Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Twingo 1,2 – Twist, Swing a Tango v nových šatech

Francouzský minivůz se oblékl do slušivých šatiček, osvědčená technika zůstává. Návrat krále?
Zpět na článek
9. 2. 2012 10:51
9. 2. 2012 17:05
9. 2. 2012 17:29
9. 2. 2012 17:30
9. 2. 2012 18:00
9. 2. 2012 19:25
10. 2. 2012 13:13
11. 2. 2012 18:48
9. 2. 2012 18:22
9. 2. 2012 19:21
9. 2. 2012 21:03
9. 2. 2012 22:43
10. 2. 2012 11:35
10. 2. 2012 13:14
10. 2. 2012 09:43
10. 2. 2012 11:36
10. 2. 2012 13:17
9. 2. 2012 17:41
9. 2. 2012 18:30
9. 2. 2012 17:51
9. 2. 2012 18:30
9. 2. 2012 18:35
9. 2. 2012 19:12
9. 2. 2012 21:04
9. 2. 2012 20:33
9. 2. 2012 18:36
9. 2. 2012 19:17
10. 2. 2012 13:20
10. 2. 2012 14:10
9. 2. 2012 17:48
9. 2. 2012 17:53
10. 2. 2012 13:21
9. 2. 2012 21:48
9. 2. 2012 23:59
10. 2. 2012 13:23
10. 2. 2012 14:42
11. 2. 2012 12:36
11. 2. 2012 16:04
10. 2. 2012 15:32
10. 2. 2012 18:10
10. 2. 2012 09:44
10. 2. 2012 09:46
9. 2. 2012 10:51
Hodnotenie
Tak, som veľmi sklamaný z interiéru. Z vonku tak pekné auto a z vnútra taká oštara. Volant na pohľad príde ako z autobusu, ten z meganu je ďaleko krajší.

Čo ma ešte zaráža, je hodnotenie toho istého motoru v twingu a v thalii.
Ide o tú istú pohonnú jednotku, autá majú dokonca veľmi podobnú pohotovostnú hmotnosť, ale hodnotenie diametrálne odlišné. Tomu celkom nerozumiem.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2012 10:57
Dotaz autorovi test
Pane Jungmanne, rád bych si ujasnil závěr Vašeho testu. Chcete říci, že Twingo je lepší než Citigo či UP! ?
Jestli ano (a mě to ze závěru recenze jasně vyplývá) tak nás čeká slušný diskuzní masakr :-)

Jinak nechápu v případě vozu, s nímž budou velmi často jezdit ženy, absenci posilovače řízení v základu :no:

ESP jen u nejvyšší výbavy je také docela úlet, zejména u značky, která si na bezpečnosti dlouhodobě zakládá. A v době, kdy u nových modelů musí být povinně.

Nevím, ale na novém Twingu se mi stále něco nepozdává. Tak nějak se mi mnohem víc líbilo původní Twingo. A na to, dle mého, nové Twingo nenavazuje. Taková promarněná šance.
Rozbalit vlákno
14
Re: Dotaz autorovi test
Dobrý den, na to s určitostí odpoví až srovnávací testy. V současné chvíli (s Up!em jsem zatím neměl tu čest) bych si Twingo po krátké úvaze koupil raději než cokoliv jiného v segmentu.
9. 2. 2012 11:08
Re: Dotaz autorovi test
Také by mě zajímalo protože Clia a Thalie má při 130kmh otáčky na 4200 za min. Jakto že má tohle jen 3500? Je fakt úplně jinak zpřevodované? Jestli jo k čemu tedy tu 6tku? Thalia je do 120kmh celkem tichá
Re: Dotaz autorovi test
U Twinga je to podobné, výrazněji hlučí až cca. nad 120 km/h, do té doby se chová spořádaně.
9. 2. 2012 12:24
Re: Dotaz autorovi test
Také přeji dobrý den a děkuji za odpověď. Mám to chápat tak, že se Citigem jste již zkušenost měl, s Up! ještě ne? A co nová Panda, berete ji v rámci svého tvrzení také v úvahu?

Jinak děkuji za skvělý test. Alespoň za sebe musím říci, že jste bezvadně vystihl to, co čtenáře při testu minivozu zajímá. Již dlouho se mi nestalo, že bych po dočtení testu neměl na daný vůz žádný doplňující dotaz - prostě proto, že autor v textu na vše odpověděl :yes:
Re: Dotaz autorovi test
Srovnávám přirozeně vozy, které se u nás prodávají a měli jsme je k redakčnímu testu. Tedy Up! ani Panda zatím mé myšlenky nekomplikovaly, přičemž oba dva jistě po příchodu na trh solidně zamíchají kartami. Alespoň to lze (vzhledem k jízdním dojmům z prezentací) předpokládat. Kdybych šel nyní shánět minivůz, bylo by to Twingo, kolega Lukáš by sáhl po Picantu (resp. po F500 při větším budgetu). Asi budeme muset udělat na jaře velký srovnávací test minivozů :-)
9. 2. 2012 14:47
Re: Dotaz autorovi test
To by byl hodně zajímavý test :yes:
Avatar - Ronault.
9. 2. 2012 12:51
Re: Dotaz autorovi test
Já bych Pandu dal stranou, je to přecejen takové skoro mikro MPV, zásadně pětidvéřové. Tohle je spíše konkurent pro F500 a upřímně bych asi dal Twingu před F500 přednost. Hlavně po faceliftu twingo vypadá velmi dobře. Už jsem měl tu čest jej potkat v bílé s černými doplňky a musím uznat, že :yes:

Přidávám se k chvále za obsáhlý test :yes:
9. 2. 2012 14:50
Re: Dotaz autorovi test
Já bych Pandu rozhodně nevynechával. Jde na to trochu jinak, co se stavby vozu týče. Ale o to by srovnání bylo zajímavější, ne?

Jinak Twingo asi pro F500 takový soupeř nebude. Důvodem je diametrálně odlišná cena.

Já si nemyslím, že Twingi je špatné auto, ale prostě mě nějak nedokázalo oslovit. Nedokážu odpovědět proč tomu tak je, opravdu nevím. A přitom první Twingo mě kdysi úplně uchvátilo.
9. 2. 2012 12:10
Re: Dotaz autorovi test
Diskusní přestřelka se dá očekávat - vždyť Citigo je vlastně uvnitř hravé díky odhaleným plechům a paměť polohy sedadel není potřeba, když ji nemá ani Focus >:D
9. 2. 2012 12:28
Re: Dotaz autorovi test
Jo, těšme se ;-)

A taky nezapoměň na motor, ehm vlastně tříválec, roku.

Ne, vážně - ta koncernové trojčata nejsou špatná auta. Nicméně tento test by ty, kteří je až "zbožšťují", měl vrátit zpět na zem. Twingo po faceliftu se této novince může zjevně směle postavit.
10. 2. 2012 08:55
Re: Dotaz autorovi test
Ono se mu může postavit cokoliv, dnes mezi auty není moc velký rozdíl. Spíš záleží na odladění a výbavě, na rozměrech a řešení, na tom kdo co preferuje, kvalita je vesměs podobná. Recenzent by se měl hlavně zdržovat neobjektivních soudů. Například tvrdost podvozku není etalon a má se konstatovat, zda je tvrdý, měkký nebo něco mezi, ale rozhodně nelze definovat, co je lepší, to je subjektivní a každý to vnímá jinak. To právě autor zvládl docela dobře. Pěkná recenze :yes:
9. 2. 2012 12:31
Re: Dotaz autorovi test
Německá srovnávačka jena [odkaz] V tomto testu je to takové víceméně nerozhodné. Pro Twingo mluví variabilnější a promyšlenější interiér, pro Up zase lepší podvozek, sedadla a "pocit solidnosti". Údajně jsou ale tyto výhody podvozku Upu patrné až při přímém porovnání, jinak je Renault plně srovnatelný.
Těžko říct, jeden z komentujících si obě vozítka sám vyzkoušel a dává spíše přednost Renaultu, který nevykazuje takové očividné chyby typu ovládání oken, chybějících výdechů uprostřed nebo paměti sedaček. Údajně má mít i čtyřválec příjemnější zvuk.
9. 2. 2012 14:53
Re: Dotaz autorovi test
Díky za odkaz, velmi zajímavé počtení (v mém případě, co se němčiny týče, tedy spíše přelouskávání textu ;-) )
9. 2. 2012 11:38
staronový král segmentu ... on snad někdo pochyboval?!
Stačí se jen letmě podívat, krásná a roztomilá městská stylovka s rodokmenem na špici segmentu ... pro mladý holčiny na nákupy 1,2 se čtyřma hrnkama, jako druhou káru hlavně do města vem 1,2 TCe, jestli chceš být v segmentu opravdu korunovaný emperor... hópni do eresa a poznej další level citigo .... citirace ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
9. 2. 2012 14:44
(ne)podstatná fíčura
[odkaz] :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2012 22:35
Re: (ne)podstatná fíčura
:yes: :yes: >:D
9. 2. 2012 22:46
Re: (ne)podstatná fíčura
:yes: >:D
9. 2. 2012 17:05
BETL
Tedy toho betla, co si testér zahrál s diskutéry, to se jen tak nevidí a... nečte :yes: Jakmile dojde na testové bychání, a uvědomme si, že máme výjimečnou možnost nahlédnout do testérových bychů... (ha ha... ;-) pak zjistíme, že ryze subjektivní, takříkajíc obecně lidská náklonnost (s evidentně momentální nižší hladinou testosteronu, danou nejpíše obecně panujícím mrazem) vede pana testéra do náruče Twinga. Toto intimní odhalení, ten takříkajíc trestérův garážový striptýz by však neměl na straně diskutérů vyvolávat frenetické garážové orgastické poluce, neboť jakmile se nahoře podrobně začteš do objektivistických testérových slov, a že je co chválit, pak uvnitř testu, kde z principu testér musí svůj subjektivní vhled minimalizovat a usilovat o referenční, objektivní sdělení, na které jsme zde ostatně již roky navyklí, pak samozřejmě padne věta dne, cituji: "Na takové Citigo se Twingo zdaleka nechytá". Jasně, ty se na testéra také nechytáš.

P.S. Kdo třeba jen spatřil kabinu CITIho, či dokonce, kdo usedl do sedadel CITIho, ten musel zažít doslovný přestřídní šok. Ano, Volkswagen ví, co je potřeba - pohodlí.

BRAVO TEST :yes: BRAVO CITIGO :yes:
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Ji/Ri
9. 2. 2012 17:29
Re: BETL
...neplač. Vždyt o nic nejde. Nikdo ti cígo nebere a můžeš si jich dát pět do řady a dva na výšku... tady to vidíš, pokud nejsi zcela mimo, černé na bílém.... tak se vrať do své kůže a stvoř oslavný text na vítěze.... protože vítěz je zde jen jeden.... Twingo hochu, Twingoooou....
Twin go
CIty go
....ani ten název nemaj origoš..... >:D
9. 2. 2012 17:30
Re: BETL
Nebo řečeno jinak - pan testér, ten většinou na slovo vzatý odborník, si dovolil pochválit Twingo a zařadil ho na současný vrchol A segmentu. Podobně jako autor té německé srovnávačky (viz. Horst Fuchs a jeho odkaz) - zde to byla plichta - s Up!em, ne se Škodovkou. Takže je potřeba, aby jsi nám to "správně" vysvětlil. Mimochodem, takové vaření z vody jsem už dlouho neviděl. Za to bravo, GTI :yes:

Jen dodám - kdo spatřil kabinu Citiho, usedl a pokusil se stáhnout pravé okénko, ten se asi taky moc "nechytal"...
Avatar - Ji/Ri
9. 2. 2012 18:00
Re: BETL
chytal nechytal.... ale divil se tuze.... a je to velká škoda... ptže škoda mohla tímto modelem otevřít bránu v A segmentu..... tak jen je pro smích to šetření nákladů....
9. 2. 2012 19:25
Re: BETL
Já Citigo považuji za velmi zajímavé auto. Některé vytýkané věci mi nevadí - např. ty plechy v interiéru (nikoli v kufru). Ale stahování okének a sedačky bez polohové paměti, to skutečně nejsou "zcela přehlédnutelné až výrazně jemnocitné nahodilosti", jak píše níže GTI. To jsou boty jako hrom. Auto s těmito chybami prostě nemůže být lídrem segmentu. A také jím není. Ale k velmi dobrým zástupcům své třídy rozhodně patří, to zase ano.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:13
Re: BETL
Mi se cígo líbí moc, ale zvenku. Je to svěží, origo, fkt dobré, ale sedneš dovnitř a máš pocit, že tam najdeš bezdomovce...prostě žebrák blues...
11. 2. 2012 18:48
Re: BETL
Můj dojem je podobný. S tím, že např. ty plechy ve dveřích mi nevedí. Ale mnoho jiných věcí ano.

Mimochoden, ten pejsek, co máš na fotce, je tvůj?
9. 2. 2012 18:22
Re: BETL
Musíš se prodrat testovým houštím vět a chápat smysl textu nikoliv v jednotlivostech, nahodilostech, nýbrž provázaně, současně musíš umět členit myšlénky na část, kde pan testér takříkajíc obnažuje své "bychovské" choutky a samozřejmě též musíš umět poznat, kdy pan testér jde na dřeň objektivity (zde cituji: "Na takové Citigo se Twingo zdaleka nechytá") To víš, četba testů na auto.cz, to není Mateřídouška při odpoledním kakau...
9. 2. 2012 19:21
Re: BETL
Sakra, GTI, ta věta se týká jen a pouze šířky interiéru. Tyhle podpásovky snad nemáš zapotřebí. Věty "Povedené auto, dobrá výbava, osobitý styl. Staronový král segmentu minivozů." - tedy závěrečné věty celého testu - TO je názor autora testu na Twingo jako celek. Ano, v jeho očích je lepším vozem něž Škoda Citigo. Můžeš se snažit jak chceš, hrozit Mateřídouškou, můžeš cokoli. Ale tohle neokecáš.

Uvidíme co s tím udělá Up! a nová Panda. Pokud by nějaká velká srovnávačka A segmentu v létě skutečně proběhla, bylo by to velmi zajímavé.
9. 2. 2012 21:03
Re: BETL
Lukáši, nezbývá, než tě odkázat na odpověď pana testéra nahoře, jde o odpověď na tvojí otázku, jaký vůz je vlastně lepší. Toho staronového krále zatím vztahuj než k subjektivní garážové úlitbě pana testéra ve prospěch právě takových otázek, kterou jsi položil nahoře na diskusi. Konečná odpověď (zatím) jak ses dozvěděl, není. Ovšem jistě už brzy bude.
9. 2. 2012 22:43
Re: BETL
Ano, GTI, autor mi nahoře zcela jasně odpovídá: "Srovnávám přirozeně vozy, které se u nás prodávají a měli jsme je k redakčnímu testu." Prodává se u nás Citigo? Bylo zde na ACZ testováno? Tak co řešíme? ;-)

Každopádně pokud by nějaká taková srovnávačka letos byla zrealizována, bylo by to super. Alespoň bychom se nemuseli přít o slovíčka.

Notabene - zdá se mi to, nebo se o to Citigo či UP! musíš "rvát" víc, než je u jiných produktů VW běžné? ;-)
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:14
Re: BETL
...s ním vést diskuzi nelze. To je plodnější mluvit do kbelíku s vodou..... >:D :-!
10. 2. 2012 09:43
Re: BETL
GTI, viem ze Tvoja VW diagnoza je chronicka a asi sa z toho nikdy nevyliecis, ale vysledok co Ti tu aj kazdy pise je taky ze nove Twingo je lepsie ako Citigo. Bud sa s tym zmieris, alebo mozes doma plakat pod vankusom...
10. 2. 2012 11:36
Re: BETL
Zatím to zde tvrdíš pouze ty. O tom, který vůz je lepší rozhodne připravovaná porovnávačka.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:17
Re: BETL
...ty seš opravdu .... maskot... >:D 8-s dochází ti, že tímto svým pozérsrvím jsi už plevel tohoto webu? .... poklesu sledovanosti svých tapet sis musel všimnout i ty, a nemá to co dělat s nezájmem o literaturu.... pořád jsem čekal na návrat toho frajera co slovem řezal sklo.... ale jak vidím...už se nedočkám. A je to škoda... :no:
9. 2. 2012 17:41
Re: BETL
Jo souhlas, Citigo je povedené miniauto, v komplexu skoro tak dobré jako král segmentu - Twingo. To je na pochvalu pro Škodu a VW, Nemyslíš?

Na závěr snad je citace shrnutí testu "Povedené auto, dobrá výbava, osobitý styl. Staronový král segmentu minivozů."
9. 2. 2012 18:30
Re: BETL
Těsně vedle, právě pan testér na diskusi ozřejmuje některá svá tvrzení (shora prezentovaná právě v ryze subjektivistické "bych"-poloze ) která by snad při povrchním čtení některými jednoduššími čtenáři mohla vyvolávat až nestoudně agonální garážové závratě. Asi rozhodnou úvahu pak představuje testérova zcela racionální vějička pro ty přemýšlivější, směrující potenciální duel na budoucí velký test CITIho, resp. na možnou budoucí porovnávačku, což by tedy na diskusích, předpokládám, mohlo vyvolat i samovolné davové diskusní šílenství...

Tedy prozatím stavme na větě v objektivní části testu, cituji: "Na takové Citigo se Twingo zdaleka nechytá" a zcela výjimečné testérovo poodhalené "bychovské" rozjímání ponechme v rovině výživné jistě pro diskusi, avšak co se týká samotného vozu, ten je dokonale (dokonale) popsán panem testérem samozřejmě v pasážích objektivních.
9. 2. 2012 17:51
Re: BETL
GTI, bohužel je to tak, že se VW připravil o vítězství několika vcelku zbytečně ošizenými řešeními v duchu typického exterémního katování kostů. Sklopná opěradla bez paměti nevybíravě kritizovali v (samozřejmě neněmeckých) autech snad už před dvaceti lety. Posuvná zadní lavice je super věc, jenže taky stojí nějaké euro navíc. Dobrá byla srovnávačka Lupo vs. Up na autobildu [odkaz] . Zde je poměrně jasně vidět, jak hluboko do nákladů zaťal VW sekeru... A pak chce vyhrávat v každém testu? Ostatně poměrně dost německých autoredaktorů považují Up a spol. za flop roku.
Avatar - Ji/Ri
9. 2. 2012 18:30
Re: BETL
...přesně tak.... ve finále oje.bali sami sebe....
9. 2. 2012 18:35
Re: BETL
Ty zcela přehlédnutelné až výrazně jemnocitné nahodilosti nejsou samozřejmě měřítkem kvality vozu. Je to to samé, jako bychom zde stavěli hodnotu Twinga podle schizofrenních zadních světel...

Lupo bylo v dané době výrazně nadvybavené auto, bylo drahé a právě to mu pusobilo těžkosti na trhu. Tato doba žádá nikoliv Lupo, nýbrž Up! Víš to tak dobře jako zde snad všichni.
9. 2. 2012 19:12
Re: BETL
Nevím, kolik by stálo navíc těch pár věcí, které u Upu tak tlučou do očí. Koncern je přece právě proto tak úspěšný, protože vyrábí auta bez jasných nedostatků. A kupodivu jsou kupující ochotní těch dejme tomu 100 až 500 euráčů navíc zaplatit. Nu což, budeme muset počkat do faceliftu.
9. 2. 2012 21:04
Re: BETL
Též věřím, že tyhle drobnosti Koncern brzy napraví.
9. 2. 2012 20:33
Re: BETL
Dáme sem srovnávačku interiéru.
Twingo
[odkaz]
UP
[odkaz]

Jinak UP je dobré auto a zajímavý spíš bude souboj s novým Twingem III. Na to si ale budeme muset ještě 2 roky počkat.
Avatar - Katikakus
9. 2. 2012 19:17
Re: BETL
Nejenom nemecti autoredaktori. To jenom par naivku si tady dojemne lze do kapes.
Jinak Twingo je roztomily a zaroven prakticky prcek, pravem kral segmentu.. :yes:
10. 2. 2012 14:10
Re: BETL
No uvidíme, co s tím kralováním Twinga udělá nová Panda. Jinak :yes:
10. 2. 2012 09:49
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Když už je řeč o Citigo, tak Autobild má na webových stránkách přehled nejlépe a nejhůře brzdících aut podle jejich testů.
A mezi nejhoršími je na osmém místě od konce (tj. OSMÝ NEJHORŠÍ z více než tisíce testovaných aut) - Cititgo! Brzdná dráha ze stovky 43,3 metru... 8-s
Odkaz:
[odkaz]

Pro srovnání (stejný zdroj):
Picanto 40,75m; Citroën C1 40,85m; Panda (končící druhá generace) 41,3 m...
10. 2. 2012 11:56
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Na zimákách, to bys mě dojal... V klidu si tu vyčkej na testovou porovnávačku, ta to rozhodne.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:21
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
...k tomu není co dodat. V mostě se v zimě nebrzdí, viď? 8-s >:-[]
10. 2. 2012 13:45
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Samozrejme se nechces hadat o tom, ze na zimakach to brzdi hur nez na letnich, ze ne?
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:56
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
...předpokládám, že údaje dali na zimních u všech. A hádat se nechci, to máš pravdu. :-)
10. 2. 2012 17:12
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Treba ta C1 byla na Michelin Energy (nevim, jestli jsou i zimni).
10. 2. 2012 14:08
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Předpokládám, že kdyby ten výsledek nebyl srovnatelný s ostatními, asi by ho tam nezahrnuli popř. na tu nesrovnatelnost upozornili. V AutoBildu nemusí být zrovna nestranní, ale diletanti to určitě nejsou...
11. 2. 2012 12:33
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Predpokladam, ze kdyby Twingo (C1, Aygo...cokoliv ne-nemeckeho) dopadlo hur nez Citigo (UP, Mii) a bylo na zimakach a koncern na letnich, tak by se tu vyrojila konspiracni teorie jak od Rychtare o chudackovi Ivetce a skaredych novinarich.

Ale kdyz je koncern na zimakach a brzdi hur nez cokoliv na letnich, tak je to vysledek srovnatelny s ostatnimi.

Nechte jsi tedy prokazal koncernu medvedi sluzbu a reklamu, nebot Citigo brzdi na zimnich gumach srovnatelne se zbytkem sveta - a to je na palec :yes:
Avatar - Ji/Ri
11. 2. 2012 16:04
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Nezlob ;-)
12. 2. 2012 00:57
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
Nemuzu si pomoct :-)
11. 2. 2012 17:30
Re: Citigo - K NEZASTAVENÍ!
:yes:
Avatar - salamoon
9. 2. 2012 17:48
nie
konkretny kus na fotkach vyzera ako po zasahu "benzinkoveho tuzera".... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Andromeda
9. 2. 2012 17:53
Prďous...
Facelift Twingu svědčí, ač není zdaleka takovou nadčasovou trefou, jakou byl jeho předchůdce. Nicméně v dané třídě v současti patří mezi špičku a nic na tom nezmění ani o něco výše klasicky účelově vytržené a vědomně významově zkreslené původní formulace testéra...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:21
Re: Prďous...
...je to pravda, mírně sjednotil řady, ale pořád je to, jak říká katikatus - prima prcek ;-) :yes:
Avatar - Stenly77
9. 2. 2012 21:48
Zadek
Ten zadek se moc nepovedl ale jinak je to celkem hezky auticko
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2012 22:41
Nejhezčí auto A segmentu
v rozumné cenové relaci bez debat. Samozřejmě F500 je také moc pěkná, ale ta je cenově úplně jinde. I když nová Panda také není špatná.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2012 23:59
Bych...
Sakra, co je to pořád s tím "BYCH"?
Před chvílí jsem si řekl, že BYCH si tenhle test rád přečetl. Po přečtení BYCH rád redaktorovi uvěřil a možná BYCH si k Renaultovi mohl zajet. Rád BYCH totiž manželce koupil nový auto. To BYCH u ni zas na chvili byl in. Mozná, že BYCH i..... ;-)
No ono takový "BYCH" může vést i k něčemu hodně příjemnému. Takže, pánové, BYCHujte co to jen jde.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:23
Re: Bych...
... >:D není jak si dobře zabychovat ;-) občas ale nevím, do čeho bych bychnul... >:D :yes: :yes: :yes: pěkná hra s JČ tím našim krásným slovem to zpěvným a písmem to spanilým. :yes:
10. 2. 2012 14:42
Re: Bych...
No, kdyBYCH měl chuť a čas, tak BYCH mohl napsat i něco na téma testu. Ale teď BYCH se měl vrátit zpět k práci.
P.S. ;-) BYCHové všech zemí spojte se >:D
11. 2. 2012 12:36
Re: Bych...
Nevim, do ceho bych bychnul --> >:D :yes:
Avatar - Ronault.
10. 2. 2012 15:32
Re: Bych...
TO je takový problém ignorovat toto slovo? Čekáte od redaktora, že bude kupovat auta nebo bude psát své dojmy a doporučení?

Chápu námitky, když to píše diskutér, ale když napíše redaktor, který s autem jel a měl možnost srovnání a tedy pokud by měl volit v této třídě, tak by volil tohle auto. Jak má tu větu napsat?

Chytří jak rádia :no: :no:
10. 2. 2012 18:10
Re: Bych...
A Ronault praví:
KdyBYCH měl aspoň kousek mozku, pochopil BYCH. Možná kdyBYCH se sem nechodil jen hádat s ostatníma, kdyBYCH si nemyslel, že jsem sežral moudrost světa, nebyl BYCH teď tady jak to jelito. ;-\
10. 2. 2012 09:44
Cena
Můžu se zeptat, jak přišel autor k uváděným cenám? Na webu Renaultu jsou dost odlišné...
Rozbalit vlákno
3
10. 2. 2012 10:08
Re: Cena
Dík, já hledal tady [odkaz] :-)
10. 2. 2012 10:11
Re: Cena
Tam to je bez současných akčních slev "- 30". Ty jsou ale dlouhodobějšího charakteru, proto je obyčejně do cen promítáme.
10. 2. 2012 09:46
pri vsetkej ucte..
Pri vsetkej ucte k VW, snad nechcete porovnavat Citigo s tymto. Sorry ale citigo v tomto dueli vyberie bud len skalny fanusik VW, alebo slepec...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2012 13:25
Re: pri vsetkej ucte..
...alebo jeden fanúšik z Mosta... >:D
10. 2. 2012 14:09
Re: pri vsetkej ucte..
... který je možná slepý, ale zcela určitě zaslepený ;-)
Avatar - deliqent4
10. 2. 2012 16:08
Re: pri vsetkej ucte..
přesně CitiGo je pro fanoušky VW a patrioty. Pro ostatní co chcou auta co vypadají a trošku jedou je ten zbytek a já se rád zařadím k tomu zbytku >:D
11. 2. 2012 18:43
O čem se tady vede diskuze ?
Můj veskrze soukromý názor je, že tahle skupina aut - Twingo, CitiGo a další malé vozy - jsou prostě nezajímavé ... Tak jako opravdu málo Čechů touží po tom vlastnit limuzínu s šoférem, tak asi podobný počet touží po pidiautě. Pro je mě přijatelný, na pojíždky po městě, Smart, ale rozhodně se nechystám ho zakoupit. Cenový rozdíl mezi normálním autem - Fabie, Polo ... je nepříliš velký, takže není nutnost se zabývat testováním a vyhodnocováním nejlepšího miniauta .
Rozbalit vlákno
2
12. 2. 2012 01:10
Re: O čem se tady vede diskuze ?
Pokud clovek tim autem jezdi sam (do prace), je miniauto rozhodne lepsi volbou i za cenu vetsiho auta. Za prve spotreba, naklady na benzin nejsou a nebudou zanedbatelne. Spotreba miniauta je mensi hlavne ve meste a hlavne na kratkych trasach, kde se vetsi motor nezahreje. Dynamika je lepsi u miniauta. Vykony i kolem 40-50kW delaji s 800-900kg divy. Vetsi auto vazi o 300kg vic. Proc to sebou tahat, pokud vezu sebe a notebook? Kazdeho vec. Za druhe parkovani. Za treti - za jak dlouho to v zime zacne topit. V tom je mini vzdy lepsi.
12. 2. 2012 08:09
Re: O čem se tady vede diskuze ?
Spotřeba je dle mých zkušeností dost podobná pokud vezmeš Ka, což by mělo být něco jako Twingo, Smarta nebo Fabii. HTP jede po městě víc než fajn a samozřejmě kousek výš je TSI, které bude velmi dobře fungovat i na dálnici (s dobrou spotřebou). Pokud je potřeba něco levného pro manželku, milenku nebo dcerušku pak OK ....
18. 2. 2012 06:48
fakty o Twingo II rip curl z osobnej skusenosti
mam model 2011 Rip Curl /8990eur/ najvyssia mozna vybava aka sa dala objednat.

Autor clanku pise nieco o "chybajucom" 6-tom prevodovom stupni, realita je vsak taka ze Twingo vo verzii LEV2 56kw/76ps/,107nm ma 5-ku taku istu dlhu /sprevodovanu/ ako original 6-ka pri napr.Toyota Auris,Yaris atd.

posudte sami: pri 160km/h toci 4150ot. !!!

tolko toci 5-ka u ostatnym malych aut pri cca 137km/h (u niektorych aj pri 130 km/h a napr. Fabia HTP toci pri 130km/h cca 5000ot, ma prevodovku asi z horskeho kola ! )
Dorazne upozornujem na fakt ze Twingo verzia 2010 mala klasicku kratku 5-ku a vykon 55kw, 105nm. (tato vezria Twinga 2007-2010 tocila az 4000ot pri 130 km/h)

Takze fakt je ze Twingo vo verzii LEV2 56kw/76ps/,107nm ma vlastne 6-ty kvalt a chyba mu 5-ty kvalt.
v praxi je sprevodovanie prevodovky 1,2,3,4,6
u starsej verzie je to 1,2,3,4,5
samozrejme u obidvoch verzii su stupne oznacene logicky chronologicky postupne "1,2,3,4,5"

kto o tychto veciach pochybuje zaslem graf sprevodovania (nedostupny na googli ! )

Ani Clio III s tymto istym motorom nema taku dlhu 5-ku !

ma to len Twingo /lev2 verzia /

P.S. ta 5-ka je taka dlha ze sa neda radit pod cca 90km/h motor toci extremne nizke otacky a jazde to absolutne neprospieva

Na autostrade do HR som isiel miernym kopcekom tachometrovych presne 180 km/h (od 176 to uz fakt neuveritelne pomaly "zrychluje" a nesmel fukat ani maly vietor ) a motor tocil neuveritelne nizke otacky na taku rychlost !
= teoreticky by motor na 5-ke jazdil pri 6000ot - 245km/h !
uz chapete matematici ?

inak podvozok, riadenie prekvapi... vyzera ako male obycajne auto ale jazdne vlastnosti na tuto triedu neuveritelne

P.S_2: ked ho budete kupovat, nesetrite a kupte ako ja volant a salfpaku v kozi, nepotia sa potom vobec ruky, parada na dlhe trate po dialnici !

co mi na aute vadi : jedine ze el.okno nema automaticky dojazd ani hore ani dole, to som zhyckany z Toyoty kde ma horny aj dolny dojazd a to ma uz "stara" corolla e11 r.v. 1998 /luna/ !

mohol by som tu pisat romany, ale jednoducho 4150ot pri 160km/h nema ziadne auto na svete v tejto triede!!! proste nema...
ta 5-ka = 6-ka

este pre male porovnanie auto ktore som vlastnil su s 5-kou sprevodovanim tajkto :
Toyota Carina E 2,0 16v 98kw / Avensis (kod motora 3S-FE) tocila pri 160km/h 4400ot. (dalo by sa povedat ze mala slusne dlhu 5tu rychlost)
Corolla E11 1332 63kw - tocila na 5-ke o cca 400ot viac.

proste jedine auto na svete v triede malych aut ktore ma takto dlhu 5-ku (sprevodovanim prakticky 6-ka)

resume - HLUCNOST NIE JE SPOSOBENA TEDA PREVODMI PREVODOVKY ALE SLABYM /TAKMER ZIADNYM/ ODHLUCNENIM SAMOTNEHO MOTORU !
- pri tejto triede aut sa to da prepacit, vdaka dlhej 5-ke vsak pri 160km/h auto toci otacky kde je aj maximum tociveho momentu a ma prekvapivo nizku spotrebu a aerodinamicky hluk je na vybornej nizkej urovni.

da sa trvalo jazdit po autostrade vyssoy ruchlostou a clovek sa pri tomto rezime vobec neciti ako v miniaute, neuveritelne kym to nezazijete.. napr. nova Kio Rio s najnovsym motorom Zeta2 1250cm 63kw 121nm... pri vysokych rychlostiach je na tom ovela ovela horsie a pritom papierovo to vyzera naopak,,

Twingo II (Lev2) je prekapenim pre kazdeho kto ho ma cest soferovat.

este jedna vec- velmi kvalitne sedacky na male auto necakane kvalitne, maju aj funkcne bocne vedenie.

spotreba: bezne svizne jazdy na okreskach = 5L
extremna jazda 170-180 km/h = 8,5L /merana na useku cca 150km dlhom, koniec dialnice pred Zadarom, merane systemom plna-plna/

cez 160 km/h to uz treba dost tlacit na plyn, ale aj tak zazrak na tak maly motor, 1149cm neveril by som ze tak moze ist, uz viem preco tento isty motor dali aj do Clio grantour /kombik/ tam je samozrejme ovela viac lenivy vplyvom hmotnosti a nemohli tam dat tak dlhu 5-ku lebo s tou hmotnostou by to uz pri tak tazkom prevodovani bol pti malom motore problem,

CAU
Rozbalit vlákno
0