Který blb začal cpát do aut palubky s budíky uprostřed? To musejí škudlit každou korunu? Ono je to levnější dělat jeden druh pro pravo i levostranné řízení, ale je to hnus. A co bezpečnost, když ji mají stále v hubě? Kontrola přístrojů otáčením hlavy tomu moc neprospěje.
Nikdo tě nenutí kroutit u toho hlavou, stačí hééébnou očima tak, jak to děláš při kontrole budíků pod kapličkou za volantem. Kde je tedy to nebezpečí, o kterém píšeš? Jinak, taky se mi to nelíbí, ale jenom proto, že jsem zvyklý na něco jiného, s bezpečností to nemá co dělat.
Nesmysl. Budíky uprostřed jsou výše (mimo Mini Coopera) abys při pohledu na ně nemusel tolik přeostřovat (dle tvého slovníu šilhat) a abys měl v periferii pořád pod kontrolou silnici, to při klasických budících nemáš.
Jde jen o to, že budíky za volantem jsou jen zvyk, ne výsledek ergonomie.
Alamberte, jezdim tohohle broucka - respektive jeho prvni inkarnaci - a opravdu musim rict, ze umisteni budiku je jen a pouze o zvyku. Po prvnich par jizdach z toho muze byt jeden trochu 'paf', ale to vetsinou plati o kazde zmene oproti zabehlym poradkum ;-)
Digi tacho je krasne citelny a opravdu jej vidis perifernim videnim, takze neni nutno svidrat nekam do boku :-)
Navic...v prckovi neni az tak potreba hlidat absolutni rychlost (zas takova raketa to neni a subjektivne se ve sprintu tvari dynamictejsi, nez realne je), ale spise si hrat v tom 'zabavnem' spektru otacek >:D A otackomer mas presne tam, kde ho chces/potrebujes mit >:-[]
Hele ergonome, nabizim Ti projizdku v Twingu RS. >:-[]
Zit jen ve svete 'domnivam se, myslim si, pripada mi' musi byt nuda, ne? >:D
Realna zkusenost je k nezaplaceni a alespon prestanes mlatit prazdnou slamu, jak to musi byt neergonomicke reseni... ;-)
Aaach jo, proc musis byt tak zadubeny? >:D
Alamberte, jel jsi nekdy - byt jen jednou - s novym Twingem? Pokud by jsi s nim jel, vedel bys, ze jsou ty digitalni cislice velke jak (s prominutim) krava a tudiz na ne opravdu netreba ostrit orli zrak, abys mel predstavu, kolik ze to vlastne kvaltujes ;-) Proste v duchu hesla ja ne-mu-sim, ja uz ho vidim! >:-[]
Pokud by tam byl klasicky budik s rafickou, pak by to (nejspis) menilo situaci ale on tam neni ;-)
Nicmene ja Te chapu (snazim se) a citim s Tebou... >:D
P.S. Mam externi monitor sikmo stranou od laptopu a z meho okoli neznam nikoho, kdo by to tak pouzival a mel s tim problem. Bud je me okoli (vcetne me) retardovane, nebo to bude ve vysledku jen o zvyku. A rozhodne to nebereme jako 'neomluvitelny prohresek proti ergonomii'. >:D
Asi se divíš, ale já tady už několik let vysvětluju rozdíl mezi ergonomií a zvykem, dookola, neustále a alambertovi asi po šesté, marně... tady už něžná slovíčka a přirovnání zazněla, už je to jen neustálá snaha vyvracet něčí nepravdy :-|
Hele a ma to vysvetlovani vubec nejaky smysl & vysledek? :-) Kluci maji svou 'pravdu', Ty zase tu svou a z toho kolecka se nejspis nevymotate ani za dalsich 10 let vymeny nazoru >:D
Možná by jsi to měl vyzkoušet. Tyhle argumenty většinou slyším od lidí, kteří nic jiného než klasické budíky neměli. Naopak lidé, kteří vyzkoušely oboje řešení, s umístěním uprostřed a dál od očí problém nemají.
Hlavně Francouzi tohle řešení čím dál častěji praktikují, proč to tak dělají, vědí jen oni sami. Osobně se mi to taky nelíbí, ani v tom nevidím nějaký přínos.
Musím přiznat, že jsem měl možnost s Twingem RS ph2 jezdit a naprosto souhlasím s autorem článku. Neskutečně zábavné auto, plné výkonu, stability a chicu. Twingo RS mě překvapilo mnohem více než Megane RS, se kterým mám zkušenost také, protože u toho se to prostě čeká, že by to mohlo mít 265 koní a jet to jako bestie, ale v žádném případě bych nečekal, že "dámská kabelka" bude jezdit jako namydlený blesk :yes::yes:
Hmm, sam na sobe to necitim :-) A je jedno, jestli zrovna u nakupaku vysednu z Twinga, nebo vypadnu z Touaregu... V kalhotech je proste porad to same >:D
Nicmene jestli to pro Tebe takhl funguje, pak Ti gratuluji a doufam, ze jezdis v opravdu velkem voze :-) Pritelkyne/manzelka/pritel >:-[] jiste musi mit radost :yes::-)
Tak jasne, kazdemu dle preferenci :-) Muset jezdit kazdy den +200km po D1, rozhodne bych nevolil male auto...
Na druhou stranu i velke SUV ma pro me svoje kouzlo, ale rozhodne ne do mesta - coz je bohuzel fenomen (nejen) zdejsich luhu a haju. :no:
Nižší střední i pro mě byla mezníkem, pod který jsem nechtěl jít. Ale i ve třídě malých aut se najdou opravdu dospělá auta, o kterých bych také přemýšlel. Polo, Corsa po fl, Fabie Monte Carlo, Ibiza :yes:
....a máme tu další "ťafku" od vysmívaného výrobce Thálií. Twingo RS je jedno z nejzábavnějších aut, které dnes můžete za přijatelné peníze vůbec koupit. Může se vám nelíbit, můžete mít výhrady k uspořádání přístrojů, můžete nesmyslně lkát nad "ztrátou mužství" >:D , přesto až se v něm svezete, na všechno zapomenete a už nebudete chtít vystoupit. Svojí milovanou O2 kombi 2.0TDI bez výčitek přenecháte manželce na dojíždění do práce a už nikdy vás nebude trápit zdražování dálniční známky. Tam vás nikdo neuvidí. Užijte si to dokuď to jde, takových aut už moc není. ;-)