A vyzera otrasne, narozdiel od Adama...sice pudingova hneda nie je velka vyhra a interier by chcel ozivit trosku, ale vo Focuse nedostanes & palcovy displej, nieto este dotykovy :-) A tiez up! sa v istej konfiguracii blizi cenovo k Polu, aj spotrebovo...inak test :yes: , verim, ze sa infosystem coskoro uchyti aj v dalsich Oploch.
7"displej do focusu v EU sice nedostanes, ale mozes mat jeden 3.5" pred vodicom a druhy 5" v zornom poli - adam keby aj mal 15" tak je furt v tak blbom mieste ako aj v golfe ci octavii... mimochodom nechapem, co je tak fantasticke na upatlanom dotykovom displeji.
inak ta spotreba neprekvapuje - dat na tak malu sragoru (doslovne >:-[] ) 17" disky a k tomu 1.4 motor, nemoze sa to skoncit inak.
Takhle nějak má vypadat malinké auto, žádných pět set trapných pokusů, na první nástřel malá stylovka s velmi originálními jednotlivostmi. Samozřejmě, že tu béžovku je nutno ještě uvážit, avšak za co musíme oplíka pochválit již dnes, to jsou... přední sedáky. Kam se hrabou jiní. Tedy, kam se hrabou někteří jiní... ;-)
Oceňuji "dospělý" kukuč, auto na silnici výborně pohledově sedí, přímo v tom vidím nějakou mladou pěknou holku. A tedy vzato konkurenčně - jiskřivé, milé a stylové autíčko.
GTI, nic proti, ale skopcaci sa nikdy nenaucia robit male auta. Adam sice vyzera fajn, ale recenzie su vacsinou chladne. Iny priklad - krabice up! a citigo... katastrofa. :no:
Nenech se unášet tou podivnou barvou, při správné barvě má to auto velkou jiskru. Doufám se nedomníváš, že třeba taková pětistovka je nějaký malý zázrak?
Ikdyž si odmyslím tu opravdu ošklivou kávovou barvu, tak jiskru nevidím, je mi líto ;-)
Navíc hmotnost přes 1100kg a dýchavičné atmosféry 1.4l moc důvěru nebudí ;-) Jediné co mu musím přiznat je možnost individualizace, to je na jedničku, ale tím Adam asi končí, jelikož dát za holátko 249k a za lepší motor a výbavu 360k mi přijde víc než dost :no: a testovaná verze za 442k? Řekl bych, že u Opelu někdo upadl na hlavu...
farba je zvolena nestastne, videl som adam v cervenej, je to pekne auto.
mam rad male auta - Adam je na male auto velky, tazky a drahy (teda aspon tu kde zijem). mimochodom F500 je fajn - mal som Ka II, to bolo to prave orechove - jednoduche, relativne lacne a hlavne male a lahke.
Farba je tiež jedným z prvkov dizajnu, ktorý má chytiť za srdce. Táto chytila - ale studenou rukou.
Toto je jeden z príkladov, jak malé auto vyzerať nemá.
Je zajímavé, jak stejné pojetí motorů je u různých výrobců různě vnímáno. Zatímco u korejských aut je obdobná charakteristika motoru pranýřována, u evropského Opelu vyzdvihována.
Jinak z mého pohledu - 64 kW na 1100 kilo? Trošičku málo, máme-li mluvit o stylu...
jazdil si na tom ? ja ano a na to ze to ma 64 kw je to velmi svizne vozenie a myslim ze do mesta ( kde to auta bude prevazne v 99 percent jazdit ) je to uplne ale uplne dostacujuce
Autu do města bude téměř každý motor dostatečný. Jestli si to chce někdo koupit jako jediné auto, pro ježdění tras typu Praha-Ostrava, tak to pak není chyba na straně Adama (pokud není majitel Adam teda). Ovšem ta spotřeba...nevím za kolik jezdí konkurence, ale spotřeba jako v nižší střední by mě v takovém prdu pro dva lidi a žádný náklad vadila.
Můj názor je, že malý stylový vůz se Opelu povedl, vypadá opravdu dobře. Je to zajímavá alternativa pro mladé lidi, co se chtějí odlišit od ostatních a nepotřebují velké auto. Použitá technika vypadá dobře, použití klasické atmosférické 1,4 vidím jako plus. Mám rád tyto klasické motory. Akorát se mi zdá, že jako každý Opel je i Adam trochu těžší, 1120 kg se mi zdá nějak hodně. Vždyť takové Twingo váží 1025 kg a 500 od Fiatu váží pouze jen 865 kg. Zkrátka si myslím, že kdyby Adam zhubl 100 kg, tak by mu to určitě prospělo, byl by obratnější, rychlejší a méně by jedl. >:D
A také se mi nelíbí ta béžová barva testovaného vozu. V jiných barvách to Adamovi sluší daleko víc. Třeba můj typ pro slečny je červená karoserie a červený dekor v interiéru: [odkaz] [odkaz]
A pro mladé muže sportovní žlutá: [odkaz] [odkaz]
Až na těch pár výhrad je to pěkné autíčko. Pokud to člověk moc nepřežene s výbavou, tak Adam není až tak drahý. Myslím si, že Opel má šanci na úspěšné prodeje.
Opel bohuzel neprekrocil svuj stin, to auto je tezky se spatnym vyuzitim obestaveneho prostoru. Kam se to hrabe na Fiat 500. Dynamicky na nej mit nebude.
Opel se poslední dobou velice snaží a konkurenci drtí svým moderním neokoukaným vzhledem. S kvalitou je opel již pár let na tom také velice dobře. :-) Ale čecháček si stejně raději koupí hnusnou škodovku citigo nebo vw Up protože se mu bude stále hlavou honit pověst o starých povedených 1.9 TDI, ale že doby s touto kvalitou jsou již už dávno pryč ho už zajímat nebude.
Jinak mimochodem teším se až tohoto krásného drobečka budu moc otestovat, protože jsem ho s kamarádkou vyhrál s plnou nádrží na celý víkend. :-)
Čo je tomto jovniatku krásne? O tom modernom neokukanom vzhľade by sa dalo tiež polemizovať, šedé myšky na ceste, ktoré zaujmú maximálne tukovými faldami...
opel adam sa mi paci... o to viac ma mrzi ten utopeny displej kdesi pod kolenami vodica ;-\ nechapem ako toto mohlo prejst do seriovej vyroby 8-s s ergonomiou a bezpecnostou pocas jazdy to nema vela spolocne... uz vidim ako sofer ziza kdesi pod nohy na displej... to bol taky velky problem ho nacapit hore na palubovku ako to ma panda alebo UP? Urcite by to bolo lepsie riesenie. Na stylovky je to spredu podal mna dost nuda [odkaz] twingo vyzera lepsie
take twingo je podla mna ale lepsia volba .... aspon vo mne twingo vyvolava viac emocii a pojem twingo dnes uz nieco znamena :yes:
Adam je bezpochyby pořádná šleha, našlápnuté supermini s u Opela dosud nevídanou porcí stylu a originality. Potud 1*. Navíc Opel velmi chytře postavil atraktivitu modelu na příplatcích, každý si rád přikoupí styl, každý se zkrátka CHCE líbit :yes:
Bohužel to vše v segmentu, který podle mě není příliš zajímavý a který nemá příliš prostoru k růstu. Krize zkrátka vede k racionální úvaze o koupi automobilu a upřímně - malé stylové městské vozítko... kdo si tohle může "lajznout"? Zkrátka silně jednoúčelové mini...
O to větší škoda, že Opel na tomhle modelu ukazuje, že když chce, tak opravdu umí. Proč tahle péče není cítit z Mokky nebo Astry či Insignie? Klíčové modely zůstaly někde na půli cesty...
A vidím ještě jeden háček - provozní náklady. Adam by si zaloužil mnohem zdatnější srdce. Spotřeba je prostě neúměrná a řeči o životnosti to nedokáží zakrýt. S touhle spotřebou dokáže jezdit nejeden prémiový sedan z opačného konce automobilového segmentu... (viz např. "...Klasické 320d v létě jezdilo stotřicítkou za skoro neuvěřitelných 5,2 litru...").
no design je čistě individuální záležitost, a tak jak se mi Opel celkem líbí, tak tohle se mi na živo opravdu nelíbilo..prvně na tom byla opravdu ošklivá zelenkavá barva ( to je zas individuální, protože ženě se to líbilo) ale celkově mi to připomínalo svou pastovostí provedení Smart forfour :-!
Na tenhle test jsem čekal a dopadl snad i lépe, než jsem očekával :yes:
Opel se hodně rozjel a poslední nové modely jsou čím dál lepší. Adam je opravdu povedené malé auto, které si každý může udělat tak, že stejných bude jen pár na světě.
Na městské posunování je atmosférický motor z mého pohledu lepší volba a těch 64 kW do té obydlené džungle stačí.
A ať si o barvě říká kdo chce co chce, je pěkná a autu sedí :yes:
postavit stylovku za rozumnou cenu. Nebo praktické rodinné auto za rozumnou cenu. Nebo velké auto za rozumnou cenu. Auto s velmi nízkou spotřebou za rozumnou cenu.
Postavit malého divného škrába s vysokou spotřebou, mizerně využitým vnitřním prostorem, dát na něj barvu hov*a a nasadit přemrštěnou cenu, to umí každý bl*ec.
Tohle auto vidím každý den u prodejce Opel. Vypadá ve žluté celkem dobře, takový průměr, ale abych za něj dal tolik peněz? To ani náhodou. Hlavně mi vadí, že Adam nepřináší nic nového, jen se snaží několika podbízivými detaily zakrýt nefunkčnost konceptu a na levné technice hodně vydělat. To nemůže fungovat.
Tak třeba Adam srovnejme s mým oblíbeným Twingem první generace. Auto za velmi rozumnou cenu a přesto krásná stylovka. Proč tohle auto vytahuji? Konstrukční řešení zde použitá zásadně předběhla dobu, proto je Twingo vyjímečné. Na délce jen 3,4 metru je uvnitř víc místa než v Adamu. Zadní sedadla sklopná včetně sedáku a posuvná. Jednoduše vyjímatelná. Lůžková úprava. Za pár korun stahovací střecha, později panoramatické okno. Moderní "barevný" interiér s různými vzory a doplňky. To už raději vzít Pandu 1. generace za 170 tisíc včetně klimy, oken v elektrice, centrálu, nalepit na ni rychlé pruhy jako měla edice Imola a mám do města mnohem praktičtější stylovku za pár korun :-)
twingo a panda s rychlejma pruhama stylovka? ty seš asi z jiný planety >:D uplně tě vidim jak máš doma naleštěný daewoo matiz s dodělaným led denním svícením a seš největší king na mekdrajvu >:-[]