Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Talisman Grandtour dCi 130 Intens – Zlatá střední cesta

Vlajkovou lodí Renaultu je od roku 2015 model Talisman. Po vrcholných verzích Initiale Paris s motorem dCi 160 jsme po určité době usedli za volant verze dCi 130 Intens. Jak jezdí výkonově prostřední vznětový motor ve střední úrovni výbavy?
Zpět na článek
21. 5. 2018 13:30
21. 5. 2018 14:06
21. 5. 2018 20:51
22. 5. 2018 18:48
21. 5. 2018 14:01
21. 5. 2018 14:08
22. 5. 2018 13:34
22. 5. 2018 13:43
21. 5. 2018 14:11
21. 5. 2018 14:18
22. 5. 2018 09:06
22. 5. 2018 10:17
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 13:19
Neurazí, ale nenadchne ?
"Talisman je přesně tím autem, které vás při prvním kontaktu určitě nenadchne v takové míře jako někteří konkurenti."

Tak já nevím, jak to autor myslel, ale když jsem poprvé měl tu čest s Talismanem (v příslušné top výbavě), tak jsem naopak byl nadšen, interiér na "úrovni luxusních vozů", exteriér velmi lákavý... Možná není nejsilnější, nejrychlejší a nejsportovnější, ale to, co Talisman umí, je právě zaujmout tím, jak vypadá.

Byla by hodně zajímavá srovnávačka s obdobným dvoulitrovým kombi. Talisman se mi líbí, cena/užitá hodnota je zde velmi dobrá, ale psychologicky do takto velkého auta mi chybí dvoulitr (výkon bych i zkousl, přecijen za podobnou cenu to u některé konkurence může být i horší, viz páteční test >:D ).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2018 17:01
Re: Neurazí, ale nenadchne ?
S tímhle musím souhlasit, první dojem Talismanu IP je perfektní. V přímém srovnání vypadá Passat jako chudý příbuzný, zvlášť v interiéru.

Četl jsem (v Motoru) velkou srovnávačku střednětřídních kombi v naftě a Talisman překvapivě zvítězil, zejména díky poměru value for money.
Avatar - Jaros71
23. 5. 2018 12:18
Re: Neurazí, ale nenadchne ?
Auto vypadá docela dobře...až na motor.
:no:
Diesel 130 k na tak velký parník je zoufale málo... 8-s
Asi proto ho na silnici téměř nepotkáte.
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 12:30
Re: Neurazí, ale nenadchne ?
96kW motoru je ok, v tom bych problém neviděl. Jistě, jak říká klasik: Čím víc koní, tím víc do kopyt, ale tím taky víc ovsa.

Btw, zlákala mě reklama vpravo na robotizovanou sekačku Husqvarna. Tak jsem kliknul a nevěříčně dokonce 3x, protože link odkazuje sem: [odkaz]

To má asi inzerent velkou radost z nulových prokliků:-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 5. 2018 13:20
Naleštěná bída
Vždyť to nemá ani variantu 4 motion a dvoulitrový motor... :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - woody-alien
21. 5. 2018 13:27
Re: Naleštěná bída
No nekecej Ádo, že ti nakonec vadí předokolka. Zrovna tobě, který tu čas od času opakuješ, že "kůň přece taky povoz netlačí ale táhne". ;-)
21. 5. 2018 16:21
Re: Naleštěná bída
Jemu zo zasady vadi, ze je to produkt firmy Rendlik a syn, povedane jeho zargonom ;)
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 18:44
Re: Naleštěná bída
>:D >:D >:D :yes:
21. 5. 2018 18:57
Re: Naleštěná bída
4x4 som nikdy nepotreboval a to mam milion km za sebou. Prave naopak preferujem dobru spotrebu. A 1.6dci by som za dvojliter nikdy nevymenil z toho isteho dovodu.
21. 5. 2018 22:44
Re: Naleštěná bída
Jenže ty dvoulitry jsou dynamičtější, žerou naopak méně a to sebou některé tahají i to 4x4.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
21. 5. 2018 23:18
Re: Naleštěná bída
Nahodou mam aj 2.0tdi-pd (predny nahon) a viem o com hovorim. Dostat sa pod realnych 5L/100 je takmer nemozne, clovek musi jazdit velmi defenzivne a mimo dialnice. Taky moj mix dialnica / mesto / okreska je pri normalnej jazde za 6. 1.6dci jazdi v Megane bez problemov za 4.2-4.5 podla toho ci je zapnuta klima a ci mam zimne pneu, na okreske sa dostanem na 4.0 a niekedy aj menej. Ten isty rozmer pneu, A4 je podla TP cca o 20kg tazsie.

Spritmonitor nema pre francuzske auta dostatocnu vypovednu hodnotu, statisticky aut s 1.6dci je v Nemecku radovo 100x menej ako s 2.0tdi a kto z nich este vedie evidenciu v Spritmonitore. Keby mali francuzi nieco ako Spritmonitor, urcite by tam bolo par setrilkov nejazdiacich po dialniciach a vypinajucich klimu co by si chceli dokazat ako malo im to zerie.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 23:22
Re: Naleštěná bída
Souhlas. Nejsem nějaký spořílek a přitom jsem s tím svým v první desítce na zobrazeném seznamu. ;-) Německý spořílek si koupí Megana se základním motorem, čili 1,5 dCi a ne vrcholnou motorizací. U TDI je to trochu jinak, přecejen ve fleetech jsou hodně a je jich tam hodně.
4.2-4.5 dám, ale to už je úsporná jízda, ale zase přes 6 jsem se nedostal ani s plným autem (3 dospělí a 2 děti) a velkým boxem cestou na dovolenou. Nevím jak se s tím autem dá jezdit dlouhodobě přes 6 :-O
21. 5. 2018 23:31
Re: Naleštěná bída
2.0 TDI PD je hodně starý motor, trochu mimo srovnávat jej se současnými motory.
Na Spritmonitoru je dostatečný vzorek jak Megane tak jeho konkurentů, 308 je také francouzské auto a přitom má lepší spotřebu a jede o level dynamičtěji.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 23:41
Re: Naleštěná bída
Kdybych ho neměl doma, neměl na něm najeto skoro 90t km, viz můj spritmonitor, tak bych tomu i věřil, ale jak se dostane tolik lidí přes šest litrů nechápu. ;-\
22. 5. 2018 21:46
Re: Naleštěná bída
Za ľahko nad 6 to ide s TCE130 f rendlíku megere s automatom :-)
22. 5. 2018 18:16
Re: Naleštěná bída
Ano 2.0TDI PD je stary motor ale z dvojlitrov jeden z najuspornejsich, nemam ani filter pevnych castic (140k EURO4). Aj moja 1.6dci neni nova, je to jedna z prvych 1.6dci a nema ocelove piesty ktore by teoreticky mohli dalej znizit spotrebu.

A ano pocul som ze 1.6blue HDI je velmi usporny motor, takisto aj 1.5HDI, ale mam iste obavy o spolahlivost (zanasanie karbonom).
22. 5. 2018 21:49
Re: Naleštěná bída
Akým spôsobom znižujú oceľové piesty spotrebu? Dík za vysvetlenie
23. 5. 2018 08:34
Re: Naleštěná bída
Rovnaka tepelna roztaznost ako blok motoru, piest je kratsi a lahsi ako hlinikovy lebo kovana ocel je pevnejsia. Lepsia tepelna ucinnost=nizsia spotreba. Nevyhoda - mozu hrdzaviet :-)

[odkaz]

Clanok na auto.cz o ocelovych piestoch obsahoval jednu nepresnost. 1.6dci v roku 2011 urcite nemal ocelove piesty, dostal ich az niekedy v roku 2016.
22. 5. 2018 15:52
Re: Naleštěná bída
WTF? Proč pod auo stření třídy dáváš porovnání s nižší střední? Moje Mondeo 1.6 TDCI jezdí dlouhodobý průměr 4.8 a troufám si říct že s tím Talismanem bych to uměl taky.
22. 5. 2018 16:14
Re: Naleštěná bída
Protože Ragnotti mluví o Megane.
Řidiči dvoulitrů ve střední třídě umí také jezdit za 4,8 litru, na tom není nic světoborného.
[odkaz]
Směrodatné je, za kolik jezdí nějaký větší vzorek řidičů, protože jeden řidič a jeho profil tras a způsob jízdy o modelu jako takovém moc nevypoví. 50 řidičů už dává velmi dobrou představu protože mezi nimi jsou jak šetřílci tak střelci s olověnou nohou.
22. 5. 2018 18:35
Re: Naleštěná bída
K tomu Spritmonitoru a jeho vypovednej hodnote - moje auto je vo svojej kategorii 2. a 3. a to 3 roky tam ziadne udaje neukladam. Ale mozno znova zacnem
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 13:30
Průměr
Průměr otáčení bez 4control 17m? To je snad překlep, ne? :-O
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - woody-alien
21. 5. 2018 13:57
Re: Průměr
No, nesmysl to je, ale nutno přiznat, že živenej Renaultem. Totiž zatímco třeba u Megoše Grandtour se v oficiálních materiálech uvádí stopový průměr otáčení pro 4C a bez 4C (11,2 vs. 10,4), u Talismanu a třeba i Espacu to označují jako průměr otočení na 1 otočku volantu (13 vs 17). Co to je přesně za hodnotu, to si asi budeš muset zavolat do Francie, jen dodám, že třeba Trafic L2 s rozvorem 3,5m má stopový průměr otáčení 13,17m. ;-)
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 14:06
Re: Průměr
Právě koukám do brožury, a mají tam stopový a obrysový průměr. Obrysový je 11,3/12,1 s a bez 4c.
Do ***, když to trkne jelito jako jsem já, jak to, že taková do nebe volající kravina netrkne Dusila, píšícího zde technické články?? 8-s
21. 5. 2018 20:51
Re: Průměr
Pravě. Z celého článku to bije do oči nejvíc. 17 m otáčení průměr je taková hovadina ze to snad nemůže napsat nikdo kdo se v autech trochu vyzná. A tady to projde...
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 18:48
Re: Průměr
Protože ho do té *** nikdo netrkne >:D
Avatar - KANKUNEN
21. 5. 2018 13:39
Pochvala za pasáž o spojce, je to jedna z nedůležitějších vě
při ovládání auta a pokud si koupíš takového mezka, tak trpíš každou jízdu. Měl jsem takovou spojku v MZD6 1. generace a nikdy si na to nezvykneš. Za to teď má Mazda spojky odladěné dokonale, bez soustředění se rozjedeš jako z bavlnky.
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2018 13:41
Re: Pochvala za pasáž o spojce, je to jedna z nedůležitějšíc
Toto je vyslovene vec zvyku. Megane3 s 1.6dci ked bol novy mal rozhodne velmi ostru a vobec mi to nevadilo, takyto setup preferujem, nepotrebujem drzat spojku dlho v zabere a dvojhmote to skodi. Obrovsky zaber ako traktor ma Audi A4 2006 kde je to protivne
21. 5. 2018 13:45
uplnej trhac asfaltu
zrychleni za 10.8 s jednim podvyzivenym ridicem, prazdnym kufrem i nadrzi, rozjede se to vubec kdyz to bude plne nalozeny??
ale zase je fakt, ze zabozrouti porad stavkujou, takze to muze bejt i bez motoru a vyjde to nastejno
Rozbalit vlákno
52
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 13:50
Re: uplnej trhac asfaltu
Passat 1.6 Tdi 88 kw - 10,7s
Superb 1.6 Tdi 88kw - 10,9s
Mondeo 1.5TDCi 88kw - 11,5s
Insignia 1.6 CDTi 100kw - 10,5s

Nevím, nijak nepatřičně oproti konkurenci to nevypadá
Avatar - Blue Sun
21. 5. 2018 13:56
Re: uplnej trhac asfaltu
Na komoru. >:-[]
23. 5. 2018 04:08
Re: uplnej trhac asfaltu
Neřekl bych, vzhledem k tomu, že u konkurentů můžeš sáhnout po těch dvoulitrech... U dvakrát přeplňované 1.6 bych se prostě bál složitosti toho motoru, resp. jeho životnosti.... :-O
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 08:28
Re: uplnej trhac asfaltu
Proč [odkaz] >:-[]
21. 5. 2018 13:58
Re: uplnej trhac asfaltu
jeste sem nevidel pasata s 1.6 88kW, ale kazdou chvili potkam 2.0 176kW, kdyz jsme v tech chrochtech
a 1.6 v supoj byla davno vyrazena z boje
ma tenhle francouzskej sperk s kosoctvercem na kapote v nabidce aspon nejakej normalni dvoulitr ??
Avatar - Blue Sun
21. 5. 2018 14:06
Re: uplnej trhac asfaltu
Jedno auto potkávané pořád dokola se nepočítá, to bys už mohl vědět.
21. 5. 2018 14:08
Re: uplnej trhac asfaltu
jestli porad dokola potkavas jedno a to samy auto, tak te nejspis nekdo sleduje ;-)
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 14:10
Re: uplnej trhac asfaltu
No vidiš, já vídám hodně Passatů s jednašestkama, kteří jezdí ve fleetech.

Ne, nemá, kdyby sis přečetl test, tak to víš, obecně je to již dost dlouho diskutované téma a divím se, že ty, jakožto pravidelný čtenář ACZ, to nevíš.

Reálně tohle auto stojí kolem 600 tisíc (skladovka, možná jsem někde viděl i za 550) a to za 130k naftové auto střední třídy není zas tak zlá nabídka. Dvoulitr by prý měl dorazit... ale kdy, to nevím.
21. 5. 2018 14:14
Re: uplnej trhac asfaltu
tak snad nebude tak jedovatej jako ta 1.6dci 160k, ktera v espace vypousti v realu desetinasobek oxidu dusiku nez je laboratorni limit.
ma tenhle naftovej trhac asfaltu uz SCR, nebo porad jen LNT, kterej snad v zadnym aute krome japonskyho nefunguje ??
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 14:15
Re: uplnej trhac asfaltu
Nevím, ale neboj, je to nafťák, tak máš povoleno, ne, máš přímo povinnost ho pojdet kdekoliv a kdykoliv, hlavně v dlouhém táhlém.. ;)
21. 5. 2018 14:25
Re: uplnej trhac asfaltu
tak to bych asi nemel sanci. prece jen 130naftovych koni je 130 naftovych koni >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 14:26
Re: uplnej trhac asfaltu
Tak pokud bys jel třeba v jednom z testovaných aut z pátečního duelu, tak rozhodně ne.. >:-[]
21. 5. 2018 14:31
Re: uplnej trhac asfaltu
musim se priznat, nevim o co jde
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 14:34
Re: uplnej trhac asfaltu
To neva... :-) Sakra to níže rozrýpl. Neřeš.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 14:36
Re: uplnej trhac asfaltu
Ne = to jen v tvý hlavě
21. 5. 2018 14:40
Re: uplnej trhac asfaltu
precet sem si tvuj prvni prispevek ozzy, a predstav si, ze mi to doslo
a je to fakt smutny, 600 vs 700 litru a takovy lemry liny
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:19
Re: uplnej trhac asfaltu
:yes: V tomto kontextu je Talisman s downsizovanou 1.6 ještě docela schopné auto, co ?
21. 5. 2018 15:33
Re: uplnej trhac asfaltu
jj, je proste dulezitej uhel pohledu
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:36
Re: uplnej trhac asfaltu
Tohle totiž Sakra nebyl schopen pochopit a zatáhl to sem... :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 15:50
Re: uplnej trhac asfaltu
Ne = proč si vymejšlíš?

Viz já 14:36
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:18
Re: uplnej trhac asfaltu
Ty musíš být v opravdovém životě opravdu deb.il.... promiń... už nevím jak jinak ti odpovědět...... zbytek viz můj příspěvek 16:17
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:54
Re: uplnej trhac asfaltu
Omluva nepřijata = dneska prostě lžeš jak když tiskne

Příliš i na tebe
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 14:37
Re: uplnej trhac asfaltu
Leda ve snu + [odkaz] :-)
21. 5. 2018 14:44
Re: uplnej trhac asfaltu
jen nechapu proc euro5 ne, ale euro6 jo, kdyz vetsina euro6 na tom neni nijak lip nez euro5. teprve snad az posledni rok se to zlepsilo
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 14:50
Re: uplnej trhac asfaltu
To je asi jen politika = i v relativně bohatym Německu můžeš odstřihnout starší auta, omezit i Euro6 by bylo jednoznačně správně. Ale politicky asi neprůchodný

Prostě desítka milionů dieselgate šmejdů a jejich napodobitelů = tu s náma bude eště desetiletí 8-s
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2018 17:18
Re: uplnej trhac asfaltu
Obávám se že ty tu s námi wole taky budeš ještě celá desetiletí a to tedy není dobrá zpráva :-(
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:57
Re: uplnej trhac asfaltu
Myslim že miliony Dieselgate šmejdů = netrumfnu ani kdybych.. >:D

Kdy to skončí [odkaz] [odkaz]
21. 5. 2018 16:11
Re: uplnej trhac asfaltu
jeste k tomu podjizdeni
ja tohle proste s opatrnosti beru zprava, protoze tam je casto nejvolnejc - viz. videa:
[odkaz]

a jeden soudni znalec nedavno v radiu tvrdil, ze to ani nepovazuje za prestupek …
21. 5. 2018 15:15
Re: uplnej trhac asfaltu
Uvedené motory konkurence jsou opravdu základní naftové motorizace, tuto roli u Talismanu plní 1,5 dci 81 kW. Testovaná 1,6 je střed nabídky. Porovnávej základ se základem.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:34
Re: uplnej trhac asfaltu
Porovnávám naftové 1.6tky. To, že Renault má tři motorizace v naftě, které pokrývají úzký záběr mezi základem + střed nabídky většiny konkurence, to je věc jiná...

Nechceš snad srovnávat 96kw 1.6, jakožto pomyslný střed nabídky Talismanu se středem nabídky střední třídy ( cca 110-130kw) ? To by bylo trochu nefér...
Avatar - Allo
21. 5. 2018 13:58
Re: uplnej trhac asfaltu
Tak jako zrychlení z 0 na 100 je jedna věc a druhá věc, mnohem důležitější je pružné zrychlení, ale taky bych tam nejraději viděl čas pod 9s...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 14:02
Re: uplnej trhac asfaltu
Že je tisíckrát důležitější pružný zrychlení se tu snažim vysvětlovat = no dlouho = jak vidno stále bez úspěchu ;-)

Tak držim palce :-)
21. 5. 2018 14:06
Re: uplnej trhac asfaltu
kdo neumi podradit, tak toho pruzny zrychleni z 60 na 120 na sestku jiste zajima, my ostatni tam dame dvojku nebo trojku kdyz uz teda potrebujeme aby se to trosku pohlo. a pak je to zrychleni na stofku docela vypovidajici, tedy zde velmi bidny
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 14:13
Re: uplnej trhac asfaltu
Sakro, nevím, jaké pružné zrychlení chceš dolovat z těch dvou zdechlin za 700 papouchů, které mají kolem 100k a 150-180NM.... Ta auta jsou slabá na všech frontách, nemusíš koukat jen na 0-100.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:11
Re: uplnej trhac asfaltu
Já ti nevím, ale mě by ten motor asi i stačil v Talismanu. 130 koní není zase tak málo, však máš méně ve stejně těžkém autě a jezdíš, ne? ;-) Na závodění s BMW to není, ale pořád je to dost na bezpečné předjetí velké části šneků našich silnic.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:23
Re: uplnej trhac asfaltu
Počkej, který motor ? Myslíš ta 1.6 Atmo 74kw ze Subaru, nebo 1.2 turbo od Toyoty? Tak to bych do Talismanu nechtěl >:D

Ale tohle Dci proč ne. V tvém Mégane to je až nadstandartní motorizace, takže Talisman o tolik pomalejší určitě nebude. Řekl bych, že i dle tech. specifikacích to pojede podobně, jako mé auto, možná i trochu lépe. Já spíš řeším ten psychologický aspekt, že to není dvoulitr.. výkon mi neva a auto se mi líbí, ostatně jsem to psal v mém prvním příspěvku diskuze.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:41
Re: uplnej trhac asfaltu
Asi takhle, Megane je o dost lehčí, v podstatě naložený Megane bude vážit podobně jako prázdný Talismann, takže raketa to nebude, ale jako střed nabídky to stačit bude ;-)

Objem mě v tomhle případě, tedy 96 kW a 320 Nm, tolik nevadí, obzvlášť vzhledem k tomu, jak se spolehlivostí tenhle motor Renaultu povedl... a to nemluvě o výborné spotřebně (můj dlouhodobý průměr 5,16 l/100 km dle tankování po skoro 90t km). Raději bych si určitě vzal 1,6 dCi 96 kW než 2,0 TDI 103 kW, od spotřeby, přes hlučnost nebo spolehlivost... Ale pravda, že jako vrchol mít 118 kW z 1,6 dCi mi taky vůbec nesedí a dvoulitr s ještě větším výkonem by tam měl Renault mít, to bez diskuze.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:45
Re: uplnej trhac asfaltu
V podstatě se shodneme ve všem co píšeš a vzít toto 2.0Tdi (dnes již jen jako bazar), to je jako ruská ruleta >:D Jezdím s ním ve služebním autě, atakujeme 200 tisíc a jen čekám, kdy... :-)

Ostatně, nějaký ten dvoulitr je snad ve vzduchu, ne ? Koleos ho dostal, tak uvidíme, jak to bude s Talismanem.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:54
Re: uplnej trhac asfaltu
Koleos má ale pokud se nepletu ten dvoulitr jen dočasně, protože dál neprojde novým Eurem, plus jeho výkon je značně uškrcený, resp. spíše na papíře a prý hodně žere.¨

Co bude netuším :-| Na to tu jsou jiní borci, já mám od Renaultu pomalu již jenom ten nick >:D
Avatar - del42sa
21. 5. 2018 18:02
Re: uplnej trhac asfaltu
ó né, nová verze dvoulitru je (naštěstí) v plánu :-) má mít 200 koní

[odkaz]
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:26
Re: uplnej trhac asfaltu
Díky za info :yes: Inu jsou zde povolanější, na které se dá spolehnout :yes:
Avatar - Jaros71
23. 5. 2018 12:22
Re: uplnej trhac asfaltu
Ten motor potřebují jak koza drbání... >:D
Avatar - iudex
21. 5. 2018 16:02
Re: uplnej trhac asfaltu
Pomenoval si to dobre, to čo je v Tvojej nižšej strednej nadpriemerný motor, bude v strednej ťažšej o 150-200 kíl (?) len podpriemer. Ja som skúšal Talisman s tou dvojturbovou 1,6kou a za mňa tak akurát, samo osebe dostatočné, ale zase z pohľadu najvýkonnejšieho naftiaka bieda. Takže o 30 koní a 60 Nm slabší motor bude zrejme v takto veľkom aute dostatočný iba pri prázdnom aute, pri naložení (notabene testovaného kombíka) by to už mohol byť problém.
Ale pri dobrej cenovej ponuke (to Renault vie) sa výhrady môžu stratiť, Talisman (osobitne v krásnej testovanej červenej) je pekné auto, dostatočne veľké a reprezentatívne a v kombíku aj praktické. Osobne by som ale uprednostnil Megane kombi GT.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:10
Re: uplnej trhac asfaltu
Však já vím, že jsem to pojmenoval správně, protože oba motory a Talismana znám :-) Zase, kdybych měl kupovat pro fleet pro své obchoďáky, tak by jim 96 kW stačilo, resp. muselo stačit ;-)
Avatar - iudex
21. 5. 2018 16:19
Re: uplnej trhac asfaltu
Tak to pre obchoďákov len 1,5dCi. >:D
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:22
Re: uplnej trhac asfaltu
To zase ne, občas mě nějaký ten obchoďák sveze, tak ať se neloudáme cestou na kongres >:-[] >:D
Avatar - iudex
21. 5. 2018 16:45
Re: uplnej trhac asfaltu
Hmm, cítim konflikt záujmov a "pozornosť" farmafiriem? ;-)
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:48
Re: uplnej trhac asfaltu
Zkusím to za těch několik let vyjmenovat, čím jsem se vezl:
Passat 2,0 TDI 2x a Octavia LaK 1x . Takže jak radno vidět, zatím to na konflikt zájmů nevypadá, :'-( i vzhledem k tomu, že zatím! o ničem nerozhoduju ;-) >:-[]
Avatar - wakantanka
21. 5. 2018 17:54
Re: uplnej trhac asfaltu
Na druhej strane velmi zalezi co kto od toho auta ocakava. Tatko s rodinou vzadu s tym vypalovat farbu inym nebude chciet a ked to rozgula na dialnici, tak mu to tych 140 tacho pofici. :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 15:57
Re: uplnej trhac asfaltu
Ne = viz já 14:36 a 15:50 = ne

To nemá co dělat s něčim za 700 papouchů = to si furt vymejšlíš jen ty :-)

To totiž platí obecně ;-)
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:17
Re: uplnej trhac asfaltu
Opět si nepochopil, kam mířila má kritika v té předešlé diskuzi. Výkony auta vs pořizovací cena... nic jiného. Pokud si chceš diskutovat na jiné téma, tak nereaguj na příspěvky, které se týkají něčeho jiného ( v mém případě ceny vs výkonu, opakuji i pro tak málo chápavé, jako jsi ty).... pak se tu nebudeš dohadovat s 90 % diskutérů.

Myslím, že v diskuzi pod novým Touaregem ti dal Dinar docela pro tebe cennou radu, drž se ji.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:31
Re: uplnej trhac asfaltu
Pochopil sem = že v týhle diskuzi totálně šíleně kecáš = i na svoje poměry ;-)

Vlastně spíš = naprosto si vymejšlíš = někdo by řek i: Lžeš jak když tiskne :-)
Avatar - Allo
21. 5. 2018 14:01
Motory
Nemá náhodou talisman dostat 1.8čku? Jako má Scénic?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - woody-alien
21. 5. 2018 14:08
Re: Motory
Scénic dostal tak maximálně 1.3 TCe. To si asi pleteš s Espacem a jeho 1.8 TCe 225.
22. 5. 2018 13:34
Re: Motory
Talisman rovněž dostal 1.8 TCe 225 a měl by dostat také novou 1.7 dCi a 2.0 dCi.
Avatar - woody-alien
22. 5. 2018 13:43
Re: Motory
Jj, já vím, jen jsem reagoval na toho Scénica. Ale díky za něco k věci. ;-) :yes:
Avatar - Dinar
21. 5. 2018 14:18
Krásná barva
Tahle renaultí červená, je pro mně aktuálně nejhezčí červenou barvou, v závěsu za ní mazdí a mercedesí. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 14:22
Re: Krásná barva
Souhlas, ale když už bych to auto chtěl, tak za mne vede modrá Cosmos [odkaz]
Avatar - rokyta.p
21. 5. 2018 14:39
Re: Krásná barva
ta jde :-! :yes:
Avatar - Emel
21. 5. 2018 20:25
Re: Krásná barva
Osobně se mi zdá ta nová Mazdí o kousek (nej)lepší... ale jsou to nuance.
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 18:59
Re: Krásná barva
Souhlasím :yes:
21. 5. 2018 14:30
Talisman moc volba neni
Kdyz se podivam na prodejni cisla Talismanu a to nejenom ta ceska, ale i evropska tak je videt, ze Talisman neni volbou skoro pro nikoho a ze nas v teto generaci asi opusti bez nasledovnika. Ta cisla jsou opravdu zoufala a v Renaultu z nich urcite velke nadseni nepanuje. Ono prodavat jen o malo mesicne vice nez obstarozni Peugeot 508, ktery je tesne pred nahradou neni zrovna velky prodejni uspech.
Rozbalit vlákno
202
Avatar - Loptos
21. 5. 2018 14:52
Re: Talisman moc volba neni
Velmi som ho chcel. V sedane 200konovy benzin modra metaliza. Dovod preco som ho nekupil? 45litrova nadrz(MY18 ma 51) 8-s Ano nakoniec nemam o moc viac, ale v tejto triede by som cakal aspon 60. Kor ked minula generacia meganu tych 60litrov ma.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:13
Re: Talisman moc volba neni
Má, je to praktické, není problém udělat i 1200 km na jedno natankování, nicméně měl jsem auto, co na jedno natankování (lpg) udělalo max. 350 km a víš co, stačilo to, pořád lepší jak Tesla :-! >:D
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:24
Re: Talisman moc volba neni
1200 km s 200k TCe? >:D No, já rozhodně ne >:D
21. 5. 2018 15:26
Re: Talisman moc volba neni
treba vozi v kufru vozi 2-3 klasicky 20 litrovy kanystry ...
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:31
Re: Talisman moc volba neni
Jedině >:D Jako upřímě, mam nádrž na 70l nafty a 1200 je maximum, co tam skočí při klidné jízdě (mou nohou, podobná zkušenost i 60l nádrží u podobného typu auta a 1000km dojezdem). Já bych rozhodně s benzínem tolik neujel >:D
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:46
Re: Talisman moc volba neni
Hahaha >:-[] Však víš. Nejvíce jsem zatím najel s tou mou 60 litrovou nádrží 1223 km a do plně jsem pak natankoval jen 54,8 l, takže tam ještě tak na 120-130 km zbylo :-) Nemám na to ale nervy, jak se rozsvítí hladové oko, jsem nervní 8-s >:D
Ale když má palubní počítač dobrou náladu, ukazuje celkový dojezd i 1600 km, pravda, že s přibývajícími kilometry nebo po průjezdu nějakého rychlejšího úseku, ho to přejde >:D
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 15:49
Re: Talisman moc volba neni
>:D Takže s Méganem až na kraj Evropy? >:D Hezký ! Já jen pochopil, že s 200k Tce Talismanem někdo dá 1200 na nádrž >:D To už by asi nebylo tak jednoduché....
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:52
Re: Talisman moc volba neni
Ty zase chápeš něco, co tam ani není napsáno >:-[] I když pravda, já umím jet hodně úsporně :-!
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:12
Re: Talisman moc volba neni
>:-[] :yes:
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 19:01
Re: Talisman moc volba neni
Srabe >:D >:D >:D
Já to pravidelně vyjíždím do nuly.
Avatar - Loptos
21. 5. 2018 15:46
Re: Talisman moc volba neni
asi mysli megane. (you dont say)
21. 5. 2018 15:24
Re: Talisman moc volba neni
je do aut beru jen V100, ktery je nejbliz na 20km vzdaleny pumpe
a protoze s jednim autem jezdi manzelka jen kolem komina, znamena to, ze cca jednou za mesic se s tim autem musi jet na tu 20km vzdalenou benzinku, nebo ze misto se svym pojedu s tim jejim, coz ale casto komplikuje to, ze nema dalnicni znamku, navic to je ctyrkolka co zere o 1-2 litry vic nez to moje a protoze to je jen dvoulitr atmosfera, tak to ani moc nejede..
predstava, ze takhle blbnu kazdych 14 dni, to by me moc netesilo…

tesla nebo jiny elektromobil s dojezdem i jen 100km by bylo naopak uplne OK, protoze malokdy manzelka najede za den vic jak 50km a dobijel bych to doma pres noc.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 15:51
Re: Talisman moc volba neni
Máme to doma velmi podobně s auty a tankování, jen pro změnu na Eurooilu (30 km), ale druhé (manželčino auto) má dálniční známku, žere, i když je na benzín, skoro stejně (půllitr není míra), takže v pohodě.

Jo, ale zkus tou Teslou jezdit jenom ty. Nedávno jsem u Olomóce potkal Teslu s vozíkem. Říkal jsem si, jak se ještě zmenšil dojezd, ale pak mi došlo, že na něm veze rezervní baterky a benzínovou elektrocentrálu >:D >:D
21. 5. 2018 16:20
Re: Talisman moc volba neni
jako druhy auto do rodiny na jezdeni kolem komina by nam elektromobil s realnym dojezdem treba i jen 100km stacil
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2018 17:21
Re: Talisman moc volba neni
1. auto - Tesla
2. auto do rodiny - elektrogenerátor na naftu :-) nebo na benzín :-)
23. 5. 2018 04:16
Re: Talisman moc volba neni
>:D >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
21. 5. 2018 15:29
Re: Talisman moc volba neni
ta 60l nadrz bylo asi jediny, co se me na tom meganoj libilo
Avatar - Loptos
21. 5. 2018 15:48
Re: Talisman moc volba neni
mne sa pacila spotreba :-) a ovladanie radia pod volantom. a este ze stacilo zapojit iphone cez usb a vsetko hned hralo bez problemov
21. 5. 2018 16:18
Re: Talisman moc volba neni
ja mel benzin 1.6
spotreba byla celkem OK
ale nemel sem setku a na petku to ve 130 tocilo 4tis a to se me vubec nelibilo
kdyz se to vytocilo, tak to vypadalo, ze to i jede, ale s novym autem sem zjistil, ze to bylo jenom zdani ...
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:26
Re: Talisman moc volba neni
Jde vidět, že jsi "znalec".
Atmosférické 1,6 běžně točily ve 130 km/h kolem 4000 ot./min, protože převodovky se dělají tak, že ve 130km/h má mít motor na nejvyšší stupeň tolik otáček, kdy je nejvyšší točivý moment. Pokud se tam nasekají delší převody, atmosféra nepojede, viz lemrovitost u Hondí 1,8 nebo ještě tragičtější Auris 1,6 99 kW, tomu ten Megane s 1,6 16V v přužném zrychlení ujede.
Ad pětikvalt - ten byl jen u slabší verze, ale šestikvalt nijak otáčky ve 130 nesnížil. Ono to taky byl základní motor na to ježdění kolem komína a ne dálniční křižník. Na dálnice byla v nabídce 1,2 TCe s mnohem delšími převody a ta byla taky opravdu tichošlápek a ještě lépe některé dCi.

Obávám se však, že s tebou stejně ztrácím čas..., že? 8-s
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:31
Re: Talisman moc volba neni
Néé Auris Ne ! Pšššt ! To si zase bodnul do vosího hnízda a dovolil sis kritiku.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:33
Re: Talisman moc volba neni
Co je Auris? :-O >:D

Pravda, moc často tu teď nechodím a nesleduji všechny diskutéry, znalce a pseudoznalce ;-)
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:36
Re: Talisman moc volba neni
Co je Auris? No, má ho Kylie... tak to asi tobě nemusím zrovna vysvětlovat, co to znamená >:-[]
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:40
Re: Talisman moc volba neni
Z C5 v Criolo kůži do Aurisu s digitálními hodinkami z Favoritu, to si pěkně pohoršila holka. Copak, už jí tolik neplatí, co dříve... inu s věkem u některých profesí příjem klesá >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:43
Re: Talisman moc volba neni
Tak Kylie už taky není co bývala, teď se vydává za lehece popubescentního znalce audia Hamunnasakru (počkej, tohle snad víš, ne? >:D ) a vše od Toyoty je svaté >:D Hlavně to, co je v garáži >:D

Ale je fakt, že nedávno tu zazněly jako argument lichoběžníkové nápravy, tak jsem si zavzpomínal >:D
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:46
Re: Talisman moc volba neni
Tak někde jsem to zaslechl, ale že uctívá jen Toyotu, jsem z toho mála, co tu z těch slintů, co tu něco-sakra napíše, nepoznal. Ono spoustu toho nečtu, to je jako číst Toppera, alias H/K svet, 507, alias Danielka, alias Matelka, alias fanatika koreje jezdícího v novém Polu >:D

On ten GTI měl nakonec pravdu.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:50
Re: Talisman moc volba neni
Tak samozřejmě Lexus, Citroen a občas nějaká výjimka, ale jak je někde Audi, to je rudý hadr >:D

No.. GTI byl docela vizionář a hlavně psal s nadhledem, kdežto někteří to tak dobře nezvládají >:D Já jsem výše už také vybouchl, protože vysvětlovat někomu něco banálního, což stejně nechápe a útočí... to je vysilující :D.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:52
Re: Talisman moc volba neni
Jdu raději pryč, jsem tu napsal více, než jsem si povolil, prokrastinaci se snažím vyhýbat... pravda, jsem kvůli tomu poslední dobou trochu přepracovaný, ale lepší než přeprokrastinovaný >:-[] >:D
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:55
Re: Talisman moc volba neni
:yes: >:-[] Tak se měj, myslím, že tato část diskuze nezůstane bez povšimnutí a na mou hlavu se snesou od tetičky nelichotivé příspěvky a palečky >:D Takže, když budeš zas prokratinovat třeba zítra, tak si počti >:D
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 17:56
Re: Talisman moc volba neni
Kromě Audi už funguje i Arteon. Úplná obsese.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:04
Re: Talisman moc volba neni
Nebuď ubohej = když Arteon kritizoval white.. :-)

Já se jen přidal = ty snad znáš horší dražší [odkaz] auto v segmentu? Taky ne = jen machruješ = že znáš význam slova obsese >:-[]
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 18:10
Re: Talisman moc volba neni
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:13
Re: Talisman moc volba neni
Vim že na to nemáš na rovinu odpovědět ale zeptám se: Proč?

To tě fakt tak rozpálilo = pár faktů o Arteonu? >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:24
Re: Talisman moc volba neni
Myslíš takové fakt, když neumíš spočítat počet barev a nechápeš rozdíl mezi počtu barev celkem a počtu základních barev? >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:30
Re: Talisman moc volba neni
Ani já = Ozzy je dneska víc mimo než normálně :-)

Viz já 14:36 + 15:50 + 15:57
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 21:24
Re: Talisman moc volba neni
danielka ani matelka ani toho 507 nepoznam... a mam dnes uz vlastne to predosle polo ... v podstate som fandil vzdy polu... a vzdy sa mi pacilo.... aj ked samozrejme v poslednych rokoch sa mi velmi uz pacili aj korejske vozy... spravili obrovsky progres ;-)
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 21:37
Re: Talisman moc volba neni
To Ti samozřejmě můžeme a nemusíme věřit, ale jelikož nejsem tady o moc kratší dobu než existuje auto.cz, tak o tom vím svoje
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 21:41
Re: Talisman moc volba neni
Sakra omluvit se neumíš [odkaz] a eště mi dáš :no: rychlejš než stihnu editovat >:D

Sem chtěl dopsat v dílu z New Zealandu :-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 22:08
Re: Talisman moc volba neni
dufam ze mas tam "pravostranne" auto ... to musi byt "sranda" radit lavackou ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:10
Re: Talisman moc volba neni
Jezdim hybridem = tam moc neřadíš. Občas když chceš víc brzdit rekupelovat = dáš B ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 22:17
Re: Talisman moc volba neni
tak to mas dobre.... casom snad budu vo vacsom pocte a cenovo padnu nizsie ... tak potom mam sancu :*)
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 22:13
Re: Talisman moc volba neni
Prosím?

Ad omluva, už jsem ti to vysvětloval, jestli nechápeš, přečti si to znovu, když to nepomůže, jsi * a nauč se s tím žít a neotravuj s tím ostatní.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:18
Re: Talisman moc volba neni
Já chci otravovat tebe. Ty si mluvil hnusně = o mý rodině

A jako eště větší sr.áč = se chováš od tý doby. Prostě se chováš jako Adolf [odkaz] ten ale pak našel koule a to sorry řek
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 21:55
Re: Talisman moc volba neni
ja som tu kratsie .... :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:36
Re: Talisman moc volba neni
Ty tu blbost nehraješ viď? >:-[]

Vo.le = kolikrát ti musim vysvětlovat = že to nejsou lichoběžníky! To sis taky vymyslel >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:34
Re: Talisman moc volba neni
Fuj = to už je fakt hnus :no: ;-\

To je jak ve vedlejší diskuzi cikánka Vévodkyně ze Sussexu
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:07
Re: Talisman moc volba neni
Potrefená husa se ozvala >:-[] Víš jak by si mi to opravdu natřel ? Že by si zmlknul... ;)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:10
Re: Talisman moc volba neni
Celou diskuzi neskutečně blábolíš = nemáš pocit že je čas šlápnout na brzdu a ne na plyn?
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 21:33
Re: Talisman moc volba neni
ten auris je za mna krok vpred ... ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 21:35
Re: Talisman moc volba neni
Tak že Auris je nejlepší nebo nejrychlejší nebo už nevim auto na světě řikal i Jeremy >:-[]
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 22:04
Re: Talisman moc volba neni
a cim vlastne JC jazdi.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:08
Re: Talisman moc volba neni
No na New Zealandu = nej autem, jak sám řek >:D

I když poslední dobou [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 22:15
Re: Talisman moc volba neni
tam maju hlavne japoncov ... mitsu toyoty mazdy.. takze octavka v nafte a kombiku tu hned vylucime ze ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:16
Re: Talisman moc volba neni
Dělali klasickej závod = on v Toyotě Auris = a s nadsázkou řek že to je nej- auto fakt už nevim jestli nejrychlejší nebo nejlepší = prostě něco takovýho :-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 22:20
Re: Talisman moc volba neni
on toho narozprava... ;-) ... robi show nic ine
Avatar - Blue Sun
21. 5. 2018 16:33
Re: Talisman moc volba neni
Obdivuju tvou vytrvalost.
21. 5. 2018 16:34
Re: Talisman moc volba neni
predtim sem mel jinou 1.6 a jeste predtim dokonce 1.4, co ve 130 tocily tak 3500, mozna i min
stary 8V tocily min, novejsi 16V vic
tehdy me to dost prekvapilo, ze v tomhle sem si pohorsil

5kvalt u toho meganu mel 83kW byl to jeden z prvnich M2, dalsi novejsi sestnactka nemela ani tech 83kW
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 16:38
Re: Talisman moc volba neni
A s čím to vlastně srovnáváš ? Stará M2 s 1.6 jela v porovnání s konkurencí obstojně, měli jsme 75kw 1.6 MPI od koncernu a ta rozhodně lepší nebyla. Nebo moc nechápu, co je za problém? >:D
21. 5. 2018 16:42
Re: Talisman moc volba neni
jo, tehdy to tak spatny nebylo
83kW z 1.6, to se psal rok 2003 …
me prekvapily ty otacky 4tis ve 130
predtim se jezdil 1.6 / 55kW a ten mel maximalne 3500
a jeste predtim 1.4/44kW a to tocilo taky tak nejak
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:38
Re: Talisman moc volba neni
Protože 8V má většinou položený točivý moment níže než 16V.
U druhé generace měl 1,6 16V pětikvalt 74 kW, byla to verze bez přesuvníku, čili bez variabilního časování ventilů a točil cca 3800 ot/min. Ale jestli 3500 nebo 4000 ot. je celkem fuk, není to 2500 ot. a záleží na odhlučnění a charakteru zvuku.
¨
Ale zase zbytečně ztrácím čas. Jdu pryč. Čus >:D
21. 5. 2018 16:46
Re: Talisman moc volba neni
takze vidis
ze driv 1.6 ve 130 tocily 3500, mozna i min
a rozdil 3500 vs. 4000 je docela znatelnej
a i kdyz to bylo tissi, tak ja vyssi otacky nemusim, kdyz to trva dlouho

ja mel petikvalt 83kW s presuvnikem
kolem 160tiskm tak rachtal pri startovani, ze se za mnou lidi otacali ...
21. 5. 2018 16:52
Re: Talisman moc volba neni
co tvuj prispevek, to lez ronalte
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 16:59
Re: Talisman moc volba neni
Kdybych nevěděl, co jsi za zjeva, tak bych se nechal poučovat, ale jelikož vím, co jsi zač a vím kolik jsem s tím konkrétním motorem najel a v čem mám přehled, tak ciao ;-)

Oprava, 79 kW z počátku měl, ale bez přesuvníku jen s pětikvaltem.
21. 5. 2018 17:04
Re: Talisman moc volba neni
dalsi lez

tak treba tady:
[odkaz]
83kW / 5kvalt

jen s tim, ze maximalku to melo psanou nejakych 190, i kdyz 200 tacho sem z toho vytah
a to zrychleni co tam pise se mi taky nezda
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 17:21
Re: Talisman moc volba neni
Jo počkej, my se tady s loptosem bavili od počátku o Meganu III. generace, ne II. generace Meganu, kde byla ještě starší verze 1,6 16V s přesuvníkem a k tomu ještě 1,4 16V. 1,4 16V už byl "nahrazen" u třetí generace Meganu "bezpřesuvníkovou" verzí 1,6 16V a to vždy jen s pětikvaltem. Druhá silnější verze 1,6 16V měla přesuvník a šestikvalt, vždy. Proto jsem ti i psal i 1,2 TCe, který se do druhé generace Meganu vůbec nemontoval a proto mi neseděly ty výkony, co tu píšeš. :no:

Takže milej zlatej, udělej si nejprve pořádek v tom, čím jsi možná někdy jel, o čem se tu bavíme, když se přidáváš do diskuze a která generace Meganu je která, poradím, že nyní se prodává už čtvrtá a pak se bude možná o čem bavit.

Takže opět jsi nezklamal a já se nechal zlákat k diskuzi s joudou. 8-s
21. 5. 2018 17:27
Re: Talisman moc volba neni
ja se od zacatku bavim o M2
viz 16:34:
"5kvalt u toho meganu mel 83kW byl to jeden z prvnich M2, dalsi novejsi sestnactka nemela ani tech 83kW "

lhari
nebo "jen" neznalku??
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 17:35
Re: Talisman moc volba neni
Sorry, ale tu M2 jsem přehlédl v textu kde chybí veškerá interpunkce a skladba vět. Já se celou dobu bavil o 3. generaci, logicky, když předcházela 4. generaci. Že tady budeš tahat jako argumety auto, co se nevyrábí 10 let, jsem nečekal.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 17:41
Re: Talisman moc volba neni
Seš dneska koukám v podobný formě jako Ozzy = že to je M2 máš i v odkazu ;-)

Aspoň si tak blbě nevymejšlíš

A tenhle způsob vtipů = si nech pro svou rodinu. Dík
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:03
Re: Talisman moc volba neni
Taky si tu chytráku všimni, že až poté, co sem hodil odkaz na II. generaci jsem zareagoval. V jeho písemném vyjadřování na úrovni 4. třídy ZŠ a hospody 4. cenové skupiny luštit, to je skoro jako tvá rovnítka.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:07
Re: Talisman moc volba neni
Že si nepochopil o čem je řeč = je mi u..

Jak mluvíš o mý rodině = fakt ne. Kdyby toho nebylo = nepíšu ti = že seš v podobný formě jako Ozzy. Kterýmu dneska fakt hrabe

Překročil si hranu = řekni sorry a uzavřeno
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:10
Re: Talisman moc volba neni
On chybu uznal a vysvětlil, to ty nikdy... ;)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:12
Re: Talisman moc volba neni
Seš sjetej? O tom se nikdo nebaví!

Vyhodili tě z práce, poslala tě tam kam patříš tvá stará nebo seš vožralej? Nebo tohle seš prostě ty

Ronault. narozdíl od tebe určitě ví = kde to přehnal
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:14
Re: Talisman moc volba neni
Asi jsem fakt ožralej, ale kde v tomto vlákně Ronault mluví o tvé rodině?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:16
Re: Talisman moc volba neni
Nebuď eště ubožejší = snažíš se překonat nějakej rekord?
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:21
Re: Talisman moc volba neni
Odpovíš mi na tu otázku?
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:22
Re: Talisman moc volba neni
Jasně = považuju tě za totálního sráče

A k tomu opakovanýmu dotazu = za totálního ubožáka
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:26
Re: Talisman moc volba neni
Ptal jsem se, jak v tomto vlákne Ron urazil tvou rodinu?
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 20:05
Re: Talisman moc volba neni
Jako takhle, napsat, (nebo naznačit), že Kylie je dě.vka je urážka, a já věřím, že tenhle chudinka hamuna není Kylie.
Ale to jen na vysvětlenou, to je Ronova věc.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 20:06
Re: Talisman moc volba neni
Nebuď pako = Ozzy to přece ví = oboje >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 20:11
Re: Talisman moc volba neni
Ano, ale proč to píše v tomto vlákne? Proč to. Neřeší tam, kde to Ron naznačil??
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 20:14
Re: Talisman moc volba neni
To se neptej mě.
Jo, tys řešil "jak v tomto vlákně......" - a já myslel, že se ptáš jen "jak" ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 20:17
Re: Talisman moc volba neni
Dyť sem ti to napsal! Ozzy je tak rafinovanej ;-)

Trochu mu do toho nehraje to = viz já 14:36 a 15:50 a 15:57 :-)
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 23:04
Re: Talisman moc volba neni
Tak pro tebe je asi hodně rafinovaný, když lidi reaguji na to, co je napsáno v příspěvku, popřípadě vlákně a nebaví se abstraktne o věcech vytrzenych z kontextu z jiných příspěvků a diskuzi... ... :-) To chápu, já pořád zapomínám, s kým mám tu čest...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 20:15
Re: Talisman moc volba neni
Ty vo.e ty přeneseš něco z úplně jiný diskuze = což si udělal zrovna v týhle a budeš takhle vymejšlet? >:D

Když seš dneska tak mimo = Jurečka nebo [odkaz] >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 23:08
Re: Talisman moc volba neni
Ale já alespoň vždy napíšu o čem mluvím a nevytrhnu kus něčeho a neprilepim to někam jinam. A Jurecka je taky koko.t a populistické co sám ženatý křesťan slinta nad každou sukni.... Jednou mi jednu odtahl.. Ještě že už není ministr...
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 21:41
Re: Talisman moc volba neni
Nebuď úzkoprsý. Jsme tady na webu o chlapech, až na jednu exvýjimku samí chlapi, navíc je tohle internetová diskuze, samí anonymní a až na několik lidí, se osobně neznáme. Za nickem něco-sakra může být Kylie, za Kylie tlustý upocený chlap s chlupatou zadnicí a nikdo to nedokáže ovlivnit. Lidi se na webu chovají zvláštně, trollí atd. a my tu budeme řešit urážku smyšlené tetičky smyšlené možná rodinného vztahu na podkladě čeho? Když napíšu, že jsem Barack Obama, zkus to vyvrátit...

Troch nadhled, chlape.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 21:42
Re: Talisman moc volba neni
Tvá matka a ségra sou dě.ky = nebuď de.bil ;-\

Nadhled určitě = psát * ity o příbuznejch = je ..
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 22:03
Re: Talisman moc volba neni
??? Zdálo se mi, že Ozzy si nevšiml urážky, tak jsem mu napověděl. Urážej si hamunu dle tvé libovůle, já jsem poslední, kdo se zrovna jeho chce zastávat.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:11
Re: Talisman moc volba neni
On ale nemluvil hnusně o mě = jinak tenhle tvuj příspěvek = taky slušná úchylka >:-[]

A Ozzy si všim = on do toho stavu Rona rozparádil ;-)
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 19:14
Re: Talisman moc volba neni
>:D >:D >:D :yes:
Zdravím Barracku >:D :yes:
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:15
Re: Talisman moc volba neni
Sorry? Za co? :-O

To jako, že Kylie je opravdu tvá tetička z Ruska? >:D Omlouvat se někomu na internetu za jeho rodinu, klidně smyšlenou... kam jsme se to na auto.cz dostali? :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:17
Re: Talisman moc volba neni
Viz dnešní tvoje a Ozzyho příspěvky = hodně hodně hluboko :no: :-!
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:18
Re: Talisman moc volba neni
Úplně jsem se z toho normálně sesypal, co jsi mi napsal. Něco tak hlubokého jsem ještě od internetového trolla nezažil. :no: >:D >:D
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:12
Re: Talisman moc volba neni
To je přeci celá KylieHammunasakra, vytrhne jedno slovo z kontextu a bude ti tvrdit, že si něco někde špatně řekl,myslel a podobně, ale celý smysl diskuze nechápe (dle mne ani nechc), hlavně že hýká >:D Mne to minule trvalo 3 dni diskuze, než mi došlo ,že on vůbec nechápal o čem jsem psal (všichni ostatní ano) a nepochopil ironii... >:D A teď napíše s deseti ===, že lžu.. ale ostatní ví jak to bylo ;). Pevné nervy Rone...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:15
Re: Talisman moc volba neni
Ty magore = já se tý diskuze přece vůbec nezúčastnil! >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:21
Re: Talisman moc volba neni
.... Au...
Avatar - KANKUNEN
21. 5. 2018 18:36
Re: Talisman moc volba neni
To je něco, když nekdo povazuje vsechny za magory. Je to jako jet po dalnici v protisměru a vsem ukazovat, že jsou na hlavu.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:41
Re: Talisman moc volba neni
Dobrej příklad = a vem si že sou dny kdy takovej magorů v protisměru jede víc >:-[]

Se nedivim že rozumnější lidi typu MT a GTI odtud zmizeli = pravda a láska na pr.del dostala dávno, tupost defintivně vítězí ;-)
Avatar - _Karel_
21. 5. 2018 18:44
Re: Talisman moc volba neni
Je fakt, že de.bílků sem chodí víc. Ale žádnej to tu nezasírá tolik, jako ty. Žádnej.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:47
Re: Talisman moc volba neni
Žádný předraženější auto než Arteon si teda nevymyslel. Tak si nasadil de.bílky = fakt toho MT a další rozumný že tuhle úroveň diskuzí vzdali = chápu
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 23:09
Re: Talisman moc volba neni
SUBARU XV, TOYOTA CHR... To jsou dost předražené auta a to i ten Arteon si tu cenu obháji více...
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 10:04
Re: Talisman moc volba neni
Ne :-!

Tak jako nerozlišuješ víceprvek lichoběžník a rovnoběžníkovou nápravu = dokonce ani přední a zadní nápravu :yes: >:-[] tak samozřejmě ani celý auta a jejich poměr k ceně = ale i tak tě máme rádi Ozzy. Nebo právě proto? >:D

I Ronault. po včerejšku určitě oceňuje = jak umíš pěkně manipulovat ;-)
Avatar - Ozzman
22. 5. 2018 12:05
Re: Talisman moc volba neni
Ronaulta se zeptej sám, jak moc velký dojem si na něj udělal...
Avatar - Ronault.
22. 5. 2018 16:21
Re: Talisman moc volba neni
Neber si do úst mé jméno, šašku.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 17:23
Re: Talisman moc volba neni
To fakt neumíš říct sorry?

Tys začal = tak si nestěžuj ;-)

Zbaštil si to Ozzymu pěkně = pěkně si tě vodil na provázku = když si to teď přečteš co? :-)

Kdybys měl gule [odkaz]

Ty mi místo toho = řikáš šašku :yes: >:D

Máš v tom pěknej hokej
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 18:16
Re: Talisman moc volba neni
Tak já eště 2 dny počkám [odkaz]
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:45
Re: Talisman moc volba neni
Ty si bereš do úst GTIho? Ty? 8-s Ten by si tě namazal na chleba jako tvojí tetičku >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:52
Re: Talisman moc volba neni
Jo beru = ten by takovou sra.ku jako ty = nikdy nenapsal

Vim jak si jí mazal = a jak ocenil její recenzi [odkaz] :-)

GTI by takovou srač.u jako ty = nikdy nenapsal. Máš koule? Řekni: Sorry
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 23:34
Re: Talisman moc volba neni
Ten pocit, když ti nedošlo, že to bylo na tebe.... :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 10:00
Re: Talisman moc volba neni
Tvoje bystrý analytický myšlení = bych fakt nechtěl mít :-)
Avatar - Ozzman
22. 5. 2018 10:01
Re: Talisman moc volba neni
Pak by si tady nemusel zadělávat diskuze a bojovat proti všem.... I dítěti by došlo, že když na něj všichni troubí a blikají, že bude spíš on ten, kdo jede v protisměru a né ti ostatní ...
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 10:05
Re: Talisman moc volba neni
No = a tobě nedojde ani to = že přesně na to sem reagoval >:D >:-[]

Tak ty, zmanipulovanej Ron a Karel = ste všichni? Naštěstí ne
Je to asi jako se Zemanem = to že ho volí většina, neznamená že v protisměru nejede on + a ta většina co ho volí ;-)

Ale toho že rozumný a aut znalý lidi typu MT tyhle žvásty už nebavěj = to mrzí

Do týhle diskuzi si agresivitu a lhaní zanes ty = sorry: Nejen do týhle :-)
Avatar - wakantanka
22. 5. 2018 14:18
Re: Talisman moc volba neni
No jasne všetci naokolo teba sú zmanipulovaní, hlupáci a neviem čo ešte .... len ty si lietadlo že?
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 17:27
Re: Talisman moc volba neni
Co ty se do toho s.reš? Kde tam o sobě něco čteš? >:D

Jeden Ozzy zmanipuloval jednoho Ronaulta = tak kde se tam vidíš? ;-)

Bys čuměl jakej je leteckej provoz >:-[]
Už neni socík = studovat může kdo chce = u nás teď asi čtvrt milionu lidí. Aby byli bystřejší než ty
Avatar - Ozzman
22. 5. 2018 18:18
Re: Talisman moc volba neni
To je to, jak tě tu každej má rád a jen já a Karel jedem v tom protisměru... ;)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 19:07
Re: Talisman moc volba neni
Hele = viz ty včera 18:07 :-)
Avatar - wakantanka
23. 5. 2018 08:39
Re: Talisman moc volba neni
Holčička se nám zlobííí >:D Hlavne že ty sa do všetkého s*rieš !
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 09:56
Re: Talisman moc volba neni
Asi jako ty teď? ;-)

A v minulym příspěvku? :-)

To čumíš kolik letadel = bude lítat nad tebou co? >:-[]
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:44
Re: Talisman moc volba neni
Mě to připomíná tohle: [odkaz] "já nejsem letadlo, já jsem raketa". Vždycky si na takovéhle cvoky jako něco=sakra vzpomenu, když malá kouká na tohle video a že je to bohužel často 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:45
Re: Talisman moc volba neni
Na to že si opakovaně urazil moje příbuzný = si slušně splachovací
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:46
Re: Talisman moc volba neni
A jsou to tví příbuzní nebo to jsou tvé druhé trollí já?

Kdybych se měl zabývat tím, co mě napíše nějaký šulda na diskuzi na auto.cz, byl bych celej ty.

Pánové, fakt je postpubescentní, měli jste pravdu. >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 18:49
Re: Talisman moc volba neni
Nebuď ubohej = tetičko z Ruska

Postpubescentní = sme tu velmi pravděpodobně úplně všichni = viz dnešek = ty a Ozzy možná ne

Tak najdeš koule = a řekneš sorry? Nebo = dál budeš držet úroveň
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 18:56
Re: Talisman moc volba neni
Už jsem ti to napsal, že se neomlouvám trollům na internetových diskuzích za urážku jejich fiktivních druhých já. Dostal bych se na tvou úroveň - internetového schizofrenního trolla ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 19:03
Re: Talisman moc volba neni
Takže držíš úroveň? :-)

Víš že si magor = žejo? To co si napsal o mě mym druhym já tetičce z Ruska atd. = nejde všechno dohromady. Uvědomuješ si to = nebo? ;-)

Prostě v něčem z toho musíš blábolit :-)
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 19:05
Re: Talisman moc volba neni
Měl jsem před nějakým časem malý pocit, že nejsi úplně troll, ale po dnešku již ne.

A co se stane, když se neomluvím? :-O Řekni prosím, že odejdeš z auto.cz spolu s dalšímu trolly, které tu máš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 19:09
Re: Talisman moc volba neni
Nestane se nic = prostě budeš natrvalo hluboko pod úrovní GTI a spol

Sem myslel že nejseš takovejhle odpad = no asi si ;-)
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 19:14
Re: Talisman moc volba neni
Zkusím se s tím naučit žít. Kdyby to náhodou nešlo, budilo mě to ze spaní, měl bych výčitky svědomí, rozvíjela by se u mě deprese, anxiózní stavy, případně až suicidální myšlenky, tak se tobě a celé tvé rozvětvené trollí rodině omluvím. Slibuji, jako že se Ronault na auto.cz jmenuji :yes:
A to jsem myslel zcela vážně! :yes:
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 19:28
Re: Talisman moc volba neni
Kolik ti je? To je trapný i na toho pubescenta :-!
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 19:35
Re: Talisman moc volba neni
Omluv se mi, urazil jsi mě! Bylo to za čárou, myslel jsem to vážně a upřímně! :no: Řekni sorry a bude to v pořádku = nebudeš odpad.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 19:44
Re: Talisman moc volba neni
No a si = respektuju tvou svobodnou volbu
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 20:04
Re: Talisman moc volba neni
Někdo to holt udělá [odkaz]

Někdo je = jako ty [odkaz]
Avatar - woody-alien
21. 5. 2018 20:28
Re: Talisman moc volba neni
Ty Rone, nepsal jsi tak zhruba před 100 příspěvky něco o prokrastinaci ? >:D >:D
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 21:42
Re: Talisman moc volba neni
[odkaz] doufám, že znáš tenhle nechutně oplzlý komediální seriál >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 21:44
Re: Talisman moc volba neni
Jo = je dokonalej

Ty zdaleka ne = s tou de.bilní urážkou za kterou odmítáš říct sorry = fakt ubohost ubohá :no:
Avatar - Emel
21. 5. 2018 22:35
Re: Talisman moc volba neni
Zeptej se woodyho, má takový klub...
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 19:20
Re: Talisman moc volba neni
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 18:56
Re: Talisman moc volba neni
Zloděj křičí chyťte zloděje... Dojemné... >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 19:00
Re: Talisman moc volba neni
Ty seš fakt sjetej?

Ron za tvýho nahrávání = urážíte mou rodinu :no: 8-s

Po něm chci sorry = po tobě ne = ty seš fakt odpad :-!
Avatar - Blue Sun
21. 5. 2018 19:21
Re: Talisman moc volba neni
Notyvole, ty jsi fakt prvotřídní odpad, že to svět neviděl... >:D
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 20:15
Re: Talisman moc volba neni
Tak já o tvé rodině nic nepsal, jen tobě jsem napsal, že si deb.il...
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 20:19
Re: Talisman moc volba neni
Ty seš fakt sjetej

Přečti si eště jednou = na co reaguješ
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 23:11
Re: Talisman moc volba neni
Na to že po mě nechceš omluvu... Tak sem ti jen přitakal... Problém?
Avatar - Emel
21. 5. 2018 20:41
Re: Talisman moc volba neni
Hm, well... když to točí na pětku málo, tak podřadíš. Když to točí moc, tak jsi s pětikvaltem v loji. Já si taky dobře pamatuju na Focus 1.6 5mt... a na to, že na delších cestách mě nejvíc prudila právě krátká pětka. A naopak... těch 2100 otáček při 130 je cool.
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 21:44
Re: Talisman moc volba neni
Jasně, měl jsem stejné problémy, proto jsem už nechtěl atmosférický benzín (i když v LPG) a šel do nafty, ale tak to prostě funguje. Dlouhé převody jsou parciálním řešením. A ono to tak funguje, u běžných aut. Dnes se samozřejmě více tlačí na ekologii, takže převody se prodlužují a papírové výkony letí nahoru, i když dynamika tolik ne.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 21:45
Re: Talisman moc volba neni
Problém máš od chvíle kdy se chováš jak pra.se = naprosto zbytečně

Dokonce stačilo jen napsat: sorry
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 21:55
Re: Talisman moc volba neni
To teď budeš reagovat na každý příspěvek, co napíšu? Aby si někteří nezačali myslet, že ke mě chováš nevyjádřené city. Už dopředu ti ale musím říct, že jsem šťastně ženatý a na transvestity moc nejsem. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:12
Re: Talisman moc volba neni
No dá se to tak říct = po tvym hnusvýlevu = k tobě chovám nevyjádřený..

Sprostý urážení dámy = žvástama o tranďácích neokecáš

Seš fakt i.diot = stačilo říct sorry to sem přehnal
Avatar - Ronault.
21. 5. 2018 22:17
Re: Talisman moc volba neni
Podívej, já tu moc nechodím, takže i když budeš reagovat na můj příspěvek, tak se moc nenadřeš. Otázkou je, jestli ti to stojí za to. Svou reputaci tady stejně už moc zhoršit nemůžeš a je spíše otázkou času, kdy dostaneš banána a bude na nějakou dobu klid.

Jestli se neumíš srovnat se světem anonymních internetových diskuzí, jak se asi srovnáváš s reálným světem? Máš-li nějaký? Ale opět, nemá smysl živit trolla, maximálně nahlásit k banánu ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2018 22:22
Re: Talisman moc volba neni
Banána = za to že ty se chováš jako pr.ase? >:D

Jj tady je vlastně všechno naopak [odkaz] >:-[]
Avatar - Đawson
22. 5. 2018 08:17
Re: Talisman moc volba neni
Jsem na acz asi 9let? Jako pubertak sem cetl Ronovi recenze. Pamatuju si i teticku kylie a jeji problém s gramatikou a interpunkci >:D po odchodu z acz sem ji jeste nejaky cas vydal na konkurencnich webech, ale ze misto ni, gilgita, gtiho, prijde takovej rovnitkovej vocas, to bych necekal :))) kazdopadne ja se skvele bavim >:D
Avatar - Emel
22. 5. 2018 08:19
Re: Talisman moc volba neni
Problémy s gramatikou občas výdám u spousty lidí...
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 19:23
Re: Talisman moc volba neni
Ta sedla >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 09:57
Re: Talisman moc volba neni
Její problémy s gramatikou? [odkaz] Seš si jistej vocásku? ;-)
22. 5. 2018 11:09
Re: Talisman moc volba neni
Nedalo by se tý pani vysvětlit, co jsou to uvozovky a jak se používají?
Avatar - KANKUNEN
22. 5. 2018 11:54
Re: Talisman moc volba neni
Nedalo, rozumný člověk pochopí hned, mačo nikdy. Ale konspiračně, není Hamuna nasazený šášula, který má zajistit kliky? Přece nikdo není takový manták, že se bude hádat, že průměr čísel od 1 do 10 je 10
22. 5. 2018 12:09
Re: Talisman moc volba neni
Je to dost možný, taky si posledních pár dních řikám, že přece fakt nemůže bejt tak blbej. A jestli je fakt, řečeno s tetičkou Kylie, "jenom" troll, tak velkej respekt! Mám se ještě hodně co učit. Na druhou stranu, reálnej život je občas taky fajn:)
Avatar - Ozzman
22. 5. 2018 12:23
Re: Talisman moc volba neni
Troll není, bohužel už jsem ho párkrát nachytal v situacích, kdy se do krve musel hádat a hodně rychle ztratí ten nadhled, který by troll měl, nebo měl mít. Navíc je to reálná osoba, která se pohybuje v Praze. Je to takový ratlík, něco jako malinký Yorkshire, kterého si Kylie pořídila pro radost a občas mu dala kostičku (svezhla ho něčím o čem mu řekla, že je to to nej). Pokud si pamatuji Kylii, tak i když byla někdy totálně otravná a nehorázně tvrdohlavá, tak Sakra postrádá její nadhled, taktéž se sám stydí za sebe, proto prozradí vše o všech okolo ( z jeho příbuzenstva i kamarádů), co mají za auta, co dělají a podobně, ale o sobě nic moc neřekne (jeho tajemný šestiválec budiž příkladem), protože není co říkat.... takový ten internetový vychloubal.. i přes to všechno by se to dalo tolerovat, pokud by nevytrhával věci z kontextu a místo neustálé snahy se nad někoho povýšit (což značí dost o jeho vnitřní nejistotě), by občas zkrátka uznal, že něco špatně/nepřesně řekl, myslel jinak, než bylo davem pochopeno, nebo špatně pochopil, či se omluvil.... Tohle jsem od něj snad nikdy neslyšel a i když ho tady pár lidí nachytlo při té chybě a usvědčilo, nejen, že křičí, že je nevinen, ale ještě viní ty ostatní okolo..... V reálu třeba není špatný kluk (už mockrát jsem mu říkal, že se sejdeme, či ho pozvat na sraz, ale musel jsem se na něj jet podívat inkognito), jen asi nezvládá přiznání nějaké slabosti... kdo ví, jestli ho šikanovali, nebo jak k tomu přišel... :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 12:27
Re: Talisman moc volba neni
Viz já 10:00 :-)

No vlastně i 10:04 ;-)

A samozřejmě 10:05 >:-[]

Nejsi špatnej manipulátor :yes: :-)
Avatar - woody-alien
22. 5. 2018 13:41
Re: Talisman moc volba neni
Tak s některejma tetičkama dospívání vážně není snadný... ;-)
[odkaz]
Avatar - _Karel_
22. 5. 2018 16:44
Re: Talisman moc volba neni
>:D
Avatar - wakantanka
22. 5. 2018 14:20
Re: Talisman moc volba neni
On musí fungovať na diskusiách a výhradne na nich, pretože v reálnom živote neverím že dokáže normálne s niekým iným vychádzať. Chlapi si kľudne dajú kres papuľu a potom zájdu na pivo. Jeho prejav mi už dlho pripadá ako hašterivá ženská, čo furt musí mať posledné slovo + to všetko čo si popísal aj ty.
Avatar - Emel
22. 5. 2018 13:02
Re: Talisman moc volba neni
V první větě chybí čárka a navíc je ten překlad zavádějící... podle mě ten citát znamená, že piano stejně jako peníze poskytuje potěšení jen tomu, kdo ho ovládá (kdo na něj hraje, tady je prostor pro básnickou licenci... ale "kteří vědí jak je použít" je podle mě významově nepřesné).
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 13:10
Re: Talisman moc volba neni
Tak? ;-)

Čet si třeba někdy něco = na největší jízdě na webu? :-)
Avatar - Emel
22. 5. 2018 21:44
Re: Talisman moc volba neni
Nerozumím námitce. Souhlasíš, že je v té větě drobná gramatická chybka a v překladu toho citátu hrubá nepřesnost?

Na auto.cz jsem od ní četl lecos, ale gramatika mi splývala v záplavě velkých písmen. Krom toho si nejsem jistý, co psala ona a co onen ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 22:22
Re: Talisman moc volba neni
Ale rozumíš ;-)

Jaká gramatická chybka?

Neumim francouzsky = ty jo?

Zbytek snad budem dělat žes nenapsal = co? :-)
Avatar - Emel
23. 5. 2018 09:02
Re: Talisman moc volba neni
Podle mě tam chybí čárka, ale to je detail.

Originál zní: "Le piano, comme l'argent, n'est agréable qu'a celui qui en touche." Schválně se na to můžeš tetičky zeptat... nebo možná se najde nějaký dobrý francouzštinář tady?
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 09:54
Re: Talisman moc volba neni
Jo? Kde chybí?

No přeložila to před lety = tak jak přeložila. Ale klidně to napiš po svym = mě ta recenze přijde slušně napsaná. I další = jestli si nějaký čet [odkaz]
Koukám se ale něco jako originál českej překlad sem nenašel

No hlavně začni stejný nároky = aplikovat i tady. Nebo?
Všim sis že na lemra a lemply atd. většinou máme nižší nároky a obráceně? :-)
Avatar - Emel
23. 5. 2018 10:11
Re: Talisman moc volba neni
Piano je jako peníze, je příjemné jen pro ty, kteří vědí jak je použít.

Dle mého má být čárka za vědí... ale to jen tak pro pořádek, když už jsi to hodil jako příklad bezchybné gramatiky. Mně osobně je to buřt, sám si s tím taky úplně hlavu nelámu... je fakt, že napsat, že měla problémy s gramatikou a pak ji výdal na konkurenčních webech je taková malá domů :-)

Přeložila to tak jak to přeložila... a podle mě tím změnila význam toho, co chtěl autor říct. Ale aspoň víme, odkud pramení tvé nadání pro citace ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:16
Re: Talisman moc volba neni
Vybavila se mi základka = jak nás úča upozorňovala na tendenci dávat příliš čárek :-)

Sem si nebyl jistej jestli to výdal měla bejt ironie = ale asi.. >:-[]

No jinej českej překlad neznám = až teď ten tvuj ;-)
Ty Satieho a jeho hudbu znáš = nebo tohle bylo první setkání?
Avatar - Emel
23. 5. 2018 10:34
Re: Talisman moc volba neni
Okrajově... poslouchal jsem Glasse (zajímavé, že toho Kylie nezmiňuje) a ten se na Satieho odkazoval, tak jsem si něco málo našel... ale do "stálého repertoáru" jsem ho nezařadil, na mě je to asi až moc jednoduché.

Což mi připomíná happy, non-offensive, non-denominational school play
[odkaz]
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 10:38
Re: Talisman moc volba neni
to je mi panečku music >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 10:54
Re: Talisman moc volba neni
No moc sem toho neslyšel = ale fakt je :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:01
Re: Talisman moc volba neni
Tak já do stálýho samozřejmě taky ne = ale vůbec mi to nepřijde špatný a slovo jednoduchý = bych asi taky nepoužil ;-)

Asi bych spíš souhlasil s tim co se o něm píše = velmi novátorská osobnost která ovlivnila paradoxně slavnější Debussyho, Ravela atd.

Vzpomínám jak sme si pouštěli tu skladbu co se má hrát furt dokola = docela slušná jízda >:D
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 11:37
Re: Talisman moc volba neni
Dneska jsi úplně jinej, jak vyměněnej = nehádavej. Tato poloha ti (aspoň podle mě) sluší víc, doporučuji u ní zůstat.
Za mě :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:59
Re: Talisman moc volba neni
Dneska nikdo nepíše že sem napsal a že teta je.. a neřiká že se za to rozhodně omlouvat nebude = takovýhle drobnosti mívaj vliv :-)

Hele si si tim přístavkem úplně jistej [odkaz] nebo si to jen zkusil?
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 12:10
Re: Talisman moc volba neni
Přístavkem jsem reagoval na Emela a jeho český překlad. Jak je to správně ve francouzštině nwm.
Avatar - Emel
23. 5. 2018 12:26
Re: Talisman moc volba neni
Tak minimalismus má být jednoduchý, ne? :-)

Osobnosti moc neřeším... občas mě nějaká zaujme (jako třeba Nick Cave), ale obvykle jen poslouchám a pak prostě líbí / nelíbí.

Glass má pro mě ve svých skladbách víc dynamiky... ani to není úplně moje krevní skupina, ale přišlo mi to na poslech zajímavější než Satie. Ale oboje je pro mě okrajová záležitost a nemám to naposlouchané.
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 10:24
Re: Talisman moc volba neni
Přístavek volný = ano, samozřejmě s čárkou

Nicméně k tomu odkazu: na mě moooc dlouhá recenze, asi dobrá, nwm, nehodnotím, bo se v tom oboru vůbec neorientuji, nicméně na Kylie styl je tam použito málo verzálek a aka Hammu rovnítek >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2018 11:03
Re: Talisman moc volba neni
Nojo dneska už jen obrázek a pár slov = preferuju přesnej opak [odkaz]

Chtěl bych umět německy = jako ona česky ;-)

Ocenil bych vysvětlení lingvisty nebo jazykovědce = protože tohle jako přístavek tak jednoznačně jako ty nevidim = ale laťku jí nasazujete od standardů ACZ hodně vysokou = to vidim :-)
Avatar - woody-alien
22. 5. 2018 13:18
Re: Talisman moc volba neni
Jak tak koukám, tak mnou navrhované šťourání se nějak neujalo. No dobře, pánové, každý svého štěstí strůjcem jest. >:D
Avatar - Emel
22. 5. 2018 21:39
Re: Talisman moc volba neni
Všiml sis, jak dlouho jsem to vydržel? Pár měsíců. Už mám nos celej rozšťouranej. A nejen nos.
Avatar - woody-alien
22. 5. 2018 22:30
Re: Talisman moc volba neni
Ale jo, máš moje uznání. ;-) No a co se týká mě, pokud bych náhodou byl už nalomenej přestat se šťourat, tak tohle mě rychle vrátilo k té zmíněné bohapusté činnosti. :-)
Avatar - Ozzman
21. 5. 2018 23:17
Re: Talisman moc volba neni
Že zrovna jediný člověk, který neuzná pochybení ani když ho nachytaji při činu, tady trvá na tom, aby se mu někdo omluvil? >:D tak to jo...
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 19:28
Re: Talisman moc volba neni
Říkám si, 250 diskuzních příspěvků, to bude něco, to si jdu přečíst. Ale to jsem netušil, že cca 2/3 z nich je bezzubé a bezvýznamné pindání Hammu... Ach joo.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 19:32
Re: Talisman moc volba neni
Ty si na základce v počtech nebejval moc dobrej žejo? :-)
Avatar - Floyd
22. 5. 2018 19:40
Re: Talisman moc volba neni
Zkoušíš mě sice evidentně zatáhnout do svý diskuze, ale já se nedám = byl jsem vždycky z matiky jedničkář, a to až na vejšku.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 19:46
Re: Talisman moc volba neni
Přesně naopak = jen sem tě upozornil že počty ze základky = ti moc nejdou ;-)

Jedničky na vejšce? To gratuluju si výjímečnej :yes: :-)
Avatar - Ozzman
22. 5. 2018 19:52
Re: Talisman moc volba neni
Ty si taky výjimečnej.... opravdu, myslím to teď upřímně a vážně...
22. 5. 2018 20:26
Re: Talisman moc volba neni
Uznam ze 45litrova nadrz je na taketo velke auto bieda hlavne v kombinacii s benzinovym motorom, s dieselom by to az tak nevadilo. Dovodom je znizovanie laboratornej spotreby. Aspon keby bola v ponuke za priplatok vacsia nadrz ako je to v pripade C Classe. Snad sa to s prichodom WLTP a faceliftu zmeni.
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2018 17:20
Re: Talisman moc volba neni
Čísla nic moc, ale jednak se Talisman neprodává v UK, a jednak, upřímně, je to střední třída s technikou kompaktu. A ta palivová nádrž, to je opravdu fail.
Avatar - WinDiesel
21. 5. 2018 17:26
Re: Talisman moc volba neni
Palivové nádrže jsou většinou fail. Je to kvůli flotilovým emisím. Ani já nejsem se svojí nádrží spokojen. GLK s 2,2 dieselem dokonce dostávaly v základu jen 59 litrů, můj 3,0 má 65 litrů ale není to nic moc. přece jen 2,2 litr míň žere ale oni si mohou konfigurovat 65 litr :-(
A proto bude moje další auto plug-in diesel hybrid. Dobrý do města i mimo něj. A holt už to asi nebude 6-válec. Leda by dělali diesel-hybridy i s 6-válcem. Zamrzí to protože Mercedes zase nasazuje I6 .........
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 20:33
Re: Talisman moc volba neni
bracha ma v lanceri tiez 59 litrovu nadrz .... co je mimochod dnes najviac v nizsej strednej triede... ( bezne je tam len okolo 50 litrov aj menej ) .. no a pri spotrebe 6,2-6,5L ma dojazd .. hm .. viem ze mal neraz aj cez 800 km ... skoro ako dizel ;-) ... ale nie no ok ... ale je fakt ze ma slusny dojazd... novsia konkurencia v benzine dnes uz take dojazdy fakt nemava ... ja v malom aute mam tusim 45 litrov ... ale tak tu je to este ok... tu sa samozrejme nerata ze s tym clovek pojde cez pol europy ... ale aby nacencana C klasse mala nadrz pomaly na urovni maleho auta je aj za mna uz fail
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 20:25
Re: Talisman moc volba neni
u nas vidim talismany kombi behat najcastejsie na letisko ako taxiky / tmavomodra mu sekne / ... pride mi celkom napadny s tou optikou vpredu vzadu a s tou masou chromu ale na druhy pohlad na mna posobi aj kusok nemastno neslano.. tie jeho krivky samotne su kusok podla mna take akesi tazko uchopitelne.... sice pompezne ale taka vyrysovanejsia sportovejsie posobiaca optima kombi je za mna krajsia ..... a ta mala nadrz je dnes uz takmer vsade ... vid napr baleno... tam mas len nejakych 34 ci 37 litrov ci tak nejak .. no a kup to potom ach jo ;-\ ... v pripade talismanu by sa mi urcite najviac pacil ten stredne posadeny turbobenzin so 110kw .... ale nieco podobne uz dnes ponuka / konecne / aj optima kombi ... to by inak mohol byt pekny piatkovy duel
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2018 20:44
Re: Talisman moc volba neni
Ono to Talismanu mnohem více sluší v sedanu. Což mám třeba u Passatu naopak.

Nádrž Talismanu je právě extrém i v rámci třídy. Nevím o konkurenčním autě, které by na tom bylo podobně špatně. Na 37 litrů u Balena koukám jak puk, ale Baleno v podstatě vrací benzín do nádrže. Horší je 40 litrů v Polu GTI.
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2018 20:51
Re: Talisman moc volba neni
k tomu ma nove polo GTI hmotnost auta strednej triedy ( zlaty UP GTI ) ... ach jo.. bude to proste tank s deravou nadrzou .. ale tak asi s tym nikto nebude jazdit dlhe trasy no.... je to skor auto na kratsie trasy.... baleno je celkovo extremnejsie... lahke v zaklade s uzkymi kolami.... a rezervu tam mas pre istotu az v top vybave kde si uz v cene golfu ... a ako sa mi najprv pacilo... ach jo... kde som mal oci .. ;-) aj ked iste to bude sikovne auto len bohuzial divne nakombinovane a nastavene pre europana... tam to vidim fakt skor na tu rodnu indiu ....

suhlasim ze talismanu slusi viac sedan .... a tusim som to aj pisal uz... :-) ... a napriklad aj mazda 6 je pre mna krajsia v sedane :yes:
22. 5. 2018 20:40
Re: Talisman moc volba neni
Talisman ma techniku z Espace. Vo Viedni je to jeden z najbeznejsich taxikov (po starsej E Classe). Pre mna su velmi dolezite sedadla a tie ma Talisman najlepsie v triede. Jednoduchu zadnu napravu nepovazujem za nevyhodu - nizsie servisne naklady, na dobrom povrchu slusne jazdne vlastnosti. Viacprvok je istejsi na rozbitych cestach, ale ja po poliach nejazdim.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 20:50
Re: Talisman moc volba neni
Hlavně má shodnou techniku s [odkaz] kterýho se prodává víc než Talismanu
Avatar - _Karel_
22. 5. 2018 21:03
Re: Talisman moc volba neni
Ne, Espace má techniku z Talismanu.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 21:25
Re: Talisman moc volba neni
Ne, oba včetně Samsungu SM6 sou na společný platformě Renaultu a Nissanu CMF (Common Module Family) C/D = a to d znamená segment D střední třídu

Tvou řečí = je to jako MQB = taky asi neřikáš že další modely sou technika = ani nevim co na tý platformě bylo první.. :-)
23. 5. 2018 11:55
Re: Talisman moc volba neni
Nejlepší sedadla ve třídě? Vždyť ani v elektrické variantě tomu nejde naklápět sedák tak, aby sis podepřel stehna. O prodlužování sedáku ani nemluvím. To 508 má větší možnosti nastavení. Nejlepší tedy rozhodně nejsou.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2018 16:31
Re: Talisman moc volba neni
Nastavení u elektrických je vůbec tragédie. Nic horšího ohledně nastavení jsem nezažil. U manuálních no problem.
23. 5. 2018 04:14
Re: Talisman moc volba neni
To je tou nešťasnou nabídkou motorů, absencí alternativní čtyřkolky a také to dorazili tím zrušením pátých dveří, na které byli klienti Renaultu v této kategorii po léta zvyklí u Laguny. No a ta maličká nádrž a absence jakékoliv verze se zadním víceprvkem, to už jsou jen takové třešníčky na dortu... Myslím, že marketing Renaultu už nyní musí dobře vědět, kde udělali soudruzi chyby... Prostě kromě pěkného designu a dobré nabídky prostoru je u Talismanu marketingově všechno špatně... :-O :-O :-O
22. 5. 2018 09:06
Laguna IV.
Střednětřídní Renda patří k tradicím na trhu. Doufám, že se udrží i pro další generaci a také, že se vrátí ke starému zvukomalebnému jménu.
Měl bych při jeho nákupu blok dát více než 30kEUR za plně vybavenou verzi s nejlepší motorizací, ale pak proč ne?
Jen tohle auto potřebuje velká kola jako sůl, je mohutné a z některých úhlů a podivně obloustlé s netradičně tvarovanými karosářskými díly.
Ovšem slušný automat, alespoň 150 koní, řízení všech kol a k tomu pohodlný podvozek by to měl umět vyvážit. Jinak z barev tato rubínová (Dinar zapomněl na krásný odstín, který používá JLR) nebo zářivě sytě modrá.
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2018 10:17
Re: Laguna IV.
Ja myslim, ze je skoro jiste ze nasledovnik nebude. Obecne stredni trida upada na ukor SUV kategorie a u zadne znacky to neni zrovna rostouci segment, navic ta prodejni cisla Talismanu jsou opravdu zoufala a i v ramci klesajici stredni tridy extremne spatna. Ono je obecne otazkou co s velkymi Renaulty, protoze Renault neprodava ani ta dnes popularni SUV, jelikoz jeho Koleos ma podobne smutna cisla jako Talisman a ostatne ani v oblasti velkych MPV neni Espace zadna velka prodejni hitparada. Takze obecne Renault bude asi vice investovat do mensich aut, ktere tahnou jeho prodeje.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2018 10:35
Re: Laguna IV.
Talismanu se měsíčně prodává něco přes tisícovku až skoro 5 tisíc = ročně přes 30 tisíc. To nejsou skvělý čísla ale úplná katastrofa taky ne. Navíc podobný dokonce o něco lepší čísla má technicky skoro identickej Samsung SM6

Masivně upadá celej segment = ale eště jedna generace by bejt mohla
22. 5. 2018 13:31
Talisman - vlastní zkušenosti
Talismana vlastním, konkrétně Grandtour 1.6 TCe 200 Initiale Paris a ačkoli mám Renaulty rád, mnoho nám jich ve firmě i rodině bez problémů jezdí, nákup tohoto vozu byl největší omyl v životě (koupeno 10/2017). Mraky porodních bolestí zejména s elektronikou. Za první půl rok byl vůz cca 6 týdnů v servisu. Bouchající adaptivní podvozek (Renault nemá řešení), slícování (zejména zadních dveří) a neustálé problémy s něčím.

Výbava perfektní, sedačky jedny z nejpohodlnějších v dané třídě a opravdu není problém najet tisíce kilometrů aniž by Vás to nějak nepoznamenalo (u Passata či Octavie mi stačí pár set km a už mě dost bolí záda). 1.6 TCe 200 je rovněž povedený motor. Občas mi vadí nepravidelný zátah kolem 2500 ot., jinak je to typická ukázka downsizingu. Spotřeba se v průměru pohybuje 6 - 7 l / 100 km, s lehkou nohou není problém jezdit v rozmezí 5 - 6 L. Naopak při využivání potenciálu 200 koní si bere opravdu hodně a není problém se dostat na průměr i nad 15 l / 100 km.

Těžké dilema zda si ho nechat nebo poslat do světa. Znova bych si ho již nekoupil.
Rozbalit vlákno
2
23. 5. 2018 10:39
Re: Talisman - vlastní zkušenosti
Tak to zabolí, ty porodní bolesti. Kurnik Renault by si už na to měl dávat pozor. Přitom kamarád v Lagune II facelift nebo já v Meganovi III 2009 s elektronikou problémy nemám, takže je to škoda.... Chápu, že je tam té výbavy přehršel, takže je to složitější a složitější vše dobře odladit, jenže konkurence to zvládá, tak musí i Renault holt :-)
Jinak kamrádka má Peugeota 308 1.6 HDI dva roky a kleupu, ani jedna reklamace, prostě vše ok.
A jako perličku musím napsat o mém Rapidu 1.2 TSI 2016 - 4 reklamace za dva roky: kompresor klimatizace, palivové čerpadlo, plynový pedál, spojkový pedál. Nejhorší jsou různé pazvuky, to už my Rapiďáci ani neřešíme :-) A pak si má člověk pomoct :-)
:-!
24. 5. 2018 13:57
Re: Talisman - vlastní zkušenosti
Toto ma velmi mrzi ze mate takuto negativnu skusenost. Byvaly kolega mal jeden z prvych Espace r.v. 2015 a bol viackrat na SW update, hlavne koli automatu a infotainmentu. Cakal som ze to Renault na novsich vozoch ma uz davno vyriesene.

Ak Vam mozem poradit, skuste iny znackovy servis. Na slovensku mam vyborne skusenosti so Zvolenom a Prievidzou - su tam skutocni odbornici (pozdravujem). Su znackove servisy ktore by mali rovno zavriet - par ich je takych na Slovensku, zazil som to pred par rokmi v CR aj nedavno v Rakusku (poistna udalost, jugosi ktorych treba ucit co maju robit, praca cista fuserina, o zlicovani radsej nebudem hovorit, problem trafit odtien farby - tzv. juhoslovanska slepota, hlavne ze servisna hodina stoji 145-180€).

Renault ma urcite riesenie ale to by prijimaci technik musel vediet ked nie po francuzsky aspon po anglicky konzultovat to s Franciou ked si nevie rady.
23. 5. 2018 10:30
Pěkný článek, pěkné auto :-)
Po čtyřicítce už hledám jen komfort a ticho. Renault to dle mého splňuje na max, mít tolik peněz, už by byl doma :-)
Jinak doma mám Megane III a ten podvozek je parádní, opravdu Rebault umí dělat komfortní podvozky. Závodění mě už baví leda tak v motokáře :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
23. 5. 2018 12:30
Re: Pěkný článek, pěkné auto :-)
Právě že ty peníze jsou problém..na Renault je to předražené auto s ubohými motory.
Mít ty peníze tak si většina lidí koupí zcela jiné auto. :-)
A prodeje Talismanu jsou dost všeříkající..a skvělé tedy rozhodně ne. 8-s
Avatar - Emel
23. 5. 2018 12:51
Re: Pěkný článek, pěkné auto :-)
Prodeje nejsou skvělé, ale ani mizerné. Talisman je nejprodávanější auto segmentu hned po velké čtyřce Passat-Superb-Insignia-Mondeo. Vzhledem k tomu, že Francie je orientovaná spíš na menší auta, to není tak špatný výsledek. Až přijde nová 508, tak uvidíme.