Test: Neoplan Jetliner C - Univerzální dlouhán
3
/
11
Prohlédnout znovu
Test: Neoplan Jetliner C - Univerzální dlouhán
Test: Neoplan Jetliner C - Univerzální dlouhán
|
acz
Řízení jetlineru bylo pohodové, vše jsme našli na správném místě. Potěšilo ovládání mnoha funkcí včetně tempomatu na volantu.
|
acz
Páčka retardéru dovolovala jednotlivé stupně postupně přidávat či stiskem bočního tlačítka zvolit maximální účinek okamžitě
|
acz
Komfortní sedadla s nastavitelným sklonem opěradel, posuvem vnitřních do uličky a sklopnými loketními opěrkami doplňovaly dva devatenáctipalcové monitory pro přehrávání videa
|
acz
Stropní moduly dostaly osvětlení
|
acz
Zpracování toalety bylo příkladné
|
acz
Dobře vybavená kuchyňka přijde při turistickém provozu vhod všem
|
acz
Neoplan
|
acz
Úložné prostory pro delší provedení C nabízely pro kufry 8 m3
|
acz
Úložné prostory pro delší provedení C nabízely pro kufry 8 m3
|
acz
10,5litrový šestiválec podával 1800 N.m, což pro třináctimetrový autobus nebylo příliš
|
acz
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun