Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
10
/
11
Prohlédnout znovu
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
|
acz
reCombi Van v základní výbavě připomíná užitková vozidla
|
acz
Sedadlo řidiče nabízí slušné boční vedení opěradla
|
acz
Třímístná zadní lavice má uprostřed integrovaný bezpečnostní pás
|
acz
Přístup do nákladového prostoru opatřeného gumovým kobercem je kromě křídlových dveří také tvořen sklopným opěradlem druhé řady sedadel
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Všechny užitkové automobily Renault dostaly do vínku pětiletou záruku omezenou ujetím 200 000 km
|
acz
Ložný prostor pojme 4 m3, kotvicí oka jsou těsně nad podlahou
|
acz
Jediný motor ve dvou výkonových verzích není pro modelovou řadu Trafic mnoho
|
acz
Posuvné boční dveře jsou standardně vybaveny posuvným oknem
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan