Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
6
/
23
Prohlédnout znovu
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
|
acz
Scania
|
acz
Kabina Topline nabízí obrovský prostor
|
acz
Dvě postele, luxusní pracoviště řidiče a všestranně stavitelné sedadlo tvořily příjemné společníky
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Absence spojkového pedálu je u vozidel Scania Opticruise už také běžná
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Šestiválec dokáže vyprodukovat 2550 N.m. Plocha chladičů je závratná.
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Černý plast zlepšuje obtékání vzduchu, lze jej získat i v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul