Diskuse

Seat Leon 1,4 TSI (90kW) – El Golfiňo

27.2.2013

Seat Leon má za úkol nabídnout víc emocí, než jeho koncernoví bratři. Co však nabízí doopravdy?

 

  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 27.02.2013  16:22

    Jenom 3,5 hvězdičky ?

    Přitom stačí zvětšit kufr o 230 litrů a máš drtič střední a automaticky hvězdu navíc.
    • 00 Reagovat !

      foto HTPkiller

      "-- skrytý --" 27.02.2013  16:25

      « Re: Jenom 3,5 hvězdičky ?

      bo nema multilink :-!
    • 00 Reagovat !

      foto lukas13

      lukas13 27.02.2013  19:09

      « Re: Jenom 3,5 hvězdičky ?

      Jj, to mě také napadlo ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iggy11

      iggy11 27.02.2013  19:20

      « Re: Jenom 3,5 hvězdičky ?

      Leon ma škrapku?
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 27.02.2013  21:47

      « Re: Jenom 3,5 hvězdičky ?

      Však to dobře víš, Vaverka to napsal jasně, A3 3hb proti SB dostalo půl hvězdy dolů za absenci druhého páru dveří... inu za každé chybějící dveře třídveřového hatchbacku čtvrt hvězdy dolů.
      Asi se pan Vaverka inspiroval u Velosteru >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Bujnik

    Bujník 27.02.2013  16:32

    Kde já jenom ten design viděl ?.....

    Že by H/K ? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 27.02.2013  16:37

      « Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

      Že by nie?
      • 00 Reagovat !

        foto Bujnik

        Bujník 27.02.2013  16:48

        « Re: Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

        Rozhodně se to vyjjímá z ostatních koncernových nudných krabic a krabiček.... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto DonVito

          DonVito 27.02.2013  20:03

          « Re: Re: Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

          No ale ne dost :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Me-Myself-and-I

          Me_Myself_and_I 28.02.2013  08:33

          « Re: Re: Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

          Zapada do absolutnej nezazivnej vsednosti koncernovych aut. Simplicisticke a naivne auto s otrasnym interierom.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 27.02.2013  21:48

      « Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

      Tam určitě ne.
      • 00 Reagovat !

        foto sendador

        sendador 28.02.2013  06:58

        « Re: Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

        C sloupek jakoby z oka vypadl cedniku i i30 minulych generaci
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 28.02.2013  11:55

          « Re: Re: Re: Kde já jenom ten design viděl ?.....

          [odkaz]

          Jen trochu přiostřené.
  • 00 Reagovat !

    foto Philip1

    Philip1 27.02.2013  16:35

    Vážená redakce

    opravte si ceny ano? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ales-Jungmann-Auto-cz-

      Aleš Jungmann (Auto.cz) 27.02.2013  16:43

      « Re: Vážená redakce

      Rádi, co přesně je špatně?
      • 00 Reagovat !

        foto Philip1

        Philip1 27.02.2013  22:46

        « Re: Re: Vážená redakce

        Dobrý večer,
        koukám chyba opravena.
        Uváděli jste "základní cena vozu 299.900 Kč (Basis 1,4 TSI/90 kW)"

        Děkuji
  • 00 Reagovat !

    foto A2

    A2 27.02.2013  16:56

    Spotřeba sedí

    Jo, je to fakt příjemný auto, s touhle motorizací. Spotřeba, musim potvrdit, po městě za sedm, po dálnici 6,5-7, nádhera. (informační displej-ok)
    Slušný auto. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 27.02.2013  17:04

      « Re: Spotřeba sedí

      Velice, pokud nepotřebuješ černou díru místo kufru a parkuješ na sídlišti, tak je tohle jasná volba. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto FINLAND

        FINLAND 27.02.2013  19:07

        « Re: Re: Spotřeba sedí

        Každý nepotřebuje kufr velikosti Emma Maersk.
        • 00 Reagovat !

          foto Kuban

          Kuban 28.02.2013  11:39

          « Re: Re: Re: Spotřeba sedí

          se obávám, že ho nepotřebují mnohdy ani ti co si to jen myslí ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 27.02.2013  21:49

        « Re: Re: Spotřeba sedí

        Jsou i jiné jasné volby, které nejsou o nic horší, třeba AR Guiletta., když chceš ty emoce.
    • 00 Reagovat !

      foto Gordon

      Gordon 27.02.2013  19:21

      « Re: Spotřeba sedí

      Motor :yes: spotřeba :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 27.02.2013  17:15

    Krasavec

    Leon se designově opravdu povedl. Jen jsem zvědavy na interier až ho uvidim v realu.
    Bohužel ta traverza vzadu to je chyba a zde bych jednoznačně volil GVII.
    • 00 Reagovat !

      foto lukas13

      lukas13 27.02.2013  19:11

      « Re: Krasavec

      Ale GVII má u případě 1,4 TSi traverzu také? Oprav mě pokud se pletu...
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 27.02.2013  19:16

        « Re: Re: Krasavec

        Takže opravuji tě. :-)
        Golf VII 1.4TSI 90kw a vyše ma vzadu viceprvek.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 28.02.2013  12:02

        « Re: Re: Krasavec

        Golf a A3 mají víceprvek.
  • 00 Reagovat !

    foto KIA-World

    KIA-World 27.02.2013  18:33

    tento motor chyba octavii

    leon ponuka tzv zlaty stred.... vykon 90KW je ideal :yes: a nezozerie to penazenku :yes:

    no na tychto testovanych fotkach ten leon vyzera ako velka ibiza.... uz to nie je taka hitparada ako sa zda.... ;-) ... je to bezne auto :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto blue-sun

    blue.sun 27.02.2013  18:34

    Hm, hm,

    Hm, kam že to šly ty emoce? Tohle je snad ještě nudnější, než Golf.
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 27.02.2013  18:35

      « Re: Hm, hm,

      veru.... uz to nie je taka hitparada ako sa zdalo z tych krasnych upravenych pocitacovych fotiek ;-)

      taky ceed vyzera ovela lepsie :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto qwert88

    qwert88 27.02.2013  18:47

    Leon zatím dobrá nabídka

    Už v základu docela dobrá výbava,motor TSi 63kw bude taky asi stačit,USB u rádia v základu je u koncernu nečekané,to donedávna měli jen korejci a Renault.Skrátka za ty prachy je to dobrá nabídka s trojlístku Octavia,Leon a Golf dává po zdražení Golfu,Leon mnohem větší smysl.
  • 00 Reagovat !

    foto FINLAND

    FINLAND 27.02.2013  19:03

    Nový Leon

    Za kvalitativní skok, který Leon prodělal si jistě zaslouží pochvalu, co je ale škoda, je absence víceprvkové nápravy, zejména u vozu, který jako jediné auto z koncernu hraje na emoce, a tak trochu se profiluje jako model pro ty, kdo chtějí lepší jízdní vlastnosti. Je škoda, že víceprvková náprava by v řidičském autě chybí, nicméně je zde hierarchie koncernu, která (na jednu stranu logicky) nedovolí, aby Leon byl stejně dobrý jako Golf, byť pokud jde pouze o cestování, nemusí být náprava tvořená zkrutnou příčkou špatná. Za to jaký kvalitativní skok Seat udělal :yes: , za absenci víceprvkové nápravy, (alespoň u verzí 90 kw a výš) :no: .
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 27.02.2013  20:05

      « Re: Nový Leon

      Bohužel sportovní orientace je opět pouze marketing ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 27.02.2013  23:28

        « Re: Re: Nový Leon

        Asi jako u KIA vozejků. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto zlysoused

          zlysoused 28.02.2013  07:59

          « Re: Re: Re: Nový Leon

          Jenomže ten Kia vozejk Ceed má narozdíl od Leona multilink už v základu.
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 28.02.2013  09:13

            « Re: Re: Re: Re: Nový Leon

            Reaguji na sprotovní orientaci. K té potřebuješ v prvé řadě pořádný motor.

            Megane RS taky nemá multilink. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto FINLAND

              FINLAND 28.02.2013  10:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nový Leon

              Neoháněj se tady pořád Méganem RS, ten sice torzku má, ale laděnou spíš na okruhy, na každodenní život je až moc tvrdý.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 28.02.2013  12:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nový Leon

                Mluvili o sportovní orientaci, takže připomínka je to validní. Víceprvkové zavěšení je důležité, pokud chceš oboje. Správně naladěné dokáže prospět i tomu talentu, protože má prostě větší potenciál.
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 27.02.2013  23:50

      « Re: Nový Leon

      Myslim, ze nasledujuce i30/Ceed budu tiez na dietnej naprave a ostane iba Focus. Mam obavy o Mazdu 3, mozno sa inspiruju Civicom a urobia medzistupen s polonapravou. 2-3verzie BMW1 a nielen pohon bude vpredu, ale aj naprava zoskodovateje.
  • 00 Reagovat !

    foto Hombre-71

    Hombre_71 27.02.2013  19:07

    Tohle nějak nechápu...

    ...takže u nové Oktávy zkrutnou příčku ani nepoznáme a je v podstatě v pořádku, tak u Leona který na stejném podvozku je to hrozný průšvih. Opravdu to nechápu, vysvětlete mi to.
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 27.02.2013  19:23

      « Re: Tohle nějak nechápu...

      Jestli ono to nebude tím, že Mr. Jungmann testuje bez příkras, jeho testy mi na tomto webu vyhovují zdaleka nejvíc.
    • 00 Reagovat !

      foto blue-sun

      blue.sun 27.02.2013  19:41

      « Re: Tohle nějak nechápu...

      Na to nemáš v hlavě dostatečný Škoda-pozitiv-filtr.
      • 00 Reagovat !

        foto Hombre-71

        Hombre_71 27.02.2013  19:48

        « Re: Re: Tohle nějak nechápu...

        no to asi nemám. Já bych totiž určitě volil Leona. Těch totiž nebude před každým panelákem stát dvacet, z toho polovina ve stejné barvě :-)
        • 00 Reagovat !

          foto FINLAND

          FINLAND 27.02.2013  20:07

          « Re: Re: Re: Tohle nějak nechápu...

          On je to těžký výběr, Leon chytne designově, ale absence multi-linku vzadu by pro mně byla problém, chtěl bych, aby ji příští auto mělo, takže za mně asi Mazda 3.
          • 00 Reagovat !

            foto delvan

            delvan 24.08.2013  14:24

            « Re: Re: Re: Re: Tohle nějak nechápu...

            šmarja a proč si nekoupíš leona s motorem 110kw a výš? nevim na co ti bude multilink u línýho auta, zbytečná zátěž
    • 00 Reagovat !

      foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

      Lukáš Vaverka (Auto.cz) 28.02.2013  08:28

      « Re: Tohle nějak nechápu...

      U které Octavie to prosím pěkně nepoznáme? V ani jednom testu na Auto.cz nic takového nezaznělo.
      • 00 Reagovat !

        foto FINLAND

        FINLAND 28.02.2013  10:38

        « Re: Re: Tohle nějak nechápu...

        Neříkám, že se tak vyjadřovali všichni, ale jistě sám dobře víte, kdo v testech hovořil o "téměř neznatelných rozdílech na kvalitních silnicích." 1) Kolik km kvalitních silnic u nás v poměru k těm nekvalitním asi je? 2) Absence multi-linku bude znát i na kvalitní silnici, např. v případě nutnosti rychle se něčemu vyhnout.
  • 00 Reagovat !

    foto iggy11

    iggy11 27.02.2013  19:18

    Dizajn

    Vraj Dynamický design...haha...stary Leon si to mohol ešte povedat,ale toto nie je dynamicky design...max tak pre senilovw...
    "interier: no konečne"...??? Pan autor,tie hranate ploche tvary s malinkym hrackarskym displejikom,vwy ste odkial spadli??? Jake konečne?

    Dalsie impotentne avwto... :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 27.02.2013  19:27

      « Re: Dizajn

      Probuď se z toho korejského snu. Samozřejmě, ix 20 je všechno, jen ne nudná, (sami ji máme doma) ale Ibiza se opravdu povedla a oproti konzervativnímu dojmu z Golfu, Ibiza působí svěžím, dynamickým dojmem. Samozřejmě Alfa 8C to není, ale to snad nečekal nikdo.
      • 00 Reagovat !

        foto KIA-World

        KIA-World 27.02.2013  19:37

        « Re: Re: Dizajn

        ibiza vyzera fajn..... ale leon je akoby steroidmi nadopovana ibiza.... uz to nie je take "hezke" akoby sa mohlo zdat... na druhy pohlad clovek zisti ze leon je "docela" nudne auto ... kto by to cakal.... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto FINLAND

          FINLAND 27.02.2013  19:54

          « Re: Re: Re: Dizajn

          Myslel jsem samozřejmě Leon, má chyba-).
      • 00 Reagovat !

        foto iggy11

        iggy11 27.02.2013  22:32

        « Re: Re: Dizajn

        halo?

        Mne proste nesedia prirovnania redaktora na noveho Leona...mas s tym problem? Musis zatahovat do toho korejcov? Tam sa chod pod novu Mazdu6 ucit,co je to dizajn!
        • 00 Reagovat !

          foto FINLAND

          FINLAND 27.02.2013  23:35

          « Re: Re: Dizajn

          Mazda 6 má sportovní design a i sportovní (řidičské) jízdní vlastnosti, skutečně se jako auto povedla. Korejce jsem zmiňoval proto, že jsou tu často zmiňováni jako reprezentanti neotřelého designu, který skutečně neotřelý je, ale i když Korejci nabízí solidní techniku za dobrou cenu, (kdybych chtěl auto jen na přepravu z A do B, Cee´d by mi v garáži vůbec nevadil) ale mám pocit, že jejich design se s lety okouká, toť vše. Design Leonu mi přijde vyváženější, v tomto mi Korejci přijdou tak trochu prvoplánoví, i když jim celkem fandím.
          • 00 Reagovat !

            foto tesnav

            tesnav 27.02.2013  23:47

            « Re: Dizajn

            Sportovni design i jizdni vlastnosti Mazdy 6 jsou naprd, kdyz tam neni zadny solidni motor. 192k za pomalu 800t nabidne co do dynamiky jen prumerne svezeni, tak na urovni soucasne a naprosto prumerne 1.4TSi.
            • 00 Reagovat !

              foto FINLAND

              FINLAND 28.02.2013  00:01

              « Re: Re: Dizajn

              Za 800 t je tuším 2,5 V6, ten bude drtivé většině stačit, je-li to pro Tebe málo, můžeš samozřejmě volit konkurenci.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 28.02.2013  12:13

                « Re: Re: Re: Dizajn

                Však také o 2,5 píše. ;-) A je to R4, ne V6. To si pleteš s Lexusem.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 28.02.2013  09:31

              « Re: Re: Dizajn

              Docela by mě zajímal tvůj přepočet německých koní na japonské... :no:
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 28.02.2013  12:24

                « Re: Re: Re: Dizajn

                Špičkově je sice 2,5 výkonnější, ale silnější 1,4 ji porazí/ vyrovná se ve většině spektra otáček. A absolutní dynamika bude v rámci rychlostních limitů velmi podobná, což je z části dáno rozdílem hmotností (a tedy rozdílnou třídou). Dynamicky 2,5 zapadá někam mezi 1,4 a 1,8 (s hmotnostní výhodou). Bylo by zajímavé v praxi postavit silnější 1,4 například v Golfu proti téhle Mazdě.

                Pokud bychom to posunuli do střední třídy, tak 1,8 je na auto jako A4 příliš slabá (v podélné zástavbě má větší točivý moment, ale menší špičkový výkon). Možná by hrdě bojovala, ale 2,5 by měla vyhrát; v nejlepším případě by se tak tak vyrovnala. Pomůže jí pohon všech kol. A 2,0 TFSI tuhle Mazdu pohřbí.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 28.02.2013  15:35

                  « Re: Re: Re: Re: Dizajn

                  Co myslíš tou silnější 1.4TSI? Mluvíme o verzi 103kW? Nebo 110kW? Nebo o nějaké RS 132kW? Podle mě je 2.5 Sky silnější než 1.4TSI 103kW i 110kW a ve stejně těžkém autě by byla znatelně dynamičtější.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 28.02.2013  16:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Dizajn

                    Do Leonu, Golfu a spol. se dávají jen dvě 1,4, takže tou silnější myslím 103. ;-)

                    Ve stejně těžkém autě si určitě povede lépe. Bral jsem to tak, že tesnav považuje 1,4 TSI za naprosto průměrnou motorizaci v nižší střední, tedy řekněme v Golfu. Ne v Passatu. Na tohle téma tu už něco myslím psal.

                    Ostatně druhý odstavec byl o A4, tedy střední třídě a citelně těžším autě, abych příspěvek trochu vyvážil. Ve stejně těžkém autě si podle mne povede o něco hůře než 1,8 TFSI.
            • 00 Reagovat !

              foto FINLAND

              FINLAND 28.02.2013  10:31

              « Re: Re: Dizajn

              200 koní je podle mně víc než 120, ale zkoušíš to dobře. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 27.02.2013  19:33

      « Re: Dizajn

      cely koncern vw sa topi v jednej dizajnovej nude asi 15 rokov ...... leon nie je skarede auto.... ale kedze vyzera ako zvacsena ibiza uz to nie je ziadne prekvapenie a vyzera navonok teda dost stroho to musim priznat... cakal som lepsi look.... uz aj starucky megane vyzera viac cool ako tento leon :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto mario79sk

        mario79sk 27.02.2013  20:31

        « Re: Re: Dizajn

        presne to napadlo aj mna, auto nie je zvonku skarede, len ho mohli trosku viac odlisit od ibizy, bo vyzera ako prerastena ibiza. Interier ujde.
  • 00 Reagovat !

    foto Emocionante

    Emocionante 27.02.2013  19:34

    extras nutné

    aby leon vypadal jak má tak musí mít full led světla a 17"+ alu - jinak to není ono..
    tento bílý se mě nelíbí, úplně stejný leon má í můj dealer v showroomu :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Gordon

    Gordon 27.02.2013  19:36

    1,4TSI - Jsem velmi spokojený motor+spotřeba

    :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 27.02.2013  19:38

    ALEŠOVSKÉ PAŠIJE

    Zraje LEON, zraje ALEŠ, ten ovšem na rozdíl od toho leona bez ztráty jediné kytičky. Rád čtu znalé texty, kdy autor svá hluboká odborná zjištění současně dávkuje čtenářům jen jaksi mimochodem, elegantně, prostě jak se tu často říká - s přehledem. Text má fantastický rytmus, slova a myšlénky ve větách nedrhnou, odstavce přinášejí jednu potřebnou úvahu za druhou, no... paráda, Aleši :yes:

    Berme tedy na vědomí, že Leon velmi vyrostl, dozrál. Samozřejmě je na ráně srovnání s mistrem třídy. Není to však nutně zapotřebí, na srovnání jsou tu jiní - Bravo (myslím fiat), mégane atd. No a v jejich stínu tedy leon rozhodně nestrádá, naopak, leon vede kompaktní mainstreamovou smečku ve středu pole s velikou rozvahou a vědomím zaslouženého (skoro)krále třídy.

    P.S. BRAVO :yes: :-!
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 27.02.2013  20:01

      « ALEŠOVSKÉ PAŠIJE

      Dnes souhlas, nicméně myslím, že Leon se může co se designu týká s Golfem směle měřit. Kdo chce konzervativnější design a potenciálně vyšší prestiž bere Golf, kdo dynamičtější design, bere Leon.
    • 00 Reagovat !

      foto Left

      Left 27.02.2013  21:49

      « Re: ALEŠOVSKÉ PAŠIJE

      Souhlas :-)
      ...Ostatně jako souhlasím s +- 80% toho, co napíšete :-)
      Ale stejně bych Vás chtěl vidět naživo >:D
      • 00 Reagovat !

        foto pleaseSMILE

        pleaseSMILE 27.02.2013  22:16

        « Re: Re: ALEŠOVSKÉ PAŠIJE

        I ty jeden kocoure... :*)
        • 00 Reagovat !

          foto Left

          Left 27.02.2013  23:22

          « Re: Re: Re: ALEŠOVSKÉ PAŠIJE

          Abych to upřesnil. To co píše GTI je z velké části je proto, aby vás/nás poškádlil - jsem přesvědčen, že on sám ví, že to, co někdy píše, není tak úplně pravda.

          Osobně nemám problém pochválit například francouzské, jihokorejské či japonské auto.
          "Fanboy" Škodovky, či celého koncernu rozhodně nejsem, ale otevřeně přiznávám, že jsem spíše příznivcem konzervativnějšího designu - to neznamená, že bych nebyl otevřený novým řešením a nápadům.

          V tomto mi můžete věřit.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.02.2013  23:07

        « Re: Re: ALEŠOVSKÉ PAŠIJE

        GTI neexistuje :-) Je to pouze počítačový program :-) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Inter2

    Inter2 27.02.2013  19:53

    Displej

    Neviem či sa mi to len zdá ale ten displej ma dosť ubohu veľkosť ... a už ked aj Lodgy ponúkne 7" tak by som čakal v leone niečo viac
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 27.02.2013  20:00

      « Re: Displej

      budme radi ze v seate vobec nejaky displej je >:D ... este par rokov a dacia posle topiaci sa seat do ... ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto guze

      guze 27.02.2013  22:13

      « Re: Displej

      Podívej se na Mazdu 3 a Focus, ti mají ještě menší, navíc Mazda 3 až kdesi u čelního skla...
      • 00 Reagovat !

        foto iggy11

        iggy11 27.02.2013  22:36

        « Re: Re: Displej

        1. Odkedy sa vyraba Mazda 3?
        2. Ma aj velky aj maly displej...vid link

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto guze

          guze 27.02.2013  22:47

          « Re: Re: Re: Displej

          Moc hezký řešení mít 3 displeje, omg... :no: a to že se vyrábí dlouho nehraje roli, už Golf 4 v 98 měl větší displej navigace (je pravda, že jsem nevěděl, že do Mazdy 3 už dávají taky velkou Navi, ikdyž to vypadá jak nějaký aftermarket)
          • 00 Reagovat !

            foto iggy11

            iggy11 27.02.2013  22:57

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Ano riesenie je napikacu...uz podla mna nova 3ka bude ina...
            • 00 Reagovat !

              foto guze

              guze 27.02.2013  23:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              Jj, myslim si ze interier bude vychazet z CX-5, takze by to melo byt v cajku :-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 28.02.2013  13:00

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Nevím, jak v ČR, ale v zahraničí šlo o doplněk, stejně jako u šestky - servis ti vymění modul rádia za navigaci (buď dodatečně, nebo v rámci přípravy k převzetí). Už nevím, kdo jim ty moduly vyrábí, stála myslím 40 tisíc. Standardní navigace (ta v rámci výbavy) trojky myslím bývala v tom malém displayi u okna. Stačí se podívat na testy MPS.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 28.02.2013  12:58

          « Re: Re: Re: Displej

          Tohle je rádio, ne navigace.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 28.02.2013  12:56

      « Re: Displej

      Má. Jde také o základní rádio (jediný příplatek je lak). Ne že by navigace měla nějaký obří, pokud jsem viděl nejvyšší model.
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 27.02.2013  20:00

    Starý leon = emoce

    Ve srovnání se starým Leonem je tento nový zaměřený na praktičnost a ne na emoce. Ten starý měl šílenou slabinu v interiéru a pak to roubování předku na vše se jménem Seat.
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 27.02.2013  20:02

      « Re: Starý leon = emoce

      ked som tu pisal ze stary obly leon sa mi pacil viac a ze taku nadhernu prdelku nema ziadne auto ako stary leon kazdy mi tu pisal ze splietam.... a ono sa to potvrdzuje ze stary leon je krajsi... podobne je to aj v pripade octavky .. OII je daleko krajsim a emocialnejsim autom ako OIII.....
    • 00 Reagovat !

      foto Emocionante

      Emocionante 27.02.2013  20:03

      « Re: Starý leon = emoce

      předfaceliftový interiér byl u minulé generace leonu mírně řečeno nepěkný, ovšem po faceliftu ve vyšších výbavách se mě vyloženě líbí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto KIA-World

    KIA-World 27.02.2013  20:14

    s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

    [odkaz]
    vs
    [odkaz]

    [odkaz]
    vs
    [odkaz]

    [odkaz]
    vs
    [odkaz]

    ceed :yes:

    z tychto fotiek mi pride ceed daleko emocialenejsim a krajsim autom a to sa kia na ziadne auto emocion nehra.... ;-) seat este ma co robit aby zabrnkal mojimi emociami :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Wendover

      Wendover 27.02.2013  20:18

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      Súhlas Ceed a i30 sú podla mna dnes najkrajšie autá triedy !!! a radia sa k špičke triedy (kvalita, design , cena ) !!! :yes: ( kto neverí nech si pozrie top gear ako kladne ohodnotili novú Ceed !!! )
      :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto KIA-World

        KIA-World 27.02.2013  20:20

        « Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

        tak o tom nepochybuj... ceed je dnes siroko daleko najkrajsi hatch v nizsej strednej triede... tu nie je o com diskutovat ;-) .. leon vedla neho vyzera ako znudeny impotent po 50tke a vraj auto emocion ;-) ...

        najlepsi je ten malicky displej v seate... uz mensi dat ani nemohli... predpokladam ze hlavne usetrili ( 10 eur ) ved o to dnes ide.... o co ine...

        o tom ze je ceed spicka netreba ani pisat.... same za seba vravia testy a napr na youtube si mozes pozriet nejedno video kde ceed porovnavaju s focusom, civicom a dalsimi spickovymi autami v triede... co svedci o kvalite a vyspelosti noveho ceedu :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Wendover

          Wendover 27.02.2013  21:09

          « Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

          ták, mám Cee´d prvej generácie a velmi som si to autíčko oblúbil :yes: skrátka mi prirástlo k srdcu boli síce nejaké poruchy ale to autičko ma nikde nenechalo stať nabehané cca 100 000 6r auto ! videl som odstavene Fordy, Mercedesy, Škody VW ale KIA šľapala ďalej :-) takže je a bude navzdy v mojo srdci je krásna 1.6 CVVT full ! :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.02.2013  23:21

            « Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

            100 tisíc je docela málo ne?:D Nic proti Kii, taky sem s tim jezdil a zrovna předchozí generace i když vypadala na svou dobu hezky a na první pohled i hezky jela.. co třeba ta gumová převodovka? Oproti Evropské konkurenci zde byl ještě velký rozdíl.. :-) Věřím, že si s autem byl spokojený, Ceed 1 v Kombi se mi líbil a s dvoulitrovým benzínem nebo naftou to jezdilo i hodně dobře, ale ten tvůj výrok "viděl sem"... >:D já toho viděl... :-) I Kiu a hyundai na krajnici.. :-) Vy ste se tu zas sešly.. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Left

      Left 27.02.2013  21:54

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      Prosím, mohu-li se zeptat, co je to vždy na té druhé fotce? Nějaká ryba, která se střetla s tankerem a ten jí úplně rozmáznul? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 27.02.2013  21:59

        « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

        Jsi tu nový, je nutno míti pochopení... proto odpovím, na druhé fotce je pokaždé vyfocený automobil. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 27.02.2013  23:24

          « Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

          Neříkej! >:D Fakt?! :-) Hele, mezi námi, mě ten Ceed taky nijak neučaroval I. Generace mi ve své době zaujala víc.. To ta Emerická verze co tu byla nedávno vypadala o dost dotaženěji :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 27.02.2013  23:45

            « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

            Fakt to je auto... ty a já jakožto majitelé a exmajtelé Laguny máme prý problém poznat, co to auto je, ale fakt to auto je, vypadá to přesně tak, jak má auto vypadat: [odkaz] >:-[] >:D
            Mě se zase I. gen. líbila jen v kombíku, v hb moc ne, druhá generace se mi zase více líbí v hb, tedy hlavně záď a profil, ten se jim z Astry podařilo nakopírovat nádherně, škoda té ošklivé přídě z Picanta >:D >:-[] >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 28.02.2013  08:59

              « Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

              >:D Počkej, to jakože když se nám líbí Laguna, tak sme zvrácení?:D Za Lagunou si stojim :-) Naleštěná v plné palbě v grandtouru vypadá pořád krásně a kolikrát líp, než její mladší kamarádi :-) I. Generace v kombi - musím jen souhlasit, ale i ten Proceed nebyl špatny.. Posuzuji to i s z řidičského hlediska :-) Jinak máš pravdu, profil Ceedu je hezky, ale mne vadí předek a ten interiér by ještě zasloužil trochu víc poevropštit :-)
              • 00 Reagovat !

                foto trapid

                trapid 28.02.2013  22:10

                « Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                Interiér by si zasloužil poevropštit? To nějak nechápu... Když se podívám na tvary palubky G7, tak pak by si musel říct, že G7 by zasloužil trochu víc odkorejštit :-) .
                A použitými materiály jsou G7 i Ceed víceméně srovnatelné.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 01.03.2013  00:54

                  « Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                  G7 se nedá moc co vytknout, z Ceedu prostě cítím vzhledově tu Asii. Materiály neřešim v Ceedu sem neseděl, ale jestli je na tom jako I30 tak tam je co dohánět..
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 01.03.2013  10:50

                  « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                  Tak tvar palubní desky Golfu není v Evropě nic neobvyklého. Stačí se podívat myslím na Saab, Audi, BMW by mohlo mít v historii také něco podobného a nejspíš i další. Když to vidím, tak si vybavuji hlavně Saab (a Audi).

                  Cee'd sdílí některé základní linie, jen ty šikmé vnitřní a spodní jsou pro mé oko netypické. Vytváří také hluchý prostor, který poutá mou pozornost a vyvolává vzpomínky na interiéry Seatu. Že bych tento interiér vnímal jako nějak zvlášť povedený, to se říct nedá. Ta dolepená klimatizace se mi také moc nepozdává, byť podobně umístěné mají i jiní a nevadí mi, nevím, čím to. A na stříbrné plasty jsem přímo alergický. Na tom interiéru se mi vlastně líbí jen horní hrana kapličky s těmi šikmými průtahy nad výdechy, což je přesně to, co sdílí s Golfem a jinými vozy evropské provenience. A ten horní display, který si půjčili od Mazdy (možná ho používá i někdo jiný), nicméně provedení mi nepřijde tak kvalitní.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 01.03.2013  11:40

                    « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                    Ta podobnost s Golfem tam je... i G7 používá v mnoha verzích klavírní lak nebo stříbřené plasty, včetně klavírního laku na části volantu...

                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 01.03.2013  13:04

                      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                      Ta podobnost je v základním konceptu a té horní lince.

                      Také proto mám radši interiér A3. Imitace nemusím a velké lesklé povrchy také ne. V Comfortline jsem neseděl, ale měl by imitovat kartáčovaný, takže má takové ty linky, a barva alespoň na fotce vypadá lépe, je tmavší, což už mi pak tolik nevadí. Třeba Astra má dekory v několika barvách a vadí mi hlavně ten světle šedý, protože vypadá lacině. Když jsem viděl první fotky, tak jsem prostě Comfortline zavrhl. To už radši lesklé plasty. Líbí se mi ten před spolujezdcem, což není jen lesklá lišta, ale má vzor.

                      Tady je asi vidět rozdílný vkus. Mně se líbí A3 víc než Golf pro absenci rozsáhlých dekorů, jiným se líbí Golf víc než A3 právě pro ty dekory. Nicméně můj názor na interiér Cee'du není založen hlavně na tom stříbrném plastíku. To je jen taková třešnička na dortu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 01.03.2013  14:46

                        « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                        Nemusím ani piáno, ani stříbrné plasty (zejména ne v tak otřesném množství a kvalitě, v jakém jsou k vidění v některých starších Fordech). Piáno teď v autě mám, ale ne v tak velkých plochách... a už vůbec ne na volantu.

                        Mě se ze sourozenců nejvíc líbí Leon.

                        Jaký stříbrný plastík myslíš? Já znám Ceed takhle: [odkaz]

                        A to je pro mě +- na úrovni Golfu se stejným dekorem.
                        • 00 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 01.03.2013  16:37

                          « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                          Viz původní příspěvek toppera: [odkaz]

                          Ta "tvá" verze už vypadá líp. Pro mne je právě to velké množství dekoru největší vada na kráse interiéru Golfu. Celkový dojem je u mne pořád výš. Ale když jsem uviděl volant GTI, tak jsem si málem musel dát mokrý hadr na hlavu. Normálně mi hlavou bleskla myšlenka, že bych si snad i připlatil za volant bez tlačítek, a to mám multifunkční rád.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 03.03.2013  21:48

                            « Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                            Jo, tohle... no, stříbřenkovou verzi má i Golf [odkaz]

                            Nevím, v klavíru bych dal možná taky přednost Golfu před Ceedem, ale není to rozdíl třídy a celkově jsou si ty interiéry celkem podobné. Můj favorit z obou koncernů je Leon, celkem jednoznačně.
                            • 00 Reagovat !

                              foto -MT-

                              _MT_ 04.03.2013  13:49

                              « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                              Já to neviděl ve skutečnosti, existují i lepší rendery (protože to jsou jen rendery), takže těžko říct, jak to tedy vypadá.

                              [odkaz]

                              Tohle není nejhorší. Realita se takhle posuzuje velmi těžko.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 04.03.2013  14:43

                                « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                                Rozhodně je to lepší než stříbřenka v původních verzích Focus II a Mondeo III, o tom nemusíme diskutovat. Mimochodem, teď jsem seděl v nějakém novějším Mondeu a už to vypadalo taky dobře, jako kartáčovaný hliník lehce do šedé. Pořád ale platí to cos psal ty před pár příspěvky - dekory by se neměly používat v tak velkých plochách, ať už je to hliník nebo piáno.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -MT-

                                  _MT_ 05.03.2013  12:19

                                  « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                                  Klíčový je podle mne lesk. I kdyby to byl pravý kov, ohromná lesklá plocha se mi (s vysokou pravděpodobností) líbit nebude. Mám radši kovy spíš matnější a tmavší. A pak struktura (na kovu bývají nějaké stopy po povrchové úpravě, jakkoli malé). Světlé hladké plasty člověku připomínají levnou elektroniku. A vůbec nevypadají jako kov.

                                  Se správným designem a povrchovou úpravou je podle mne možné mít velké plochy kovu. Jen něco takového je daleko za možnostmi nižší střední.

                                  Interiér Focusu ST se mi celkem líbí (v rámci nabídky F III), nejspíš proto, že ubylo lesklých (v některých výbavách navíc šedých) plastů.
    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 27.02.2013  22:30

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      Hm, no neviem. Pri porovnaní, čo si sem dal som sa len utvrdil že Leon tak rýchlo nezostarne. Dobre, predný pohľad to beriem. Bez LEDiek to vyzerá ako dožívajúce Exeo, dizajn je subjektívny, ale u mňa rozhodne Leon a prístrojovku má tiež lepšiu. Ceed bude onedlho zvnútra vyzerať ako 10-ročný Citroen čo sa týka dizajnu.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 27.02.2013  23:15

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      Ale Toppere >:D Už zase ?:) Srovnávej aspoň srovnatelné... Ceed na fotkách v plný polní vs prumerný Leon.... snad nechceš taky rozehrávat nekalý hry :-)

      [odkaz]

      [odkaz]

      [odkaz]

      Teď schválně, který auto je emocionálnější a který za 5 let bude vypadat pořád pekně?:) "Žralok Ceed to nebude :-) "

      Ještě se zkus v obou autech projet :) Seat má něco do sebe, co třeba Golfu chybí... Aspon si to zkus, než budeš kritizovat...
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 28.02.2013  09:31

        « Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

        Nechápu ten argument - ,,který za 5 let bude vypadat pořád pěkně,, . Kupuješ si snad nějakou věc s tím, že se soustředíš na to jak bude vypadat za pět let ? To je blbost a kor u aut, kdy si nové auto nechá po 5 letech minimum lidí. Dizajn aut je jako dizajn čehokoliv jiného a trendy se mění.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 28.02.2013  09:38

          « Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

          Jenže ty auta se neprodávají jen jako nová a lidi je kupují ve velké míře i jako ojetiny, takže až za 5 let bude v bazaru stát proti autum, které tak nestárnou, zůstane tam na ocet.. Protože vedle něj ten Leon bude vypadat pořád zajímavě, ale Kia už bude okoukaná.
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 28.02.2013  11:03

            « Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

            Tohle si myslím může mít KIA někde :-) Já jako zákazník, si přece nekupuju auto pro někoho jiného ...
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 28.02.2013  14:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

              Ty, nebo možná ty ne, ale já určitě si kupuju auto po někom >:D
              • 00 Reagovat !

                foto trapid

                trapid 28.02.2013  22:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                Tos mi připomněl článek Šestihvězdičkový výběr na d-fens.com. Úryvek:

                „Jste si jist, že chcete benzín? Všichni kupují TDI, a až to jednou budete prodávat, tak vám dají víc a bude o auto větší zájem.“

                „Ale já to auto nechci pro toho komu ho budu prodávat, já ho chci pro sebe“.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 01.03.2013  00:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                  Je vidět, že mne nechápeš. Nejde o cenu, ale o atraktivitu modelu za pár let obecně..
                  • 00 Reagovat !

                    foto trapid

                    trapid 01.03.2013  14:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                    Myslím, že tě chápu, ale diskuze se rozvedla o tom, že TEĎ je Ceed atraktivní.
                    Tedy pokud bys dnes kupoval auto a nepřemýšlel o tom co bude za pět let, tak Ceed dáva smysl z hlediska atraktivity v porovnání s Leonem.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 28.02.2013  16:24

            « Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

            No a z tvého pohledu jde o to, že stárnutí je postupné. Není to tak, že 4 roky a 364 dní je to špička a na výročí je to najednou okoukané a vyčpělé. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 28.02.2013  18:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

              No tak to je logické ne?:D
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 28.02.2013  19:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                Je a přeci esenbe argumentuje tím, že si málokdo auto nenechává déle než 5 let. Pokud ho nemění každý rok, tak na tom určitě záleží. I tak, pak nemůžeš nikomu ukázat fotky svých předchozích aut, vlastně o nich ani mluvit, protože zpětně to bude vypadat, že jsi vlastnil samé ošklivé popelnice. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 28.02.2013  20:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                  :D:D To si mě pobavil >:D Hlavně já ty auta kupuju už jetá, takže chci aby se mi taky líbilo, až na něj budu mít ! >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 28.02.2013  20:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

                    Ano, četl jsem. Chtěl jsem jen dodat jiný pohled. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto donPedro

      donPedro 27.02.2013  23:33

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      Vím, 100 lidí 100 chutí, nicméně promiň chlapče, ale nelze jinak >:D byť se mistr Peter Schreyer snažil (a těžo říci jaké zadání dostal od jihokotejského vedení), tak to jak vně, tak i uvnitř, na vítězství "tygřího nosu" nevypadá ani náhodou :-! Tož tak.
    • 00 Reagovat !

      foto kari-laz

      kari.laz 28.02.2013  09:22

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      No nic ve zlém, ale z toho druhého (podle Ronaulta automobilu) se rozhodně emoce nezvedne. Jak tu již někdo dříve v jedné diskuzi napsal, vypadá to jak nahrbená krysa

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto smoula-nesika

        šmoula nešika 28.02.2013  14:41

        « Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

        :yes: :yes: :yes: Podoba by tam byla.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 28.02.2013  16:27

          « Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

          Ještě ocásek. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto trapid

            trapid 28.02.2013  22:21

            « Re: Re: Re: Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

            Ten je na střeše. Ale i tak se mi Cee´d líbí víc.
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 28.02.2013  14:37

      « Re: s tymi emociami v seate pomalsie chlapci

      Nemůžu si pomoct, ale vidím to úplně opačně.
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 27.02.2013  20:38

    Jiný metr?

    Následující řádky neberou ohled na autora testu. Nemohu si pomoct, ale to, co Octavii je promíjeno a omlouváno, zde u Leonu ne?

    Z testu Octavie "...V zatáčkách jdou naopak jakékoliv pochybnosti stranou. Na poměry kategorie rodinných aut je ovladatelnost příkladná..."
    Zde "...Ano, kdyby měl dnes testovaný motor 1,4 TSI (90 kW) pod kapotou Golf, mohli bychom si užívat komfortnějšího a v zatáčkách jistějšího jízdního projevu..."

    Zmínky o měkčeném plastu pouze v horní části... Ano, ale úplně stejně na tom je i Octavia III...
    Navíc některá negativa u Leonu se neprojevují a potvrzují se moje předpoklady, že torzka je pro Octavii tím víc handicapem, čím delší zadní převis má ve srovnání s Golfem či Leonem.

    Tím se obloukem vracím k oněm hvězdičkám co do výsledného hodnocení. O půl hvězdy míň oproti Octavii, přitom některé negativní projevy Octavie jsou umírněny a cena ve srovnání s Octavií podměrečná. Ale jasně, do hvězdiček cena nepromlouvá, jak mi tu bylo 100x vysvětleno...
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 27.02.2013  20:42

      « Re: Jiný metr?

      octavia porazi kazde auto na svete takze riesit tu neajku pol-hvizedu hore dole je uplne smiesne ;-) ... hadam si necakal ze bude mat rovnake hodnotenie ako najelpsie auto sveta teda octavia ;-) alebo hej?

      inak ked je leon najemocialnejsim autom z koncernu vw v nizsej strednej triede tak pan boh nas chran a aj nase buduce generacie pred tymto nudnym impotentnym nemeckym smiesnym dizajnom... ;-) ... uz aj dacia sandero vyvola viac emocii ako auto emocion :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 27.02.2013  20:55

        « Re: Re: Jiný metr?

        čekal bych stejné hodnocení.

        Být tenhle článek označený jako "první dojmy", asi bych sem uvedené nenapsal. Zřejmě test narychlo, je krátký a ne příliš obsáhlý...

        K vozu samotnému - bílá mě na něj alespoň z fotek nesedí, přijde mi příliš bezcharakterní. Látka a vzor použitý na sedadlech mi přijde zcela totožný jako v Golfu. To už je unifikace koncernu TAK daleko? No a poslední, co mě bije do očí - vstupní hrana do zavazadelníku a ten schod... Za to y zasloužili ve Španělsku snad torturu 8-s i když vznikla zřejmě jako produkt diktátu designérského oddělení... Design ale podle mě nemá jít zásadně proti uživatelské vstřícnosti. Udělat hezké a nepraktické auto nedá moc práce...

        Nicméně za podobu Leonu jsem rád. Jen mi přijde, že Leon pro Seat je možná jako darovat slepému chronografické Festiny... Ale doufám, že ten slepý jednou opět uvidí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto trapid

          trapid 28.02.2013  22:25

          « Re: Re: Re: Jiný metr?

          Souhlas s poslední větou :yes: .
          Ještě mám v živé paměti, když jsem si před léty prohlížel v autosalonu dvojkové Toledo s prvním Leonem. Krásné a hodně dobré auta ze zlaté éry Seatu.
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 01.03.2013  17:27

            « Re: Re: Re: Re: Jiný metr?

            Toledo I můj dávný sen. Mezi těma Feliciema to byla pecka. A ještě v magnumu... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto tempe73

    tempe73 27.02.2013  20:45

    Je celkem hezký

    Jedná se o něco hezčí Golf.Něco z něho vyzařuje,narozdíl od dýmýcího německého statisty.Celkem si ho představím,že by se hodil k nám do firmy pro servisáky. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 27.02.2013  23:30

      « Re: Je celkem hezký

      Aha, jako servisák bys chtěl, chápu. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto tempe73

        tempe73 03.03.2013  07:35

        « Re: Re: Je celkem hezký

        nechápeš >:D Ale to neikoho nepřekvapuje. Spiš by překvapilo,kdyby si chápal >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto JuckiCZ

    JuckiCZ 27.02.2013  21:36

    Leon vs. Golf vs. Octavia

    Volil bych jednoznačně Hondu Civic Sport 1,8 i-VTEC za 408 000, jak se tu o ní psalo nedávno, tam není co řešit.
    Každopádně u Leona palec nahoru za kvalitu zpracování a částečně i design, palec dolů za nesourodost designu a použité techniky. Škoda, že VW není schopen slevit ze své ješitnosti a nabubřelosti a neudělá ze Seata tu sportovní větev, z VW prestižní/luxusnější a ze Škody praktickou a to bez nějakých kompromisů...
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 27.02.2013  21:55

      « Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

      I ten Civic má své mouchy, ale z druhé strany pokud nevadí vyšší posaz vpředu a pro mne motor, který na 1,8 a 103 kW jaksi nejede (bohužel problém skoro všech nových atmosfér s Euro5), tak je to velmi dobrá volba (řazení, podvozek, prostornost, kufr, zpracování interiéru a jeho materiály výborné, i odhlučnění)
      • 00 Reagovat !

        foto JuckiCZ

        JuckiCZ 27.02.2013  22:36

        « Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

        Každé auto má své mouchy, to je jasné ;-).
        A nejde o to, jestli ten motor jede na 103 kW, nebo 99, ale o to, že s touto 1,4 TSi je to dynamikou i spotřebou idelní soupeř (ten souboj je v obou vlastnostech velmi vyrovnaný) a k tomu přidává kus jistoty.
        Vyšší posaz je daní za ten vnitřní prostor a variabilitu...
        Jen jsem chtěl zklidnit místní diskutéry, kteří se nechají až příliš unášet tímto VW triem a zapomínají na to, že existují i jiné - v mnoha ohledech i lepší volby.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 27.02.2013  22:53

          « Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

          S tím závěrem naprostý souhlas, trh je velmi zajímavý :yes:

          Já osobně jsem jel jak TSI (přiznávám, že starší generaci, ta nová je prý ještě lepší) i nového Civica a prostě bych si nedovolil říci, že Civic má dynamicky při jízdě šanci, 103 kW v otáčkách, které jsou díky dlouhým převodům a Euro5 hůře dosažitelné a nižší točivý moment byl pro mne horším společníkem. Takový Fiatí 1,4 T jet v Jůlince na stejné trase Civicu vyloženě uletěl...

          Ta variabilita je zajímavá, ale osobně bych ten prostor pod sedadly vyměnil za nižší posaz... ale jinak byl Civic pro mne milým překvapením :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto FINLAND

            FINLAND 27.02.2013  23:24

            « Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

            Jediný problém s Civikem mám u designu zadní části auta, jinak bych na něj už dávno šetřil. Takhle bude nejspíš Mazda 3.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 27.02.2013  23:41

              « Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

              Design jsem nekomentovat, po předchozí pro mne oblíbené generaci se mně taky ten beďar na zádi nelíbí... ale co už
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 27.02.2013  23:02

          « Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

          Nevím, ale vedle Aurise nevidím příliš smysluplnosti koupě Civica... Když budu chtít trvanlivého a spolehlivého japonce, Auris je podle mě mnohem povedenější volba. Ale zadní výklopný sedák a objem zavazadelníku u Civica je neuvěřitelný :yes: ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 27.02.2013  23:09

            « Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

            Pro mne kupodivu vychází dvojka Civic/Auris na plichtu, pro Civic hraje jasně kufr, to ano... a pak taky jsem zvědavý na příchod nového 1,6 dieselu do Civicu, na ten Toyota nemá odpověd.
            • 00 Reagovat !

              foto FINLAND

              FINLAND 27.02.2013  23:47

              « Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

              Pro rodinu do Civicu kombi 1,6 i-DTEC asi ideál, do hb bych jednoznačně volil 1,8 i-VTEC.
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 27.02.2013  23:49

                « Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                Mě 1,8 i-VTEC vůbec nepřesvědčil, tichý a kultivovaný ano, ale jinak ne... :-( Totéž 1,6 z Aurisu... ;-\ A díky velkému kufru hb by mi i pro rodinu stačil... uvidíme, co kombi nabídne reálně
                • 00 Reagovat !

                  foto FINLAND

                  FINLAND 28.02.2013  00:13

                  « Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                  Jsi prostě zvyklý na přeplňované motory, tam atmosféra většinou prohraje. Já mám z přeplňovaných motorů (byť třeba iracionální) obavy. Kdyby se přeplňovalo převážně kompresorem tak budiž, ale to dělá z mainstreamu snad jen Nissan a Micra je poměrně nehezká, malá až moc a jízdně se Mazdě ani Hondě nevyrovná, toť můj názor.
                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 28.02.2013  11:39

                    « Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                    Ron má atmosféru. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 28.02.2013  16:34

                    « Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                    Ale kdeže. Když dáš vedle těch dnešních astmatických motůrků jejich předchůdce z 90. let, tak nebudeš věřit vlastním očím. A vlastně všem smyslům. :-)

                    Kompresor dnes nasadí jen málokdo, protože spotřebu mívá vyšší, takže jeho aplikace trochu postrádá smysl. Případná vyšší poruchovost přeplňovaných motorů není problém technologie, ale spíš šetření na komponentech. A šetření na špatném místě ti zabije i atmosféru. Nevýhoda by tedy mohla být v případně vyšší výrobní ceně (a tedy větším tlaku na šetření).
                    • 00 Reagovat !

                      foto FINLAND

                      FINLAND 28.02.2013  18:16

                      « Re: Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                      Co se týká spotřeby, tak máš tak trochu pravdu, normovanou spotřebu kompresor vyšší má, reálnou má ale vyšší nepatrně. Kdybychom se zaměřili pouze na šetření, tak je vhodnější kompresor, protože je jednodušší, imho levnější na výrobu a servis, jinými slovy pro automobilku ekonomicky výhodnější, to že nemá turbo - lag je jen příjemný bonus pro řidiče. Začíná se už aspoň mluvit o tom, že by se metodika měření spotřeby měla víc blížit realitě, snad se toho brzy dočkáme a automobilky začnou kompresory používat častěji.
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 28.02.2013  18:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                        Automobilky honí každou desetinku, nebo spíš setinku. U většiny jednotlivých úprav bys snad ani úsporu v palivu nevyjádřil, možná na sto tisíc kilometrů. Víš, kolik stojí o litr vyšší normovaná spotřeba automobilku na pokutách? Z tohoto pohledu je ten rozdíl zásadní. Jinak kompresory mám také radši.

                        Otázka vůbec není, jestli se změní metodika, otázka je, jestli se změní emisní cíle a pokuty za neplnění. Ty jsou zdrojem problémů. Pokud bude metodika "reálnější", akorát bude nutit výrobce více tlačit spotřebu dolu, jen se budou muset přešaltovat na jiný systém. Já mám naopak z té "reálnější" metodiky obavy. Na nějaká číslíčka na papíře stejně nedám, ale pokud na to doplatím uškrceným motorem, tak budu nasraný. Akorát se dostaneme do stavu, kdy 200 kW pojede jak 50 kW (přeháním, samozřejmě).
                        • 00 Reagovat !

                          foto FINLAND

                          FINLAND 28.02.2013  19:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                          Já to spíš myslel tak, že doufám, že by se normy v EU mohly přiblížit těm americkým, ale asi jsem naivní. Máš pravdu, global warming je fraška.
                          • 00 Reagovat !

                            foto -MT-

                            _MT_ 28.02.2013  20:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                            Jenže USA se spíš přibližuje EU. Realita bude, že budeme mít normu pro měření, která se spíš bude blížit EPA (a bude mezikontinentální, pokud z plánu nesejde), a emisní cíle nám zůstanou, takže výrobcům nejspíš vzrostou "přes noc" náklady na kus o desítky tisíc. USA také zavede cíle a pokuty, jen budou o něco mírnější (nižší cíl a menší pokuty) než ty evropské, i tak americké automobilky řvaly jak píchlá telata a jestli se nepletu, ještě cíle zmírnili oproti původnímu plánu.

                            Evropská norma pro měření spotřeby platí hodně dlouho. A nebyl s ní problém. Problém dělá tlak na nižší spotřebu. Jiná metodika, která bude dávat vyšší hodnoty, ten tlak jen zvýší.

                            Asi jsme už na stejné vlně. Jinak za tím stojí (alespoň částečně) asi samy automobilky. Vyžaduje to složité motory (a drahý vývoj), čímž stěžují vstup na trh novým hráčům.
                            • 00 Reagovat !

                              foto FINLAND

                              FINLAND 28.02.2013  20:45

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                              Kdyby to bylo na mně, tak se u benzinů vrátíme tak k EURO III. a u dieselů k EURO IV. a bylo by.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 28.02.2013  17:51

                    « Re: Re: Re: Leon vs. Golf vs. Octavia

                    Rozhodně na atmosférický motor zvyklý nejsem, jak píše iudex, jezdím atmosférou, jen loni jsem na ni udělal skoro 30t km, letos to bude možná 40t km, takže rozhodně na turbo nejsem zvyklý.

                    Problém je ten, že dnešní atmosférické motory přiškrcené euronormami a dlouhými převody pro nižší spořebu (nic proti dlouhým převodům, na dálnici se hodí, ale jenom ten poslední, ne hned všechny) nejsou to, co bývaly. Sám mám atmosféru s Euro III a jel jsem stejný motor (1,6 16V) v nové verzi Euro V a byl jsem zklamán, papírově mu zvedli výkon, reálně jede nic moc.

                    A bohužel i ty modernější jsou na tom stejně. Jel jsem teď Aurise 1,6, ačkoliv má o 18 kW větší výkon, je o třídu menší a navíc hb proti mému kombíku... vyjížděl jsem na dálnici dálnici a jel trasu, kterou jezdím každé ráno do práce a mé auto prostě jede stejně, dokonce bych řekl, že i lépe než nový Auris (upozorňuju, že Auris už byl zajetý a můj motor má nakrouháno ast. 320t km na lpg)... včera jsem na stejném místě pro změnu testoval Guilettu s 1,4 T 88 kW a s rozdíl oproti Aurisu ohromný, na stejných místech i při snaze z Aurisu dostat maximum jsem byl s o 9 kW slabším turbem o cca 30 až 50 km/h pomalejší a to bez snahy...

                    Atmosféry jsou podle mého už pomalu mrtvé, uspokojí jen klidné řidiče....

                    A spolehlivost? Turbo se správným zacházením vydrží... samozřejmě, pokazit se může, ale ten rozdíl v jízdě za to případné riziko stojí.
  • 00 Reagovat !

    foto -Pavel

    _Pavel 27.02.2013  21:55

    Zobrazování "hvězdiček" v mobilní verzi

    Milá redakce,

    vaše články si často čtu na mobilním telefonu ve verzi stránek pro mobilní telefony. Můj mobil (Android 2.3) nicméně neukazuje počet hvězd u testovaných aut.

    Bylo by možné vaše stránky upravit tak, aby hvězdy byly zobrazovány?

    Děkuji.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 27.02.2013  21:56

      « Re: Zobrazování "hvězdiček" v mobilní verzi

      Buď rád, že je nevidíš
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 27.02.2013  23:46

      « Re: Zobrazování "hvězdiček" v mobilní verzi

      Nemas iTefon, nemas narok :-)
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 28.02.2013  14:43

      « Re: Zobrazování "hvězdiček" v mobilní verzi

      Přepni si na klasickou verzi. >:-[]
      Anebo radši ne.
  • 00 Reagovat !

    foto Left

    Left 27.02.2013  22:13

    1.4 TSI 90kW

    Z jakého důvodu má Golf i Leon (mimojiné) v nabídce 1.2 TSI - 63kW a 77kW, 1.4 TSI 90kW a 103kW, ale Octavia právě tento 1.4 TSI 90kW postrádá? Docela by mě to zajímalo... Je to přece super pro spoustu lidí, kteří prostě nechtějí 1.2, ale 103kW 1.4 je už buď moc drahý anebo zas zbytečně moc zhlediska výkonu (věřte nebo ne, někomu stačí i 90kW :-) ).
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.02.2013  09:25

      « Re: 1.4 TSI 90kW

      Motory se přidávají postupně, možná i tento bude. Nicméně už jsem slyšel několik názorů, že reálný výkonový rozdíl mezi 1.2TSI 77kW a 1.4TSI 90kW je minimální a nestojí za ty peníze (o vyšší hmotnosti nebo pojistce nemluvě).
  • 00 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 27.02.2013  23:13

    :-)

    El Golfiňo = Golf Social Edition ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto michalpneu

    michalpneu 27.02.2013  23:25

    přístrojovka

    Mně se to auto designem zvenku moc líbí i když ten starší leon se mi líbil více. Ale proč je tam tak strašně hnusná přístrojovka? Proč je před spolujezdcem tak strašně ostrá rovná zkosená hrana a ještě ke všemu tak velká? Proč to proboha udělali:-(((((((
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.02.2013  09:24

      « Re: přístrojovka

      Protože většina je z přístrojovky nadšená a pár remcalů se najde vždycky ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto michalpneu

        michalpneu 28.02.2013  10:34

        « Re: Re: přístrojovka

        Což není odpověď. Já se prostě ptám, tak mi odpověz nějakým rozumným argumentem. Buď víš a chceš odpovědět. Nebo nevíš, tak prosím raději nepiš nic a to Ti píšu ještě hodně slušně:-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 28.02.2013  10:58

          « Re: Re: Re: přístrojovka

          Odpovídám ti na poslední otázku - proč to udělali. Udělali to proto, že to považují za dobré a hezké řešení a věří, že většina zájemců s tím nebude mít problém.

          Zeptám se jinak... vidíš v tom jiný problém, než že se to tobě nelíbí?
  • 00 Reagovat !

    foto Breaky74

    Breaky74 28.02.2013  08:53

    Děkuji za test

    O této variantě velmi uvažuji.Jsem invalidní a vybírám si vůz který by mne 'Nesežral'.O I30 jsem také uvažoval i díky možnostem ofiko LPG a automatu k většině motorů. Jezdím díky dětem většinou velmi klidně a tak varianta Leona s TSI nebo I30s LPG bude usporná.Co mě od I30 trochu odrazuje a přiklání k Leonu jsou zprávy které o I30 mám.To co se na povrchu u I30 zdá moderní ve skutečnosti a pod povrchem zas tak moderní a kvalitní být nemusí....
    ˇOctavii jsem z výběru ještě nevyřadil ale...
    Octavia je o dost dražší a Leon má například zrcátka kliky v barvě už v nižší výbavě Takže i levné auto nemusí navenek levně působit .A Seat nabízí DSG i k 1.2 a tak nemusíte utratit 600t jako u Škody..
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.02.2013  09:22

      « Re: Děkuji za test

      Nevím o jakých zprávách o Hyundai mluvíte... nějaké fámy se šíří o každé druhé automobilce a pověst TSI motorů také není bez poskvrnky, byť v Leonu je zcela nová a zaručeně bezproblémová verze... :-) . Každopádně i30 má například onu vyspělejší zadní nápravu. Osobně bych dal před i30 přednost Ceedu kvůli designu.

      Leon je ale taky moc pěkné auto, pro mě hezčí než Ceed... a za 434.000 s DSG a slušnou výbavou to není špatná nabídka.

      Mimochodem, verze s DSG jsou v ceníku, ale ne v konfigurátoru... mají v tom nějaký binec. Ale webovky jsou pěkné.
      • 00 Reagovat !

        foto Breaky74

        Breaky74 28.02.2013  10:03

        « Re: Děkuji za test

        Máte pravdu Ceed je i pro mne hezčí a designově trvalejší a ale Ceed pro mne nenabízí 1 podstatnou věc a to LPG u motorů 1.6,jen 1.4.
        Víceprvek je fajn ale obávám se že děti a přítelkyně jsou větší limity>:D než torzka

        O tom bordelu v ceníku vědí.Narazil na to i prodejce,když jsem se byl na Leon podívat
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 28.02.2013  09:06

    Podvozek

    Opět se test stáčí k tomu, co tu plní diskuse už nějaký ten pátek - technice podvozku. Jinak to pro Seat vyznívá dobře, pár mušek se najde jako všude, ale nic zásadního.

    Na první pohled se zdá, že tu redakce neměří stejným metrem... to, co je u Octavie odbyto jako nepříliš podstatné, je tady vypíchnuto a zdůrazněno. Co je za tím? Jiné priority Leona a Octavie? Nebo jiné priority jednotlivých testerů? Jiné naladění podvozku? Nu, jsem zvědavý na další testy, třeba podrobnější hodnocení Octavie od Aleše.

    PS: Leon super, jako 1.2TSI nebo 1.8TSI. U té 1.4 by mě lepší technika u Golfu asi trošku mrzela.
    • 00 Reagovat !

      foto overnight

      overnight 28.02.2013  13:24

      « Re: Podvozek

      Mám z toho stejný pocit. Řekl bych, že Octavie je tu již delší dobu démonizována více než je zdrávo ...
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 28.02.2013  16:45

      « Re: Podvozek

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 01.03.2013  07:50

      « Re: Podvozek

      Ano. Předně by měli páni redakoři ty testy mezi sebou konzultovat, jinak je v tom zase vidět dvojí metr a bulvár. V tom mám osobně radši časopisy, kde než to pošlou do tiskárny, porovnávají svoje dojmy. A taky by mě zajímalo, jestli jsou zdejší redaktoři tak dokonalí, že posoudí chování vozu sami, obšlehnou to od někoho, nebo se spoléhají na řidiče Edu.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 01.03.2013  10:29

        « Re: Re: Podvozek

        Jak říkám, těch důvodů může být víc... Leon má být sportovnější auto a mohou na něj být v oblasti jízdy kladeny vyšší nároky. A pokud mají dva redaktoři odlišný názor, tak to také beru... srovnatelnost hvězdiček je sice hezká věc, ale na druhou stranu, každý redaktor zodpovídá za své dílo a měl by psát za sebe s nejlepším vědomím a svědomím. Máme snad chtít po Alešovi, aby skrýval rozpaky nad jednoduchou zadní nápravou, protože takový je "oficiální názor redakce"? Já zatím ty drobné nuance registruju a nějaký obrázek si z toho složím.
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.02.2013  09:13

    LENON

    Len sa mi dizajnovo veľmi pozdáva, exteriér je asi najzaujímavejší z koncernových súrodencov a i interiér je oproti predchodcovi o svetelné roky ďalej; motor 1,4TSI vidím ako optimum. Chcelo by to len nešetriť na výbave, ako som pozeral nižšie konfigurácie, pôsobí trochu chudobne a stráca dosť svojho šarmu. Každopádne Seat (aspoň na SK) vie ísť po čase dolu s cenou najvýraznejšie z koncernových značiek, takže tak o rok a Leon 1,4TSI vo výbave FR bude fajn voľba.
    P.S: Aleš ako vždy palec hore, objektívne, triezvo, tak to má byť.
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.02.2013  09:40

      « Re: LENON

      Mimochodem, všiml sis, jak redakce ex post vylepšila onen tolik diskutovaný článek o tom, že Octavia nedostane 1.2TSI? Nadpis je kouzelný...

      [odkaz]

      Jo, a dlužíš mi flašku ;-)
      Stavím fľasu svojho archivovaného Cabernetu, že A3 bude mať vo všetkých verziách multilink.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 28.02.2013  09:53

        « Re: Re: LENON

        Prehral som, svoj dlh splním, Cabernet stále leží vo vínnom regáli. ;-)
        Si tuším Pražák, ak si dobre pamätám, nie? Keď bude teplejšie, chystám sa na rodinný výlet do Prahy, tak buď sa stretneme osobne a predám výhru, alebo ak si to pamätám zle, hoď mi do SZ adresu a výhru Ti pošlem poštou.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 28.02.2013  11:00

          « Re: Re: Re: LENON

          Pametáš sa správně... pokud se to bude hodit, rád tě vezmu na oplátku někam na oběd.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 28.02.2013  11:06

            « Re: Re: Re: Re: LENON

            Dohodnuté, rád s Tebou pokecám. Potom Ti pošlem SZ a dohodneme detaily.
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 28.02.2013  14:46

      « Re: LENON

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 28.02.2013  17:55

      « Re: LENON

      :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto michalpneu

    michalpneu 28.02.2013  10:45

    zadní kola

    Tak Leon to má taky. Všimněte si, jak zadní kola u Octavie III, Golfa VII a u Leona taky jsou strašně zapadlá dovnitř. Já jsem tuhle viděl Golfa VII na 205/55 R16 na plechách a ty kola vzadu vypadaly jak za starých dob u fordů 1.pol. 90. let, strašně zapadle a úzce. Leon zatím vypadá, že na tom z té trojky bude nejlépe. Ale jak jsem měl půjčenou tu OIII, tak ta byla dokonce na 225/45 R17 a každý říkal, že to je jak 15ky, zadní kola strašně utopená. Přitom by stačilo aby dodržovali ETčkování jako u OI nebo Golf IV, nebo prvního leonu, tedy ET35-40 a ne 43-50 jako u této generace. Problém ovšem je, že vepředu je to tak akorát, takže když tam pak dají lidé kola s menším ET, tak to vepředu už bude dost vylézat, ale vzadu to pořád nebude ono. Problém je v tom, že oni ten zadek u těchto tří strašně rozšířili a tak jim to přelezlo moc nápravu. Což je hlavně designově a esteticky velká škoda. Navíc by to ještě zlepšilo jízdní vlastnosti, kdyby zůstali u původního systému ETčkování. :-O :-O
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 28.02.2013  11:05

      « Re: zadní kola

      Máš možná pravdu, říká se, že "kola dělají auto," ale pokud budeš jezdit Octavii s torzkou , (jako většina) je nesmysl kupovat 17´. 15´sice budou vypadat o poznání hůř, ale jízdní komfort bude vyšší, a to i u Leona.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 28.02.2013  11:11

      « Re: zadní kola

      Ono tento problém so zapadnutými zadnými kolesami má viacero áut. Tiež som uvažoval vyriešiť to dištančnými podložkami, ale pri optimálnej šírke podložiek by štifty moc trčali a drali by disk, resp. by bolo treba disk obrúsiť (tiež je otázka, aký vplyv by mala širšia stopa zadných kolies).
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 28.02.2013  14:32

        « Re: zadní kola

        ET není něco, s čím by si mohl majitel beztrestně hrát. Pokud vystrčíš kola ven z karoserie, ať už menším ET nebo distančními podložkami, ovlivní to kinematiku nápravy a tím i jízdní vlastnosti. A vzhledem k tomu, že náprava je laděna na stávající ET, asi těžko to bude k lepšímu.

        A mimochodem.. u Leonu ten problém nepozoruju:
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 28.02.2013  16:52

          « Re: Re: zadní kola

          [odkaz]
          [odkaz]

          Dělá to asi příliš vytažený blatník v horní části.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 28.02.2013  21:07

            « Re: Re: Re: zadní kola

            Hmm, žádný extrém... podle mě.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 28.02.2013  17:26

          « Re: Re: zadní kola

          No riešenie podložkami dosť často pozorujem u majiteľov 3er či Focusov (v minulosti tiež Civicov). Ten prínos (okrem estetického, ktorý je zrejme primárny) k lepšej stabilite danej širším rozchodom tu iste je, nakoľko tento pozitívny prínos vyváži negatíva v podobe "rozhasenia" kinematiky, je otázne. Ja som nakoniec dospel k záveru, že schopnosti podvozku ďaleko predbiehajú možnosti motora, tak som sa na to vykašľal. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto overnight

    overnight 28.02.2013  11:58

    lev si zaslouží uznání

    Design by mohl být na můj vkus ještě trochu ostřejší, ale ve srovnání s konkurencí je to stále nejdynamičtější hatch a navíc má i ruční brzdu, což už např. Golfik bohužel nemá. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 28.02.2013  20:17

    Design

    "Leon navazuje na vizuálně povedenou Ibizu, v aplikaci dynamických linek však designéři zašli ještě o něco dál. Z takřka všech úhlů vypadá nový Leon přitažlivě, i pětidveřová verze se může pochlubit šmrncovním profilem. Detaily jako hezky řešená zpětná zrcátka nebo zadní světlomety jen podtrhávají dobrý výsledek."

    Naprostý souhlas s autorem.
    :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Breaky74

    Breaky74 04.03.2013  11:24

    Prosba na redakci -LED světla

    Zvažuji koupi Leona s Led světly,ale chybí mi informace jak je to se svítivostí v porovnání s xenony a halogeny.Vím že při stejném příkonu svítí Ledka cca 5x více.Príkon Full -led světel je ale nižší a tak nevím jak to nakonec s těmi parametry.Utratit 30000 za výhodu bezobslužnosti a nižšío příkonu mi příjde jako luxus.Přimlouval bych se tak za nějaký článek s porovnáním
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 05.03.2013  14:26

      « Re: Prosba na redakci -LED světla

      V Autotipu byl srovnávací test. V poměru cena/výkon leon vyhrál. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 06.03.2013  23:54

    A nová A3-ka má do akej verzie vlečné ramená?

    >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 07.03.2013  12:45

      « Re: A nová A3-ka má do akej verzie vlečné ramená?

      Pouze 1.6TDI... a pak zřejmě ještě CNG verze 1.4TSI.
      • 00 Reagovat !

        foto smoula-nesika

        šmoula nešika 07.03.2013  17:14

        « Re: Re: A nová A3-ka má do akej verzie vlečné ramená?

        Nemá ještě u 1.2 TSI jako golf?
  • 00 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 23.03.2013  16:30

    Vysoká nakládací hrana je špatná???

    Nechápu v testech přinejmenším jeden nesmysl v hodnocení: Výška nakládací hrany zavazadlového prostoru je sice problémem z hlediska komfortu nakládání a vykládání obsahu "kufru", ale u sportovně pojatých vozů se významně podílí na pevnosti zadní části karoserie v krutu a tím i na jízdních vlastnostech. Tento parametr bych z hodnocení vyřadil pro jeho nejednoznačnost, zde u Leonu jde spíše o výhodu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!









Blesk.cz

Prsa Lary Croft nejsou v Temple of Osiris vidět, ale hratelnosti to nevadí!

Prsa Lary Croft nejsou v Temple of Osiris vidět, ale…

Lara Croft je zpátky, ale tentokrát to není další díl Tomb Raidera, který se uchází o hráčskou přízeň. Tentokrát…

Kam letos na lyže? Oblíbené lyžařské destinace: Co v nich najdete a kolik stojí?

Kam letos na lyže? Oblíbené lyžařské destinace: Co v…

Lyžařská sezona bude už brzy v plném proudu. Víte, kde si dobře zalyžujete? Přinášíme tipy na výborné lyžařské…

 

iSport.cz

ONLINE: Sledujeme fotbalové přestupy v Synot lize i zahraničí

ONLINE: Sledujeme fotbalové přestupy v Synot lize i…

Vše, co potřebujete vědět o dění na fotbalovém přestupovém poli. Transfery, jednání, spekulace, žhavé novinky,…

Balaštík se domluvil s Libercem. Předtím trénoval v přeboru

Balaštík se domluvil s Libercem. Předtím trénoval v přeboru

Ze Zlína na sever Čech. Teprve podruhé v kariéře pozná Jaroslav Balaštík extraligu z jiného než zlínského…

 

Reflex.cz

Už nejsme evropskou jedničkou v chovu a prodeji kaprů, stalo se jím Polsko

Už nejsme evropskou jedničkou v chovu a prodeji…

Polsko je spolu s Českem největším producentem kaprů v Evropské unii. Ročně se tu podle statistik ministerstva…

Elton John uzavřel sňatek s přítelem. Vzali se po devíti letech partnerství

Elton John uzavřel sňatek s přítelem. Vzali se po…

Britský zpěvák Elton John dnes uzavřel sňatek se svým partnerem Davidem Furnishem poté, co přesně před devíti…