Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
5
/
11
Prohlédnout znovu
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
|
acz
reCombi Van v základní výbavě připomíná užitková vozidla
|
acz
Sedadlo řidiče nabízí slušné boční vedení opěradla
|
acz
Třímístná zadní lavice má uprostřed integrovaný bezpečnostní pás
|
acz
Přístup do nákladového prostoru opatřeného gumovým kobercem je kromě křídlových dveří také tvořen sklopným opěradlem druhé řady sedadel
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Všechny užitkové automobily Renault dostaly do vínku pětiletou záruku omezenou ujetím 200 000 km
|
acz
Ložný prostor pojme 4 m3, kotvicí oka jsou těsně nad podlahou
|
acz
Jediný motor ve dvou výkonových verzích není pro modelovou řadu Trafic mnoho
|
acz
Posuvné boční dveře jsou standardně vybaveny posuvným oknem
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků