Diskuse

Renault Mégane GrandCoupé Energy TCe 130 EDC – Nenechte se ošálit

16.1.2017

Krátce po představení karosářské verze kombi Grandtour přichází mégane s variantou GrandCoupé. Pod honosným názvem a atraktivními liniemi karoserie se však ukrývá čtyřdveřový sedan. Jde tak vlastně o nástupce modelu fluence.

 

  • 159 Reagovat !

    foto Zappa

    Zappa 16.01.  11:12

    Nová doba

    ďalší pekný Renault!
    • 99 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.01.  11:22

      « Re: Nová doba

      To sice ano, jen je škoda, že hezké tvary nejsou doplněny motorizacemi. Končit na 1,2 mi přijde jako nesmysl.
      • 102 Reagovat !

        foto lukas13

        lukas13 16.01.  11:29

        « Re: Re: Nová doba

        Končí (zatím) na 1.6 TCe 205Hp, pokud tedy nemyslíš konkrétně verzi s karoserií sedan. Každopádně silnější benzín chybí, dle velmi neoficiálních informací se s použitím 1.6 TCe ve slabší variantě a s možností manuálu počítá... Doufejme, protože benzín 150-160 hp by to sakra chtělo.
        • 31 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.01.  11:33

          « Re: Re: Re: Nová doba

          Přesně to mám na mysli ;-)
          • 23 Reagovat !

            foto lukas13

            lukas13 16.01.  12:10

            « Re: Re: Re: Nová doba

            Já Renault proklínám za absenci manuálu v GT. Pokud by manuál byl, nemusím zvažovat co budu za cca tři roky kupovat. ;-)
            • 52 Reagovat !

              foto brembo

              brembo 16.01.  15:01

              « Re: Re: Re: Re: Nová doba

              Mám s GT najeto cca 14 000 km a jen jsem se ujistil, že manuál už do auta nechci... Máš to vyzkoušený, nebo si jen myslíš, že to je na prd? Půjč si auto na víkend a uvidíš sám... :-)
              • 32 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 16.01.  15:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Kdyby tam ta volba byla a kdyby manuál stál třeba o 30+ míň, tak bych vzal manuál. Ale kdyby byl manuál za stejnou cenu, tak už bych přemýšlel... holt jsem zase od posledního výběru auta o pár let zestárl.
                • 20 Reagovat !

                  foto lukas13

                  lukas13 16.01.  16:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                  Já určitě jednou mít automat budu, ale to má ještě čas ;-)
              • 40 Reagovat !

                foto lukas13

                lukas13 16.01.  16:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Už něco malinko (fakt malinko) s renaulťáckým EDC mám, v Cliu RS Cup a u mě dobrý. Otázkou je dlouhodobější používání a názor druhého řidiče (tedy řidičky). Výhody automatu nepopírám, ale možnost volby je možnost volby. A já i manželka prostě chceme manuál protože rádi řadíme a automat je kompromis (a je to dražší a zvyšuje to servisní náklady apod.).

                Každopádně gratuluji ke krásnému autu a jeden dotaz - jak to máš teď se spotřebou? Ve 14 tkm už to bude zajeté... Zajímala by mě jak celková, tak na dálnici okolo rychlostního limitu...
                Jo a co olej, ubývá nebo je to v pořádku?
                • 10 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 16.01.  20:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                  Tak někdo považuje za kompromis spíš manuál ;-) , ale to, že možnost volby je nejlepší, s tím souhlasím.
                  • 10 Reagovat !

                    foto lukas13

                    lukas13 18.01.  12:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                    Jj, každému co jeho jest ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto brembo

                  brembo 17.01.  08:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                  Ahoj. No máme právě s manželkou oba automaty a jsme spokojeni. U EDC se akorát mění olej po 60 000 a to nebude snad stát 5000. U Opelu je převodovka bezúdržbová... Chtěl jsem olej vyměnit ale řekli mi, že by se musela půlit převodovka atd., tak jsem se na to vypek. Clio RS Trophy jsem jezdil na Redbullringu a za mne teda super. Hlavně to střílení do výfuku při přeřazování... :-) Jezdím s GT za cca 7,5 - 8 l na 100. NA dálnici kolem sedmi (140 km), mimo obce klidně kolem 6,5 a město za 8... Ale má to 1500 kg a 205 koní, tak co by člověk čekal. Předtím jsem měl Astru J ST 1,7 81 kW a ta jezdila za 7,6 nafty... ALe máš teda první ženskou co znám, co by nechtěla automat. Myslím, že po pár dnech třeba v Brně v provozu by mluvila jinak... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pepaj

                    Pepaj 21.01.  18:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                    Nejak se mi nezda ta avizovana spotreba 7L pri realnych 140km/hod . Vuz vazi 1,5tuny + nekolik osob a bagaz ve voze. Poprosim majitele/ridice teto specifikace o reakci...diky
                    • 00 Reagovat !

                      foto lukas13

                      lukas13 22.01.  11:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                      Astra s podobně výkonnou 1.6 turbo to v manuálu zvládá za 6.5... Takže proč ne?

                      Mimochodem, jak již píšu níže, má to logiku. Zatímco u malých objemů se turbo roztáčí kvůli každému kopečku, 1.6 jede při ustálené rychlosti většinou v "atmo" režimu.

                      Zatímco extrémní downsizing považuji za blbost (aneb tříválec 1.0 nikdy), oturbené 1.6 s výkonem kolem 200 hp mi dávají sakra smysl...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 23.01.  08:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                        Fakt GPS 140? To by byl úctyhodný výsledek...
                        • 00 Reagovat !

                          foto lukas13

                          lukas13 24.01.  15:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba


                          Prý fakt ;-)

                          Rozhodně se ji chystám projet.
                • 00 Reagovat !

                  foto brembo

                  brembo 17.01.  08:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                  ... jo a olej jsem měnil v 10 000, tak zatím nic nepozoruju... víš o nějakým problému se spotřebou? :-O
                  • 00 Reagovat !

                    foto lukas13

                    lukas13 18.01.  12:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                    Nevím, nechtěl jsem Tě děsit, promiň. ;-) Jen se to poměrně často u turbomotorů stává (Tsi, Peugeoťácký tříválec, ale i 1,2 TCe), jen jsem se chtěl zeptat.

                    Clio RS paráda a ano, to prásknutí do výfuku je boží ;-)

                    Díky za info o té spotřebě. Chápu, že auto nešetříš, o to víc je 7,5-8 super. A dálničních 7,0 je boží - 1,2 TCe 130 jede v mém autě v této rychlosti (většinou dávám tachometrových 140) lehce přes 7, v novém Meganu s těžšími převody pak lehce pod 7 (+/- 6,7). Takže na 205 Hp a automat úžasné, gratuluju ;-)

                    Ps.: Moje žena Brno zkoušet numusí, zná Prahu. Ale je velmi dobrý řidič a řízen si užívá a manuál vyžaduje (je v tom více nekompromisní než já). Víkend by mohl přesvědčit ;-)
        • 43 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 16.01.  11:34

          « Re: Re: Re: Nová doba

          Jo, ale vyvstává klasická otázka: kdo si ho koupí? K Renaultu se pro sportovní zážitky chodí k jedinému modelu a ten skutečně nemá karoserii typu sedan.
          • 31 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.01.  11:41

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            Výkonnější motor většího objemu je automaticky sportovní varianta?
            • 31 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 16.01.  12:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

              S ohledem na běžnou klientelu? Je to výkonná varianta, tedy už pro člověka, který to nemá jen jako přemisťovadlo. Jenže kolik procent kupců to u Renaultu tvoří? Už při představení Talismanu jasně řekli, že okrajové varianty prostě dělat nebudou, protože náklady na vývoj se nezaplatí.
              No a pak... stejně bys Renault nekoupil, tak proč kolem toho tak brečíš?
              • 31 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 16.01.  15:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Nevím, proč bych nemohl být klient Renaultu? Firemní auta točím po 2-4 letech.
          • 50 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.01.  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            Tak možná proto se Renault snaží zacílit i tam, kde nyní neměl moc co nabídnout. Pro východní trhy má sedan, který trochu přiostřil, snížil a v EU je to coupé, protože malé sedany netáhnou. Mne to jako problém nepřijde, naopak by nebylo od věci přiostřit právě tuhle verzi Megana :-)
          • 34 Reagovat !

            foto lukas13

            lukas13 16.01.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            Motorizaci 150-160 hp považuji v C segmentu za výkonové optimum s vyhovující rezervou. Ale pro sportovní zážitky? Těžko. Pro ty je určeno GT (otázkou je zda bude v sedanu) - v případě někoho, kdo auto chce denně používat a občas se pobavit - a nekompromisní RS, které teda v sedanu nebude (asi) určitě. Jen je vezmi čert za absenci manuálu ve sportovnějších verzích.

            Jinak 1.2 TCe jede po zajetí dobře a je to agilní motor a nesmírně kultivovaný motor. Jen by teda neměl tak žrát olej a spotřeba by mohla být nižší, vědomí že oturbená 1.6 v Astře (200 hp) umí jet mimo město, včetně dálnice, za méně, to na náladě nepřidá. Fyzika je prevít a ta 1.6 prostě to turbo nemusí roztáčet kvůli každému kopečku.
            • 00 Reagovat !

              foto Futurista

              Futurista 16.01.  16:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

              Tobě žere olej? Já teď po necelých třech letech poprvé sám dolejval asi litr. Jinak jen serviska na jaře s výměnou oleje. Takže po zkušenosti z práce, kde do TSI dolejvám cca 1 litr na 5 tisíc km, jsem nadmíru spokojenej. Mám najeto necelých 40 tisíc...
              • 00 Reagovat !

                foto lukas13

                lukas13 16.01.  17:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Ahoj,

                poslal jsem přes SZ.

                Obecně - žere, ale není to naštěstí nějak hrozné. Zaplaťbůh.

                Tenhle problém má spousta malých turbobenzínů, jen se o tom tak nějak taktně mlčí.
              • 00 Reagovat !

                foto Pepaj

                Pepaj 21.01.  18:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                @Furista: ..jen mala poznamka ..olej se meni 1 roce uzivani, pokud jezdis kratke popojizdky po meste mazivo zacina ztracet znacne sve vlastnosti jiz po 6500km .. za normalnich provoznich max tech 10tkm a vymenit, stoji to jen par korun.
                • 00 Reagovat !

                  foto Futurista

                  Futurista 21.01.  21:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                  Jasný, já to napsal blbě... Olej měním každej rok na servisce... Roční nájezd mám asi 15 tisíc. A teď po třech letech se mi poprvé stalo, že auto mi napsalo, že by si chtělo cucnout. :-)
      • 32 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.01.  12:13

        « Re: Re: Nová doba

        Tak, on Renault schválně mate názvem, megane gc je klasická masírka - jmenuje se a vypadá to jako větší a dražší auto, a je pod tím je jen levný sedan. Ano, od grandcoupe bys logicky čekal nějaké sportovní zaměření podpořené silným motorem, ale tohle je prostě nástupce fluence. Podle mého od Renaultu velmi dobrý marketingový tah, to auto se bude prodávat, tentokrát i bez Alberta. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.01.  12:18

          « Re: Re: Re: Nová doba

          Jestli to bude bez Alberta za volantem, neberu ho >:D . Už jsem si maloval jak mě bude někdo vozit ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.01.  12:23

          « Re: Re: Re: Nová doba

          Nástupce Fluence ve smyslu výroby v Turecku a (zatím?) omezenějších motorizací, podle článku už by to ale jinak měl být plnohodnotný Megane.
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 16.01.  13:42

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            Nástupce fluence ve smyslu masírky, tj. tvářím se jako něco, co nejsem, fluence - limuzína s Albertem, megane grandcoupe - čtyřdveřové sportovní kupé. ;-)

            A jak říkám, podle mého velmi dobrý marketingový tah od Renaultu.
            • 40 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.01.  14:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

              Jo, ale myslím, že GC je lepší auto než Fluence. Reklamy jsou reklamy, teď jsem viděl nějakou na i30, že prej nejlepší český liftback všech dob... až jsem si říkal, jestli jsem se nepřeslechl.
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.  16:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Cílovka je jasná >:D Já zas slyšel, že ix25 je kombik >:-[]
              • 20 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 16.01.  16:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Taky jsem čuměl, že hb i30 je nejlepší liftback. Vošický asi z té oktávky má pořádný mindrák.
              • 20 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  18:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

                Přesně, taky jsem nevěřil vlastním uším. Hyundai prostě dělá čest své ulhané reklamní pověsti! 8-s :no:
        • 10 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 16.01.  15:03

          « Re: Re: Re: Nová doba

          Tož ono to už je větší auto...bez debat...L=4.63m...OIII=4.66m... :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 17.01.  07:20

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            Délka Fluence je 4,622m, žádná změna, ale jinak ano, koncept octavie je podobný, na hb platformě postavit auto, které se může jevit jako střední třída. Sice jiné důvody než dojem "sportu" a "dražšího auta" jako u megane gc, ale principielně stejné. :-!
        • 21 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 16.01.  15:21

          « Re: Re: Re: Nová doba

          Za ten název pochval Poláky. Je to jejich práce a název GC bude jen na trzích, které patří pod Polsko.
          • 30 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.01.  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            To je síla...
            • 41 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 16.01.  16:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nová doba

              No stejně to bude pro všechny jen sedan, nic víc, nic míň. Ať si to ti Poláci nazvou jakkoliv. Navíc je to celkem trapné, nazívat sedan GrandCoupě :no:

              Co je na tom autě vlastně Grand? A co Coupé?
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 17.01.  07:23

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba

            Tak Poláci už řídí Frantíky, kdo by to byl řekl. >:D
            Každopádně to z hlediska marketingu na pochvalu je.
    • 60 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.01.  11:28

      « Nová doba

      Teď ho pravidelně vídám v Praze, v takové šedomodré... a je to hezké auto, (jako ostatní sedany) působí o půl třídy větším dojmem.
  • 30 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 16.01.  11:13

    Coupé...

    ...nevím co je špatného na označení sedan?! Jinak proti autu za ty peníze ani píp, chybí tedy objemnější motor pro ty, co nechtějí naftu, ale to jsme si u Renaultu už zvykli.
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.01.  11:20

      « Re: Coupé...

      Teoreticky je tu prostor pro úpravy typu Megane GT či MRS :-) Zajímavá alternativa k HB, hlavně, kdž zatím není 3dv verze, jako u minulých generací. Tohle auto si o to přímo říká :-)

      p.s. Coupe proto, aby si obhájili málo místa nad hlavou :D
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 16.01.  11:29

      « Re: Coupé...

      Protoze co neni "sport", nebo "cupe" to se neproda. Zeptej se u Lancie, nebo Roveru ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.01.  11:34

        « Re: Re: Coupé...

        Sportovnější varianta RR mě tak nerve při čtení za oči jako GrandCoupé u sedanu ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.01.  11:36

          « Re: Re: Re: Coupé...

          stejnou vytku pak clovek muze napasovat na vetsinu ctyrdverovych coupe dneska. GC od BMW pocinaje. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 16.01.  11:37

            « Re: Re: Re: Re: Coupé...

            To je aspon tvarově LB ;-) A 6er GC je s označením OK ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 16.01.  11:39

            « Re: Re: Re: Re: Coupé...

            To BMW je přece jen o kousek dál a navíc má vedle sebe i tu normální variantu 5er. Ale v principu jasně, CC i GC jsou jen marketingové názvy.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 16.01.  11:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Coupé...

              Za chvíli přijde Scenic Grancoupé sport >:D Bude to nástupce Avantimu, jako by v tom Renault neměl dostatek zkušeností >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 16.01.  11:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Coupé...

                Právě že už má dostatek zkušeností, tak nebude chtít sbírat další :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.01.  12:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Coupé...

                  Některé automobilky jsou nepoučitelné >:D Zvláště ty z Francie >:D Napadá mne aktuálně třeba Citroen >:D
        • 10 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 16.01.  13:55

          « Re: Re: Re: Coupé...

          Ja mel na mysli stary Rover - treba typ 75. Ten byl krasny, pohodlny a velmi komfortni, no nebyl ani trochu sportovni a na to dojel.
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.01.  11:35

      « Re: Coupé...

      Spatneho nic, ale netahne to tak jako coupe, coupe je dnes cool, za coupe muzes chtit vic, je to asi jako cpe "sport" uplne vsude. Uprimne, nekdy se divim, ze jeste nemame "Sportovni dvouzonovou klimu", "Sportovni tazne" nebo "coupe-bluetooth" (sparuje se jen kdyz nasednes prednima dverma).
      Jen blazen by si nepriplatil. :yes:

      Ad motorizace, taky bych si tam predstavoval neco vic, ale asi si vedi spocitat kolik by toho vic prodali a radeji to rovnou ani nenabidnou. Ty co chcou vic tak timhle jen odpoklonkuji jinam, ale kdo chce kam... :-)
    • 01 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 16.01.  20:18

      « Re: Coupé...

      No...přiznám se, že kdybych teď zase kupoval kombika, tak bych si s tou 1.2 TCe vystacil, teda pokud by to jezdilo jako má 1.6 dCi jen samozřejmě ne za 5, ale treba 6.5, tak výkon asi jo...musím vyzkoušet, v hb minulé generace ta 88kw byla pro me potreby tak akorát...jako potřeby spotrebaku...že pro zábavu stačí jeden jezkomet s 50 chciplimi poniky není debat >:D
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 16.01.  20:40

        « Re: Re: Coupé...

        Nj, ježkomet. To je legenda. >:-[]

        Já jsem dneska "kravil" s 69 kW a ručkou. Bože, bože, ten Arese mě dostal. ;-\ >:D
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 16.01.  20:45

          « Re: Re: Re: Coupé...

          Takže na sněhu se Svištěm? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 16.01.  22:32

          « Re: Re: Re: Coupé...

          U nás zatím sněhu tak nějak...no nic moc na blbnutí...až jsem dneska umyl Megana, ale třeba se zítra z práce zkusím někde stavit na zablbnuti, ale trumfnu te, jen 47 kw a 3 válce
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 17.01.  08:02

          « Re: Re: Re: Coupé...

          Celá polabská úžina je rozrytá...včera jsem nedával jako špaček ty syčáku! >:-[]
  • 51 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 16.01.  11:28

    Konecne...

    ...je tady - od dob prvni Laguny - zase opravdu pekny Renault! :-) :yes:
    • 22 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 16.01.  11:33

      « Re: Konecne...

      Těch pěkných bylo nebo je více.
      • 11 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 16.01.  13:57

        « Re: Re: Konecne...

        Jmenuj.
        Nemyslim, ze by Renault delal od te doby jen skareda auta, ale tak, jak se mnou prastila prvni Laguna, uz se mnou zadny jiny Renault nezamaval. Tohle Grndcoupe by to mozna mohlo zvladout, i kdyz uz jsem trochu otrlejsi :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.01.  14:47

          « Re: Re: Re: Konecne...

          Rozumím... v tom případě se ale nepřidám, na silnici jsem ho viděl a rozhodně to se mnou nepraštilo. Prostě další pohledné auto, ale zase to není nic, co by v běžném pražském mixu nějak vyčnívalo.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 16.01.  20:48

            « Re: Re: Re: Re: Konecne...

            Tak v pražským mixu mě nějak víc v poslední době posadilo "na pr.del" jenom tohle [odkaz] a Isetta na Rozvadovský spojce. To jsem fakt nevěřil vlastním očím. >:-[] Už jsem popatřil i C-HR, to jsem se nad sebou musel dlouho zamýšlet, protože mně se to snad i líbilo. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 16.01.  21:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

              Tak v pražském "mixu" je možné potkat lecos, já v pátek potkal na magistrále něco jako tohle:

              [odkaz]

              >:D :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.01.  21:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

              Viděl jsem teď Bentaygu, to bylo relativně působivé. Ošklivé, ale působivé. A SLS AMG... normálně bych tomu vytkl černá kola, ale tentokrát si to nechám od cesty.

              V C-HR jsem seděl shodou okolností dneska. Je to takové své... ale třeba se mi líbily sedačky a vůbec interiér je hezky udělaný. Ta zadní klika je srandovní... a vzadu to teda není nic pro klaustrofobiky.
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 16.01.  21:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

                Moc materiálu, málo oken a hodně futuristický tvary ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 16.01.  15:14

          « Re: Re: Re: Konecne...

          Clio IV (pominu praktickou stránku, která je proti Cliu III slabší), Twingo II (já ty kulaté oči prostě žeru), Mégane IV (kompletní řada), Talisman, minulý Espace (ten poslední hranatý, současný je fuj). Líbila se mi i Laguna III, ale jen lift, ne kombi. Záměrně pak mlčím o Méganu II, za ten bych to schytal, ale v pětidveřové verzi se mi ze všech aut líbil nejvíce.
          Naopak nezaujal Captur, Koleos, Kadjar (asi celkový odpor k SUV, ještě jsem nepotkal hezké současné SUVko). Zatím neposoudím současný Scénic, naživo jsem ho neviděl.
          Vše je otázkou vlastního pohledu na krásu, bohužel.
          • 01 Reagovat !

            foto kosmonaut

            kosmonaut 16.01.  22:00

            « Re: Re: Re: Re: Konecne...

            Za mě nejlépe třídveřový Mégane II a Laguna II kombi.
            Třetí generace těchto řad jsem seznal jako designově pomatené, čtvrtou (vlastně aktuální renaultí design) pak vidím jako naprosto nevkusně bonbónkoidní.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 17.01.  14:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

              Naopak si myslím, že se Renault konečně našel. Clio velmi dobré, Mégane perfektní, Talisman perfektní...jeden krásný model za druhým.
        • 11 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 16.01.  15:21

          « Re: Re: Re: Konecne...

          První Laguna byla opravdu moc sexy. Líbila se mě tak moc, že jsem v roce 1994 v Paříži zkoušel vyměnit přes Eurodrive objednanou leasingovou19tku za Lagunu s tím že doplatím rozdíl ale nepovedlo se...no 19tka nám nakonec posloužila moc dobře... ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.01.  11:35

      « Re: Konecne...

      To zase přeháníš, Megane II nebo třeba aktuální Clio jsou taky hezká auta...
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 16.01.  11:42

        « Re: Konecne...

        Ani Kadjar nebo Captur nejsou osklivky, resp. spis naopak (kdyz teda clovek nema problem s touhle tridou z principu). O HB meganu nemluve.
      • 11 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.01.  11:45

        « Re: Re: Konecne...

        Tak mne třeba hodně bere i Talisman, ten se povedl až na motorizace >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.01.  11:51

          « Re: Re: Re: Konecne...

          Talisman a Megane GC jsou si dost podobná auta... fajn, přiznávám, že když jsem tu poprvé viděl GC, tak jsem se šel juknout dozadu, že je to fakt Megane (protože jsem ho tu tak brzo nečekal, bylo to někdy koncem roku). Ale Megane stojí půlku... hm, asi vědí, proč do něj nedat tu 1.6TCe >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.01.  11:58

            « Re: Re: Re: Re: Konecne...

            Ještě jsem tu čest neměl, vypadá tedy mohutněji, než klasický Megane? To je celkem pozitivum, ale to Fluence vlastně také. Já měl zato čest s novou i30 >:D A stojím si za kopií Mazdy 3 i proporcemi dlouhého čumáku >:D
            • 20 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.01.  12:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

              Mohutněji ani ne, on Megane není vyloženě štíhlé auto :-) . Pokud jsi viděl třeba Focus v sedanu... taky máš pocit, že je to takové malé Mondeo. Tak nějak tak.

              Fluence jakž takž, ale tam bylo vidět, že je to trošku taková koza vysoká, ten čumák byl takový trošku zvláštní... tyhle negativní faktory tady nejsou.

              i30 a Mazda 3 mě překvapuješ, z fotek mi to nepřijde... tak uvidíme.
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.  12:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

                Fokus v sedanu ano, ale ještě bližší klon svého většího bratra jsem vždy viděl v Astře sedan vs Insignie.

                I30 maj u velkého Hyundaie u Jižní spojky, jak se jede na Běchovice, stojí tam šedomodrý, nepamatuji si, jak se ten dealer jmenuje.
        • 02 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.01.  11:59

          « Re: Re: Re: Konecne...

          Talisman vypadá dobře ve správné barvě a na velkých kolech, pak se ale "rozbije" při jízdě. Z hlediska komfortu mu sedí 17" kola, ale tam pak vyniknou (zvlášť ve světlé barvě) některé humpolácké jednotlivosti (náratníky vs. blatníky).
          Kombík v modré je pak v nejvyšší výbavě moc hezký kousek. :yes:
          • 11 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.01.  12:04

            « Re: Re: Re: Re: Konecne...

            Ano, na Talisman jedině modrá metla (taky jste si všimli, jak je v poslední době populární? Ale Renault ji v různých odstínech nasazoval jako vlajkovou barvu od Laguny a Megane II. generací), ale mne se líbí i sedan. Určitě potřebuje velká kola, jenže já nějak marně hledám mainstreaové auto střední třídy, které dnes ještě vypadá dobře na základní velikosti kol (byť hliníkových) a v každé barvě >:D
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.01.  12:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

              Do 17" včetně těch aut moc není. Štíhlejší ponton je výhodou, ani nebudu radši psát jaké auto to u mě splňuje, ať nejsem za nějakéhp "...fila" >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.01.  13:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konecne...

                Ty si určitě chtěl napsat i40 vid? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 17.01.  18:20

      « Re: Konecne...

      Ja v ňom hlavne z bočného pohľadu vidím odkaz na Lagunu II. Ale inak súhlas >:D
  • 23 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 16.01.  11:30

    Fešné auto,

    ale kufr ve tvaru tunelu je z praktického hlediska špatný. To už raději kombíka.
    • 23 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.01.  13:50

      « Re: Fešné auto,

      Auto je bohužel tvarem zavazadlového prostoru určeno pro 2 dospělé a max dítě navíc.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 16.01.  20:20

      « Re: Fešné auto,

      Jestli to nemá kufr tvaru sedanu proto, že to je sedan? Je to asi jako divit se rohlikovemu tvaru rohlíku
      • 00 Reagovat !

        foto Sumi2000

        Sumi2000 17.01.  16:35

        « Re: Re: Fešné auto,

        Je to sedan...auto pro dva.
        Víc lidí jezdí bez zavazadel leda po městě.
        Jinak je kombík či liftback jasná volba.
  • 43 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 16.01.  11:36

    Do sedana kočík?

    Pchá tu niekto do sedana kočík? Sedan som vždy bral ako reprezentatívne auto. Kto potrebuje veľký kufor, kúpi si predsa Grandtour.
    • 53 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 16.01.  11:39

      « Re: Do sedana kočík?

      Když kočár rozložíš, dostaneš ho tam. Mégane sedan je repre? ;-) Asi jako Octa >:D
      • 12 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.01.  11:41

        « Re: Re: Do sedana kočík?

        Do klubu Alfréde! Jedu na image, jdu si pro Fluence >:-[]
      • 50 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 16.01.  11:44

        « Re: Re: Do sedana kočík?

        Tedsisvotoreklvoe! s tou octou, takhle nekterym sahat na manazerksou stredni?! >:-[]
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.01.  11:54

          « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

          Sedan nižší střední funguje jako repre auto poměrně omezeně. A kočár bch do něj určo dostal >:D
        • 01 Reagovat !

          foto lukas13

          lukas13 16.01.  12:14

          « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

          >:-[] :yes:
    • 50 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 16.01.  11:46

      « Re: Do sedana kočík?

      A je to vazne takovy problem? Ja tuhle zkusenost zatim postradam, takze smrtelne vazne, je takovy problem dostat kocar do bezneho sedanu treba stredni tridy, rekneme 3er? Jasne, otvor neni jako u kombi nebo liftbacku, ale maly taky neni. Takze to vazne nelze, nebo to lze jen se clovek musi trosku vic posnazit a necpat to tam jako trouba?
      • 21 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 16.01.  11:53

        « Re: Re: Do sedana kočík?

        A veď jasné, len nejak potom nerozumiem, prečo sa v testoch sedanom vyčíta horší prístup do kufra. Je to jednoducho sedan, tak čo čakajú?
        • 61 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.01.  11:56

          « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

          Protože ve stejné třídě je Oktávka, ta je lift a proto má skvělý přístup do kufru... :-)
        • 22 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.01.  11:56

          « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

          Kupující s tím evidentně problém nemají.
          • 41 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 16.01.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

            Jak kde, jak v které třídě. V Evropě bych skoro řekl, že s tím kupující evidentně problém mají.
            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 16.01.  12:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

              Fr a vše na jih s tím problém nemá ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 16.01.  12:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                Francie? V absolutních číslech je tam podle mě sedanů naprosté minimum, v top 10 podle mě žádné sedany nenajdeš (resp. je tam 308, ta jako sedan myslím existuje, ale nevěřím na její velké prodeje ve Fr.).

                Itálie bude něco podobného, drtivá dominance malých aut, 500 na vícero způsobů, pak někde na konci první desítky Golf... možná se teď dostane někam výš Tipo.
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 16.01.  13:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                  Vzhledem k tomu, kolik tam člověk potká Fluence, CLA, v It Tipo a obecně sedany střední třídy (nejezdí tam zdaleka tolik kombíků), tak tam prostor bude ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.01.  13:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                    Taky už delší čas pozoruji, že kombiky jsou výsadou střední Evropy >:D Na jihu HB a když už střední třída, tak sedan.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 16.01.  13:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                    Schválně jsem mrkl na tu 308 sedan a ani se ve Francii neprodává (snad má být jen pro Čínu, ale nevím to jistě). Pokud by tam byl nějaký zázračný potenciál, tak si myslím, že by ji Peugeot nabídl. Teď jsem v Praze potkal novou 408 s ruskýma značkama... ale ani ta se ve Fr neprodává.

                    Fluence se myslím do francouzské top 10 taky nikdy nedostal, ale to už bych musel hledat.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 16.01.  13:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                  Z čísel tohle těžko posoudíš, protože nebývají po karosářských verzích. Dost se prodávají HB a tam může hrát roli délka. Proti kombíkům si sedany podle mne špatně nevedou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 16.01.  14:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                    Tohle jsou nejprodávanější auta ve Francii za 2016:
                    Clio, 208, 308, Captur, 2008, Sandero, C3, Megane, Picasso, Twingo, Polo, Kadjar, Duster, Golf, Yaris, Scenic, 3008, QQ, Fiesta, C4.
                    [odkaz]

                    Pokud se nepletu, tak v top 20 není jediné auto, které by se nabízelo jako sedan.

                    Jaký je poměr ve střední třídě, třeba u 508, to je jiná diskuse a přiznám se, že nevím. Ale v absolutních číslech...
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 17.01.  12:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                      Jasně, ale ta auta se prodávají i jako hatchbacky a jak jsem napsal, hatchbacky se prodávají dost. Jsou však také kratší (výhoda ve městě). A pak krátké sedany nebývají zrovna pohledné (řekl bych, že je dnešní nižší střední dlouhá dostatečně).

                      HB bych do tohoto netahal, protože jejich zavazadelníky nejsou zrovna zázračné a k porovnatelnému objemu nemusí mít sedan horší přístup.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 17.01.  13:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                        Teď mám pocit, že se nějak míjíme. Webpaja říkal, že se ve Francii prodávají sedany dobře, respektive že zákazníci evidentně nemají problém s koncepční nevýhodou sedanu ve formě horšího přístupu do kufru.

                        Já říkám, že zase tak dobře se neprodávají, a dokumentuju to tím, že do top 20 modelů se žádný sedan nedostal... a to ani jako součást jiného modelu, kde by to bylo posčítané za všechny karosářské varianty. Že místní výrobci sedany vesele ignorují, a to i v případě, že takové auto mají (308 sedan a jestli jsem správně pochopil, tak i Megane).

                        PS: ano, vím, je tu 301 a C-Elysée... ale to na věci IMO nic nemění.
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 17.01.  18:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                          A já říkám, že bych z toho vynechal HB, které nakonec mívají kufr relativně malý. Tuhle debatu jsem bral spíš jako sedan vs. kombi, které jsou si blíž vnějšími rozměry i rozměry kufru (po roletku) a rozdíl je hodně o přístupu do něj.
              • 00 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 16.01.  15:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                Snad proto se Mégane sedan ve Francii prodávat nebude. :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 16.01.  18:12

            « Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

            Však se jich taky u nás prodává minimum (těch sedanů nižší střední)... Pokud přesto nějaký čtyřdveřový model této kategorie více prorazí, jediným důvodem je jeho supernízká cena (viz. např. Fluence) :-O
            • 00 Reagovat !

              foto Mino21

              Mino21 16.01.  19:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

              Ono prostě hodně záleží na konkrétní zemi. Stačí vyjet třeba do Polska a člověk se až diví, kolik těch sedanů v nižší střední vlastně existuje. Polácí očividně s malým vstupem do kufru nemají sebemenší problém. Podobně jsem viděl docela dost sedanů i ve Slovinsku.
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 17.01.  15:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                Obecně jsou v Evropě sedany nižší střední (a menší) zcela okrajové, proto taky když už se zde nabízejí, tak mnohdy jen východní/střední Evropa (Mégane, Tiida, minulá Corolla...). V Polsku lze asi běžně potkat hlavně Astru v sedanu, která se u nich vyrábí.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mino21

                  Mino21 17.01.  15:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                  V Polsku jezdí sedany všeho. Není zřídkavé tam vidět třeba Civic v sedanu, jezdí tam dost Focusů, tebou zmíněné Astry a další.
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 17.01.  18:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                a čo už potom také Turecko, Ukrajina či Rusko ... sedanom zeme zasľúbené >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.01.  11:56

          « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

          Nejspíš proto, že je to tady špatné i optikou sedanu... díky krátké kapotce.
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 16.01.  18:17

            « Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

            Bohužel, superkrátké víko je u dnešních sedanů takřka pravidlem. Kolikrát si říkám, že po proporční stránce je to liftback jak vyšitý, jenom holt má to zadní okno pevné... :'-( :-O
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.01.  11:54

        « Re: Re: Do sedana kočík?

        Nemohu posoudit jak je to s kočárem, ale pár let jsem jezdil se sedany Seat Cordoba (475l), což byl vlastně B segment a pak VW Jetta (520l), C segment = jako tento Megane. Vždy byl nejvíce limitujícím faktorem vstupní otvr. To by odpadlo s rozložením, případně nějakým složeným sportovním kočárkem. Upřímě ale mohu říct, a to jako uživatel kombi (jak jen vždy tyto vozy preferuji), že s takovým kufrem se dá žít a jezdit nejen do klubu s řidičem, ale i s rodinou na dovolenou. Odvezl jsem vždy i 3-4 lidi na hory s lyžemi uvnitř (tunel - Jetta), či s položenou sedačkou převezl i rozměrnější předměty (snad i kolo se sundaným předním kolem a položenými sedačkami). Kombi je kombi, usnadní ti přístup, je to jednodušší, naloží o trochu více, ale s trochou rozvahy ti v zásadě v 90 % případech sedan poslouží velmi dobře :-)
        • 50 Reagovat !

          foto Odan

          Odan 16.01.  12:02

          « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

          S E46 sedan jezdíme ve čtyřech na hory úplně běžně. Stačí holkám přidělit tašku, kam se prostě musí vejít a zakázat jim brát s sebou půl koupelny a ložnici.
          S velkym kočárem to je horší, musí se pokaždý sundavat kolečka.
          • 31 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.01.  12:06

            « Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

            Myslim, že v některých případech je daleko jednodušší pořád montovat kolečka, než omezit děvče taškou, do které se musí vejít.... my ve 2 k moři narvem kufr u Mondea kombi a ještě se něco válí na sedačkách... čímž to rozhodně radši nechci na někoho házet >:-[]
            • 40 Reagovat !

              foto Odan

              Odan 16.01.  12:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

              Jo, dokud jsem měl kombíka, tak jsem taky musel rád na každej výlet stěhovat půl baráku >:-[] Teď mám jako daily auto s parodií na kufr (nějakých 150 litrů a úplně zhovadilej tvar a k tomu 17" rezerva) a i s politikou "žádný tašky do interiéru" se to zvládá taky. Ale těch řečí... 8-s
              • 10 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                150 l kufr? Mohl bys pro zajímavost prozradit, čím tedy teď denně jezdíš? ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Odan

                  Odan 16.01.  18:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                  2x GTV 916 (JTS a 3.2)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 17.01.  14:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                    :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: To vozíš i rezervu, nebo spoléháš na lepicí sadu?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Odan

                      Odan 17.01.  15:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                      Vozím celou rezervu (tu tenkou, 125mm) - jednou jsem na dálnici roztrhl celý kolo a od tý doby se lepicí sady bojím. I za cenu hůř využitelnýho kufru. :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 17.01.  14:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                    :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 16.01.  12:05

        « Re: Do sedana kočík?

        Není, ale samo záleží na typu kočárku. Kočárek staršího syna moje žena odvozila před lety v kufru E36 320ci, bez problému. ;-)

        Kolega nedávno odvezl v F30 sedan půl Ikea. Jasně, pračku do sedanu nenacpeš, ale většina nábytku apod. se dnes kupuje v rozloženém stavu a to jde většinou o délku ložné plochy.
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 16.01.  12:16

          « Re: Re: Do sedana kočík?

          Kočárek jsem vozil i ve fabii HB, dělá se z toho děsný drama ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 16.01.  12:21

          « Re: Re: Do sedana kočík?

          No ja se v 3er sveho casu prestehoval, sice bez nabytku, ale jinak jsem tam nacpal poctive veskery svuj i manzelcin movity majetek. Pravda, skladal jsem to tam 2 hodiny a nakonec v tom aute nezustal litr volneho mista v kufru ani na zadnich sedadlech. >:D Tak si nedovedu predstavit, ze by zrovna kocar byla az takova stopka.

          Dik (vsem co odepsali) za vyvraceni. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 16.01.  13:03

            « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

            Svého času jsem se nadvakrát přestěhoval v Peugeotu 206, ale to jsem jel na tankistu a jen levé zrcátko... Už nikdy v životě, příště si půjčím dodávku.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 16.01.  20:54

            « Re: Re: Re: Do sedana kočík?

            Pchh, to je prd. To já odvezu veškerý manželčin majetek i ve Swiftu. Myslím po rozvodu, samozřejmě. >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 16.01.  20:59

              « Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

              Mě by po rozvodu stačila koloběžka. Prej dostanu s sebou jen hypotéku. Zlatokopka jedna. >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 16.01.  21:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                Tak to mě pobavilo, ale asi bych dopadl podobně, jen bych odjel služebákem >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 16.01.  21:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                  Oblíbené a časté úsloví mé ženy je "hypotéka se ti do auta vejde", (asi bych i kytaru přihodil), takže autem taky můžu, ale koloběžkou bych to taky odvezl.
                  • 10 Reagovat !

                    foto ericn

                    ericn 16.01.  21:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do sedana kočík?

                    >:D >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 16.01.  21:59

          « Re: Re: Do sedana kočík?

          4 roky som mal 3er sedan, na lyze bezne 4clenna rodina na tyzden (tunel s vakom na lyze) absolutne bez problemov, len musis zene zakazit vziat polku kupelne a polku kuchyne. kociar (bugaboo) aj s vanickou absolutne bez problemov.
      • 10 Reagovat !

        foto Skipper

        Skipper 16.01.  13:26

        « Re: Re: Do sedana kočík?

        Osobní zkušenost, rovnou kočárek pro dvojčata (Easywalker duo). Původně jsem ho vozil v Mondeu liftback a tam to bylo s prstem v nose, plus několik cestovních taśek. Pak v sedanech E39 a E46. Prostorově se tam sice vlezl, ale aby jsi ho tam dostal, tak jsi musel odmontovat přední kolečka. Takže žádná tragédie, ale zrovna pohodlné to taky nebylo a občas i nějaká ta nadávka padla.
        Teď do Jaguáru bych asi narval maximálně malý sporťák. Vstupní otvor sice velký, ale objem kufru prakticky jen to, co je pod tím otvorem. Takže závisí od konkrétního auta.
        A na pračky jsou (nebo byli) tady kolegové s kombíky... Zdravím Romane!
    • 00 Reagovat !

      foto mariov8

      mariov8 16.01.  13:19

      « Re: Do sedana kočík?

      Ano, prečo nie. Niekto si trebárs kúpi (zaistí u zamestnávateľa) zámerne sedan, aby nemusel na víkend/dovolenku s rodinou ťahať celú domácnosť, "však to auto odvezie". A ty, ako *, do a z auta odnosíš... Kočík nemusí automaticky znamenať že potrebujem kombi. Apropó, 550L v sedane mne teda príde ako sakra veľký kufor!
    • 00 Reagovat !

      foto d-arrow

      d_arrow 16.01.  18:51

      « Re: Do sedana kočík?

      Do sedana kocik + tasky - ziadny problem, krasne to tam vojde (aj bez odmontovania koliesok, samozrejme treba si vediet vybrat aj spravny kocik). So sedanom fungujem 5 rokov, s dietatom rok, vsetko co som potreboval odviezt som odviezol (dokonca aj lyze nie su problem) - velke veci (chladnicka, pracka) donaskou. Tiez nechapem ten povyk okolo toho, naklad mi nehrka v interieri auta, nevetram interier ked veci vykladam alebo vyberam nieco z kufra, mokre veci mi nerobia vlhkost dnu, k tomu elegantny vzhlad a nespiniace sa zadne okno + lepsia aerodynamika. Stredoeuropska posadnutost kombikmi je pre mna troska nepochopitelna, akurat je benzinovych sedanov ako safranu, pretoze dizel kombik je modla typickeho zakaznika z nasich koncin.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 17.01.  18:27

      « Re: Do sedana kočík?

      ...alebo Grand Scenic,Espace či Kangoo >:D Aj do kombíka ten kočík treba zložiť >:D
  • 52 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 16.01.  12:02

    Cena začíná na 349000kč (Life)

    Ceny Megane GrandCoupé začínají na 349000k4, což je příjemné, navíc člověk dostane hodnotnější vůz, než např. Rapid liftback, kde tvrdý podvozek dá o sobě znát i na velmi dobré cestě natož na špatné. Když započítám lepší odhlučnění a širší interiér Megane, moc bych neváhal, co vybrat.
    S tím kočárkem je to jen vtip podle mě, každý se dá poskládat na plocho a pak vleze i do sedanu bez problémů :-)
    • 22 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.01.  13:53

      « Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

      Cena v testované výbavě: 637 900 Kč ...dost děsivé 8-s
      Za Renaulta v solidní výbavě!
      A lepší podvozek?
      Uniklo mi něco..snad dostal víceprvkovou nápravu?
      Těžko.
      • 20 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 16.01.  15:31

        « Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

        Co by jsi ještě chtěl. Na jiných trzích je dražší než Octávka.
        • 21 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 16.01.  18:04

          « Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

          Počkej, ty bys za tenhle sedan s motorem ze sekačky dal 637tis Kč? Jestli jo, tak se teším na recenzi na moje.auto.cz. Ta cena je dost úlet, tak o 100tis míň, aby se o tom dalo vůbec uvažovat ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 16.01.  18:29

            « Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

            Ale no tak! Chodíš sem už dost dlouho! Co Oktávka (byť s jiným motorem) za milion?
            Prostě auto s příplatky. Jinak to je pod 500t, v nejvyšší výbavě bez příplatků, s automatem, podle mě ok. Navíc, když přihlédneš k tomu, že Renault není Škoda a dává slevy.
            • 10 Reagovat !

              foto Futurista

              Futurista 16.01.  18:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

              Už se jim ty slevy taky moc nechtěj dávat. Zas na druhou stranu ta výbava v ceně je bohatá, co je tady v základu, to jinde připlácíš...
            • 10 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 16.01.  18:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

              Je mi jasné, že tohle auto se za tyhle peníze prodávat nebude. Jeho těžiště prodejů bude v ČR kolem 450k a to ještě možná. Megáne není Fluence, kde šlo především o cenu a hlavně atmo 1.6 s manuálem - to mělo svého Alberta, pardon hodnotu.

              1.2TCe ještě navíc s EDC díru do světa neudělá, automat jen zbytečně zvyšuje cenu tohoto "levného" sedanu.

              BTW jinak Škodovka nám dala slevu na OIII 8% jen jsme "vlezli do dveří" ;-) Ale je fakt, že už je to rok...

              Jinak sem Karle píšu tak od roku 2003-4 >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Futurista

                Futurista 16.01.  19:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                8% sleva u škodovky? To byla skladovka, ne?
                • 10 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 16.01.  19:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                  Nee normálně objednaná OIII 1.4TSi Style + extras ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Futurista

                    Futurista 16.01.  19:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                    Tak to klobouk dolů. ;-) A kusovej prodej nebo fleet?
                    • 00 Reagovat !

                      foto ericn

                      ericn 16.01.  19:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                      Ta OIII byla pro tchýni, takže soukromý prodej, žádný fleet ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Futurista

                        Futurista 16.01.  19:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                        OK, já mám teda se škodovkou naprosto opačnou zkušenost. Tak ať jezdí. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto ericn

                          ericn 16.01.  19:33

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                          Člověče, kupoval jsem nové 2 Octávky a 1 Peugeota za posledních 6 let a vždycky se mi povedlo uhádat dobrou cenu. Dokonce i u toho ojetého Peugeota od dealera jsem ho také dostal za cenu, co jsem chtěl ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto wakantanka

                            wakantanka 17.01.  18:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                            nechceš si z toho zjednávania cien urobiť živnosť? >:D myslím že záujem by bol veľký >:D
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 16.01.  19:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                Tak to sem chodíš dost dlouho :-)
                Což jsem ale sám na úvod řekl.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 16.01.  19:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                  Jo dlouho, ale oproti ostříleným matadorům mám jen páááár tisíc příspěvků za ty léta. Někdy totiž není co komentovat a je to spíš víc osobní hádka než k tématu ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 16.01.  20:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                    hm, koukám, že mám za dva roky dvojnásob příspěvků než ty za celou dobu, kurňa, to sem ukecanej :-| ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Futurista

                      Futurista 16.01.  20:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                      Jasny, uz me z tech 1,2 prechazej oci a bkbnu. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto ericn

                      ericn 16.01.  20:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

                      Jooo asi máš toho víc ke komentování >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 16.01.  18:34

            « Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

            Tak odečti 19 000,- za barvu, 26 000,- za kůži, 25 000,- za okno, 17 000 za 18 liťáky a pack design za 12 000,- a máš těch 100 000,- dole hned. A Arese si může ještě odečíst 4 000,- za automatickou ručku.
          • 20 Reagovat !

            foto Futurista

            Futurista 16.01.  18:38

            « Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

            A koupil by sis Octávku 1,0 TSI, tedy tříválec za 835 tisíc? [odkaz] To bych raději dal těch 635 za plně vybavenýho Megana se čtyřválcem, než tyhle peníze za tříválec. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 16.01.  18:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

              Ne já bych šel za tyhle peníze jinam a pro jiný typ auta a OIII po FL s 1.0TSI už vůbec ne >:D
          • 10 Reagovat !

            foto adamzprahy

            adamzprahy 16.01.  21:29

            « Re: Re: Re: Re: Cena začíná na 349000kč (Life)

            Kdyby přišel dřív jak měl, tak bych i dal za skoro přesně takového...no nakonec jsem skončil jinde, i když ne moc daleko :-)

            Jen bych nepřiplácel za kožené sedačky (-26, standardní kombinace koženka/látka mi přišla dobrá) a v testu započítali pack design 17 a 18 (-12).

            Za tu cenu mě lákala nabídka výbavy, automatu, velikosti a stylu. Octavia konkuruje akorát velikostí, případnou možností silnějšího motoru, ale to ještě více na úkor výbavy. Pak Mazda 3 sedan nebo Toyota Corolla. Jinak by člověk musel do kombíku a tam je nejblíž asi Astra. Hatchback už jsem nechtěl kvůli velikosti kufru.

            Uvidíme co prodeje, ale levnější varianty s atmo 1.6 Megane pořád má, takže Fluence tím nástupce pořád mít bude.
  • 12 Reagovat !

    foto Popenec

    Popenec 16.01.  12:18

    Ovládání rádia pod volantem

    Renault už nedává ovládání "za" volant? To je docela škoda, protože je to fakt velmi skvělá a návyková fičura.
  • 61 Reagovat !

    foto lukas13

    lukas13 16.01.  12:33

    Pěkný test


    Vzkaz pro autora testu - kdo jste a co jste udělal s panem Dusilem? ;-)

    A teď vážně - ano tohle byl Megane který jsem (již dvakrát) projížděl já. Pěkný test, dobře popisující plusy a mínusy vozu. A vynechaný popis "blbostí", které zde po mnoho let nemohli chybět v žádném testu Renaultu - mám na mysli obligátní "ovládání" tempomatu na středovém tunelu (což je ve skutečnosti pouze aktivace tempomatu/omezovače s tím, že po nastartování si to auto pamatuje - neznám jediného majitele, kterému by to vadilo), ovládání rádia pod volantem (kdo se naučí, nechce jinak) či ono obecné "neovládá se to jako německé auto = je to blbě/neergonomicky".

    Pokud by toto měl být nový trend jak psát na ACZ testy, jsem pro všemi deseti.

    Ps.: Nový Megane jsem jel právě s touto motorizací a s 1.6 Dci a benzínová verze se mi zdála jinak - tvrději a lépe - nastavená. Už chápu, díky za vysvětlení.

    Pps.: Ta ceníková cena testovaného kusu je děsivá, za cenu vyšší než kolik stojí GT v kombíku dle mého neprodejné. Otázka je co v reálu, neboť Renaut umí dávat velice zajímavé slevy právě na příplatkové výbavě.
    • 43 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 16.01.  13:55

      « Re: Pěkný test

      Neprodejné...souhlas.
      Cena v testované výbavě: 637 900 Kč !
      To by ta sleva musel být na 500 tis.
      Zlaté nové Tipo.
      • 14 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 16.01.  18:25

        « Re: Re: Pěkný test

        Přesně tak, už aby dávali i do Tipa sedan motor 1.4 T-Jet! :-) :yes: P.S. Předpokládám, že ty 3 palečky dolů mi dali místní Renaultisti, kteří se bojí, že by jim potom Tipo kazilo prodeje právě Méganu GrandCoupé! :)))
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 16.01.  20:45

      « Re: Pěkný test

      Test novináře neni zkušenost majitele, ty jsou pro ně více, mají bohužel nadpravdu pramenící z představy, že čím více aut stridas, tim lépe je ovladaji.
      • 00 Reagovat !

        foto lukas13

        lukas13 18.01.  13:00

        « Re: Re: Pěkný test

        Jen bych dodal - ti špatní novináři. Je fakt, že když si někdo, kdo je za testy placený, ani neotevře návod a hned kritizuje cokoli, co je "jinak", aniž by měl snahu se to naučit, je něco špatně.
    • 00 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 16.01.  23:52

      « Re: Pěkný test

      Na to, že dovybavená verze 1.2 TCE atakuje cenu GT, jsem narážel taky, ale zase GT nemá spoustu věcí a po dovybavení na stejnou nebo podobnou úroveň je dělí pořád docela hodně, když tak z hlavy počítám tak určitě 60 tisíc a víc (navi, panorama, metalíza, vyhřívané sedačky, el. brzda atd.). Varianta 1.2 TCE bude mít za 600 tisíc úplně všechno co si lze v mainstreamu přát, GT zase výkon a sportovní styl. Je to o prioritách, jako vždy :-)
      • 00 Reagovat !

        foto lukas13

        lukas13 18.01.  12:58

        « Re: Re: Pěkný test

        Souhlas a já bych volil to druhé ;-) Nebo, ještě lépe, připlatil těch 60. ;-)

        Je to jen můj osobní názor, ale auto v ceně přes 0,5 milionu bych chtěl živější než je TCe 130, který mimochodem mám ve svém autě (lehčeji zpřevodovaný, takže živější než v novém Meganu). Není to louda - ani náhodou - ale rozdíl mezi ním a 1,6 TCe v GT je propastný.
  • 23 Reagovat !

    foto steny007

    steny007 16.01.  13:27

    No,

    tak se tu objevuje Megane v další verzi, která je někde mezi relativně slušným kombikem (i tak lze vybrat lépe u konkurence) a 2+2 místným hatch failem (za plnou cenu Vám dáme jen třičtvrtě auta >:D ). Místa pro nohy jako v kombi, žel hlava trpí. Když k tomu připočtu nepraktický přístup do zavazadlového prostoru, tak tohle auto je jen pro ty, kteří musí mít, dnes již překonaný, sedan. :-)
  • 03 Reagovat !

    foto Skipper

    Skipper 16.01.  13:31

    Test

    Test fajn, líbí se. Proč ale tak trvat u automatu na podřazení dopředu, přeřazení dozadu? V jednom autě to mám přesné naopak a vyhovuje mi to.
    • 30 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 16.01.  17:19

      « Test

      Tuhle logiku řazení mají všechny sekvence - mít řazení nahoru od sebe nedává smysl :-)
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 16.01.  20:59

      « Re: Test

      Pokud nejsou pádla, s podřazováním dozadu mám problém. Nevím jestli je to logičtější, ale podřazování dopředu můj mozek bere jako samozřejmost a když je to obráceně, protestuje. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 17.01.  18:39

      « Re: Test

      ... lebo všetci rallysti to tak majú >:D >:D >:D
  • 12 Reagovat !

    foto 3xplor3r

    3xplor3r 16.01.  13:41

    liftback

    velka skoda, ze to nie je vo verzii liftback. v podstate jedine dva liftbacky v nizsej strednej su Octavia a Rapid. a napriek vsetkym skoda hejterom treba uznat, ze to pridava prakticnost pri zachovani elegantnej siluety.

    viete o inom LB v tejto triede? pripadne dovod, preco ina znacka tuto koncepciu karoserie nerobi?

    v tomto je octavia bez konkurencie a vdaka tomu je podla mna tak oblubena-o pol triedy natiahnute auto s velkym kufrom. nech si vravi kto chce co chce o vozeni vzduchu, pristup do kufra a jeho objem je skratka plus akonahle niekto funguje v pare ci ma rodinu. pritom sedanov v C segmente je habadej: cruze, jetta, a3, astra, focus, elantra, fluence, tipo, donedavna aj c4, c-elysee, 301, civic, mazda 3 atd atd...a zas v strednej triede je bezne robit variantu aj sedan aj lift + kombi (insignia, mondeo, mazda 6, avensis, s prizmurenim oka aj superb atd)...
    • 20 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 16.01.  15:24

      « Re: liftback

      Mícháš trošku segmentově jablka a hrušky, mícháš různé roky a generace... Cruze, Elantra se už nedělají. Tipo, elysee a 301 jsou sedany z malých aut.
      Liftback má jednu zásadní a jednu menší nevýhodu. Ta zásadní: značně snížená odolnost karoserie vůči krutu, kterou způsobí právě ten obří výřez pro víko. Je to horší i než u kombi či hatchbacku. Ta menší: když otevřeš zadní víko, vyvětrá se ti všechen teplý/chladný vzduch z auta během tři sekund. To zase u kombi ani hatche tak kritické není. Další detaily jako opticky těžký zadek liftbacků nebo zbytečnost tak objemného kufru, kam stejně dám jen to, co do sedanu, pomíjím.
      Sedan obecně má nejlepší tuhost karoserie.
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 16.01.  16:59

        « Re: Re: liftback

        Ta zásadní chyba (tuhost) bude trápit jen velmi nezásadní počet majitelů. Sedany jsou většinou hezčí, než liftbacky, ale i pro mě je praktičnost zásadní a u sedanu (alespoň momentálně) nevyhovující.
        Jinak se ale tohle auto hodně povedlo, pro mě spolu s Talismanem kombi nejhezčí aktuální Renault, snad přibude i 1,6TCe.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 17.01.  15:10

          « Re: Re: Re: liftback

          "Sedany jsou většinou hezčí, než liftbacky" - pravidlem to nicméně není, třeba u minulého Mondea, Mazdy 6 nebo poslední Vectry byl pro mě jasnou volbou z hlediska designu lift.
          • 00 Reagovat !

            foto Mino21

            Mino21 17.01.  15:38

            « Re: Re: Re: Re: liftback

            Pro mě taky, nepamatuju si auto, které by mělo hezčí sedan než liftback, snad akorát Primera P10. Pokud totiž existuje auto v obou těchto variantách, bývá sedan často násilně useknutý (zadní okno končí až příliš brzo, aby se odlišil), zatímco design liftbacku více plyne.
      • 10 Reagovat !

        foto 3xplor3r

        3xplor3r 16.01.  17:49

        « Re: Re: liftback

        ale kdeze, nemiesam. octavia ma uz tretiu generaciu. ani v jednej generacii nemala ina znacka LB v danom segmente (mozno este tak astra g). takze roky a generacie nehraju rolu. to co pisem platilo prvej, druhej aj tretej generacii.

        torzna tuhost: nezda sa mi to ako problem, pokial viem, Octa nepouziva ziadne extra riesenie tuhosti kvoli koncepcii. myslim tym ziadne konstrukcne ci ekonomicky drahe ci inak vynimocne riesenie. tzn ze nie je problem v konstrukcii. s tym suvisi aj to, preco som spomenul strednu triedu. tie auta maju skelet karoserie vacsi o par percent a aj tam je pre automobilku financne vynosne robit aj LB popri sedane. prave kvoli tomu som ich spomenul.

        ostava dizajn, zbytocnost kufra a vyvetranie interieru.
        dizajn je subjektivny a riesitelny v ramci celeho auta (kuk na octaviu, posobi vyvazene, detto auta o triedu vyssie).
        zbytocnost kufra: aj tento sedan ma 550L v kufri, s velkostou to nesuvisi, s pristupom uz ano-LB ho ma lepsi. zbytocnost kufra je subjektivna.
        vyvetranie interieru: jedina vec, ktora by mohla vadit, vychadza ale z koncepcie a je to vlastnost. ako som spomenul vyssie, pokial to je zvladnutelne v inych autach (mondeo, insignia atd) nevidim v tom problem o triedu nizsie...
        • 20 Reagovat !

          foto Horst-Fuchs

          Horst Fuchs 16.01.  18:52

          « Re: Re: Re: liftback

          Přidej ještě hlučnost, v liftbackové oktávce člověk neustále poslouchá hučení kol a občasné souhlasné bouchání nápravy. Sedan je z principu tišší auto.
          Když to shrnu - jednou za rok by člověk potřeboval liftback, ve zbývající dny si užívá elegantního vzhledu, tichosti, tuhosti karosérie a vyhřátého nebo vychlazeného interiéru.
          Pokud mám malé děti a vozím kočárek, je logické volba kombík nebo MPV.
          • 11 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

            T.E.S.L.A už na ACZ serie 16.01.  19:12

            « Re: Re: Re: Re: liftback

            Škodovky sú celkovo akusticky nie veľmi príjemné autá. Karosérie sú dosť tuhé, ale zle odvetrané a akusticky nepríliš riešené - hluk v interiéri je pri prejazde nerovností dunivý, a skús otvoriť okno pri trochu vyššej rýchlosti, to hučanie je neznesiteľné. Zaujímavé je, že pri autách iných značiek som tento neduh v tak výraznej miere nezaznamenal. Tiež sú niektoré modely hlučné, hluk spôsobujú otvorené okná a pri vyššej rýchlosti hoci nevhodne tvarované späťáky, ale frekvencia toho hluku nikdy nebola taká, aby mi od neho zaľahlo v ušiach ako v Škode...
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 16.01.  19:17

          « Re: Re: Re: liftback

          Ty generace jsem myslel tím, že mícháš auta prodávaná i neprodávaná. Auta nová i už dávno zmizelá z našeho trhu.
          Tobě se to možná nezdá, ale problém to je. Tuhost se pak musí řešit jinak, když chybí příčné výztuhy v místě výklopné stěny (nahoře a uprostřed). Problém je to u všech velikostí, Superb II tím trpěl přímo neskutečně.
          Ano, vnímání designu je subjektivní, pro mě je Octavia ve všech generacích ošklivá a tlustá na zadek. To samé i se vším ostatním.
          Ty ses zkrátka upnul na liftback jako záchranu světa, i kdybych měl tisíc podložených argumentů, stejně ti to nevyvrátím.
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 16.01.  19:46

        « Re: Re: liftback

        Prečo myslíš,že sa už Elantra a Cruze nerobí ? To že sa nevozí do Čiech je pravda,ale určite sa robia.O Elantre môžem dať däkaz ľahko.
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 16.01.  22:03

          « Re: Re: Re: liftback

          OK, měl jsem napsat, že se u nás už neprodávají.
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 17.01.  15:08

        « Re: liftback

        Resp. Elantra se dělá, ale jak jsem nedávno zjistil, ne pro CZ trh.
  • 11 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 16.01.  15:57

    šílená doba

    relativně velký sedan (pobere 4 lidi), za bratru půl mega s nahoněnou jednadvojkou. kam ten svět spěje. ta 1.4 TCe mi tam prostě chybí.
    • 10 Reagovat !

      foto Futurista

      Futurista 16.01.  16:33

      « Re: šílená doba

      Nemůže ti chybět. Ta 1,4TCe měla 96kw a 190 nebo 195 Nm. Místo ní Renault nabídl 1,2TCe 97kW s 205 Nm... Moje osobní zkušenost (1,4 GScenic 2010 a 1,2 Megane Grandtour 2014) je taková, že ta 1,2 je živější, tišší a úspornější. Jakou roli hraje velikost auta, to je samozřejmě otázka. Ale po tý 1,4 se mi nestejská...
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 16.01.  16:57

        « Re: Re: šílená doba

        Vidíš to. Papírově měla ta 1.4 TCe ve GS větší zrychlení na 100 než dnešní 1.2 TCe v Méganu. Asi se něco změnilo v měření. Poslední dobou je Renault v hodnotách zrychlení hodně konzervativní. Asi to měří v Eco režimu.
        • 00 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 16.01.  23:56

          « Re: Re: Re: šílená doba

          Ty udávané údaje u Renaultu aktuálně vypadají fakt divně. Ještě divnější je, že Kadjar 1.2 TCE má udávané hodnoty (zrychlení, maximálka) lepší než Mégane. Při běžné jízdě je to ale zhruba stejné, ve sportovním módu subjektivně lepší Megane, ale s Meganem jsem jel jen běžnou předváděčku, tak nemůžu uplně relevantně soudit.
  • 01 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 16.01.  16:28

    Laguna 2

    Vypadá to jak facelift Laguny 2, což je samozřejmě pochvala, Laguna se mi vždycky líbila, ale vlastnit bych to asi nechtěl.
  • 10 Reagovat !

    foto sir

    sir 16.01.  16:53

    ehm...opet hrajici cisla :)

    ...opravdu je 6 mm velky rozdil co se tyce interieru? a nebo tam mate zase chybu?

    ".. celková výška GradCoupé činí pouhých 1443 mm, naproti tomu grandtour je vysoký 1449 mm..."

    urcite z toho duvodu problem nebude >:D

  • 23 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 16.01.  18:31

    Pěkné auto, ale...

    Tak tento kompaktní sedánek se Renaultu designově hodně povedl, ovšem nedostatečný prostor pro hlavu zadních cestujících je hodně velké mínus... Ještě daleko horší je ale fakt, že nabídka jeho benzinové motorizace končí na 1,2 l a celé to doráží fakt, že u něj navíc není k mání ani manuální převodovka! Nepochopitelné, neomluvitelné a navíc ta cena... :-O :'-( :-( :no:
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 16.01.  18:39

      « Re: Pěkné auto, ale...

      Radši koukni na svýho oblíbenýho Leona, s 1,0TSI automat (podobná konfigurace) začíná na 517tis. A to není nejvyšší výbava, a to jsem nepřidal žádný příplatek.
      • 24 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 16.01.  18:50

        « Re: Re: Pěkné auto, ale...

        Proč bych se na to koukal. Leona už mám, kombíka a se čtyřválcem a 6st. manuálem. A za super cenu. Kdo na to jde od lesa, u dealera vybojuje velmi slušnou slevičku. ;-)
        Pokud bys snad chtěl srovnávat nabídku motorizací nového Mégana a Leona, tak v tomto směru mu ten Francouz nesahá ani po ventilky! :-!
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 16.01.  19:19

          « Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

          Jo, jedna věc je nabídka, druhá věc silniční realita...
        • 01 Reagovat !

          foto Futurista

          Futurista 16.01.  19:19

          « Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

          V čem vidíš ten obrovskej rozdíl? Megane má 1,2 SCi 115, 1,2 TCe 100 a 130, 1,6 TCe 200, a zatím v RS dvoulitr TCe. V naftě má 1,5 a 1,6 dCi od 90 do 165 k. Co má Leon navíc? Megane nemá přímou konkurenci jen k 1,4TSI a k tříválci 1,0TSI... U druhého naštěstí. Možná by neškodilo se víc rozhlídnout.
          • 00 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 16.01.  19:58

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            1,6SCi 115k si asi mal na mysli. ;-)
          • 13 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 16.01.  20:12

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            No, "víc rozhlídnout" by si se asi měl ty. Zkus si prostě nastudovat nabídku řady Leon. Trochu ti napovím: kromě 5dv. hatchbacku a kombíku i 3dv. verze, dále kombi s pohonem 4x4 (vč. oplastovaného X-Perience), manuální převodovka možná ke všem motorům (k těm silnějším ale i DSG), nabídka benzinových motorů až do objemu 2 l, sportovní verze Cupra ve všech 3 karosářských verzích, verze na zemní plyn.. Stačí? :-)
            • 01 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 16.01.  20:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

              Arese, Arese..... "Pokud bys snad chtěl srovnávat nabídku MOTORIZACÍ nového Mégana a Leona"
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  20:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                No o motorizacích snad v mém příspěvku mluvím taky, ne? ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 16.01.  20:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  Jo, okrajově ;-)
                  V dieselu se Renault nabídkou moc nechytá, v benzínu (s předpokladem pokračování Megane RS) nevidím problém. Nějaký motorový "nesahání po ventilek" zas tak moc nevidím.
              • 33 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 16.01.  21:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                Nejsem Arese, ale konstatuji: má ten rendlík motor TDI? Má 4x4? :-!

                A hlavně: když člověl někam přijede v Seatu, tak není za blba. ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 16.01.  21:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                Pokud vezmu jen motory, tak je tam myslím:

                Leon:
                1.2TSI 63kW
                1.2TSI 81kW
                1.0TSI 85kW
                1.4TGI 81kW
                1.4TSI 92kW
                1.4TSI 110kW
                1.8TSI 132kW
                2.0TSI 221kW
                1.6TDI 85kW
                2.0TDI 110kW
                2.0TDI 135kW

                Megane
                1.6SCe 85kW
                1.2TCe 74kW
                1.2TCe 96kW
                1.6TCe 150kW
                1.5dCi 66kW
                1.5dCi 81kW
                1.6dCi 96kW
                1.6dCi 118kW
                • 22 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 16.01.  21:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  Díky, myslím, že ten seznam u obou aut je dostatečně vypovídající. A to jsi k té nabídce Leonu ještě bohužel nepřidal nabídku převodovek a verzí 4x4! :-)
                • 21 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 16.01.  22:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  "Nesahá po ventilky" tam nevidím. I přes naftovou slabotu, a při předpokladu Meganu GT, protože Leon už tu máme pár let, Megane je úplně nový a snad může dostat trochu času na náběh všech verzí. I tak nemůže dosáhnout šíře verzí Volksvagenu, ale je to "nesahá po ventilky"?
                  Je to trochu slovíčkaření.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 17.01.  08:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                    Já to nehodnotím, jen konstatuju. Osobně mi tam nejvíc chybí ten střed nabídky... ale na druhou stranu, za ty ceny bych se spokojil s GT a překousl automat, žádný stres. Už víckrát jsem tu psal, že nabídka u Megana mi přijde ok a spíš ukazuje, že něco chybí u Talismana.
                • 11 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 16.01.  22:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  To je super... dvě motorizace se přímo překrývají, jedna motorizace kolem 90 kW je tam vcelku navíc. Takže jediný bonus oproti Méganu je tam 2.0 TSI...
                  Jo, fakt výhra.
                  • 11 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 16.01.  22:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                    A co možnost zkombinovat i nejsilnější benzinové motory s manuální převodovkou? Co verze 4x4? Co verze na zemní plyn? Co víceprvková zadní náprava u silnějších motorizací a čtyřkolek? Toto fakt neokecáš, sorry. :-)
                    • 21 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 16.01.  22:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                      Mám sice jen Megana, ale stejně mám větší péro ;-) >:-[] ...teda brko jsem chtěl říct >:D
                    • 22 Reagovat !

                      foto idam-i

                      idam.i 16.01.  23:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                      Až sa divím,že vyrábajú aj iné autá ako Seat Leon.Však pokryje celé spektrum.
                      Ozaj a atmosféru pre dôchodcom máte? Renault má. >:D
                      • 11 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 16.01.  23:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                        Pro ně mají trivalce... >:-[] velmi často vidím ale důchodce v Capturu, to jsou ti mladí aktivní v crossoveru >:D
                        • 10 Reagovat !

                          foto idam-i

                          idam.i 16.01.  23:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                          To je možné,ale 0,9TCe s 3valcom je to dosť desivé.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 16.01.  23:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                        No, když dojdou protiargumenty, nakonec vždy následují posměšky, "péra" a "důchodci", však to známe! >:D
                        • 01 Reagovat !

                          foto idam-i

                          idam.i 16.01.  23:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                          Péra neriešim a dôchodcom som určite nemyslel posmešne.V podstate som jeden z nich,čo ešte rád radím a občas popreháńam rafičku po otáčkomery.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Arese

                            Arese 17.01.  00:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                            Tak to tě ctí! :-) :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 17.01.  08:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  Leonu hrajou (aktualne a jen docasne) do kare dve veci:
                  1) je to uz plne etablovany model, vlastne uz pomalu na vymenu => jeho nabidka motorizaci je uz kompletni, kde u megane se objevi minimalne jeste RS motorizace
                  2) Leon ma ted nesmyslne sirokou nabidku benzinu, docasne, protoze postupny odchod 1.2tsi a postupny prichod 1.0tsi, jinak neni jediny duvod aby vedle sebe dlouhodobe existoval 1.2TSI 81kW a 1.0TSI 85kW.

                  Takze jednu z nich si v klidu vyhledove muzeme skrtnout a vysledne score pak je:
                  Benzin
                  Leon 7 vs. Megane 4(+1)
                  Diesel
                  Leon 3 vs. Megane 4

                  Rozdil jedine motorizace navic v prospech leonu. Zadne velke drama. Drama z toho dela az to ze u leonu jde koupit temer vse se vsim a vsude a u Meganu mi vnuti to, nebo pro mou karoserii/motor nenabidnou tamto... Jen to je problem meganu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ada-je-zase-tady

                    Ada je zase tady 21.01.  15:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                    Ano, u Seatu je zbytečně široký výběr zážehových a zbytečně úzký výběr vznětových motorů.

                    A problém rendlíku Megere je mnohem širší, než problém motorů... :no:
            • 30 Reagovat !

              foto Futurista

              Futurista 16.01.  21:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

              Psal jsi o motorech... Takze klidek. A ejhle. Ventilky vystrelily.
              • 11 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  21:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                No tak pokud ani k té dvanáctistovce nenabízí manuální převodovku, tak to sorry, ale to mi jako dostačující nabídka fakt nepřipadá. (Samozřejmě myslím sedan Grand Coupé). A asi nejsem sám! ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto idam-i

                  idam.i 16.01.  23:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  Pravdou je,že keby bola k 1,2TCe manuálna prevodovka,tak silno uvažujem.No keďže nebola a 5kval je málo,ostal som pri kórejcovi. ;-) V podstate priama konkurencia.
                  [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 17.01.  12:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                  Otázkou je, koľko ľudí o manuálnu prevodovku stojí...Predpokladám, že si renault spravil prieskum skôr ako pusti model do predaja v tej podobe ako to vidíme.
              • 01 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  22:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                Ani bych neřekl. >:D
          • 01 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 17.01.  10:17

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            Zatim je vrcholna motorizace pro běžny Megan 1.2TCE. Nevim proč zde pišeš o sportovnějšich jinak laděnych modelech, navic u verze GT pouze ve spojeni s automatem.
        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 16.01.  19:51

          « Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

          Hm, právě jsi výborně vysvětlil, proč je tenhle Megane drahý! Protože jsi na Leona dostal slevu, a protože může mít i silnější motor. :yes: :yes: :yes:
          • 02 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 16.01.  22:31

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            Hele, nad tou cenou testovaného auta jsem se tady nepozastavoval zdaleka jen já, takže brzdi! ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 16.01.  22:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

              To pozastavování nad vybavenými verzemi je tu pravidelné, a je hloupé. Nejen od tebe. Výbavu nedá nikdo zadarmo. Pokud mě paměť neklame, byla tu octa 1,0TSI za 800.
              Vybavený Megane 1,2 96kw s automatem a výbavou přes 600 - to umí v této třídě skoro každý.
              • 00 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 17.01.  08:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 17.01.  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

              Brzdi ty, nikto ti nekáže kupovať najvyššiu výbavu doplnenú o všetky možné aj nemožné príplatky. To sa týka drtivej väčšiny testovaných modelov ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 16.01.  20:01

          « Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

          Asi proto si i ten Španěl doma koupí raději Renaulta než SEAT. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 16.01.  20:16

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            To je zase dané šířkou modelového portfolia... Leon je první a Ibiza druhá, ale dokud se nezačne pořádně prodávat Ateca...
            • 12 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 16.01.  21:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

              Koncem roku (listopad, prosinec) už byl Mégane před Leonem. Taky Clio se dostalo před Ibizu. To by se Škodovce u nás nestalo.
              • 21 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  21:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                Současná Ibiza už je přece jen dost stará. Počkej až letos příjde nová generace, to bude fičák! A až v Kvasinách konečně budou schopni vyrábět dost Atec, tak to bude taky nářez! :-)
          • 22 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 16.01.  20:40

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            Jasně, ze 165 000 loni prodaných Leonů se více než 100 000 prodalo v Německu,na nejnáročnějším automobilovém trhu na světě. To rozhodně není špatná vizitka... :-)
            • 12 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 16.01.  20:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

              Na tom nejnáročnějším trhu se prodává jen proto, že to je jejich VW. Jen trošku levnější.
              • 32 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 16.01.  21:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

                A co jako? Já se tedy vůbec nestydím za to, že moje auto má střeva VW, právě naopak! Kombinace špičkového německého engineeringu a emocionálního jižanského designu mi příjde jako zcela logická, ba ideální! :-) :yes:
          • 12 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 16.01.  20:43

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

            Frantíkům se ve Španělsku celkem daří, i Peugeot se tam slušně prodává ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Gvick2

      Gvick2 17.01.  01:37

      « Re: Pěkné auto, ale...

      Jj, vrchol nabídky GrandCoupe nestíhá ani základní tříválcový chrchel 1.0 TSI v Leonu, to si Albert od pána pěkně slízne.
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 17.01.  09:32

        « Re: Re: Pěkné auto, ale...

        Nicméně zrychlení naměřené lepší než papírové... Hamuna by měl radost :-)
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 17.01.  10:21

          « Re: Re: Re: Pěkné auto, ale...

          Tahle stranka je o ničem, nejde o nějake jejich měřeni a buh vi odkud si ty čisla cucaji.
  • 26 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 16.01.  21:11

    Auto CZ platí rendlík

    a tak musí představovat ty hnusné a nekvalitní křápy. Megere GrCám >:D
    • 43 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 16.01.  22:41

      « Re: Auto CZ platí rendlík

      A tobě za to nikdo ne a ne dát korunu, co? Smutný příběh, tolik práce a nic z toho
      • 23 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 17.01.  09:04

        « Re: Re: Auto CZ platí rendlík

        Pro společnost jsi to, s čím jezdíš. :-!
        • 21 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 17.01.  09:08

          « Re: Re: Re: Auto CZ platí rendlík

          Pravda je, že ty máš trojnásobek diamantů, co jezdci Renaultu, ti ho ale zase mají větší (ten diamant). ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 17.01.  12:43

          « Re: Re: Re: Auto CZ platí rendlík

          Ještě, že žiju v civilizované společnosti. Ta takové nesmysly neřeší.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 17.01.  23:14

          « Re: Re: Re: Auto CZ platí rendlík

          Jezdím dvěmi okřídlenými šípy a jedním diamantem. díky :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 18.01.  09:54

            « Re: Re: Re: Re: Auto CZ platí rendlík

            Chtěl jsi snad napsat jednou károu, ne? Nejsme Angličané. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto bulldog

    bulldog 17.01.  21:56

    Vzhled a motory

    Tak zvenku vypadá fakt skvěle, ale interiér už se mi tolik nelíbí, stejně jako motory, 1.2 bych nechtěl, chtělo by to něco objemnějšího :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Sobotkova japonská mise startuje. Z premiérů tam byl naposled Paroubek

Sobotkova japonská mise startuje. Z premiérů tam byl…

Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) zamířil do Japonska. Jako první premiér od Jiřího Paroubka, který tam byl v roce…

Evu zavřel do sklepa a na chleba jí natíral sperma: Polský Fritzl dostal 25 let

Evu zavřel do sklepa a na chleba jí natíral sperma:…

Dva roky strávila uvězněná ve sklepě vlastního domu, kde ji její muž mučil, znásilňoval a bil. Mariusz své…

 

iSport.cz

Čeští in-line hokejisté padli s Finy na nájezdy, Petružálek zazářil hattrickem

Čeští in-line hokejisté padli s Finy na nájezdy,…

Druhý skalp Seveřanů nezískali. Čeští reprezentanti v in-line hokeji po úvodním vítězství se Švédy sváděli…

Bolt se loučí se Zlatou tretrou. Je to pro mě jako domov, hlásil v Ostravě

Bolt se loučí se Zlatou tretrou. Je to pro mě jako…

Usain Bolt, nejrychlejší muž planety, tentokrát nebyl před Zlatou tretrou Ostrava zdaleka tak rozverný jako v…

 

Reflex.cz

Lidí na světě přibývá, práce však ubývá. Budou z toho sociální bouře? A co na to prezident-prognostik?

Lidí na světě přibývá, práce však ubývá. Budou z…

Je smutným faktem, že politici (lhostejno, zda z pravice, či z levice) se většinou věnují pěně dní a svým…

Štěpán Mareš slaví pětačtyřicátiny. O čem vyprávěl Zelený Raoul, když byl stejně starý jako jeho kreslíř?

Štěpán Mareš slaví pětačtyřicátiny. O čem vyprávěl…

Ten den vidíme pořád tak jasně, jako by se odehrál včera. Dvaadvacetiletý mladík vešel do papíry zaneřáděné…