Test: Nissan Atleon 56.15 – Městský dělník
6
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Nissan Atleon 56.15 – Městský dělník
Nissan Atleon
|
acz
Jednoduchému a přehlednému štítu přístrojů chybí stříška k odclonění slunečních paprsků
|
acz
Za volantem jsme si užili příjemný komfort. K němu přispěla i kompletní elektrifikace ovládacích prvků a klimatizace
|
acz
Nádrž na hydraulický olej k ovládání nosiče kontejneru se nachází vlevo, na druhé straně vozidla najdete uzamykatelnou schránku
|
acz
Páky k přídavnému pohonu se nacházejí hned vedle řazení
|
acz
Všestranně stavitelný volant tvoří standard modelu Atleon
|
acz
Klimatizace, vyhřívaná zrcátka… to je příjemná písnička
|
acz
Úložné poličky ve střední části stropu a na jeho bocích využívají každé volné místo
|
acz
Nissan Atleon
|
acz
Také za opěradla uschováte drobnosti
|
acz
Trojice slunečních clon se jen tak nevidí
|
acz
Šestistupňová převodovka dovolovala jemně odstupňované řazení
|
acz
Nosič kontejneru se ve městě pohyboval jako ryba ve vodě
|
acz
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela