Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
12
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
|
acz
Ve výbavě autobusu nechyběl systém řízeného sjíždění klesání ani tempomat
|
acz
Kneeling je někdy důležitější v příměstské dopravě, když na zastávce zcela chybí zvýšený nástupní ostrůvek, což je běžná realita mnoha českých obcí
|
acz
Alkolock má v příměstské a dálkové dopravě opodstatnění
|
acz
Scania přidala k motoru Euro 5/EEV tlačítko nuceného vypálení filtru pevných částic
|
acz
Pečlivě upoutané těžké figuríny simulovaly reálné zatížení
|
acz
Kvalitní sedadlo Isri nám dopřávalo pohodu. K dispozici jsme měli samostatné nastavení topení/klimatizace pro prostor řidiče.
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Stropní police opatřené tlačítky k řidiči tvoří mix prvků pro příměstský i linkový provoz
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius