krasne a stylove auto :yes: , nepremiovy kral strednej tiredy je tu a navyse prichadza ako vzdy necakane a potichu ale o to silnejsi je jeho dopad na konkurenicu :yes:
P508 je zatial najlepsim levikom vsetkych cias, od cias 406coupe ma ziadny iny peugeot zatial tak neuchvatil ako tato 508micka. Tesme sa na 208micku, ktora coskoro nastavi latku malych aut a spolu s riom sa pobije o poziciu krala malych aut :yes:
vypadá opravdu pěkně. Ostatně, jak je u francouzských auto obvyklé. Ovšem za tu cenu si myslím lze koupit vozy, které právě zde uvedené mouchy nemají. Přeci jen zůstanu-li věrný své značce, raději bych sáhl po Insignii.
Kam zmizel clanek "KIA Rio vs Fabia vs Polo. Co koupit?"?
Ze by nekdo z Mlade Boleslavi volal redakci, ze podobne clanky neni vhodne uverejnovat? Byl clanek vracen k prepsani, aby odpovidal predstavam marketeru Skody Auto?
Je vymazany. A bolo by fajn vediet preco, ale k tomu sa Ti asi nikto nevyjadri, zareaguju len na pochvalu, alebo vynimocne aj na kritiku, ale len ked ju vedia vyargumentovat a netreba priznavat chybu, ci zaujatost. Tu je ten clanok.
Ked otvorene napisem co si myslim, tak to neznamena ze nie som v klidu. A odkial kam bol ten clanok posunuty? V rubrike "Cesky trh" uz nie je. Pod svojim povodnym linkom [odkaz] uz tiez nie je. Preto ako prve ma napadlo ze je vymazany. Mate malo miesta na serveri? Podla akeho kluca mazete(pardon posuvate) clanky, ked napr. v rubrike "Cesky trh" su omnoho starsie clanky?
Aha tak, takze clanok uz bol uverejneny(v diskusii pod nim su dve rakcie), prislo sa na nejake nezrovnalosti, tak sa stiahol a prepracuje sa. Tak taketo vysvetlenie beriem. Ja som poznamku pana Fokta pochopil tak, ze clanok uvolnil miesto inym, aktualnejsim clankom. Som rad ze sa to vysvetlilo.
Nesrovnalosti v něm určitě nejsou, leda že by dnes byly vydány nové ceníky, a to se nestalo... Článek prostě uvolnil místo jiným nosným tématům, která jsou pro dnešek aktuálnější
Mozem sa opytat kedy ten clanok teda vyjde? A este by som sa rad opytal ako casto sa u Vas v redakcii stava, ze clanok bez zjavnych faktickych chyb zmazete po niekolkych hodinach z webu, pretoze podla Vasho vysvetlenia potrebujete uvolnit miesto inym nosnym temam? Je to dane nejakym urcenym stropom poctu uverejnenych clankov na den, ktory nemozete prekrocit? Alebo si ten clanok len schovavate na "okurkovu sezonu" ked tych aktualit tolko nebude?
neviem ci termin "posunutie zverejnenia" presne popisuje fakt, ze ten clanok uz raz u Vas zverejneny bol a do diskusie k nemu pribudli prve 2 prispevky. Stiahli ste ho vymazanim zo zoznamu uverejnenych a pristupnych clankov s tym, ze ho uverejnite v inom, pre Vas vyhodnejsom case. OK to respektujem, len aby sa na ten clanok potom tak nejak nezabudlo.
pan Vaverka, robite tu z tohto serveru s prepacenim "bulvar". Ludia sem nechodia kvoli hot news. A este taka mala poznamka. Konkurencia je dva kroky pred Vami co sa tyka kvality testov. Bohuzial. Ale uznavam, navstevnost mate.
"Vadnoucí tah motoru ve vysokých otáčkách."
Autor ma nejaku zalubu tocit diesel za hranicu 4000ot/min?
napriek tomu
"Ve vyšších otáčkách motor plynule otupuje, přesně jak naznačuje nejvyšší výkon posazený už do 3750 min-1.
Uvedená charakteristika se pozitivně odráží v pružnosti i spotřebě paliva."
V com sa teda uvedena charakteristika odraza negativne?
Testové věty zní jako údery kladiva do zvonu, oznamující příjezd (konečně) respektuhodného kočáru. Fakt jsem to celé smlsnul jako malinu. Věty nemají jedinou rytmickou, obsahovou ani věcnou chybičku.
Jak je vidět, a jistě lze se všemi větami testu bezvýhradně souhlasit, Peugeot svedl vítězný boj především sám se sebou. Na mistry třídy (pomineme-li krejčovský metr) to samozřejmě nedosahuje a z principu ani dosahovat nemůže.
Jak známo, řidiči středních peugeotů, to zpravidla nejsou ostří eurodrzci, jistě jim proto nebude vadit gumová spojka, kvedlačka, ponořování přídě při brzdění a hrubá grafika displeje. Dobře je také registrovat informaci, že evropská dvojka, Mondeo se své pozice obávat nemusí.
Vše tedy zůstává při starém, přeshraniční účinky útoku tak zůstavávají v rovině snů, žádný vlnolam... neboť ti nejlepší ve třídě jsou i nadále doma v Německu.
GTI hrozně rád čtu tvoje přispěvky a možná ještě radši "rozhořčené" reakce některých diskutujících, kteří na tebe reagují. Ne vždy s tebou souhlasím, ale musím uznat, že to máš vždy napsané skvěle. Příspěvek má hlavu a patu a v několika větách je vtipně vyjádřen názor. :yes:
Co se táká toho Peugeota, tak myslím, že se hodně (více než hodně) zlepšili, ale pro mne je důležitější takový dlouhodobý test (1 - 2 roky denního používání). Tam se teprve pozná, jak se skutečně zlepšili, jestli má ten podvozek větší výdrž, jestli ho zase nebude nutné co dva roky měnit...
ALE v nemecku by se u Vw meli poucit jak vypadaji palubni ukazatele tady jim francouzi ukazali jak ma skutecne poctive udelane auto vypadat.
Ukazatele teploty oleje a chladici kapaliny znaci konecne normalne vybavene auto ktere miri majiteli na proti.
Napr u VW Amarok je absence teplomeru vody v motoru vyslovene trapna a ukazuje na obycejnou odbytost tohoto slavneho produktu o Vw a hloupost a natvrdlost zmineneho koncernu a neco to znaci o jejich slavnem mysleni...
Asi to podle nich neni potreba no smutne zjisteni...
A to nemluvim o dalsim ukazateli oleje napr. v motoru nebo prevodovce coz je u jinych vozu standartem ...
Jinak prumerny a predrazene produkt od VW uz vetsina vyrobcu dohnala a ted i peugeot.
Co vic rict.
Jen gti si stale lze do kapsy ale treba je za to slusne placen chudak ma to tezkou praci s jejich produkty posledni dobou >:D
VW (snad právě kroěm toho Amaroku) mívají ručičkový ukazatel teploty vody a digitální zobrazení teploty vody. Jiní výrobci zpravidla neposkytují řidiči údaj o teplotě oleje žádným způsobem
Já tak nějak nevím, kdy jsem naposledy použil ukazatel teploty vody (či oleje)... Asi někdy kolem roku 1992, když jsem měl Škodu 105 L... Od té doby jsem měl auta, která se mi nepřehřívala a tím pádem jsem se na to nekoukal. Jasně, třeba dicky sleduje celou cestu ručičku teploměru, která se po zhruba 5 - 10 km ustálí na 90° a potom se ani nehne... Ale jsou i tací, kteří se dívají kolem a jízdu si užívají a ví, že všechno funguje tak, jak má...
P.S.: Jinak ještě jedna malá ironie mě napadla... Když to má ukazatel teploty oleje, tak to auto má možná problém s teplotou oleje... ;-) (Ale Peugeot to není mám 406-ku)
Ty jseš mi ale vemeno!!! >:D Se asi v technice moc nevyznáš,co? :-) Tady přece vůbec nejde o přehřívání, ale naopak o nedostatečnou teplotu!!! A jestli si kazíš motor u svého auta vytáčením za studena z nevědomosti vyplývající z tvého "příspěvku", tak to teda potěš koště! >:D
Dobry clanok Magistr. Asi je pravdivy. Za posledne 3 tyzdne som presiel skoro cele Rakusko, Bavorsko a Taliansko ale ziadne ine auto som nevidel tak casto popri ceste pokazene alebo dokonca priamo na ceste v kopci, stojace-cakajuce na opravu ako prave Passat. Az ma to prekvapilo.
Já dnes jsem na 100 km dálnice potkal dva zvenku neporušené Golfy - V se zvednutou kapotou a nešťastníkem pod ní a VI s nájezdem na odtahovku. Tak to je ta vw kvalita, teď už vím >:D
Teda vlastně - jim určitě došel benzín, resp. nafta při pokusu dojet 2000 km na nádrž. To dává samozřejmě větší smysl >:-[]
To bude tím, že jich jezdí desetkrát víc,než všech ostatních značek dohromady. Asi stejně stupidní uvažování,jako když někdo řekne, že "škodovky se u nás strašně kradou" >:D
Čím častěji 508 vídám, tím se mi víc líbí. Jezdím kolem salonu Peugeot a mají je tam vždy vystavené přímo u silnice. Doufám, že opět tímto modelem nastala éra dokonalých Peugeotů, jako byly 406, 306... :yes:
tak vyloženě lepší se říct nedá...problém je že ve střední třídě diesel tvoří někdy i přes 80 procent prodejů...takže je jejich test zřejmě pro kupce nejdůležitější
este keby tento motor bol od PSA ... kedze je to bavorak ... dostal som dobru radu dat od toho ruky prec ... keby nezrusili 3.0 V6, urcite by som bol zobral tento velky benzin, aj ked by bol mierne pazravy
Parádní auto a.... zajímavý test.
Ale některé pasáže jsem četl vícekrát po sobě, abych se ujistil, že čtu správně...
Jak může, například, testér udělit známku 6/7 za vnitřní prostor vzadu, když napíše v textu téměř chvalospěv na ozvěnu v interiéru? Nehledě na to, že sám o sobě nemám pocit, že by v tomto 508 nějak zásadně vynikala, tak nikoho zřejmě vysloveně nezklame..
Ale 6 bodů z 10ti možných? Nó... to jsou mi věci...
V předchozím testu ([odkaz] pan Fokt zmiňuje nervozitu zadní nápravy (i přes fakt, že přiznává pětsetosmičce lepší jízdní vlastnosti, než passatu) a přední nechává bez povšimnutí, zato ovšem dodává informaci o komunikujícím volantu (byť já si o tom myslím své...).
A v tomto testu je tomu přesně opačně.
A poslední výtka směřuje k přílišné kritice kvality řazení. Ano, PSA není zrovna přeborník v mechanických převodovkách, třebaže poslední rok dva je to u většiny modelů už úplně jiná káva, než dříve...
Ale pokud má testér problémy s řazením 1. a 3. převodového stupně, pak je třeba vrátit se o pár let zpět. Ve Felicii by se v takovém případě vůbec nerozjel.. Zkrátka tohle je jen jeden z několika sporných bodů jinak podařeného testu zajímavého auta.
Ze všeho nejvíc mě pak mrzí, že k šití horkou jehlou dnes sklouzávají i ti redaktoři, kteří za sebou mají nejeden excelentní test i text a své soudy vynášeli velmi pečlivě, na miskách vah.
Tak třeba příště, a tentokrát pořádně. Třeba se do té doby ale jeden (dva ;-) ) z diskuzních kolegů konečně uvolí k tomu srovnání s passatem... ;-)
test proti passatu by byl urcite zajimavy ale asi predem vis jak by to dopadlo.
Staci si nahore precist oslavne ody a peknou reklam kampan a dojmy z VW Up ...
A to si peugeot myslim nezaslouzi je to pekne auto za rozumnou cenu a skoda ze se za morem neprodava s nejakym peknym benzinem.
Horsi nez Vw by ostane uz ani s jejich povesti nemohl byt a napr americky passat by tady hezky pekne zvalcoval..
Skoda ze nejde francouz dal pres ocean.
Francouz už tam byl. A že tam není a vw ano, to určitě není samo sebou. PSA je proti vw spíš taková neduživá dívenka, ale to neznamená nutně vždy neúspěch. Někdy právě naopak.
A test 508 proti passatu už tu s kolegou (s kolegy) chystám snad půl roku. Já dodám 508 a kolega passat. V blogovém duelu pak zaní názory obou (všech tří) a...
To je alespoň má představa, ale do realizace jí pořád něco málo schází :-)
Up! bude nepochybně velmi dobrý počin, ale na konečné soudy počkám až po vlastním svezení. Sám tipuji na úspěch vw, jen ta stříbrná barva ho úplně zabíjí a dělá z něj obyčejnou škatuli.
Sudetské jódlování pod testem už jsem nečetl, to jde úplně mimo mě.
Těžký motor na předku dokáže divy. ;-) Co se týče řízení, mylím, že jsem to onehdy zmínil - poskytuje příjemný přehled o kvalitě povrchu vozovky, ale už to nefunguje obráceně - řízení není moc přesné a auto na pohyby volantu reaguje trošku po svém.