Diskuse

Peugeot 308 GT 1.6 THP - GT neznamená GTi!

9.10.2017

Spojení „Peugeot a GTi“ znají snad všichni, kdo se zajímají o auta. Těm, co na opravdu ostrou 308 GTi nemají, nebo ji nechtějí, nabízí francouzská značka méně sportovní variantu GT. V čem spočívá a čím se liší od slavnějšího sourozence?

 

  • 42 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 09.10.  13:16

    Facelift

    Musím říct, že facelift masky autu prospěl. Interiér bohužel pořád razí tu (alespoň pro mne) prazvláštní ergonomickou nevyrovnanost...

    U testované verze bych to asi jinak solidně jezdícímu HB odpustil, ale ta cena už je trochu na hraně. U modelu 308 chybí nějaká střední třída v motorové nabídce. Něco kolem 150 koní za solidní cenu.

    Naftová paleta je lepší, ale zase agresivnějí naceněná... to se dá už sehnat skoro větší 508 >:D
    • 10 Reagovat !

      foto AutoKaCer

      AutoKaCer 09.10.  13:36

      « Re: Facelift

      Ta cena je odvozená od toho, že tam je skoro všechno z výbavy nižších variant. Co se týče motorů, tak se zdá, že začína převažovat ten jejich tříválec a já jsem osobně zvědavý, jestli 1.6THP přežije do dalších generací, když vůbec není jisté, jestli budou dělat GTI.
      • 30 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 09.10.  13:41

        « Re: Re: Facelift

        ten puretech je kupodivu povedej tříválec. Řekl bych, že patří k tomu nejlepšímu co se tříválcových vibrátorů týká.
        • 12 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.10.  13:47

          « Re: Re: Re: Facelift

          Já proti tříválcům z principu zas tolik nebojuji, hlavně pokud mi za adekvátní cenu nabídne lepší dynamiku, než archaická atmosféra. Jenže u Peugeotu chybí ať už podladěná 1.6, či nějaký motor mezi.. čtyřválec. Silnější 1.2 začíná na 450 tisích a to už pro mne je částka, kterou bych za 3válec dát nechtěl.
          • 30 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 09.10.  13:53

            « Re: Re: Re: Re: Facelift

            No jo Ozzáku, stejně budeme v těch tříválcovejch prdítkách za chvíli jezdit všichni. Když čteš, jaké emisní pokuty by měly automobilky platit za normální motory...
            • 21 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.10.  13:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

              Já pořád doufám..... nejsem opravdu zamrzlík, co by odmítal změnu a bojoval proti tříválcům, jen pro mne musí mít i adekvátní cenu.. možná časem, když by v P308 byl tříválec alá BMW 1.5 tak by mi za těch 450 tisíc i stál...... :-) Holt u nafty je svět ještě trochu lepší, než u benzínu ;) >:D
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 09.10.  14:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                Zatím je široký výběr značek a motorizací... necháme průkopníky tříválců průkopničit :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 09.10.  14:01

            « Re: Re: Re: Re: Facelift

            Ta podladena 1.6 tam bola, stratila zmysel, ked prisiel 1.2eTHP, pretoze nikto sudny by si ju nekupil. Posledne porovnanie znameho - ma v rodine prave tu 1.6 a po zvezeni s mojou 1.2 sam povedal, ze to ide lepsie a ze necakal, ze to pojde tak dobre. Ak chyba 308 nejaky motor, tak skor ine ladenie - u GT nejakych 130kW a GTi nech ostane, ale mat dalsiu vykonovu variantu, ktora pridava ~15kW nad 1.2 mne osobne pride zbytocne.
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.10.  14:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

              Počkej, jaká 1.6 ? VTI? Nebo THP? Takže chceš říct, že 130koňové THP 1.2 je lepší, než 1.6 150 koní? To je buď velká ostuda pro starší 1.6, nebo mistrovské konstrukční dovednosti u 1.2 :-) Nebo porovnáváš s VTI?
              • 20 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 09.10.  14:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                Ja si vyzkoušel obě motorizace a rozhodně bych si za tu 1.6THP připlatil a nejde jen o vykon.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.10.  14:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                  A o jaké THP Mluvíš? 110kw starší? Nebo testovaná 151kw? :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 09.10.  14:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                    Přimo 308GT 1.6THP 151kw. Kultivovanost, charakter a nebo rychlejši reakce motororu oproti 1.2 e-THP. A i když zvuk 1.6THP mě trochu zklamal, tak oproti 1.2 je to docela balzam.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 09.10.  14:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                      Tak to už je slušný rozdíl ve výkonu 130 vs 200 koníků. Já ale pochopil od Reca, že starší, podladěná 150k 1.6THP příjde jeho známému horší, než 130k 1.2 THP. Právě ta 110kw verze mi příjde jako ideální střed nabídky a Peugeot jí dále nenabízí...
                      • 10 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 09.10.  14:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                        Jako jedine co se mi na te 1.2THP libilo, bylo to jak pěkně jede, tedy dynamika opravdu překvapiva, ale jinak na mě ten motor dojem neudělal. Ještě se o ni piše, že ma rozumny apetit, ale to vyzkoušeno nemam a ani to neni vlastnost, ktera by mě nějak vic zajimala. Pokud to bere do 10l tak je to v pohodě. >:D
                        • 01 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 09.10.  14:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                          Ject může hezky, ale základ za 450.... to je trochu na pováženou ;)
                          • 02 Reagovat !

                            foto miromen

                            miromen 09.10.  14:46

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                            No ja bych ten motor pod kapotou nechtěl i kdyby mi dynamicky vyhovoval. Navic ten 6 kvalt co k teto motorizaci je, taky neni žadna vyhra. Jestli znaš koncernove 5 kvalty z poslednich generaci tak třeby ty funguji lepe.
                      • 10 Reagovat !

                        foto milic

                        milic 09.10.  14:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                        Po uvedení 308 na trh byla zpočátku v nabídce podladěná 1,6 THP o výkonu ca 92 kW (= 125 koní). Později byla nahrazena právě tříválcem 1,2 e-THP 96 kW.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 09.10.  14:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                          Ještě se prodávala 110kw verze.
              • 10 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 09.10.  14:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                1.6 VTi, ta bola +/- na urovni sucasnej 1.2. 1.2 Ide lepsie a tak sa 1.6 stiahla z obehu. Aktualna 1.6THP je samozrejme inde. Ja hovorim, ze komu chyba ten "zlaty" stred - tak by som pochopil keby sucasna 1.6THP bola na urovni 130kW, ale aby robili dalsiu vykonovu verziu na urovni 110kW, mi pride jednoducho zbytocne, kedze tym skoro nic nedosiahnes.
                Dnes by som siel po 1.6THP s novym automatom, lenze v case objednavania bola 1.6 len s manualom a ten mi za to nestal + ficodan + dodanie skoro 9 mesiacov oproti 6 tyzdnom.
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.10.  13:48

        « Re: Re: Facelift

        Dobře, ale pokud mi zas tak nesejde na autě plném elektroniky, ale chci něco v mezích a radši se solidním motorem? To Peugeot nemá... u nafty bych si třeba vybral.
  • 40 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 09.10.  13:20

    Je to furt dokola, ušetřili za čudlíky, interiér naruby

    SEB EVO1 LOEB má ve speciálu větší volant a přesto si s ním nedře koule a na displej se dívá středem volantu.
    • 30 Reagovat !

      foto AutoKaCer

      AutoKaCer 09.10.  13:32

      « Re: Je to furt dokola, ušetřili za čudlíky, interiér naruby

      Tak tohle je stále předchozí verze ikokpitu. V nových 3008/5008, už to podle mě dokázali docela dobře sladit dohromady. O to víc mrzí, že facelift 308 neprošel změnama i uvnitř, protože bych o to víc uvažoval o 308GTi po faceliftu (mám GT). Takhle je prozatím můj favorit nový Mégane RS.
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.10.  13:51

        « Re: Re: Je to furt dokola, ušetřili za čudlíky, interiér naruby

        Mégane se vyšvihl, renault již delší dobu ve Francii tahá za delší kus provazu. Pro mne je Mégane z francie nejlepší volbou své třídy a zařadil bych ho i do svého osobního žebříčku TOP v C segmentu :-)
      • 10 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 09.10.  13:54

        « Re: Re: Je to furt dokola, ušetřili za čudlíky, interiér naruby

        V 3008/5008 se sedí výše. takže je tam více prostoru na výšku. V nízkém autě to bude špatně vždy.
      • 01 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 09.10.  15:15

        « Re: Re: Je to furt dokola, ušetřili za čudlíky, interiér naruby

        Souhlas, je škoda, že nevyužili facelift. Interiér 308 je vedle nových ikokpitů jak nějaká...betaverze.
  • 24 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 09.10.  13:39

    Zdravím Tomáši

    Nic proti Vašemu názoru či dojmu. Peugeot 308 jezdí dobře, podle všeho je to i spolehlivé auto. Ale (sic pořád dokola omílaná písnička) ovládání všeho přes dotykáč je zkrátka bezpečnostní fail, za který si Peugeot čtyři hvězdy nezaslouží. Nebudu hovořit o volantu (zrovinka v sobotu jsem si opět připomněl, jak nedůmyslný nesmysl je zaměnit volant, kterým se řídí skutečný automobil, za volant, který se hodí možná tak k počítačovým hrám).
    Jinak docela solidní test.
    • 20 Reagovat !

      foto Tomputer

      Tomputer 09.10.  14:00

      « Re: Zdravím Tomáši

      Start-stop, displej místo budíků a ovládání všeho přes tablet mi připadá jako top 3 největších trendy failů poslední doby v průřezu snad všech automobilek dneska. Se*e mě i u novýho superba, že takovou základní věc, jako je ztlumení podsvícení budíků už nemůžu udělat kolečkem pod volantem, ale musím se proklikat hluboko v menu. A ještě lepé u MY2018, kde zvětšením tabletu zmizel skrollovací knoflík a musím za jízdy trefovat posunovací lištu až skoro u spolujezdce 8-s
      • 10 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 09.10.  14:06

        « Re: Re: Zdravím Tomáši

        Tvé rozčarování naprosto chápu.
        Ale na obranu Peugeotu je třeba dodat, že u nových 3008 a 5008 zase udělali tlačítka nepřéhlednutelná :-)
        Ale ty volanty... já chápu, že si na to člověk asi zvykne, ale proč? Proč ta tvarová "diktatura"?
        • 13 Reagovat !

          foto Tomputer

          Tomputer 09.10.  14:48

          « Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

          On Peugeot je vůbec takový specifikum..ať přesednu z jakéhokoliv pežotu do jiného (ať jiný model nebo jen jiná generace toho samého), tak vždycky hledám, kde se startuje, ovládá ruční brzda nebo jaká je kulisa automatu..jakoby stále inženýři nemohli najít to správné řešení..
          V tom je, ač koncern jinak nemusím, vw group lepší..ať přesednu do čehokoliv od B6 passatu do posledního, nebo jakéhokoliv Supa, tak základní věci jsou stále na stejném místě, stejně řešené a tak nějak člověk dělá věci intuitivně, aniž by přemýšlel, kde co jak přepnout. Jen trochu menší změna v páčce tempomatu a pak teda to ovládání podsvícení..
          • 10 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 09.10.  14:56

            « Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

            Peugeot je zkrátka poKrokový... kráčí kupředu a ty pak jako potencionální zákazník počítáš přešlapy... Na druhou stranu, mám rád rozmanitost a francouzká PSA nabízí rozmanitosti spousty. A nově, když chce člověk přece jen trochu konzervativnější styl, může nově do Francouzkého Opelu, kde je všechno na svém místě.
            A ano, máš pravdu, také věřím tomu, že právě kvůli neměnným "pravidlům kokpitu" je VW a jeho odnože tak úspěšnou automobilkou
            • 11 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 10.10.  11:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

              Otázka je, jestli takový Opel zůstane i do budoucna. Bude trvat, než se vliv PSA projeví.
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 10.10.  12:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

                Těžko říct, ale proč by si dávali tolik práce s Crosslandy? Já si naopak myslím (ve smyslu rád bych věřil), že tohle byl od prvopočátku plán při nákupu Opelu.
                Citroen pro extravagantní lidi, Peugeot pro extravagantní nerdí konzervativce (a není to protimluv) a Opel pro nás ostatní (rozumněj ročníky 1960 - 1980), kteří si už zvykat na volanty ve tvaru obdélníku zvykat nemíní.
                • 20 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 10.10.  13:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

                  On už fotograf Sudek na hodnocení svého díla říkal: "To se člověk kolikrát až diví, co všechno tou fotkou chtěl říct." :-)

                  Čili je stejně dobře možné, že to Peugeoti měli promyšlené, jako to, že prostě skočili po volné automobilce ve snaze rozšířit impérium a teprve teď vytvářejí ferman.

                  Jinak Peugeot jako značka pro extravagantní nerdí konzervativce, to mě pobavilo. Jestli ty jim nevkládáš do hlav příliš vznosné myšlenky. Moje ironické já by to spíš přeložilo jako "ochromovat, naleštit, ručičky obrátit a šup s tím do Číny". ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 10.10.  13:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

                    Tak pravda může být jednoduchá = veleskok po volné automobilce. To je dost dobře možné.
                    Já ty nerdí konzervativce teď registroval o víkendu v Holešovicích. Víš jak to je. Zkoušíš všechna místa v autě a všelicos vyslechneš. Co značka, to jiný typ nadšení. Popravdě, nejsem si jistý, jestli mne na podobných akcích víc baví automobily nebo reakce lidí.
                    Čína... taky ti přijde, že Čína je průmyslové synonymum pro strašáka?
                    Když já to škatulkování zkrátka miluju :-)
                • 01 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 10.10.  13:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

                  Crossland byla spolupráce a Opel si s tím ze své strany mohl dělat, co chtěl. Není to poprvé, co Opel spolupracoval s jinou evropskou automobilkou mimo GM. Nelze z toho vyvozovat záměry PSA.
                  • 10 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 10.10.  13:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

                    však uzavírám v závorce "(rád bych tomu věřil)"... a teda ne že by ty Crosslandy vypadaly zle. To teda vůbec ne.
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 10.10.  14:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím Tomáši

                      Neberu ti to. Jen si nemyslím, že lze z Crosslandu něco vyvozovat. Doufat člověk může. :-)
  • 40 Reagovat !

    foto Tomputer

    Tomputer 09.10.  13:44

    Pár vlastních zkušeností..

    Dovolím si přispět vlastními zkušenostmi a trochu oponovat v některých bodech..
    Ještě jsem nečetl recenzi na peugeota s těmito budíky, kde by autor netvrdil, že se tam nedá najít vhodná pozice za volantem. Připadá mi tento počin sice stejně nesmyslný, jako pokusy citroenu s pevným středem volantu, nicméně něco málo jsem najezdil s několika pežoty s tímto nesmyslem (208 a 308, mj. jak GT, tak GTi) a vždycky jsem vhodnou pozici za volantem našel a měřím 173 cm, čili asi jako autor :-|
    Taky nesouhlasím s připomínkou ohledně bočního vedení sedačky. Posledních pár let se mi naopak zdá, že pežot cpe do všech aut až zbytečně moc anatomicky tvarované sedačky a malý sportovní volant. Co se verze GT týče, mi připadají sedačky jako ideální kompromis vzhledem ke sportovnímu zaměření výbavy GT a zachování komfortu. A to opět pro moji výšku, resp. hubenou postavu. Vždycky přemýšlím, jaký pocit musí mít v takové sedačce metrákovej řízek. Od tohoto auta čekám to, co v podstatě zmiňuje autor - komfort se sportovním nádechem. Mě osobně se z anatomů blbě vystupuje, což nevadí u auta, které si vezmete akorát na to vyblbnutí. Ale několikrát denně nasedat a vysedat u auta na každodenní používání...jak říkám, tahle sedadla mi připadají ok.
    Každopádně bych považoval za důležité upozornit, že v režimu "sport" se zvuk motoru nezmění!!, jak píše autor. Pouze se připojí podkres do reproduktorů auta, dokonce se tam snad dá i vybrat v menu, jak ten zvuk má znít. A to mi připadá jako největší zhovadilost a totálně mě to znechucuje od tohoto režimu.
    Jinak se s recenzí docela ztotožňuji, akorát vzhledem k zaměření auta bych dal půl hvězdičky navíc ;-)
    • 12 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 09.10.  14:18

      « Re: Pár vlastních zkušeností..

      K těm tvým 173cm- já měřím +- totéž, a (opakuji se) buď sedím tak jak mi vyhovuje (úplně dole) a nevidím na budíky, nebo si max zvednu sedačku, max snížím volant a vidím. Ale to už sedím jak za volantem autobusu a volant mám na koulích. Takže na těch stížnostech něco bude. ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 09.10.  14:30

        « Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

        Mam to vicemeně stejně jako ty a zdaleka nejsme jedini.
        • 02 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 09.10.  14:36

          « Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

          A pak jsem přijde majitel 308 s nickem "dal" a závodníky tvrdící totéž nazve německými spiklenci (snažícími se nespravedlivě pošpinit fr. auta). Kdyby blbost nadnášela......
          • 12 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 09.10.  14:54

            « Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

            Jenže on si neuvědomil nebo spiš nechtěl, že to rozhodně netvrdi jen tento "novinař", ale jak bylo v tom videu řečeno, zdaleka nejsem jediny. A kdyby si prošel i jine zahranični članky či videa, tak by zjistil, že v tom opravdu neni sam.
          • 10 Reagovat !

            foto dal

            dal 09.10.  19:38

            « Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

            Nějak ti ležím v žaludku. Asi jsi špatně pochopil můj příspěvek. Jinak k té tvé poslední větě, opravdu chytrý člověk neoznačuje druhé za blbce jen proto, že mají jiný názor.
            • 02 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 09.10.  19:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

              V žaludku mi neležíš, ale tvoje nedávná reakce ano.
              "No jasně, když je to germán. Většina našich periodik má vlastníka odkud a inzerenti? Pro mne je priorita moje vlastní zkušenost a selský rozum. Neznám jediného testera který by nebyl PR"
              Reakce na závodníka, který se podivuje ergonomii i-cockpitu.....

              Takže na svém hodnocení trvám. Nemá cenu to dál pitvat, evidentně se nedokážeš přenést přes svou garáž.
              • 10 Reagovat !

                foto dal

                dal 09.10.  19:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                Je to marný, je to marný, je to marný.
      • 20 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 09.10.  14:34

        « Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

        řešení: [odkaz]
        • 21 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 09.10.  14:37

          « Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

          >:-[] :yes: Proč ne, 308 stejně jako Arteon holt není pro každého!
          • 10 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 09.10.  14:47

            « Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

            mimochodem...Karle... konečně jsem se dostal k nové CX-5...jen staticky. Musím říct (bez ohledu na nick), že interiér (zpracování) už opravdu nemá daleko k prémii.
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 09.10.  14:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

              To souhlasím, v bílé kůži fakt paráda. Jak nechci v autě sedět vysoko, jen kvůli interiéru pořád o CX-5 uvažuju. Jenže bych nechtěl nic míň než 2,5 4x4 a 900t už pro mě není úplně malá částka. Čímž něříkám, že je to přehnaná suma, jen pro mě prostě dost peněz. ;-\ Musím najít čas a jít se projet, zatím jsem v ní taky jen seděl.
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 09.10.  15:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                Levná není... ale ten motor prostě stojí za to. Taky se těším na projížďku... ale protože jsem seznal, že v SUV se necítím dobře, projedu ji jen ze zvědavosti.
                • 21 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 09.10.  15:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                  Stojí za to... za co přesně?

                  Za to, abych kvůli němu koupil automat který nechci ve výbavě kterou nechci? Hele já nevím... ale zase taková pecka ten motor není. Provizorně jsem došel k tomu, že pokud 6, tak Revolution 2.0MT.
                  • 10 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 09.10.  15:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                    Emele, připomínku beru... musím si do nicku nějak vepsat AT purista :-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 09.10.  16:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                      Nejde jen o AT, jde třeba i o to, že 2.5G má litrový výkon o 4kW nižší než 2.0G. V šestce znamená maximálku vyšší o 7km/h (wtf?), 0-100 zrychlí o 1,3s (ok, to jde).

                      Víš co... já jsem obecně ochotný platit za výkon, ale 2.5G i kdybych překousl automat na mě dělá menší dojem, než by jako top benzín měla.
                      • 10 Reagovat !

                        foto skyactive-for-everybody

                        skyactive for everybody 09.10.  16:13

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                        Já vím, už jsi to mnohokrát psal. Já ale vidím kvality toho motoru i jinde, než jen ve výkonu. Automat si s ním rozumí kupodivu lépe, než s dvoulitry (klidně podepíšu krví) a MT převodovky... prostě manuál jsem jezdil v Bíťovi a už zase manuál na dlouho nechci, jestli vůbec kdy do "běžného" sedanu budu chtít.
                        Spolehlivost... spotřeba...
                        Já jsem docela nedávno přemýšlel, co mě na naší Ma6 tak baví. A víš na co jsem přišel? Když sednu do jakéhokoliv jiného auta ve stejné kategorii, tak si říkám, že buď to auto má na víc nebo že už je to na hraně (výkonově, podvozkem, celkovým pocitem z řízení). Ale u Ma6 mne napadá jen jedno. Je postavená "přesně" :-)
                        Vím, že hodně subjektivní...
                        • 10 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 09.10.  16:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                          A ty máš doma 2,5?
                          • 10 Reagovat !

                            foto skyactive-for-everybody

                            skyactive for everybody 09.10.  16:19

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                            Karle, nevidím vlákno, ale jestli se ptáš mé maličkost... ano. Od vánoc.
                            • 00 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 09.10.  16:20

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                              Jj, myslel jsem tebe :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto skyactive-for-everybody

                                skyactive for everybody 09.10.  16:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                Jezdí s ní žena má roztomilá...
                        • 11 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 09.10.  16:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                          Jenže manuál u šestky je mnohem lepší než manuál u Mondea nebo Insignie. Vzít automat je skoro hřích :-) . Mě by toho bavilo... podvozek, řízení, řazení... design.

                          Vím co by to znamenalo... jezdit mnohem víc v klidu, blíž rychlostním limitům, nikam se nehnat, předjíždět jen za vhodných podmínek. To není možná špatná myšlenka. Tak za deset let :-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto woody-alien

                            woody-alien 09.10.  17:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                            Anebo ne takovou "krávu" a potom ti i G165 dá pocit spokojenosti. ;-) Plně chápu tvou "rozervanost"....oblíbená značka, která pro tebe nemá přesně to,co chceš. No, na mě teď třeba udělal hodně dobrý dojem, já to ani nemůžu napsat, tak jenom napovím....turbo benzín 134 kW...a to celkově. Mám i výhrady (dvě), ale pocitově kam se se.re kdejakej hatch se sportovním přídomkem.
                            • 10 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 09.10.  18:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                              Takový aktuální propadáček? (jen hádám a nechci moc napovídat ostatním)
                              • 00 Reagovat !

                                foto skyactive-for-everybody

                                skyactive for everybody 09.10.  18:44

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                Napovez...nechce se mi hadat
                                • 20 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 09.10.  18:47

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                  španělská lidová slavnost, tipuji.
                                  Třeba jsem ale o model níž.
                                  • 20 Reagovat !

                                    foto skyactive-for-everybody

                                    skyactive for everybody 09.10.  18:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                    Olé
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto woody-alien

                                    woody-alien 09.10.  19:46

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                    Teda pánové, že by pod japanofilním (v dobrém) svícnem byla až taková tma ? :-) FieSTU jsem několikrát projel už před drahnou dobou a při vší úctě, ta by řešením "rodinné přepravy s trochou blbnutí" nemohla být ani kdyby se na antracitové 17" stavěla. ;-)
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 09.10.  19:53

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                      Sakra, vedle. Na mou chabou obranu, myslel jsem, že řešíš náhradu Sviště. Ale mohlo mi napovědět, že se "stydíš" to přiznat >:D
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto woody-alien

                                        woody-alien 09.10.  19:57

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                        Jj, ten "stud" byl zřejmé vodítko. >:D ;-)
                            • 10 Reagovat !

                              foto Emel

                              Emel 09.10.  19:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                              Jestli Civic, tak povídej, zajímá mě to. 650 ceník za Sport 1.5VTEC vypadá sice jako dost peněz, ale ve finále jsem si uvědomil, že to udělá úplně stejnou službu jako ten Megane GT... kterej má teda sice o pár kW víc, ale zase s trubkou vzadu (byť točící).
                              • 10 Reagovat !

                                foto woody-alien

                                woody-alien 09.10.  20:07

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                Jasně, Občanská výchova. :-) Vzhledem k tomu, že jsem jel před časem i MegGT (a sliboval jsem blog, no zatím bohužel)....tak to můžu rozseknout tím, že moje peníze by v tomhle duelu Carlos asi nedostal. Ceník je ceník, realita o dost lepší. Je to ovšem bráno téměř výhradně z hlediska jízdních dojmů, praktická stránka věci je zase trochu něco jiného.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Emel

                                  Emel 09.10.  20:12

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                  Tak už nebuď tak kryptický a napiš něco po rýči :-)

                                  Praktická stránka... tj. pro mě liftový Civic vs. kombíkový Megane - tam z praktické stránky nelze čekat nějaké zádrhele, ne? Obojí by to mělo být rodinně akceptovatelné.

                                  Kde je realita o dost lepší... předpokládám u Carlose, což mi zase teda zní ze všeho nejvíc na SEAT >:D
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto woody-alien

                                    woody-alien 09.10.  20:37

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                    Není mým cílem být "tajemný", jenom na podrobnější popis potřebuju víc času. Tu o dost lepší realitu oproti ceníku jsem (možná překvapivě) myslel na Hondu. Rodinná použitelnost....za mě ano, ale já svoji rodinu naskládám i do Swiště >:-[] takže nejsem ten správný arbiter. Jiným jsou malé všechny kompaktní kombíky bez rozdílu. Přesto, Megane kombi bude na bagáž zkrátka větší než nafouknutej hondí lifto-hatch. A jestli chceš zatím aspoň nějaký hajlajty stran Civica, tak na výbornou brzdy, řazení, řízení, reakce motoru, posaz. Jakož i podvozek celkově. Výhrady mám dvě - jednu nepřekvapivou, zatím si nedokážu zvyknout na exteriér, druhou mírně zarážející - moc dobře nehodnotím sedadla, tedy především to řidičovo.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Emel

                                      Emel 09.10.  22:01

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                      Nojo, ale víš jak... aby se to stihlo v rámci stávající generace :-)

                                      420l Civicu není žádný zázrak, to je fakt... ale tvarově to vypadá celkem rozumně:
                                      [odkaz]

                                      Jaký sedadla to byly, kůže nebo látka?
                                      • 20 Reagovat !

                                        foto woody-alien

                                        woody-alien 10.10.  07:49

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                        Rypáku jeden... >:-[] Já si hold potrpím na pokud možno přesnost přenosu pocitů do tekstu, vzdávám holt češtiňe a test takového ikonnického (zdravím redakci za původní titulek u Vespy :-) ) vozu vyžaduje řádově dva dny přípraf. :-!

                                        Látkové.
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto -Karel-

                                          _Karel_ 10.10.  14:53

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                          >:D :yes:
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 10.10.  15:32

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                          Myslíš do tekstu jako do textu, nebo jako do textilu...? ;-)
                                          • 11 Reagovat !

                                            foto woody-alien

                                            woody-alien 10.10.  18:54

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                            >:D No, nezbývá mi než si pomoci z bryndy upraveným citátem sufražetky a spisovatelky Jenny Suk : "Teď, jak to slyším, vidím, že to není šťastný obrat." >:-[]
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto white-label

                                              white label 10.10.  20:27

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                              >:-[] :yes:
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto Dany

                                        Dany 10.10.  11:44

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                        Škoda toho obmedzenia v kufri pri Sport verzii. Tí japonci musia furt vymýšlať nejaké Ale. A že by tomu nejak výrazne pomohli designovo...
                                    • 20 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 09.10.  22:41

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                      Jo, tak ty myslíš tu jednapětku (v dramatickém obalu) u které se o počtu válců taktně mlčí..., viz honda.cz:
                                      "Motor
                                      Typ motoru Zážehový
                                      Zdvihový objem (cmł) 1498
                                      Vrtání x zdvih (mm) 73 x 89.5
                                      Kompresní poměr 10.6
                                      Rozvod ventilů 4 ventily
                                      Emisní norma Euro 6
                                      Typ paliva Benzin (95)
                                      Výkon
                                      Maximální výkon (kW / otáček za 1 min) 134 /5500
                                      Maximální výkon (k / otáček za 1 min) 182 /5500
                                      Maximální točivý moment (Nm / otáček za 1min) 240 /1900-5000
                                      0 ’ 100 km/h (s) 8.2
                                      Maximální rychlost (km/h) 220
                                      Úroveň vnitřního hluku (dB) 64.5"

                                      Ale jinak jsou tam k sobě docela upřímní, viz:
                                      "DESIGN MODELU CIVIC 5D
                                      HLEDÁNÍ NOVÝCH SMĚRŮ"
                                      [odkaz]
                                      Zase proti minulé generaci to vypadá, že už se trochu našli (až na ten zadek)...
                            • 01 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 09.10.  19:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                              1,6 EB? Pokud ano, tak v čem byl "zabalený"?
                              • 10 Reagovat !

                                foto woody-alien

                                woody-alien 09.10.  20:11

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                Tři oturbený piva zabalený....jak to říct..ve vizuálním dramatu ? ;-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 09.10.  20:25

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                  Takže 1,5 EB ve vizuálním dramatu...
                                  Já jsem říkal, dejte tomu tříválci šanci a zřejmě vás (příjemně) překvapí.
                                  TOURNEO COURIER se s 1.5 EB nenabízí, nebo...?
                                  FOCUS?
                          • 10 Reagovat !

                            foto skyactive-for-everybody

                            skyactive for everybody 09.10.  18:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                            Rozumim ti. Jak pises, treba za deset let. Kdyz prave ta klidna jizda je v mem pripade zadouci, protoze nechat se nachytat nekde v Rakousku nebo DE (okresky) nebo nedej buh va FRA, tak je po vanocich(napr). A na obcasne vyblbnuti to chce spise nejaky HH nebo... dostupnejsi motocykl. Velka potvora je beztak v urcitem okamziku neohrabana (pokud se tedy bavime o mainstreamu). Nejaka Cupra nebo Megane RS poslouzi pro vyliti adrenalinu lepe.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Emel

                              Emel 09.10.  19:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                              Jo, to se samozřejmě stát může, už jsem se taky chystal vysvětlovat bulharskému strážníkovi u radarového stanoviště +100 na okresce a jak se říká, proběhl mi před očima celý můj motoristický život - naštěstí si chtěl jen pokecat :-)

                              Nejde vyloženě o nějaké blbnutí, to mi stejně strach nedovolí... spíš o schopnost plout v relativním klidu rychleji než provoz, bezpečně předjet kdekoli vidíš na pár délek kamionu dopředu nebo vzít těch pět aut najednou... Cupra by na to mohla být vhodná :-)
                              • 10 Reagovat !

                                foto skyactive-for-everybody

                                skyactive for everybody 09.10.  20:25

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                Ted premyslim o tom, jak moc mohl byt ten rozhovor s bulharem zabavny... nemaji oni obracene to pokyvovani a krouceni hlavou?
                              • 10 Reagovat !

                                foto wakantanka

                                wakantanka 10.10.  11:14

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                                to si potom dobre obstál :-) mňa keď naposledy drapsli pri Razgrade s nameranými 113 km tak ma chceli ťahať po rýchlo dopravných súdoch. 20 Euro to nakoniec vyriešilo k spokojnosti oboch strán. :-)
            • 20 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 09.10.  14:55

              « Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 09.10.  15:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                Víš jak to s podobnými anketami a průzkumy je...většinou je přání otcem myšlenky anebo je přání od zadavatele dobře zaplaceného průzkumu. ;-)
                Jezdím prémii, projedu se spoustou mainstreamu a když pominu materiály, pak platí většinou to, že s čím přišla před lety prémie se dostává i o patro níž.
                • 20 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 09.10.  15:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                  A on není HUD u Mazdy totéž jako u BMW, není navigace u Mazdy totéž jako u prémie, atd. Jedna věc je mít prvek výbavy, a druhá na jaké úrovni ten prvek je.
                  • 11 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 09.10.  15:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                    A třetí když do toho započítáš cenu :-! :-)
                • 11 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 09.10.  15:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                  Já ti nevim = jedna teta celej život používá oboje = zrovna mi posílala fotku z Dolomit, je tam prémiovym autem >:-[] a ta trvdí spíš to co ten článek = dávno před nim

                  S běžnym modelem a prémií je to hlavně asi takhle [odkaz] :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 10.10.  10:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                    Já používám taky oboje. Proto vůbec nemám pochyb. Snad jen v navigacích se částečně může mainstream místy s prémií měřit, jinak je to pořád jiná liga. ;-) Zkus komfortní sedačky v prémii a porovnej s těmi nejlepšími v mainstreamu. Nebudeš sice za menší peníze obvykle sedět nedpohodlně, ale tak úžasně jako za dvojnásobnou cenu určitě ne.

                    Být tomu tak, pak by třeba Lexus oproti Toyotě nedával smysl, a on tam rozdíl setsakar velký je. :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.10.  13:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                      Komfortní sedačky sem zkoušel v nějakejch 10 letech Rolls, Bentley, Lambo, Ferrari atd. = na Pankráci u pana Holubovskýho ;-)

                      Chápu co se snažíš říct ale bohužel to jednoznačný neni dokonce ani s těma sedadlama [odkaz] A tam kde to neni vidět to je pro prémii nepříjemně často dokonce ostuda

                      Lexus proti Toyotě i všechny podobný případy mi dávaj smysl = a maj lepší odhlučnění a další = přesto když vezmu v úvahu cenu..

                      A pak sou výjímky kde třeba asi radši RAV4 než NX = i když samozřejmě lepší materiály atd. = to nezpochybňuju. CT200h [odkaz] je bez diskuzí v mnoha a mnoha detailech materiálech dotaženější než Auris hybrid, ale i tak souhlasim. Ten nárůst ceny za trochu kvalitnější materiály, trochu víc tlumících materiálů atd. = bejvá obří. Ne že by to stejný nebylo u oblečení a vlastně čehokoliv = ale u aut bych za ty statisícový a pak vejš milionový rozdíly chtěl prostě víc = mnohem víc
                      • 01 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 10.10.  14:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                        Šmarja pano co se snažíš říct tím naprosto nesmyslným odkazem se sedadly? Četls tu pitomost vůbec? To rozhodně neříká vůbec nic o pohodlnosti sedadel. To, že byl řidič Fabie spokojený se svým sedadlem neznamená, že seděl na zkoušku třeba v 7-er a porovnával. Úplně nejlíp dopadla sedadla v A3 - fakt věříš tomu, že patří mezi to úplně nejlepší, a že limuzíny nenabízí daleko lepší? 8-s
                        • 11 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 10.10.  15:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                          Hele bacha abys neprozradil svou identitu [odkaz] ;-)

                          Tim že budeš mě obviňovat z článků a testů co se tobě nelíběj = se to asi nevyřeší. Možná bys měl problém začít hledat jinde >:-[]

                          Viz ten příspěvek na kterej reaguješ = já v pár autech seděl = a celkově spíš souhlasim s tim předchozim odkazem [odkaz] :-!

                          Jinak obšírnějš sem se vyjádřil v tom příspěvku z kterýho sis vzal = sedadla :-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 10.10.  15:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                            Ok, beru to jako tvůj kolorit - svoje tvrzení podpíráš nesmyslnými argumenty a na můj zcela konkrétní argument nedokážeš odpovědět.Tak toho radši zase necháme.
                            A reagoval jsem jen na sedadla, nic jinýho.
                            • 20 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 10.10.  15:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                              Ano reagoval si na nedůležitou drobnost = s textem článků ani testů atp. ani s tim že tobě se zrovna nelíběj nemám nic společnýho :-)

                              A omezovat mě na co smim a nesmim dát odkaz doufám nechceš ;-)

                              Jestli chceš rozebírat konkrétní sedačky v kterejch sem seděl = tak jo mám zkušenost že cena úplně automaticky neznamená lepší horší. Líp vypadající spíš jo
                • 10 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 11.10.  09:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár vlastních zkušeností..

                  Mě sou prémiový přístupy sympatický [odkaz] ale reálný auto dnešní D3 a povedenej mainstream typu Stinger = prostě reálný rozdíly v technice a konstrukci už nejsou. Často de spíš o vzhledový detaily = většinou fakt hodně peněz za = lepší pocit. Než za reálně výrazně prémiovější techniku
                  Ta hra na prémii potažmo superprémii atd. bude dál pokračovat = já bych dneska asi nejvíc kritizovat D3 za masvýrobu. Vim že to moc jinak nejde = ale když občas narazíš na přehled co z těch milionů prémiovek je nejprodávanější = tak to fakt moc prémiový nebejvá ;-)
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.10.  14:59

      « Re: Pár vlastních zkušeností..

      Když si sednu ve většině aut a nemám problém, následně v P208 a P308 mám problém s polohou volantu a budíků, tak není problém u nesmyslného novátorství Peugeotu?
  • 02 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 09.10.  15:31

    Průměrná prostornost?!

    Hodnocení prostornosti současné 308 jako "pouze průměrné" je opravdu příliš politicky korektní vyhádření - toto auto totiž je (spolu s novým 5dv, Meganem) vzadu suverénně nejstísněnější v celém segmentu (co se týček místa pro nohy zadních cestujících). A kompletní ovládání klimy (i dalších věcí) přes dotykový displej je taky katastrofální chyba, stejně jako nemožné uspořádání pracoviště řidiče (volant, přístrojový štít). Je to velká škoda, protože pokud by se Peugeot těmto nesmyslům vyhnul (a dokázal slušně využít obestavěný prostor), 308 by byla velmi sympatické auto (pokud tedy už 1.6 THP dlouhodobě funguje, jak má). :-O :-O :-O
    • 10 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 09.10.  15:54

      « Re: Průměrná prostornost?!

      U Megana s vyškou 180 si sam za sebe sednu s dostatečnou rezervou. Problem však nastal, když jsem zjistil, že nedostanu chodidla pod předni sedak, ktery byl z nejnižši polohy vypumpovan o 4 tahy.
      • 22 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.10.  15:57

        « Re: Re: Průměrná prostornost?!

        Tak to za mě se do krátkého Meganu ani do 308 pohodlně dospělý jedinec nevejde. Měřím 188 cm. Ale třeba v Leonu s rozvorem 2,64 m si v pohodě a s rezervou sednu i sám za sebe, a v Octavii III je za mnou rezerva před koleny ještě o něco větší! Platforma MQB je co se týče využití délky kabiny nepřekonatelná, PSA ani Renault ji prostorově nestačí ani s rozvorem 2,7 m! :-) :yes:
        • 11 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 09.10.  16:12

          « Re: Re: Re: Průměrná prostornost?!

          No vidiš a to jsou hodnoty nebo vlastnosti, ktere ja třeba vubec neocenim. Tohle ocenim o segment niže, kde už ty cm občas schazeji. Ale mit problem zasunot chodidla pod sedak neni vubec přijemne. Dětska populace s tim zřejmě mit problem nebude, ale u dospěle osoby už to neni minimalně přijemne.
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 09.10.  16:22

            « Re: Re: Re: Re: Průměrná prostornost?!

            Tak jasně, možnost zastrčit chodidla pod přední sedačku, i když je spuštěná nízko, to je základ obyvatelnosti jakéhokoliv rodinného auta. :-!
        • 10 Reagovat !

          foto Maxipes-Fik

          Maxipes Fik 10.10.  09:28

          « Re: Re: Re: Průměrná prostornost?!

          Neodolám a připojím se s historkou o tom, jak jsem loni kvůli změně zaměstnání hledal náhradu za OIII. Konkrétně u Renaultu jsem tedy opravdu nenašel. Ale aspoň naštval drobnou blondýnku, když mě se zářivým úsměvem dovedla k Meganu kombi a já jí řekl, že...

          "já chtěl rodinné auto a náhradu za OIII, takže tedy horšího a už vůbec menšího."
          "A v čem je Megan horší, než OIII?" ...ten obličej bych vám přál vidět! >:D
          "Ve všem kromě ceny? Ale neva, tak mi udělejte kalkulaci OL na Talisman kombi, ten by šel, budget na to mám..."
          "Jste se zbláznil, brát si auto na OL, taková hloupost... A na Talisman Vám to stejně spočítat neumím, nechtěl byste radeji nějaké SUV, to je pro rodinu stejně nejlepší..."

          Inu, co byste řekli, Renault to nevyhrál.
      • 01 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 10.10.  09:58

        « Re: Re: Průměrná prostornost?!

        to je ale záměr ;-\ aby u rodin podpořili MPV
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 10.10.  13:33

          « Re: Re: Re: Průměrná prostornost?!

          Pak by se člověk mohl ptát, proč se vůbec obtěžují s druhým párem dveří a vlastně i druhou řadou sedadel. Dost komplikované (a drahé) na poličku na kabát.
  • 02 Reagovat !

    foto Jenik3

    Jenik3 09.10.  15:33

    1.6 zavodak

    285 Nm z 1.6 vypada na papiru pekne, ale jak dlouho ten motor vydrzi?
    Nefoukana 1.6 dosahne na 160 Nm (Toyota), coz je o dost mene, ale je to drzak.
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 09.10.  15:38

      « Re: 1.6 zavodak

      Zrovna tohle bych jako problém neviděl. 285Nm není žádný rekord. Spíš těch 200kw - to mi přijde dost na hraně, jiní jsou rádi, když to mají z dvoulitru.
      • 01 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 09.10.  15:43

        « Re: Re: 1.6 zavodak

        To turbo se uskvari pri 6rpm, kdy dosahuje max kW.
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.10.  15:51

          « Re: Re: 1.6 zavodak

          A kdy to začne? Ten motor se už dělá docela hodně let >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Jenik3

            Jenik3 09.10.  15:55

            « Re: Re: Re: 1.6 zavodak

            Ja jim to preju, ale nechapu. Tam musi byt desne velky tlak a navic se motor musi chladit a chladit.
      • 01 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 09.10.  15:57

        « Re: Re: 1.6 zavodak

        chyba v jednotkach? kW-HP
  • 04 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 09.10.  15:39

    Zbytečné výstřednosti

    U současné 308 mi ovšem vadí i další, zcela zbytečné přešlapy - ručičky rychloměru a otáčkoměru by se rozhodně měly otáčet stejným směrem a rozhodně bych si odpustil el. P brzdu a spouštění motoru tlačítkem! 8-s
    • 60 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 09.10.  15:49

      « Re: Zbytečné výstřednosti

      Co je na startování tlačítkem za přešlap, proboha? Za chvilku budeš kritizovat i modrou metalízu, protože máš raději červenou?
      • 20 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 09.10.  15:58

        « Re: Re: Zbytečné výstřednosti

        Jako ja nemam keyless, ale startovani tlačitkem ano. A je pravda, že občas mi ta klasika prostě schazi, ale ne tak, že bych ji nutně musel mit. Tak trochu chapu, ale osobně je mi to jedno.
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 10.10.  13:40

          « Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

          Když nemáš "keyless", tak to musíš nejprve strčit klíč do spínací skříňky (případně do nějakého slotu)? Jako to bylo myslím u Civicu, nebo u Ferrari? Nebo u motorek. Tak nějak pochybuji. Jen nebudeš mít i vstup, ale startování ano.
          • 10 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 10.10.  14:34

            « Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

            Ne, ten klič se s autem sparuje pokud je v přitomnosti. Pokud se s kličem vzdalim a nezamknu ho, nelze s nim odjet. Jinak je to na pohled jako klasicky sklopny klič, ale sklopny neni. Samotny klič je zapouzdřeny z druhe strany obalu, na předni straně jsou klasicka tlačitka. Po vyjmuti se da použit zvlašť nebo je pro něj v mistě zapouzdřeni zaražka, kde se da vložit a obal kliče tak použit jako "paku". Takže se nikde vkladat nemusi, pouze ho stači mit v u sebe. To znamena, že startovani a vypinani motoru se provadi pouze použitim tlačitka, žadny jiny ukon neni potřebny. Koukni na video, kde je k viděni to zapouzdřeni...

            [odkaz]
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 10.10.  18:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

              Takže keyless máš. Ale jen startování. Přesně jak jsem psal. Ani se nemusím dívat na video.

              Záložní fyzický klíč uvnitř klíčenky mají i auta s kompletním "bezklíčovým" řešením. Typicky se používá pro odemykání dveří. Pro start se pak používá pasivní imobilizér, jako u klasických klíčů (klíčenku musíš přiložit k anténě někde v interiéru). Řeší to jak vybitou baterii v klíčence, tak v autě (pak samozřejmě nemůžeš nastartovat, ale dostaneš se k ní a můžeš ji vyměnit).
              • 10 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 10.10.  20:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                Dik za osvětu, je to tak jak pišeš. Ja to za keyless nepovažoval a ani jsem se podrobněji nepidil do hloubky. Vim, že antena je na dně loketni opěrky a když jsem jednou prolistovaval manual, tak tam bylo mimojine psano, že se ma na ni klič přiložit v připadě, když se vybije baterka. Jinak to, že založni klič je takova pojistka pro otevřeni auta přes zamek v připadě nějakeho problemu mi došlo.
    • 11 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 09.10.  15:50

      « Re: Zbytečné výstřednosti

      El. ručku chapu, ale že i spouštěni motoru tlačitkem hmm. Takže ve většimě připadech se ti nezamlouva ani keyless ?
      • 05 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.10.  15:54

        « Re: Re: Zbytečné výstřednosti

        Ano, přesně tak, raději mám u sebe klasický klíček od zapalování, který potom po nástupu do auta zasunu do zámku a pootočím. Automobilky by mi určitě měli dát coby zákazníkovi vybrat. Co je na tom špatného? ;-)
    • 61 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 09.10.  15:58

      « Re: Zbytečné výstřednosti

      Se mi nechce věřit, že bys napsal takovou... co startovaní klikou? Ideál?
      Ty woe Arese >:D
      • 05 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.10.  15:59

        « Re: Re: Zbytečné výstřednosti

        Krásný příklad demagogie, bravo! >:D
        • 11 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 09.10.  16:01

          « Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

          vždyť jo. Na druhou stranu, ta nejistota, jestli je auto už zamčený nebo ne, to chápu. Kdo není zvyklej na bezklíč, může ho to dost rozhodit, případně může přijít o všechny věci z kabiny a kufru :-)
          • 04 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 09.10.  16:04

            « Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

            Přesně! Navíc vyndání pěkného sklopného klíčku a jeho otočení v zámku při startování je takový pěkný řidičský rituál, který mám moc rád! ;-)
            • 30 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 09.10.  16:34

              « Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

              Tak to ta v blizkej buducnosti cakaju velmi neprijemne chvile, ked bazirujes na takych vtakovinach :-)
              • 10 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 09.10.  17:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                Neboj, Tipo to jistí! ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto Reco

                  Reco 09.10.  18:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                  Ja sa nebojim, mne je to vazne jedno ;) Ked sa ty necitis blbo, kupovat lowcost len preto, ze ti vadia nepodstatne kraviny, tak nie je problem.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 09.10.  19:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                    Hmm, jenže je to sakra dobrý (a pěkný) lowcost! ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 09.10.  16:23

            « Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

            ja to poznám podľa sklopených zrkadiel,že je zamknuté (pri bezkľúči)
            za tú štartovaciu kľuku :yes: :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 09.10.  16:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

              Stejný postup :-)
              • 01 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 09.10.  16:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                Já považuju za ideální klasický sklopný klíček zapalování + el. sklopná zrcátka. Proto to takto mám u svého auta. :-) :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 09.10.  16:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

              Mě se u golfa několikrat stalo, že jsem auto nezamknul, protože měl sice el. sklopna zrcatka, ale ne automaticky. Teď to mam taky tak, že se občas ohlidnu a dle sklopenych zrcatek se ujišťuji zda jsem zamknul.
              • 10 Reagovat !

                foto Redmex

                Redmex 10.10.  09:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                Manualne elektricke sklapanie je take polovicate riesenie. Obcas sa hodi, ale vacsinu casu akurat zlosti, ze to nerobili poriadne >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 10.10.  14:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                  U koncernu to bylo zvaštni, protože dřiv to bylo automaticky z nějakeho duvodu přešli na manualni a dnes to maji zase automaticky. A je to jak pišeš, občas se to manualni hodi nebo muže hodit, ale lepši řešeni je určitě automatika.
            • 10 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 10.10.  09:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

              Nemam sice bezkluc, ale automaticky sklopne zrkadla su idealne vec aj pre dialkove ovladanie. Clovek pohladom na auto hned vie ci ho zamkol :-)

              Samotny keyless mi uz ako velka pridana hodnota neprijde. Jedine, ze je to sparovane s pamatou nastaveni pre vodica a kabina sa upravi podla toho kto prisiel s klucom.
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 10.10.  14:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                Nastavení auta podle klíče funguje i bez keyless.
                • 10 Reagovat !

                  foto Redmex

                  Redmex 11.10.  09:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                  Osobne som sa s tym nestretol, takze neviem ako to presne funguje. Nastavi sa to az po zasunuti kluca?

                  Aj ked s keyless mi to dava prave vacsi zmysel, auto sa nastavi uz pri prichode k autu. Takze uz sadas do nastaveneho auta. Aspon tak si to predstavujem, neviem ci to niekto takto robi ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 11.10.  13:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

                    Ano, klíč se identifikuje až ve spínací skříňce. Pokud má auto funkci pro usnadnění nástupu, tak není moc co nastavovat. To znamená, že ti po vypnutí odsune sedačku a zvedne volant. Aby se snáze nastupovalo a vystupovalo. Sedačku a volant pak nemá smysl nastavovat, dokud nesedíš. A věci jako předvolby rádia také nehrají roli, protože pro zapnutí rádia musíš strčit nejprve klíček do skříňky. Takže toho moc nezůstane, co by auto mohlo udělat dopředu.
          • 10 Reagovat !

            foto koblih

            koblih 10.10.  09:48

            « Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

            Tak v nejistotě být nemusíš, auto by se mělo zamknout i samo, když odejdeš. A třeba na Superbu když zamkneš, tak máš myslím tři vteřiny na to zatáhnout za kliku (abys mohl zkontrolovat jestli je pravdu zamčeno) a auto se neotevře, takže i paranoidní lidé by měli být v pohodě >:D
    • 10 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 09.10.  18:02

      « Re: Zbytečné výstřednosti

      Tak už i startování tlačítkem ? >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 09.10.  19:46

        « Re: Re: Zbytečné výstřednosti

        A co jako? :-)
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 09.10.  19:53

          « Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

          Že už ti nevadí startér, startování klikou přece taky muselo mít něco do sebe...
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 10.10.  02:18

            « Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

            Pokud by sis přečetl i předchozí příspěvky, věděl bys, že s tímto "bonmotem" už zde seš druhý... >:D
            • 10 Reagovat !

              foto white-label

              white label 10.10.  15:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zbytečné výstřednosti

              Na to je ta diskuse moc dlouhá...
  • 20 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 09.10.  16:36

    kde je chyba?

    takže dnešné suv mlátia na výmoloch jak tele na vrata. Nejako mi to nesedí s tým, že furt čítam ako sa hodia na naše rozbité cesty.
  • 30 Reagovat !

    foto dal

    dal 09.10.  19:28

    Jen pár

    poznámek k jinak dobrému testu. Autor píše, že když poslouchá hudbu musí překliknout z režimu hudby do režimu klimatizace. Není tomu tak, v režimu hudby je nahoře pole s nastavenými teplotami, na to stačí kliknout a jsem tam, po nastavení teploty se vše vrátí zpět na rádio. [odkaz] Dále je vytýkáno, že při zobrazení kamery nelze nic nastavovat. Tak to klobouk dolů, já při couvání a asi nejsem výjimka, opravdu nemám potřebu cokoliv jiného nastavovat nebo štelovat.
    • 10 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 10.10.  09:09

      « Re: Jen pár

      kdejaká blondýna by ti predviedla, čo všetko sa dá počas cúvania štelovať :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Vij67

    Vij67 09.10.  23:51

    Stoji za uvahu

    Vazne o takovem aute uvazuji (308 SW GT s motorem 1.6 THP). Porovnoval jsem s Octavii a Meganem. Megan byl nejlevnejsi, ale jizdne nejhorsi - kdyz jsem si predstavil 12 hodinovou cestu na dovolenou, tak mi tech usporenych 30 000 za to nestalo. Skoda Octavia taky dobry, ale nemohu se nejak smirit s tim krivym pohledem prednich svetlometu. P308 je hodne originalni a jizda v nem me bavila. Svym zpusobem je i zajimave a lehce vzrusujici zvykat si na nektere speciality, jako jsou protichudne rucicky ryclomeru a otackomeru nebo vyvysena kaplicka pristroju. Mozna je to nezvykle, ale to co jsem potreboval, to jsem tam videl.
    • 20 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 10.10.  04:52

      « Re: Stoji za uvahu

      Tak to se zajdi projet s Golfem a s Focusem. Jizdne jsou oba dva lepsi, kazdy svym osobitym spusobem. Hlavne si nech si od dealera zpocitat cenu. A nejspis zmenis nazor. Golf ti nabidnou ve stejne spec levnejsi nez oktavku (!!) a Focus, byt pul roku pred novou generaci, ti nabidnou s uzasnou cenou, ktera nema s cenikem nic spolecneho :-)
      • 02 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 10.10.  06:34

        « Re: Re: Stoji za uvahu

        Iba tvoj subjektivny dojem. S cenami suhlasim, ale porovnatelny golf bude pravdepodobne stale o 6cifernu sumu drahsi. A oba vyrazne v interieri zaostavaju.
        • 01 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 10.10.  09:35

          « Re: Re: Re: Stoji za uvahu

          Focus dnes už zaostává, ale co je tak zaostalýho na Golfu? :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 10.10.  10:01

            « Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

            Nehovorim, ze je golf zaostaly, hovorim, ze v interieri ale materialmi aj spracovanim zaostava a cenovo bude vyssie.
            • 02 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 10.10.  14:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

              Golf v interiéru materiály a zpracováním zaostává za Octavií? To se Octavia s faceliftem tak zlepšila? A dle čeho soudíš, že bude o 100+ tisíc dražší? V ČR není neobvyklé, že u VW zvládnou lepší cenu než u Škody.
              • 20 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 10.10.  14:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                Rec je o 308.
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 10.10.  18:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                  To jsi ale nenapsal. Teď už mi dává smysl to "s cenami souhlasím."
                  • 10 Reagovat !

                    foto Reco

                    Reco 10.10.  18:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                    Ak si precitas na co bolo reagovane, vyplyva to z kontextu :-) Aj ked som si to precital znovu, da sa to pochopit aj z druheho uhlu. Tak uz by to malo byt jasne.
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 10.10.  18:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                      Vážně? Freddka napsal, že Golf vyjde levněji než Octavia. Načež ty na něj reaguješ, že Golf bude pořád o šestimístnou sumu dražší. Rozporuješ nižší cenu Golfu a to srovnání bylo vůči Octavii. O ceně Octavie nebyla řeč ani v původním příspěvku (že by to tedy byl problém a důvod, proč dal přednost 308).
                      • 10 Reagovat !

                        foto Reco

                        Reco 10.10.  18:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                        Vazne, Freddka tiez napisal aj par viet predtym a uz na tu cast som zacal reagovat. Nerozporoval som nizsiu cenu, ale ze "golf pravdepodobne bude o 6 sifernu sumu drahsi", zamlcana cast: voci P308. Pre octavku plati +/- to iste.
                        Z vlastnej skusenosti - P308SW voci octavii o 3500€ lacnejsia v takmer porovnatelnom vykone a vybave (octavia niektore prvky nema).
                        • 01 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 11.10.  13:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                          Napsal. Ale nic z toho se netýkalo ceny vůči 308. Napsal jen, že jsou jízdně lepší než 308. Jestli myslíš to nech si spočítat cenu, tak to právě dále rozváděl. Někteří lidé mají VW zařazený jako dražší než Škodu, takže to třeba ani nezkouší, a Octavia ve výběru byla, přitom o vysoké ceně ani ťuk. U Focusu napsal, že nabízí úžasné ceny.
                          • 10 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 11.10.  14:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                            Já jsem si zrovna Focus v kombíku konfiguroval a skončil na 660 za nijak výjimečně konfigurovanou 1.5EB 134kW (xenony, malá navi, senzory... ale skoro žádné asistenty). To není špatný... ale zase nějaká extrémně super cena mi to nepřijde.
                            • 10 Reagovat !

                              foto -MT-

                              _MT_ 12.10.  09:43

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                              Napsal to o nabídkách prodejců.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Freddka

                              Freddka 12.10.  18:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoji za uvahu

                              Za 660 to asi cenikovejch ne?
                              Vzdyt za nekde 700 cenikovych odjizdis v holobyt STcku, jestli se nepletu! :-)
      • 01 Reagovat !

        foto Redmex

        Redmex 10.10.  09:59

        « Re: Stoji za uvahu

        Tak zvykat si na interier Focusa bude teda slusne dobrodruzstvo. Tak hnusny design ponukne len ... Kuga. A pri tom je zvonku pekny.

        Ale samozrejme kazdemu sa paci nieco ine. :-)

        Inak u Golfu snad porovnatelna konfiguracia neexistuje. Gti sa neda v kombiku a najblizsi benzin ma 150k co je mimo. Jedina blizka konfiguracia je Alltrack 1.8 tsi a automatom a 4x4, ale ten je citelne drahsi a je to inak zamerane...
        • 04 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.10.  10:02

          « Re: Re: Stoji za uvahu

          Hnusný nehnusný je otázka...každopádně je funkční a bez kompromisů při posazu, má volant na správném místě, stejně tak budíky.
          • 02 Reagovat !

            foto Redmex

            Redmex 10.10.  10:41

            « Re: Re: Re: Stoji za uvahu

            To nerozporujem. :-)

            Pre mna osobne ale je interier Focusu rovnako neprekusnutelny ako ten v aktualnej 308, len dovody so dost odlisne.
      • 20 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 10.10.  10:41

        « Re: Re: Stoji za uvahu

        Zrovna 308 GT je jízdně velmi dobrá a vůbec bych se nerozpakoval říct, že je na tom (až na drobné nuance) s Golfem a Focusem stejně.
    • 10 Reagovat !

      foto Tomputer

      Tomputer 10.10.  10:15

      « Re: Stoji za uvahu

      A co Astra 1.6T?
    • 10 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 10.10.  11:53

      « Re: Stoji za uvahu

      Čo myslíš tým "Porovnoval jsem s Octavii a Meganem. Megan byl nejlevnejsi, ale jizdne nejhorsi" ? Aké verzie si porovnával? Čo znamená že je najhorší? Ak menej komfortný, ako to vyplýva z kontextu 12h cesty, tak súhlasím.
  • 10 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 10.10.  10:40

    facelift podvozku?

    Zarazila mě pasáž, kde se popisuje podvozek - konkrétně že je auto nedotáčivé a že záď má tendence utahovat stopu.

    Že by u faceliftu něco změnili? Jaké mělo auto pneu? Pamatuju si, že na letních Michelinech to zatáčelo moc hezky, naopak záď a vůbec podvozek celkově byl totálně netečný - velmi bezpečný, ale plynem se s autem prakticky nedalo pracovat a po odstavení plynu v zatáčce zaď utahovala jen velmi lehce.
  • 11 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.10.  20:35

    Já myslel že 1,6 THP je největší motorový průser PSA a BMW

    A on se ještě prodává a dokonce je i v testu chválen. Tak to mi teda vysvětlete. Zatím jsem na tento motor žádný pozitivní článek nečetl.
  • 10 Reagovat !

    foto otatomekahoj

    otatomekahoj 10.10.  20:43

    Voněnka

    Navoněné, sic interiér hezčí, zpráší tohle auto každý BMW s dvoulitrem v benzínu z áček za 300tisíc.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není. Horáček na to dohlédl

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není.…

Představa komunisty Zdeňka Ondráčka v čele kontrolní komise pro Generální inspekci bezpečnostních sborů opět…

Globus dostal pokutu 183 milionů. Úřad: „Zaklekl“ na dodavatele potravin

Globus dostal pokutu 183 milionů. Úřad: „Zaklekl“ na…

Řetězec Globus dostal od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) pokutu 183 milionů korun, a to za porušení…

 

iSport.cz

Šafářová se vrací ke kouči Steckleymu. Natočili k tomu vtipné video

Šafářová se vrací ke kouči Steckleymu. Natočili k…

Česká tenistka Lucie Šafářová před startem nové sezony obnovila spolupráci s kanadským koučem Robem Steckleym.…

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit mapa ligových trenérů

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit…

Jindřich Trpišovský podepíše smlouvu se Slavií. Tahle věc je totálně na spadnutí a nic kromě dohody majitelů…

 

Reflex.cz

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Dokumentární cyklus Modrá krev patřil každý jarní týden mezi nejpopulárnější programy na ČT2 se sledovaností…

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko pořádné železnice a silnice jsou hrozné

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko…

V roce 2011 se objevily zprávy, že kolem roku 2016 budeme jezdit vlakem z Prahy do Plzně díky novým železničním…