Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 508 1.5 BlueHDi – Bude zachráncem střední třídy?

Prodeje ve střední třídě klesají, Peugeot se však nevzdává a svého nového zástupce pojal po svém. Jaká je nová 508?
Zpět na článek
14. 12. 2018 08:08
14. 12. 2018 12:26
14. 12. 2018 09:15
14. 12. 2018 11:32
14. 12. 2018 11:37
14. 12. 2018 12:04
14. 12. 2018 11:36
14. 12. 2018 09:25
14. 12. 2018 09:53
14. 12. 2018 10:12
14. 12. 2018 10:35
14. 12. 2018 10:05
14. 12. 2018 10:25
14. 12. 2018 11:05
14. 12. 2018 11:16
14. 12. 2018 12:25
14. 12. 2018 13:01
14. 12. 2018 12:14
14. 12. 2018 22:56
16. 12. 2018 17:41
14. 12. 2018 12:57
14. 12. 2018 12:58
14. 12. 2018 20:52
17. 12. 2018 10:28
14. 12. 2018 10:18
14. 12. 2018 10:45
14. 12. 2018 10:56
14. 12. 2018 12:00
14. 12. 2018 12:09
14. 12. 2018 12:22
14. 12. 2018 12:29
14. 12. 2018 12:33
14. 12. 2018 13:35
15. 12. 2018 04:54
17. 12. 2018 15:51
14. 12. 2018 12:32
14. 12. 2018 12:36
14. 12. 2018 12:39
14. 12. 2018 12:43
14. 12. 2018 12:56
14. 12. 2018 12:27
14. 12. 2018 12:38
14. 12. 2018 12:47
14. 12. 2018 15:13
14. 12. 2018 13:22
14. 12. 2018 13:23
14. 12. 2018 13:55
14. 12. 2018 14:35
14. 12. 2018 14:08
14. 12. 2018 19:25
14. 12. 2018 20:23
14. 12. 2018 21:11
15. 12. 2018 00:09
15. 12. 2018 09:17
14. 12. 2018 20:55
14. 12. 2018 21:09
14. 12. 2018 11:37
14. 12. 2018 12:21
14. 12. 2018 12:52
15. 12. 2018 11:00
15. 12. 2018 12:15
17. 12. 2018 12:12
14. 12. 2018 19:48
17. 12. 2018 12:43
28. 12. 2018 13:51
14. 12. 2018 08:08
Krátka šestka
Čo je na tej šestke také krátke? Vzhľadom k objemovej a výkonovej kategórií mi pripadá akurát, keďže sa na nej bez nutnosti podraďovania dokáže rozhýbať, alebo udržiavať rýchlosť aj v kopococh
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 09:11
Re: Krátka šestka
Protože ideálně dlouhá šestka by nechala motor povalovat kolem dvou tisíc otáček při dálniční stotřicítce, spotřeba by spadla ještě o půl chlupu níž, motor by nebyl slyšet... Nějaká jízdní dynamika? K čemu přeci...
Avatar - Emel
14. 12. 2018 12:26
Re: Krátka šestka
K jízdní dynamice si podřadím, šestka tam je jako cestovní rychlost. That said... 2400/140 = 2230/130 a to je fakt celkem standard.
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 09:15
Zachráncem
určitě nebude, sám na to nestačí. Ale bude rozhodně zajímavým zpestřením a hezkou alternativou ve střední třídě.
Jistě, ve srovnání s dnešní přerostlou střední třídou je malý. Ale i tohle může pro dost lidí hrát roli, neustálý růst aut taky nevoní každému.
Tak si říkám, jak by takový designový jazyk působil na menších autech? Podobná příď třeba na 2008, 308?
Rozbalit vlákno
7
14. 12. 2018 11:30
Re: Zachráncem
Tie zvislé ledky sú tam jak päsť na oko, bijú sa so všetkým. Bez nich by to bolo o triedu lepšie.
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 11:32
Re: Zachráncem
Vidíš, mně se zrovna tenhle prvek líbí, stejně jako třeba u Renaultů.
Avatar - iudex
14. 12. 2018 11:37
Re: Zachráncem
Renault to zakomponoval o triedu lepšie (ale aj u neho by som bez klov prežil).
14. 12. 2018 11:52
Re: Zachráncem
Renault tu odpornou maškarádu naopak naprosto nezvládl. Zepředu i zezadu. To je zase můj názor.
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:04
Re: Zachráncem
Beriem, každý to vidíme inak, za mňa je ale toto: [odkaz] lepšie integrované a viac ladiace so zvyškom karosérie ako toto: [odkaz]
Avatar - iudex
14. 12. 2018 11:36
Re: Zachráncem
Súhlas, to je presne ten prvok "chceme byť nasilu iní, aj keby sme to mali pokaziť". Inak som z 508 vizuálne nadšený, presne môj štýl: elegantný štíhly päťdverový liftback (aj keď testovacia čierna farba to zabíja, chce to tú promo červenú), len škoda tej pehy (kla) na kráse.
14. 12. 2018 12:58
Re: Zachráncem
Musím si nájsť nejaký pekný obrázok a skúsiť tie kly vyretušovať...Alebo je tu niekto, kto by to s ľahkosťou zvládol?
Inak voči minulej generácii a´la ohnutý banán je to skutočne krásavec. Ešte mohol byť ten predok trochu jemnejší, ale asi je taká doba, že každé auto určitú dávku agresivity musí mať.
Avatar - Jerry.Gunman
14. 12. 2018 09:21
Peugeot 508 - 2. generace
Automobily střední třídy procházejí u Peugeotů zajímavou genezí.

Prvním "novodobým" vozem střední třídy byla 405, vcelku obyčejně se tvářící solidní vůz "francouzského mercedesu", která do léta 87 začala přebírat pozici a nahrazovat roli 305 (nižší střední) i 505 (vyšší střední třídy)

Po 405 přišla 406,
vizuálně vlastně jenom "doladěný" předchůdce, jehož vizuální podoba se ale mimořádně povedla. Nutno přiznat, že i když se jedná o auto minimálně 14 let staré, jeho vzhled neurazí ani dnes. Krásný to příklad nadčasového designu.

Jak 405 tak i 406 byly, řekněme... plnotučné vozy střední třídy.

Nástupcem 406 se stala 407,
což bylo daleko více čtyřdveřové kupé nežli sedan střední třídy. Obrovitá tlama chladiče, světla zasahující až někam do poloviny délky přední kapoty. Vpředu prostoru více než dost, místo vzadu bylo. Sice ne zcela postačující, ale bylo. Také kufr svým "stylovým" objemem (407 litrů) posouval 407 spíše do kategorie GT (Gran Turismo = auto, sloužící k rychlému a komfortnímu cestování dvojici dospělých a příslušné dávce zavazadel). Kombi verze na tom byla z hlediska prostornosti interiéru i kufru o malounko méně špatně, ale žádnej zázrak to nebyl ani tady.

508 první generace
nahrazovala jak 407 (střední třídu), tak i 607 (vyšší střední), proto ji Francouzi nafoukli co to jenom šlo. Postavena na podvozkové platformě posledního Citroenu C5, 508/1.gen vypadala jako nafukovací autíčko, které někdo o malý kousek přefouknul. Prostě, dříve půvabná Marion snědla TOLIK vynikajících francouzských brioche, croisant a pain a chocolat, že z toho nakynula možná až moc. Automobil dlouhý, široký i vysoký, uvnitř objemný - ale vizuálně těžký a nikterak zvlášť pohledný. Naštěstí ty největší desinové přešlapy napravil facelift, po němž 508 vcelku prokoukla. I když ta těžká zadnice (u sedanu také a u kombíku zejména) jí prostě zůstala

508 2. generace
je opět lehkonohá tanečnice z Moulen Rouge, chic auto, správná francouzská chat de beauté, která vás okouzlí svou krásou i divokostí a jemně ovine svými sametovými packami. A samozřejmě, jako správná kočka vás občas i drápne. A že... "tam uvnitř" není zase až tak veliká, vytahaná a rozčvachtaná jako stará Gertuda? Inu, Belle Angelique se nenabízí všem - jenom těm, kteří umějí a chtějí ocenit její vnady. A koho už život omrzel, ať si klidně koupí diese alte mutti Gertrude

Jediné, co by mi na nové 508 vadilo, je drastické zmenšení nádrže. 72 litrů u C5(III) a 508 (I) představovalo reálný dojezd 1.100, s lehkou nohou i 1.200 km, takže na cestě Praha - Milano není třeba tankovat. 55 litrů, to mívala Octávie, tedy auto nižší střední třídy, ne?

Pozn.: autor tohoto komentáře za svůj dosavadní řidičský život najezdil přes milion km v cca v 40-50 různých vozech (od Lady VAZ 2102 a Škody Favorit až po Volvo 960, Renault Safrane a Jaguar XF), včetně Peugeotů 406, 407 sedan, 407 kombi, 308 kombi, Citroën C5/III. kombi a nyní juž 3/4 roku jezdí v Peugeotu 508 kombi
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
14. 12. 2018 09:57
Re: Peugeot 508 - 2. generace
:yes: :-)
14. 12. 2018 12:13
Re: Peugeot 508 - 2. generace
Chápu, že jsi vzhledem ke genezi skončil u minulé P508, jen nevím co je stará rozčvachtaná Gertrude? Ony právě Gertrudy nejsou rozčvachtané, spíše pevné. ;-)
Avatar - wikinko
14. 12. 2018 22:53
Re: Peugeot 508 - 2. generace
kazdopadne pekne to zhrnul, a vobec ma nezaujima ci po prichode z prace cvachta v Gertrude alebo v Angelike.
Avatar - del42sa
15. 12. 2018 10:27
Re: Peugeot 508 - 2. generace
"Jediné, co by mi na nové 508 vadilo, je drastické zmenšení nádrže. 72 litrů u C5(III) a 508 (I) představovalo reálný dojezd 1.100, s lehkou nohou i 1.200 km, takže na cestě Praha - Milano není třeba tankovat. 55 litrů, to mívala Octávie, tedy auto nižší střední třídy, ne?"

na to je jednoduchá odpověď. Hybridní verze totiž budou mít pod sedadly umístněné akumulátory, aby neomezovaly místo v zavazadlovém prostoru. Takže to prostě ukouslo i kus nádrže, coby kompromis. ;-)
14. 12. 2018 09:25
...nebude!
Predpokladám že to bude totálny šrot až to dáte do porovnávacieho testu s octavkou... tak no šanca akoby povedal americký sudi na zápase Kanada vs Rusko...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Jerry.Gunman
14. 12. 2018 09:44
Re: ...nebude!
Tak to je zcela samozřejmé, že...

Vozy tohoto německého Über-konzernu mnozí motorističtí pisálkové vynášejí do nebe a ještě dál. Jen tak maně si pamatuji, že jsem v jakémsi (tištěném) časopise - Speciál Autohitu - Ojetiny, v článku věnovaném Jaguaru XJ (generaci vyráběné do roku 2009) četl tuto stylistickou perlu: "kabina sice enormním prostorem neoplývá, ale kdo chce prostor, tak si přece koupí Golfa"

Za přesnost citace neručím, ale ten význam tam byl. A kdyby se mi MOC chtělo, možná bych ten časák ještě i někde našel

Sekce věnovaná značce VW byla zase uvozena uhozeným sloganem "VW, věčný soupeř vozů Mercedes"

A tohle mohlo být tak někdy v roce... 2001 - 2002?
Avatar - speedfred
14. 12. 2018 09:53
Re: ...nebude!
Vôbec nechápem teba alebo podrobných zúfalcov čo musia hneď vytiahnuť do diskusie Škodovku alebo niečo od VAG-u. Nie som ich prívrženec ale vôbec nie je dôvod to tu ťahať :no:
14. 12. 2018 10:12
Re: ...nebude!
..souhlas,ale tohle začaly všemožný redakce..do všeho motat škodofky..
Avatar - speedfred
14. 12. 2018 10:35
Re: ...nebude!
To áno,tiež sa mi to nepáči od niektorých redakcií. Nepoviem ale keby to bol zrovnavací test tak nech hejtujú ale takto strieľať na slepo je zbytočné.
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 10:05
Re: ...nebude!
Nedělej ze sebe byl.ba. Byl tu srovnávací test s Arteonem. Přečti si výsledek. :no:
Avatar - fOE
14. 12. 2018 10:25
Re: ...nebude!
Ten koment je samozrejme ve svetle testu posledni doby zcela mimo, nektere veci ale holt maji jistou setrvacnost, za kterou si (a ted ruku na srdce) po dlouhou dobu mohla redakce sama.
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 11:05
Re: ...nebude!
Ok, v české hospodě. Ne na " odborném" auto serveru od někoho, kdo sem pravidelně chodí. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 11:16
Re: ...nebude!
Podívej se o vlákno níž, tu dokonalou Škodovku sem tahají i ti, které testy nedávné doby velmi oslovily >:D
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 12:25
Re: ...nebude!
Tak Andy je jeden extrém, a hateři druhej.
Dneska ovšem Andy zaperlil fakt slušně, ne že ne. >:D
Avatar - fOE
14. 12. 2018 13:01
Re: ...nebude!
Par "tvari" tu sice poznam, ale abych vedel o kazdem zda sem pravidelne chodi nebo ne, po tom vazne nepatram. Pokud ale ty v tomhle konkretnim pripade vis, pak ti davam za pravdu. Zbytecny koment. ;-)
14. 12. 2018 12:14
Re: ...nebude!
Somperlo, ano si perla ;-) :yes:
14. 12. 2018 22:56
Re: ...nebude!
Myslel to ironicky..snad ;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 12. 2018 09:33
nepřekvapení
Naprosto odpudivý interiér s neakceptovatelně umístěným přístrojovým štítem a šišoidem namísto volantu (nebyla by lepší rovnou řídítka, aby se žabožrouti konečně dostatečně odlišili?) , málo místa, nějaká zbytečná televize, tragicky chybějící základní ovládací prvky, chybějící ruční brzda, nemožnost zvolit uspořádání 4x4, motor s malým objemem a tím i uměle sníženou životností - ostatně to se týká i dalších komponentů francouzské "kvality". Závěr? Marná snaha udělat z prdu kuličku.
Rozbalit vlákno
36
14. 12. 2018 10:25
Re: nepřekvapení
Skvele shrnuti. Nekdo musi napsat cely clanek, nekdo to trefne dokaze shrnout do par vet.

Auto se bude dobre prodavat ve Francii, tot vse.

Posledni dobou se tu roji testy nezajimavych aut, ktera nikdo nekupuje. Proc? Vzdyt treba u Skody nebo VW jeste nebyly u vsech modelu testovany vsechny vybavove stupne a motorizace, co kombinace pohonu. Rad bych si precetl treba srovnavaci test 1.6tdi v O3 z pocatku vyroby s tim dnes. Jak se zmenil samotny motor, naladeni podvozku atd.
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 10:44
Re: nepřekvapení
Protože svět není jen Škoda a VW? Já vím, tvůj se zúžil na minimum, ale ostatní mají širší záběr.
16. 12. 2018 17:41
Re: nepřekvapení
škodofky sa nekupujú, škodofky sa fasujú
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 11:10
Re: nepřekvapení
Tobě už ty Škodovky totálně vydrncaly mozek..... 8-s
14. 12. 2018 11:17
Re: nepřekvapení
O3 s 1,6tdi je aj teraz rovnaký krám ako na začiatku výroby. Vŕzgajúce podvozky od novoty, člapkanie nafty v nádrži (dobre počuteľné v interiéry počas jazdy), mizerne odstupňovaná prevodovka (zachráni to dsg), zvukový prejav ako ikarus. Suverénne najhoršia varianta O3 :-!
14. 12. 2018 11:59
Re: nepřekvapení
Osobně souhlasím jen a pouze s tou převodovkou, ale nikoliv v bodu v mizerného odstupňování, ale v tom, že má pouze 5 kvaltů při maximálce 200km, místo 6i. Najel jsem ve služební (r.2017, 85kW) od novoty 50tkm a krom převodů a regenerací na ni nedám dopustit. Je to spolehlivý držák a doma by mě udělala radost.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 12:15
Re: nepřekvapení
A čím jezdíš doma, když by ti Oktávka 1.6 TDi udělala radost?

Abych to vysvětlil, chápu, že když někdo jezdí třeba starou Fabií, je pro něj taková Oktávka velkým skokem kupředu. Je to solidní auto, o tom žádná, ale Andy ji srovnává s plnohodnotnou střední třídou nejen mainstreamu, ale i s prémií (dokonce několikrát psal, že je lepší, než MB Eklasse).. a v tomhle kontextu už to spíš vypadá na nějakou psychickou nemoc :-)

P.s. Že ujela 50 tisíc km za 1 rok, prvních 50 tisíc km... to by bylo dost smutné, kdyby to nezvládla >:D Takových držáků je většina, i nejlevnější Dacie... ;)
14. 12. 2018 12:35
Re: nepřekvapení
Podla mna ten andyho prispevok je ironia, trosku menej zrejma na prvy pohlad, ale predsa. To co pise totiz nemoze nikto pri plnok dusevnom zdravi mysliet vazne.
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 12:40
Re: nepřekvapení
Tak to kamaráde ani náhodou. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 12:44
Re: nepřekvapení
To ho asi neznáš ;)
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:57
Re: nepřekvapení
To asi nepoznáš jeho story, ako so Superbom 1,6TDI naháňal Mustanga. V plnej vážnosti. 8-s
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 13:03
Re: nepřekvapení
Hele, ne že by to nebyl pacient, ale takhle úplně to nebylo.
Psal cca, že v centru Prahy byl důležitější řidič než výkon, což bych do určité míry věřil.
Na druhou stranu ten druhej šofér musel být hodně špatnej, protože těžkej Superb s 1,6TDI..... Těžko říct.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 13:11
Re: nepřekvapení
Spíš to bude o tom, že jeden závodil a druhý ne >:-[] Podobně vyhrává na semaforech i jiný zdejší diskutér .. ty víš kdo... >:-[]
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 17:41
Re: nepřekvapení
>:D "ty víš kdo" - ten, jehož jméno se nevyslovuje? Voldemort?
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 20:53
Re: nepřekvapení
Voldemort se vrátil a ničí všechny v Praze na semaforech jeho Hybridem Mudrců.... >:-[]
15. 12. 2018 00:03
Re: nepřekvapení
Neprivolávaj ho >:D
14. 12. 2018 14:45
Re: nepřekvapení
Okej no nie som prilepeny na kazdu diskusiu takze mi podobne storky lahko ujdu, ale tento prispevok o testovani vsetkych verzii VAG aut a porovnavacky octavii, to naozaj nemoze nikto mysliet vazne.
14. 12. 2018 12:57
Re: nepřekvapení
nedráždi ho, o chvíľu tu máme kilometrový elaborát na tém O3 1,6tdi vs mustang v uličkách Prahy >:D >:-[]
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:58
Re: nepřekvapení
Bol to Superb. ;-)
14. 12. 2018 15:49
Re: nepřekvapení
Som sa sekol, na strane druhe, o to väčší frajer je náš andy . Predsalen superb je ťažší a až tam sa ukázalo to pravé šoférske umenie >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 13:01
Re: nepřekvapení
Jezdí s CNG verzí, cestovní rychlost minimálně 180 na dálnici naprosto bezproblémů, všichni uhnou...

Historek má víc >:D Mustanga naháněl v 1.6TDi Superbu II, auto se závodními vlastnostmi a vytříbeným podvozkem.

Já jsem s ním tento týden (ale s 2.0) otočil asi 2000 km a .. radši nic >:D Slušně řečeno není moc o co stát...
14. 12. 2018 16:24
Re: nepřekvapení
Odpověď na otázku : Jezdím doma nejlepším autem na světě. Služebním.

Držákem jsem ji nazval proto, protože Octavia držák je a tento motor je dlouhodobě jeden z nejspolehlivějších dieselů, s bezproblémovým nájezdem 300tkm a více. Spotřebu, ať se snažíte sebevíc, přes 5,4L nedostanete. Nikde nenajdete jedinou zmínku o nějakých problémech s touto verzí motoru. Ne nadarmo se u nás ve firmě už nic jiného než ŠKODOVKY nekupuje a není to jen kvůli ceně. Za 1/4 století u nás jezdilo kde co (Renaulty, Suzuki, Opely, Hjundé, Toyoty) a Škodovky se prostě osvědčily nejlépe a nic jiného se už teď nebere. Pravidelné nájezdy vozidel od 250.000 do 300.000km a o žádných velkých problémech na rozdíl od předchozích flotil se nejedná. Pravdou ale taky je, že nejvíce problémů se vždy u jednoho z aut projeví. Řídí ho totiž řidičské prase, které ho svým zacházením vždy, zdůrazňuji vždy odrovná. Pokud si někdo po něm to auto koupí, tak se nedivím, že na Škodovku nadává... A tom to hlavně je ! O zacházení a kvalitní a včasné údržbě. To platí pro každý vůz.

A ještě pro doplnění k té spokojenosti. Mám zásadu, že na vše je třeba mít odpovídající výbavu. Pokud jezdím kolem komína, postačí mi klidně manželčina Thalie, při velmi nízkých provozních nákladech. Na to, jako mnozí zde, skutečně nepotřebuji staré BMW v "plné palbě". Pokud mám roční nájezd 50tkm, už samozřejmě koukám po něčem trochu lepším a neumím si představit to ojezdit nějakou litrovou atmosférou. Každopádně slušně vybavená Octavia mi pro tyto účely již přijde dostatečně důstojná i přes mnohé výplody zdejších diskutérů.
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 18:41
Re: nepřekvapení
Jako vtip docela ujde.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 21:03
Re: nepřekvapení
Octavia držák je právětehdykdyž..... sám si to vlastně napsal. Stejně bude sloužit podobné auto při správném užívání. Pár Škodovek výhradně TDi v práci máme, všech možných generací a objevují se na nich průměrně podobné věci, co na jiných autech. Čím starší, tím horší, jediná vyjímka je snad jeden Superb, který má statisticky nejporuchovější verzi turbodieselu, který kdo kdy za posledních 20 let vyrobil a motor je to, co zatím drží, jinak se mu problémy nevyhýbají.

Většina lidí nepotřebuje takové auto, které má, já sám nejsem jiný a na mé potřeby by mi stačila třeba zrovna ta Oktávka kombi, klidně předchozí generace (né nejezdím olítaným BMW ani jinou starou prémií), protože bude sloužit +/- stejně. Přepraví mne z bodu A do bodu B a odveze věci, vše ostatní nad toto je už ten "zbytečný luxus".

Ale auta se nekupují jen k těmto účelům a proto jsou i auta větší, dražší a lepší, než je právě ta Oktávka a nelze nad tím zavírat oči, nebo dokonce tvrdit, že auta střední třídy jsou ve všem horší, popřípadě auta typu Eklasse, které jsou o 2 třídy velikostní i jakostní jinde. To už zavání pomatením smyslů.

Oktávka je dostatečné a důstojné auto... nikdo tady netvrdí opak.... ale dostatečné neznamená nejlepší, což někteří zaměňují.
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 12:38
Re: nepřekvapení
Teda já v ní nikdy nejel, ale mí kamarádi mají OIII 1,6TDi DSG, a v podstatě se hádají, kdo ji bude řídit (oba chtějí!), a to mají i Mondeo 2,0TDCi ( o generaci starší) a P308 1,6HDI. Řekl bych, že si rochtají. Tak hrozný auto to zas nebude. :-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 12:50
Re: nepřekvapení
Třeba je to tim automatem.... mě už ten manuál taky nebere >:-[]
14. 12. 2018 15:50
Re: nepřekvapení
Dsg vs manuál je dosť rapídny rozdiel >:-[]
14. 12. 2018 16:26
Re: nepřekvapení
S DSG bych se unudil k smrti >:D
14. 12. 2018 20:52
Re: nepřekvapení
Jednu mame na firme a suverene najhorsie auto, ktore nas vozovy park ma. Sme sa pytali, ze ci nam ju dali v akcii kup 2 kodiaqy s karoqom a dostanes octaviu zdarma, lebo ziadne logicke vysvetlenie na to nie je. Po 250km sluzobke tam + 250 nazad som mal dost a do toho auta dobrovolne nesadnem - stval ma podvozok, riadenie a ze som nic nevidel vdaka tym halogenovym svieckam. Jednoducho nizka vybava sa podpisala. Kazdopadne posledne dodavatel prisiel na P308 a vraj je to katastrofalne auto - tak som sa ho popytal preco: no lebo nema normalny drziak na kavu...
17. 12. 2018 10:28
Re: nepřekvapení
Tak původně jsem si myslel že ten příspěvek je myšlen ironicky ale po přečtení nicku jsem pochopil že není..
To je teda případ
Avatar - Jerry.Gunman
14. 12. 2018 11:41
Re: nepřekvapení
Ádo - a jaký vůz by tedy vyhověl Tvému vkusu? Co si tak pamatuji, tak mne snad nenapadá žádné auto, na které bys nedštil oheň, síru a hněv...
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 11:44
Re: nepřekvapení
Outlander s motorem TDI PD !
Avatar - Jerry.Gunman
14. 12. 2018 16:03
Re: nepřekvapení
No, tak podle této recenze [odkaz] to tak ani nevypadá.
Pozitiva: 6 bodů, toho 3 body odkaz na VW Gruppe
Negativa:tak mbambillion věcí - které by se daly lapidárně shrnout do věty "největší a hlavní nevýhodou teho ZAS-RA-TÉ-HO Micáka je to, že to není starej zlatej VW Passat "

To auto muselo stát jako nové nemalý peníz a z Ádovy recenze vyplývá, že ho koupil do firmy on sám.
Když se mu TAK MOC líbí Passaty, proč si probůh kupuje Myšivbuši?
Trošku mi to připomíná sittuaci, kdy si zajdu na oběd do veganský jídelny a pak budu vřískat jak přetrženej, že mi tam nedali maso...
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 18:41
Re: nepřekvapení
Když si z toho poskládáš závěr, co ti vyjde? Je to blb.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 21:07
Re: nepřekvapení
Ta recenze asi byla dlouho skrytá, nikdy jsem ji neviděl a to tu Ádu potkávám už nějaký ten rok. Je to síla >:D

Jinak asi jsem možná nebyl přesný, párkrát se tu Áda zmínil o jeho vysněném autě, které by z fleku bral... Passat B 5,5 TDi. Teď už je snad vše v pořádku.
14. 12. 2018 11:52
Re: nepřekvapení
Většinou s tvými názory souhlasím, ale tohle úplně nechápu. Proč je menší motor méně spolehlivý?
14. 12. 2018 10:18
zachrance?
zachrance ceho? s vetsinovym podilem dieselu v nabidce to zadny zachrance nebude, na nejvetsich trzich tohoto auta maji diesely stale vice zakazu a nez prijde vubec konec tohoto modelu za nejakych 6-8 let aby ho nahradil novejsi, tak jiz diesel na tech nejvetsich trzich davno v nabidce tohoto modelu asi ani nebude
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 10:45
Re: zachrance?
Ale blbost. Moderní diesely žádné zákazy nemají, neplácej kraviny. Než zakáží i Euro 6 v dnes platné verzi, potrvá to deset let, protože by je neměli čím nahradit.
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2018 16:44
Re: zachrance?
Přání otcem myšlenky...
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 10:56
Vzhled
Silná i slabá stránka auta.

Silná - Je krásný, opravdu, zatím nevšední, neokoukaný, dynamický, elegantní... každý si dosadí to své, málokdo řekne, že to auto je ošklivé

Slabá - Prostornost a I-cockpit. Říkal jsem to tady už od léta, kdy jsem si poprvé toto auto vyzkoušel, je malé, nebo né malé, ale stísněné, auto pro 1 - 2 cestující. Neříkám, že neuveze 5 lidí, ale Superb to dá lépe.. bohužel. Je to daň za krásu..

Velmi se mi líbí motor, 96kw je hodnota, s kterou se dá s přehledem jezdit, brzda provozu rozhodně nebude a spotřeba je výborná !

Nechci vynášet soudy nad jedinou karosářskou verzí, ale pokud se na auto podívám i prakticky a chtěl bych ho do rodiny, tak tohle opravdu třeba se Superbem, Passatem či jinými v komplexu prohraje i když dobře jezdí, konkurence nebude o tolik horší o co je tady negativem pro mne i-cockpit, nebo stísněnost a prostornost.

Přeju 508 dlouhý život, ale bojím se, že to bude trochu jako s Talismanem, krásné auto, ale vidět tu moc není.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:00
Re: Vzhled
Auto krásne, ale ako píšeš, umiera trochu na krásu a nepraktickosť. Ak by som to hodnotil zo svojho hľadiska, rodinné auto (jediné auto v rodine, resp. to prvé, väčšie) to nie je ani omylom, priestor na úrovni nižšej strednej (vzadu možno ani to nie), teda skôr pre singles (aj malé deti v sedačke potrebujú výšku nad sedadlom). A ako prípadné ako druhé auto do rodiny mi buď príde príliš drahé, do mesta stačí aj kompakt a netreba stredná a kto chce naopak imidžovku bez ohľadu na praktickosť a cenu toľko nerieši, má kopec atraktívnejších volieb.
Pritom je to trochu škoda, ako píšem vyššie, štýl elegantného liftbacku mi sedí, len proste konkurencia vie podobne atraktívne lifty (Arteon, Insignia) s podstatne väčším priestorom, ktoré poslúžia aj ako rodinné auto.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 12:09
Re: Vzhled
Je to prostě stylovka, takže už z tohoto principu to nebude ve velkém vozit cesťáky a nižší managery (ti by mohli 508 osedlat, ale asi jejich korporace jen tak z Passatů nezačnou kupovat 508), nebo to nebude jako rodinné auto (Oktávka je uvnitř větší, bohužel je to tak :/ a to nemluvím o jiné střední třídě).

Takže si to koupí pár nadšenců, možná někdo do firmy, ale svět asi zůstane při starém.

Osobně pro mé použití mi to smysl dává akorát asi jako služební auto, když někam jedu sám, ve dvou... Reprezentativní je.

Pokud bych chtěl auto do rodiny, je to přesně tak, jak říkáš, pokud víkendovku, na to je to zase asi zbytečně veliké (na co 5dv liftback ?), když mohu mít na víkend mrštný HH, nebo Coupé/Cabrio. A do města to už vůbec není.

Někdy je ale třeba koupit si zbytečné, ale krásné věci.. tak nebudu říkat nikdy... ;)
14. 12. 2018 12:22
Re: Vzhled
Jaká stylovka, podívej jak ho Peugeot u nás prezentuje...jako černou vránu. :-!
Avatar - Dinar
14. 12. 2018 12:29
Re: Vzhled
A podívej se dovnitř, koncept palubky parádní, jenže k malému volantíku je óbr šaltpáka jak ze starého trambusu... :-O
14. 12. 2018 12:33
Re: Vzhled
Poloha volantu je pro mě nepřijatelná, vymyká se ideální řidičské pozici, to je obecně špatný koncept, jakkoliv by se mi mohl zbytek líbit.
14. 12. 2018 13:35
Re: Vzhled
Zatím mám s novou 508 pouze statickou zkušenost. Pozici za volantem při svých 190 cm jsem si našel. Chápu, že pokud jsi petrolhead a nehledáš kompromisy, tak uvnitř prostě nebudeš spokojený.

Ale ne každý sedí v autě v ideální pozici. Každý je zvyklý na něco jiného. Někdo kouká skrz volant. Menší kolega než já si ve služební autě pouští sedačku mnohem níž než já. I když má kratší ruce, dáva si volant více od těla atd. Druhá generace i-cocpitu je výrazně lepší, než v aktuální 308, i o chlup lepší než ve 3008. Není to ideální, ale mě sedí.

K čemu my je třeba v Octavii III slušná ergonomie a velký rozsah nastavení sedačky a volantu. Když mě do pravého kolene tlačí hrana tvrdého tunelu a po 500km už nevím, jak si sednout? Tohle je pro mě také velký přešlap, který Peugeot nikdy neudělal od 405 až k současné 508 je tam vždy měkčený plast až k podlaze. Kde se mohu krásně opřít.

Takže jako firemní auto OK, doma bych to nechtěl.
15. 12. 2018 04:54
Re: Vzhled
To není o petrolheadství, ale o správném posazu.
17. 12. 2018 15:51
Re: Vzhled
A já se ti snažím říct, že auta kupují lidi co nesedí správně dle tvých měřítek. Co je pohodlné pro jednoho, není příjemné druhému. Takže správný tabulkový posez má v autě nastaveno naprosté minimum lidí. Každý se prostě rozvalí jak chce a se správnou polohou za volantem to nemá nic společného.
Ale abys mě nechytal za slovo, já si v 508 polohu našel a nebyl to kompromis, ani jsem se nemusel do ničeho nutit. Ale nemusí prostě sedět všem.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 12:32
Re: Vzhled
Vždyť poprvé sem nakráčel ve slušivé červené (osobní setkání) GT line, tak se zjevoval dlouhou dobu. Pak jsem zaregistroval modrou, taky za mne dobrý.

Tato černá je už produkční běžná verze s nejslabším motorem, osobně mi to nevadí, ale je pravda, že menší tmavá kola, nižší výbava společně s barvou už tak stylově nevypadají, ale upřímě, to u žádného auta.

On někde Peugeot jede propagaci 508 v takovéhle konfiguraci? Jestli jo, tak se to ke mne nedostalo, což se klidně stát mohlo :-)
14. 12. 2018 12:36
Re: Vzhled
Ano, novinářské auto je propagace. A mělo by mít takovou barvu i výbavu, aby bylo vidět a splňovalo v dané ceně představy nejběžnějších požadavků kupců.
Hadr a manuál je tu správně, proč ale v tak zoufale černém obalu nepochopím.
Avatar - Emel
14. 12. 2018 12:39
Re: Vzhled
Je tu možná správně... až na to, že tuhle kombinaci v ČR nekoupíš. Resp. motor+převodovka jo, ale výbava ne. No ale budiž, jsou to asi první kousky propašované v noci ze západu... :-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 12:43
Re: Vzhled
Rozumím, v tomhle máš asi pravdu, na druhou stranu konečně ho vidíme v běžnější verzi ;)
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:56
Re: Vzhled
Presne, aj u takého VW si boli vedomí, že promo zlatožltá metalíza robí polovicu dojmu Arteona a všade ho pchali v tejto farbe (a väčšinou výbave R-line). Keby promovali tie bežné šedé, čo vidím občas na cestách, tak by to auto zabili vopred.
Avatar - Dinar
14. 12. 2018 12:27
Re: Vzhled
Tvé první větě bych dal klidně dokonavý vid, to auto na krásu a nepraktičnost umře. Pořád se tu budou někteří divit, jak se ta "hnusná" škodovka může tak prodávat, když je tu přece (dosaď podle oblíbené značky), jenže u PSA je to pořád dokola, místo funkčního designu manýra, cingrlátka, nové značky (DS), sotva průměrná technika (neplatí pro všechny modely) a snaha vnutit zákazníkovi, že jako hlavní jsou pro něj důležité vlastnosti, které jdou proti jeho potřebám. Peugeot ve střední třídě má být rodinné/služební auto, praktičnost, prostor, snadná obsluha, v základu. Na novou 508 se sice hezky dívá a v testech určitě špatně dopadat nebude, ale prodeje budou mizerné.
Avatar - Emel
14. 12. 2018 12:38
Re: Vzhled
Já ti nevím. Já bych asi akceptoval o něco menší prostor při zachování kultivovanosti střední třídy, nepotřebuju 20cm před koleny, pro rodinu bych vzal SW, jako služebák... no, asi taky SW :-)
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:47
Re: Vzhled
No lenže u kombíka sa z môjho pohľadu stráca tá dizajnová príťažlivosť liftbacku (presne ako to mám u Insignie), čo je podľa mňa hlavná devíza 508. A pri kombi je ešte vypuklejšie to zaostávanie v praktickej stránke (a to nemusíš porovnávať rovno so Superbom kombi, 508 zaostáva asi za všetkými kombíkmi strednej triedy). A keď by som chcel štýlové kombi, rozhodne by som šiel do Proceedu (áno, dal by som prednosť kompaktnému Kórejcovi pred strednotriednym Francúzom).
Avatar - Emel
14. 12. 2018 15:13
Re: Vzhled
Z fotek se mi kombík líbí, u Insignie... už si trošku zvykám, ale tam ten rozdíl ve prospěch liftbacku je mnohem větší, protože Opelu se kombík prostě tolik nepovedl.
Avatar - Dinar
14. 12. 2018 13:22
Re: Vzhled
Každý to máme nějak, pro své potřeby dailycaru bych se také na prostor neohlížel a jako hlavní důvod nekoupě 508 by byl pro mně ergonomicky neakceptovatelný vnitřek a motorizace. Ale nemluvím o sobě, zmiňuju vlastnosti, které (podle tabulek EU prodejů) zajímají, a které preferují, reální kupci mainstreamové střední třídy. Proto by mě velmi překvapilo, pokud by se 508 prodejně nějak výrazně prosadila. ;-)
14. 12. 2018 13:23
Re: Vzhled
Insignia je právě prostornější z důvodu, že je větší a další a to výrazně než nová 508. Peugeot šel opačnou cestou a auto snížil. Původní 508 měla výšku jako Insignia, tam si na prostornost nikdo nestěžoval. Insignia je velká a zavalitá. I když se snaží to dynamický design, je to prostě kus auta. Pokud by stála vedle nové 508, rozdíl by byl patrný ve prospěch Peugeotu. Nejde zkrátka udělat stejně prostorné auto s takovými tvary a rozměry.

Peugeot ví co dělá, kdo chce praktickou karoserii, bere 3008 nebo 5008. Mě se nová 508 líbí velmi. Beru ji jako náhradu za 407 coupé. Přidává více prostoru a praktičnosti díky 5 dveřím, přitom je opticky lehká a bezrámové dveře zůstaly. Za mě spokojenost. Kdo hledá litry, at bere koncern. Peugeot je prostě vyhraněný, ale pro mě jasně čitelný. Beru to spíše za plus. Nemusí sedět každému.
Avatar - Dinar
14. 12. 2018 13:55
Re: Vzhled
Pokud bereš 508 jako náhradu za 407 coupe, pak bych tomu rozuměl. Stejně jako budu rozumět tomu, že čísla prodejů budou u těchto dvou podobná. Otázkou je, jestli je zrovna tohle záměrem peugeotu. ;-)
14. 12. 2018 14:35
Re: Vzhled
Myslím, že karty ve střední třídě jsou v Evropě rozdány. Nic zásadního se nestane. Uvidíme, jak se s tím popasuje další generace Mondea, jak bude zachraňovat střední třídu.

Jo, beru to tak, ale chápu, že je to jen v mých očích. Někdo jiný se na to dívá měřítkem praktického a prostornějšího auta jako je Superb nebo Arteon či Insignie. A tam to u 508 může pokulhávat. Rozhodující je, že máš prostě výběr. A že se toho Peugeot nebál. Teším se na jízdy, zda bude v autě cítit ta pežotí plavnost, při zachování stability a určité obratnosti.
Avatar - white label
14. 12. 2018 14:08
Re: Vzhled
Tak ty jsi spokojený, teď ještě, aby byl spokojený taky Peugeot (s prodeji 508)...
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2018 19:25
Re: Vzhled
Přijde mi docela vtipné, jaký je najednou problém, že 508 neexceluje v převážení lednic a pětice redaktorů po ještědech. >:-[] Pak nemá střední třída bobtnat přes 5 metrů.
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 20:23
Re: Vzhled
Problém- neproblém. Od toho tyto auta jsou. Naložím rodinu a bagáž a jedu na dovolenou. Může ti stačit míň, pohodlnější je mít místa víc. Jen věc priorit. :-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 21:11
Re: Vzhled
K čemu potom auto střední třídy v karoserii liftback, když s ním nikoho a nic nechci vozit :-) Nestačí pak coupé ?
Avatar - twistedTSD
15. 12. 2018 00:09
Re: Vzhled
GéTéčkových kupé už moc není. :-) Ale jako nic proti, já na to koukám z (bychařského) pohledu člověka, který mít 800 na služebák, tak je mu víceméně ukradené, kolik má kdo místa nad hlavou vzadu. Vybírat rodinné auto, tak...vezmu spíš 5008. Zkrátka mě pobavilo, že se na jeden z mála krásných, stylových liftbacků střední třídy snáší tolik kritiky, že je stísněnější než pětimetrová poloamerická obluda z Russelheimu. >:-[] :-)
Avatar - _Karel_
15. 12. 2018 09:17
Re: Vzhled
Ta "poloamerická obluda" je o 5cm vyšší a 15cm delší. Tj. delší o 3%. Není nutné celou diskuzi točit na délce, je to jak to je, ale nemám pocit, že kdyby náhodu udělali 508 o fous delší, přestala by být hezká a stala se z ní obluda. Já teda např. proporce Arteonu neshledávám obludnými, Insignie dtto.
Avatar - wakantanka
14. 12. 2018 20:55
Re: Vzhled
Neboj nič, keď sa objavia prvé voňavé jazdenky, razom ich bude plno. :-)
Avatar - Ozzman
14. 12. 2018 21:09
Re: Vzhled
Myslím, že ne :/. Leda by to auto padalo hodně rychle na ceně, což se u francouze stát sice může, ale na takové si kupci většinou brousí zuby až někde kolem 200 tisíc, kdy třeba 508 bude 5-6 let, tak bude zajímavější, než 8-10ti letej Passat ;-)
14. 12. 2018 11:37
nezachráni
stredná nepadá preto, že tam sú zlé autá. A v jednom teste je viacprvok hotový poklad, v inom vraj 99% ľudí torzku nepozná.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
14. 12. 2018 12:08
laska na druhy pohled
Urcite by mi nevadil, prijemne a podle me zbytecne opomijene auto. I kdyz priznivcem umisteni budiku nejsem. Prave diky tomu se ale hitem asi nestane. Trosku skoda, treba 405,406 a 605 byla prijemna auta.
Rozbalit vlákno
2
14. 12. 2018 12:19
Re: laska na druhy pohled
To auto nemůže být opomíjené, jelikož se teprve začalo prodávat. Naopak je vidět v testech každého plátku či webu, jen nepochopím opět přitroublý přístup zástupce Peugeotu, který dá novinářské auto v černé! 8-s :no:
Avatar - JirkaV8
15. 12. 2018 03:25
Re: laska na druhy pohled
Vime jak to chodi, nejake Camry, P508 a tak nikdy nesdostanou tolik pozornosti.
14. 12. 2018 12:21
Peugeot ČR...
...to bude squadra k pohledání. Oni mají po dlouhé době zajímavého zástupce ve střední třídě, který se konečně nesnaží napodobit německou produkci a dají ho do naprosto neatraktivní barvy, zabíjející krásné tvary. I kdyby byl na obálce časopisu přes celou A4, stejně si ho nikdo nevšimne.

Tato novinářská verze je vybrána patlalem bez špetky rozumu, citu a obchodnického umu. Prostě hlupák. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
14. 12. 2018 12:52
Re: Peugeot ČR...
Presne. V duchu: mohli sme Vám ukázať atraktívne vyčačkané auto: [odkaz] ale my sme si povedali nie, dáme do testu (ktorý ovplyvní rozhodnutie nejedného potenciálnho kupujúceho) neatraktívnu a auto dokonale zabíjajúcu konfiguráciu: [odkaz]
To by mohlo ísť do učebníc marketingu pod "ako nepredať atraktívny produkt". 8-s
14. 12. 2018 13:00
Re: Peugeot ČR...
My jsme si řekli, že ne...tohle opravdu není falešný sob >:-[]
14. 12. 2018 19:25
Re: Peugeot ČR...
Jo. Ta červená je hezká :-)
14. 12. 2018 14:38
Re: Peugeot ČR...
V tomto případě jsou myslím rádi, že vůbec nějakou variantu mají a dost možná ani neměli možnost cokoliv konfigurovat. Vzhledem k tomu, že se tu tato varianta nedá ani koupit.

Počkáme se na rudou GT ;-)
Avatar - Ham.
15. 12. 2018 11:00
Re: Peugeot ČR...
Souhlas a nejen výběr barvy je mimo mísu, ještě víc "na palici" mi přijde skutečnost, že u auta, kde zdůrazňuje šmrcovnost/sportovní flair i na úkor prostornosti/praktičnosti (čemuž lze rozumět) jako první prezentuje novinářům auto s 1.5 dieselem, tedy v kontextu třídy ten zcela nejnudnější a nejméně sportovní/šmrncovní pohon jaký si lze vůbec představit.
Avatar - _Karel_
15. 12. 2018 11:53
Re: Peugeot ČR...
Jak už tu někdo psal - verze, co se tu neprodává, ošklivý základ - nejspíš se zoufale snažili dostat sem vůbec něco, a dostali "drobky". Nehledal bych vinu v importérovi.
Avatar - Ham.
15. 12. 2018 12:15
Re: Peugeot ČR...
Myslím, že je celkem jedno jestli za to může místní zastoupení nebo přímo centrála, která dodala "drobky", jako divákovi je mi to celkem jedno. V každém případě je to všechno špatně a ukázka toho, jak dělat špatný marketing. Tohle auto otestují během 2-3 týdnů všechny české redakce a možnost využít ten nejdůležitější první dojem je prostě "over".
Avatar - iudex
17. 12. 2018 12:12
Re: Peugeot ČR...
Moja reč (viď ja 14.12. 12:52).
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2018 19:48
auto krasne
ale co ten priestor nad hlavou vzadu .. 890mm je aj pod uroven feldy.... na strednu triedu mizerne cislo... v tomto zlate vozy ako superb alebo passat :*) ktore su ozaj aj priestorovo kabinou na urovni danej triedy .. ale inak auto krasne... dizajn chvalim aj ked zbytok by asi trebalo skusit osobne .. hlavne ten priestor pre posadku sa mi zda na dany segment kusok slaby ... ak ma niekto realne skusenosti ako sa v P508 sedi vzadu ( ci to ide len bez hlavy ) tak sa rad poucim ... :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 12. 2018 21:20
Re: auto krasne
celkove to bude mít dnešní dobe těžké, i kvuli tomu co píšeš. zákazníci hledající prostor a odmítající SUV se stejne poohlídnou jinde, manažeři jsou zatížení na jiné značky, jako druhé auto je to zase, aspon za mě, zbytečně velké. Fandím frantíkum a to auto se mi líbí, ale v tomto případě se neřadím ani mezi BYkupce.
14. 12. 2018 22:16
U mě jasně vítezí Superb
Vím, že se teď dočkám od antiškodováckých haterů spílání a dehonestace, ale pro mě je v současné době nejatraktivnější neprémiové auto střední třídy jednoznačně Superb. Ano, možná má trochu fádní interiér a jeho jízdní komfort asi není úplně špičkový, ale dovede geniálně skloubit atraktivní design se skvělou nabídkou vnitřního prostoru - tedy žádné buď a nebo... A k tomu dodává i variabilitu danou liftbackovou karoserií, nemluvě o velmi široké nabídce motorizací (vč. dvoulitrového benzínu a manuálních převodovek u slabších motorů. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
14. 12. 2018 22:57
Re: U mě jasně vítezí Superb
Jasně, jakmile je někdo antiškodovák, hned jen spílá a dehonestuje........
Avatar - Jerry.Gunman
14. 12. 2018 23:39
Re: U mě jasně vítezí Superb
Škodovku mám upřímně nerad (a mám pro to mnoho racionálních důvodů a vlastních zkušeností), ovšem v rámci objektivity připouštím (ať mne velký Bůh automobilní a Jindříšek Fordů netrestají), že aktuální Superb (v rozumné výbavě) JE auto, za které se člověk nemusí stydět.

Marně nevypadá ani acuální Octávie, ale ta je pro mé stávající potřeby poněkud malá
Avatar - wikinko
15. 12. 2018 18:22
Re: U mě jasně vítezí Superb
zabudol si spomenut tragicke naftove motorizacie v kombinacii s tragickou prevodovkou.
17. 12. 2018 12:43
kratsie auto
Konecne niekto pohol rozumom a zistil, preco asi klesa podiel strednej triedy v predajoch - kvoli dlzke auta.
Neustalym narastanim aut v ramci triedy totiz vyrobcovia dospeli k tomu, ze auta ako superb, mondeo ci insignia atakuju 5m.
Kedze viac ako polovica populacie byva v mestach, musi zaparkovat do 5m dlheho parkovacieho miesta, co ide s autom o dlzke 4,9 o dost tazsie, ako napr s 4,7m - som si isty, ze miestni "supervodici" teraz budu kritizovat, ale zijem v centre a jednoducho je to tak, ze tie parkovacie ciary sa az tak uplne nedodrzuju a mensie auto ma vyhodu.
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2018 07:47
Re: kratsie auto
Lebo stredná trieda je určená do mesta a robí sa
len pre východné trhy, kde majú malé parkovacie miesta...
Ty si to fakt vystihol. :-!
28. 12. 2018 13:51
Kritika
Peugeot moc nemusím aj keď dizajn je naozaj podarený. Pani ale hodnotiť vozidla je potrebné podľa účelu na ktorý je určené . Hodnotenia Česko-slovenského typu maly objem batožinového priestoru je dosť úbohé . Za ďalšie komu je strecha prinízka vyberá iný typ vozidla. Ani žena 160 cm si nekúpi Volvo XC90. Univerzálne auto neexistuje"
Rozbalit vlákno
0