Test: Peugeot Partner 4x4 Tepee Outdoor+ ESP - Více bezpečí
9
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Peugeot Partner 4x4 Tepee Outdoor+ ESP - Více bezpečí
Test: Peugeot Partner 4x4 Tepee Outdoor+ ESP - Více bezpečí
|
acz
Pouze pětistupňová převodovka nedovoluje velký rozsah, což je znát zejména na dálnici
|
acz
Kolečkem lze volit dva režimy, přičemž 4x4 je potřebný jen do terénu
|
acz
Stabilizace ESP upravuje směr vozidla během smyku
|
acz
Atraktivní multifunkční střecha Zenith vyjde na 16 529 korun. V létě ale skrze ni slunce svítí posádce přímo na hlavy.
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Partner 4x4 je výborný spojenec zejména při cestě k horským chatám
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Šestnáctistovka byla z hlediska hmotnosti a výkonu optimální
|
acz
Turbodmychadlo a svod výfuku byly k zajištění dobré funkce filtru pevných částic tepelně izolovány
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Zadní diferenciál je upevněný co nejvýše, aby mu zůstávalo 270 mm od vozovky
|
acz
Krycí plech pod motorem tvoří standardní součást všech verzí Partneru 4x4
|
acz
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius