Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
1
/
11
Prohlédnout znovu
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
|
acz
reCombi Van v základní výbavě připomíná užitková vozidla
|
acz
Sedadlo řidiče nabízí slušné boční vedení opěradla
|
acz
Třímístná zadní lavice má uprostřed integrovaný bezpečnostní pás
|
acz
Přístup do nákladového prostoru opatřeného gumovým kobercem je kromě křídlových dveří také tvořen sklopným opěradlem druhé řady sedadel
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Všechny užitkové automobily Renault dostaly do vínku pětiletou záruku omezenou ujetím 200 000 km
|
acz
Ložný prostor pojme 4 m3, kotvicí oka jsou těsně nad podlahou
|
acz
Jediný motor ve dvou výkonových verzích není pro modelovou řadu Trafic mnoho
|
acz
Posuvné boční dveře jsou standardně vybaveny posuvným oknem
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?