Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Navara 2.3 dCi (140 kW) – Na cestě mezi SUV a pick-upy

Pick-up Nissan Navara se v nové generace přiblížil SUV. Zjišťovali jsme, jaké kategorii má blíže. Zůstává drsným pick-upem, nebo vyměknul?
Zpět na článek
8. 2. 2016 09:01
8. 2. 2016 09:20
8. 2. 2016 10:45
8. 2. 2016 11:04
8. 2. 2016 10:25
8. 2. 2016 10:40
8. 2. 2016 15:11
8. 2. 2016 08:52
Opět chybí Toyota
Asi už budu vypadat jako agitátor za Toyotu, ale při jakémkoli testu vynecháte v porovnání Toyotu, zatímco jak přijde na řadu rubrika "5 nejhorších", je Toyota na tiulním foto..redakce ptám se proč? Zde by Hilux měl být určitě, jindy je to zase chybějící Ravka případně Auris apod., jediná výjimka byl snad nedávno Yaris, ale to bylo asi kvůli zbylým dvěma japoncům.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 09:04
Re: Opět chybí Toyota
Článek je bez koncepce, plný hrubých chyb. Tak se nediv. Pokud autor prohlásí, že motor 2,3 dCi vznikl downsizingem z motoru 2,5 dCI, přičemž motor 2,5 byl Japonec a 2,3 je Francouz, tak co dodat. To že oba motory žily své životy dlouhá léta paralelně a že výběr motor 2,3 je čistě ekonomická nutnost, tam už autor nedohlédne, ani se nesnaží. A jako perlu na závěr uvádí v tabulce motor 2,2 dCi, který též existoval ale jezdil v X-trailu.
8. 2. 2016 09:30
Re: Opět chybí Toyota
Věta s downsingem asi není dobře formulována. Je myšlena tak, že dnes nabízený motor je menší než u předchozí generace, nikoliv tak, že předchozí agregát byl zmenšen do dnešní podoby.
Jinak poznámka k Hiluxu: samozřejmě by tam mohla být, nicméně tam chybí i Mitsubishi L200. zkrátka všechny konkurenty tam napsat nelze... Vybral jsem tam dva velice prodávané modely (Ranger, Amarok) + jeden méně obvyklý (D-Max)
8. 2. 2016 10:01
Re: Opět chybí Toyota
Dle SDA registrace za 01/2016:
Ranger - 70
Hilux - 24
L200 - 11
Amarok - 11
DMAX - 2

To jen tak pro info :-)
8. 2. 2016 10:57
Re: Opět chybí Toyota
Statistiky SDA za 1-12/2015:
Ranger 514
Amarok 291
Hilux 245
L200 70

Takže asi tak :-)
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 11:46
Re: Opět chybí Toyota
A co kdybyste kounul na statistiky za posledních 5 let?
Takhle to vypadá že chcete mít pravdu za každou cenu a že tady z lidí chcete dělat pitomce ......... bohužel.
8. 2. 2016 11:57
Re: Opět chybí Toyota
Rozhodně bych si nedovolil dělat z někoho pitomce. Jen jsem chtěl ukázat, že Amarok byl loni skutečně prodávanější než Hilux, a proto je v tabulce oprávněně.
8. 2. 2016 12:20
Re: Opět chybí Toyota
Tak já se nepřu o tom jestli je prodávanější Hilux nebo Amarok, jen sem vzal aktuální měsíc, kde (možná po zkušenosti z 2015) více lidí zvolilo Hilux :-) a L200 mělo prodejů stejně, ale to nemění nic na tom, že tendence na tomto webu jsou srovnávačky vždy bez Toyoty (jak píšete asi se kupodivu skoro vždy nevejde) a dát tam Isuzu, který si polovinu měsíců v roce ani neškrtlo nechápu, ale asi jste chtěl dát "vrchol a dno" když už nebylo místo zařadit Hilux a L200, přestože každý kdo chce pickup na práci o nich určitě uvažuje.
Avatar - Ronault.
8. 2. 2016 16:44
Re: Opět chybí Toyota
Jistě, ti, co si loni koupili Amarok, letos kupují raději Hilux. Nekupujes ty auta jak housky? 8-s >:D

A nebuď paranoidní...prostě tam tvůj miláček není, třeba bude příště nebo použij internet a srovnej si sám
8. 2. 2016 17:00
Re: Opět chybí Toyota
Prave pro ty mene vnimave jsem tam dal smajlik, aby snad nevzali vtipek jako fakt, ale koukam ze existuje jeste skupina Ronaultistu..Ne prave ze kupuju Toyoty takze auta menim az po 15 a vice letech ;-)

K "milackovi" se uz nebudu vyjadrovat, opakoval bych se uz ponekolikate a jak je vidno, ty stejne nemas sanci pochopit.
Avatar - Ronault.
8. 2. 2016 17:48
Re: Opět chybí Toyota
Jestli to sp,íše nebude tím, že buď nejezdis nebo na nové auto nemáš častěji peníze
8. 2. 2016 18:24
Re: Opět chybí Toyota
Ano teď si potvrdil moje domněnky..ještě mi napiš něco ubohého, ale o moc víc už ti to asi nepůjde. Jo a nezapomeň mi všude dát :no: když ti to pomáhá ;-)
Avatar - Googlit
9. 2. 2016 21:28
Re: Opět chybí Toyota
Toyota po 15 letech už ale není auto, ale hromada rezivych plechů.
9. 2. 2016 23:30
Re: Opět chybí Toyota
Tak samozrejme Camry ani Landak uz nejsou jak z vyroby, ale hromada rezu to teda zdaleka neni
10. 2. 2016 09:05
Re: Opět chybí Toyota
"Ne prave ze kupuju Toyoty takze auta menim az po 15 a vice letech ;-)"

>:D :yes: tomu se říká stěr :-)
8. 2. 2016 12:59
Re: Opět chybí Toyota
A když navíc odečteme těch 50 Amaroků, které dostala PČR díky fondům EU, tak i ten Hilux ho porazí >:D

Vím že Toyota u nás a víceméně v celé EU moc netáhne, ale pokud se řekne pickup, zrovna Hilux je to první, co napadne většinu lidí a to i v ČR, takže vynechat ho ve srovnání pickupů na webu o autech, je prostě fail a ještě horší je výmluva, že se tam nevešel!

PS ať si samozřejmě každý kupuje co chce, já sem vlastně i rád, že sem v Toyotě u nás "za exota", zvlášť v 17let staré Camry (když ona pořád jezdí), že moje auto feťáci vynechávaj, při každonočním výběru navigací a xenonů, že auto nikdo neodře klíčem "páč mi nemá co závidět". Máme už 6tou Toyotu a do firmy budem určitě kupovat teď Hiluxe ;-)
8. 2. 2016 15:03
Re: Opět chybí Toyota
Já si třeba spíš vzpomenu na řadu F od Fordu. Hilux jde celkem mimo mne, na rozdíl od Land Cruiseru. Když jsem před lety (Amarok ještě nebyl, takže je to už nějaký pátek) o pick-upu uvažoval, Hilux jsem úplně minul (ne záměrně, prostě jsem ho neregistroval). Za to třeba L200 jsem si vyzkoušel.
8. 2. 2016 15:30
Re: Opět chybí Toyota
Jasně neberu ti to, každý to má jinak, ale myslím že většina si zrovna Hiluxe vybaví jako 1., navíc F-Fordů tu nedávno ještě moc nejezdilo. A co jsi tedy vybral?
9. 2. 2016 10:50
Re: Opět chybí Toyota
Dodávku. :-) V USA bych uvažoval o Raptoru. Kabina ani náhodou nebyla dle mých představ, avšak na rozdíl od pick-upů prodávaných tady alespoň jakž takž splňoval požadavky (chtěl jsem ložnou plochu, která pojme dvě euro palety, a pohodlí, aby se s tím dalo tahat napříč EU). Nakonec jsem rezignoval na skloubení těchto dvou věcí a pro vození materiálu do dílny nepotřebuji terénní schopnosti. A byly tu takové menší problémy, jako že dostat motorku do pick-upu není taková sranda.

Když už pick-up byl schopen pojmout dvě palety, tak jen jako single-cab (co si vzpomínám) a ty byly v nabídce jen jako čistí pracanti. To byl tady základní problém. Pokud Hilux nebyl výjimkou, tak vůbec nesejde na tom, že jsem ho minul. A pak tu byl "drobný" problém s motory.
9. 2. 2016 08:43
Re: Opět chybí Toyota
Když se řekne pick-up tak mne napadnou opravdové pick-upy, ty americké. Nebo ku podivu Navara. Na Hilux vždycky zapomínám a vzpomenu si na ni jen při TopGearu. ;-)
9. 2. 2016 09:04
Re: Opět chybí Toyota
Opravdové? Jako že ostatní jsou vystřihovánky? Díky ti za velmi přínosný komentář :yes:
9. 2. 2016 11:42
Re: Opět chybí Toyota
Tak nějak.
10. 2. 2016 09:08
Re: Opět chybí Toyota
Takže tě napadne třeba "americká" Toyota Tundra a ne Hilux? :-)
8. 2. 2016 10:14
Re: Opět chybí Toyota
Mě taky napadlo, že tam chybí L-200. Ale ok, všechno tam nacpat nejde. :-)
8. 2. 2016 10:19
Re: Opět chybí Toyota
Tak koncern se tam vejde vždy že..Tady je věta, že se něco nevešlo úplně bezpředmětná, když píšu v úvodu, že na Toyotu se u srovnávaček místo "nenajde" skoro nikdy a naopak u "propadáků" nesmí chybět hned v úvodu.
Avatar - AUDIRS6
8. 2. 2016 10:28
Re: Opět chybí Toyota
tymto prispevkom ta prosim, aby si si ma "odskatulkoval" z "koncernistov", nakolko nielen ja, ale aj slusne mnozstvo mojich znamych si vie v tejto triede vybrat...
A len malo z nich uvazovalo o Amaroku, 2 maju Hiluxy a viaceri L200-ky. ;-)
O Amaroku by zacali rozmyslat, keby mal V6 TDi - pritom je mozne ho tam namontovat - vid davnejsi koncept...
8. 2. 2016 11:02
Re: Opět chybí Toyota
U MTM do Amaroku strčili i V8 TDI. :-)
Avatar - AUDIRS6
8. 2. 2016 11:14
Re: Opět chybí Toyota
Joooo, zdyt joooo ;-)
Lenze to by uz bolo asi trosku nad rozpocet za pickup, nehovoriac o tom, ze pan Mayer ho asi aj trosku pritlacil k zemi a tym by sa jeho pracovne vyuzitie dost obmedzilo... ;-)
8. 2. 2016 12:42
Re: Opět chybí Toyota
Nevím, jestli mu snížili světlou výšku, ale něco na podvozku dělali (vyhodili snad listová péra). Ani bych se tak nebál o terénní schopnosti jako o nosnost (a schopnost tu zátěž snášet).
8. 2. 2016 18:25
Re: Opět chybí Toyota
Já proti koncernistům nic nemám, jen jim nerozumím :-) jsme prostě jiná "krevní skupina".
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2016 09:30
Re: Opět chybí Toyota
najblizsi ( aj duchovni ) konkurenti navary su podla mna hilux a L200 ...... paradoxne oba v tabulke chybaju ... skoda ;-\

tlacit vsade amarok nuz neviem... nic proti ale obcas mi to zavana ... ale nic... ok
8. 2. 2016 11:06
Re: Opět chybí Toyota
Protože Hilux reklamu ani srovnání nepotřebuje. Kdo chce auto na práci koupí si Hiluxe, kdo chce utrácet za servis koupí si Navaru. Na silnici všichni chválí Amarok. Toť zkušenost z mého okolí - lesáci, myslivci, farmáři.
Avatar - wakantanka
8. 2. 2016 11:30
Re: Opět chybí Toyota
Alebo preto, že na Hilux robí teraz "kampaň " ISIS >:D >:D >:D ale jej obľuba tam tiež o niečom svedčí.
8. 2. 2016 12:23
Re: Opět chybí Toyota
Tady nejde o reklamu, ale že web zaměřený na auta víceméně neustále ignoruje (pardon, nevejde se mu) největší automobilku světa, ale když hledá propadáky, hned mu naskočí, přestože je to stále jedna z nejspolehlivějších značek.
8. 2. 2016 12:56
Re: Opět chybí Toyota
Může být "největší", ale v EU tak velká čísla nemá. A že jsou její auta spolehlivá, ještě neznamená, že se jim tam nemůže vloudit "propadák" (tím nehodnotím výběr redakce). A pick-upy se často dělí na pracovní a stylové. Můžeš hádat, kam se řadí Hilux.
8. 2. 2016 13:21
Re: Opět chybí Toyota
A tím si to vysvětlil? Samozřejmě můžeš mít buchty s mákem a s tvarohem a taky s povidlama, opakuju to už asi podesáte, že ty výmluvy a spekulace co by kdyby nevysvětlují, proč je Toyota neustále vynechána u porovnávacích testů a na to proč na dva články o top 5 nejhorších motorech, byla Toyota vždy na úvodní fotce, přestože se většina přiklonila k tomu, že minimálně u zážehových motorů bylo vícero vhodnějších kandidátů. Jo on je Hilux vlastně jen do dolů a do lesa, ještě možná na staveniště, tak to pardón, už mlčím.
8. 2. 2016 14:58
Re: Opět chybí Toyota
Vysvětlit ti to může jen autor (ten se ti k tomu už vyjádřil), respektive redakce, protože narážíš na jejich testy obecně. A co se týče výběru fotek, pokud se něco nezměnilo, ten má na starost grafička, takže by ses musel obrátit tam (pokud si dobře vzpomínám, je uvedená v kontaktech). Mně jako zvláštní volba přijde D-Max, místo něj klidně mohl být Hilux. V tomhle segmentu je to významný hráč. Ale jak jsem napsal, obecně se nedivím, že Toyota není moc zmiňovaná, protože nemá v ČR a EU zase tak velké prodeje.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 2. 2016 21:58
Re: Opět chybí Toyota
Tady neuspěješ... ale jsem rád, že nejsem jediný paranoidní...

A musí šetřit místem... aby se pak vešla rozsáhlá úvaha, jestli fakt oktávka 4x4 na sněhu lepší... a aby to byla tutovka, tak na "důkazním" videu je čtyřkolka na hřebíkách a dvoukolka ne...
Avatar - Ozzman
8. 2. 2016 09:01
Sympaťák
Tohle auto se mi vždy líbilo, vypadá tak, jak by chlapácký Pickup vypadat měl (v Evropských končinách, o amerických pickupech nemluvím), spolu s novým Fordem Ranger. Dobrá průjezdnost terénem a k tomu i solidní atmosféra na palubě. Projel jsem několik kousků minulé generace (když na to tak koukám, tak se tam moc evoluce neudálo, cože nemyslím špatně) a moc se mi ta auta líbila. V civilnějších verzích byl interiér už tehdy solidní, navigace, kožené prvky výbavy, ovládání přijemě tuhé, možná ta kabina nebyla největší. Také se mi velmi líbilo SUV odvozené od Navarry - Pathfinder.. kde je mu konec? Bude také v této generaci?

Motor je tedy opět od Renaultu? V minulé generaci byl 2.5Dci a 3.0 V6Dci, oba motory dostačující na takové auto :-) Já jen, jestli má Renualt 2.3Dci, že ho nenasadil do Talismana...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 09:11
Re: Sympaťák
Motor v Nissanech nebyl nikdy Renault, s výjimkou V6. Všechny motory byly vždy od Nissanu, 2,5. takže toto je podobně jako u osobních vozidel částečná ztráta "japonského" charakteru.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2016 09:20
Re: Sympaťák
Takže 2.3 je motor Nissanu? A 2.5Dci byl Nissan? Nějak to z tvého příspěvku nechápu. Ano, V6 3.0Dci je Renault, byl i v Pathfinderu.
8. 2. 2016 10:45
Re: Sympaťák
2,3 je motor od Renaultu. Je o tom i zmínka, že pochází z Masteru. Tenhle motor údajně vzniknul předělávkou 2,5dci který byl v Masteru minulé generace (což zas snad byla upravená 2,2dci >:D ) . Jestli se tato 2,5dci montovala do minulé Navary, ale netuším.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2016 11:04
Re: Sympaťák
V minulé Navaře bylo 2.5Dci, ale čí to byl motor, to netuším, proto se ptám :-)
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 11:41
Re: Sympaťák
V Japonských pickupech byly vždy japonské motory, bez výjimky. Minulá 2,5 dCi byla japonská a neměla nic společného s Renaultí 2,5 dCi. japonský motor 2,5 končí, je nahrazen motorem Renault 2,3 turbo 120 kW a 2,3 biturbo 140 kW.
Avatar - woody-alien
8. 2. 2016 14:17
Re: Sympaťák
Pravda je taková, že 2.3 dCi (M9T) je vyroben na základě 2.0 dCi (M9R). Není to tedy předělaný 2.5 dCi (G9U). ;-)
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 09:14
Re: Sympaťák
Toto rozhodnutí zjevně souvisí s rozhodnutím vyrábět trio pick-upů Nissan/Renault/Mercedes. A Mercedes si již zvykl na motory Renault (1,5 dCi, 1,6 dCi) takže dal přednost francouzskému motoru před neznámým japonským motorem.
Mercedes si samozřejmě přidá do své nabídky V6 a tím se vyšvihne mnohem výše než "bratranci".
Avatar - wakantanka
8. 2. 2016 11:31
Re: Sympaťák
Mercedes sa vyšvihne hlavne cenou. >:D
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2016 09:34
Re: Sympaťák
pathfinder mal gule... ale o to uz dnes zakaznici nestoja.. aj xtrail bol kedysi skutocny terenak... dnes je to uz len mestska lestenka s 1,6dci... viacmenej len zvacseny kaskaj.... nic ine

casy terrana ci patrolu a su uz bohuzial prec...
8. 2. 2016 10:25
Re: Sympaťák
A nebyl náhodou Pathfinder před Navarou?
Avatar - Ozzman
8. 2. 2016 10:40
Re: Sympaťák
Tak pokud je mi známo, tak Navara navazuje na klasický pickup - Nissan Double Cab a ten byl rozhodně ještě před Pathfinderem, takže nevím jistě, co tu bylo dřív :-) Navara a Pathfinder možná vznikli společně.
Avatar - Blue Sun
8. 2. 2016 11:11
Re: Sympaťák
Pathfinder si vzal základ z pickupu, akorát namísto listových per vzadu měl pružiny.
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 11:42
Re: Sympaťák
Navara a Pathfinder skutečně vznikly společně. A byly vyráběny ve Španělsku. Užitkové pickupy Nissan jsou vyráběny v Thajsku.
Avatar - Blue Sun
8. 2. 2016 12:01
Re: Sympaťák
Navara je jen zcivilizovaný dřívější pickup, takže ten společný vznik není tak docela pravda. Nehledě na to, že Pathfinder jezdí už od devadesátých let.
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2016 17:14
Re: Sympaťák
No a po Pathfinderu už fakt zůstane jen ta americká hrůza na rozvážení dětí do školy?
Avatar - KANKUNEN
8. 2. 2016 09:03
Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
Říkáte, že hvězdy dáváte podle kategorií, kdo je teda o tolik lepší.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
8. 2. 2016 09:21
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
Amarok..... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2016 09:39
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
L200 mala v nedavnom teste 4 hviezdy.... a aj u mna je to jasna volba v tomto segmente ... je este kusok nad navarou .... niekde na urovni hiluxu
10. 2. 2016 03:26
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
Na úrovni Hiluxu >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - lamal
8. 2. 2016 11:35
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
presne toto aj mna zaujimalo 3.5 hviezdy za menej miesta na hlavu v zadu a uskakanu jazdu mestom ? vzdy bude trocha uskakana nenalozeny zadok je lahky, by ma zaujimala nosnost s 5prvkom v zadu a s listovymi perami v zadu, preco to nieje v texte ked to je dost podstatne....

fakt si neviem predstavit co by to auto muselo mat na 5 hviezd....a kto by ich dostal, za co?
Avatar - tomtoylc
8. 2. 2016 18:54
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
hviezdy si radšej nevšímajte ... od vtedy čo dal jeden nemenovaný redaktor Land Cruiser-u 150 (2016) 3 hviezdy (ten článok bol celý ako z vesmíru) tak celý tento web beriem s rezervou !
Avatar - lamal
9. 2. 2016 15:33
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
bohuzial je to spolitizovane... mi to pride tak, ze redakcia si napise nazory do textu a zaverecne hodnotenia s hviezdami da podla inych hodnot, vsimol som si to uz davnejsie, text akoby hajil svedomie redaktora a zaverecne hodnotenie a hviezdy nad tym uz panuju ine moci... tu je to detto
Avatar - tomtoylc
9. 2. 2016 18:38
Re: Proč má to auto jen 3 a půl hvězdy
suhlasim ... navyše v prípade recenzie Land Cruiser-u 150 sa v článku vyskytlo pár nezmyslov a cela ta recenzia bola proste od človeka čo tejto kategorii aut vôbec nerozumie
8. 2. 2016 10:33
Konkurenti Navary
jsou skutečně Amarok a Ranger.......... Protože na skutečně tvrdou práci si dnes většina firem pořizuje kterou značku? Toyotu.........Není to zvláštní? Není - protože Toyota vydrží víc, což je vyzkoušeno v podmínkách dolů, energetických firem apod...
Navara je lifestyle pickup. Moc lidí si ho na tvrdou práci nepořídí.......
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
8. 2. 2016 11:44
Re: Konkurenti Navary
Už jsi viděl Amaroka s úpravou pro teroristy? (protiletadlový kulomet atd....)
8. 2. 2016 21:47
Re: Konkurenti Navary
neviděl.... a chápu smysl Tvého příspěvku, takže ode mne minus neuvidíš ;-)
Avatar - lamal
8. 2. 2016 11:55
Re: Konkurenti Navary
co podla teba nezvladne navara za tvrdu pracu ? rozpadne sa je cab alebo nakladacia plocha? to su len vymysly
8. 2. 2016 18:29
Re: Konkurenti Navary
Nejenom podle mne. Dokonce sam Nissan pi drastickych propadech fleetovych prodeju kdysi potichu vratil do prodeje starou Navaru jako working truck...
Uveď mi prosim velké spolecnosti, které masove vyuzivaji Navary. Predem diky. Taky vim jen o Hiluxech a starsich Rangerech. Ono totiž denni ježdění v dole ci kamenoomu rychle ukáže na slabiny auta...
Avatar - lamal
9. 2. 2016 15:34
Re: Konkurenti Navary
SPP - slovensky plynarensky priemysel, ine ako navaru som este nevidel v terene + Policia SR to su navary a Pathfindery
8. 2. 2016 12:56
Re: Konkurenti Navary
ozawasan: tuhle informaci musím potvrdit, mluvil jsem s člověkem, co nakupuje auta pro jednu důlní společnost a říkal, že vyzkoušeli už snad všechny značky a Toyota, byť už Hilux není co býval (např. už nemá tuhou přední nápravu a pancéřové přední klouby) stále vydrží hrubé zacházení nejlépe a hlavně nejdéle...
Avatar - tomtoylc
8. 2. 2016 18:50
Re: Konkurenti Navary
absolutne súhlasím ... posledná ako tak dobrá Navara bola tá, s označením D22 potom to už išlo dolu vodou ... na model D40 sa ludia prevažne len sťažovali, bolo tam viac problémov jak s motorom tak napr. zadnou nápravou
... aj L200 vydrží viac ako Navara alebo D-MAX a o Amarok-u radšej pomlčím :-) ... ten je len do počtu a na ozdobu - proste auto na cestu
... a firmy v ČR - doly, ČEZ, atd. kupujú Hilux, Ranger, poprípade poctivé offroady MB G alebo dokonca Land Cruiser rady 70 (niekolko kusov naprílad. kúpila aj Slovenská polícia na straženie Ukrajinských hraníc)
8. 2. 2016 21:13
Re: Konkurenti Navary
stará LCéčka.... jo jo - a 4,2 dieselové agregáty - žádné vyhoněné prostodivy z malého objemu - držáky. Jenže holt to nejsou vytuněné krásky, ale makající dříči.....a to se moc nenosí....
Avatar - kosmonaut
8. 2. 2016 15:11
ranger
Ten 3,2 u Rangeru, máte uvedený čtyřválec, není to náhodou pětiválec? Nechce se mi to teď hledat...
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2016 15:55
kvalita jízdy
S novou Navarou jsem měl možnost pár kilometrů jet, bohužel jen po hodně kvalitních cestách, takže jsem musel vzít úmyslně i pár obrubníků:) a můj čistě subjektivní dojem je, že díky vinutým pružinám vzadu se jedná o nejkomfortnější pick-up. Tedy lepší než Amarok (a to se počítám do VW fans). Typické pick-upovské nakopávání nenaloženého auta od zadní nápravy je potlačeno hodně. Když vezmu, že se jedná o první pokus o naladění (víme, jak takový první pokus dopadl třeba u Škody Rapid:-), navíc naprostou novinku v segmentu, tak v dalším modelovém roce může být komfort příkladný. Zvláště až se na ladění podvozku podívají hoši ze Stuttgartu...
Mercedes řady X (pick-up) s motorem V6 :yes:
Rozbalit vlákno
4
8. 2. 2016 21:19
Re: kvalita jízdy
tak s dieselem to znáš už teď - také z Navary - ta má k dispozici větší agregát, ale nějaké prodejní rekordy netrhala. V Mercedesu se z toho asi stane prestižní masírka. Ono už dnes dost majitelů MB jezdí v podstatě na Renault a jsou na to patřičně hrdí. Nic proti Renaultu - je to v podstatě geniální strategie....
K té pohodě - jistě, že je to pohodlné, když to přijde o péra - s tím, že právě ta péra jsou to(s tím odskakováním nápravy), co dělá z auta toho tahouna. Však on také Nissan nechá pro "pracovní verze" péra v nabídce, páč pružiny půjdou právě na ty lifestylovky, kdy se tak nějak počítá, že majitel bude vozit vzduch a svoje ego.
Jako lifestyle dobrý - jako pracant mizerný.
9. 2. 2016 07:51
Re: kvalita jízdy
Ten V6 bude ale pravý Mercedes, o tom asi není pochyb...
Jinak pokud jde o zadní nápravu, nebyl bych tak kritický co se týče jejích schopností mimo silnice, protože naprosto stejný princip, tedy víceprvkově ustavená tuhá náprava + vinuté pružiny, používá Toyota třeba v řadě Land Cruiser. Jasně, pokud někdo stále na korbě vozí tunu nákladu, jsou lepší listová péra. Když se ale na korbě vozí třeba jen motorka a pár krámů k tomu, tak mi přijde lepší jezdit komfortně... Řeči o tom, že kdo má pick-up má problémy s egem, patří podle mého názoru na jiné fórum než je auto.cz :-) Tož tak!
9. 2. 2016 21:11
Re: kvalita jízdy
nechci flame, ale asi úplně nečteš - nepíšu globálně, že kdo má pickup, má problémy s egem, to je trošku záměrně zjednodušující formulace, že? Jinak, pro mne je pickup výrazem pracovního nástroje a tak na něj nahlížím, pokud to někdo má jen na zábavu s pár věcmi na korbě, souhlasím, že jsou pružiny pro takové uživatele lepší. K tomu ta poslední věta....
10. 2. 2016 09:45
Re: kvalita jízdy
Já bych to neviděl tak černobíle. Mezi kamenolomem a pojížděním po městě je pořádná díra. Že je lehce zatěžovaný, ještě neznamená, že neplní užitkovou funkci (i u pracovních strojů se rozlišuje míra zátěže). Když někdo bude na korbě vozit motorku, tak předpokládám, že ta je tam od zábavy. Pro mne byl při výběru jediný "lifestylový" faktor, že by se mi pick-up líbil víc než dodávka. Nakonec to stejně prohrál a dodávku, byť nemaká, jak kdybych se tím živil, jsem si koupil na práci, ne pro zábavu (zábava je to, co dělám s těmi věcmi, které jsem si dodávkou přivezl). Člověk pak však ocení větší univerzálnost, protože jsou to drahé hračky na to, aby dělaly jen jednu věc (což profíkovi, který se tím živí, vadit nemusí).
10. 2. 2016 09:56
Srovnávací test pick-upů + pěkné fotky
[odkaz]

a ještě jeden rozsáhlejší je tady:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2016 12:02
Navara je pracant
Navara je super pracant. Az prijde cas a dosavadni co jsem pred 10ti lety poridil v aaa doslouzi tak jdu znovu do navary.
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2016 13:45
Re: Navara je pracant
Ano původní je super pracant a držák ale novější a tahle nová generace už možná bude jenom pracant, ale co se týká spolehlivosti... Od té doby co tam cpou Renaultí motory je to katastrofa. :no: