Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Koleos Energy dCi 175 4x4 X-Tronic – Vývoj správným směrem

Krátce po Nissanu X-Trail se nám v redakci zabydlel sourozenecký Renault Koleos. Vyzkoušeli jsme absolutní špičku nabídky – čtyřkolku s automatem v luxusní výbavě Initiale Paris.
Zpět na článek
18. 10. 2017 13:30
18. 10. 2017 14:53
18. 10. 2017 22:01
18. 10. 2017 13:37
18. 10. 2017 13:48
18. 10. 2017 14:04
18. 10. 2017 14:51
18. 10. 2017 20:27
18. 10. 2017 20:35
19. 10. 2017 10:44
19. 10. 2017 11:16
19. 10. 2017 20:43
19. 10. 2017 12:30
19. 10. 2017 16:35
19. 10. 2017 16:53
21. 10. 2017 11:01
22. 10. 2017 10:03
19. 10. 2017 17:40
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2017 13:10
Vývoj správným směrem...
...na rozdíl od vývoje ACZ >:-[] 8-s :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
19. 10. 2017 17:05
Re: Vývoj správným směrem...
:yes: :yes: :yes:
18. 10. 2017 13:12
Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
Teda pane testére, to vypadá, že nás příště oblažíte šestiválcovým dvouválcem! :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - fOE
18. 10. 2017 13:18
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
uz opraveno
Kazdopadne za tou prvni formulaci uz opravdu schazelo jen: [odkaz]
18. 10. 2017 13:20
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
Stačilo poděkovat za identifikaci chyby, ale na to jsme moc páni ;-) >:-[]
Avatar - Floyd
19. 10. 2017 17:10
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
Proč by se namáhali >:D >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
18. 10. 2017 13:23
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
Konec roku se blíží a ne a ne napsat test bez nesmyslů.
Avatar - Ozzman
18. 10. 2017 13:23
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
Sice né tak markantní, ale vyjádření, že dvoulitr se vyskytoval ve druhých generací Lagun a Meganu.. to je taky trochu podivné. Pár posledních II. Lagun ho mělo a Megane II snad vůbec ( a jestli jo, tak rozhodně v ČR nebyl). Hlavně byl ve III. generaci Lagun a některých Megane III.

Jo a byl to úžasný atmosférický benzinový turbodiesel >:D
18. 10. 2017 16:10
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
Megane 2 ho mal vo verzii RS dci (ci ako sa to volalo). Mal myslim 127kw rovnako ako tento. Zda sa mi, ze slabsia verzia bola aj v beznom Megane, ale to sa mozno mylim.

Laguny 2 bol uplne normalne k dispozicii posledne roky. Samozrejme islo v danu dobu o vrcholovy diesel na miesto 2.2dci, takze ho nemal hocikto, ale bol dostupny.
Avatar - Floyd
19. 10. 2017 17:08
Re: Sedmistupňová automatická převodovka CVT?
A kruciš... Kolmane Kolmane, doplňte si vzdělání, ať nejste za blbce, toto je na Zlatý ventilek. Jak tedy, 7AT, nebo CVT? Víte co jste vůbec testoval?

Kalousek vás sežere až přijde >:D >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
18. 10. 2017 13:27
Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
Buď to bude v reále katastrofa nebo ten ventil bude rychle odcházet nebo to bude více žrát.
Rozbalit vlákno
6
18. 10. 2017 13:51
Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
presne tak
LNT nikde v realu nepotvrdila svoji funkcnost, rad bych videl emise jedovatého NOx v realu.
je tenhle dyzl schopnej jezdit trvale na kratkych vzdalenostech, tedy 5km rano tam a odpoledne 5km zpet. co na to rekne DPF, resp. FAP?? narazim na absenci benzinaku
18. 10. 2017 14:33
Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
Otázkou je, či na jazdenie 5 km rano tam a podvečer naspäť potrebuješ suv, štvorkolku a 2l dízel ;-) . Mimochodom, nedávno som mal požičaného scenica, 10 rokov, 2l dci
+ automat s dpf a dpf tam bol pôvodný. Auto slúžilo prímárne na rozvoz deti do školy :-)
18. 10. 2017 15:06
Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
tak třeba ja mam na silnici přes 1km po sterkovy ceste castecne do prudšího kopce, která se protahuje az když je všechno protazeny, tedy klidne az odpoledne. a rano potrebuju dostat deti do skoly 3km daleko i když napadne 20cm snehu. a když uz něco napadne, byl by hrich nepokracovat dal na hory na lyze a dopoledne se trochu nevyradit.

otázka, jestli ten tvůj DPF byl funkcni, jestli aspoň cas od casu se s tim nejelo na delší vylet a jak to funguje u soucasnych aut. ja mam signály, ze s tim je problem
18. 10. 2017 15:39
Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
Zapchatý dpf by sa zrejme počas 1400km prejavil. Áno, pri nevhodne používaných autách, ako napríklad 2l dízel skackajúci po meste sa problémy vyskytnú (aj také máme vo firme kde pracujem). Pokiaľ s tým pojazdíš 100 km po meste za týždeň a potom zmizneš na hory, tak to zrejme nejakú dlhšiu dobu vydrží. V zamestnaní máme autá, čo neprelezú za hranicu okresného mesta a tam už na problém došlo...
18. 10. 2017 16:11
Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
jenze ja to mam na hory na první slusnou sjezdovku 20km, proto jezdim jen dopoledne ve vsedni den a jen když je hezky a jsou slusny podminky. pro me ctyrkolka v nafte je docela problem a v benzinu je vyber omezenej. na zimu bych s tou naftou ještě cas od casu asi na nejakou delší cestu vyrazil kdybych se nevyhrabal s dvojkolkou, ale jinak nevidim důvod jezdit se ctyrkolkou delší trasy, když to levneji zastane dvojkolka.
18. 10. 2017 22:00
Re: Léčení smradu EGR ventilem nevěřím,
Mne je to jasné, ja mám na prvú slušnú zjazdovku cca 170 km z toho väčšina po diaľnici a robievam to podobne. Ráno hodím dcéru do školy, zalyžujem na prázdnom kopci a poobede odídem ;-) 20 km v zime stačí akurát na zohriatie toho dízla >:D
18. 10. 2017 13:30
Motor
Ten motor by mohli dát do Talismana pro lidi, kteří nechcou SUV, ale ani jezdit bez motoru :-!
Rozbalit vlákno
3
18. 10. 2017 14:53
Re: Motor
No on ten dvoulitr na konkurenci dost podstatně ztrácí jak v dynamice, tak ve spotřebě. Takže je otázkou, zda není v tomto případě lepší volba ta 1.6dCi, která sice v takové stodole také nepojede, ale alespoň bude mít solidní spotřebu.
[odkaz]
18. 10. 2017 22:01
Re: Motor
Asi tak, 1,6 biturbo mne osobne pripadá ako lepšia voľba ako krívajúci dvojliter :-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2017 08:37
Re: Motor
Jakýkoli motor od rendlíku bude zase jen motor od rendlíku. Tedy žravý, chcíplý, nespolehlivý a smradlavý.
Na téhle hrůze mne spíš zaujala ta příšernost před řidičem. U rendlíků bude dobře až budou montovat v licenci vozy VW.
18. 10. 2017 13:37
Gratuluji
Po dlouhe dobe nejaky objektivni clanek, kde se okate neplive na neco jineho nez Skodovka.Myslim, ze chyby byly celkem objektivne zhodnoceny.

Zklamani z toho, ze tady radsi nebyla 1.6DCI, ktere neni skoro nikde otestovna. Motorizace a vybava v clanku byla zrecenzovana snad uz vsude, takze jsem se vlastne nic noveho nedozvedel.

Skoda toho, ze Renault nezaradil benzin. Myslim, ze se tim osidil o lepsi prodeje.

Nicmene mam 2 komentare k clanku. Prostor na nohu se mi nezda maly po tom co jsem v tom aute sedl a to merim 183 cm. Stejne tak jsem se vesel pod pate dvere. Na sirku je to auto o neco horsi nez Talisman, v podelnem smeru srovnatelny. Nicmene oproti talismanui je jeste vice komfortne nastaveny.

K Apple Carplay a Android auto, ktere se na tom screenu zobrazuje jen na sirku neni bohuzel vina Renault, ale toho, ze Apple a Google nechteji nic jineho povolit.

Nemyslim si, ze naklaneni je chyba. Auto je ladane zcela jasne do komfortu to ukazalo i pohodolne prejizdeni vyssi rychlosti na polnich cestach. Kodiaq je jistejsi, ale zase co jsem cetl po forech celkem prkenny. Takze tady je to spise volba pro nekoho komfort, pro nekoho vice dynamicky podvozek. Nicmene jezdit s SUV dynamicky...? Asi kazdeho volba.
Rozbalit vlákno
4
18. 10. 2017 13:48
Re: Gratuluji
Nejel jsem Koleos, ale jestli má něco kaďák správně, tak je to výtečný balanc podvozku mezi komfortem a jistotou. Pokud něco na autech nesnáším, je to masivní nedotáčivost nakloněného auta. A nejde primárně o to, že se nedá nastavit jinak.
Někteří z výrobců začínají používat agresivnější geometrii a odklony kol, zatáčí lépe, jen mají nevýhodu v těch, co rádi odjedou velkou porci km na jednom obutí, sjíždějí se mnehm rychleji vnitřní části pneu.
18. 10. 2017 14:04
Re: Gratuluji
Co si cakal, pisal som to uz pod clankom o xtraile, pri novinke dava vzdy importer na testy top verzie aby model zaposobil, social edition o ktoru mas zaujem mozes cakat ma test tak o rok, ak vobec.
Avatar - Sumi2000
18. 10. 2017 14:51
Re: Gratuluji
Konečně se na Koleos dá dívat , už to není obluda.
Jízdně je auto zřejmě o dost horší než koncernový bratr NiSSAN X-TRAIL.
Navíc design Nissanu je mnohem povedenější.
Má i lepší normální interier bez tabletu..Koleos opět francouzský dotyk bez tlačítek :no:
X-Trail má větší kufr a sklápění sedadel vzadu s tunelem na lyže..
Renault za milion si koupí jen fanda značky..logická volba je X-Trail.
A Nissan je subjektivně lepší značka..
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2017 08:40
Re: Gratuluji
cokoli je lepší značka než rendlík
Avatar - removed
18. 10. 2017 14:04
Renault opět těží s designu
... a já mu to přeju. Měl jsem možnost statického šmejdění. Uvnitř velmi, velmi vzdušný vůz, parádní posaz jak vpředu tak vzadu, příjemné nastupování a obří kufr. Tohle se Renaultu/Hnissanu povedlo. Jízdně... ještě nevím.
Jak někdo psal výše, motor by byl více než vhodným i do Talismanu...
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Ozzman
18. 10. 2017 14:08
Re: Renault opět těží s designu
Talisman by si dvoulitr zasloužil. Včera jsem za jedním kombíkem popojížděl v koloně a to auto je obrovské ! Přitom na prodejně mi zas tak extra nepřišlo...
Avatar - removed
18. 10. 2017 14:14
Re: Renault opět těží s designu
no je to koráb. V kombi pěknej... S tou benzínovou 1.6 (snad jsem to zase....) jede vcelku dobře, sic ta EDC je taková občas nevyzpytatelná (pomalá). Jako cukala mi u Talismanu (služební) peněženka, to zase ne že ne. Ale jak už to bývá...
Avatar - del42sa
18. 10. 2017 14:20
Re: Renault opět těží s designu
Jenže těch 128kW je v dnešní době už málo, chtělo by to dvoulitr s alespoň 150kW a ty pak dávat do Talismanu i Espacu. Právě ty malé motory mě od Renaultu nejvíce odrazují.......
Avatar - removed
18. 10. 2017 14:26
Re: Renault opět těží s designu
No jo, ale pak by to už bylo drahé.
Ve Francii jezdí Talismanů málem jak u nás Superbů (všude tu kolem jsou), čili to asi bude na business ježdění dostačující.
18. 10. 2017 14:53
Re: Renault opět těží s designu
A není 150kw málo? Já bych tam přihodil 6 turb ať to má aspon 300Kw na životnosti nezáleží >:D 128Kw je na 2l akorát...
Avatar - del42sa
18. 10. 2017 18:07
Re: Renault opět těží s designu
@neurotic: v tom případě by to chtělo nějaký menší motor, myslím že 1,6l je na Renault zbytečně velký motor >:D :yes:

PS: to že Francii mají takové stupidní podmínky pro auta s větším objemem a pojistné podmínky si můžou sami a to jejich "ekologické myšlení". Já osobně bych si tak velké auto jako je Talisman s 1,6l motorem nekoupil a ještě mají tu drzost za to chtít víc jak milion korun... :no:

@Kyklop: nejde o to kolik turbodmychadel ten motor má. Jde jen a pouze o výkon který z toho motoru v roce 2017 je výrobce schopen vymáčknout. VW i Jaguar dokážou z objemu 2.0l vymáčknout 176 - 177kW, Volvo a BMW 170kW, Ford Mondeo 2.0l TDCI 154kW, PSA mělo ještě donedávna 2,2l motor s jedním turbem a taky měl 150kW. Výkonem 128kW mohl Renault někoho ohromit před 10 lety, ale ne dneska. Každopádně přechod směrem k dvoulitru byl od Renaultu krok správným směrem. Co nebylo úplně o.k. je to, že vzali dneska už konstrukčně starý motor a pouze ho nezbytnými úpravami předělali na emisní normu Euro 6.

Když už francouzské automobilky zařízly svoje V6 motory ( na což mají právo), tak ať mají alespoň výkonově adekvátního nástupce v nějakém dvoulitru ( tak jako to udělalo např. Volvo)
Renault je v tomhle nejhorší, protože nabízí velké vozy jako Epace nebo Talisman s nejsilnější dieselovou motorizací 1,6l a to je prostě na velké auto pouze průměrná motorizace.... Vymlouvají se na to , že kvůli emisím nemůžou vyrábět V6 motory a najednou nemůžou vyrábět ani dvoulitrové motory ??? Pche, zlatí Němci :-!

Prostě těmto vozům chybí nějaká top motorizace, samozřejmě můžeme polemizovat o tom, že na běžné ježdění z bodu A do bodu B bude stačit i 1,6l, ale když už si máš koupit vůz jehož cena přesahuje 800.000,-Kč tak já osobně bych chtěl, aby to mělo i nějaký výkon ( nějakou rezervu ) ;-)
18. 10. 2017 22:09
Re: Renault opět těží s designu
Nie je podstatné čo si myslíme my v diskusii, ale čo si myslí zákazník. A Renaultu to evidentne ide aj bez tých top motorizácií a otázne je, či má pre nich zmysel vynaložiť balík eurokreditov , aby mali motor v aute , ktoré si aj tak diskutéri na fóre nekúpia. Netuším aké sú predaje tých vrcholných dvojlitrov ako tu spomínaš vw, prípadne bmw ,ale tipujem, že u vw to bude len malé percento. U bmw zase tento natlačený R4 nahradil podladené R6 dízle. Volvo by som sem neťahal, tým že začínajú a aj končia na dvojlitroch a ešte sa chcú porovnávať s tými lepšími, tak ho vyhnali do výšin. To zarezanie V6 motorov Francúzmi je dosť tendenčné, kto z konkurencie - tej neprémiovej má V6? Môžem sa mýliť , ale nenapadá ma nikto
Avatar - del42sa
19. 10. 2017 07:10
Re: Renault opět těží s designu
viz odpověď Ericn dole pode mnou ;-)

PS: jenže právě postup Volva mi jediný dává smysl, u všech ostatní nastala degradace výkonu i následně také image a nejvíce patrné je to právě u Renaultu. PSA má ještě v záloze alespoň hybridy s dostatečným výkonem i když dneska u dieselu také výkonově končí na 132kW, což je dost velký propad z původních 177kW u V6 HDI. Renault ale končí na 118kW u 1,6l a to má být "top" motorizace. Směšné.....
18. 10. 2017 15:41
Re: Renault opět těží s designu
Koľko jednoturbových dízlov v neprémiovej kategórií má tých 150kW?
18. 10. 2017 16:06
Re: Renault opět těží s designu
Ma to jednoduchy duvod. Vetsina Talismanu se proda ve Francii podle me diky obrovskym malusum, ktere tam maji by nikdo tu 2.0DCI se 150kw nechtel.

Staci se podivat na narust malusu 2017 vs 2018 (posledni dve tabulky na konci clanku).

[odkaz]
18. 10. 2017 20:01
Re: Renault opět těží s designu
Tak Talisman v Evropě tahá za kratší konec provazu, za 1-8/2017 je to:

Talisman 22567 ks
Superb 55633 ks
Mondeo 39283 ks

Tzn ze to zrovna moc populární model není a to nejspíš díky chybějícím 2l motorům, oblíbeným v manažerské třídě ;-)
Avatar - removed
18. 10. 2017 22:36
Re: Renault opět těží s designu
V Evropě jako celku to žádná sláva není. Devil007 spíše odkazoval na zpoplatnění provozu ve Francii.
Avatar - del42sa
19. 10. 2017 07:13
Re: Renault opět těží s designu
právě že mají tak blbou "ekologickou" politiku, že si tím zabíjí vlastní průmysl. Ale to jim zřejmě nevadí, hlavně že mají plné ulice barevných a gheta, kam se večer neodváží ani nezarytější francouz. Ať žije svoboda :yes: >:D
19. 10. 2017 10:40
Re: Renault opět těží s designu
A taky se neprodává v Británii.
Avatar - Ozzman
18. 10. 2017 14:21
Re: Renault opět těží s designu
Mne se líbí, že předváděčky jsou hodně dostupné, ale zároveň mi je tak trochu proti srsti volit 1.6 do takového auta. V mém případě Dci a vím, že 96kw by vlastně asi uplně stačilo a i ten motor jede dobře, ale... pořád vedle mohu mít ještě dvoulitr :-)
Avatar - removed
18. 10. 2017 14:24
Re: Renault opět těží s designu
a tohle přesně jsem si tehdá nedávno řekl ;-)
Avatar - Ozzman
18. 10. 2017 14:30
Re: Renault opět těží s designu
:yes:
18. 10. 2017 16:15
Re: Renault opět těží s designu
Ty si jel v nejake predvadecce s 1.6dci? Pokud ano, jak se ti to zdalo vykonove? Tady na severni morave snad zadna neni...
Avatar - _Karel_
18. 10. 2017 16:56
Re: Renault opět těží s designu
Je to trochu mimo, ale jel jsem v nejsilnější 1,6DCi v Talismanu a byl jsem hodně hodně zklamanej. A to nejsem žádnej závodník. Do takovéto stodoly (Koleos) bych ho nechtěl ani za poloviční cenu. Dvoulitr bude fajn.
18. 10. 2017 17:35
Re: Renault opět těží s designu
Zklamanej z ceho? Ja mel Talismana s 1,6 dCi 118kW na celej vikend, projel jsem celou CR s celou rodinou a naprosto mi to na jizdu stacilo a byl jsem spokojenej. Spotreba 6,1, a to jsem moc podle predpisu nejezdil. Kdyz bylo potreba, dostal nakrmit a jel.

Ja se divim,jak je nekomu 160 koni v nafte malo... Na druhou stranu v Koleosu by to asi chtelo ten dvoulitr, o tom zadna.
Avatar - _Karel_
18. 10. 2017 17:43
Re: Renault opět těží s designu
Měl jsem auto s naprosto totožnými parametry - 118kw, 250Nm. Pravda - benzín. Rozdíl diametrální. Možná jen subjektivně, nic jsem neměřil. Ale měl jsem pocit, že aby to trochu jelo, musím plnej, a pak - to TROCHU jede. Určitě ne na 118kw. Opakuji - subjektivně.
Kdybych měl srovnat, jelo to tak možná, možná na úrovni Mondea 1,8TDCi 92kw.
18. 10. 2017 18:12
Re: Renault opět těží s designu
Pockej, 250Nm? Tak ted nevim,ale to snad ani nemohla bejt nafta. Nebo jsi mel tu zakladni 1,5 dCi. Ale jak jsem psal,ja byl spokojenej. Zrovna jsem mel srovnani se Superbem 1,6 TDi, a tam byl teda rozdil neskutecnej...
Avatar - _Karel_
18. 10. 2017 18:31
Re: Renault opět těží s designu
Omluva, máš recht, DCi má 380Nm, můj 1,8TSI měl jen 250. A přesto - jak jsem psal.
Jen pro info - byl jsem z Talismanu nadšený, šel jsem na jízdu s těšením, ne se snahou dokázat, jak je špatný.
18. 10. 2017 20:11
Re: Renault opět těží s designu
Jo v pohode. Ja ted cekam, az se uvolni Koleos na vikend. Maj tam presne takhle nakonfigurovanou predvadecku, v modry metle. To je pokoukanicko. Tak uvidim,ale zatim jsem cetl vsude jen prekvapive kladne recenze. Tak snad nebudu zklamanej.
18. 10. 2017 18:48
Re: Renault opět těží s designu
taky mi jeden znamej tvrdil, ze ta jeho dyzlova fabie 1.4tdi jede lip nez ta moje 1.8tsi 118kw/250Nm. no, jednou me tim svez a dojem byl, ze to je skoro zavodak a když to při tom turbokopanci na chvilku zabralo, mel clovek opravdu pocit ze to tahne podstane vic, nez ten linearni zatah 1.8tsi. nikdy sem si ale nevsim, ze by me nekdy takova podobna fabie predjizdela, většinou za chvilku mizela ve zpetnym zrcatku ...
18. 10. 2017 22:11
Re: Renault opět těží s designu
Podobné tvrdenia má zmysel len ignorovať. V zamestnaní máme pár exotov čo si krochkajú blahom nad súcasným 1,4tdi >:D >:D . A to je fakt triesnivý motor (na súčasné pomery)
20. 10. 2017 08:58
Re: Renault opět těží s designu
Ja jsem jel vcera s Talisman Grandtour 1.6TCE 150 koni ve trech a prislo mi to uplne vpohode. Samozrejme nejsem zavodnik, radsi jezdim na pohodu, ale stacilo by mi to. 7-dvojspojka radila prijemne sametove, bez cukani (asi tim ze je v oleji), zda se mi lepsi nez DSG. Nezmatkovala nijak. Velice komfortni auto na 18" kolech. Otazka jestli by komnfort na pripadnych 19 (ktere se mi moc libi) moc neunesl.

Odhlucneni perfektni a ta akusticka pohodo oproti 4 valcovemu diesl motoru.

Koeleos jsem zavrhnul nakonec kvuli absenci benzinu. Diesl proste nechci a pri najezdu 20 tisic rocne se mi to nevyplati. Rozdil spotreby na penezence mesicne 500 korun neresim.
18. 10. 2017 17:07
Re: Renault opět těží s designu
Souhlas s Karlem, nejsilnější varianta působí o něco hůř než 2.0TDI 110kW v B8 Passatu.
Jediná přijatelná varianta je pro mě TCe200, ta jede opravdu příjemně.
Avatar - Ozzman
19. 10. 2017 08:16
Re: Renault opět těží s designu
Ne, v Talismanu ne, v Megane. Tak nechci soudit větší Talisman, na Megane mi to přišlo jako super motorizace.
18. 10. 2017 20:27
Zajímavá volba
Já když tohle auto viděl prvně, líbilo se mi. Říkal jsem si že by to mohl být celkem držák jako kdysi megan, scenic. Koukal jsem že se dá pořídit celkem výhodně no, za 300 s 2.0 ve velkym autobazaru. Potěšení s jízdy s tím bude lepší než se sedanem olítanym rapidem za stejný peníze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
18. 10. 2017 20:35
renolt
Myslim, ze z ponuky "SUV" od Rendlika sa jedna o najvydarenejsi model a konecne opravneneho zastupcu tejto kategorie. Ale nejako nevidim dovod, preco nekupit X-trail, ked bol naviac cenovo vyhodnejsi ako som nedavno pozeral. A pokial pride FL od Nissanu uz nebude ozaj co riesit.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
19. 10. 2017 10:44
Re: renolt
X-Trail by byl i moje volba , design i interier vč.zavazadelníku má Nissan lepší.
Navíc ten facelift už letos Nissan má za sebou :-)
19. 10. 2017 11:16
Re: renolt
Vyzkoušej sedačky a pohodlí. Třeba ty zadní nemají v této třídě konkurenci. U Renaultu obětovali variabilitu a možnost 7 sedaček ve prospěch pohodlí. Ta zadní sedadla jsou min o třídu lepší než v X-Trailu nebo Kodiaqu.
Avatar - Sumi2000
19. 10. 2017 20:43
Re: renolt
Hmm..i kdyby...vzadu vozím děti , občas i v sedačce..
Jde o rodinné auto..kolikrát vzadu pojede dospělý?
X-TRAIL je nejprodávanější SUV na světě , a je jasné proč.
Renault bude jen paběrkovat..jako obvykle.
I když to auto už konečně konkurence schopné je.
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2017 12:30
pekne
tu mi tento dizajn sedi viac ako na megane.. ta zavalitost aj tieto kukadla sa razom vynima inak ako na hatchi .... inak tych novych meganov vidim hodne malo u nas.. dovolim si tvrdit ze mazdy 3 vidim u nas ovela castejsie pritom vieme kde su v predajnosti v rebricku u nas mazdy a kde renaulty .. ale koleos ma fakt smrnc ... ten sa mi paci :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Beefcake
19. 10. 2017 16:35
Re: pekne
Dizajn a technika povedzme ok, ale ak jazdi ako pisu : "Už jen svižné rozjíždění či naopak prudké brzdění se vyznačuje nemalými náklony karoserie a v zatáčkách se při vyšších rychlostech děje to samé – auto působí těžkopádně a do obratných manévrů se mu prostě nechce." - to je jasne KO kriterium. Samozrejme to dufam kazdy pred kupou vyskusa,lebo niekomu to vadit nemusi. Aj preto som sa vykaslal kedysi na Outlander.
19. 10. 2017 16:53
Re: pekne
No s temy naklony a houpanim si nejsem tolik jistej, ale soudit Koleos zatim nemuzu. Ale mam projety vsechny Renaulty za poslednich 10 let, a marne vzpominam na houpavy auto, co se naklanelo do zatacek. Dokonce ani Espace mi neprisel rozevlatej. Ono uz dlouho neplati, ze Renault jsou mekka auta. Ale jak sam pises, neni nad osobni zkusenost. Zas na druhou stranu radeji mekci auto, nez tvrdou uskakanou kozu. Kor u auta typu SUV, ktera neni na zavodeni...
Avatar - Beefcake
21. 10. 2017 11:01
Re: pekne
" Renaulty za poslednich 10 let, a marne vzpominam na houpavy auto, co se naklanelo do zatacek" - toto je prave irelevantne, kedze ide o totalne ine auto.
I ked bezne SUV nie su primarne na "zavodenie", preco si neuzit trocha zabavy a nedat autu vyborny podvozok, ked to je mozne.
22. 10. 2017 10:03
Re: pekne
No totálně jiný auto bych neřekl. Nečekám, že tam bude tak velkej rozdíl oproti novýmu Espace nebo Talismanu. Přeci jen takový výkyvy v chování aut ze stejný rodiny nejsou asi moc očekávatelný. Ale nevím, třeba se fakt pletu.
Avatar - Floyd
19. 10. 2017 17:40
Parádní auto
Moc pěkně se na něj kouká, je to kolos jen co je říct.
Ondra Kroutil :yes: za fotky.
Rozbalit vlákno
0