Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Range Rover TDV6 – Pokračování starých pořádků

I když jeho třílitrový turbodiesel nemá počet válců dělitelný osmi, své místo po boku silnějších sourozenců si najde snadno.
Zpět na článek
2. 10. 2013 10:21
2. 10. 2013 10:37
2. 10. 2013 10:49
2. 10. 2013 11:14
2. 10. 2013 12:00
2. 10. 2013 12:09
2. 10. 2013 20:10
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 09:49
kral je len jeden
opat len ziram... zo zatajenym dychom a s otvorenymi ustami som ten test zhltol ako malinu a musim autorovi podakovat za dobre a putavo napisany testik aj ked mohol byt aj dvakrat taky dlhy a obsirnejsi s nejakym tym zameranim sa aj na detaily a konkretne vychytavky tohto super auta ... o tom aute sa da napisat skutocne viac ;-) ale aj tak pochvala :yes: Paci sa mi aj galeria nafotena v peknom takom tom outdoorovom prostredi [odkaz] .. vyzera to dobre :yes: efektne a pritom zase netreba ziaden drsny teren, galeria efektna :yes:

Co najviac chvalim na aute je to znizenie hmotnosti oproti predchodcovi... vdaka tomu je to celkovo zivsie, ovladatelnejsie a spotreba je tiez mensia bez ohladu na motory...

PS: ked sme uz pri terenakoch.... par stastlivcov v bratislave uz mozno zbadali aj toto monstrum:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Doval
2. 10. 2013 21:18
Re: kral je len jeden
nech by topper napisal cokolvek, tak bude dostavat len minusy :-!
Avatar - Kjirka
3. 10. 2013 19:12
Re: kral je len jeden
já mu dal plus
Avatar - Johny.Rico
2. 10. 2013 10:15
Nejlepší auta na světě. Tečka!
:-!
Rozbalit vlákno
3
2. 10. 2013 14:39
Re: Nejlepší auta na světě. Tečka!
Ale najspolahlivejsie ani zdaleka nie....

Cize: NIE. Tecka
2. 10. 2013 17:24
Re: Nejlepší auta na světě. Tečka!
No nevím,stačí s tím pár dní nejezdit a baterie je K.O.To by se "nejlepším" autům světa stávat nemělo.Ale možná už ten problém vyřešili.Uvidíme.
3. 10. 2013 22:39
Re: Nejlepší auta na světě. Tečka!
To se stává i u Ferrari, dokonce ti k autu dají stylově tvarovanou nabíječku, která "udrží baterii v nejlepší kondici" :-)
Avatar - Dinar
2. 10. 2013 10:21
Zase to UHO,
přijde mi, že stačí nadpis s názvem značky, která se testuje, a je jasné, co se dočtu uvnitř. Tentokrát Range, tedy UHO pro Range, s větičkami o nenapodobitelném komfortu, zpracování, prostoru, atd. Bohužel nesmysl, a tomu autu to jen škodí. Klidně se dá říct, že Range je nejlepší z těch skutečně velkých SUV, protože jeho rozměry mají jen americká SUV a mercedes GL, který je opravdu o něco horší, o těch Američanech nemluvě. Ale taková dokonalost, jakou nám redaktoři, nejen zde na auto.cz, líčí, to zas není. Komfort vzduch. podvozku je stejný jako u jiných aut na vzduchu, v čem je range lepší, je kombinace tohoto komfortu s naprosto špičkovým odhlučněním podvozku. Prostor, při rozměrech Range je na pochvalu nedostatečný, je srovnatelný s auty o řád menšími, a to jak v prostoru pro posádku tak v kufru. Prostorem je totiž plýtváno, např. nesmyslně široká středová loketní opěrka, plus dvě područky znamenají, že v extrémně širokém interieru jsou jen průměrně široká sedadla, škoda! Perfektní design interieru, ok., zpracovní také, i když, široký středový tunel, druhdy kritizován v čemkoliv, utiskuje nohy, a navíc, v místě dotyku s nohou je výhradně tvrdý plast a hliníková lišta. Chyba! Ergonomie ovládání je o.k., ale s velkou výhradou dotykové obrazovky, která je daleko, vyšší postava se sedačkou vzadu se k ní musí naklánět, nemluvě o umístění displeje nízko. Jinými slovy, je to krasavec, krásně jezdí, umí navodit dojem limuzíny, ale chyby, mnohdy zvláštní a v autě dané cenové kategorie nepříjemné, má, dokonalost na kolech to pořád není.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 10:32
Re: Zase to UHO,
testov tohto range rovera na nete je uz dost... napr konkretne s tymto motorom som nasiel nejaky ten test na RR aj tu: [odkaz] dokonalost range roveru nie je v maxiamlnej sirke interieru alebo v maximalnom kufri ci najpremakanejsom dotykaci na palubovke ... v tom predsa nevynika ani rolls-royce.... ono ta podstata v com je range najlepsi je niekde inde... a ja myslim ze sa staci na range alebo rolls len pozriet a je jasne ze su krali svojho segmentu :yes: a ostatne auta aj napriek milionu asistentov a displejov a moznosti facebookov a ja neviem coho pozeraju na range alebo rolls len z uctivej dialky
Avatar - Dinar
2. 10. 2013 10:37
Re: Zase to UHO,
Když test chválí prostor, pak by tam ten prostor měl být atd.
Co se kralování týká, pokud ti na to stačí, jak auto vypadá, o.k., jsou ale lidé, a i pro ně se testy píší, kteří by si dané auto chtěli pořídit, ti by pak mohli být, naladěni testem, nepříjemně zaskočeni některými věcmi. Proto ta má korigující poznámka.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 10:46
Re: Zase to UHO,
range alebo rolls su auta ktore nie su luxusne len svojim vzhladom ;-) ... ale treba povedat aj to ze bez luxusneho vzhladu luxusne auto posobi dost o nicom....
Avatar - Dinar
2. 10. 2013 10:49
Re: Zase to UHO,
V luxusním segmentu nemají kompromisy co dělat, navíc, když cheš mluvit o králích. V rangi pořád nějaké jsou. Třeba nová eskláda, jakkoliv se mi nemusí na sto procent zamlouvat její design jak zvenku tak zevnitř, je auto bez kompromisů, tam můžeš napsat, že je to král třídy.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 10:53
Re: Zase to UHO,
pomozem si tymto clankom: [odkaz]

v podstate nie je o com... Range Rover je stale kralom ( a poprosim precitaj si aj ten testik ) , ja s autorom suhlasim... kral je jasny je nim RR

maly vycuc z clanku: Stačí pár kilometrov a všetko je jasné. Range Rover zostáva referenčným modelom luxusných terénnych áut. BMW X5 či Mercedes triedy GL stoja v triednej hierarchii tak o dva stupne nižšie, Audi Q7 je len predĺženým Touaregom a Porsche Cayenne zas jeho premotorizovanou verziou pre tých, ktorí sa hanbia za logo VW. A Cadillac Escalade? Ten nech ďalej vozí kovbojov či raperov z Bronxu, no nie anglickú kráľovnú. Range Rover je skrátka iná liga.

s autorom testu absolutne suhlasim.. lepsie to ani napisat nemohol
:yes:

takze vidis GL mas o dva stupne nizsie... a to pri pohlade na dizajn je tak mozno o 5 stupnov nizsie oproti range-roveru

;-)
range je skratka ina liga, iny level.. totalne zadupal konkurenciu, jednoznacny kral :yes: a to ze s tym nesuhlasis to je asi tak vsetko co s tym mozes spravit ;-)
2. 10. 2013 11:14
Re: Zase to UHO,
"s autorom testu absolutne suhlasim.. lepsie to ani napisat nemohol"
Čoveče to úplně působí jakože tak, že s nim máš něco najeto.
Dobře to napsal, říkáš?:)
Já vim prd, akorát se mi strašlivě nelíbí. Tyhle mrcasy na světlech, to je mor.
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 11:17
Re: Zase to UHO,
ten mor by som v pohode prezil... a predaje vravia jasne.... ono to nestihaju ani vyrabat, auto sa paci a je o neho zaujem... co viac si zelat :yes:
Avatar - jazva
2. 10. 2013 12:00
Re: Zase to UHO,
čo viac si želať? No v prvom rade to, aby si konečne prestal s opisovaním viet z testov a vydávaním ich za svoj názor. To čo robíš ty, zvládne aj 15 ročný chlapec a takého sme tu už mali (507) a aj máme( Adam N.). Takže nabudúce, skôr ako začneš niečo ospevovať, choď do predajne, popros ich o predvádzaciu jazdu a potom píš. Na začiatok skús aspoň H/K, časom sa možno dopracuješ aj k LR. Jedine potom budeš mať SVOJ názor a bude podložený aj niečím iným ako "skúsenosťami" s čítania testov.
Avatar - happy_driver
2. 10. 2013 22:10
Re: Zase to UHO,
Samozrejme, vsak co ine cakas, ak chlapec presedi sichtu niekde na serverovni ( v lepsom pripade) a cely cas sa realizuje tymi svojimi naivitami na tomto webe.
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2013 07:21
Re: Zase to UHO,
no to chce dotycneho lepsie poznat a potom sudit....

ja okrem ineho ze tu sedim tak robim aj nieco ine.... ale to ty netusis ze co ;-)

mozno by to chcelo viac sebakontroly pri pisani si s tymi ktorych nepoznas ;-)
Avatar - happy_driver
3. 10. 2013 08:48
Re: Zase to UHO,
Sebakritika nie je nutna ani nahodou. Staci otvorit oci a pozriet sa na vlastne hodnotenia prispevkov, ze ano. To je tvoj vlastny problem, ze tu len papagajujes nacitane z clankov po nete. Prakticka skusenost veskera ziadna. A taka je potom aj uroven prispevkov, omielanie stale dookola toho isteho.
Avatar - Dinar
2. 10. 2013 12:09
Re: Zase to UHO,
Neználků, těch s jasným názorem, se ve zdejších diskusích objevují desítky, ale v podstate neje o čom, ty jsi jejich králem. ;-)
Avatar - happy_driver
2. 10. 2013 22:13
Re: Zase to UHO,
Tak to si sa trafil naprosto presne. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3. 10. 2013 07:17
Re: Zase to UHO,
zase si trosku vedla....

moj nazor ze Range Rover je kral sa zhoduje s nazorom odbornikov ktori to auto testovali ;-) ak si si nevsimol

zatial co tvoj nazor na moju osobu je len cisto taranie do vetra kedze ma nepoznas ( ktore si inak mozes odpustit ) .... a take bezduche... este k tomu bez argumentov....

ale ved kazdy je tu svojim sposobom kral v diskusii... aj ty aj ja... ;-)
3. 10. 2013 11:40
Re: Zase to UHO,
Otázka je, toppere, jestli je tvůj názor tvořen jen tím, že se ti Range líbí, nebo je tvořen na základě rozsáhlejších jízdních a vlastnických zkušeností nejen s Range Roverem, ale i s dalšími vozy této kategorie.
Osobně v tvém případě tipuji jen tu platonickou zamilovanost.
Avatar - N6600
2. 10. 2013 20:10
Re: Zase to UHO,
Ja by som s kludnym svedomim siahol po Toyote LC V8.
Avatar - happy_driver
2. 10. 2013 22:13
Re: Zase to UHO,
Dobre by si siahol. LC V8 v slusne vybavenej verzii ta dovezie do ciela rovnako pohodlne, v takmer absolutnom tichu ale hlavne s ovela vyssou pravdepodobnostou nez lubovolny LR/RR.
3. 10. 2013 07:42
Re: Zase to UHO,
...jen s mořskou nemocí:-) a se spotřebou o pět litrů vyšší.
Avatar - happy_driver
3. 10. 2013 08:45
Re: Zase to UHO,
Ja si pohodlny podvozok nezamienam s plavbou na lodi. Samozrejme, ze sa naklana, o tom nie je debata. Takisto ako s LC 150 4,0V6, tak aj s LC200 4,5 D4-D V8 mam co to odjazdene po Europe. Realna spotreba konkretneho auta (vidiek, mesto, dlhe dialnicne presuny s rychlostou okolo 150km/h na tempomat) bola podla PC 12,7l az 13,4l. A kedze mam aj realne skusenosti s tymi anglickymi zazrakmi, tak viem, ze osemvalcovy dieselovy RR za 7,5l-8,5l v priemere nejazdi. Ani dole kopcom. :-!
3. 10. 2013 10:32
Re: Zase to UHO,
Hele koukám po 200ce s motorem 4,7 V8 - benzín. Tam to bude asi 18, co?
Samozřejmě, RR nebude brát 8,5 s osmiválcem, na druhou stranu pravděpodobně jezdíš s tou 200kou z pozdějších let výroby, protože ty první kusy braly i 15-16 na sto.
Později to šlo trochu dolů.
3. 10. 2013 14:08
Re: Zase to UHO,
Tu předposlední a poslední větu klidně překopej...při troše snahy, ale pořád ne stylem dušickovýho řidiče to jde.
4. 10. 2013 08:19
Re: Zase to UHO,
[odkaz]

spotřeba v testu: nejvíc Patrol, ale benzínový, za ním dieselová Toyota o litr níž:-) RR TDV6 o pět litrů pod oběma:-)
Avatar - happy_driver
4. 10. 2013 17:09
Re: Zase to UHO,
To je snad zly vtip, nie?! Porovnavat spotrebu RR TDV6 voci LCV8, ktora ma navyse na streche stan a nosic??? ;-\
Avatar - happy_driver
4. 10. 2013 17:11
Re: Zase to UHO,
Kdeze. Pri vyssie uvedenej kombinacii to pod 10l pri SDV8 neudrzis ani omylom. Aerodynamika proste nepusti, ani ked by sa majitel RR rozkrajal.
4. 10. 2013 18:30
Re: Zase to UHO,
O kolik si myslíš, že zvýšil ten stan spotřebu? o pět litrů?
Avatar - happy_driver
4. 10. 2013 22:09
Re: Zase to UHO,
V terene? O nula cela nic. Na ceste? Pri 90-100km/h tak o dobre 2 litre, mozno viac, s vyssou rychlostou tam spotreba pojde hore kvadraticky... Kazdpadne mi pride minimalne podivne porovnavat 3,0V6 voci 4,5V8 (a tazsom o niekolko stoviek kg), a na zaklade toho tvrdit, ze RR ma o 5 litrov mensiu spotrebu, nemyslis? Relevantny bude test, kde budu proti sebe osemvalce v aspon priblizne rovnakych podmienkach. Pockaj, napada ma nieco. Nemecky Offroad, tento rocnik....len neviem, ktore cislo. Test LCV8, G350CDI a RR, musim v pondelok pohladat, mam ho niekde v kancelarii pohodeny.
7. 10. 2013 16:07
Re: Zase to UHO,
Ale to byla narážka na to, že u LC se dá pořídit jediná motorizace, použitelná v Evropě.
že si to nemůžeš nakonfigurovat jinak než tak jak to je. U RR si můžeš vybrat, jestli chceš úspornější šestiválec nebo míň ekonomický osmiválec. U LC si můžeš koupit jenom velký osmiválec.
Navíc je to o pár set kilo železa navíc na cestě...
Avatar - happy_driver
7. 10. 2013 20:34
Re: Zase to UHO,
Nezabudol som a nasiel som to. Offroad 6/2013. Test LCV8 vs RR SDV8 vs G350CDI. Spotreba v teste: LCV8 14,4l/100km, RR SDV8 13,3l/100km. Niet co dodat, +/- to zodpoveda realite a primeranemu vyuzivaniu potencialu. Na to, ze je RR lahsi, ma lepsiu prevodovku, tak zasadny rozdiel v spotrebe to rozhodne nesposobilo.

Ano, mas pravdu, ze u RR je na vyber aj sestvalec, co moze zavazit u zakaznika, ktory sice chce luxus ale uspokoji ho aj V6. Z pohladu Toyoty, jednak vhodny dieselovy sestvalec momentalne nema (neberme do uvahy stary 4,2D/TD, ten je v sucasnosti vhodny len pre ine trhy), jednak si osobne nejaky 3,0 V6 v takom kolose prilis neviem predstavit. Za mna je to dobre tak, ako je.
7. 10. 2013 20:53
Re: Zase to UHO,
No však hej. Ale kdyby ten RR byl šestiválec, jezdil by třeba za 10-11. No a to už je skoro pět litrů rozdíl...
Avatar - happy_driver
7. 10. 2013 22:08
Re: Zase to UHO,
10-11l vs 14,4l nie je pet litru..... ;-) Koniec, basta, odo mna stacilo. Zase nabuduce.
8. 10. 2013 19:43
Re: Zase to UHO,
skoro pět litrů není pět litrů... to je pravda:)
Avatar - Gasoline
3. 10. 2013 07:43
Re: Zase to UHO,
Tak to je pouhé přání. V praxi LC nesahá v pohodlí RR ani ke kotníkům. Dokonce Discovery je pohodlnější. A opravdu to mám vyzkoušené. Ano LC je poměrně tichý a doveze tě, kam potřebuješ, ale že by byl pohodlný? Asi máme jiná měřítka. A pak to neustálé klišé o nespolehlivosti RR a spolehlivosti LC. Kdeže loňské sněhy jsou.
Avatar - happy_driver
3. 10. 2013 09:03
Re: Zase to UHO,
Bude to tym subjektivnym vnimanim. Z mojich skusenosti RR nedokaze takmer nic lepsie ako LCV8. Ano, ma inak odladeny podvozok, takze sviznejsie prechadzanu zatackovitu cestu zvladne istejsie, uznavam. V praxi vsak problem s LCV8 nebol, pricom ekorallye nejazdim. Spotreba, zvukovy a jazdny komfort tu nie je rozdielov - okrem tych zelanych. No a k tej spolahlivosti - moj ucetni by ti vedel rozpravat (RR+RR Evoque pre zenu, najjemnejsi vyraz bol skurv**y srot), nedivil by si sa po desiatkach navstev servisu - zbytocnych. Oba su uz prec s neprijmnou fin. stratou. Takisto aj tu na MACZ som cital nejake lichotky v tomto smere. No a v neposledom rade, ani nemecke testy si kvalitu moc nepochvaluju, sice pripustaju "edle Materialien", ale "Verarbeitung ohne Liebe." Moj osobny dojem je rovnaky, na prvy pohlad mozno bomba, na druhy uz clovek zvazuje nieco ine - samozrejme ak riesi tech. stranku veci. Ak nie, a tych je ako vidno na cestach mnoho, tak to proste kupi. Posledna vec, co mna osobne vzdy pobavi - tie ubohe dynamicke parametre vzhladom na vykon. Zaujimave, ze nemcom na to vzdy staci slabsi (niekedy aj podstatne) motor.
Avatar - Gasoline
3. 10. 2013 09:15
Re: Zase to UHO,
Už jsme se o tom nedávno bavili.
Já mám zkušenosti jiné. Discovera je častěji v servise než předchozí LC. Nikdy mě ale nenechala ve štychu na cestě, LC 2x, proto jsem se ho taky zbavil. (Servis je u LR o 100Kč/h levnější a díly taky)
Jelikož auto váží 3t, tak opravdu dynamika nic moc, nicméně mně mých 140kW stačí. Že by zrovna LC byl trhač asfaltu?
Zásadní rozdíl vidím v interiéru. LC mě prostě nehýčká a nelahodí oku jako RR.
Avatar - happy_driver
3. 10. 2013 09:41
Re: Zase to UHO,
S tym sa neda nez suhlasit. :yes:
LC, konkretne V8 tiez nie je dynamicky nejaky zazrak, ale na to, ze je tazsi a ma slabsi motor, len 6-kvaltovy automat, tak zase nejak vyrazne nezaostava.
3. 10. 2013 10:35
Re: Zase to UHO,
V době, kdy LC 200 V8 vyběhnul tak si dávala RR k snídani... co se týče dynamiky. S novější generací je to sice jinak, ale ta V8 od Toyoty má hodně velké rezervy co se týče výkonu...
Avatar - Barrichello
3. 10. 2013 09:17
Re: Zase to UHO,
Není náhodou, že ten RangeRover je spolu s těmi amerikami z této kategorie velkých SUV suverénně neprodávanější....

Zčásti proto, že nemají moc konkurenci, z části proto, že různý lidi maj různý priority...
3. 10. 2013 10:36
Re: Zase to UHO,
Jak kde. V Arábii jezdí nejvíc Toyot, Nissanů. Range Roverů jsem tam moc nepotkal.
Avatar - Barrichello
3. 10. 2013 12:28
Re: Zase to UHO,
Tam zas jezdí spousty těch amerik - Fordy Expedition a Linolny Navigator, Suburbany, Tahoe, Yukony, Duranga, Cadillac Escalade atd....
3. 10. 2013 11:45
Re: Zase to UHO,
Dináre já se tě zeptám jinak: Tys asi projel fakt hromadu aut, je nějaké z nich té dokonalosti hodně blízko? Prostě tak, že když ho máš, tak nechceš jiné?
3. 10. 2013 11:38
Nemá počet válců dělitelný osmi?!
Normálně: 6/8=0,75 >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 10. 2013 14:06
Nejlepší auto na světě...
...hledat univerzál jde velmi těžko, díky svojí tělesný konzistenci nemám absolutně prostorovej problém jako Dinar, takže by tím nej autem mohl RR bejt. Je konejšivě jemnej, příjemně se řídí, ticho, všobecnej komfort, anglický detaily, to všechno hraje...ale... Menší RRS umí v zásadě tohle všechno stejně dobře, má přijatelnější vnější rozměry, líbivější tvary, víc autozní interiér (RR je nádhernej, ale pocitu jako v kabině luxusní jachty se nezbavím) a ovládá se ještě exaktněji.
Pro mě je tedy méně více a RRS mi přijde jako auto co umí skoro všechno.

Do srovnání s LC se může pustit jen ten, kdo novej RR nejel. To není ani jiná liga, to je úplně jinej sport.
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2013 21:31
BUĎ TOMU VAVERKOVI LEŽÍ MB V ŽALUDKU, NEBO JE CHYBA NA MÉ ST
Vyšší výkon v naftě si lze objednat s AMG paketem.

Nemáte někdo zkušenost s novým GL a RR? Že by RR překonal GL v pohodlí? V testech "nového" GL je pohodlí dost vyzdvihováno.
Rozbalit vlákno
0