Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo – Reklama na ticho!

Country Tourer existoval v insignii už v minulé generaci. Ten současný sází tak jako dosud na zvýšenou světlou výšku v kombinaci s přidanými plastovými doplňky karoserie. Ale pozor, to není všechno!
Zpět na článek
27. 12. 2017 20:15
27. 12. 2017 23:39
28. 12. 2017 01:02
28. 12. 2017 01:05
28. 12. 2017 01:59
28. 12. 2017 02:05
28. 12. 2017 01:57
28. 12. 2017 01:01
28. 12. 2017 01:04
28. 12. 2017 01:55
28. 12. 2017 02:00
28. 12. 2017 02:04
28. 12. 2017 02:07
28. 12. 2017 02:10
28. 12. 2017 02:02
28. 12. 2017 02:07
28. 12. 2017 02:12
28. 12. 2017 02:18
28. 12. 2017 02:23
28. 12. 2017 02:27
28. 12. 2017 02:33
28. 12. 2017 02:19
28. 12. 2017 02:26
28. 12. 2017 02:31
28. 12. 2017 12:03
27. 12. 2017 20:21
27. 12. 2017 23:24
27. 12. 2017 23:37
28. 12. 2017 10:18
27. 12. 2017 20:52
27. 12. 2017 21:11
27. 12. 2017 22:30
27. 12. 2017 23:22
28. 12. 2017 10:02
28. 12. 2017 13:55
28. 12. 2017 15:13
28. 12. 2017 16:30
28. 12. 2017 16:37
28. 12. 2017 19:14
29. 12. 2017 18:22
28. 12. 2017 16:55
28. 12. 2017 19:22
28. 12. 2017 19:40
29. 12. 2017 19:13
27. 12. 2017 22:57
28. 12. 2017 10:15
28. 12. 2017 01:26
28. 12. 2017 16:47
28. 12. 2017 20:45
28. 12. 2017 21:02
29. 12. 2017 03:58
29. 12. 2017 14:00
29. 12. 2017 15:58
29. 12. 2017 18:29
29. 12. 2017 19:32
29. 12. 2017 21:44
29. 12. 2017 22:12
29. 12. 2017 22:13
29. 12. 2017 22:18
29. 12. 2017 22:19
30. 12. 2017 08:13
29. 12. 2017 22:12
29. 12. 2017 22:38
29. 12. 2017 22:48
29. 12. 2017 22:56
29. 12. 2017 23:20
29. 12. 2017 23:26
29. 12. 2017 23:34
29. 12. 2017 23:38
30. 12. 2017 00:08
30. 12. 2017 00:14
30. 12. 2017 00:35
30. 12. 2017 00:38
30. 12. 2017 00:41
30. 12. 2017 00:42
30. 12. 2017 00:44
30. 12. 2017 00:47
30. 12. 2017 08:57
30. 12. 2017 10:11
30. 12. 2017 12:35
30. 12. 2017 12:44
30. 12. 2017 12:59
30. 12. 2017 13:19
30. 12. 2017 13:28
30. 12. 2017 13:52
30. 12. 2017 00:00
30. 12. 2017 00:12
30. 12. 2017 12:57
30. 12. 2017 13:01
30. 12. 2017 13:54
30. 12. 2017 15:49
30. 12. 2017 15:48
30. 12. 2017 18:40
29. 12. 2017 23:20
30. 12. 2017 08:18
30. 12. 2017 16:10
31. 12. 2017 01:50
31. 12. 2017 16:33
31. 12. 2017 17:34
31. 12. 2017 19:52
31. 12. 2017 19:55
31. 12. 2017 22:15
31. 12. 2017 01:57
29. 12. 2017 21:42
29. 12. 2017 23:50
29. 12. 2017 23:55
30. 12. 2017 00:03
30. 12. 2017 00:11
30. 12. 2017 08:36
30. 12. 2017 11:51
30. 12. 2017 15:14
30. 12. 2017 19:06
30. 12. 2017 19:27
30. 12. 2017 19:37
30. 12. 2017 20:36
30. 12. 2017 20:47
30. 12. 2017 20:57
30. 12. 2017 21:10
30. 12. 2017 21:37
30. 12. 2017 21:47
30. 12. 2017 22:23
30. 12. 2017 22:40
30. 12. 2017 22:46
30. 12. 2017 22:50
31. 12. 2017 01:22
31. 12. 2017 08:10
31. 12. 2017 08:37
31. 12. 2017 10:04
31. 12. 2017 02:02
31. 12. 2017 10:06
30. 12. 2017 21:38
30. 12. 2017 22:31
30. 12. 2017 22:50
31. 12. 2017 00:48
31. 12. 2017 01:12
31. 12. 2017 08:14
31. 12. 2017 08:59
31. 12. 2017 12:35
31. 12. 2017 22:14
1. 1. 2018 13:24
1. 1. 2018 13:23
1. 1. 2018 13:35
1. 1. 2018 13:58
1. 1. 2018 14:10
1. 1. 2018 16:18
1. 1. 2018 16:58
1. 1. 2018 22:46
3. 1. 2018 18:36
1. 1. 2018 16:54
1. 1. 2018 16:59
1. 1. 2018 17:02
1. 1. 2018 18:59
1. 1. 2018 19:02
1. 1. 2018 17:01
30. 12. 2017 16:38
29. 12. 2017 19:17
29. 12. 2017 21:08
29. 12. 2017 22:26
29. 12. 2017 22:35
30. 12. 2017 15:19
30. 12. 2017 17:05
30. 12. 2017 18:51
30. 12. 2017 19:04
30. 12. 2017 19:07
30. 12. 2017 19:19
30. 12. 2017 19:30
30. 12. 2017 19:49
30. 12. 2017 19:59
30. 12. 2017 20:47
30. 12. 2017 17:56
30. 12. 2017 18:52
29. 12. 2017 10:57
29. 12. 2017 18:41
29. 12. 2017 21:12
30. 12. 2017 13:09
30. 12. 2017 15:32
30. 12. 2017 18:52
30. 12. 2017 15:44
Avatar - _Karel_
27. 12. 2017 20:15
Country Tourer
Nemůžu si pomoct, ty černý plasty vypadají hrozně. To mělo být v barvě. Nebo minimálně alespoň měly zůstat kulatý, bez výběžku nahoře.
Jinak mi tahle verze dává smysl. Bohužel ale jen v naftě. Benzíny nic moc - 1,5T je slabší, a 2,0T už dost žere. A k autorovi - 191 kw a stovka za 7,7s - ne, nemyslím, že je to dobrá hodnota.
Rozbalit vlákno
92
Avatar - Hammunasakra
27. 12. 2017 20:17
Re: Country Tourer
Nemůžu si pomoct [odkaz]
Avatar - _Karel_
27. 12. 2017 20:26
Re: Country Tourer
No a? Tohle snad nevypadá líp? [odkaz]
Avatar - Skipper
27. 12. 2017 20:29
Re: Country Tourer
Vypadá. To je origo z výroby, nebo to nékdo lakoval později? (Produkci Audi moc nesleduji)
Avatar - _Karel_
27. 12. 2017 20:31
Re: Country Tourer
Jistej si nejsem, ale na Sbazaru jich je víc, nejspíš to jde origo. :-)
Avatar - white label
27. 12. 2017 23:17
Re: Country Tourer
Jo je to origo z výroby, prostě jen zaškrtneš plné lakování (za relativně rozumný příplatek) a máš ty plasty ve stejném laku (jako karoserii), navíc s matným! finišem, takže to pak vypadá nesrovnatelně lépe, než s plasty ala Fabia Junior ... :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 12. 2017 22:10
Re: Country Tourer
Tohle což je stejná kategorie [odkaz] spíš hůř

Snad jen původní originál [odkaz]

Ne nebere mě nic takovýho = ale asi sou tyhle oplastovaný verze lepší než SUV varianty = to je ale všechno :-)
Avatar - white label
27. 12. 2017 23:33
Re: Country Tourer
A co vypadá líp, japonský originál:
[odkaz]
Nebo ten německý:
[odkaz]
Avatar - Floyd
27. 12. 2017 23:39
Re: Country Tourer
Ten německý
Avatar - Hammunasakra
27. 12. 2017 23:59
Re: Country Tourer
Tobě se určitě víc líbí ten dražší

Ale konkurent je ten Pašík a ta A4 ;-)
Avatar - white label
28. 12. 2017 00:10
Re: Country Tourer
Tak tady máš A4 Allroad:
[odkaz]
[odkaz]
Chceš tvrdit , že tohle vypadá líp?:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 00:16
Re: Country Tourer
Viz já 22:10 ;-)

Ale je hezký jak ste s Karlem na blbou Insi vytáhli A6 = zvažovali ste léčení? Nebo foooorevwer a nikdy jinak :-)
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 00:22
Re: Country Tourer
Audi si sem přitáhl ty, tak nelži.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 00:31
Re: Country Tourer
Že bys to nepochopil? Nebo lhal? To je otázka :-)

Cenově i třídně = A4 nebo ten Pašík nebo ten Outback

A6 = kterou si vytáhl ty a pak i white.. však víš ;-)
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 00:43
Re: Country Tourer
Jestli vidíš zásadní rozdíl v lakování plastových lemů podběhů A4/A6....tvůj boj. Já jsem třídu neřešil, řešil jsem plastový lem. A audi jsem do diskuze nepřitáhl. To je tvoje nemoc.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 00:52
Re: Country Tourer
Rafinovaně napsáno :yes: :-)

Jo vidim = velkej rozdíl v celkovýmu dojmu A4, A6, Pašík = a ty s whitem taky = proto ste místo A4 kterou sem použil já sáhli po A6 = nebo? ;-)

Fakt čítankově nečestné a nesportovní = asi nemooooc :-)

Levný oplastovaný [odkaz] sou divný všechny = koukatelný je to až od úrovně A6 a proto ste jí taky oba vwytáhli ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 00:52
Re: Country Tourer
Rafinovaně napsáno :yes: :-)

Jo vidim = velkej rozdíl v celkovýmu dojmu A4, A6, Pašík = a ty s whitem taky = proto ste místo A4 kterou sem použil já sáhli po A6 = nebo? ;-)

Fakt čítankově nečestné a nesportovní = nějaká nemooooc? :-)

Levný oplastovaný [odkaz] sou divný všechny = koukatelný je to až od úrovně A6 = a proto ste jí oba vwytáhli ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:03
Re: Country Tourer
Viz já 0:52 ;-)

Co nový brejle? :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 01:05
Re: Country Tourer
Nemám žádný. Ještě je nepotřebuji. Na to jsem ještě moooc mladý.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:06
Re: Country Tourer
Takže taky nemooooc? :-)

Viz WL 01:06 tenhle odkaz je v pořádku = není to cenovej soupeř Insi ale budiž ;-)
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 01:28
Re: Country Tourer
Nalakovanej plast zůstane nalakovaným plastem, ať si je na Insignii nebo A6.
Tys měl potřebu dotáhnout sem Audi, a když to nevyšlo, zase jako vždy se vymlouváš jak malý děcko. Neporovnáváme motory, výbavu, jen blbej plastovej lem. A ty zůstaneš v každé diskuzi jen ubohým trotlem s psychickou poruchou. Budiž. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:31
Re: Country Tourer
Prosim tě = nevwymejšlej už ;-)

Neni to jedno = proto ste taky místo divně vypadajícího Pašíka Alltrack, ne zázračně působící A4 Allroad oba vytáhli přece jen líp vypadající A6 = víme to všichni :-)

Ty vwždycky dojdeš jen k tupejm urážkám :no:

A žádný budiž = já mám pravdu = ty ubohý děcka s psychickou poruchou ;-)

Pro vás 2 demagoooogy [odkaz] :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 01:59
Re: Country Tourer
Ale Hammu, Karel má fakt pravdu. Koukni se na diskuzi znovu a odshora. První příspěvěk Karel na téma plasty na Insignii, hned druhý ve 20:17 ty a A4 Allroad. Takže Audi jsi do této diskuze opravdu přinesl ty, ať se ti to líbí nebo ne.

Jinak já vlastním Passat Alltrack a jsem na to náležitě pyšný, celý automobilový život se mi líbily oplastované kombíky.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:04
Re: Country Tourer
No mě se celý život nelíbily = ale to je v zásadě fuk = fakt je považuju za lepší než SUV

Ale Floyde, Karel jen okecává = řeč je o A4 která neni zrovna cenovej soupeř Insi ale budiž. A6 je trochu jinde = ale to sem už napsal x-krát = naposled třeba 01:31
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:05
Re: Country Tourer
To nikdo nerozporuje, tedy aspoň já ne. A4 a A6 jsou taky cenově jinde, tak je jasný že i A4 All a A6 All budou jinde, a to fakt nejsem znalý v tomto auto oboru, ale najít na webu ceníky a porovnat ceny dokážu.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:07
Re: Country Tourer
Tak fajn = to je základ. Třídně i cenově jinde = a designově taky

Proto.. ale to už bych se opakoval :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 01:57
Re: Country Tourer
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:58
Re: Country Tourer
Fakt? Až tak? >:-[]
Avatar - white label
28. 12. 2017 01:06
Re: Country Tourer
Přesně tak, plné lakování lze objednat jak pro A6 all, tak pro A4 all, jde jen o to, co ti v plném lakování zrovna vyplivne google a ten ti spíš vyplivne A6 all.
Tady je A4 all v plném laku přímo z konfigurátoru:
[odkaz]
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 01:01
Re: Country Tourer
To je pravda. Ale to KilieHammu nepřizná >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:01
Re: Country Tourer
Už přiznal ;-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 01:04
Re: Country Tourer
Tak že by do roku 2018 s novým předsevzetím? Ooo pane, ty to vidíš. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:05
Re: Country Tourer
Že budeš nejdřív číst a až pak reagovat? Skromný předsevzetí ale.. :yes: :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 01:55
Re: Country Tourer
Ale čumáčku, jak já to vidím, hned druhý příspěvek v této diskuzi (20:17) je A4 Allroad, což je Audi, a ten příspěvek si sem postnul ty. Takže jaképak brýle?
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:59
Re: Country Tourer
Buzničko proč mi řikáš čumáčku? ;-)

Takže k brejlim i mozek = až to zpracuješ = tak se ozvi :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:00
Re: Country Tourer
Mě neurazíš, na to nemáš.

Viz já 01:59
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:02
Re: Country Tourer
Proč bych tě urážel? :-|

Ptám se proč mi ty řikáš čumáčku?

Viz já 01:59 = furt to nechápeš. Asi bys měl fakt nejdřív číst = a až pak reagovat. Asi je to vlastně dobrý předsevzetí ;-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:04
Re: Country Tourer
Hammu, takže než to zabalíme do peří, ještě jednou pls. Mrkni se na úplně první příspěvěk v diskuzi, ten co je od Karla, a pak si najdi úplně první reakci na ten úplně první příspěvek v diskuzi, jež je nespochybnitelně od tebe, a napiš mi pls co vidíš na tom odkazu když na něj klikneš. Děkuji.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:07
Re: Country Tourer
Hele nechci tě urážet = ale za dobu co se mi opakovaně snažíš vysvětlit svý nepochopení = sis to fakt moh už přečíst = než si kazit renomé ;-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:07
Re: Country Tourer
>:D >:D >:D
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:10
Re: Country Tourer
Tak ještě jednou pls a pomaleji:

Mrkni na úplně první příspěvěk v diskuzi (Karel) a pak na první reakci něj, tu jsi psal ty, to nepopřeš. A ve tvé reakci je link na foto Audi A4 Allroad. Čili jak ti pak napsal Karel, Audi si do diskuze přitáhnul opravdu ty. Neřeším, co jste řešili dál, jen toto.

Pokud ale toto popřeš, nemáme se o čem dál bavit a radši to zabalíme...
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:12
Re: Country Tourer
Tak ještě jednou a velmi pomalu = tohle nikdy nikdo nepopíral. A o tom = to přece není! Tohle není jako ta ocel ;-)

Na to je jedinej lék = odložit co si myslíš a přečíst si to s otevřenou myslí znova
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:02
Re: Country Tourer
A proč čumáčku? Protože si takovej miloučkej, jak kolem sebe kopeš,a přitom je to zbytečný.

Na druhou stranu ale já tě chápu, nedávno jsem taky tady stvořil takovou obr botu na téma ocel, a taky jsem se nechtěl vzdát svého přesvědčení. Dnes vím, že tím že nejsem kovaný v tomto oboru, že se mám pustit své pravdy a nechat se poučit zkušenými. Tak co kdybys udělal to samé, vždyť si tím akorát kazíš renomé.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:05
Re: Country Tourer
Já teda čumáčku řikám = z hodně jinejch důvodů >:-[]

Nechápeš = přečti si diskuzi = a pak možná něco jako pochopení přijde ;-)

Zatim si furt mimo :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:07
Re: Country Tourer
Já tu diskuzi četl, a podrobně, celou, žil jsem v bní s vámi, jen jsem nevstupoval, takže vím.

Jen mi pls odpověz na to oč jsem tě slušně požádal.
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:10
Re: Country Tourer
Tu ocel si pamatuju ;-)

Ale tady je to neprůstřelný = od začátku se vyjadřuju jednoznačně = a neni v tom žádnej omyl

Vidim tam pochopitelně to co ty = rozdíl je že ty to nechceš pochopit = nebo co :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:12
Re: Country Tourer
Já si tu ocel už taky pamatuju >:D Holt každej jsme odborník ve svém oboru, kdybychom byli všichni autaři, tak nemáme žádný doktory atp. >:D

Neprůstřelný to fakt je. >:D >:D >:D
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:14
Re: Country Tourer
V poho = stane se

Však jo = neni to o třídu větší dražší hezčí A6 ;-)

Prostě u aut o třídu výš a dráž = to už trochu jde [odkaz]
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:18
Re: Country Tourer
Hammu, tak jsem znovu prošel celé inkriminované vlákno a to co ti napsal Karel v 00:22 a následně v 00:43 je pravda - Audi si do diskuze přitáhl ty, a to hned ve 20:17.

Přestřelka A4 Allroad, A6 Allroad, VW Passat Alltrack a ICT začala až pak.

Tak už to proboha přiznej >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:20
Re: Country Tourer
Ale o to přece nejde! A píšu to od první chvíle!

Nejde o Audi ale o třídu. Prostě u dražších aut a jedno jestli A6 sou ty plasty lepší [odkaz]

Tak už se proboha zapni >:D
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:23
Re: Country Tourer
Ano, souhlasím, jsou lepší

A teď se zapni ty a koukni na 20:17 a svůj příspěvek - je tam Audi?
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:24
Re: Country Tourer
Proč furt opakuješ tu hloupost o Audi? ;-)

Teď se konečně zapni = a koukni hned na muj druhej příspěvek ve 22:10 = to dáš :-)

Nebo koukni na Karlovu reakci na muj první příspěvek = Audi A6 = no a o tom to je ;-)

Prostě je to jako na A3 reagovat třeba 3er = WL a Karel nasadili vyšší level = kterej fakt vypadá líp. Já dal odkaz na A4 = která z mýho pohledu vypadá podobně šik jako oplastovaná Insi kterou Karel kritizoval
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:27
Re: Country Tourer
Ale já ji neopakuju - v diskuzi s pány kolegy si rozporoval, žes Audi dotáhnul do diskuze ty, no a já ti jen píšu, že maj pravdu, a to hned ve druhým příspěvku ve 20:17

Vše ostatní A6 etc. je už jen váš boj, o tom se zde nebavíme
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:30
Re: Country Tourer
Já vim že vy se nebavíte = viz hned muj 2. příspěvek = já se bavim = a to od samýho začátku ;-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:33
Re: Country Tourer
Ok, takže já to uzavřu tímto: Souhlasím s Karlem, žes Audi dotáhnul do diskuze ty a to hned ve 20:17, co se z toho pak vyvinulo je mi buřt, to je váš boj, i když věřím že občanky si kvůli tomu trhat nebudete.

A s tímto se loučím a jdu do peří. Brou
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:34
Re: Country Tourer
Taky ;-)

A s Karlem pochopitelně viz diskuze nelze souhlasit = na mou A4 která nevypadá nic moc vytáh A6 = no a o tom to je

A to je jasný okamžitě = hned od mýho 2ho příspěvku = že to v půl třetí ráno neni ukončený = to je.. :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:19
Re: Country Tourer
Mě se líbí každý takto oplastovaný auto, i ta A4 Allroad >:D

Má to svoje plusy i minusy, ale což, každej jsme nějakej. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:21
Re: Country Tourer
Tvoje věc = mě přijde vzhledově nejproblematičtější Alltrack = ale to neni důležitý

Jak píšeš každej sme nějakej = já kdybych musel dám jednozanačně přednost oplastovanýmu kombi před SUV

Naštěstí nemusim :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:26
Re: Country Tourer
Já taky nemusel, ale chtěl jsem. A leveloval jsem i XC70 CC, což je nádherná severská práce, srdeční záležitost. Ale D5 jsem už nechtěl, D3 mi bylo málo a D4 pořád ne a ne sehnat v tý barvě co sem chtěl a s výbavou co sem chtěl/musel mít >:D >:D >:D

A tak mám Alltrack full package a jsem happy >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:29
Re: Country Tourer
No to je ale ideál = mít co chci :yes: :-)

Já sem double hybrid = a taky happy. A asi se nám to šíří redakcí = kolega po C5 plánuje [odkaz]
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 02:31
Re: Country Tourer
Hybrid nemusím, nikomu tuto ekologickou věc neberu, každého co se mu líbí
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 02:34
Re: Country Tourer
Jj někomu prej i oplastovanou.. věc :-)

Hybrid nemám jen kvůli ekologii = ten záběr od první chvíle = to žádnej spalovák nedá. Jízda potichu z a do garáže = je taky neuvěřitelná návyková pohoda

Ale nenutim = každýmu co se mu líbí
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 01:17
Re: Country Tourer
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:28
Re: Country Tourer
Viz já 01:27 ;-)
Avatar - white label
28. 12. 2017 01:23
Re: Country Tourer
Zatím je to u něj pořád spíš : Oooo Já Pán, vidím jen to, co (a jak) vidět chci...
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 01:27
Re: Country Tourer
Zatim je to furt nečestný a nesportovní = a tak navwěky :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 11:24
Re: Country Tourer
Přitahuju sem audi [odkaz] :-)
Avatar - Floyd
28. 12. 2017 12:03
Re: Country Tourer
V 11:24 si sem přitáhnul Audi
Avatar - wakantanka
28. 12. 2017 13:52
Re: Country Tourer
horší ako hašterivá ženská čo musí mať vždy posledné slovo. 50 príspevkov a nič podstatné k téme. Počul si už to porekadlo : Hovoriť striebro - mlčať zlato? Skús si z toho niečo vziať do nového roka. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 11:00
Re: Country Tourer
Moje řeč = stačilo aby věřili mýmu hned 2. příspěvku = a mohli sme si to ušetřit :-)

A oni ne a ne a zkoušeli to popírat a okecávat atd. = a takhle to pak dopadá ;-)

Stejně ten 2. příspěvek platí = to se prostě okecat nedá :-)
Avatar - white label
28. 12. 2017 00:29
Re: Country Tourer
A6 jsem vytáhl proti tvému Outbacku, který se s A6 Allroad běžně srovnával, a Karel to dával pro srovnání s tvým! odkazem na Audi A4 Allroad (20:17), jak to vypadá lakované,
mimochodem novější A4 Allroad rozhodně nevypadá hůř, než starší A6 Allroad.
Takže jak Audi Allroad, tak Ouback si tady dotáhl jako první ty! Takže tvé překrucování je jako obvykle pouze trapné...
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 00:33
Re: Country Tourer
Ftipný jako vwždy ;-)

Jinak viz já 0:31 :-)
Avatar - white label
28. 12. 2017 00:51
Re: Country Tourer
Ztráta času s tebou, jako obvykle, sbohem a šáteček...
Avatar - Hammunasakra
28. 12. 2017 00:54
Re: Country Tourer
Pokus o ústup se ctí? :-)

A6 fakt ne = s tim nic nenaděláš ;-)
Avatar - miromen
27. 12. 2017 21:04
Re: Country Tourer
Takhle z fota mi plasty u te audiny přijdou o něco vkusnějši než u Insignie, kde to docela umocňuji jak piše _Karel_ pravě ty vystupky. Realně to muže byt však jinak.
Avatar - white label
27. 12. 2017 23:19
Re: Country Tourer
To víme dávno, že si nemůžeš pomoct, když vidíš nějaké Audi... >:D
27. 12. 2017 20:21
Re: Country Tourer
když si nemuzes pomoct, tak tu radeji vubec nereaguj ty nudná trubko :-) Plasty jsou dobrý, benzinak komfortnější a ty vyrezy na plastech skvele >:D
Avatar - JohnST
27. 12. 2017 21:19
Re: Country Tourer
Suhlasim s Karlom co sa tyka motorizaciia a tie plasty su nedorobok. Myslim si, ze po kupe Oplu Peugeotom to nebude mat Opel vobec lahke, aby sa v Europe presadil a najma v strednej triede. :-!
Avatar - Floyd
27. 12. 2017 23:24
Re: Country Tourer
Nemůžu si pomoct, ale právě takto se to mě líbí. Obdivuji zvýšená oplastovaná kombi, sám jedno takové mám, dávají mi větší smysl než SU V.
Takže za mě Ano.
Avatar - _Karel_
27. 12. 2017 23:29
Re: Country Tourer
Pašíku ty plasty sluší přeci jen víc. U Insi se podle mě nepovedly.
Avatar - Floyd
27. 12. 2017 23:37
Re: Country Tourer
Ok. Souhlasim. Je pravda že já nemám bílou a proto ten rozdíl není tak markantní.
Za toho pamatováka ohledně Pašíka :yes:
Avatar - _Karel_
27. 12. 2017 23:44
Re: Country Tourer
Ty lemy kolem blatníků mají u Insi asi 10cm. U Passatu je to o kousek míň, přidáš výstupky a na (jak správně říká label) Juniora je zaděláno.
Avatar - white label
28. 12. 2017 00:01
Re: Country Tourer
Ano, čím větší síla/výška těch nelakovaných lemů, tím větší "průser" (opticky větší díra).
Třeba Mazda tohle zvládá podstatně líp u větší CX-5 (včetně té předchozí), než u menší CX-3.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 00:05
Re: Country Tourer
A já si pořád říkám, proč mě zrovna CX-3 nebere.
28. 12. 2017 00:02
Re: Country Tourer
Vystupky sou tam aby se plasty neprotocily. Nejsou pevnou soucastni blatniku, jsou tam jen nacvaknuty.
Avatar - white label
28. 12. 2017 00:13
Re: Country Tourer
To je možné (potom je pochopitelný), ale tomu vzhledu to bohužel nepomůže, naopak...
Avatar - Emel
28. 12. 2017 10:18
Re: Country Tourer
Ovšem ten zub by klidně mohl být schovaný vespod.
Avatar - white label
27. 12. 2017 23:40
Re: Country Tourer
Větší smysl mohou klidně dávat i s plným lakováním, které je dnes běžné i u těch SUVéček.
Avatar - white label
27. 12. 2017 23:36
Re: Country Tourer
Ten výběžek je nepochopitelný a "díky" němu vypadá ICT jako nevybalená z ochranného obalu pro přepravu na prodejní autosalon.
Avatar - Barrichello
28. 12. 2017 09:14
Re: Country Tourer
Benzíny sou super, akorát v sedanu no a musí se to auto jmenovat Buick Regal GS >:D Pak je tam 3,6 V6 >:D
Avatar - sargis
27. 12. 2017 20:52
je mi smutno
posledny poctivy Opel...takyto motor+podvozok a velkost auta uz asi od Opla neuvidime...skoda, skoda...
Rozbalit vlákno
3
27. 12. 2017 21:11
Re: je mi smutno
To nevim. Oplastovany kombik se ctyrvalcem co jezdi za 10... V americe a australii do toho alespon porad davaji 3.6 V6.
Avatar - Barrichello
28. 12. 2017 09:16
Re: je mi smutno
poslední poctivý Opel od GM no. Další už budou žabožroutské voračky :-) Naštěstí si furt můžeš nechat přivézt Buick z USA či Kanady, žeee >:D
Avatar - 3_diamanty
28. 12. 2017 12:19
Re: je mi smutno
pritom len 560L kufor v 5m kombiku? to je len o 30L viac ako ceed kombi .. sila :-O

superb je ina liga
Avatar - Hittman
27. 12. 2017 22:30
Dodnes
lituji, že jsem koupil supa a ne insignie...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
27. 12. 2017 23:22
Re: Dodnes
Proč? Snad ne k vůli vzhledu?
Avatar - 3_diamanty
28. 12. 2017 10:02
Re: Dodnes
teda aspon mne sa superb kombi paci viac ako toto audi/volvo s maximalne nevkusnym oplastovanim ... navyse superb je aj kompaktnejsi sikovnejsi ako tento megakombik tvariaci sa ako auto strednej triedy.. pritom je vacsie ako E klasse... ale kabinou pritom pripomina malu corsu... akoze insignia ma nazivo sklamala voci tym prvotnym super bomba fotkam... v reale je to nemastne neslane auto... a vedla mazdy 6 aj napriek kolosalnym nepochopitelnym rozmerom az docela nenapadne a nudne ... akoze fakt nakoniec si clovek povie zlate superbecko... zlata 6tka od mazdy... tie sa aspon na nic nehraju a su same sebou a aj rozmerovo este vcelku unosne a v kabine maximalne solidne na dany segment
Avatar - wakantanka
28. 12. 2017 13:55
Re: Dodnes
No čo ti ja viem? Čo vídam majiteľov Superbov Combi oboch generácií tak si pri odbočovaní nadchádzajú ako keby ťahali za sebou ešte náves s prívesom. :-) Takže toľko k tej kompaktnosti. >:D
28. 12. 2017 15:13
Re: Dodnes
iste, ze superb je alternativa, ale bohuzial uz o dost drahsia...220k verzia vybava style je v ceniku 36 290€ a tento opel v cene 32 090 a 260k 4x4, takze este ostane aj na tie premiove svetla za 1400€...urcite ak niekto zvazuje auto v tehto cenovej kategorii, tak ma moznost vyberu
Avatar - wakantanka
28. 12. 2017 16:30
Re: Dodnes
Pockaj ako ti o chvilu niekto vysvetli, ze Skodovka sa za cennikove ceny nekupuje a ked ju beries do fleetu duplom nie. :-)
Avatar - Emel
28. 12. 2017 16:37
Re: Dodnes
Ona se za ceníkové ceny nekupuje ani ta Insi. Jako malá firma dosáhneme na větší slevy u Opelu. Tím neříkám, že to je dobře... Opel se až podbízí, osobně je mi docela sympatický třeba přístup Mazdy, která dává slevy spíš symbolické. Ale jako zákazník vybírám i přes peněženku, to je jasné.
Avatar - wakantanka
28. 12. 2017 19:14
Re: Dodnes
On Opel vseobecne aspon u nas ma vzdy nejake dni ci ine akcie. Takze v konecnom dosledku je ten cennik skor orientacny a zalezi co kde zjednas nezavisle na tom ci si FO alebo PO. Inak co sa Mazdy tyka, dopocul som sa ze vraj u nas v PO su velmi ustretovi co sa cien tyka oproti zvysku SK.
29. 12. 2017 18:22
Re: Dodnes
Otázkou je, jak by to dopadlo po dovybavení (k mé spokojenosti, ne nutně na v rámci možností stejnou úroveň). Věřím, že u Opelu bude výsledná cena (tedy po slevě) lepší (v ČR). Ale v ceníku... Když jsem si totiž kdysi četl výbavu Superbu, tak jsem začal u L&K a skončil jsem snad o dvě výbavy níž, protože mi přišlo, že je tam příliš zbytečností. U Insignie jsem tenhle pocit neměl. Tam je i ta nejvyšší výbava relativně chudá.
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 16:55
Re: Dodnes
Co to prosímtě zase plácáš? Co je na Superbu kompaktního? A kabina Insi velikosti Corsy?
:-O
Avatar - white label
28. 12. 2017 19:22
Re: Dodnes
Prostě klasicky plácá (sis ještě nezvykl?), ale v jednom má částečně pravdu, opticky! opravdu vypadá aktuální Superb, právě vedle Insi, relativně kompaktně.
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 19:40
Re: Dodnes
[odkaz]
[odkaz]

Tak to bych se hádal. Podle mě se zadek škodovákům přece jen povedl líp, aktuálně jak Astra tak Insi v kombíku horší, než krátké verze, ale nic ani vzdáleně "opticky kompaktního" na Superbu nevidím.
29. 12. 2017 19:13
Re: Dodnes
potvrdzujem. Naozaj vypada kompaktnejsie, aj ked ma superb dlhsi razvor. Ale nielen celkovou dlzkou je mensi o nejakych cca 15cm ale aj opticky je supeb taky usadenejsi. Za mna uz insi je privelmi dlha aj ked teraz jazdim 4,8m dlhym kombikom.
27. 12. 2017 22:57
...
Kodiaq 2.0 TSI jazdí za 10 tiež.. čo je vyššie auto, ale zase má o nejakých 60kW menej.. spotreba Insignie je úplne v pohode. Za menej to s benzínom proste zatiaľ nejde :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
28. 12. 2017 10:15
Re: ...
10 je asi dost defenzivní jízda. A těch +50kW tam taky úplně cítit není.
28. 12. 2017 01:26
Cenovka
Ta cena je fakt neuveritelna. :yes:
Premie si zda se sekci nad milion uz komplet prebrala, je pekny, ze Opel umi nabidnout takhle nadupane auto za takovou lidovku.
Rozbalit vlákno
0
28. 12. 2017 15:00
superb ma svoj scout?
autor v uvode uvadza : "Škoda Superb tak má svůj Scout, Volkswagen Passat zase Alltrack ..." ale ten sa u nas nepredava, tak naozaj ma superb scout, alebo je to omyl a autor myslel octaviu?.....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
28. 12. 2017 16:57
Re: superb ma svoj scout?
:yes: dobrej postřeh a dobrá haluz od autora.
Avatar - white label
28. 12. 2017 18:59
Re: superb ma svoj scout?
Alltrack se prodává i u vás:
[odkaz]
Superb Scout je opravdu nesmysl, v minulé generaci byl pouze Outdoor paket.
Avatar - Emel
28. 12. 2017 19:34
Re: superb ma svoj scout?
Dělal to myslím nějaký úpravce taky...
Avatar - Emel
28. 12. 2017 16:47
Hvězdy
Kolik to dostala Insi se stejným motorem minule, 3,5*? Ale nic proti... to auto (a hlavně motor) je kontroverzní a každý redaktor to může vidět po svém. Na 4* by se asi shodli všichni :-)

Za mě je Insi hodně povedené auto s pár mouchama, které se dají odpustit díky agresivní cenové politice. Osobně třeba hodnotu 0-100 za 7,7s u auta s 260k a 4x4 za "velmi dobrou" nepovažuju...
Rozbalit vlákno
133
28. 12. 2017 20:45
Re: Hvězdy
Já si třeba myslím, že parametr 0-100 o ničem nevypovídá. Mě by spíš zajímalo, jak se umí odlepit z místa po sešlápnutí plynu (tzn. připojit se z vedlejší do provozu; s touto disciplínou si vůbec nerozumí koncernová DSGčka) a pak by mě zajímala pružnost. Já mám na autě ze 140ti kW psáno totožné zrychlení jako tahle insignie (Passat), mám ho v manuálu a díky tomu se z místa se umí odlepit bez prodlevy, ale samozřejmě zase to je jen předokolka a ta přední kola nedokážou přenést veškerý moment motoru. Na suchém pevném povrchu to je jedno, už na mokru to ale může být na odpich z místa limitující faktor. ... A hlavně by mě zajímala nějaká nezávislá měření. Údaje od výrobce mě až zas tak neberou, o svém Passatu (byť na můj vkus jede výborně) si iluze nedělám, ještě generace B5 měla za V6 142 kW uváděné zrychlení z nuly na sto za nějakých 9 sekund, s automatem pak přes deset. Ano, byl to atmo benzín, ale auto bylo lehčí. Takže dnešních 7,7 u mého passatu mi přijde trošku nadnesených (a tohle zase platí pro celý koncern).
Avatar - Emel
28. 12. 2017 21:02
Re: Hvězdy
Odlepení z místa je přece právě tohle, ne? Koncernová auta si s tím rozumí náramně, namátkou:
[odkaz]
[odkaz]

Insignia nejede špatně, ale na 260k teda nejede. Hoši z Polska si ji zatím do parády nevzali, tak třeba: [odkaz] . Myslím Shrek tu psal, že je výkon omezen snad pro prvních pět kvaltů cca. na 240k... což by to zhruba vysvětlovalo, na nějakých 230-240k už to dejme tomu jede.
29. 12. 2017 03:58
Re: Hvězdy
hele, to s tim odlepenim z mista je presne ten problem, ktery je nazorne z toho videa videt. kdyz pominu ten fakt, ze se tam hrabes v menu, aby sis "to" nastavil do spravneho rezimu, pak je tam videt jeste ta cca dvouvterinova prodleva mezi privedenim motoru do otacek a naslednem rozjezdu. to je ten podstatny problem. ja mam v aute spojku a plyn, rozjizdim se zcela spontane podle potreby. vim i z aut s hdm, ze nemaji problem po seslapnuti plynu okamzite reagovat. ale s pri presednuti do dsg jsem se opakovane na krizovatce dostaval do prekernich situaci, protoze reakce na seslapnuti plynu je v prvnich okamzicich naprosto nulova. takze prave koncernova auta s dsg jsou na tom pomerne spatne, vcetne meho sefa, co ma dsg v audine se stejnym motorem jako mam ja (140kW) ktery si toho rovnez vsiml, ze mi v reakcich vubec nestaci (rozjezd). take ta dsgcka jsou pomerne celkove blba jemne manevrovani (treba na parkovisti).

o tehle konkretni insignii nic nevim, nerozumim tomu, proc by mel nekdo v tom aute omezovat vykon na nizsich kvaltech. ale opravdu o tom nic nevim.
Avatar - white label
29. 12. 2017 14:00
Re: Hvězdy
To co vidíš na tom videu je rozjezd s Launch Control. kdy se auto záměrně! drží chvíli na brzdě spolu s plynem a brzdový pedál se uvolní až v momentě, kdy má motor otáčky vhodné k rychlému rozjezdu.
Takže k tomu tvému: "...je tam videt jeste ta cca dvouvterinova prodleva mezi privedenim motoru do otacek a naslednem rozjezdu. to je ten podstatny problem...", ti můžu s klidem napsat, že hlavní problém je na tom tvé nepochopení aktuální situace.
Mimochodem zkus stejný (nebo dokonce lepší) čas zajet "spontánně" se stejným autem se spojkovým pedálem.
Pokud se chceš vyjadřovat ke konkrétním konfiguracím (s dsg) se kterými máš případnou osobní zkušenost (byť jen krátkou), nemám s tím problém, ale to tvé zobecnění na všechny dsg (unisono), je mimo mísu.
Reálných srovnávaček kdy dsg při pevném startu ujelo manuálu (ve stejném autě) je plno, takže pokud by měly všechny dsg problémy s odlepením z místa (jak tvrdíš), nebylo by to možné ani v jednom případě.
S dsgéčky (hlavně mokrými) mám najeto přes 100 tis. km (není to moc, ale málo taky ne), i když především v hh, do kterých se hodí určitě spíš, než do běžné produkce, kde by měl mít před rychlostí (řazení) přednost komfort a uživatelská přívětivost (ideálně hdm, které mám u většího auta). Přesto jsem nikdy neměl (s dsg) problém při manévrování na parkovišti, nebo problém s opožděnou reakcí při rozjezdu s křižovatky apod. Ten mají mnohem častěji právě uživatelé manuálů, kteří s nimi umí vždy dokonale zacházet především teoreticky (čest výjimkám), tedy např.na diskusích.
Zrovna tady Emela jsem svého času svezl ostřeji v pětkovém GGTI/dsg po trati, kde se dřív jezdily závody do vrchu, tak se ho můžeš na ty údajné prodlevy a opožděné reakce dsg zeptat.
29. 12. 2017 15:58
Re: Hvězdy
Ehm, a nepsal jsem přeci, že jde o nějaký speciální mód? Já si myslím, že jsem situaci pochopil náramně dobře. Tenhle launch control není něco, co bys v praktickém provozu použil, tedy je to jen libůstka pro sprinterské soutěže, tímto těžko můžete argumentovat proti mému prakticky zjištěnému tvrzení, že to reaguje při rozjezdech pomalu.

Máš samozřejmě pravdu, že někteří majitelé s manuály se rozjíždí hůře než DSGčka, pravda je také ta, že i ti dobří řidiči mohou čas od času spojku pustit blbě (stává se to i mě, samozřejmě) a v takových případech má v podstatě jakýkoliv automat navrch.

Toliko najetých kilometrů s DSGčkami jako Ty nemám, ale jel jsem jak mokrá, tak suchá, jezdil jsem i různé HDM a samozřejmě plejádu manuálů, tedy s klidným srdcem můžu říci, že rozjezdy s DSG (a tady obecně mluvím o jakémkoliv automatu tohoto typu, nejen koncern) patří k tomu horšímu, co se dá sehnat. Pojížďky na parkovišti jsou výživné zejména v okamžiku, kdy nejsi úplně na rovině. Na těch reakcích při rozjezdech hodných notorika se solidní hladinkou pochopitelně trvám.

Celkem legrační je, že výrobce vynáší DSG do nebes, co se týče zrychlení a tak, přičemž modely s DSG jsou přinejlepším stejně rychlé jako klasické manuály, pokud jsou ve stejných modelech...

edit: Ještě by mě zajímalo, kolikrát si můžeš tenhle launch control start udělat, než ty spojky zlikviduješ.
Avatar - white label
29. 12. 2017 18:29
Re: Hvězdy
V tom nastavení pouze omezili esp a v jednom případě přepnuli do sportovního módu.
Nejde o Launch Control jako takový, jde o tvou argumentaci, která byla v tomto případě prostě mimo. K Emelovým odkazům jsi argumentoval údajnou prodlevou mezi přivedením motoru do otáček a samotným rozjezdem, jako určitým obecným nedostatkem dsg, jenže on to nebyl negativní důsledek dsg, ale naopak záměr, pro co nejrychlejší "odlepení" (viz má předchozí reakce). DSGéčka se kterými jezdím, rozhodně nereagují pomalu ani při běžných rozjezdech (ve srovnání s manuálem u stejného auta). Stejně tak nemám žádný problém při pojížďkách po parkovišti, které není úplně na rovině. Jediný problémem může být velmi pomalé popojíždění v koloně v módu D, stačí ale přepnout do S módu, nebo dát v manuálním módu jedničku a je po problému. DSG potřebuje citlivější nohu na plynu ve srovnání s hdm (o manuálu nemluvě), ale jak si na něj zvykneš a dostaneš ho do pravé nohy (chce to nějaký čas, jehož délka je "individuální") poslouchá parádně.
Legrační je, že je to přesně naopak, než tvrdíš ty, protože modely s dsg zrychlují (0-100) přinejhorším! stejně rychle, jako shodné modely s manuálem.
Např. vzpomínané pětkové GTI má lepší zrychlení (0-100) s dsg o 0,3 s a třeba aktuální GR o 0,5 s.
A pokud chceš mluvit o dvojspojkách úplně obecně, tak zkus někdy PDK a ani to nemusí být zrovna v 911ce. Jezdím občas s Macanem GTS a tam se na dvojspojku nedá říct ani popel...
29. 12. 2017 19:32
Re: Hvězdy
Obecně máš lidi, kteří se snažili pochopit, jak ta převodovka funguje, a dostat z ní maximum. Ty pak kolikrát samotná interakce s ní baví. Dělá, co očekávají, a ví, jak na ni. A pak lidi snažící se hlavou prorazit zeď. Ta převodovka funguje, jak funguje. Nepřizpůsobí se.
29. 12. 2017 21:44
Re: Hvězdy
ja dsgcko u vw chapu - je to sila marketingu, kdy se zavodnikum teoretikum vysvetli, jak budou nejrychlejsi na semaforech a diky tomu se jim prodava laciny ksunt (dsg) za cenu poctivych automatu s hdm.
Avatar - _Karel_
29. 12. 2017 22:12
Re: Hvězdy
Co třeba - je to (mimo levné horší modifikace) celkem normální automat, stejně jako nemalá část ostatních mainstreamových(!!) automatů není dokonalý, a velká část řidičů to nijak neřeší. Není na to třeba žádná masírka skrz "závodníky".
Mám dva kamarády s OII DSG a oba jsou už pár let spokojení. I po přímém dotazu na DSG. Samozřejmě to nevylučuje, že ty jako náročnější řidič s ní máš problém, ale není nutno z ostatních dělat ubohé ovce podléhající reklamním masírkám. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 22:13
Re: Hvězdy
Nech už toho = dneska už je to natvrdo napsaný v každym druhym testu

Ne že ty si spokojenej = že ostatní ne ;-)
Avatar - _Karel_
29. 12. 2017 22:18
Re: Hvězdy
Čti si testy a neotravuj. Na nic jsem se tě neptal.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 22:19
Re: Hvězdy
Ubohá ovce podléhající reklamní masírce ;-)

Zkus taky číst = doporučuju [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
30. 12. 2017 08:13
Re: Hvězdy
jsem daleko od nazoru, ze "stastni" majitele dsg jsou ubohe ovce. chces-li u vetsiny koncernovych vozu automat, nemas jinou moznost. nekomu ty necnosti nevadi, nekdo tam vidi ty papirove prednosti, drtiva vetsina lidi nad tim neuvazuje. ze to je mezi automaty lacina precodovka, o tom asi netreba pochybovat.
Avatar - Machýrek
29. 12. 2017 22:38
Re: Hvězdy
VW dava dsg k motorum napric, k motorum podel davaj hdm, tak to maj proste nastaveny, kde v tom vidis nejaky marketing pro zavodniky?
Dvouspojky co jsem jel, i nekoncernove, me pri pojizdeni v kolone apod. vzdycky trochu lezly na nervy. Zrovna nedavno jsem stravil asi 2 hodiny pojizdenim v kolone v golfu s kvedlackou a celou dobu jsem premyslel, jestli bych tam chtel to dsg mit nebo ne. Zalezi co komu vic vyhovuje.
Edit: v GLA je myslim taky dvouspojka, tam mi chovanim jedina prisla jak hdm.
Avatar - _Karel_
29. 12. 2017 22:48
Re: Hvězdy
DSG jsou i u motorů podél.
Avatar - Machýrek
29. 12. 2017 22:56
Re: Hvězdy
Jasne, obecne dvouspojky jo. Jedna takova mi stoji v garazi. Myslel jsem to jen ve vzahu k VW.
Avatar - white label
29. 12. 2017 23:20
Re: Hvězdy
Který Volkswagen, s podélně uloženým motorem, má aktuálně DSG?
Audi má S-tronic, Porsche PDK.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 23:26
Re: Hvězdy
Snad Touareg?

Ty si fanda, propagátor atd. = ty bys to měl vědět ;-)

Nebo to byla řečnická otázka? :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 23:38
Re: Hvězdy
Nojo v těch lepších modelech koncernu to naštěstí už nějakou dobu nahrazujou..

Tak DSG měl Touareg I.

Tak jakej model si myslel?
Avatar - white label
30. 12. 2017 00:08
Re: Hvězdy
I první generace Touaregu měla TipTr., akorát 6st. Máš v tom zase hokej, ale tradičně ti to nebrání v nutkání vwynášet obecné kritické fundovwané závwěry. >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 00:14
Re: Hvězdy
Nejen první generace Touaregu kde sem fakt myslel že snad byla je běžně inzerovaná s DSG [odkaz] ale to může bejt blábol = uznávám :-)

Komerční názvy pro techniku nemaj žádnou hodnotu = výrobci a koncern je tim známej klidně použije stejnej název quattro pro x různejch technickejch řešení. Tiptronic v Touaregu je teda co konkrétně? Jaká převodovka jakýho výrobce?
Avatar - white label
30. 12. 2017 00:35
Re: Hvězdy
Tiptronic je ochranná známka Porsche pro režim ručního řazení v automatických převodovkách. toto označení požívá také Audi a Volkswagen pro hdm automaty s možností manuální volby jednotlivých převodových stupňů.
Ad odkaz na inzerát na Touareg II. g., je tam jasně 8TT (TipTronic), 8DSG by byla samozřejmě kravina.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 00:38
Re: Hvězdy
No dyť to sem napsal = nemá to žádnou hodnotu = je to nicneříkající komerční pojmenování :-)

A bylo to už jak převodovka od Aisinu tak ZF a viz odkaz a mraky jemu podobnejch nějak sem myslel že v nějaký generaci u nějakýho motoru i to DSG
Avatar - white label
30. 12. 2017 00:41
Re: Hvězdy
Především je Tiptronic vždy hdm, nikoli dvojspojka, ta má jiné označení (DSG/S-tronic/PDK)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 00:42
Re: Hvězdy
Ok fajn = sou to různý HDM převodovky = různejch značek s různym počtem převodovejch stupňů

A viz odkaz mraky blbounů to inzerujou jako DSG
Avatar - white label
30. 12. 2017 00:44
Re: Hvězdy
A ještě větší mraky blbounů jim to žerou... :-O :*) >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 00:47
Re: Hvězdy
To určitě ;-)

A některý VW fandové až fanatici = nevědi co se za komerčnim pojmenovánim Tiptronic skrývá = jen že to je nějaká HDM převodovka = teda spíš nějaký různý = svět je prostě divnej >:-[]

A machýrek to spojení podélně uloženýho a DSG rozjel = a pak z něj vycouval = ale zmínil že v Touaregu je jen HDM

No nemám já to nejlepší? VW mě nezajímá = a sem v pohodě :-)
Avatar - Machýrek
30. 12. 2017 08:57
Re: Hvězdy
No jen se sama ze sebe nepo.ser.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2017 12:35
Re: Hvězdy
Jj, ty to máš nejlepší. VW tě nezajímá, seš úplně v pohodě. A tak sem taháš vw hned coby druhý příspěvek pod Insignii, taháš ho nesmyslně všude kde to jde a na DSG jsi tu asi dvacetkrát dokola vyjádřila svůj stále stejný názor. To pro jistotu, kdyby to někdo 19x přehlídl. Ale seš úplně v pohodě a vůůbec tě to nezajímá. No máš to zkrátka nejlepší.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 12:44
Re: Hvězdy
Skoro přesně :yes: >:-[]

Uniklo ti jako vwětšinou skoro vwšechno = včetně toho že mluvíš s chlapem >:D

I když opakovaně tvrdíš že autum rozumíš líp než Vaculík a ekonomice než Sedláček = může to bejt trochu jinak :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 12:59
Re: Hvězdy
O DSG se tu opakovaně správně a fakt dobře vyjádřil kuny = to si přečti

A za trest pak srovnávačku Stinger V6 vs Arteon R4 = zrovna ty trocha reality potřebuješ jako [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
30. 12. 2017 13:19
Re: Hvězdy
Tvoje představy jsou komické. Opakovaně tu fandím Stingeru a Arteon považuju za horší auto. Nekoukám se - na rozdíl od tebe - na auta optikou znáčku na kapotě.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 13:28
Re: Hvězdy
Tak nějak = to si o tobě myslim. Koukáš většinou na znáček na kapotě a tvoje představy sou fakt často komický :-)

A v tom testu je samozřejmě i zmínka o převodovce = škubající DSG = tak jak to že tohle furt a furt a furt popíráš? ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 13:52
Re: Hvězdy
Možná prostě jen nestíháš = to se v tvym věku stává. A popravdě svět se sakra rychle mění [odkaz]
Avatar - white label
30. 12. 2017 00:00
Re: Hvězdy
Měla to být řečnická otázka, ale nepočítal jsem, že na ni bude chtít odpovědět někdo s tvwými znalostmi. :*) >:D
Touareg má 8st. Tiptr. (hdm) ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 00:12
Re: Hvězdy
Touareg měl DSG = pěkná ukázka že koncern nahrazuje.. ;-)

V týhle generaci Touaregu je Aisin nebo ZF?

U vás na zlínsku prej napadlo [odkaz] tohle je Ford jestli se nepletu :yes: :-)
30. 12. 2017 12:57
Re: Hvězdy
Touareg pochopitelně nikdy DSG neměl.
Touareg 1 měl buďto manuál nebo 6S tiptronic, který podle mého byl od ZF stejně jako v A6 C6.
Druhá generace má Aisin prý kvůli vyšší odolnosti v terénu. Nevím, jak upravenou převodovku měl Terraintech.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 13:01
Re: Hvězdy
Proč pochopitelně? Viz odkaz v inzerátech i na nový auta se to vtipně objevuje dodnes :-)

Dobrý video co? ;-)
30. 12. 2017 13:54
Re: Hvězdy
Jsou to chyby, ostatně v tý době (touareg 1) ani neměli DSG na krouťák 3,0 tdi (o dalších motorizacích ani neluvě). DQ500 je tuším prvně použitá v Transporteru.
Ostatně i Amaroun nemá DSG. Dát DSG do auta do terénu je určitě nesmysl.
Videjko pěkný, tak říká se, že sníh je klimatický jev který odděluje řidiče od vlastníků řidičského oprávnění. A ono teda kdo kdy měl tu čest jet na sněhu s pickupem ví o tom svoje. A pokud to zrovna není 50cm prašanu, ani SUV žádnou výhodou není.
30. 12. 2017 15:49
Re: Hvězdy
DQ500 vyvinuli pro RS3/ TT RS. Pak ji dostal Tiguan a Transporter.
30. 12. 2017 15:48
Re: Hvězdy
Pokud vím, i první generace měla Aisin. Cayenne, Touareg a Q7 měly Aisiny. Nejprve šestistupňové, později osmistupňové. Až s druhou generací Q7 a třetí generací Cayenne/ Touaregu přešli na 8HP. Jinak používají ZF (u aut s motorem podél; napříč Aisiny). Takovou zvláštní výjimkou byla předchozí hybridní Panamera, to byl také Aisin (ale diesel měl 8HP, zbytek PDK). Pokud si dobře vzpomínám.
30. 12. 2017 18:40
Re: Hvězdy
Máš pravdu, netušil jsem že i v prvním Touaregu byly aisiny ale bylo to tak i pro Cayenne.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 23:20
Re: Hvězdy
Ano = bohužel = i tam :-|

A teď trocha reality [odkaz] automatický převodovky s HDM měničem sou dneska často až většinou lepší než manuál. DSG = viz závěr odkazu

Kritika se netýká 2spojek obecně = ty v Porsche a Ferrari atd. sou super. Týká se obecně levnejch 2spojek do obyčejnejch aut = a DSG je v tomhle lídr

BMW a třeba zmíněnej Mercedes GLA dokazujou že to de i v zaplatitelný třídě, ale sou to spíš výjímky potvrzující pravidlo. Ostatně výjímka se najde i mezi DSG
30. 12. 2017 08:18
Re: Hvězdy
... ono i kmotorum napric by sel hdm (kdyby se chtelo) ale motor podel ma u vw dnes akorat touareg. marketing je cele to jmeno dsg, ktere od pocatku uvedeni na trh sklonuji ve vsech padech. jinak by proste psali vsude automaticka prevodovka a ne dsg.

souhlasim s tebou na 1000% ze mi vsechna koncernova dsg pri popojizdeni lezla na nervy. ono i manual je pri popojizdeni samozrejme otravny, ale prave to popojizdeni je snad jediny rezim, kdy bych automat opravdu uvital, tim spis mi teda to dsg vadi ;-)
30. 12. 2017 16:10
Re: Hvězdy
Jenže pak bys zase nevěděl, co ti to vlastně nabízí. To by ti nevadilo? Mne to tedy sere. Marketing dokáže využít oboje. Podle toho, jestli se chtějí pochlubit, nebo naopak něco schovat. Třeba u Audi vyčíst z technických údajů, jestli tam máš ultra náhražku, nebo "klasiku" a jaký mezinápravový diferenciál to je, je jak čtení z lógru.

Ano, marketing hrál důležitou roli. DSG totiž vznikla kvůli stížnostem na pomalost planetových automatů s měničem. Nedává moc smysl vrazit hromadu peněz do vývoje a pak to zatajovat. A podařilo se jim strhnout celý trh. Snad každá automobilka v dohledné době nabídla dvouspojku, I když to povětšinou byly Getragy. Snad jen Fiat si udělal svou vlastní. Ta poptávka tu podle mne jasně byla.

Můžeme se bavit o tom, jestli to za to stojí. A dnes jsme někde jinde. První DSG se datuje snad ke Golfu IV. To už uplynulo hodně vody. Dnešní špičkové planetové automaty jsou pro mne dostatečně dobré a dal bych jim pro běžný provoz přednost před dvouspojkou. Nicméně vlak se rozjel a kdo ví, jak dlouho bude trvat, než dvouspojky vymizí (až na, řekněme, sportovnější aplikace).
31. 12. 2017 01:50
Re: Hvězdy
tak samozrejme, ze bych rad vedel, co kupuju, ale zrovna u vw to neplati (napriklad 4motion pod sebou skryva historicky vice konceptu). i to oznaceni dsg je cistokrevny marketing a ne snaha ti ukazat, co tam mas, protoze (a tahne se to tady celou diskuzi) mas zejmena suche nebo mokre dsg a jeste spousty podvariant. to uz ti v letaku take nenapisou, ale velkymi pismeny vyobrazene dsg na pace volice si od cesty nenechaji.

se zbytkem souhlas.
Avatar - Emel
31. 12. 2017 16:33
Re: Hvězdy
DSG není čistokrevný marketing, je to zkratka technického pojmu Direktschaltgetriebe. Že existuje podrobnější členění podle toho, jestli jsou spojky suché nebo mokré na tom nic nemění.

Je fakt, že zjistit, co konkrétně je v které motorizaci, je docela detektivní práce, ani v katalogu se to nepíše...
Avatar - Hammunasakra
31. 12. 2017 17:34
Re: Hvězdy
Jsem zvědavej jak marketing zvládne přechod koncernu na připravovaný nový převodovky = což sou dle zákulisních info CVT = to bude zajímavý :-)
Japonci sou zase napřed a VW to zase plánuje pojmout po svwym = tak to sem fakt zvědav = na jejich levnou variantu toho co je v Lexu LC500h ;-)

Jinak všem lidem dobrý vůle HAPPY NEW YEAR a těm ostatnim [odkaz] vlastně taky >:D
31. 12. 2017 19:52
Re: Hvězdy
No to snad ne, CVT by byl čert dlužnej.
Avatar - Emel
31. 12. 2017 19:55
Re: Hvězdy
Třeba teoreticky může existovat i dobrá CVT, jen jsem na ni zatím nenarazil... což ale není zase tak divný, když se jim vyhýbám jako čert kříži :-) . Poslední zkušenost v Civicu byla o něco méně špatná než obvykle... :-)

Formuluju to opatrně - když si pohlídají dynamiku, spotřebu, akustiku a životnost... tak ať si bouchaj technologii jakou chtějí. Osobně teda spíš tipuju, že jde o šum a chystá se spíš něco jako eCVT v kombinaci s PHEV... ale uvidíme.
31. 12. 2017 22:15
Re: Hvězdy
Pokud to chápu správně tak to má mít 4 pevné stupně pro spalovací motor a na druhé straně obdodu CVT s předdefinovanýma stupněma pro elektromotor na přední nápravě a na zadní pouze elektromotor. Podle konstrukce si spíš tipuju tohle pro A4, respektive Q5 která by něco takového měla mít. Naopak MQB by měla dostat DQ400e, která by měla umožňovat posílení až někam k 500Nm.
Každopádně je to dost složitý mechanismus a neuvedou ho dříve než v roce 2019 aby měli možnost snížit pokuty za nadměrný CO2.
Avatar - white label
31. 12. 2017 01:57
Re: Hvězdy
Ano, první dsg přišla už v roce 2003! (G4R32/TT3.2) a ani dlouho po tom neměla žádnou přímou konkurenci. Na svou dobu opravdu rychlý "automat" (robotizovaný manuál), mnohem rychlejší, než tehdejší hdm a kultivovanější, než jednospojkové "sekvenční" aplikace. Pokud by byla dvojspojka (obecně) v principu špatná, nemohla by se postupně prosadit do všech supersportů. Kdo měl někdy např. možnost porovnat Audi R8 s R-Tronicem vs S-Tronicem, nemůže se tomu divit, naopak.
To, že dsg začala ve sportovnějších verzích běžné produkce (typicky hh) nebylo náhodou, protože tam se svým charakterem hodila podstatně více, než do běžné (navíc levnější) produkce. Např. Autocar v r. 2007 udělal virtuální "best hh", složený z toho nejlepšího z aktuálních hh a z G5 GTI pro něj tehdy vybral dvě věci - dsgéčko! a 18" disky Detroit.
Dvojspojka v mainstreamovém hh byla svým způsobem "senzace", dopovaná faktem, že původ této (pro sériovou produkci) nové techniky byl spojen s motorsportem, a to ne s ledajakým (Porsche/Audi). Navíc byla dvojspojka použita i v koncernovwé výkladní skříni Bugatti Veyronu.
Ideální by zřejmě bylo, kdyby dsg/dvojspojky zůstaly pouze v těch sportovně(ji) orientovaných verzích (nejlépe jako alternativa k manuálu), což se ovšem (zatím) nestalo. Těch důvodů bylo určitě víc, ty ekonomické pochopitelně nevyjímaje.
29. 12. 2017 21:42
Re: Hvězdy
doprcic, jak jsem psal dole na mt - tohle je na normalni krizovatce nepouzitelne, stat na brzde a plynovat je jeste ke vsemu solidni buranstvi a jestlize rozjezd zahajuju az pustenim brzdy a to pred tim nepocitam, pak se v prvnim kole vrat k prvni emelove reakci na me, protoze ja jsem mluvil o standardni situaci, kdy stojim na krizovatce, mam zarazene d (nebo s to je jedno), pravou!!! nohu mam na brzde a cekam, az budu moci pravou!!! nohou preslapnout na plyn. od toho okamziku zacni merit reakci dsg. tohle je totiz normalni stav, ktery popisuju. no a emel na to da video, jak si napred zacnes hrat v menu, pak si pribrzdis levou a vytocis motor pravou do otacek a rozjezd pocitas od okamziku uvolneni brzdy? nebo az od okamziku, kdy se auto pohne? kdyz si celou tuhle proceduru zapoctes do casu zrychleni, tak zjistis, ze bych byl na stovce drive i se skodovkou stodvacitkou.

takze v prvni rade je emelovo video (a dale tve rozvijeni tohoto) zjevne nepochopeni toho, co ja popisuju, a ne naopak.

co se jeste tyce toho ***ni v zacpach, tak jsem mel tu cest s polem poskakovat na jihu francie na zacpanem useku dalnice - tam jsem to dsgcko proklinal. plynule ***ni neni mozne ani na d, s, nebo 1 (a to se neboj, ze jsem si to nevyzkousel). to i muj humanitne zalozen bratr s obema nohami levymi pracuje se spojkou lepe nez toto.

take jsem to prohanel na horske silnicce v pyrenejich - tam to bylo dobre az na obcasne chyby v predikci razeni. to by se asi dalo nacvicit, ale je to o tom, ze se opet musis ty prizpusobovat prevodovce (neco jako se zenou ;-)). nejvic me ale dostaval kick down. tam bych si to zase musel nacvicit tak, abych neproslapl to debilni tlacitko na konci plynu. cela situace totiz vypadala asi takto: jelikoz reakce dsg na seslapnuti plynu je pomala a nestejna, obvykle zacne podrazovanim i o dva kvalty, tak jsem si podradil manualne na pozadovanyrychlostni stupen ve snaze pripravit si motor do otacek, abych za zatackou (bude-li v protusmeru volno) mohl neodkladne predjet toho motala prede mnou. to se stalo, za zatackou volno, ja proslapl plyn, bohuzel az za tlacitko kick down, dsg mi podradilo o kvalt nize (necekane, cekalo vyssi kvalt, takze s radnou prdodlevou) a vytocilo motor nekam nad pet tisic otacek, kde uz nema moc kam. to cele trvalo dost dlouho na to, aby se mi rovinka povazlive zkratila a ja jsem si cely manevr radsi rozmyslel... ano, tohle se da cvikem eliminovat, ale je to chyba v naprogramovani, pokud chci nejvyssi moznou akceleraci, mel bych pripocitat cas potrebny k razeni a podle toho urcit, zda to mam v danou chvili udelat nebo nikoliv.

ja ti dsg neberu, klidne si za nej priplacej, kdyz ti za ty penize stoji. pro me ale dsg no go do koncernovych vozu i kdyby bylo zdarma.
Avatar - white label
29. 12. 2017 23:50
Re: Hvězdy
A já snad někde píšu, že se musím s dsg rozjet tímto způsobem (LC), abych byl spokojený s "odpichem"??? Za celou dobu jsem LC použil dvakrát, jednou, když jsem to chtěl vyzkoušet a podruhé, když mě někdo ukecal, abych mu to ukázal.
I bez něj zrychluje naprosto! bez problémů a v nejhorším případě pouze stejně rychle jako manuál.
Celou dobu píšeš o dsg obecně a najednou tu vytáhneš nějaké Polo (z půjčovny?/generace/rok výroby?/ motorizace?) se suchými spojkami a vydáváš to za bernou minci pro všechny dsg. Napsal jsem ti jasně v jakém autě a jak mi funguje mokré! dsg. Proto jsem ti hned v úvodní reakci psal, že je mimo házet všechny konfigurace různých dsg s různými motorizacemi do jednoho pytle (paušalizovat), tím spíš dvojspojky vůbec. Suché dsg funguje zase trochu jinak, než mokré, ale zase nefungují všechny stejně, ani se všemi motorizacemi. Moje matka má CrossPolo (poslední pofacelift) 1,2 TSI 81kW/7st. dsg a funguje trochu jinak, než mokré dsgéčka, ale i u něj jsou různé verze softwaru, ten poslední pracuje více s prokluzem spojek, takže je laděný spíš do komfortu, než do rychlosti.
Ale pokud máš v hlavě vyraženo, že všechny dsg stojí stejně úplně za hovwno, tak to nemá smysl dál řešit. Vždycky je to o konkrétní konfiguraci, já se třeba při koupi vyhýbám CVTéčkám, ale i u nich jsou docela propastné rozdíly, naposledy např. v S-Crossu - tragédie, kdežto v Qq překvapivě v pohodě.
Dobře udělaný/povedený hdm automat je u běžných verzí ideální řešení, ale kolik jich dnes v mainstreamu (pro EU trh) najdeš, třeba ve třídě Golfu? Navíc auto není jen o dobré převodovce, ta k celkově dobrému autu zdaleka nestačí.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 23:55
Re: Hvězdy
Většina za celý ty roky vwyrobenejch stojí za.. :-|

To je závěr domácích německejch testů = a proto je už roky koncern postupně nahrazuje. Nejdřív pochopitelně ve vyspělejších modelech a mimo Evropu = tady sou zákazníci vwstřícný = skoro pravej opak [odkaz] :-)

I na přelomu 2017/18 to furt popírat = fakt nerozumim ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2017 00:03
Re: Hvězdy
Umíš číst až do konce?
"Vždycky je to o konkrétní konfiguraci, já se třeba při koupi vyhýbám CVTéčkám, ale i u nich jsou docela propastné rozdíly, naposledy např. v S-Crossu - tragédie, kdežto v Qq překvapivě v pohodě.
Dobře udělaný/povedený hdm automat je u běžných verzí ideální řešení, ale kolik jich dnes v mainstreamu (pro EU trh) najdeš, třeba ve třídě Golfu? Navíc auto není jen o dobré převodovce, ta k celkově dobrému autu zdaleka nestačí."
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 00:11
Re: Hvězdy
Blbý může bejt cokoli = ale už pár let sou trendy v převodovkách jasný. A tyhle trendy pomalu naplňuje i VW = pomalu ;-)

Párkrát sem vyzkoušel a CVT do běžnejch aut na běžný ježdění je naopak druh kterej se bude asi dál šířit. Místní kecy proti = sou předpokládám ze 100% od lidí který neznaj = ani teorii ani praxi :-)

Auto určitě neni jen o převodovce = ale proč používat horší = když už sou dneska lepší

Vypadá to že během pár let bude něco jako 8st. Aisin standardem už v třídě Golfu = aspoň pro trochu normálnější motory

Fandové škodovek si naopak 2spojky budou eště dlouho užívat

A správně zmiňuješ Evropu = nenápadně se stává nejzaostalejšim kontinentem = zátěž chudý a na tomhle se určitě shodnem: Blbě volící východní části kontinentu = se nějak projevuje víc než se čekalo. A to máme roky skvělýho růstu za sebou = sakra co asi před sebou [odkaz] >:D
30. 12. 2017 08:36
Re: Hvězdy
ja jsem ti jasne psal, ze jsem jich jezdil celou radu. mokre i suche. dsg je proste mezi automaty reseni lacine, z principu veci ma sve kompromysy - jeden znich jsou rozjezdy. nekomu to nevadi, mne to u automatu pripada jako podstatny nedostatek. nemam potrebu se tady s vami o faktech hadat.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 11:51
Re: Hvězdy
To okecávání DSG už je v dnešní době fakt trapný. Správně si vystih podstatu = je to levný řešení proto ho zvolili. No a nepodařilo se ho dostáhnout do plně konkurečního stavu + výrobci HDM automatů mezitim fakt hodně postoupili = 2spojky pomalu budou ubejvat

Zrovna čtu srovnávačku Stinger V6 vs Arteon R4 = drsný přízniVWci by to radši číst neměli = i tam je samozřejmě zmínnka o škubání DSG. Což je nic proti srovnání motorů :-)

A celejch aut >:-[]

Jo a VW je samozřejmě dražší >:D
Avatar - Emel
30. 12. 2017 15:14
Re: Hvězdy
A jak se rozjíždíš s manuálem? Vymáčkneš spojku, dáš plyn, spojku plynule pustíš... když se chceš rozjet rychle, tak tam dáš třeba 4000 otáček a necháš to přes spojku klouznout (4000 u benzínu, řešit tohle celé s dvoulitrovou naftou mi přijde trošku divný). To je hodně analogické tomu, jak se rychle rozjet s automatem. DSG v tom nakonec není nijak specifické, to přidávání plynu při zašláplé brzdě se dělá hlavně kvůli motoru, ne kvůli převodovce.

Videa jasně ukazují, že se DSG umí z místa hnout hodně rychle... rychleji, než jakákoli relevantní konkurence, ať už je to Mondeo nebo Insignia nebo... no, ono vlastně žádná jiná konkurence v silných benzínech není. Takže z toho co jsem projel... ten rozdíl 2s mezi top Superbem a top Insignií není jen na papíře, je tam i v reálu.
30. 12. 2017 19:06
Re: Hvězdy
co myslis? ani nad tim nepremyslim. mam autohold, takze na brzdu neslapu. proste stojim pripraven se seslaplou spojou a zarazenou jednickou. jakmile zacnu poustet spojku, motor uplne sam zvedne otacky nekam na 1200. ani nemusim slapat na plyn. na ten ale sslapu soucasne s posutenim spojky a podle potreby pridavam vice nebo mene. nekde okolo 1500 ot. mam obvykle plne sespojkovano. tohle vsechno delam zcela automaticky.

k tvym videum: pokud jako vychozi spolecny bod vezmu to seslapnuti plynu (odmysli si spojkovy pedal) tak s manualem davno jedu zatimco dsgcko premysli, co jsem tim myslel a nedeje se stale jeste nic. to je holy fakt, s kterym ta tva videa nemaji nic spolecneho a o tehle prodleve jsem mluvil. ze se pak ta auta rozjedou rychle, lepe nez treba 95% ridicske populace s manualem, o tom zadna a o tom nebyla z me strany rec.
Avatar - Emel
30. 12. 2017 19:27
Re: Hvězdy
Pokud zůstaneme u hodnocení kombinace benzín + DSG... ale ty mluvíš celou dobu o naftě, co? No, pro mě je primárně špatně ta nafta, až pak bych řešil automat nebo manuál. DSG v naftě mám projeté jen zběžně, víc jsem najezdil v Superbu III a tam je to podle mě udušené softwarově.

Rozjezd tím stylem, že necháš motor zvedat se z 1200-1500... sorry, tomu já neříkám rychlý rozjezd, ani s manuálem ani s automatem.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 19:37
Re: Hvězdy
Viz poslední test levnější Stinger V6 vs dražší Arteon R4 = ideál neni DSG ani v týhle cenový úrovni = i tam si občas škubne = to je u auta za takový prachy fakt smutný

Zlom kdy 8-9-10 st. HDM překonaly 2spojky a staly se z celkovýho pohledu včetně spolehlivosti lepší = proběh už před nějakou dobou
30. 12. 2017 20:36
Re: Hvězdy
No a teď budou na ústupu HDM a postupně je nahradí elektromotory s vícelamelovou spojkou. Viz MB, BMW, Porsche atd:-)
Arteon bude zajímavý až dostane VR6 TSI s DQ500.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 20:47
Re: Hvězdy
Jj VR6 nutně potřebuje = kdyby to bylo se 8st. Aisin nebo ZF = to by byla teprve paráda :-)
30. 12. 2017 20:57
Re: Hvězdy
Tyjo jako to ZF8 je super, ale ten Aisin třeba v té V90 (myslím, že to tam je) není až takový zázrak. ZF9 pro příčnou zástavbu moc chválený není. Osobně si fakt nemyslím, že je DSG (obecně dvouspojky taktéž) až takový průšvih. Respektive se dá se z toho vybrat velmi slušná DQ500. A i ta DQ250 v kombinaci s benzínem není špatná.
Ano, naprosto souhlasím, že prostě celkově vzato se auto s příčně uloženým motorem (Insignia, Volvo, Arteon) nemůže chovat tak dobře jako auto s klasickým pohonem. Ono už jenom třeba naladit MCPherson jako lichoběžníkovou nápravu je asi nemožný. Já třeba najezdil s Mercedesy nějaké kilometry a Céčko považuju za výborně jezdící auto, ale dobrovolně jezdím Supem (no dobře, radši bych Passata), protože potřebuju vnitřní prostor. Krom toho má VW podstatně líp naladěný asistenty a výrazně lepší progresivní řízení.
Ale určitě to kompromis je, ale teda ta dvouspojka je na konci soupisu toho, co mi na supu vadí.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 21:10
Re: Hvězdy
ZF9 se nějak nepoved = proto většina přešla na 8st. Aisin. ZF9 je extrémně náročná na sladění = de to ale..
Těch 8st. Aisinů je několik = číňan s nima možná neumí, v BMW atd. jsou v pohodě

Souhlasil bych asi i s tim supem = ale obecně dnešní 8-9 st. HDM beru za lepší volbu

Ve Škodovkách budou DSG eště hodně dlouho = tam 8 st. Aisin nehrozí

Zatim u VW plně nezvládli ani vrcholnej model = uvidíme jestli to bude lepší s V6 = jestli fakt bude = tak jak tam bude fungovat DSG
30. 12. 2017 21:37
Re: Hvězdy
Ono v okamžiku, co se dočkáme koncernových PHEV na MQB tak problém poškubávání DSG přestane být problém.
Problém Arteonu je, že nemá DQ500 ale DQ380 a ta má hranici někde na úrovni toho 206kW TSI. Osobně si myslím, že to je ten problém. Musí softwarově řešit životnost převodovky. Proto si myslím, že se DQ250 chová s 380Nm+ tak blbě. Spíš mě mrzí, že VW prostě natvrdo ušetřil.
Avatar - Emel
30. 12. 2017 21:47
Re: Hvězdy
Problém Arteonu je, že technicky nemá vůbec žádný přesah proti Passatu. Teda nevím jestli je to problém nebo vlastnost... to auto je tak navržené schválně a všichni s tím jsou asi happy, Volkswagen nejvíc... tak jim to přeju.

Koncern dává lepší techniku do SUV než do střední třídy. Markantní je to třeba při srovnání Kodiaq vs. Superb, kde 1.4TSI je v Kodiaqu s DQ250 a v Superbu s DQ200... dokonce Superb 1.8TSI má DQ200 (čímž je ta kombinace úplně na pytel) a její protějšek u Kodiaqu 2.0TSI má myslím DQ500. Z těch dvou aut fandím víc Superbu, tak mě to trošku štve... holt je potřeba konfigurovat obezřetně.

Arteon má DQ500 v BiTDI.
30. 12. 2017 22:23
Re: Hvězdy
BiTdi je vždy s DG500-
Kodiaq mi celkově byl podstatně sympatičtější než sup. To auto si na nic nehrálo, prostě to je rodinná velká krabice. Ale s tímhle očekáváním to velmi dobře jezdí, myslím podvozkově. Na práci /vlek, náklad/ se to chovalo dost nadprůměrně. A bídný chování Haldexu mi v tom s ohledem na nižší výkon (140kW TDI) vadilo podstatně míň. Celkově do toho dát silnější motor a hlavně jiný sedačky tak bych proti tomu nic neměl a možná bych si to koupil i za svoje.
Sup je takovej vždycky trošku nedotaženej, ale na ten výkon je ten podvozek moc velkej provar.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2017 22:40
Re: Hvězdy
Sportovní sedačky jsou o kousek lepší než standardní. Ale přijdou mi horší, než sportovní v Superbu. A i s motory souhlas, na dvoulitr je 19 metráků trochu moc.Tady by nejvíc ze všech škodovek dával smysl šestiválec.
30. 12. 2017 22:46
Re: Hvězdy
Teď tam jsou nějaký colokožený sportovní, ale zase nejdou odvětrávaný...
Kodiaq by chtěl ideálně 2,5 VR6 tsi nebo nějaký 2,0 TSI a elektromotor. Nemám krom parkoviště zkušenost s BiTdi, tak o tom zatím nemluvím. Každopádně já už diesel nechci.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2017 22:50
Re: Hvězdy
Jdou i sport. alcantarový. Tam to odvětrávání nemusí chybět.
31. 12. 2017 01:22
Re: Hvězdy
... pres alcantaru nikdy odvetravani neudelas. perforovat se to v podstate neda (neni to kuze, ale textil) a prodysnost toho materialu je prakticky nulova. tady zase vzhledem ke svemu soucasnemu uplatneni vim, co pisu ;-)... jinak bacha - sedacky sport jsou obvykle levnejsi variantou sedacek, za ktere zakaznik priplaci. dobry ulet, co? >:-[]

cca koncem leta prijde do kodiaqu level s pasivnim odvetravanim sedadel.
31. 12. 2017 08:10
Re: Hvězdy
Já právě měl alcantaru v Kodiaqu a to teda nedejchalo. Jako žít se s tím pochopitelně dá, ale ten pocit průvanu na zádech je prostě k nezaplacení:-)
Co znamená pasivní odvětrávání sedaček? Teď tam snad jdou dát větraný, ale jenom ty "obyč".
Jinak to s tím sportovním sedadlem jsem nevěděl, díky.
31. 12. 2017 08:37
Re: Hvězdy
je to cele udelane z vysoce prodysnych materialu. jak vrchni textilie, tak s ni spojena pena.

ja ma alcantaru v obou autech a mne to vyhovuje. samozrejme v lete musis mit v aute teplotu takovou, aby ses nepotil ;-). ale to podle meho soudu plati o jakychkoliv potazich. v prvnim kole hlavne zalezi na tom, co mas na sobe. zenske v latexu ventilovane sedadlo nepomuze.
Avatar - _Karel_
31. 12. 2017 10:04
Re: Hvězdy
Mě osobně nejde o odvětrávání, ale o tvar a hlavně - podélně nastavitelná opěrka hlavy. S tou mám ale smůlu.
Avatar - white label
31. 12. 2017 02:02
Re: Hvězdy
"...nemusí chybět"? Nemyslel si spíš: ...nemusí být/není nutné?
Avatar - _Karel_
31. 12. 2017 10:06
Re: Hvězdy
Asi jsem měl napsat "nemusí TI chybět".
Avatar - Emel
30. 12. 2017 21:38
Re: Hvězdy
Souhlas co do hodnocení HDM... v podání ZF a třeba BMW to funguje, ale když má člověk najít příklad pro dobře sladěný silný benzín s automatem v mainstreamu, tak najednou žádný není.

Nevím jestli jsem to pochopil dobře s tím podvozkem... lichoběžníky můžeš mít i v kombinaci s motorem napříč...
30. 12. 2017 22:31
Re: Hvězdy
Tak obecně je lichoběžník náročnější na prostor. Pokud vím, tak MQB má MCphersona, Astra taky, Mondeo taky, jak je na tom áčko nevím.
Ono tímhle jsem se pustil na tenký led, třeba BMW má tuším na některých modelech MCphersona a snad i 911. Jde o to, že naladit je dost složité.
Avatar - Emel
30. 12. 2017 22:50
Re: Hvězdy
407 měla lichoběžníky, C5 taky, pak myslím Accord, možná 508gt.. pointa byla, že to nesouvisí s motorem napříč. Principiálně je to lepší řěšení, ale není zárukou celkově lepšího podvozku.
31. 12. 2017 01:12
Re: Hvězdy
no, hele, ja mam dva diesely (momentalne). ale ta dsg jsem jezdil jsem i v benzinu. ted jsem byl venku a daval jsem si pozor. 2,0tdi 140kW v lehkem passatu, kdyz prispojkuju okolo tech 1500, to uz je hodne svizny rozjezd, po meste s respektem na standardni provoz a jeho dynamiku jsem se pristihl ze mezi 1200-1400 mam prispojkovano. pak jsem se take rozjizdel za jednim autobusem a to jsem se pristihl, ze bez pouziti plynu. kdyz chci razantnejsi rozjezd, davam vice plynu a rychleji poustim spojku, ale nutne to neznamena, ze ji drzim v prokluzu do vyssich otacek. od tech cca 1500 na jednotku pri seslapnuti plynu stejne predni kola utrhnu okamzite i na suchem asfaltu. 400Nm na jedne naprave je uz hodne... nema tedy vubec smysl tu spojku drzet v prokluzu do vyssich otacek. teoreticky (vzhledem k parametrum motoru) tedy nejvyse v 1750 otackach, odkud je dostupne to maximum momentu. samozrejme ze jeste teoreticky na jeste prudsi rozjezd by se dal vyuzit moment setrvacnosti plne roztoceneho motoru (tohle dela zjevne ten launch control) ale tohle zase ja se svou predokolkou ani teoreticky na ten asfalt neprenesu. chtelo by to 4x4, ale to s touto motorizaci delaji jen s tim dsgckem a to ma za nasledek vyssi tabulkovou spotrebu nez povoluji nase flotilove limity a takove auto si nemuzu poridit ani teoreticky :-).
31. 12. 2017 08:14
Re: Hvězdy
ono by sis hlavně nepomohl, protože Haldex v Supu prohrábne i tak. Aby se to chovalo plně semknutě, musí být omezená stabilizace, vyplej prokluz, jedna rychlost a musíš na tom stát jak na rejči. Jinak to do přetáčivýho smyku dostat nejde. Na to, jak jsem rád jezdil s Haldexem 4 v Passatu B7 a nedal jsem an to dopustit, bych si tady haldex klidně odpustil.
A navíc se to celý chová spojeně až když to fakt klouže. Mám takovej zvláštní pocit, že to má přeprogramovanou jednotku a ta spojuje až když jsou rozdílné otáčky kol o dost. Tohle třeba ta B6 nebo B7 nedělala. A pokud po těch pár metrech můžu usuzuvat, B8 to taky nedělá (BiTdi)
31. 12. 2017 08:59
Re: Hvězdy
no, ja mel haldex iv v tiguanu a ted to mam v sharanu a proste na suchu jsem s tim kola nikdy neprotocil. v zatacce po pridani plynu vzdy pretaciva charakteristika. moc rad s timsharanem blbnu na snehu, s detma to jde dobre, tem se to libi, manzelka musi byt mimo auto ;-). kolegove v praci maj passaty b8 110kW s haldexem v. maji obdobne pocity (pretaciva charakteristika v zatacce po pridani plynu). a na krizovatce na suchu take neprotaceji. samozrejme haldex neudrzi vsechno, nevim, jestli silnejsi diesel (140kW/400Nm) ho prepere, ale myslim si, ze by byl na rozjezdy kazdopadne vyznamna pomoc.

pred ttiguanem jsem mel passata b5.5 1,9tdi 4motion a to se milibilo nejvic. tam jsem tomu mechanickemu robustnimu pohonu duveroval nejvice, tahal jsem s tim zapadle turisty v zime po sumave, to byla parada. jinak v provozu to auto melo pocitove podobnou charakteristiku jako ty haldexy - v zatackach pod plynem lehce pretacive, coz mohlo byt dano pouzitim torsenu mezi napravami.
31. 12. 2017 12:35
Re: Hvězdy
No právě přesně tak se chovala B6 i B7. Jenže ani Škodiaq ani Sup tohle v žádným případě nedělá a navíc se to umí v zatáčce spínat a rozpínat tak, aby to bránilo přetáčivýmu smyku. Výsledek je ten, že to houpe, skáče a nedrží. A já v tu chvíli tluču vsteky pěstí do volantu. Zvláštní je, že na sněhu se to trošku přeprat dá, ale i tak to odpojuje. Nějak mám prostě pocit, že měli prostě strach o životnost poloos a mechatroniky, tak to ojebali softem.
Haldex udrží určitě podstatně víc než 400Nm, v BiTdi se chová stejně jako popisuješ a to i na suchým asfaltu. Až mě toho auta bylo i líto.
31. 12. 2017 22:14
Re: Hvězdy
hm... ja s timhaldexem 5 v pasatu 2,0tdi 110kW prakticke zkusenosti nemam. jen zprostredkovanou informaci od kolegu, takze nevim.
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 13:24
Re: Hvězdy
Nepřepere ho ani 152 kW a 400 N.m (B7 4Motion), mám to osobně vyzkoušeno >:D
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 13:23
Re: Hvězdy
Já mám Passat B7 s 2.0 TDI DSG 4Motion (CFGB, původně 125 kW) a nedám na něj dopustit. Ta lehce přetáčivá charakteristika se mi náramně zamlouvá, kola ani při nejprudším rozjezdu nebo při kick-downu neproklouznou. A spotřeba je v pořádku.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2018 13:30
Re: Hvězdy
Takže [odkaz] skVWost ;-)

Nechal sis přehrát SW nebo chrlíš [odkaz] jak 10 Euro6 autobusů? :-)
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 13:35
Re: Hvězdy
Jj, to mi teď přinesl Ježíšek, už to tam mám skoro týden a jezdí to ještě rychlejc než předtím >:D
Nechal
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2018 13:39
Re: Hvězdy
Tak fajn = a držim palce [odkaz] ;-)
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 13:58
Re: Hvězdy
Nn, to jsme si nerozumněli, já myslel že se bavíme o SW v souvislosti s těmi parametry. SW v rámci Dieselgate jsem si musel nechat v servise přehrát, v podstatě mě k tomu donutili. Takže žádná "dobrovolná", jak se píše v článku, byl to nátlak jak prase. Rok jsem se s tím pak pral, auto se chovalo přesně jak popisují majitelé v odkazovaném článku, bylo to na palici, trpěl jsem tím víc než auto samotné, až jsem to už nevydržel a svěřil auto do rukou "jiným" odborníkům. Dnes tam mám opět SW jaký tam má být, auto jezdí jak víno, nežere, chová se jak má, na STK jsem měl výsledky, z kterých oni sami byli unešeni, nedávno jsem to zde v nějaké diskuzi uváděl.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2018 14:03
Re: Hvězdy
Jj vim že Dieselgate nemá řešení = ty motory sou prostě brutálně mimo. Buď to jezdí viz odkaz nebo viz měření ČVUT má 1 auto emise jak 10 autobusů = fakt těžká volba

Chápu že si zvolil = 10 autobusů :-)
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 14:10
Re: Hvězdy
Původní SW byl udělaný pro auto a to auto s ním jezdilo několik let naprosto v pořádku a plnilo emise jak mělo. Nový SW byl udělaný pro Brusel a to auto s tím nejezdí vůbec jak má. Na příslušném VW fóru jsou o tom desítky a stovky informací od majitelů, sám jsem jedním z nich.

A cestu nějakých čmoudících "deseti karos" jsem rozhodně nezvolil, opakuji že jsem byl na STK, které nově povinně předchází kontrola emisí, a všechna čísla byla OK.
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2018 14:14
Re: Hvězdy
To asi těžko ne? :-O

Původní SW určitě emise neplnil = jak měl ;-)
Když to prasklo předělanej SW určitě nebyl pro Brusel = dřív než Evropa to řešili v americe nebo třeba i Jižní Koreji :-)

Ta generace motorů je prostě špatně = nejde to zpětně opravit

Takže co máš teď za SW = to by mě fakt zajímalo. Sám VW lepší vymyslet nedokázal = buď to jezdí a má emise 10 autobusů nebo má emise víceméně ok ale nejezdí

Co tam teda teď máš ty?
1. 1. 2018 16:18
Re: Hvězdy
Ale dusičnany se na STK standardně neměří ne? A celá dieselgate je o emisísch NOx, takže to na emisísch projít muselo. Co to vypouští v reálu je asi jasný... Ale s tím každopádně nicmoc dělat nejde. Osobně jsem hodně zvědavej, jaký parametry budou plnit současný EU6 diesely až budou zajetý... Ostatně kdyby dnešní EU6 diesely plnily bez problémů normy, nebáli by se s nima přijít do států. A tím nemyslím pouze koncern.
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 16:58
Re: Hvězdy
Plnil neplnil, jak se to vezme, ani Euro 6 v reálu nevypouští to co norma/Brusel nařizuje

Ta generace motorů rozhodně špatná není, špatné/nereálné jsou jen ty emisní normy. Raději Euro 5 a 6, než náklaďáky, autobusy, tankery, letadla atp., ale na auta se snadněji ukazuje, viz zákazy vjezdu do měst atp.

Mám tam původní soft, ten nezmršený, ten který byl primárně udělaný pro auto a ne kvůli úlitbě nějakých úředníků. Proto je na emisísch vše ok, protože NOx se na emisích neměří a tam je zakopaný problém. Ale kdyby se měřit začalo, neprošlo by žádný auto, ani Euro 6. Nemohli by se vyrábět ani tvoje oblíbené hybridy, ani elektromobily, nic.
1. 1. 2018 22:46
Re: Hvězdy
Hele já s Passatem B7 2,0 TDI DSG 4mot 130kw jezdil dva roky. Rok pak s 125kW s manuálem 125kW.
Rozhodně to nebyly špatný auta, ta 125kW s mojí nohou jezdila za 7, ten 130kW 4mot pak za 8. Na stávajícím 206kW Supu mám dlouhodobou 11,5...
Pokud bych jezdil dálnice a někde mezi vesnicema, tak to TDI naprosto chápu s ohledem na cenu kilometru.
Ale s mojím objemem kilometrů ve městě, k tomu pak chování benzínovýho motoru.. Prostě na celej diesel kašlu, je to jenom kompromis jak po stránce emisí tak po stránce výkonu, průběhu a chování.
Problém prostě je, že EU nastavila normy na emise, který splnit bez problému šly. Ostatně i vývojově víc než 10 let starej benzínovej motor projde na euro 6. Jako důkaz beru VR6 3,6 atmo třeba v Atlasu v USA. Ale ani náhodou je nesplní diesel s euro 5 a asi ani s euro 6. Jenže k tomu se nastavily kvoty na produkci CO2, kde zase diesel boduje nižší spotřebou. A k tomu pak nastavení daní na diesel a benzín.
No a teď jsme v situaci, kdy benzín produkuje pevný částice, diesel NOx a oboje to ve výsledku nijak moc úsporně nejezdí. "Divný" je, že jediný pravidelně překračovaný emise na městským okruhu (Praha) jsou dusičnany a v případě pražskýho okruhu pak ještě benzopyreny, což jsou oboje důsledky spalování více méně pouze nafty.
A jediná možnost změny jsou buďto restrikce ve městech a toho se všichni bojí, nebo pak situace, kdy bude stát elektromobil s dojezdem 300km velikosti oktávky jako naftovej superb. V tu chvíli bude ve firmách jasno a začne se řešit, jestli má zaměstnanec s firemní naftou za firemní peníze dojet do Chorvatska. A s ohledem na množství firemních vs soukromých nových aut je asi jasný jak to půjde.
Co mě mrzí je, že auta, se kterýma šlo dojet 1000km bez tankování za cenu pár průměrnejch platů (ojetiny) asi definitivně zmizí a tím se i omezí "svoboda". A otázkou zustává, jestli nestačilo omezit emise benzínových motorů..
Avatar - Floyd
3. 1. 2018 18:36
Re: Hvězdy
Naprosto souhlasím a podepisuji :yes:
Avatar - _Karel_
1. 1. 2018 16:54
Re: Hvězdy
Můžeš mi prosím do SZ poslat nějaký kontakt na ty "odborníky" ? Díky! :-)
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 16:59
Re: Hvězdy
Proč? Nevěříš? Stačí pohledat, není to nic tajného. Utfg
Avatar - _Karel_
1. 1. 2018 17:02
Re: Hvězdy
Tos mě nepochopil, já to myslel vážně, to nebyla žádná ironie. :-)
Zvažuju rozumný chip a dobrá zkušenost se hodí.
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 18:59
Re: Hvězdy
Petr, Třebotov (Praha). Budeš-li chtít, dám ti do SZ případně i bližší info

Petr je jeden z mála v republice, který tomu fakt rozumí a který to dělá rozumně dle kondice a schopností auta a ne co si pan majitel naobjedná. Vřele doporučuji.
Avatar - Floyd
1. 1. 2018 17:01
Re: Hvězdy
Kdyby mi chtěli pomoct v AS, jak jsem samozřejmě nejdřív chtěl, tak bych nemusel hledat pomoc jinde. Jenže ti se na mě akorát vykašlali a rok jsem se s nimi dohadoval. A když pořád nic a já sem dobře viděl a věděl, že ten DG SW není ani trochu ku prospěchu, tak jsem to musel řešit sám.
30. 12. 2017 16:38
Re: Hvězdy
Předpokládám, že nastavování ukázali jen pro záznam. Protože jsou to podstatné detaily. Vzhledem k tomu, co dělali (měřený sprint), je to na pochvalu. Pokud bys takhle chtěl jezdit, tak to nemusíš dělat před každým rozjezdem (za předpokladu, že se ti například od určité rychlosti sama zpět nezapne kontrola trakce - takové špeky závisí na autě). LC je typicky dostupný jen v určitém režimu. Pokud ho chceš využít, musíš v odpovídacím režimu být. Samotná aktivace LC probíhá přes pedály (brzda + plyn = LC).

Nechápej mě špatně. Mluvil jsi o normálním rozjezdu a ten na tom videu není. Takový rozjezd, jako je na tom videu, je sice možný, ale v běžném provozu prostě využívaný nebude.

Mimochodem, u planetových automatů s měničem se pro rychlý odpich používala brzda s plynem dávno před LC.
29. 12. 2017 19:17
Re: Hvězdy
Napsal jsi však, že je to tam vidět. A ono to tam vidět není. To, na co poukazuješ, je normální součást procesu u všech aut tímto režimem vybavených. Prostě vytočíš motor a pak můžeš pustit brzdu. U přeplňovaných motorů ještě můžeš počkat na natlakování. Můžeš na brzdě stát déle, ale to má význam snad jen ve chvíli, kdy čekáš na startovní signál. V tomhle režimu se ta prodleva právě neprojeví. Jakmile pustíš brzdu, auto odstartuje. V provozu je to pochopitelně na dvě věci. I když třeba Porsche to má dobře udělané a velmi snadno se to dá zapnout. Pořád bys však vypadal jako honibrk. A odpálit to s LC při odbočování na hlavní, to by mohlo být zajímavé. :-)

Tak realita je, že nahoru to při sprintu DSG zvládne (nebo mělo by zvládnout) hluboko pod 100 ms. VW snad u DQ250 udával něco jako 8 ms (to je za ideálních podmínek, které právě při sprintu má). Tomu člověk nemůže konkurovat. Na stovku to zase takový rozdíl neudělá (jedno až dvě přeřazení), pokud manuál měří se závodním jezdcem za volantem, ne s ospalou babičkou. Ale rozdíl je to řádový. Rychlá byla hlavně v porovnání s tehdejšími planetovými automaty.

Co se týče životnosti, není to Porsche, že. :-) U běžných VW si ani nejsem jistý, jestli je tahle funkce vůbec v manuálu popsaná. Jestli ji prostě jen nenechali zapnutou. Jen pro představu, na PDK úspěšně vyzkoušeli přes tisíc startů. Takže bych se asi snažil k té tisícovce nepřiblížit. Tím spíš, pokud o tom v manuálu není ani slovo. ŘJ by si měla pamatovat počet rozjezdů s LC.
29. 12. 2017 21:08
Re: Hvězdy
no a tys to tam nevidel? to mi jako chces namluvit, ze abys eliminoval prodlevu dsgcka pri rozjezdu, tak si na krizovatce pro jistotu stoupnes na plyn i brzdu zaroven a rozjizdis se uvolnenim brzdy? to vytoceni toho motoru do 3000 uz samo o sobe je ta prodleva. za normalnich okolnosti navic mas mit levou nohu mimo provoz, takze takhle proste standardne jizda (rozjezd) s dsg nevypada. neco jsem se s nimi najezdil, dobre vim, jak na*** jsou prave ty rozjezdy nebo ***ni v kolonach. takze pro me ta priprava k tomuto startu uz sama o sobe je tou prodlevou (byt v trochu jinem smyslu).

samozrejme, ze dsg by melo mit navrch prave pri tom razeni nahoru. tedy zrychlovani z nuly az nekam na maximalku. bohuzel tohle je pro osobni auta naprosto nepotrebny jizdni rezim (za normalnich okolnosti predjizdim na jeden kvalt bez prerazovani, zcela vyjimecne je rada predjizdenych a rozdil rychlosti takovy, ze je potreba radit. v nicem jinem me ani vyhoda dsg v osobnim aute nenapada (oproti automatum s hdm). naproti tomu (krom tech blbych rozjezdu) ma take tu nectnost, ze se obcas netrefi se svou predikci a to je pak neprijemne. co se jeste te akcelerace tyce, tak z merenych krivek na konkurencnim webu vyplyvalo, ze stejna motorizace s manualem obvykle zrychlovala na jednotlive kvalty lepe, diky prodlevam na prerazeni naopak dsgcko eliminovalo svuj handikep (ktery netusim, kde vznika). a je jasne, ze s dsgckem (obecne automatem) se dokaze stejne rozjet uplne kazdy, zatimco lide s mene citlivou nohou mohou mit s manualem potize. ostatne mensi vnimavost na plynulost rozjezdu a razeni a vlastni nizkou kompetentnost pri ovladani spojky vidim jako hlavni duvody pocitu (mnohdy tedy opravneneho) nekterych jedincu, ze dsg se rozjizdi plynule.

a jeste k emelovym odkazum - spravne pises, ze s timhle launch controlem to poslat z vedlejsi treba doleva do provozu by byla asi solidni taskarice - je tam krasne videt, jak prevodovka vyuziva k dosazeni lepsich hodnot zrychleni pri prerazovani na vyssi kvalt momentu setrvacnosti motoru (pri prispojkovani vyssiho kvaltu z plnych otacek leti soubezne rychlost nahoru, zatimco otacky klesaji, aby se srovnaly se zarazenym prevodem). tohle musi byt na spojky opravdu poradny coud. nemyslim si, ze standardni koncernove dsg tohle da tisickrat. dokonce vim moc dobre, jak vypadaji dsgcka v nasich firemnich, ale pravidelne servisovanych, autech po 150-200 tkm. a to s nimi lauch control rozjezdy nikdo nedela.
29. 12. 2017 22:26
Re: Hvězdy
Napsal jsem, že takhle launch control funguje. Ne, že tohle je řešení daného problému. Tím je prostě pustit brzdu o něco dřív a plynuleji přejít na plyn. Čeho jsem si tam hlavně všiml, je to dlouhé visení na omezovači na jedničku.

Lidová moudrost myslím je, že sériové spojky v DQ250 vydrží tak 100-150 startů. V něčem jako minulý Golf R (tedy 2,0 TSI + Haldex). Což tak nějak odpovídá mé představě, když řeknu, že to není Porsche (pokud PDK zvládne 1000+, čekal bych, že by DQ250 mohla dát stovku). Jsou lidé, kteří to využívají hodně, mají i poštělovaný motor, takže ta převodovka něco vydrží. Ale všechno má své limity.

U dvouspojek (minimálně těch "lepších", do sportovních aut) se typicky udává, že nedochází k přerušení přenosu. Řadí se tedy pod plynem a přes spojku motor zbrzdí. A to nejen při startu s LC. Nejsem si však jistý, že tohle zrovna tahle převodovka dělá. Nějakou dobu trvá, než motor zpomalí (otáčky klesnou). Logicky pak, pokud je převodovka dostatečně rychlá, při připojování budeš motor brzdit. Ale jestli přitom vstřikuje palivo, nebo ne, těžko říct. A pak je tu otázka rychlosti samotného přístroje. Věštit to z pohybu ručiček... U přeřazení na dvojku to bylo dost skokové.

I s tou predikcí se dá vyhrát. Ano, je to principiální slabina konceptu. Takže by ses měl snažit těm situacím předcházet. Je to prostě o pochopení, jak ta převodovka funguje. Znám lidi, kteří to mají zmáknuté. Pochopitelně je to pak mnohem šťastnější soužití.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 22:35
Re: Hvězdy
Nově přistoupil koncern VW k štěstí svých klientů i oleji 0W-20 = cenově i kvalitativně to Vaculík vidí na ještě mnohem šťastnější soužití než sou jinak dost otrlí majitelé zvwyklí :-)
30. 12. 2017 15:19
Re: Hvězdy
vis, se vsim, co pises v zasade souhlasim. vratim se jen je dvema vecem:

1) pri prerazeni z jednicky na dvojku auto viselo na omezovaci - ano, toho jsem si take vsiml, vsiml jsem si rovnez, ze tam kola silne piskala (ze by predtim hrabal vsema ctyrmi? nevim). hledal jsem rovnez to prerazeni na dvojku v casech - tam to videt vubec nebylo (ta doba viseni auta na tachometrovych 60 km/h). takze je otazka, odkud se nabraly tabulkove hodnoty rychlosti a jestli treba auto nehrabalo vsema ctyrmi a necekalo s prerazenim az se to uklidni, to fakt nevim. ani nemam praktickou zkusenost s takhle sinym autem v kombinaci s touto prevodovkou a potazmo launch control start (i kdybych to auto nahodou vlastnil, ani bych tuhle vymozenost nezkousel).

2) vratim se pouze na zacatek svych prispevku - dsg (tedy automaticka prevodovka s trecimi spojkami koncernu vw at uz suche nbo mokre provedeni - oboji jsem v ruznych exemplarich jezdil) je proste oproti hdm slaba na rozjezdy s pomalymi a mnohdy zbrklymi reakcemi, coz se zejmena s najetymi kilometry zhorsuje (srovnavam s hdm, je to dano principem, to j mi jasne). nekomu to nevadi, mne ano. ja tuhle skrin do auta nchci ani zadarmo. to ostatni (predikce razni nahoru nebo dolu, popripade kick down a jine kravinky, ktere me s tim potkaly) chapu, ze je vec zvyku a citu.
30. 12. 2017 17:05
Re: Hvězdy
Podle zvuku hrabalo. Ale zdálo se mi, že převodovka čekala příliš dlouho (dál viselo na omezovači, byť kola už podle mne nehrabala). A pak po přeřazení rychlost najednou vyskočila zhruba ze 60 na 70, tam se snad na chviličku zastavila a pak šla normálně, plynule nahoru. Nevím, co ten skok měl znamenat (ze zvuku mi nepřišlo, že by se kola tolik protočila).

Tyhle dvouspojky jsem nikdy v garáži neměl. Takže jsou mé zkušenosti omezené. Když třeba vyšla poslední A3, tak jsem vzal 1,4 TFSI (tedy se suchou DQ200) a zkoušel jsem parkování do řady v kopci. Což je na plynulost rozjezdu řádný test. A fungovalo to. K mému překvapení. Téhle konkrétní převodovce pořád nijak zvlášť nevěřím, ale chovala se dobře. Osobně DSG nepreferuji. V běžných autech. Ale kdybych kupoval třeba Golf GTI, tak bych o ní uvažoval. A v Panameře si na ni stěžovat nemohu. I když bych v takovém typu auta radši viděl skvělou 8HP. Jen u aut do terénu a na tahání přívěsů jsem celkem striktně proti spojkám. Tam opravdu chci měnič.
30. 12. 2017 18:51
Re: Hvězdy
ono tohle video je nejake divoke, tezko rici, proc neradila, kola uz se neprotacela, to bylo slyset, ale kdo vi, co a proc v tu dobu resila elektronika (treba vyhodnocovani jestli se to uz fakt neprotaci a az pak preradit? ... ciste spekuluju, fakt nevim). u toho druheho (tusim superbu) tahle prodleva pred radenim na omezovaci vubec nebyla.

No jo no., do panamery se ja asi tezko podivam, i kdyz do porsche pracovne jezdim a fakt je ze muj sluzebni passat tam na tom parkovisti dela ostudu >:-[].

myslim, ze golf gti ti dnes snad uz ani neda na vyber, nebo se pletu (tedy povinne dsg)?

co se tyce tech aut na tahani nebo jeste lepe do terenu, tam zcela souhlasim, ze spojka je obecne slaby clanek a hdm je zrejme idealni prvek, ktery resi principialni problemy trecich spojek. to se me ale take netyka, coby otec od tri deti jsem automobilkami silne diskriminovan v segmentu osobnich vozu, od koncernu mi v podstate vyhovuje akorat sharan 4motion s kompromisnim haldexem a kdybychs tim nahodou chtel neco tahat, tak mi tam cpou zase nepochopitelne dsg. pricemz tohle auto si svym charakterem o hdm vylozene rika. jinak opravdu petimistne auto s pohonem vsech kol (klidne suv) snad ani nexistuje...
Avatar - Emel
30. 12. 2017 19:04
Re: Hvězdy
GTI, stejně jako Cupra i Octavia RS jsou manuál i DSG, vybrat si můžeš. Jen verze 4x4 (tj. Octavia RS TDI 4x4 a Cupra ST 4x4) jsou pouze DSG.

Ale slyšel jsem, že se nad manuálem konkrétně u Cupry stahují mraky...
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 19:07
Re: Hvězdy
To je blbý = když je lepší [odkaz]
Avatar - Emel
30. 12. 2017 19:19
Re: Hvězdy
Já bych třeba Cupru taky radši s manuálem, RS jsem s manuálem měl, nicméně... zrovna ten tvůj odkaz ukazuje ne úplně zanedbatelnou dynamickou převahu DSG 0,6s v 0-100.

Co bude uvidíme, zatím si vybrat můžeš.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 19:30
Re: Hvězdy
V reálnym světě kde jezdim = to spíš trochu zanedbatelný je ale rychlejší sou dneska i HDM automaty = bez mínusů levnejch 2spojek

Muj pohled na denní ježdění za poslední rok hodně změnil nijak výkonnej hybrid = je to víc o pocitu než že dojedeš dřív = ale to už moc odbočuju = půl vteřiny při jízdě na doraz = v tom prostě nevidim až tak problém :-)

Přechod jen na DSG je viz ten odkaz špatně. Důležitější je že to je horší možnost = než ta půlvteřina. Že budoucnost neni DSG ví už dýl i koncernu a proto zrušili jeho další vývoj = uvidíme s čim přijdou. Náhrada 2spojek ve vyšších modelech už dávno probíhá = uvidíme co bude v autech jako je Cupra. To je ta třída kde se to podle mě bude lámat. P308 už tam má 8st. Aisin a to bych považoval za hodně lepší než 6-7 st. DSG

Trend omezovat manuály a nahrazovat je jen automaty už nějakou dobu taky běží = v případě tý Cupry mi to přijde eště smutnější

Dneska prostě i do těhle zaplatitelnejch aut de dát kvalitní HDM
30. 12. 2017 19:49
Re: Hvězdy
Multivan se dělá s pohonem všech kol. ;-) Někdo si tu pochvaloval CX-9, ale ta se snad aktuálně v EU neprodává. V USA by to nebyl takový problém. Ale v EU opravdu velká auta tolik nevedeme; rodinná dělají hodně Francouzi, ale ti zase neholdují pohonu všech kol. Nabídka tedy nic moc.

Předpokládám, že čekala, až se kola přestanou protáčet. Ale ať už dělala cokoli, přijde mi, že je tam slušná rezerva a tedy potenciál pro lepší čas.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2017 19:59
Re: Hvězdy
MB V je 4kolka = s manuálem i automatem. A je to typickej soupeř Multivanu [odkaz]
Avatar - Emel
30. 12. 2017 20:47
Re: Hvězdy
Zase z druhé strany, naměřených 6,0s je hodně solidní výsledek na 220k FWD Octavii. Oni na autocentrum.pl mají obecně ty časy dost dobré... jsem zvědavý, kolik zajedou s Insignií, abychom se vrátili k tématu :-)
Avatar - Emel
30. 12. 2017 17:56
Re: Hvězdy
Auto co "visí v omezovači" není 4x4, je to Octavia RS 220k ve verzi bez samosvoru. Čtyřkolka je druhé video (Superb 280k).

Tabulkové hodnoty jsou výstup z té Driftbox jednotky, tj. rychlost na základě GPS.
30. 12. 2017 18:52
Re: Hvězdy
no tak tim se to vysvetluje, mne se zdalo divne, ze by ctyrkola takhle protacela (na kluzkem ano, ale asi by to zase takhle nepistelo). diky.
Avatar - Hammunasakra
29. 12. 2017 10:57
Re: Hvězdy
To co píše kuny potvrdí mimo ACZ dneska už každej redaktor. Ale svět se posouvá hodně jinam = ty nejzajímavější roky automobilismu nejspíš už byly [odkaz]
29. 12. 2017 18:41
Re: Hvězdy
Já tedy s najížděním na hlavní problém nikdy neměl. Je tu ta známá vlastnost, že např. DQ250 nemá ráda, když "skočíš" z brzdy na plyn. Je tam nastavená nějaká prodleva, kdy prostě spojku nesepne. Stačí být plynulejší. Pokud vím, dělá to konzistentně. Dá se na to tedy zvyknout. Je to čistě o načasování. Když se chceš s manuální převodovkou někam vecpat, tak také musíš začít o něco dřív.
29. 12. 2017 21:12
Re: Hvězdy
rozhodne souhlasim, ze si to osahas, natrenujes a pak se tomu prizpusobis. stejne tak plati, ze pri presednuti z manualu trpim tim naprosto lenivym zpusobem tech rozjezdu. reakce spojky manualu je primo umerna tve sikovnosti, dsg ma proti me zkratka neprijemne dlouhou prodlevu. u vetsiny hdm jsem nic podobne kostrbateho jako rozjezd z dsg nepozoroval. o tom tady mluvim.
30. 12. 2017 13:09
Re: Hvězdy
Přečetl jsem si tvoje reakce, ale tak nějak to na mě působí, že popisuješ chování DSG DQ250 v kombinaci s dieselem. Mám s DSG převodovkama najeto docela dost, možná 150tkm, nevím, a každá kombinace je o dost jiná a nejde to odepsat paušálně. To co ty popisuješ dělá kombinace TDI s mokrým šestistupněm. Třeba ale stejná převodovka v R36 to vůbec nedělala a uměla dokonce reagovat na kopání a nadlehčování plynu a podle toho přeřazovat.
Když jsem jezdil s Passatem 4mot 130kW s DSG tak jsem to proklínal jako ty. Podtáčení, neschopnost rychle reagovat při požadavku na zrychlení víc, než si to myslelo. Ukázkově jedeš na 4ku, podřadí to na trojku a ty v tu chvíli dáš kickdown. A to teda mimochodem vůbec nejde ani ZF8 (BMW 5, A7 BiTdi). Co mi lezlo úplně maximálně krkem byla jízda s vlekem, nájezd do zatáčky (nechalo to tam klidně šestku) a v zatáčce chceš trošku přidat aby tě to jakoby vyvezlo. Jenže to zařadilo až daleko za zatáčkou. Krom toho to moc neumělo jet pomalu. Popojíždění s 2t. vlekem žádná radost nebyla.
Naopak DSG 500 v Kodiaqu zvládala popojíždění naprosto perfektně a i s vlekem na hraně možností auta (2,5t) to nechalo jenom malinko klouznout spojku a jelo to úplně krůčkem. Do kolon naprosto super hodně blízko HDM. Podtáčení v kombinaci s 140kW TDI vyřešili. Řazení v zatáčkách ne. Konkrétně vracečka 180stupňů a v polovině dáš téměř kickdown a neděje se nic než napočítáš do šesti.. Proč to tak je ale nechápu, protože DQ250 v R36 řadila v zatáčkách klidně tak, že to tam dalo v 5 tis otáček dvojku a plnej plyn a bojuj si po svým. Že já blbec to auto nekoupil..
Teď jezdím s 206kW Supem a tam se to DQ250 snýst dá. Nepodtáčí to, reakce v zatáčkách je lepší (trvá to tak než napočítáš do tří), popojíždění je zase horší no. Ale mimochodem ZF8 taky v zatáčkách neřadí. Problém je, že ten motor je dole mrtvej a tak je hold poznat když to váhá.
Co bohužel nemám zkušenost je kombinace DQ500 s 2,5 R5, pokud tam trošku naladili soft tak by to mohla bejt fakt pecka.
30. 12. 2017 15:32
Re: Hvězdy
tak poporade:
skoda octavia ii 1,9 tdi - dsg (tusim suche) - ojete
skoda octavia ii 1,6 tdi - dsg (suche) - ojete
vv polo 1,2 tsi 66kW - dsg (suche) - funglovka
vw polo cross 1,2 tsi 66kW - dsg (suche) - funglovka
vw passat 2,0 td 140kW - dsg (mokre) - 20tkm
audi a4 2,0tdi 140kW - dsg (mokre) - 10tkm
vw passat 2,0 bitdi 176kW - dsg - predvadecka

vschno to trpi temi nekultivovanymi rozjezdy, ty ojete octavie byly nejhorsi, tu 1,6tku mel sef, ktery uz si po tech kilometrech stezoval, ze mu na parkovisti nejde s citem posouvat vozidlo - muj sef je mimochodem clovek, ktery zrovna neni haklivy na nejake cukani pri rozjezdech apod. co se vlastnich projevu na delsich jizdach tyce, tak jsem zadne z tech aut nemel dlouhodobe, abych se s tim snazil nejak vyznamne szivat. principialne se jedna o levnou variantu automatickych prevodovek a ma proste sve kompromisy. faktem zustava, ze to, co popisujes, je spise veci odladeni sw a nikoliv ceny.
30. 12. 2017 18:52
Re: Hvězdy
se suchejma DSG jsem nikdy spokojenej nebyl a vzal bych si raději manuál. To sladění DQ250 s TDI je bída a možná bych taky radši manuál.
Ale to DQ500 v Kodiaqu bylo na rozjezdy úplně bez problémů a fakt to zvládalo velmi porovnatelně s HDM.
Každopádně ani s tím DQ250 s 2,0 TSI problém nemám a umí se to rozjet velmi normálně. Pochopitelně to nemá takovej ten plynulej nástup jako HDM, ale zase se to tak divně netáhne. Co mám zkušenost s ZF6 v A6c6 (vím, historie), tak je mi DSG sympatičtější. S 7G tronicem v novým C jsem taky moc spokojenej nebyl a radši bych DSG, ale jedině DQ500. 6S Aisiny ve Volvu byly šíleně pomalej odpad, kde jsem se vždycky mohl vsteknout. S novou XC90 osobní zkušenost zatím nemám, ale s V90 s D5 jsem si fakt na zadek nesedl a opět bych možná radši DQ500.
ZF8 je prostě pro běžnou jízdu lepší než jakýkoliv DSG, to nepopřu. Ale taky to není ideál a nachytat to na švestkách rozhodně jde.
Každopádně tím chci říct, že se DSG umí chovat velmi slušně a nedovolil bych si to odepsat jako levnou variantu. Ono není úplně fér porovnávat DSG s 1,6 tdi (třeba Kodiaq s 1,4 tsi a DSG byl hroznej) s velkoobjemovými motory s HDM (třeba to BMW 5 s ZF8). Ve starým Mercedesu mám 4 rychlostní automat bez logiky a v kombinaci s obřím V12 motorem to funguje velmi uspokojivě.
Já třeba rád jezdím trochu svižnějc a i přes to, že jezdím dost času ve městě tak mi sedí obecně DSG možná i víc než HDM. Na rozjezdy si to chce trošku zvyknout, ale obecně je to s benzínovým motorem lepší (jak R36 tak i ten sup s tím problém tolik nemá). Ale třeba ten Kodiaq s tím DQ500 to fakt dával i s hodně naloženým vlekem opravdu obstojně.
A ještě mi to teda nedá, ale problémy s popojížděním jsem měl jenom u té R36 když měla úplně na odpis spojky (to auto mělo přes 200tkm a posledních 30tkm půjčovnu..). Jinak jsem s žádným mokrým DSG tenhle problém neměl a to každý den parkuju na úplně miniaturním dvorečku, kde je každý milimetr drahý. A teda mimochodem tu stojí i rodinná A6 3,0 tdi a že by to bylo nějak rozhodně lepší to ne. Pohodlnější to je, ale že bych se tím zabýval to ne. Krom toho třeba ta A6 bez plynu dost jede, ale ten mercedes skoro stojí a aby se to hlo, chce to přidat plyn. A i přes ten obstarožní HDM to s tím masivním nástupem krouťáku umí dost nepřijemně skočit.
30. 12. 2017 15:44
Predrazene
Nechapu jak opakovane vsude mozne pisi jak je Insignie financne vyhodna. Mozna v nejake zakladni vybave, ale pokud si clovek tam da slusny motor a nejakou tu vybavu, tak je okamzite pres milion korun jako u vsech konkurentu a pak jsem v situaci, kdyz za stejne penize mam Passata a nemusim kupovat Opla. Coz mimochodem znamena, ze vysledne TCO bude nakonec horsi pro Opla, protoze po letech Passata vzdycky prodam za velmi slusnou cenu, zatimco ojeta Insignie zadna velka prodejni hitparada nebude (soude podle vyvoje cen prvniho modelu). A navic budu mit Volkswagen a ne auto od znacky jejiz osud je momentalne po prodeji velmi nejisty, coz muze mit do budoucna dalsi negativni vliv na cenu ojetin nemluve o servisovatelnosti.
Rozbalit vlákno
0