Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST SEAT Ibiza 1,4 Copa vs Suzuki Swift 1,2 VVT – Souboj malých es

Postavili jsme proti sobě SEAT a Suzuki, oba s ideálním motorem a v akční výbavě.
Zpět na článek
11. 5. 2011 07:42
11. 5. 2011 08:32
11. 5. 2011 14:32
11. 5. 2011 15:04
11. 5. 2011 09:16
11. 5. 2011 10:14
11. 5. 2011 10:17
11. 5. 2011 10:21
11. 5. 2011 10:35
11. 5. 2011 10:30
11. 5. 2011 10:52
11. 5. 2011 10:59
11. 5. 2011 14:14
11. 5. 2011 17:03
11. 5. 2011 10:28
11. 5. 2011 10:38
11. 5. 2011 11:41
11. 5. 2011 12:37
11. 5. 2011 13:35
11. 5. 2011 15:03
11. 5. 2011 14:19
11. 5. 2011 14:20
27. 12. 2011 14:30
11. 5. 2011 12:43
neregistrovaný "Lemit"
11. 5. 2011 15:00
11. 5. 2011 16:53
11. 5. 2011 21:16
neregistrovaný "lamopes"
12. 5. 2011 00:24
13. 5. 2011 13:53
14. 5. 2011 17:06
25. 5. 2011 11:30
11. 5. 2011 07:42
PQ25
Fabia a Roomster již delší dobu NEmají PQ24, ale upravenou PQ25...
Rozbalit vlákno
4
11. 5. 2011 08:32
Re: PQ25
Že se to příliš neprojevilo na postoji, jak by člověk čekal. Proč by to Škoda dělala?
11. 5. 2011 14:32
Re: PQ25
důvodů může být hodně. ta nejpravděpodobnější je úspora nákladů. když se podíváš na přední nápravu nových aut, je tam označení PQ25 kurz..
11. 5. 2011 15:04
Re: PQ25
Pravdu má dole "kopamt". Je to pořád PQ24 ale má hodně dílů z PQ25. Je to hybrid napůl cesty k PQ25. Velikost podvozku však zůstala logicky stejná.
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 09:16
Re: PQ25
no vidis a ja som cital na jednom auto webe, ze maju upravenu PQ 24 a že je to taky prechodny "hybrid", dokial bude poriadny facelift, aby mohli presedlat na PQ 25...nie je novinar ako novinar...takze kde je parvda?...nie je vlastne podstatne, ale ako ten ci onen podvozok vyhovuje zakaznikom...
Avatar - iudex
11. 5. 2011 08:31
Španielska muška
Sám sa divím, prečo sa Ibiza nepredáva lepšie. Je to vydarené auto, z hľadiska dizajnu jedno z najvydarenejších v triede (kombi ST je bez konkurencie najkrajšie medzi kombíkmi), pri priamom porovnaní so sesterskou Fabiou je to rozdiel tried. Technika identická s Polom, platforma modernejšia ako Fabia (neviem, do akej mier je pravda to, čo píše vyššie bojler), teraz už aj veľmi zaujímavé ceny za slušne vybavené auto. Jediné, čo Ibize chýba k tomu, aby bola pre mňa top v triede, je trošku hodnotnejší interiér (typická slabina Seatov) a absencia slabšieho 1,2 TSI v ponuke (1,4 16v je predsalen dosť za horizontom slávy).
Hoci k Swiftu nemám výhrady a je mi to autíčko veľmi sympatické, sám som prekvapený, ako jednoznačne stojac vedľa Ibizy prehráva.
Rozbalit vlákno
58
11. 5. 2011 08:36
Re: Španielska muška
Problém je, když si člověk do Ibizy sedne. Vypadá jakoby ji někdo vykradl a nic nepomůže ani vestavěné radio, ani digi klima. Nekvalitní, špatně sesazené a všudypřítomné tvrdé plasty pak už jen korunují pocit nejlevnějšího z levných. navíc se velmi snadno poškrábou.
Jak Ibiza může mnohé zaujmout exteriérem, tak interiér všechno kladné přebíjí.
To bude možná důvod horších prodejů a jediné co to dokáže měnit je nabídka rádoby navoněných akčních modelů za nízké ceny, viz. Copa.
11. 5. 2011 15:07
Re: Španielska muška
Jsem s tebou, musel jsem s Ibizou cca měsíc žít a není to tak růžové jak to může vypadat. :yes: Kdo to auto zná nebo má, moc dobře ví.
Avatar - miromen
11. 5. 2011 08:46
Re: Španielska muška
Mě se interier Ibizy libi a myslim si že se jak k vnějšimu designu tak charakteru auta hodi jen prostě neni usedlejši jak to maji Češi radi. Navic kvalita a použiti materialu je na urovni třidy. Problem menšich prodeju vidim v tom že je to prostě Seat. Celkově jde podle mě s Fiestou o nejlepši auto třidy. S testem navic souhlasim Ibizu je opravdu radost řidit což např. u stajoveho Pola zrovna neplati.
11. 5. 2011 08:58
Re: Španielska muška
Přesně tak, interiér s trvrdšími kvalitními plasty se sice mnoha lidem nemusí líbit, ale je velmi dynamický a originální, ke sporovnímu charakteru Ibizi prostě patří a nikdo v tomto autě nemůže očekávat interiér typu Fabia. Ibiza cenou, kvalitou, jízdními vlastnostmi a především designem překonává většinu konkurence a navíc je to k radosti všech vlastenců (spolu s Polem) napůl české auto s motory 1,2 a 1,4 a převodovkami z ČR. Ibiza :yes:
28. 12. 2011 01:37
Re: Španielska muška
Nepleteš si tu 1.4ku s jinou? Pokud se nemýlím, tahle vychází z 1.4 16v, který je od VW a už ve fabii I (byť vyladěná na 55 a 74kw) byl nabízen vedle 1.4ky MPI od Škodovky (44 a 55kw).

Pokud se mýlím, nebo to bylo myšleno jinak, tak mne hned opravte. ;-)
11. 5. 2011 08:58
Re: Španielska muška
Tak tady se neshodneme, Ibiza je dle mého vyšňořena odpornými šedými plasty všude a to velmi nevalné kvality. Neznám vůz niší třídy, který je má horší.
11. 5. 2011 09:04
Re: Španielska muška
To je tvůj "názor" já zase neznám žádný malý vůz, který by byl hezčí ;-)
11. 5. 2011 10:00
Re: Španielska muška
Jistě, mě více sedí třeba Corsa, C3, P207, nebo GP a Polo ;-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:11
Re: Španielska muška
na com konkretne jazdis Ty, daj typ modelovy rok do placu...

nech tu všetci vieme aky je rozdiel medzi tym, co sa Ti paci/ více sedí a tmy co sedláš v skutočnosti... ;-)
11. 5. 2011 10:18
Re: Španielska muška
Ten rozdíl je větší, ale i do malého vozu občas sednu ;-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:24
Re: Španielska muška
mas problem napisat v akych autach jazdis?
Daj vysledok alebo vyhovorku ;-)
11. 5. 2011 10:29
Re: Španielska muška
Mám, nikomu do toho nic není :-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:48
Re: Španielska muška
sa dalo cakat...
11. 5. 2011 10:49
Re: Španielska muška
Myslím, že to je věc každého a stejně intimní otázka jako kolikrát denně chodíš na malou ;-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 14:06
Re: Španielska muška
ja s tym nemam problem...
ja Ti kludne napisem aj kolko X chodim na velku...aj ked je to kazdy den inak a spocitane to prene nemam... :-)
ale ak myslis, ze je to take intimne...tak prosim... :-)
11. 5. 2011 14:22
Re: Španielska muška
Tak mi este vysvetli, aky to bude mat pre teba vyznam. Ak ti povie, ze ma Caymana na vikendy ale inak jazdi S80 vo full vybave, tak bude mat jeho nazor pre teba vacsiu vahu, ci nechapem otazky takeho typu. Proste vyslovil svoj nazor, ze interier Seatu je proste lacny, tvrdy a v danej kategorii su aj mnohem kvalitnejsie interiery, bodka. Trebars aj taka uz pomerne stara Corsa je na lepsej urovni, co sa interieru tyka.
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 16:07
Re: Španielska muška
vravi sa, ze tazko volovi nieco hovorit o sobote, ked ide v piatok na poražku...
ale skusim to ;-)

Chodia tu ludia co maju doma Cayenna alebo S80, X90... a nemaju to problem napisat...ani autiak predstavit v sekcii MACZ...a potom tu chodia aj frustrovani zakomplexovanci, co sa tvaria, ze maju patent na rozum a na com vsetkom oni jazdili ci jazdia a ako sa oni vyznaju...

A skutocnost? Doma bud ziadne auto alebo rachotina...potom je im zatazko priznat farbu...internet je aj fajn skrysa pre narusene individiua...

Ked ma niekto ciste svedomie, nema problem napisat, ze jazdi na M CLS 4motion alebo cim...

Jo a ked sa Ti paci starsia Corsa OK, ale negeneralizuj...napr. podla mna je to hnus...

;-)
11. 5. 2011 16:47
Re: Španielska muška
Tak aby si to pochopil, te starsia Corsa znamena aktualnu Corsu, ktora je vsak konstrukce uz dost stara a predsa ma krajsi interier a pocitovo by obstal aj o triedu vyssie...
Ono to ide o to, ze moc ta do toho nie je, kto a cim jazdi, a ver mi, ze su tu taki ludia, ktori by si ta mohli kupit na kilo, a prave ani z toho dovodu nemaju nutkanie zverejnovat svoje vlastne auta. Pride mi ze tvoja debata s webpajou je dost trapna, lebo sa vytahujes s Ibizou, je to solidne auto, a celkom pochopim tvoj postoj, ze na svoje auto nenechas dopustit, ale to este nie je dovod aby si sa hrabal vo vacku inych ludi. A mimochodom, aj clovek trebars bez auta moze mat nazor, co viac aj celkom dobre nastavene hodnotove systemy a kriteria na hodnotenie kvality auta. A urcite nemusi mat nutkanie kritizovat interier řer bavoraka, iba z toho dovodu, ze on sam na to nema, ale za to este moze mat taky nazor, ze Ibiza ma tvrdsie plasty, a v danej kategorii su auta, ktore maju kvalitnejsi interier, to je vsetko.
Avatar - kopamt
12. 5. 2011 12:00
Re: Španielska muška
aj clovek bez deti moze mat na ich vychovu atd. nazor, ale az ked ich bude mat a vychovat zacne celej problematike rozumiet viac... ;-)
Avatar - rohYpnol
11. 5. 2011 16:58
Re: Španielska muška
současná Corsa má i podle mě neskonale hodnotnější interiér.

BTW: K čmu ti je, když sem někdo napíše, v čem jezdí, když si to stejně může vymyslet 8-s ???

Mimochodem i Fabia 1 má podle mě hodnotněji působící interiér než Ibiza.
Problém nevidím ani tak v tvarech, i když působí pojetím zkrátka "prázdně". Ale hlavně v příšerných materiálech. I Getz je oproti tomu vzor okázalosti.
Podobné to bylo s Alteou. Už jen změna barevného ladění s facelifcem pomohla interiéru asi tak, jako protéza jednonohému.
Avatar - kopamt
12. 5. 2011 12:01
Re: Španielska muška
beriem...ked niekto napise "podla mna"... ;-) ...ale generalizovanie :no:
Avatar - Ronault.
11. 5. 2011 17:35
Re: Španielska muška
A čímpak jezdíš ty? Protože jestli šalinou, tak tvůj názor nemá hodnotu.

TOmu říkám logika. Je tu spousta lidí, co ani auto nemají a přitom mají přehled větší než majitel Cayenne, protože se zajímají a něco si odzkoušeli.
11. 5. 2011 18:07
Re: Španielska muška
Presne tak... :yes:
Avatar - rohYpnol
11. 5. 2011 16:51
Re: Španielska muška
to je i můj názor
Avatar - miromen
11. 5. 2011 09:17
Re: Španielska muška
No nevim ale např. použiti měkčenych plastu v Ibize je zhruba stejně jako ve Fabii jen jde o vzhled. Navic mam možnost občas jezdit v Ibize ktera nema sice najeto buhvi kolik km ale cca 20 tkm tam bude a nikde nic nevrže jde o vybavu Style. Je mi ale jasne že usedlejši vzhled např. Fabie bude vyhovovat širšimu okruhu lidi oproti sportovně sparťanštějšimu vzhledu Ibizy. V tom ale problem menšich prodeju Ibizy nevidim spiš je to tim jak jsem psal prostě je to Seat.
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 09:31
Re: Španielska muška
Fobia vyhovuje sirsiemu okruhu zákaznikov, len preto, ze maju fobiu z toho, aby nevystupovali z davu...tak ako stara generacia postihnuta socialistickym myslenim vymiera, klesá aj predajna uspesnost fobie na nasom trhu...

Mam Ibizu uz 4ty rok prave s takym motorom ako je v teste a som nadmieru spokojny...sluzi ona mne a nie ja jej...plasty utriem vlhkou handrou raz za rok a fertig...nemusim zhanat blbiny na udrzbu interieru a vydavat dalsie lowe na jej prevadzku...

Mne to auto sluzi...mam ho rad, ale neonanujem si na nom vsetky chlapcenske sny ako mnohi na tomto webe na tych svojich milačikoch...mne netreba makčene plasty ja v nom nespavam v garaži na to mam pohdlnu postel doma...
11. 5. 2011 09:34
Re: Španielska muška
Tady nejde o to, že jsou plasty tvrdé, alke nevzhledné a snadno poškoditelné. Navíc obrovská jednolitá plastová plocha rozbitá jen radiem a klimou vypadá otřesně. Nezastírám, že jiní mohou mít opačný názor.

P.S.: Jestli utíráš prach jednou za rok, tak to tedy potěž ;-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 09:41
Re: Španielska muška
dizajn je vec nazoru...mne vyhovuje to co Tebe nie a asi naopak...mne utieranie prachu taz za rok nerobi problem, Tebe asi hej...atd...atd... ;-)
11. 5. 2011 09:44
Re: Španielska muška
Dělá mi to problém, uklízím obě auta 2x měsíčně, včetně prachu ;-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 09:54
Re: Španielska muška
takze Ty si uzasny bordelar a ja poriadkumilovny clovek,
lebo narobim len tolko neporiadku, ze mi to staci upratat raz rocne... :-)
11. 5. 2011 09:57
Re: Španielska muška
Jasan, ten prach se při každodenním užívání usazuje jen u bordeláře ;-)
Avatar - jazva
11. 5. 2011 10:47
Re: Španielska muška
bože to sú kydy!!! ty to auto aj používaš? Ja si dávam umyť(komplet) a auto tiež 2x do mesiaca. Neviem si predstaviť ten nános prachu a bordel na koberčekoch, keby auto dám čistiť raz za rok... Raz za rok ho dám preventívne vytepovať, aby som ho mal vážne čisté, keďže v ňom strávim viacej času ako v posteli...
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 14:12
Re: Španielska muška
neboj pouzivam :-) ,
ale vsak som to tu uz dnes pisal, pre tych co v nom spavaju treba makkcene plasty...
a ti co robia v aute bordel nech si ho cistia aj X krat...nikomu nebranim...
inak ja som len napisal, ze mne tie plasty vyhovu z hladiska udrzby a aj sa mi pacia, to bolo cele ;-)
Avatar - jazva
11. 5. 2011 17:01
Re: Španielska muška
Ale to nie je o robení bordelu, to je o vnímaní! Ja považujem jemnú vrstvu prachu na palubke a kamienky na koberčeku za dôvod na umytie. To, že by som 1x za rok utrel prach v aute si neviem ani predstaviť. Do takého auta by som ani nesadol!!!! Veď to musí byť humus, aj keby ho máš celý rok zavreté v garáži.

Niekde vyššie si spomenul, že ty autu neslúžiš, ale auto slúži tebe. Ja to mám tak isto s automatickou práčkou. Tiež jej neslúžim a ona slúži mne. A práve preto nechodím na stránky ktoré sú o automatických práčkach a neprispievam tam do diskusií... 8-s
Avatar - Ronault.
11. 5. 2011 17:38
Re: Španielska muška
Kolik ročně najezdíš? Já jen jestli to auto nemáš jen pro příjemný pohled sousedů, to by i odpovídalo tvému nadšení k interiéru.

Já najedu ročně 30 000 km, někdy jsem schopen za měsíc udělat i 5000 km, když je správný měsíc a představa, že tam utřu prach jen jednou zarok mi zvedá žaludek.
12. 5. 2011 10:44
Re: Španielska muška
Pánové, není to jedno, kolikrát si kdo uklízí auto? Je to jeho auto, tak ať si to dělá jak chce. Jako informace je to dobrý, prostě konstatovat, kolikrát si kdo uklízí auto. Ale proč někoho osočovat, kolikrát si kdo uklízí své auto?

Už vůbec ty všechny testy a diskuze pod nimi jsou totálně přiblblé. Vždyť jsou to vše jen subjektivní plky bez jakékoliv vypovídací hodnoty. V jednom testu se dočteme, že spotřeba 7,5l při 130 je hrozná, v jiném zase že je dobrá. Nebo řeči o to, že síla věnce je dobrá nebo špatná, volant padne dobře do ruky, či že interiár je takový nebo makový jsou jen subjektivní řeči, které jdou napsat vždy tak, aby to vyznělo dobře nebo špatně. Porovnávat pak auta mezi sebou opravdu objektvně nejde. Pokud bychom to chtěli, tak by tady u každého testovaného auta byla tabulka s čísly a navíc by šlo si dát je vedle sebe pro porovnání s jiným autem. Jediná čísla tu jsou velikost, nic víc. Ale jak porovnat třeba podvozek, posilovač, výkon, brzdy atd.? Co takhle kdyby zde byly třeba takovéhle údaje, aby ty diskuze byly o něčem?
- křivka výkonu motoru
- tuhost pružiny (stačí v podstatě šířka drátu pružiny)
- zdvih tlumiče - jak velkou nerovnost dokáže pobrat, než dojde k dorazu
- síla nutná pro točení volantem (tedy účinnost posilovače)
- tloušťka věnce volantu a průměr
- průměr kotoučů a jejich tloušťka
- hluk vně/uvnitř vozidla v dB při zapnutém motoru a určitých otáčkách
- velikost bočního vedení sedaček v mm
atd.
Docela se bavím, když čtu "Přehledný přístrojový štít bohužel neobsahuje palubní počítač. Zjistili jsme ale, že z hlediska praktických vlastností to vlastně ničemu nevadí." Zatímco jindy je terčem kritiky, když tam není grafický displej.

Prostě by se konečně autoservery měli inspirovat v jiném odvětví, jak se to dělá. Podívejte se na servery o počítačích, foťácích nebo mobilech. Všude mají srovnávací tabulky. Pouze u testů aut se dočteme jen základní údaje opsané z propagačních materiálů, což je nulová informace a pak zavádějící plky, které jen ukazují značkové preference autora. A přesně to odráží i diskuze pod články. Každý si jen chválí to své a haní to ostatní bez jediného zásadního argumentu. A nakonec to vždy sklouzne do něčeho jako tady - kolikrát si kdo utírá prach v autě.
Avatar - kopamt
12. 5. 2011 12:05
Re: Španielska muška
plny suhlas, cest vynimkam :yes:
11. 5. 2011 09:54
Re: Španielska muška
:yes: tak tak, kdyby měla Ibiza místo Ska znak MBéčka tak se na ní stojí fronta od Mladé Boleslavi až do Prahy. Škodovka je prostě typicky "české" 100%ní das Auto asi stejně jako Seat "španělské". Pokaždé si koupíš VW.
11. 5. 2011 10:02
Re: Španielska muška
Co se vnějšího designu týká, tak vzhled a la Ibiza by byl u Fabie famozní ;-)
Avatar - Ronault.
11. 5. 2011 17:38
Re: Španielska muška
Blbost, češi se Seatem nemají problém jako se značkou.
11. 5. 2011 09:31
Re: Španielska muška
Máme jednu jako druhý auto a před týdnem jsem byl v Seatu kvůli něčemu novějšímu, Ibizu vím, že ne, ale stejně jsem si do ní sednul. Stále stejné...bohužel.
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 09:38
Re: Španielska muška
ked naozaj o niecom vies, ze nie tak si nesadnes ani keby co...ale Ty si si sdadol...

bud su vysledky alebo vyhovorky...Ibiza ta dostala, ci uz chces alebo nie...
11. 5. 2011 09:45
Re: Španielska muška
Moc nerozumím co jsi napsal, zajímalo mě, jestli se za ty tři roky něco změnilo k lepšímu...a nezměnilo :-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:05
Re: Španielska muška
vyhovorka
11. 5. 2011 10:07
Re: Španielska muška
Jako čeho?
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:14
Re: ešte 1
bud su vysledky alebo vyhovorky...Ibiza ta dostala ("ale stejně jsem si do ní sednul"), ci uz chces alebo nie...

ked naozaj o niecom vies, ze nie ("Ibizu vím, že ne") tak si nesadnes ani keby co...ale Ty si si sdadol...

:-!
11. 5. 2011 10:17
Re: ešte 1
Tady je bohužel jakákoliv diskuze marná ;-) . Pokud se auto vyrábí tak dlouho, je nabíledni, že výrobce učinil nějaké změny.
A Ibiza mě upřímně nedostala ani napoprvé, ale její uživatelku.
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:21
Re: ešte 1
dalsia vyhovorka...

jednoducho si si do nej SADOL...treba si priznat, ze TY si v nej sedel a dobrovolne...

aj ked si tvrdil, ze "Ibizu vím, že ne"...ked nie, tak nie...takto si len stale spinis do ust...
11. 5. 2011 10:30
Re: ešte 1
Ja som tiez dobrovolne sadol minuly tyden do Forda Scorpio a rozhodne me to nedostalo.
11. 5. 2011 10:35
Re: ešte 1
Kde se vzalo Scorpio? Vidím je už tak málo. V 95 jsem měl jedno jako služební auto. Výbava holátko, motor 2.0 ještě s karburátorem. Ale tenkrát ohromná kára ;-)
11. 5. 2011 10:56
Re: ešte 1
Kolega se prijel na mensi sraz oldtimeru pochlubit svym "novym milackem", letos dovezeno z Nemecka, MK2 Ultima- Zaba, 2.9 V6 Cosworth. Auto je to slusne, o projetych jamach clovek netusi, ale moc to nejede a materialy me dost zklamaly (pokud je srovnám s ostatními účastníky- Thema, E34, Safrane, 605, XM). Zato prostor uvnitr, to je na jednicku s hvezdou :-)
'95...to jsem možná tak koukal na plakaty a zavidel. Teď už kolemjdoucí neohromí ani A8, tehdy jsi musel být za krále. :-)
11. 5. 2011 10:30
Re: ešte 1
Nula bodov, kopeš jako dítě, kvůli tomu, že má někdo jiný názor na oře, kterého paseš. Proč ne :-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 10:52
Re: ešte 1
vobec nie, opak je pravdou,
mal by si byt voci sebe uprimenjsi...schovavas sa aj sam pred sebou...

a inak - ja pasiem este toho starsieho 6L, netrapi ma nan nici nazor ani Tvoj...ja som s nim spokojny a to je hlavne... ;-)
Avatar - jazva
11. 5. 2011 10:59
Re: ešte 1
už kašli na to! keby webpaja tak strašne túžil po Ibize, tak si ich kúpi 4 a bude ich striedať podľa počasia... Len sa tu do toho zahrabávaš viac a viac. ;-\
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 14:14
Re: ešte 1
Ty si jeho hovorca?

Tak si daj bacha, aby si nevyzradil nieco, co on nechce! ;-)
Avatar - jazva
11. 5. 2011 17:03
Re: ešte 1
Nie nie som jeho hovorca, len ho už za tie roky čo sem chodím trochu "poznám", čo sa o tebe povedať nedá. Ale zabávaš na začiatok obstojne. >:D
11. 5. 2011 13:08
Re: ešte 1
Přesně tak, největší slabinou Ibizy je interiér. V porovnání se Suzuki, Swift jasně vede, jeho interiér působí O MNOHO hodnotněji, to že má o 50% menší zavazadlák by u mně nehrálo roli. Další nevýhodou Seatu jsou ergonomické prohřešky typu ovládání el. zrcátek na středovém tunelu apod., neřku-li o odkrytém lakovaném plechu na sloupcích dveří. Co se týká bezpečnosti, tam už Seat nemůže Swiftu konkurovat vůbec. Kdyby ty plasty v interiéru měly alespoň černou texturu místo šedivé, vypadaly by o MNOHO lépe. Sám jsem tak trochu zklamaný z toho, jak se Seat prodává, z hlediska designu by to oproti Fabii a Swiftu byla jasná volba, bohužel pouze design je malá přidaná hodnota.
11. 5. 2011 10:28
Seat Ibiza
Máme v rodině celkem 4 SEATy, Ibizu 1.2 (10/2010), Cordobu (8/2006), Alteu (6/2010) a Exeo (10/2010). Obecně vzato s auty není vůbec žádný problém, technologie vw, obecná spolehlivost (o nic méně spolehlivé než ostatní), z hlediska exterieru není nejmenších námitek (dokonce ani proti cordobě) a co se týče interieru, ten skutečně nemusí každému sednout, jsou velké rozdíly mezi cordobou-ibizou-alteou stran ergonomie (exeo nebudu srovnávat, je to jiná liga a hlavně je to "audi"), nicméně obecně vzato se interiéru zas tak moc vytknout nedá, mě osobně se líbí, nevadí mi vůbec masa plastů, cítím se bezpečnější za větší palubní deskou a že jsou tvrdé?? To už vůbec, nepatřím k těm co je musí osahávat a jde mi hlavně o zpracování a slicování a to u seatu (dnes) vůbec není problém...mám na Altee najeto 16000 km za rok a nevrže vůbec nic...a kdo má výhrad, může si ho doplnit podle svého, čím pak i dost prokoukne...mrkněte na mou alteu..

psát o kvalitě podvozku smysl, jel sem i v Ibize i Fabii (nových) a rozdíl podvozku je znát hodně...
Rozbalit vlákno
29
11. 5. 2011 10:50
Re: Seat Ibiza
Díky, nestává se, že někdo pozitivně bere Seat..
11. 5. 2011 11:28
Re: Seat Ibiza
To věřím, v této zemi Škodovkářů. Seat je ještě stále víceméně neobjevenou značkou a má velký potenciál k růstu. (skvělý design, cena, kvalita ...) Navíc mám velice dobrou osobní zkušenost se Seaty (konkr. Toledo I. a Leon I.) takže bych do nich šel kdykoliv znovu. Možná to bude zrovna nový Leon. Jinak tvoje Altea je krásná :yes:
11. 5. 2011 11:43
Re: Seat Ibiza
Díky :-) jsem tomu rád, myslím, že interiér se změnil k nepoznání...

Přesně, podle mě má Seat velký potenciál přesně z důvodů, které si uvedl...je to vw za solidní peníze...pro mě nebylo co řešit...právě Leon je velice, velice nedoceněn, podstatně víc než Ibiza, je podle mě lepší než Golf, nebo minimálně stejně dobrý, ale za podstatně rozumnější cenu...do SEATu jistě půjdu příště znovu...stává se pomalu, ale jistě "rodinnou" značkou..
11. 5. 2011 12:42
Re: Seat Ibiza
Určitě, především ten dekor to dost oživil.

Leon s jeho téměř nestárnoucím designem se mi také líbí mnohem více než Golf VI a navíc s akční cenou tu není moc co řešit. Prostě jasná volba.
11. 5. 2011 10:38
Re: Seat Ibiza
Evidentně slušný dealer, podle toho co jsem četl ;-) . Mě během záruky nebili schopni ani vyřešit rosení zadních svítilen o slově kulance se ani nezmiňuji.
Jinak pravda problémy nejsou, Byť má auto najeto po 3 letech 15tkm.
11. 5. 2011 10:49
Re: Seat Ibiza
Víš jak, to už je opravdu dealer od dealera...ale s místním sem problémy neměl vůbec..
Ale musím říct, že tady ve Zlíně je v poslední době SEAT docela vidět...hlavně Ibizy, ale teď i Altey..takže se asi snaží..a ruku na srdce, za ty peníze? Proč ne? ne? ;-)
11. 5. 2011 11:02
Re: Seat Ibiza
Ono těch SEATů nejezdí málo. Asi čtrnáct dní zpátky jsem jel sám Ústí-Brno, tak jsem z nudy počítal právě ty novější SEATy (v návaznosti na zdejší diskuse, kde jsou neustále zatracovány), dostal jsem se k číslu plusminus 30.
To není tak zlé, obzvlášť ve světle toho, že jsem za celou cestu nepotkal ani jednu Alfu mladší pěti let. :-(

Alteu ti musím pochválit, vypadá krásně. Hrozně se mi líbí zadní světla, připomínají mi gumový bonbon. :-) Jen škoda slabšího motoru, ale pokud jezdíš nenaložený, není co řešit. :yes:
11. 5. 2011 11:13
Re: Seat Ibiza
Díky moc, myslím že slouží jako dobrý příklad co se dá s oním "nepovedeným" interiérem SEATů udělat...a nebylo toho tak moc... jj, jen naprosto výjimečně jedu s někým, takže celkem do pohody..v případě rodiny by to ale bylo jistě jinak...

To opravdu není zlé, já v ZL celkem často vídám Ibizy, takže si myslím to samé...konec konců se podle posledních čísel o něco zvedá prodej S., takže to tomu i odpovídá..
Avatar - Ronault.
11. 5. 2011 17:42
Re: Seat Ibiza
Tys byl v Brně a ani ses neozval? ;-)
11. 5. 2011 22:15
Re: Seat Ibiza
Vzdycky jsem myslel, ze jsi odnekud od Olomouce/Ostravy nebo tak...uz podle Tecka na Lagune. ;-\
Avatar - Ronault.
11. 5. 2011 22:26
Re: Seat Ibiza
No to jsem, ale studuju v Brně, tak jsem během týdne tady v Brně ;-)
11. 5. 2011 23:03
Re: Seat Ibiza
Tak priste dam rozhodne vedet :-)
Avatar - iudex
11. 5. 2011 11:41
Re: Seat Ibiza
Asi tak. Ceny Seatov (hlavne končiaceho Leonu) sú tak nízko, že dostaneš Leon 1,4 TSI - 92 kW s podobnou výbavou za cenu nižšiu, ako Golf 1,2 TSI - 63 kW.
11. 5. 2011 11:55
Re: Seat Ibiza
Slušně řečeno...to bych si ani nemyslel...a přitom většina technologií stejná..co na to říct, je to fakt jen o jméně...
11. 5. 2011 12:13
Re: Seat Ibiza
Nejenmom o jméně. Golf VI je celkově mnohem dotaženějšíl než současný Leon.
Avatar - iudex
11. 5. 2011 12:37
Re: Seat Ibiza
Je to bohužiaľ tak. Ja radím interiéry Leonu a Golfu na opačnú stranu rebríčka: Leon je jeden z najhorších, Golf jeden z najlepších. Pritom exteriérovo je Leon aj po rokoch atraktívne auto. Ruky uťať interiérovým dizajnérom. 8-s Preto sa mi javí, že ani takto atraktívne ceny Leonov k ich výraznej predajnosti nepomohli (o extra výhodných cenách silných motorizácií - FR, Cupra, Cupra R) som už písal viackrát.
11. 5. 2011 12:39
Re: Seat Ibiza
Nechci hodnotit auto jen podle interiéru...a pokud je Golf o tolik lepší auto jako Leon, rád se poučím...
Avatar - iudex
11. 5. 2011 13:35
Re: Seat Ibiza
Hovorí z Teba mierne neobjektívny majiteľ Seatu. Každopádne každý nezaujatý človek musí ten obrovský rozdiel z interiéru Golfu a Leona vnímať na prvé sadnutie. Podotýkam, že hovorím o interiéri; o exteriéri som sa vyjadril pozitívne.
11. 5. 2011 14:48
Re: Seat Ibiza
Omlouvám se, jestli sem se vyjádřil neobjektivně, myslel sem celkově..
Avatar - jazva
11. 5. 2011 15:03
Re: Seat Ibiza
Ja jazdím tiež Alteu. 9 mesiacov a 60t km. Zatiaľ nič nevŕzga a nič neodpadlo. Tie tvrdé plasty však kričia do celého sveta! Neskutočne je na tom vidieť prach a hrozne to praská, keď v zime vykurujem a v lete chladím. Už sa mi dokonca podarilo aj zopár škrabancov spraviť, takže keď pôjde za rok-dva do sveta, bude to už na ňom vidieť. V porovnaní s predchádzajúcou RAV4(tiež tvrdé plasty) je to na zaplakanie. Ravka bola na prvý pohľad škaredšia, ale kvalita tých plastov sa nedá porovnať!!!
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 14:19
Re: Seat Ibiza
Je to bohužiaľ tak. Ja radím interiéry Leonu a Golfu na opačnú stranu rebríčka: Golf je jeden z najhorších, Leon jeden z najlepších. Pritom aj exteriérovo je Golf netraktívne auto. Ruky uťať ich exterierovym aj interiérovým dizajnérom. 8-s
11. 5. 2011 12:55
Re: Seat Ibiza
Za oběma auty stojí Walter de Silva, který přešel ze Seatu do VW. A když je řeč o nedotaženosti, tak mi připadá mnohem více nedotažený poměrně nudný design Golfu.
27. 12. 2011 14:30
Re: Seat Ibiza
Po dlouhem zvazovani o koupi noveho mensiho auta (soucany Golf byl prioritou) nakonec vyhral Leon... stejny podvozek, stejny motor, nicmene Leon proste vypada zvenci mnohem lip a vzadu je vic mista. Levnejsi plasty vevnitr mi nevadi, vse je po 3 mesich uzivani vpohode. Jinak jako zimni paket kol prisly 16` Kleber Kristalp HP2 - trochu hlucnejsi Micheliny vyrobene z OLStynu. V tomto obdobi se dost spini zadni okno a pri topeni na nohy se trochu mlzi predni okno. Nic, co by nevyresila chvilkova zmena proudeni vzuchu a sterac vzadu ;-) Volbu Leona nelituju.
neregistrovaný "Lemit"
11. 5. 2011 12:43
Re: Seat Ibiza
pěkné narazit na dalšího Seaťáka. Mám taky Alteu, bude jí 5let a má najedo 85tis po praze a docela to v ní už vrže ale co člověk nadělá. V Seatech jezdím už X let a nemůžu si stěžovat. Za ty peníze jsou to úžasná auta. Technika VW v hezčím kabátku a za lepší cenu. Nejde mi do hlavy proč má Seat takové problémy, a je na tom tak jak je. Je to škoda.
11. 5. 2011 12:50
Re: Seat Ibiza
Taky tak :-)

Věřím, že po Praze by se rozvrzalo skoro asi každé i¨mnohem dražší...myslím, že důvod je nasnadě - pokud to není konzervativní interiér, tak to není pro spoustu lidí interiér...a pak hlavně, přece onen kult osahávačů a olizovačů plastů...;-)
11. 5. 2011 15:00
Re: Seat Ibiza
Musim se priznat, ze v nove ibize jsem jeste nejel, ale v ty starsi jo. 1,9tdi, dost silnej motor na tak male auto, ale stejne to bylo hodne znat, ze to neni jedno z nejkvalitnejsich v tride, pritom cca 150-160tisic kilaku, prevazne po dalnici, hlavne pro diesel nenjsou moc, nemelo by to vsude vibrovat. Kazdopadne rikam, byl to jeste predesly model, takze...
A jinak k te Altey, 16000 kilaku za rok... kdyz ti reknu, ze v rodine mame zkusenosti s hyundaiem accent: 380 000 kilaku behem 6 let, bez poruch, P307 cca 280 tisic kilaku behem 4 let (to bylo hdi, takze motor kvalitni, interier taky, pohodlnej i po 4 letech), ale klasicky jak to u francouzu byva, objevily se uplne nesmyslny chyby. Nebo naposled aktualni Civic, cca 350 tisic kilaku behem peti let, taky bez zavad, az na mensi problemy se servem. Takze, myslim si, ze Altea a 16 tisic za rok, je to porad nove auto, a divny by spis bylo, kdyby se tam uz nejaky zavady objevily.
Avatar - zdravy rozum
11. 5. 2011 13:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Starfighter
11. 5. 2011 13:28
Re: Mne se v Seatu libi hlave to drbatko do kolena u klimati
Klid, pacienti psychiatrických léčeben se přepravují z ústavu do ústavu zásadně v sanitkách vzadu, takže se tě problém s kolenem netýká ;-)
Avatar - kopamt
11. 5. 2011 14:19
Re: Mne se v Seatu libi hlave to drbatko do kolena u klimati
:yes: >:D
Avatar - zdravy rozum
11. 5. 2011 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2011 14:38
Re: Mne se v Seatu libi hlave to drbatko do kolena u klimati
Jako vtip dobré, pokud to vtip nebyl, tak..
Avatar - zdravy rozum
11. 5. 2011 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2011 13:14
redakcii auto.cz
v clanku uvadzate, ze seat ibiza ma o 50% väcsi kufor nez suzuki svift... skutocne????????
211 : 2 = 105,5...211+105,5 = 316,5
Rozbalit vlákno
2
11. 5. 2011 14:50
Re: redakcii auto.cz
Tak tak, IBIZA 284 litru, Swift 211 litru.. rozdil velky, ale ne 50 procent >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 5. 2011 17:47
Re: redakcii auto.cz
Máte pravdu, fakticky je to 35 %. Při psaní jsem vycházel z údaje minulé generace 201 litrů, který nosím v hlavě, po doplnění technických údajů jsem to už neopravil. Za chybu se omlouvám.
11. 5. 2011 14:47
Nerovny test
Myslim si,. ze tyhle 2 auta nejsou sobe souperi. Swift je spis pro slecny a vetsi srdcovka, kdezto ibiza pokukuje i po rodine a ma i kombi. Je to jako srovnavat golfa s mini cooperem.
Nesouhlasim s autorem, ze ibiza je jednoznacnou jednickou v designu- to je subjektivni.. mohl napsat, ze pro nej je jednicka. Mi se swift libi o dost vic, napriklad. Pri 130km/h ma swift mensi spotrebu o 1,4 litru, ale v testu je to primo bagatelizovano, atd. docist se muzete sami. Celkove mi to pripada napsany ve prospech seatu. Uz jen ta titulka, kde je suzuki jaxi v pozadi.. >:D
Rozbalit vlákno
23
11. 5. 2011 15:00
Re: Nerovny test
nemyslím si, že Swift je pro slecny, znám lidi co právě ho mají jako rodinný a ještě za ním tahají vozejk...a naopak Ibizu jako auto pro mladý pár...
12. 5. 2011 00:34
Re: Nerovny test
No vidis, to uz musi bejt laska, poridit si to jako rodinny misto treba zrovna ty ibizy, ktera se k tomu hodu vic. Ja vidim swifta spis jako levnou variantu mini-kdo na nej nema, muze si koupit tohle, vzdyt je to taky roztomily ;-)
11. 5. 2011 16:13
Re: Nerovny test
nebreč! Dalo se to čekat, že bude Ibiza lepší. Útěchou ti může být fakt, že Ibiza poráží většinu konkurence, nejen Swift. Nebo si opravdu ze zoufalství myslíš, že je redakce auto.cz podplacená Seatem?
Jak jsi správně napsal, design je subjektivní věc a proto se právě tobě Ibiza nelíbí ;-) Mě se třeba nelíbí krabicová karoserie Swiftu alá Fabia. Na rozdíl od ní však nedokáže Swift nabídnout slušný zavazadlový prostor. :no:
11. 5. 2011 16:22
Re: Nerovny test
Perfektní :yes:
11. 5. 2011 16:33
Re: Nerovny test
A opět česká mantra - zavazadlový prostor. To, že Swift nabízí oproti Ibize dotažený interiér, neporovnatelnou bezpečnostní výbavu (např. kolenní airbag), nižší spotřebu, je jedno, protože mi přece denně stěhujeme skříně-). Že se někomu Swift oproti Ibize designově nelíbí, bych ještě pochopil, ale hořekovat nad zavazadlovým prostorem? Tomu se musím jen smát. Rád bych vám připomněl, že oba vozy min. v západní Evropě plní roli druhého až třetího auta v rodině, na kterou plně dostačují. Chci-li objemný zavazadelník, je tu Octavia Tour, ve srovnatelné cenové hladině, kde ale budu muset oželet, jak bezpečnostní, tak komfortní výbavu.
Avatar - jazva
11. 5. 2011 16:53
Re: Nerovny test
:yes: :yes: :yes:
11. 5. 2011 17:29
Re: Nerovny test
Ono to není o tom, že by byli tím či oním podplaceni, to bych si nedovolil tvrdit, nicméně sympatie ke koncernu VW se na můj vkus objevují až příliš často. Já koncern uznávám za celkovou "dotaženost" interiérů, (kde kvalitou poráží i mé oblíbené Japonce), pak je tu spolehlivost, (ale s tou už nemá problémy ani současná korejská produkce), nebo v neposlední řadě, široká paleta motorů.

Nicméně, stačí si přečíst pár testů, např. Swift vs. Fabia, kde se celý test jeví jako lepší alternativa Swift a nakonec vyhraje Fabia. Nebo Roomster vs. ix 20, kde celý test opět vyznívá pro Korejce, ale pak se Roomster na body "zázračně" dotáhne a kupodivu sám autor tvrdí, že test nemá vítěze???? Poslední perličkou je formulace, že pro někoho "může být užší interiér výhodou" = menší vnitřní prostor v příčném směru, ať si to každý přebere jak chce.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 5. 2011 17:45
Re: Nerovny test
Jakkoliv je Swift velmi dobré auto, nebudu předstírat, že v ČR má každý doma Mercedes E kombi nebo Volvo V70 a k tomu si může dovolit "prcka" na čistě městské ježdění. I když odhlédneme od designu, Ibiza je zkrátka všestrannější, má větší "kufr" a je levnější, takže si vítězství v podmínkách českého trhu zaslouží. To neznamená, že by Swift nebyl v mnoha ohledech vynikající auto - za určité sestavy priorit může být určitě i on lepší volbou.

Další vámi zmiňovaný srovnávací test, jehož jsem autorem, je Roomster vs. Kia Venga. Za nerozhodným výsledkem si stojím. Stejně tak si stojím za pro někoho kontroverzním tvrzením, že užší karoserie je při kolmém parkování výhodou. Opět a ještě mnohem víc než u dvojice Ibiza/Swift záleží na konkrétních preferencích, které činí z toho kterého auta v dané situaci vhodnější volbu.
11. 5. 2011 18:01
Re: Nerovny test
Pokud se mohu vlozit do vaseho rozhovoru... s prvnim Vasim tvrzenim k Ibize bych souhlasil. Tvrzeni o vyrovnanosti Roomsteru x Venga bych bral taky v potaz - holt souctem vsech vlastnosti a vyhod/nevyhod mohou byt vyrovnani a skutecne bude zalezet kdo co uprednostni... ale to Vase - SKUTECNE - kontroverzni tvrzeni o vyhodne "uzkosti" karoserie Roomsteru doplnene argumentem o kolmem parkovani... :-) To me zabiji >:D

To nemuzete myslet vazne ani pokud jste rano snedl vagon vtipne kase... opravdu rad bych poznal alespon jednoho cloveka (mimo Vas), ktery by pri vyberu vozu uvazoval nad tak uchylnou myslenkou - parkovani x komfort posadky :-)
11. 5. 2011 18:07
Re: Nerovny test
Tak tak, já se nepřu o tom, že Roomster má v porovnání s Vengou kvalitněji zpracovaný a hezčí interiér, že má lepší jízdní vlastnosti, nicméně ten argument s menší šířkou jako výhodou, tomu se směji ještě teď.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 5. 2011 18:09
Re: Nerovny test
Je pravda, že šířka Roomsteru je už na hranici, užší by být asi neměl. Ale rozhodně bych z toho nedělal negativum, prostě to má svůj význam. Místa pro čtyři je v Roomsteru na kategorii malých MPV stále dost a kdo bude hledat opravdu prostornou kabinu v co nejkratší karoserii, ten se zaměří právě na Vengu/ix20 a proti nim si postaví spíš obdobně velké "dodávkoidní" modely.
11. 5. 2011 18:01
Re: Nerovny test
Nezbývá než poděkovat za odpověď. Já k tomu mohu říci jen tolik, že bych ze dvou zmiňovaných konkurentů volil Swift, (což už asi z mých příspěvků vyznělo), a to z důvodů a) alespoň podle čísel lepší motor, (Swift má při ustálené dálniční rychlosti nižší spotřebu) a b) v této cenové hladině (již v základu) má bezpečnostní výbavu, které Ibiza nemůže konkurovat, budeme-li mluvit o "holátkách" bez příplatků. Za záměnu Vengy a ix 20 se pochopitelně omlouvám, vozy mi lehce splynuly, protože se jedná o stejnou podvozkovou platformu.
11. 5. 2011 18:04
Re: Nerovny test
Kazdopadne kazdy z tech vozu - Venga x ix20 jsou skutecne jine... osobne vyzkouseno a Vengu bych si nevybral.
11. 5. 2011 18:12
Re: Nerovny test
Tak já to tedy řeknu, i když jsem to původně neměl v úmyslu. Rozhodovali jsme se (rodina), mezi Vengou a ix 20, přičemž interiér Vengy mi přišel vysloveně ošklivý (asi to dělala i ta béžová), navíc přední partie vozu u mně vzbuzovaly dojem, že auto šilhá-). Vengu jsme neprojížděli, ale co jsem takhle četl v testech, podvozek je tvrdý jak prkno, což u MPV mírně řečeno nechápu, proto volba padla na ix 20.
11. 5. 2011 19:24
Re: Nerovny test
Rekl bych... dobra volba :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 5. 2011 18:15
Re: Nerovny test
Pokud je pro vás nejdůležitější nízká spotřeba a bohatá bezpečnostní výbava, pak je to ten případ, kdy je Suzuki lepší volbou.
neregistrovaný "lamopes"
11. 5. 2011 21:16
Re: Nerovny test
krabicová karoserie Swiftu alá Fabia. Nemá spíš fabia karoserii alá swift?
12. 5. 2011 00:29
Re: Nerovny test
Psal jsem, ze ibiza nestoji proti swiftu. Obe auta maji jine zakazniky s jinymy preferencemi. Ty doby, kdy polaci jezdili maluchy v 5ti na dovolenou jsou uz pryc.. Uprav si ton, kterym pises.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 5. 2011 17:56
Re: Nerovny test
Smyslem tohoto srovnání bylo ukázat rozdílné přístupy. A ano, ve 130 km/h je Swift výrazně úspornější, ale ve 100 km/h tomu tak není, čili se to nedá zobecnit na všechny jízdní režimy.
11. 5. 2011 18:02
Re: Nerovny test
Jak je to s hlucnosti pri 130km? a toci motory skutecne 3800 ot., nebo 3700 ot.?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 5. 2011 18:13
Re: Nerovny test
Pro mě 3700, pro kolegu, který měřil spotřebu 3800 :-) Ono s takovými otáčkoměry [odkaz] není 100 otáček žádná míra...
Hlučnost je u obou aut na danou kategorii nízká. I v dálničních rychlostech platí - Suzuki je (subjektivně) nepatrně tišší, SEAT má příjemnější zvuk.
11. 5. 2011 19:21
Re: Nerovny test
Dekuji za odpoved... abych se priznal Ibiza je muj favorit... tedy ST.

Je faktem, ze otackomery nejsou zrovna absolutne prehledne, ale mozna by bylo vhodnejsi ta cisla sjednotit ;-)
11. 5. 2011 15:33
Koukám, že i redaktoři auto.cz naletěli...
... neustálé snaze reklamek přesvědčovat nás, že Ibiza je designový klenot...
Rozbalit vlákno
4
11. 5. 2011 16:19
Re: Koukám, že i redaktoři auto.cz naletěli...
Při vší úctě nikde sem si nevšiml, že by psali, že je klenot...na druhou stranu proti Swiftu to neměla těžké...
Avatar - Katikakus
11. 5. 2011 19:41
Re: Koukám, že i redaktoři auto.cz naletěli...
No to je hodne subjektivni. Pro mne je swift daleko atraktivnejsi.
Avatar - twistedTSD
11. 5. 2011 20:04
Re: Koukám, že i redaktoři auto.cz naletěli...
j, mně zas mnohem víc sedne Ibiza...ale v interiéru je jasným vítězem Swift :-)
12. 5. 2011 08:03
Re: Koukám, že i redaktoři auto.cz naletěli...
To je tvuj názor. Já bych po designové stránce neměl jediný důvod pro Ibize koukat. Z venku by to ještě šlo, ale z interieru..
12. 5. 2011 00:24
hmmm
Jazdil som v obidvoch. Jednoznacne sa mi viac paci Ibiza. Mal som 1.4 l a s tym motorom ma fakt sportovy nadych. Ale jedno je iste: Dizajner interieru mal uz davno dostat padaka... Seat je cely super okrem toho interieru, ktory je ale uplne otrasny...
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2011 13:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
14. 5. 2011 17:06
Pneumatiky
Mal by som dotaz na obutie testovaných áut. Tie špičkové pneu majú obuté všetky nové ibizy a swifty alebo to predajcovia, v snahe vylepšiť dojem z auta obúvajú len na autá ktoré idú novinárom? ;-)

ps- ibiza v tejto farbe vyzerá úžasne..super nápad je aj imitácia perforovanej kože na volante- takto pekný plastový volant som snáď ešte nevidel :yes:
Rozbalit vlákno
1
25. 5. 2011 11:30
Re: Pneumatiky
Auta nám chodí na Dunlopech, Bridgestonech občas i Good Year nebo Pirelli. Výbavy COPA teď chodí na Dunlop SP SPORT 01.

Žádná čína >:D