Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
4
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
|
acz
Ve výbavě autobusu nechyběl systém řízeného sjíždění klesání ani tempomat
|
acz
Kneeling je někdy důležitější v příměstské dopravě, když na zastávce zcela chybí zvýšený nástupní ostrůvek, což je běžná realita mnoha českých obcí
|
acz
Alkolock má v příměstské a dálkové dopravě opodstatnění
|
acz
Scania přidala k motoru Euro 5/EEV tlačítko nuceného vypálení filtru pevných částic
|
acz
Pečlivě upoutané těžké figuríny simulovaly reálné zatížení
|
acz
Kvalitní sedadlo Isri nám dopřávalo pohodu. K dispozici jsme měli samostatné nastavení topení/klimatizace pro prostor řidiče.
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Stropní police opatřené tlačítky k řidiči tvoří mix prvků pro příměstský i linkový provoz
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km