Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 5008 GT 2.0 HDI AT vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG – Kde končí crossover a začíná SUV?

Středně velká SUV jsou do jisté míry náhradou za vymírající MPV. Na dva takové zástupce v nejsilnějším provedení jsme si posvítili v dnešním srovnávacím testu.
Zpět na článek
2. 6. 2017 13:03
2. 6. 2017 13:07
2. 6. 2017 13:19
2. 6. 2017 15:32
2. 6. 2017 18:36
2. 6. 2017 22:05
2. 6. 2017 13:12
2. 6. 2017 13:22
2. 6. 2017 13:48
2. 6. 2017 22:32
5. 6. 2017 01:11
2. 6. 2017 13:59
2. 6. 2017 14:04
2. 6. 2017 14:10
2. 6. 2017 18:30
2. 6. 2017 14:11
2. 6. 2017 14:14
2. 6. 2017 14:16
2. 6. 2017 14:31
2. 6. 2017 14:54
2. 6. 2017 18:32
2. 6. 2017 14:38
2. 6. 2017 14:19
neregistrovaný "SR20"
2. 6. 2017 14:29
2. 6. 2017 14:32
2. 6. 2017 14:36
2. 6. 2017 14:48
2. 6. 2017 15:29
2. 6. 2017 22:36
2. 6. 2017 23:16
2. 6. 2017 23:52
5. 6. 2017 01:13
2. 6. 2017 18:07
2. 6. 2017 23:05
2. 6. 2017 23:54
3. 6. 2017 00:25
2. 6. 2017 23:59
2. 6. 2017 23:58
3. 6. 2017 16:10
3. 6. 2017 18:43
4. 6. 2017 08:14
4. 6. 2017 08:53
4. 6. 2017 09:31
4. 6. 2017 09:44
4. 6. 2017 21:37
4. 6. 2017 21:57
4. 6. 2017 18:54
5. 6. 2017 10:48
Avatar - Joky
2. 6. 2017 13:03
spotřeba
takže u Kodiaq je spotřeba v plusech i mínusech ????

co to je za pojem a slovní spojení příjemná spotřeba ???
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Joky
2. 6. 2017 13:07
Design
Kodiag má jako mínus design karoserie, ale má za to stejně bodů jako Peugeot ???

to je zase klasický hnus od lokajů MB
Rozbalit vlákno
6
2. 6. 2017 13:19
Re: Design
Jestli to nahodou neznamena to, ze se autorovi ani jedno auto nelibi...
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 13:47
Re: Design
Stejný počet bodů je naprosto v pořádku. Obě auta nejsou designově zdaleka dokonalá a i když jsou velice rozdílná, tak ve výsledku jsou hezká/ošklivá objektivně asi tak stejně. Proč uvedli design karoserie u Qodiaqu jako mínus nevím, zase tak ošklivý není... a pokud ano, tak to mělo být mínus i u 5008 (leda, že ten měl významnější jiná mínus a tak u něj toto mínus na rozdíl od Qodiaqu skončilo pod čarou).
2. 6. 2017 15:32
Re: Design
objektivně - to myslíš vážně že se dá objektivně hodnotit design. To ho jako zvážíš nebo změříš?
2. 6. 2017 18:36
Re: Design
Stačí vidět obě auta naživo a je jasný, komu to sluší víc a Kodiaq to neni, ač se mi celkem líbí. P5008 (viděl jsem včera) právě v téhle modré, vypadá skvělě, tak o generaci před Škodovkou ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2017 22:05
Re: Design
Tak jasné mi to nepřijde, každý z nich je vlastně úplně jiný, takže se hůře srovnávají. Kodiaq aneb typické SUV německého ražení, a 5008, načančané francouzské MPV.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 13:07
Očekávané vítezství
Až mne překvapilo, jak Peugeot stíhá i s absencí 4x4. S výsledkem tedy nemám nejmenší problém, ale už mne irituje neustálé adorování koncernu tímto stylem

"Patrně jsem jedním z těch, kteří místo extravagance hledají spíše jednoduchost a účelnost. Zkrátka auto, do kterého sednete, napoprvé a bez váhání si nastavíte vše potřebné a vyrazíte. Kodiaq takovým vozem skutečně je, ostatně jako většina mainstreamových modelů koncernu Volkswagen"

Tohle je prostě blbost napsaná někým, kdo je na VW zvyklý. Pokud budete jezdit většinu času třeba tím Peugeotem, budete se cítit jako doma právě v Peugeotu.... Já osobně, když přesedám do Škodovky, tak mi také chvíli trvá se zorientovat, protože je tam něco trochu jinak, než u mého auta... Pane autore, není to zbytečná tečka za testem?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Honza Mička
2. 6. 2017 13:11
Re: Očekávané vítezství
Zdravím,

neřekl bych, že jezdíme jenom škodovkami nebo volkswageny, v testech míváme spoustu jiných značek. Na ovládání i-cockpitu jsem si ale nezvyknul ani po týdnu v 3008 (test připravujeme) po stejné době v 5008. Během testovacího týdne obvykle ujedu okolo 1000 kilometrů, v těch nových peugeotech ale jednoduše pořád tápu.

Naopak mě překvapilo, že 5008 fakt slušně jezdí. O terén ale v testu nešlo, tam by se absence čtyřkolky jistě projevila.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 13:14
Re: Očekávané vítezství
Dobře, chápu, že třeba i-cockpit nevyhovuje (nemám relevantní zkušenost), ale jsou to třeba maličkosti, co se liší, ovládání zrcátek, klimatizace, rádio, ovládání na volantu, tempomat a tak.... takhle to vyzní, že vše odlišné od VW je automaticky špatně a objevuje se to u hodně testů... snad si rozumíme :-)
Avatar - Honza Mička
2. 6. 2017 13:18
Re: Očekávané vítezství
Co se běžných věcí jako zrcátek, tempomatu a ovládání na volantu týče, tam nemám problém, to je stejné snad u všech modelů PSA. Spíše jde o funkce, které jsou schované v infotainmentu, a které by řidič prostě měl mít po ruce. Třeba je tam zajímavé tlačítko na změnu "atmosféry" - tuším že relaxační a dynamická, tak podobně. Kdyby na tomtéž místě bylo tlačítko start-stopu, bylo by to prostě lepší.
Avatar - speedfred
2. 6. 2017 13:49
Re: Očekávané vítezství
a v celku by ma zaujimalo ako fungujú adaptívne tempovaty v testovaný vozidlách keď ich majú. Málo kedy je o nich nejaká zmienka. Mám pociť že ich používate tie autá namiesto svojich súkromných a občas tu niečo napíšete aj to ledabolo.
2. 6. 2017 18:42
Re: Očekávané vítezství
Tak ti nevím Honzo, měl jsem na den (cca 250km) půjčený P308 SW a zvykl jsem si na základní ovládání v podstatě hned, i-cockpit mě nijak neuráží. u P208 a 3008 mi také nevadil. Je fakt, že jsem nezkoumal všechny množnosti infotaimentu.

K porovnávané dvojicí, minimálně k designu, Kodiaq vypadá jako o generaci starší auto ;-)
2. 6. 2017 22:54
Re: Očekávané vítezství
Nevim jestli o generaci starsi, rozhodne ale vypada lepe nez Peugeot ;-)
Avatar - speedfred
2. 6. 2017 13:20
Re: Očekávané vítezství
máš pravdu predseda. Teraz mám ako náhradné vozidlo Octaviu a na ovládanie tempomatu si neviem zvyknúť - zlatý Renó ,čo tu každý druhý kritizuje.
2. 6. 2017 18:01
Re: Očekávané vítezství
Na ovládanie tempomatu renaultov kvíka väčšinou ten kto to to nikdy neskúsil, alebo redakcia acz.
4. 6. 2017 06:56
Re: Očekávané vítezství
Tak ovládanie tempomatu od VAGu je to najhoršie čo som zatiaľ skúsil. Keď si navyknutý kôli spomaleniu vypínať tempomat bez toho, aby som strašil vodiča za mnou šľapaním na brzdu, tak vo VAGu to znamená pustiť volant, alebo vypnúť tempomat úplne pripadne skončiť s blikajúcou smerovkou. Ja mam dosť dlhé prsty, ale v tomto som nikdy nenašiel nič ergonomické skôr je to ekonomické. Titerný prepínač na existujúcej páčke.
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 07:13
Re: Očekávané vítezství
Tak to asi bude dost starej tempomat, ne? Já tedy vypínám tempomat ťuknutím do páčky směrem od sebe, obnovení rychlosti pohyb páčkou naopak k sobě, úplně jednoduchý. Ale ok, každýmu to možná vyhovovat nemusí. Pro mě je to nejlepší ovládání tempomatu co jsem kdy měl (ze sedmi různých typů) a ruky z volantu tedy nesundávám ani náhodou. :-)
Avatar - Emel
2. 6. 2017 13:55
Re: Očekávané vítezství
Fakticky není žádný důvod, proč by se měly ručičky budíků točit zleva doprava. Jen je nám to tak bližší. Ale Arabové by to asi viděli obráceně...

S většinou věcí nemám problém, ale konkrétně u tohohle auta bych po projetí nejspíš taky napsal, že mi ergonomicky nevyhovuje.

PS: což se nestane... FWD SUV za mega jde mimo moje kruhy (ne, tyhle kruhy ne ;-) )
2. 6. 2017 13:40
Re: Očekávané vítezství
Primárně se jedná o rodinné auto, které by měly využívat rodiny s 3+ dětmi - proto jsem očekával, že se mnohem více pověnujete variabilitě a praktičnosti.
- jak se nastupuje
- jestli a jak složitě lze jednotlivá sedadla demontovat, jak jsou těžká a skladná
- vychytávky v kufru a prostoru pro cestující vzadu
- jak jsou chráněné prahy proti ušpinění apod.
- jestli je k dospozici orig. příslušenství - cestovní lednička apod.

Pokud máte auto na +/- 1000km - je smutné že nestihnete terén, je nějaký jiný důvod proč koupit podobně oteklé SUV než to že jezdíte pravidelně terénem??? Rasťo Chvála zkusí křížení náprav a ukáže vlastnosti v terénu docela rychle... Co jsem viděl, tak o terénních schopnostech dvoukolky od Peugeotu nemám pochyb.
2. 6. 2017 13:59
Re: Očekávané vítezství
moderné suv/krosy sa už naozaj nekupujú primárne do terénu, ale na normálne cesty (väčšinou), ale aspoň malý terénny výbeh mohli skúsiť, to by sa ale asi prejavila výhoda 4kolky a diskusia by bola zakopaná.
Avatar - vabis
5. 6. 2017 23:49
Re: Očekávané vítezství
Srovnavas nesrovnatelne. Rasto je motoristicky novinar ;-) Tady to mas tak clanky do "novin" co se rozdavaji rano zdarma na zastavce mhd ;-\ Ani jedno z tech aut neni vylozene spatne. Treba si to projet sam, a pak se rozhodnout. Ono jsou nekdy ty popisy totiz dost zavadejici.
2. 6. 2017 15:35
Re: Očekávané vítezství
Ale že člověk co sedl poprvé do škodovky či jiného koncern auta je v něm jako doma je prostě blábol serveru auto.cz. A to je fakt.
3. 6. 2017 00:00
Re: Očekávané vítezství
Nemyslim si ze existuje auto co porazi skodu na vasich strankach... Asi to bude tou vasou objektivnostou pan Micka... :no:
Avatar - Floyd
3. 6. 2017 02:37
Re: Očekávané vítezství
Tos zabil >:D >:D >:D :yes:
Avatar - _Karel_
2. 6. 2017 13:12
Dobrý
Přečetl jsem si jen závěr - a dobrý :-) :yes:
Na první pohled to vypadá jako objektivita.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2017 13:22
sila
ako su si obe auta vlastne podobne ;-) .. celkovo masky svetla... zacina sa nam to pekne zlievat... kazdy dnes uz nahana v podstate jednu a tu istu sablonu .... a uz aj ta maska peugeotu ma ozaj hodne daleko k peugeotom z minulosti ale ok.... chapem.. sablona nepusti.... ;-)

inak za mna jednoznacke kodiaq.. a nielen kvoli tomu ze sa ponuka aj v 4x4... celkovo mii pride proste viac SUVeckovitejsi a to paradoxne uz aj v kabine :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 13:48
Re: sila
No ak si postavíš rôzne autá od rôznych výrobcov vedľa seba z profilu, tak tvarovanie prednej časti bude tiež plus mínus rovnaké ... lebo Euro NCAP a ochrana chodcov. :-)

Ak by som musel vyberať z tejto dvojice, tak tiež beriem Kodiak práve preto že má 4x4. Ja som v tomto konzerva, ak už SUV tak nech to má 4x4. Ak by sa človek ale díval na Peugeot optikou Crossoveru alebo zdvihnutého MPV, karta by sa zrejme obrátila.
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2017 22:32
Re: sila
som na tom podobne.. ak uz seriozne SUV tak 4x4 musi byt :yes: bez toho to nema zmysel.. presne ... kodiaq sa mi ale paci viac aj v kabine... ma taku peknu SUV kabinu aka by mi pravdepodobne v poho sadla...

u crossu 4x4 nie je az take nutne suhlas.. vlastne niektore crossy stvorkolku ani nemaju vobec.. ale kodiaq si v dvojkolke popravde ani neviem predstavit.. a z tejto dvojice ozaj nie je o com tu je kodiaq jasna volba... kdezto 5008 je skor uz cross do mesta na nahananie stylu .. teren tu nehrozi ziaden
Avatar - Sumi2000
5. 6. 2017 01:11
Re: sila
Jednoznačně vítězem Kodiaq...ne designem , ten je věcí vkusu , ale vším dalším.
SUV má mít možnost 4*4...!!
A ten i-kokpit je děsný..
Ale menší Karoq i Ateca vypadají lépe.
Avatar - Emel
2. 6. 2017 13:59
Re: sila
Když se na ta auta podívám z profilu, tak vidím spíš rozdíly než shody. Sedí proporce a barva, ale jinak:
- mohutný vs. tenký zadní sloupek
- hranaté vs. kulaté výřezy
- větší zdobnost Peugeotu (lišta na spodku dveří, lišta nad kolem)

Zezadu je ten rozdíl ještě větší... mimochodem, zadní světla jsou asi to, co se mi u 3008/5008 líbí nejvíc.
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 14:04
Re: sila
Písal som výhradne o predných častiach :-) o stvárnení zvyšku nerozporujem :-)
Avatar - Emel
2. 6. 2017 14:10
Re: sila
Já taky reaguju na původní příspěvek od H&K.
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 18:30
Re: sila
O.k. myslel som ze reagujes na mna :-)
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 14:11
Re: sila
podle mě teda nesedí ani proporce - poměr délky a rozvoru je u těch aut úplně jiný. Ten dlouhý rozvor 5008 znamená, že vypadá pořád spíš jako MPV s paketem pro špatné cesty než SUV (což neříkám, že je špatně!)
Avatar - Emel
2. 6. 2017 14:14
Re: sila
To je fakt, delší zadní převis u Kodiaqu není právě vzor optické lehkosti...
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 14:16
Re: sila
ale zase k "teréňáku" patří spíš než megarozvor ala autobus...
Avatar - Emel
2. 6. 2017 14:31
Re: sila
Možná... ale na aktuální sbírce koncernových SUV je vidět, jak jim ten prodloužený převis nesedí. Nejlepším příkladem je Tigi a Tigi XL... aneb jak z pohledného kompaktního SUV udělat těžkopádnou mrchu:
[odkaz]

PS: nedávno jsem tu psal něco podobného k 500L Living... je prostě vidět, že auto by už chtělo skončit, ale je nuceno dalších 10cm pokračovat :-)
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 14:54
Re: sila
jasně, pro prodloužená auta to platí, ale žádný Qodiaq XS není, takže toho se to tolik netýká. Navíc vzpomeňme jakou mega*** měla za zadní nápravou O1, jejíž DNA (kus auta navíc) je ve Škodovkách (i v Qodiaqu) dodnes :-)
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 18:32
Re: sila
A Karoq je co? Mensi braska Kodiaku :-)
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 14:38
Re: sila
ještě k designu - ta zadní světla na 5008 jsou prakticky jediná věc, které se mi na exterieru toho auta líbí. Jinak vidím strašidelnou pozlátkovitou přeplácanost ala DS.

s Qodiaqem takový problém nemám až na dvě spolu související věci:
1. velice malý rozchod v poměru k šířce auta
2. tvar blatníků (teď nemyslím hranaté výřezy místo kulatých), resp. boků karoserie, kdy tyto místo aby byly cca svisle rovné jsou dole úzké a směrem nahoru se rozšiřují. Tento problém nemá jen Qodiaq, ale i např. i O3 a nebo Golf7 (u zadní nápravy). U Qodiaqu je to s ohledem na výšku auta ovšem daleko nejhorší a jak už jsem tu psal, z přímého čelního nebo zadního pohledu vypadá auto až komicky (viz fotky). Důvodem problému je zřejmě "řešení" problému z bodu 1.
2. 6. 2017 13:31
safdgsahgfdsahash
Jak nečekané, že vyhrál Kodiaq. A co, že je dražší, nudnější a teplejší...
Rozbalit vlákno
2
2. 6. 2017 14:01
Re: safdgsahgfdsahash
výsledok testu je, že autá sú vyrovnané a to je v poho, toto nie je beh na stovku, kde stotiny sekundy rozhodnú o majstrovi sveta.
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 14:14
Re: safdgsahgfdsahash
méďa je teplý? a to tak, že ještě teplejší než Peugeot? Fakt?
2. 6. 2017 14:01
Němci jsou Němci
Dokanolost, houževnatost, tichost motorů, elegance - vše zdobí, bohužel pro ostatní, jen Kodiaqa. Peugeot už není, co bývalo, je dnes horší než Fiat :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - GM.rja
2. 6. 2017 14:18
Re: Němci jsou Němci
To je fakt, Němci jsou Němci a především od začátku 20. století to neustále dokazují. Neustále mají snahu něco někomu vnucovat - Hindenburg, Hitler, Merkel, jak dlouho bude Evropa doplácet na jejich fuhrery? :no:
Avatar - Emel
2. 6. 2017 14:25
Re: Němci jsou Němci
Do roku 1945 máš pravdu. Od roku... dejme tomu 1950 ji nemáš. Vůbec si netroufám domyslet, kde by byla Evropa vedená Francií, Itálií a třeba Řeckem (volím spíš jako názorný příklad neschopnosti než že by Řecko mělo nějaký velký vliv) bez protiváhy Německa.
2. 6. 2017 14:51
Re: Němci jsou Němci
Bomba - tahat politiku sem. Pro koncern VW hovoří 2x masivnější spony a spojovací materiály na vozech, silnější plechy v místech, kde je to důležité, pětihvězdičková bezpečnost, 2x lepší antikorózní technologie a odolnost, nejlepší jízdní vlastnosti a požitek z jízdy. Ale souhlasím se zvýšenou nadrasovou dokonalostí do roku 1945.
Avatar - speedfred
2. 6. 2017 14:53
Re: Němci jsou Němci
akurát to všetko testujú ich zákazníci :-)
2. 6. 2017 21:19
Re: Němci jsou Němci
Sorry, ale to jsou plky. Zrovna odolnost karoserie zejména antikorozní - tak tady se Němci mají co učit od Peugeota. Než se na Peugeotu udělá první pupínek, je Němec dávno ve šrotu.
3. 6. 2017 03:16
Re: Němci jsou Němci
Sorry, ale to jsou plky. Znamej kdysi koupil 206 a shnila hodne rychle...
4. 6. 2017 13:12
Re: Němci jsou Němci
Asi odborně opravený kus po totálce >:D :yes:
neregistrovaný "SR20"
2. 6. 2017 14:19
Pružnosť.
Som jediný, komu príde divné pri automatoch riešiť pružnosť na jednotlivých stupňoch? Pridám, aj tak si to podradí, tak čo budem merať. Či niekto si kúpi automat, aby na ňom potom jazdil v manuálnom režime? Nerozumiem tomu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Verny_2013
2. 6. 2017 14:25
design Kodiaka pro asijské trhy
Tak z této věty jsem šel do vývrtky. Až si to přečtou v Boleslavi tak autora asi nepochválí. Já tam tedy ty asijské křivky jako autor opravdu nevidím. Jinak celkem objektivní test, možná k francouzovi až příliš shovívavý. Nemůžu si pomoct ale ten i-kokpit mě pro svou neergonomičnost prostě dráždí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
2. 6. 2017 14:29
Vzhled
Ja tedy nevim, ale dat stejne znamky za vzhled, když oba vypadaji docela jinak..za mě Kodiak jasny škarohlid s opravdu nevzhlednou zadnici, zde 5008 jasně vede. Interier ma kodiak vzhledově vcelku povedeny, ale zde 5008 opět vytahlo trumf z rukavu. Celkově minimalně 3b navic ve prospěch 5008.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Joky
2. 6. 2017 14:32
Re: Vzhled
jenže kdyby napsali pravdu a pravdivě rozdali body tak :

sbohem prémie z MB

sbohem žranice pořádané MB

a

sbohem možná úplně ..
Avatar - Emel
2. 6. 2017 14:36
Re: Vzhled
Však za vnitřní vzhled má 5008 +2b (které následně ztrácí v kapitole ergonomie).

Co do vnějšího designu... peugeotí zdobnost mě úplně neoslovuje, třeba zepředu je to zbytečně překombinované. Líbí se mi ale zadní lampy. Kodiaq je vzadu těžkopádný, vpředu dejme tomu +- podobně, tam mi zase vadí vysoko posazená světla. Asi bych se s tebou shodl na +1b za vnější a tedy celkově +3b vzhled.
Avatar - miromen
2. 6. 2017 14:48
Re: Vzhled
S tim bodovym rozdilem interieru se shoduji, ale exterier to je za mě tak na 4b rozdil. Ano 3008 a 5008 maji ty přidě překombinovane, ale nějak mě to neuraži a navic je to i dosti pohledne a koukatelne. To Kodiaq neni pěkny z žadneho uhlu, prostě jako celek jej hodnotm jako vzhledově nepovedeny. Jinak nevim jak je na tom ergonomie u tohoto konkretniho Peugeotu, ale pokud je na tom stejně či podobně jako kompaktnějši modely, tak bych v testech daval za to ještě horši znamky a to klidně přehnaněji neobjektivně. To jen aby si Peugeot uvědomil, že šlapl vedle.
Avatar - iudex
2. 6. 2017 15:29
Re: Vzhled
No mne sa zase 5008 nepáči vôbec (ani ostatné nové crossovery Peugeotu). Pripadajú mi ako japonský pokus o cesmírnu loď, spredu prečačkané, samoúčelné krivky a to všetko dorazené kvantami chrómu kolom dokola. Kodiaq ma síce vôbec neberie, ale oproti tejto preplácanosti je to o triedu lepšie. Takže tie 3 body naviac pre 5008 je len Tvoj subjektívny názor, ja by som dal menej ako Kodiaqu.
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2017 22:36
Re: Vzhled
musim povedat ze mne sa mensia 2008 celkom aj paci... lebo je taka crossovita a kompaktna... ale tie velke skatule a la 5008 uz ozaj nemaju nic spolocne s lahkym crossom.. to su uz ozaj vcelku neterenne obludy ... ktore skor nahanaju styl ako nejake prakticke stranky .... tak ze je kodiaq uplne ina liga ako tieto peugeoty to je jasne kazdemu podla mna ;-) .. ale zase budme ferovi.. porovnavat skutocne SUV s nejakym 2 kolkovym crossom je tiez kusok za usi pritiahnute ... lebo tiez nejdeme porovnavat soul s vitarou ze jo ... to by soul tiez dostal nalozene ... ale inak vyzorovo spredu je podoba kodiaqa a 5008 az zarazujca.. vidiet tieto auta v zrkadle 50m za sebou tak nevies co je co.. ten podobny face tak to je sila..
2. 6. 2017 23:16
Re: Vzhled
Pacia sa mi tieto pausalizovania :-) Kodiaq je skutocne SUV, 5008 asi neskutocne SUV ;) kazdopadne tazko povedat, co myslis pod pojmom ina liga. Kedze pezotacke interiery su v sucasnosti o 1-2 triedy vyssie nez skoda, poviem ti mozno inu prakticku vec. 5008 ma vzadu 3 plnohodnotne sedacky, kodiaq ich nema. Ak by som cakal dalsi prirastok, 5008 by bola jasna volba. Aj ked teda proporcne vyzera kodiaq lepsie.
Avatar - Emel
2. 6. 2017 23:52
Re: Vzhled
5008 je crossover. Ještě v minulé generaci to bylo MPV, ale vzhledem k aktuální módě udělal Peugeot půlkrok stranou a udělal něco mezi.
Avatar - Sumi2000
5. 6. 2017 01:13
Re: Vzhled
Což nemusí mnoha lidem vyhovovat...
Ani ryba ani rak..divné auto... 8-s
2. 6. 2017 14:34
Redakce - opravdu?
To, ze se dalo cekat vitezstvi cehokoliv z koncernu oproti konkurenci nema ani smysl komentovat. Je to k placi redakce.

Bodove hodnoceni mi prijde v nekolika bodech upravene ve prospech Skodovky.
Chtel by vysvetleni redakce proc:

- je hodnoceni ceny lepsi ve prospech vozu Skoda, kdyz se porovnovaa mene vybavena skodovka, oproti lepe vybavenemu Peugeot. Skodovka mela byt aspon ve vybave Ambition, pak by to vyslo cenove velmi podobne (tudiz body neobjektivne z meho pohledu ubrany konurentu vozu Skoda)

- je realna spotreba o vozu Skoda oznamkovana stejne, jako u vozu Peugeot, kdyz se v clanku redakce mluvi, ze s vozem Skoda neni problem se dostat pres 10 litru, coz se u vozu Peugeot nestane (viz komentar redakce). Taky se pise, ze s vozem Skoda se musi vice hledet na styl jizdy pro vyslednout spotrebu. Tady vidim 2 jasne minus pro vuz Skoda oproti vozu Peugeot. Proc je tedy spotreba realna hodnocena stejne.

- proc se hodnoceni vyuzitelnosti kufru hodnote ve prospech vozu Skoda. Myslel jsem, ze jako na vetsine zahranicnich auto webech hodnoti pri stejnem objemu vice sirka mezi podbehy nez delka. Na delku jsou sedadla vzdycky slozit, sirku bohuzel nicim nenahradis.

Nebyt techto nekolika preslapu, tak by celkove hodnoceni vyslo lepe pro vuz Peugeot, ale to ocividne redakce nechtela? Je to az moc od oci bijici bohuzel.

Taky mi zcela chybi u techto 7 mistnych vozu hodnoceni variability. Zamerne? Skoda by prohrala?

Bylo by fajn, kdyby se k tomu redakce objektivne vyjadrila.

Dekuji
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Anonym
2. 6. 2017 17:12
Re: Redakce - opravdu?
Ty jsi tu dnes poprvé? Co, čekáš za odpověď? " Milý čtenáři, ačkoliv je Peugeot lepší, musí vždy zvítězit výrobek našeho chlebodárce. "
Já už testy čehokoliv s výrobkem VW tady nečtu. Hádej proč >:D
2. 6. 2017 18:46
Re: Redakce - opravdu?
Tak to je klasika, tyhle srovnávací testy jsou víceméně subjektivní záležitost. Redakce není nestranná ani omylem.

Jak říka jedno staré pořekadlo:

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej ;-)
Avatar - Floyd
3. 6. 2017 02:41
Re: Redakce - opravdu?
La la, Skodaaa la la >:D >:D >:D
Avatar - GeorgeWWW
2. 6. 2017 15:09
Kodiaq Active
Kodiaq ve verzi Active je na 17" kolech, 18" kola jsou standardem až od verze Style.
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2017 18:07
Ceny?
Opravdu je rozdíl cen 120 tisíc férový?
Přední sklo na Kodiaq stojí 5 tisíc?
Co je započítáno v servisních nákladech do 100 tisíc km?
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2017 19:00
Zcela neužitečné srovnání
Proč redakce nesrovnává předokolku s předokolkou (Kodiaq se dělá i jako předokolka)? Nebo když si vybrala Kodiaq 4x4, tak proč jej nesrovnává s relevantní konkurencí (X-trail atp.). Takto je to absolutně bezcenné srovnání hrušek a jablek.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
2. 6. 2017 19:21
Re: Zcela neužitečné srovnání
Proč hned bezcenné? Porovnávají se dva přístupy k momentálně módnímu stylu SUV/crossover. A jak je vidět, i bez 4x4 dokáže Peugeot držet bez problémů krok. Škoda získala náskok víceméně jen díky adaptivnímu podvozku, bez kterého je jízdně ani ne poloviční.
2. 6. 2017 20:08
Re: Zcela neužitečné srovnání
V létě na suché silnici jistě dokáže držet krok cokoliv, Kodiaq v této specifikaci je klasické SUV, Peugeot je městský crossover, podle mě dvě odlišné kategorie, které nemá cenu míchat.I cílová skupina kupců je jiná, SUV bere ten kdo 4x4 využije, ten kdo jej nepotřebuje jistě nebude utráce peníze za 4x4 a spokojí se s crossoverem.
Avatar - Blue Sun
2. 6. 2017 20:40
Re: Zcela neužitečné srovnání
Nemůžeš být více mimo, ale vymlouvat ti to nebudu.
Avatar - Emel
2. 6. 2017 23:56
Re: Zcela neužitečné srovnání
Jj, 4x4 je samozřejmě nejen bonus, ale taky něco stojí a něco váží. Přesto, u auta tohohle typu s cenovkou poblíž milionu to vidím docela jasně. Možná u nějakého slabšího benzínu by 4x2 mohla být alternativa.
3. 6. 2017 08:10
Re: Zcela neužitečné srovnání
Souhlas.
Avatar - 3_diamanty
3. 6. 2017 07:08
Re: Zcela neužitečné srovnání
suhlas.. skor by mi tu pasoval test kodiaq vs outlander.. alebo x-trail v 4x4 :yes:

5008 by som skor porovnaval s modelom espace.... pripadne s nejakym MPV s outdoorovym paketom... casom mozno vhodnym konkurentom bude aj seriovka od konceptu XM od mitsubishi... ta tiez ide akoby takym crossovym MPV smerom a la espace... europanov zaujala.. vyzera to byt na dobrej ceste..takze verim v navrat MPV akurat uz budu vsetky kusok zdvihnute cim majitelov nalakaju presne na vizaz akehosi SUVecka aj ked defakto to 4x4 terenaky aj tak nikdy nebudu... ale ludia chcu prave zvyzenu svetlost a macaty SUV vzhlad.. o nic ine im uz nejde..
3. 6. 2017 08:09
Re: Zcela neužitečné srovnání
Ano, Outlander, X-trail, Sorento nebo Santa Fe to jsou soupeři Kodiaqa s kterými jej budou potenciální kupci porovnávat. 5008 je všechno možné jenom ne SUV. To XM od Mitsu bych vzhledem k velikosti spíše viděl na konkurenci HR-V nebo CX-3.
Avatar - Beefcake
2. 6. 2017 23:05
grrrrr
Jazdil som pred par tyzdnami chvilu s tym novinarskym Skodjakom, cize rovnaka vybava/motor atd...
Suhlasim s "Chybí hutnější zátah motoru", ale mne osobne, zvyknutemu na atmosferu, to nevadi.
Nesuhlasim s "Mimořádně komfortní podvozek" - naklana sa a nerovnosti je pocut. Po presadnuti spat do vlastneho auta bol ten rozdiel citelny. Asi mam ine kriteria... Ale chybal mi ten pocit tuhosti a stability auta.
Pridam este horsie odhlucnenie motora, neskora odozva na plyn (motor alebo prevodovka?).
Manipulacie so zakladnou cenou skoda komentovat. A sklu na 5K tiez neverim.
Podla popisu motora mal mat jednoznacne vyssie hodnotenie v tej kategorii Pezot.
Ak si dobre pamatam, tak na Skode mi vadilo, ze vypinanie el.systemov bolo len cez menu na obrazovke. Aspon zakladny protipreklz som zvyknuty mat po ruke, ale mozno si to nepamatam dobre.

P5008 nepoznam, takze sa nevyjadrujem, ale argumenty, ako sa neda na nieco zvyknut neberiem. A to frantikov fakt nemusim.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
2. 6. 2017 23:54
Re: grrrrr
S motorem je to tak, že je takový utlumený v městském a příměstském provozu, tam má člověk pocit, že všechno docela trvá. Ale dost to řeší přepnutí do Sportu, auto hnedka ožije, reakce na plyn jsou méně Eco... osobně bych to doporučoval jako výchozí režim krom případů, že chci jet cíleně na pohodu.
Avatar - Beefcake
3. 6. 2017 00:25
Re: grrrrr
Zase az taky blby nie som. Sport rezim bol to prve, co som zapol.
V kazdom pripade 4x2 vs 4x4 je tak zasadny rozdiel, ze tazko to porovnavat, lebo to ma vplyv na vela veci.
2. 6. 2017 23:59
Re: grrrrr
Je to proste obrovska krabica len netusim pre koho?!!? Ved v terene v makkom bahne to zapadne ako plna miesacka...
2. 6. 2017 23:58
Prosim
Okamzite ziadam vsetky stavkove kancelare aby zacali vypisovat kurzy na tieto typy testov! Nabudúce Skoda Kodiak vs Lamborghini Urus, nasledne Bentley Bentayga vs Kodiak atd atd... Skoda tu uz 115 rokov neprehrala... Je to proste najlepsie auto na svete!!! aj s tym fakeovym dizlom od VW... Super! Vazena redakce, chodte na psychiatriu.... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
3. 6. 2017 14:00
Tak na to mrkneme za náký rok.
Kterého auta se vyrobilo a prodalo víc? O Kodiaqu přesvědčen nejsem. Pěttisícosma ho převálcuje. A to i po r. 2018, kdy bude stát v Kvasinách nová fabrika. Kodiaq bude tak pro Čechy a pro Němce, jako levnější odnož koncernových š***k. Určitě i v Číně bude 5008 na tom lépe. A Rusko nakonec bude i přes embargo Kodiaqu dobré. Tak, jako se s tím pežoťáckým i-inteiérem a podobným léta houfně prodávají už jiné Peugeoty. Libost, nelibost českých motoristických testérů.
Rozbalit vlákno
4
3. 6. 2017 15:37
Re: Tak na to mrkneme za náký rok.
Mrknout na to můžeme hned,
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Peugeot válcuje Škodovku v malých autech (108, 208, 2008 se prodávají o dost lépe než Citigo, Fabia nebo Yeti) ve větších autech válcuje Škodovka Peugeot (308 nestíhá Octavii, 508 nestíhá Superb), takže u takto velkého SUV se obávám, že Peugeot bude opět tahat za kratší konec.
3. 6. 2017 17:27
Re: Tak na to mrkneme za náký rok.
Tak tohle porovnání bude zajímavé až na konci roku, btw P5008 se bude prodávat od 8/2017. Dealeři ale už berou předobjednávky, první dodávky až v září ;-)
Avatar - Emel
3. 6. 2017 19:45
Re: Tak na to mrkneme za náký rok.
Tak uvidíme... můj tip je, že 5008 díru do světa neudělá.
3. 6. 2017 23:15
Re: Tak na to mrkneme za náký rok.
Vzhledem k celkem úspěšným prodejům 3008 - 50tis v EU ks za 1-4/2017 bych se moc neobával. Jen v ČR je zaváděcí ceník na 5008 dost vysoko, vše použitelné nad 700k ;-)
3. 6. 2017 16:10
A jeje
Skoda vs svet, takze oba tabory ohen na strese....
Podle me slusny test, ktery dost ddegraduje zde (pouze nekolikrat) zminena detailnejsi absence srvovnani variability (a prostoru) techto rodinnych aut.
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2017 18:43
pro kolik??
oceňuji tohle srovnání, snahu o porovnávající fotky

z pohledu uživatele MPV který smutně kouká na to jejidch odcházení...by se mohla zdát 5008 sympatická - je to reálně pětimístné auto, tři autosedačky no problém
škodiak je možná tak 4 místnej, v reálu ale spíš dvoumístnej - ten svěrákovej úhel zadních opěradel...co mi to připomíná ...jo Octavia number one >:D

no nic ale i u 5008 je všechno špatně - ten berousek styl exteriéru kvůli kterému si myslí že si za to můžou říct jánevimkolik...interiér sice fajn ale ovlídání už sem zažil a fakt se to nedá.
....no a hlavně to nemá použitelnej benzín

jo a koukal sem se na barevnou paletu OMFG!!

takže interiér fajn ale to okolo je trága
přitom by stačilo tak málo a mohlo by to bejt moje příští auto...tak zas nic pažouti

;-\
Rozbalit vlákno
20
Avatar - _Karel_
3. 6. 2017 20:15
Re: pro kolik??
Jj, vzadu se v Kodiaqu v podstatě nedá sedět, reálně dvoumístný auto, to pozná z obrázku i úplněj ňouma. [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2017 21:52
Re: pro kolik??
Jasně 6 místnej [odkaz] teda pro někoho [odkaz] :-)

Vzadu se fakt nedá sedět [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 06:57
Re: pro kolik??
Už jsem si zvykl, že nechápeš psanej text. Když Petras napíše, že je Kodiaq reálně dvoumístnej, určitě nekritizuje 5+6 místo úplně vzadu. Nechceš si to nejdřív třeba namalovat, než zas začneš reagovat naprosto mimo mísu?
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 08:00
Re: pro kolik??
Už sem si zvyk na tuhle tvou namyšlenost = tak použij tu bouli na hlavě a zkus to znova >:-[]

A nevytrhávej, píše: Škoďák je tak 4 místnej = a dál o úhlu.. ;-)

Pro koho je šestimístnej z mejch odkazů víme = proč ty bvwáníš zase a zase ten koncern = to ale nevíme, prozradíš? :-|
Neni to potřeba [odkaz] se shazovat ;-)

Vim že by bylo potřeba ti všechno malovat a opakovaně vysvětlovat = ale taky že ani tak se nedáš, tak to vynechám = pouč se fotkama, nebo si holt jako vwždycky.. :-)
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 08:27
Re: pro kolik??
"škodiak je možná tak 4 místnej, v reálu ale spíš dvoumístnej".

No, to nevadí, žes opět nepochopil o čem je řeč. Pro i.diota jako ty jsem ve svém příspěvku, na který jsi reagoval, dal i fotku 2. řady sedadel. Petras neměl problém pochopit, o čem se bavím, ty jo. Tak už to chodí.

Nicméně dovol abych ti poděkoval, že jsi nám tu rozšířil obzory. Doteď nikoho nenapadlo, že 3. řada sedadel v běžných osobácích je jen nouzová, všichni si mysleli, že jsou to zcela plnohodnotná místa i pro osoby vzrůstu Honzy Mičky. Tak zase můžeš odpovědět se spoustou různých odkazů zcela mimo téma.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 08:36
Re: pro kolik??
Nojo = tak jako vwždycky :-)

Ale to že ty svý omezení furt házíš na mě = to je fakt vwošklivý ;-)
3. 6. 2017 22:04
Re: pro kolik??
ok nezkoušel sem, ale tenhle úhel je prostě ostrej!?!
[odkaz]
4. 6. 2017 00:14
Re: pro kolik??
Opěradla druhé řady sedadel se dají sklápět a při sklopení co nejvíc je to až dost ležatý. Za to bych to auto nekritizoval, je to sklopený nadstandartně. Pro 4 dospělý je to úplně v pohodě a je v tom víc místa než v B7 Passatu, kterej byl delší.Pro 7 lidí to fakt ale není a není to úplně stejně ani pro 6. Ale na druhou stranu je to vevnitř podstatně pohodlnější a větší než o dost větší Espace.
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 07:07
Re: pro kolik??
Neseděl jsem v Kodiaqu, na pohled to vypadá normálně, nečetl jsem nikde stížnost na úhel opěradel. Možná, že nejsou moc pohodlná, fakt nevím, ale napsat, že je to "reálně dvoumístný", to už není ani nadsázka. To je prostě nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 08:41
Re: pro kolik??
Vim že si hluchoslepej = když de o kritiku koncernu, ale je poměrně těžký nezaznamenat rozdíl v dojmech mezi oslavwnejma textama na ACZ a zkušenostma a názorama lidí ;-)

Jsi člověk? >:-[]
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 08:48
Re: pro kolik??
Aha. Tak to zkus - je vzadu v Kodiaqu málo místa? Je problém sklon opěradel, když jsou polohovatelná?

Na Kodiaqu se určitě dá leccos kritizovat, ale prostor na druhé řadě sedadel a sklon nastavitelných opěradel??? :-O :-O :-O

Jestli seš člověk se tě ptát nebudu, odpověď znám.
4. 6. 2017 08:58
Re: pro kolik??
Tohle fakt není problém a kupodivu ani nejsou ty zadní sedačky na poměry třídy špatný. Zato ty přední jsou dost podprůměrný. Nevím proč tohle Škodovka neumí nebo umět nemůže. Třeba Ergo sedačky v Golfu jsou někde úplně jinde a je za ně příplatek pár tisícovek.
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 09:46
Re: pro kolik??
Mě vůbec přijde škoda, že ty interiéry oje.bávají. Sedadla neposoudím, ale jak mě Kodiaq docela nadchl, interiér nadšení zchladil. Ne, že by byl vyloženě špatnej, ale nějak na mě nepůsobí jako pasující k autu za milion a víc. Ale to je jen a pouze můj subjektivní dojem, prostě se mi to nějak moc nelíbí. K oktě mi to sedí, k Superbu a Kodiaqu už daleko míň.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 09:01
Re: pro kolik??
Tak jestli znáš odpověď taks mile překvapil :-)

Až si za sebe v Kaďáku s kolegou nebo s někym mírně nadprůměrně vysokym sedneme řeknu ti. Zatim si myslim že maj pravdu spíš lidi než ACZ. A ty ;-)

Tos docela zaujal = co leccos na na Kodiaqu uznáváš jako oprávněnou kritiku?
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 09:43
Re: pro kolik??
Určitě sis mezítím přečetl, co napsal kesumb. Není co dodat. Omlouvat se nemusíš. Ani za to, že se montuješ do diskuze s nesouvisejícíma prndama o třetí řadě sedadel, ani za to, že si vymýšlíš kraviny typu "lidi na ACZ tvrdí, že se do druhé řady sedadel nevejdou dva dospělí".
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 10:00
Re: pro kolik??
Už to zase přeháníš = oba víme že nic takovýho sem nepsal, tak to necituj ;-)
Avatar - _Karel_
4. 6. 2017 10:01
Re: pro kolik??
"Až si za sebe v Kaďáku s kolegou nebo s někym mírně nadprůměrně vysokym sedneme řeknu ti. Zatim si myslim že maj pravdu spíš lidi než ACZ. "
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 10:04
Re: pro kolik??
Vidíš že to umíš? :yes: :-)

Teď eště to co považuješ za oprávněnou kritiku = nebo to bylo jen plácnutí? ;-)
5. 6. 2017 16:13
Re: pro kolik??
Pro tro(t)ly jako ty by tu meli zavest nejaky omezeny pristup, treba na pocet komentu na den, pak bys tu nemohl otravovat vzduch. Je mi z tebe na bliti, kam ty napises, diskuse konci, nechapu, ze te to bavi 8-s :no:
Avatar - Beefcake
4. 6. 2017 10:48
Re: pro kolik??
Isli sme v nom 4 , isto nie podpriemerneho vzrastu, ci sirky a ziadny problem vpredu ani vzadu. Ani mi len nanapadlo, ze je so zadnymi sedadlami nieco zle.
Pan bude zrejme jeden z tych pilotov, co maju po 10-15 rokoch jazdenia odpisany chrbat...
4. 6. 2017 08:14
Proboha!
Včera jsem při příležitosti MDD se projel v Kodiaqu. Strašné, tedy pro normálního řidiče, ne pro sběratele škodovek. Vždyť i taková prastará Ix35 vypadá lépe a je daleko pohodlnější. Kodiaq vypadá pořád jako škodovka, tj. říční pramice na podvozku. Teď mi dokonce připadá jako Velorex, ale vzadu má i čtvrté kolo, jak je vzadu úzká. Na MDD nebyl ani o něj zájem, asi proto, že kousek vedle stál Talisman. Kodiaq vypadá vevnitř jako auto z 90. let, ale podle redaktora je to v pořádku, protože je to přehledné. Připomíná mi to nástup WIN XP, kdy také byly výhrady k jejich složitosti. Ach, jo.
Rozbalit vlákno
20
4. 6. 2017 10:10
Re: Proboha!
Když si chceš koupit škodovku bez sedadel, kup si. Kdybys nechtěl, vyber si třeba na [odkaz] nebo kdekoli jinde.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 10:12
Re: Proboha!
Tos blbě pochopil = já su na tvé straně :-)

Fascinuje mě množství objednanejch Kodiaqů s kterejma nikdo nejel a šílenství který dál pokračuje = i když si do nich už de sednout >:-[]
4. 6. 2017 08:53
Re: Proboha!
Jezdím v tom už tři týdny a sepsal jsem menší recenzi tady na moje.auto.cz. Má to své chyby (pohodlí sedadel, neschopnost tlumit určité druhy rázů, materiály v interiéru), ale objektivně to není špatný auto. Vevnitř je to fakt prostorný a má to dobře variabilní interiér. DSG7 řadí ze současných převodovek v téhle třídě asi nejlíp. Má to ve výsledku slušnej infotaiment. Docela slušně to zatáčí. A srovnání s Talismanem nemám, zato s Espace jo a to mi stačilo. Kodiaq možná jako pramice vypadá, ale Espace se tak chová. Teda spíš jako naložená konteinerovka ve vlnách.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 09:15
Re: Proboha!
DQ500 je určitě nejlepší DSG ale DSG7 řadí nejlíp ve třídě? Tos zaujal = asi bych dal přednost 8 st. HDMI
4. 6. 2017 09:31
Re: Proboha!
OK, ZF8 se sice dá najít v podobně velkým autě (X3 nebo vrcholné motorizace Q5), ale to jsou auta s motorem podél a prémiový. Taky nabízí podstatně menší vnitřní prostor a vyšší cenu. Klientela je podle mého úplně jiná.
Jinak objektivně je ZF8 lepší, ale je v prémiových a jinam směřovaných autech. Nemyslím si, že by někdo kdo zvažuje X3 kupoval Škodovku.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 09:34
Re: Proboha!
Používá se i 8 st. Aisin a zrovna PSA ho má cpát úplně do všeho = takže asi dojde i na Opely. Už je i o segment níž v 308. Je i ve všech Volvech nebo levnejch BMW = ZF8HP v těch dražších
No a eště je tu ZF9HP
4. 6. 2017 09:44
Re: Proboha!
Aisin 8 speed má VW Atlas, tuším Opel Insignia a i Volvo. A ve všech to dost kritizují. Já s ní zatím nejel (teda vlastně jel, asi 500m ve Volvu V90 D5 a všiml jsem si akorát naprosté neschopnosti řadit v zatáčkách, což je bohužel standard), ale když vím jak řadily předchůdci tak o to ani moc zájem nemám. ZF9 je snad akorát v Evoque a tam mi to přišlo docela nicmoc.
Ale já si docela na to DSG už zvykl a u toho DQ500 už ani není problém se škubáním. Jenom to trošku přeprogramovat, respektive přidat režim sport plus.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 09:59
Re: Proboha!
ZF9HP má trochu víc aut ;-)
Acury a Hondy, Fiat a Jeep a Chrysler a u Land Roveru nejen Evoque ale i Disco. A určitě sem na něco zapomněl. Když před 5 lety začínala na začátku byly problémy se SW ale to je dávno pryč
Všechny BMW maj 8 st. Aisin pro příčnou zástavbu, 8 st. ZF pro podélnou
Avatar - Emel
4. 6. 2017 21:37
Re: Proboha!
Není nad HDMI, kam se hrabe VGA...
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 23:16
Re: Proboha!
Nojo automatická oprava = to je k popukání = někomu stačí fakt málo :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 23:30
Re: Proboha!
Prej bejval i nějakej SCART :-)
4. 6. 2017 10:24
Re: Proboha!
Já jsem v Talismanu také nejel, stál ale náhodou u Kodiaqa a vypadal vedle něho jako nějaký vyspělý UFO. Zodiaq, ve kterém jsem jel byl automat, ale jaký, to nevím. Ale byl asi pokažený, nebo blbě nastavený. Co se týká prostoru, mě osobně se blbě zapínal pás, strkal jsem si ho do kapsy nebo do vedlejšího sedadla a hlavně nemám místo na pravé koleno (mezi volantem a středovým sloupkem). Zodiaqa si nikdy nekoupím, je předražený, vypadá jako auto z 90 let. a především je hrozně úzký. Také nepotřebuji mít nad hlavou ještě místo na cylindr, a to mám kolem 2m. Proč je Zodiaq tak vysoký a úzký, je mi záhadou. Možná, pomsta Kabáně. Vychvalovaný infotaiment mi je na nic, mě zajímá především praktičnost, pohodlí a spotřeba.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 10:38
Re: Proboha!
To je jednoduchý: V Kaďáku je 6 nebo 7 st. DSG

[odkaz] je konečně u škodovky v pořádku [odkaz] pos.ali :no:

Výška odpovídá normálu :-)
4. 6. 2017 18:54
Re: Proboha!
Kodiaq je široký až dost, 188cm na šířku je akorát a interiér tomu odpovídá. Vepředu je na šířku místa dostatek a to i na poměry vyšší střední třídy. Rozchod kol je blbě a proto to vypadá jak tramvaj.
Na pravou nohu místo je, na levou ale ne. Je to daň za koncepci, 5008 minulé generace, Scenic nebo ten Espace je na tom hůř.
A cena je podle mého velmi slušná, nevím co by sis představoval aby to stálo.
Kodiaq není ani nijak vysoký. Zrovna tvoje kritika mi nepřijde adekvátní.
Vadí mi jiné věci. Ale poměr vnější rozměry k vnitřním je velmi vydařený. A i dispozičně to až na ten rozchod zadních kol není špatné. Osobně bych si to koupil na malých kolech a na léto koupil kola s cca o 15 až 20mm nižším ET, ostatně eshopy je už mají i s typovým listem.
Já v tom vidím docela slušný auto pro rodinu, kolem 800tis se dá naspecifikovat 1,4tsi ve 4x4 a s trochou výbavy. Za ty peníze je to podle mýho dobrá koupě. Vrcholný verze za 1,2 mil. Kč už chápu méně...
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2017 19:50
Re: Proboha!
Kodiaq má nesmyslně malej rozchod [odkaz] proto nemůže bejt vysokej [odkaz]
5. 6. 2017 23:31
Re: Proboha!
Subjektivně se mi jeví vnitřní šířka jako příliš malá a vnitřní výška naprosto zbytečně velká. Na vnější rozměry nehledím. Mně nepřipadá Kodiak jako tramvaj, spíše jako krabička sirek na mýdle, nebo jako od Piccasa. Jsem vysoký, mám tedy dlouhé nohy a koleno pod volant nestrčím, tak z toho důvodu mám naprostý nedostatek místa na pravé koleno. Možná by se to vyřešilo, kdyby šel volant zvednout výše. Já 4x4 mít nemusím, spíše jsem proti. Po poli nejezdím a na silnicích při jízdě podle předpisů je 4x4 na závadu. Vyšší hluk, vyšší hmotnost a vyšší spotřeba. Také se mi zdá, že hluk v Kodiaqu je vyšší než by měl být v autě za 800t, od 100-ky to je horší než v žiguli . ;-) Pokud koupíš menší kola, počítač bude ještě víc kecat. Pokud Rumuni, jak se předpokládá, zvětší o něco Dustera, je Kodiaq jen pro fanoušky a zaměstnance škodovky.
Avatar - WinDiesel
5. 6. 2017 15:02
Re: Proboha!
Už jsem jich pár potkal.
Hnus a nejšílenější je momentální design loga Škody - šípem prostřelené slepice. Na Kodiakkkqqqu je to opravdu ošklivé.
Krok zpět, stříbrná loga škody nejsou hezká, vypadají jako změť čar.
Avatar - Jaros71
5. 6. 2017 10:48
SUV ??
SUV má mít jasně volbu 4*4 !

Kodiaq je klasické SUV , DESIGN se někomu líbí někomu ne , to je ok.

P5008 je MPV se stylem crossoveru , na SUV si jen hraje.
Má lepší sedadla vzadu , jinak Kodiaq vede všude jinde.
Rozbalit vlákno
0
Taky můžete srovnávat...
...Kokodáka a kráčející bagr... :no:

Kokodák je i přes svůj bizarní vzhled samozřejmě lepším autem, 4 motion předohrabem nenahradíš. Proto je logické, že musí vyhrát. Takže srovnávání nesrovnatelného je jen zaplácnutí místa na webu, aby se mohly přibalit nové opruzující reklamy :no:
Rozbalit vlákno
0