Diskuse

Peugeot 508 SW 2,0 HDi – Neue Französische Welle

10.9.2011

Co Citroën C5 nakousl, to Peugeot 508 dokončuje. PSA našel recept, jak spojit to nejlepší z francouzské a německé školy.

 

  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 09.09.2011  07:19

    levik sa opat pochlapil

    krasne a stylove auto :yes: , nepremiovy kral strednej tiredy je tu a navyse prichadza ako vzdy necakane a potichu ale o to silnejsi je jeho dopad na konkurenicu :yes:

    P508 je zatial najlepsim levikom vsetkych cias, od cias 406coupe ma ziadny iny peugeot zatial tak neuchvatil ako tato 508micka. Tesme sa na 208micku, ktora coskoro nastavi latku malych aut a spolu s riom sa pobije o poziciu krala malych aut :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Stefic

      Stefič 09.09.2011  10:45

      « Re: levik sa opat pochlapil

      vypadá opravdu pěkně. Ostatně, jak je u francouzských auto obvyklé. Ovšem za tu cenu si myslím lze koupit vozy, které právě zde uvedené mouchy nemají. Přeci jen zůstanu-li věrný své značce, raději bych sáhl po Insignii.
    • 00 Reagovat !

      foto Well-being

      Well-being 09.09.2011  11:39

      « Re: levik sa opat pochlapil

      Škoda toho volantu, takovou hrůzu mít před očima ...
  • 00 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 09.09.2011  07:23

    KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

    Kam zmizel clanek "KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?"?

    Ze by nekdo z Mlade Boleslavi volal redakci, ze podobne clanky neni vhodne uverejnovat? Byl clanek vracen k prepsani, aby odpovidal predstavam marketeru Skody Auto?
    • 00 Reagovat !

      foto Dute

      Dute 09.09.2011  10:14

      « Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

      Je vymazany. A bolo by fajn vediet preco, ale k tomu sa Ti asi nikto nevyjadri, zareaguju len na pochvalu, alebo vynimocne aj na kritiku, ale len ked ju vedia vyargumentovat a netreba priznavat chybu, ci zaujatost. Tu je ten clanok.

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Michal-Fokt

        Michal Fokt 09.09.2011  11:17

        « Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

        V klidu, co jsem tak zaznamenal v mailové komunikaci kolegů, byl jen posunut ve prospěch aktuálnějších zpráv. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dute

          Dute 09.09.2011  11:54

          « Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

          Ked otvorene napisem co si myslim, tak to neznamena ze nie som v klidu. A odkial kam bol ten clanok posunuty? V rubrike "Cesky trh" uz nie je. Pod svojim povodnym linkom [odkaz] uz tiez nie je. Preto ako prve ma napadlo ze je vymazany. Mate malo miesta na serveri? Podla akeho kluca mazete(pardon posuvate) clanky, ked napr. v rubrike "Cesky trh" su omnoho starsie clanky?
          • 00 Reagovat !

            foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

            Lukáš Vaverka (Auto.cz) 09.09.2011  12:04

            « Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

            Článek bude teprve zveřejněn
            • 00 Reagovat !

              foto Dute

              Dute 09.09.2011  12:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

              Aha tak, takze clanok uz bol uverejneny(v diskusii pod nim su dve rakcie), prislo sa na nejake nezrovnalosti, tak sa stiahol a prepracuje sa. Tak taketo vysvetlenie beriem. Ja som poznamku pana Fokta pochopil tak, ze clanok uvolnil miesto inym, aktualnejsim clankom. Som rad ze sa to vysvetlilo.
              • 00 Reagovat !

                foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

                Lukáš Vaverka (Auto.cz) 09.09.2011  13:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

                Nesrovnalosti v něm určitě nejsou, leda že by dnes byly vydány nové ceníky, a to se nestalo... Článek prostě uvolnil místo jiným nosným tématům, která jsou pro dnešek aktuálnější
                • 00 Reagovat !

                  foto Dute

                  Dute 09.09.2011  14:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

                  Mozem sa opytat kedy ten clanok teda vyjde? A este by som sa rad opytal ako casto sa u Vas v redakcii stava, ze clanok bez zjavnych faktickych chyb zmazete po niekolkych hodinach z webu, pretoze podla Vasho vysvetlenia potrebujete uvolnit miesto inym nosnym temam? Je to dane nejakym urcenym stropom poctu uverejnenych clankov na den, ktory nemozete prekrocit? Alebo si ten clanok len schovavate na "okurkovu sezonu" ked tych aktualit tolko nebude?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

                    Lukáš Vaverka (Auto.cz) 09.09.2011  15:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

                    Nic jsme nesmazali, jen jsme posunuli zveřejnění. Dnešní hlavní téma je zřejmé, chceme být o krok před konkurencí a ne naopak krok za ní ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dute

                      Dute 09.09.2011  15:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

                      neviem ci termin "posunutie zverejnenia" presne popisuje fakt, ze ten clanok uz raz u Vas zverejneny bol a do diskusie k nemu pribudli prve 2 prispevky. Stiahli ste ho vymazanim zo zoznamu uverejnenych a pristupnych clankov s tym, ze ho uverejnite v inom, pre Vas vyhodnejsom case. OK to respektujem, len aby sa na ten clanok potom tak nejak nezabudlo.
                    • 00 Reagovat !

                      foto martindr

                      martindr 10.09.2011  08:29

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

                      pan Vaverka, robite tu z tohto serveru s prepacenim "bulvar". Ludia sem nechodia kvoli hot news. A este taka mala poznamka. Konkurencia je dva kroky pred Vami co sa tyka kvality testov. Bohuzial. Ale uznavam, navstevnost mate.
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 13.09.2011  06:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?

                      Lukáši houpání v síti je fajn, ale pokud s ní budete točit dokola, pak vám houpající vypadne a můžete se houpat už jedině sám. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto puko

    puko 09.09.2011  08:15

    Minus

    "Vadnoucí tah motoru ve vysokých otáčkách."
    Autor ma nejaku zalubu tocit diesel za hranicu 4000ot/min?

    napriek tomu
    "Ve vyšších otáčkách motor plynule otupuje, přesně jak naznačuje nejvyšší výkon posazený už do 3750 min-1.
    Uvedená charakteristika se pozitivně odráží v pružnosti i spotřebě paliva."

    V com sa teda uvedena charakteristika odraza negativne?
    • 00 Reagovat !

      foto toomovich

      toomovich 09.09.2011  08:24

      « Re: Minus

      Nevýhoda dieselu je, že to není benzín. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

      Lukáš Vaverka (Auto.cz) 09.09.2011  11:54

      « Re: Minus

      Jsou diesely, které neuvadnou, ale rády se vytáčí do i přes 4000 otáček. Sluší se to podotknout a ne před tím zavírat oči.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 09.09.2011  09:23

    VLNOLAM

    Testové věty zní jako údery kladiva do zvonu, oznamující příjezd (konečně) respektuhodného kočáru. Fakt jsem to celé smlsnul jako malinu. Věty nemají jedinou rytmickou, obsahovou ani věcnou chybičku.

    Jak je vidět, a jistě lze se všemi větami testu bezvýhradně souhlasit, Peugeot svedl vítězný boj především sám se sebou. Na mistry třídy (pomineme-li krejčovský metr) to samozřejmě nedosahuje a z principu ani dosahovat nemůže.

    Jak známo, řidiči středních peugeotů, to zpravidla nejsou ostří eurodrzci, jistě jim proto nebude vadit gumová spojka, kvedlačka, ponořování přídě při brzdění a hrubá grafika displeje. Dobře je také registrovat informaci, že evropská dvojka, Mondeo se své pozice obávat nemusí.

    Vše tedy zůstává při starém, přeshraniční účinky útoku tak zůstavávají v rovině snů, žádný vlnolam... neboť ti nejlepší ve třídě jsou i nadále doma v Německu.

    BRAVO TEST :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kosmonaut

      kosmonaut 09.09.2011  09:30

      « Re: VLNOLAM

    • 00 Reagovat !

      foto Dratenik

      Dráteník 09.09.2011  11:09

      « Re: VLNOLAM

      GTI hrozně rád čtu tvoje přispěvky a možná ještě radši "rozhořčené" reakce některých diskutujících, kteří na tebe reagují. Ne vždy s tebou souhlasím, ale musím uznat, že to máš vždy napsané skvěle. Příspěvek má hlavu a patu a v několika větách je vtipně vyjádřen názor. :yes:

      Co se táká toho Peugeota, tak myslím, že se hodně (více než hodně) zlepšili, ale pro mne je důležitější takový dlouhodobý test (1 - 2 roky denního používání). Tam se teprve pozná, jak se skutečně zlepšili, jestli má ten podvozek větší výdrž, jestli ho zase nebude nutné co dva roky měnit...
      • 10 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 09.09.2011  11:25

        « Re: Re: VLNOLAM

        Děkuju za pochvalu. Jo, souhlas, 508 je dobrý vůz a čas ho prověří.
        • 00 Reagovat !

          foto dicky

          dicky 09.09.2011  11:52

          « Re: Re: Re: VLNOLAM

          ALE v nemecku by se u Vw meli poucit jak vypadaji palubni ukazatele tady jim francouzi ukazali jak ma skutecne poctive udelane auto vypadat.
          Ukazatele teploty oleje a chladici kapaliny znaci konecne normalne vybavene auto ktere miri majiteli na proti.
          Napr u VW Amarok je absence teplomeru vody v motoru vyslovene trapna a ukazuje na obycejnou odbytost tohoto slavneho produktu o Vw a hloupost a natvrdlost zmineneho koncernu a neco to znaci o jejich slavnem mysleni...
          Asi to podle nich neni potreba no smutne zjisteni...
          A to nemluvim o dalsim ukazateli oleje napr. v motoru nebo prevodovce coz je u jinych vozu standartem ...
          Jinak prumerny a predrazene produkt od VW uz vetsina vyrobcu dohnala a ted i peugeot.
          Co vic rict.
          Jen gti si stale lze do kapsy ale treba je za to slusne placen chudak ma to tezkou praci s jejich produkty posledni dobou >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

            Lukáš Vaverka (Auto.cz) 09.09.2011  12:02

            « Re: Re: Re: Re: VLNOLAM

            VW (snad právě kroěm toho Amaroku) mívají ručičkový ukazatel teploty vody a digitální zobrazení teploty vody. Jiní výrobci zpravidla neposkytují řidiči údaj o teplotě oleje žádným způsobem
          • 00 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 09.09.2011  13:00

            « Re: Re: Re: Re: VLNOLAM

            Ukazatel oleje (?) u jiných vozů standartem ? Kde ?
          • 00 Reagovat !

            foto Dratenik

            Dráteník 09.09.2011  14:20

            « Re: Re: Re: Re: VLNOLAM

            Já tak nějak nevím, kdy jsem naposledy použil ukazatel teploty vody (či oleje)... Asi někdy kolem roku 1992, když jsem měl Škodu 105 L... Od té doby jsem měl auta, která se mi nepřehřívala a tím pádem jsem se na to nekoukal. Jasně, třeba dicky sleduje celou cestu ručičku teploměru, která se po zhruba 5 - 10 km ustálí na 90° a potom se ani nehne... Ale jsou i tací, kteří se dívají kolem a jízdu si užívají a ví, že všechno funguje tak, jak má...
            P.S.: Jinak ještě jedna malá ironie mě napadla... Když to má ukazatel teploty oleje, tak to auto má možná problém s teplotou oleje... ;-) (Ale Peugeot to není mám 406-ku)
            • 00 Reagovat !

              foto Xawier

              Xawier 12.09.2011  09:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: VLNOLAM

              Ty jseš mi ale vemeno!!! >:D Se asi v technice moc nevyznáš,co? :-) Tady přece vůbec nejde o přehřívání, ale naopak o nedostatečnou teplotu!!! A jestli si kazíš motor u svého auta vytáčením za studena z nevědomosti vyplývající z tvého "příspěvku", tak to teda potěš koště! >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Magistr

        Magistr 09.09.2011  12:02

        « Re: Re: VLNOLAM

        Jo jo, dlouhodobé testy jsou fajn věc, člověk se někdy dozví nečekané (a někdy naopak očekávané) věci:
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto augustin

          augustin 09.09.2011  15:21

          « Re: Re: Re: VLNOLAM

          Dobry clanok Magistr. Asi je pravdivy. Za posledne 3 tyzdne som presiel skoro cele Rakusko, Bavorsko a Taliansko ale ziadne ine auto som nevidel tak casto popri ceste pokazene alebo dokonca priamo na ceste v kopci, stojace-cakajuce na opravu ako prave Passat. Az ma to prekvapilo.
          • 00 Reagovat !

            foto GM-rja

            GM.rja 09.09.2011  21:43

            « Re: Re: Re: Re: VLNOLAM

            Já dnes jsem na 100 km dálnice potkal dva zvenku neporušené Golfy - V se zvednutou kapotou a nešťastníkem pod ní a VI s nájezdem na odtahovku. Tak to je ta vw kvalita, teď už vím >:D
            Teda vlastně - jim určitě došel benzín, resp. nafta při pokusu dojet 2000 km na nádrž. To dává samozřejmě větší smysl >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Xawier

            Xawier 12.09.2011  09:34

            « Re: Re: Re: Re: VLNOLAM

            To bude tím, že jich jezdí desetkrát víc,než všech ostatních značek dohromady. Asi stejně stupidní uvažování,jako když někdo řekne, že "škodovky se u nás strašně kradou" >:D
  • 10 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 09.09.2011  11:46

    nádhera

    Čím častěji 508 vídám, tím se mi víc líbí. Jezdím kolem salonu Peugeot a mají je tam vždy vystavené přímo u silnice. Doufám, že opět tímto modelem nastala éra dokonalých Peugeotů, jako byly 406, 306... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.09.2011  12:55

      « Re: nádhera

      Favoritem je pak jednoznačně verze GT a to v černé nebo bílé barvě. Ano to je líbivý :-)
      • 00 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 09.09.2011  15:34

        « Re: Re: nádhera

        Verzi GT beru jako jedno z nejlepších aut v meinstreemu. Takový pomyslný vrchol.
  • 00 Reagovat !

    foto Petr07

    Petr07 09.09.2011  21:11

    Nafta????

    HDi, HDi. Zase nafta. Nemá snad Peugeot nějaké pěkné benzínové motory?
    V čem je naftový motor lepší než benzín? Třeba 1,6THP je moc pěkná motorizace.
    • 00 Reagovat !

      foto Bristol

      Bristol 12.09.2011  11:06

      « Re: Nafta????

      tak vyloženě lepší se říct nedá...problém je že ve střední třídě diesel tvoří někdy i přes 80 procent prodejů...takže je jejich test zřejmě pro kupce nejdůležitější
    • 00 Reagovat !

      foto RastoPD

      RastoPD 13.03.2012  22:26

      « Re: Nafta????

      este keby tento motor bol od PSA ... kedze je to bavorak ... dostal som dobru radu dat od toho ruky prec ... keby nezrusili 3.0 V6, urcite by som bol zobral tento velky benzin, aj ked by bol mierne pazravy
  • 00 Reagovat !

    foto Perun

    Perun 09.09.2011  22:19

    Na miskách vah

    Parádní auto a.... zajímavý test.
    Ale některé pasáže jsem četl vícekrát po sobě, abych se ujistil, že čtu správně...

    Jak může, například, testér udělit známku 6/7 za vnitřní prostor vzadu, když napíše v textu téměř chvalospěv na ozvěnu v interiéru? Nehledě na to, že sám o sobě nemám pocit, že by v tomto 508 nějak zásadně vynikala, tak nikoho zřejmě vysloveně nezklame..

    Ale 6 bodů z 10ti možných? Nó... to jsou mi věci...

    V předchozím testu ([odkaz] pan Fokt zmiňuje nervozitu zadní nápravy (i přes fakt, že přiznává pětsetosmičce lepší jízdní vlastnosti, než passatu) a přední nechává bez povšimnutí, zato ovšem dodává informaci o komunikujícím volantu (byť já si o tom myslím své...).
    A v tomto testu je tomu přesně opačně.

    A poslední výtka směřuje k přílišné kritice kvality řazení. Ano, PSA není zrovna přeborník v mechanických převodovkách, třebaže poslední rok dva je to u většiny modelů už úplně jiná káva, než dříve...
    Ale pokud má testér problémy s řazením 1. a 3. převodového stupně, pak je třeba vrátit se o pár let zpět. Ve Felicii by se v takovém případě vůbec nerozjel.. Zkrátka tohle je jen jeden z několika sporných bodů jinak podařeného testu zajímavého auta.

    Ze všeho nejvíc mě pak mrzí, že k šití horkou jehlou dnes sklouzávají i ti redaktoři, kteří za sebou mají nejeden excelentní test i text a své soudy vynášeli velmi pečlivě, na miskách vah.

    Tak třeba příště, a tentokrát pořádně. Třeba se do té doby ale jeden (dva ;-) ) z diskuzních kolegů konečně uvolí k tomu srovnání s passatem... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto dicky

      dicky 09.09.2011  23:02

      « Re: Na miskách vah

      test proti passatu by byl urcite zajimavy ale asi predem vis jak by to dopadlo.
      Staci si nahore precist oslavne ody a peknou reklam kampan a dojmy z VW Up ...
      A to si peugeot myslim nezaslouzi je to pekne auto za rozumnou cenu a skoda ze se za morem neprodava s nejakym peknym benzinem.
      Horsi nez Vw by ostane uz ani s jejich povesti nemohl byt a napr americky passat by tady hezky pekne zvalcoval..
      Skoda ze nejde francouz dal pres ocean.
      • 00 Reagovat !

        foto Perun

        Perun 09.09.2011  23:27

        « Re: Re: Na miskách vah

        Francouz už tam byl. A že tam není a vw ano, to určitě není samo sebou. PSA je proti vw spíš taková neduživá dívenka, ale to neznamená nutně vždy neúspěch. Někdy právě naopak.
        A test 508 proti passatu už tu s kolegou (s kolegy) chystám snad půl roku. Já dodám 508 a kolega passat. V blogovém duelu pak zaní názory obou (všech tří) a...
        To je alespoň má představa, ale do realizace jí pořád něco málo schází :-)

        Up! bude nepochybně velmi dobrý počin, ale na konečné soudy počkám až po vlastním svezení. Sám tipuji na úspěch vw, jen ta stříbrná barva ho úplně zabíjí a dělá z něj obyčejnou škatuli.
        Sudetské jódlování pod testem už jsem nečetl, to jde úplně mimo mě.
    • 00 Reagovat !

      foto Michal-Fokt

      Michal Fokt 09.09.2011  23:39

      « Re: Na miskách vah

      Těžký motor na předku dokáže divy. ;-) Co se týče řízení, mylím, že jsem to onehdy zmínil - poskytuje příjemný přehled o kvalitě povrchu vozovky, ale už to nefunguje obráceně - řízení není moc přesné a auto na pohyby volantu reaguje trošku po svém.
    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 10.09.2011  19:36

      « Re: Na miskách vah

      Ano ano, některé číselné soudy jsou, diplomaticky řečeno, vzhledem k slovnímu popisu zvláštní...A zdravím Tě kolegáčku s hromem v malíku ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.09.2011  06:48

      « Re: Na miskách vah

      Oponent se hlásí do služby ;-) Vzhledem k uzavření partnerství s jedním z pražských koncernových to teď bude jednodušší :-)

      Plán: Pašík x 508 a rád bych i A4 sedan ať se práší za kočárem ;-)

      A ještě jednoho testéra prosím ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 07.12.2011  10:28

    neskutocna parada

    v tej zvlastnej farbe s tymi diskami a vo verzii kombi vyzera uzasne :yes:

    levi kral je spat, passatom insigniam a dalsim nudaaaam v stednej triede odzvonilo :yes:

    takto si predstavujem auto strednej triedy ak vynechame premiu , bravo peugeot :yes:

    uz nech je tu hybridna stvorkolka a porovnavaci test s kralom nudy passatom alltrack ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

„Nezaslouží si slitování.“ Soud za 10 minut poslal na smrt přes 40 stoupenkyň ISIS

„Nezaslouží si slitování.“ Soud za 10 minut poslal…

Bagdádský soud během desetiminutového slyšení odsoudil více než čtyřicet žen k trestu smrti. Jednalo se o…

Těhotná Marie Doležalová: Svatbu s tanečníkem odmítá!

Těhotná Marie Doležalová: Svatbu s tanečníkem odmítá!

Marie Doležalová (31) sice s partnerem Markem Zelinkou (31) čeká miminko, svatbu ale zatím rozhodně nechystá.…

 

iSport.cz

Češi to budou mít blízko! Na MS 2019 půjdou do Bratislavy, Slováci do Košic

Češi to budou mít blízko! Na MS 2019 půjdou do…

Dobrá zpráva pro české fanoušky. Za zápasy svého týmu na MS 2019 nebudou muset cestovat daleko. Už je jisté, že…

Machovský o Detroitu: Ztracený rok! Marně chodil také za Fischerem

Machovský o Detroitu: Ztracený rok! Marně chodil…

Za oceán odlétal plný nadějí a snů o nejlepší hokejové lize světa. Realita však byla pro brankáře Matěje…

 

Reflex.cz

Never More: Youtubera štve majitel Facebooku a poslanec za ANO by zrušil silvestry s Menšíkem

Never More: Youtubera štve majitel Facebooku a…

V rubrice Never More se časopis Reflex už 25 let ptá na to, co známým tvářím zkazilo v poslední době náladu.…

Hello Kitty šinkansen. Slavná kočička bude mít v Japonsku svůj speciální rychlovlak

Hello Kitty šinkansen. Slavná kočička bude mít v…

Šinkansen, populární vysokorychlostní síť železnic v Japonsku, čeká od 30. června zajímavá novinka, která potěší…