mě se naopak ten "kontroverzní a nevýrazný" design líbí víc a víc! :-) ...A docela mě přakvapuje takhle nízké hodnocení, test zas tak kriticky nezní. :-O
V interiéri by to na dobré hodnotenie asi potrebovalo pár desiatok kíl mäkčených plastov viac a nejaký ten dekor z brúseného leteckého hliníka.. jednoduchosť sa dnes nenosí.
Hodnotenie je dosť nízke ale nie nepochopiteľné- auto zlyháva vo veľmi dôležitej položke akou je jazdný komfort. Ak stredne veľké SUV dokáže posádku naklepať podobne ako fiesta ST tak niečo nebude dobre. Kolesá sú feši ale o dva palce menší priemer a gumy s normálnym profilovým číslom by z outlandera spravili použiteľné auto.
ja som tiez rad ze nas lancer je z japonska .... v tomto suhlas , zatial po dvoch rokoch a 40 tisicoch maximalna spokojnost :yes::yes::yes: ... tip top :yes: priemerna spotreba 6 litrov.. drahym dieslom sa mozem len smiat ... napr na felde uz po 30 tisicoch prichadzali mensie problemy... ale zase vyhoda je ta ze servis na feldu je neuveritelne lacny a za 12 rokov stal mozno menej ako vyjde par garanciek u misaka... to je pravda
A čuduješ sa im? Fabrika v holandsku bola pre mitsu jeden veľký fail, joint venture so smartom pri výrobe coltu nedokázal naplniť výrobné kapacity ani za čias najväčšej slávy..ktorá nikdy nebola.
To bylo zapříčiněno šetřením, novým ředitelem, spojením s M-B a novou generací Lanceru. Proč přeci prodávat dva modely, které si vzájemně konkurují?
Ale jinak souhlasím. V posledních letech, kdy byl Colt po faceliftu a Outlander už také tolik netáhl, tak to bylo slabé. A co si budeme povídat, v Asii je levnější pracovní síla, Evropa už tolik nekupuje, jako dřív a v Asii jsou nyní lukrativnější trhy...
Btw. s Carismama se tam dokonce vyráběli i nějaký Volva, snad S40 či něco podobného.
Až Evropani budou vyrábět tak spolehlivé auta, jako Japonci, tak si koupim auto vyrobené v Evropě. Jediní, kdo dokáží konkurovat, jsou Němci (BMW, M-B) a ty jsou cenově někde úplně jinde. Jestli chceš oponovat lidovým vozem VW, tak ty se se spolehlivostí možná potkali někde cestou. To i Škodovka je na tom líp. Ale nestojím o to, abych přišel na parkoviště a auto tam prostě nebylo...
A jinak "Nekalý import", musím uznat, že tak velký žvást už sem dlouho neslyšel... To se už vyrovná i GTI-mu a jeho podržtaškovi Adamovi Novákovi. Gratuluji!
Chiptuning je realizován přes zásah do originálního softwaru výrobce vozidla. Originální data z jednotky řízení motoru jsou načtena do PC a následně pomocí speciálních programů upravena. Takto změněná data jsou zpět nahrána do řídící jednotky automobilu.
Nevýhody chiptuningu:
1,- Zákazník nemůže mít vliv na ladění.
2,- V případě nutné úpravy výkonu je nutné znovu navštívit tuningový servis.
3,- Existuje riziko, že motor bude poškozen. Při chiptuningu se obvykle vypíná ochrana motoru (program, který chrání motor před přetížením).
4,- Chiptuning lze často zjistit výrobcem vozidla. Proto dochází ke zrušení záruky na vozidlo.
5,- Změna řídící jednotky nemůže být přizpůsobena pro jiné vozidlo, např. když prodáváte své auto.
Já nemám chiptuning, který vypíná ochranu motoru, já mám chiptuning, který - v rozumné míře - využívá část (někdy poměrně značné) rezervy motoru, která je dána výrobcem a který nemůže vést k poškození motoru. Jako v mnoha jiných věcech, i v chiptuningu je nutné znát jisté limity, kam až lze zajít, co je rozumné a co už je hazard. Mám ho 6 let a po celou dobu jsem nezaznamenal jedinou výhradu. Proto ho mám od rozumného člověka a ne od machra, co honí kilowatty za každou cenu....