Diskuse

Renault Alaskan 2.3 dCi 190k AT Intens – Sázka na styl funkčnost nekazí

29.11.2017

Alaskan je historicky prvním opravdovým pick-upem své značky. Ve skutečnosti je však tento renault „pouhou“ paralelou známého Nissanu Navara. Liší se vůbec něčím?

 

  • 152 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 29.11.  15:26

    Minusy - velikost auta a vysoka cena?

    Pane Dusil,

    jak muze byt v teto kategorii velikost jako minus auta. Ty auta maji velikost jako odpostatneni. Nebo za jakou velikost by tedy tomuto auto minus nedal? Opravdu nechapu minus za velikost. To by pak kazde kombi muselo dosta minus za velikost oproti stejnemu hatchbaku. Tuhle vasi logiku opravdu nechapu, nebo bylo potreba ubrat body?

    Vysoka cena? Cim odpostatnujete to minus prosim?
    Ty auta stoji vicemene skoro podobne v tehle kategorii, pokud nepocitame Mercedes, ten by mohl mit cenu jako minus, ale tento Renault?

    • 35 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 29.11.  15:32

      « Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?

      Vysoká cena třeba v porovnání s Navarou, tam by to šlo pochopit. Ford Ranger taky stojí o dost méně, a dokonce i Toyota Hilux je levnější.
      • 01 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 30.11.  08:53

        « Re: Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?

        S tou cenou jsem se vcera utnul, protoze jsem se podival na dalsi konkurenty a je to asi pravda, ze je trosku vyssi nez obvykla, ale na Mercedes to opravdu nema.

        Nicmene velikost, za minus mi prijde mimo. Kam by se asi vesel ten naklad pak.
        Jsou tady obcas velke blbosti v tech clancich, stejne jako nedavno u clanku u Mercedesu tridy A, kde si pan Kolman, ocividne vycucal z prtstu motor 1.4. Bez reakce, bez opravy. Kvalita clanku je obcas podprumerna.
    • 50 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 29.11.  17:32

      « Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?

      Že jsem nikdy nečetl, zbytečně velký prostor před koleny superb zbytečně natahuje. Stejně drtivá většina super u je obsažena jen vepředu.
    • 01 Reagovat !

      foto Lio

      Lio 30.11.  10:04

      « Re: Minusy - velikost auta a vysoka cena?

      Maju pravdu. Renault jednoducho nemoze mat ceny ako napr Ford lebo to nikto nekupi a kazdy si kupi skor Ford. Alaskan cenou utoci na Ford Ranger v najvyssej vybave a to je uz iny pojem. Renault mohol aspon cenou zabojovat, ale takto je to zabite... A to ze sem donesu zasa len diesel sa len stavaju do radu nudnych aut.
  • 50 Reagovat !

    foto romeus

    romeus 29.11.  15:47

    Supr auto pro českýho chalupáře

    Netřeba řešit jestli se nám do kufru vejde sekačka a do Chorvatska k moři nás to taky odveze i s celou rodinou a hračkama pro děti. Jen je potřeba nejdřív nakopat držky politikům aby udělali ve městech pořádný parkoviště a zaměstnavatelům aby zvedly platy a my si mohli takový normální auto normálně koupit. :-!
  • 114 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 29.11.  16:17

    A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?

    S ohledem na fatálně negativní a plně oprávněnou špatnou pověst výrobků fy rendlík a spol. bude komerční výsledek určitě horší, než pokud by se to prodávalo pod značkou Dacia! :-!
    • 142 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 29.11.  16:26

      « Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Nissanu?

      Renault je druhý v Evropě a Renault-Nissan první na světě. Nějak ti ty tvoje předpovědi nevychází. A to už tady děláš osvětu alespoň 10 let. :-)
    • 80 Reagovat !

      foto wojthin

      wojthin 29.11.  17:08

      « Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?

      vasej povesti sa nevyrovna nic,budete uz navzdy na tomto webe zapisany ako zakomplexovany debilek s intelektom foresta.....................
      • 09 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 29.11.  18:06

        « Re: Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?

        Už sis vydělal alespoň Š 120 bakaláři? >:D
        • 10 Reagovat !

          foto ALLSTONE

          ALLSTONE 02.12.  07:38

          « Re: Re: Re: A proč to nadále neprodávat pod znakem Dacia?

          Neměl jsem Renault nikdy v lásce,proto s obavou jsem si kupoval Renault Master (dvojmontáž),coby sklápěčku..Vyhrál to před VW,Ivecem a Mercedesem o 250 000,-a jako jediný má sklápění přímo z výroby..Je mi jasné,že Iveco je jinde,ale 250 000,- je 1/3 dalšího auta, což rozhodlo..mám najeto 50 000,- a jezdí úplně v pohodě..olej a všechny filtry měním co 15 000km, místo nesmyslných 40 000..Papírově můžu vozit 0,7 a vozím 4 tuny kamene a 4,5 tunové bagry + vibrační desku 200kilo.
          Motor má dvě turba a jezdím za 9,6.. výfuk voní,tím chci říct,že motor je konstrukčně lepší jak TDI.Tento motor je i v Alascanovi..Mohu jej doporučit a Vám popřemýšlet,jestli nechcete přijmout skutečnost,že má Renault super motory,protože kdyby ne,nedodával by je MB..Hezký den
  • 50 Reagovat !

    foto lada-2102

    lada 2102 29.11.  16:24

    Cena

    + příznivá cena
    - vysoká cena
    a pak si z toho vyber :-)
    • 08 Reagovat !

      foto Tomas-Dusil-auto-cz

      Tomas Dusil, auto.cz 29.11.  17:09

      « Re: Cena

      Cena je v porovnání s navarou vysoká, takže je správně v mínusech. Již opraveno.
      • 40 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 29.11.  17:23

        « Re: Cena

        Přesto jsem Vaše celkové hodnocení nějak nepochopil. Pokud jste se v redakci tak nějak všeobecně rozhodli zvětšit reálné používané rozpětí hvězd, ok, s potěšením kvituji. Ale spíš mi to tak vzhledem k posledním testům nepřijde. A obecně tu auto hodnocené 3,5 hvězdami je bráno jako špatné, podprůměrné. Po přečtení testu jsem ale vůbec nezískal pocit, že se jedná o podprůměrné auto. Vzhledem k určení auta mi přijde, že všechno funguje jak má.

        Jen nedůležitá drobnost - opravdu Vám příplatek za metlu 20tis. přijde jako nepatřičný, který je třeba ohodnotit jako "mastný"? Kolik by jste si představoval?
        • 34 Reagovat !

          foto Tomas-Dusil-auto-cz

          Tomas Dusil, auto.cz 29.11.  18:53

          « Re: Re: Cena

          Díky za inteligentní příspěvek. Ta cena za metlu odráží velikost auta, takže ano je vyšší, mastná ale asi ne. Na druhou stranu u osobáků vyjde na méně (jasně jsou menší). 3,5 hvězdy to má jen z důvodu vysoké ceny. Navara je lacinější, byť v té vrcholné verzi je rozdíl minimální. V těch nižších ale výraznější, navíc Nissan nabízí volbu kabiny či jen podvozku s kabinou. Alaskan nikoliv. Ale ano, auto jezdilo pěkně a souhrnně se mi docela líbilo, byť v této kategorii obyčejně zalíbení moc nemám.
          • 30 Reagovat !

            foto aproximus

            aproximus 29.11.  19:56

            « Re: Re: Cena

            tak proč to testujete? 8-s
          • 10 Reagovat !

            foto petrslav

            petrslav 30.11.  08:26

            « Re: Re: Re: Cena

            Mohu se zeptat v čem spatřujete Vámi zmiňovanou "vyspělost pohonu všech kol" ? A jste si opravdu jistý, že má vůz CENTRÁLNÍ difetrenciál? :no:
            • 01 Reagovat !

              foto Tomas-Dusil-auto-cz

              Tomas Dusil, auto.cz 01.12.  09:44

              « Re: Re: Re: Re: Cena

              Starší generace Navary ho měla. Navíc současná Navara je v nabídce se dvěma verzemi pohonu. U nás možná ne, ale třeba na Novém Zélandě ano. Levnější verzi tam říkají 4x2, což znamená, že má připojitelný předek takzvaně natvrdo. Vyspělejší verze by měla mít transfer s diferenciálem. Proto lze pohon 4x4 používat i na běžné silnici. U té levnější verze to možné není. tam je to jen na povrchu s nízkým součinitelem tření - bláto, sníh písek aj.
              • 10 Reagovat !

                foto petrslav

                petrslav 01.12.  10:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                To se pletete- verze 4x2 není 4kolka ale verze s poháněnou pouze a jen zadní nápravou! Slouží pro lidi co nejezdí do terénu!!! Verze 4x4 umožňuje i připojení přední nápravy, ale bez diferenciálu - tedy nelze s tím jezdit po silnici! Mezinápravový diferenciál mezi pick-upy má na našem trhu pouze Mitsubishi l200 a ted i jeho kopie Fiat Fullback. Navara NIKDY neměla mezinápravový diferenciál. Konec konců je to psáni i na vašich stránkách: [odkaz]
                Tak nešiřte mezi lidmi bludy.
                • 01 Reagovat !

                  foto Tomas-Dusil-auto-cz

                  Tomas Dusil, auto.cz 01.12.  11:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  Ted na to koukám a fakt máte pravdu. V katalogu dílů je uveden nějaký planetový převod, ale to asi bude pro redukci. Je to ale u starší Navary do roku 2013. U té současné to rozkresleno nemají. Nabízejí jen celý transfer a k tomu pár dílů. Stejně to má i Renault. Jasně, že pokud je to natvrdo, tak s tím jezdit na silnici nejde - doplním to tam. Je to skutečně tak. Moje chyba. Ten planetový převod je pro redukci. V textu to opravím a díky za upozornění. Chyby se bohužel stávají i když by neměly.
                • 00 Reagovat !

                  foto AUDIRS6

                  AUDIRS6 02.12.  09:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  VW Amarok ma tiez poväcsinou medzinapravovy diferencial Torsen, za priplatok ma ten paket terrain-tech, kde su diferencialy uzamykatelne.
          • 10 Reagovat !

            foto Devil007cz

            Devil007cz 30.11.  08:59

            « Re: Re: Re: Cena

            Pane Musil,

            a co minus za velikost auta? To ma jaky duvod?
            Stale jste neodpovedel. Velikost nemuze byt u teto kategorie aut jako minus navic se nevymyka obvykle delce ve tride. Je potreba nekam ten naklad nalozit.

            Nechapu, jak muzete rici, ze to auto je jasne vetsi (tudiz logicky priplatek asi bude vyssi), ale ta cena mastna. Odporuje logice.
            • 01 Reagovat !

              foto Tomas-Dusil-auto-cz

              Tomas Dusil, auto.cz 01.12.  09:46

              « Re: Re: Re: Re: Cena

              Pokud s tím jezdíte převážně v Praze, je to trochu problém. Tak proto. Ale chápu, že kdo má tohle auto, má i jiné pro Prahu, ale také nemusí. Navíc pokud si do toho sedne někdo, kdo řídí běžná auta (třeba vaše manželka), bude s tím určitě trochu bojovat.
              • 10 Reagovat !

                foto Devil007cz

                Devil007cz 01.12.  15:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Dekuji za reakci.

                Nicmene toto neni auto ani do Prahy, ani pro manzelku. Primarne urcite bude pouzivane uplne nekde jinde a jinou klientelou. Navic pokud vim, tak Praha neni jedine mesto v Ceske republice.

                Stale jse nedokazal, ze to auto ma mit minus za velikost.

                To by podle vasi logiky melo dostat VW Polo ci Golf minus za to, ze je male, protoze tam nenalozim 700kg na korbu kdyz ho budu pouzivat na stavbe ci na statku. To je vazne trosku demagogie s kterymi si opravedlnujete to minus.
    • 30 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 29.11.  17:35

      « Re: Cena

      Redaktoři by si měli předepsat, děkuji za upozornění, již jsem to opravil. Je jasné, že to po sobě ani nepřečete a pošle to mezi lidi.
  • 19 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 29.11.  18:09

    rendlík

    "Vzhledem k určení auta mi přijde, že všechno funguje jak má."
    A jak dlouho to vydrží fungovat s těmi francouzskými střevy?


     


    >:D
    • 91 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 29.11.  18:11

      « Re: rendlík

      Déle, než tobě vydržel fungovat mozek.
    • 71 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 29.11.  18:18

      « rendlík

      Je to smutný. Evidentně tam někde hluboko nějaký IQ zbylo, ale je to hodně hluboko. Tady seš každopádně celkem pravidelně za naprostýho trotla, maximálně tak některým pro pobavení.
  • 00 Reagovat !

    foto balu1989

    balu1989 30.11.  13:39

    pohon 4x4

    "Po přesunutí ovladače do polohy 4H se připojí pohon také přední nápravy, a to přes řetězový převod a paralelní hřídel, vedené po levé straně převodovky. Rozdělení hnací síly má na starosti centrální planetový diferenciál."

    dle této věty má mít auto středový diferencial, tudíž by se mohlo jezdit trvale na 4H
    řekl bych, že to tak není, při zařazení 4H se přední náprava sepne natvrdo
    • 00 Reagovat !

      foto petrslav

      petrslav 01.12.  09:57

      « Re: pohon 4x4

      Samozřejmě že nemá centrální diferenciál ! Na 4H režim může v běžném provozu jezdit jen "odborník" z auto.cz a ještě se tím chlubí - "Jízda s připojeným pohonem přední nápravy je podobně jako u Fiatu Fullback znát na ovládacích silách v řízení." Taky aby ne když to je spojený natvrdo!
      A planetovou to má možná tak převodovku a né diferenciál. Pan autor se v autech opravdu vyzná.. tragedie...
      • 01 Reagovat !

        foto Tomas-Dusil-auto-cz

        Tomas Dusil, auto.cz 01.12.  11:53

        « Re: Re: pohon 4x4

        Ano Fullback a to Mitsubishi L200 by to mít mělo. Tam jsem to i psal. A může to mít také Amarok, pokud máte verzi s centrální diferenciálem, pak je tam torsen jako v Touaregu či Q7. To pak ale zase nemá tu redukci. Jinak chybu může udělat každý.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Spratka Novotného rázně umlčeli! Má v tom prsty Kristelová s Řepkou?

Spratka Novotného rázně umlčeli! Má v tom prsty…

Internetová slovní přestřelka mezi Pavlem Novotným (36) a Kateřinou Kristelovou (38) skončila. Novotného…

Zamilovaná Moravcová: Něžnosti se snoubencem ze seznamky!

Zamilovaná Moravcová: Něžnosti se snoubencem ze seznamky!

Dlouho měla smůlu na chlapy, až se přihlásila na seznamku a potkala muže svých snů. Teď se Nikol Moravcová (30)…

 

iSport.cz

Ledecká vyhrála pro kouče, který má zdravotní pauzu: Dojalo mě, že přijel

Ledecká vyhrála pro kouče, který má zdravotní pauzu:…

Tohle nebyla ledová lady! Ester Ledeckou po vítězném snowboardovém paralelním obřím slalomu SP v italské Carezze…

Hlaváčková si upraví jméno. Italský manžel má ze změny radost

Hlaváčková si upraví jméno. Italský manžel má ze…

Tenistka Andrea Sestini Hlaváčková vstoupí do nové sezony s rozšířeným příjmením a novou parťačkou, ale opakuje…

 

Reflex.cz

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami stromů a indiáni na válečné stezce

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami…

Vánoční i nevánoční akce vás čekají tento víkend. Předvánoční stres z vás spadne natotata!

JXD burcuje a apeluje na OSN: Zdaňte maso a hlavně vzduch!

JXD burcuje a apeluje na OSN: Zdaňte maso a hlavně vzduch!

Další neomarxistická krávovina se objevila na obzoru amerických ekonomických institucí. Ty začaly zcela vážně…