Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Seat Leon ST FR 2.0 TDI 4WD – Všechno v jednom

Dobře vypadající praktické kombi s naftovým motorem a pohonem všech kol? Český národ chatařů má dost možná svou novou modlu.
Zpět na článek
10. 11. 2014 09:24
10. 11. 2014 15:23
10. 11. 2014 09:46
10. 11. 2014 09:52
10. 11. 2014 10:00
10. 11. 2014 10:03
10. 11. 2014 10:13
10. 11. 2014 10:41
10. 11. 2014 10:50
10. 11. 2014 10:55
10. 11. 2014 10:49
10. 11. 2014 10:59
10. 11. 2014 11:08
10. 11. 2014 11:15
10. 11. 2014 12:21
10. 11. 2014 12:28
10. 11. 2014 13:37
10. 11. 2014 16:56
10. 11. 2014 11:14
10. 11. 2014 12:22
10. 11. 2014 12:55
10. 11. 2014 15:02
10. 11. 2014 19:21
11. 11. 2014 19:11
11. 11. 2014 22:22
10. 11. 2014 09:54
10. 11. 2014 10:08
10. 11. 2014 10:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 10:31
10. 11. 2014 12:05
10. 11. 2014 12:30
10. 11. 2014 14:32
10. 11. 2014 14:37
10. 11. 2014 21:48
10. 11. 2014 12:02
10. 11. 2014 12:05
10. 11. 2014 12:06
10. 11. 2014 12:12
10. 11. 2014 12:18
10. 11. 2014 12:57
10. 11. 2014 13:36
10. 11. 2014 14:36
10. 11. 2014 15:04
10. 11. 2014 14:45
10. 11. 2014 15:08
10. 11. 2014 15:29
10. 11. 2014 10:11
10. 11. 2014 11:11
10. 11. 2014 12:08
10. 11. 2014 12:54
10. 11. 2014 13:00
10. 11. 2014 16:12
10. 11. 2014 13:00
10. 11. 2014 13:15
10. 11. 2014 14:37
10. 11. 2014 15:04
10. 11. 2014 12:43
10. 11. 2014 09:58
10. 11. 2014 10:03
10. 11. 2014 10:51
10. 11. 2014 12:13
10. 11. 2014 12:20
10. 11. 2014 12:31
10. 11. 2014 12:35
10. 11. 2014 12:54
10. 11. 2014 16:05
10. 11. 2014 13:29
10. 11. 2014 15:45
10. 11. 2014 15:56
10. 11. 2014 12:31
10. 11. 2014 13:01
10. 11. 2014 10:01
10. 11. 2014 10:28
10. 11. 2014 10:26
10. 11. 2014 10:03
11. 11. 2014 14:10
10. 11. 2014 10:33
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 11:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 14:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 16:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 10:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 11:31
10. 11. 2014 12:16
10. 11. 2014 12:59
10. 11. 2014 12:33
10. 11. 2014 12:59
10. 11. 2014 17:52
10. 11. 2014 16:19
10. 11. 2014 17:00
10. 11. 2014 17:32
Avatar - fOE
10. 11. 2014 09:24
Palubka
Kdyz se podivam na palubku v tomto konkretnim provedeni tak mi, narozdil od autora, 700tis Kc jako rozumna cena teda neprijde 8-s . Jako "okno" o 10 let zpet je to ale dobre.

Jinak docela by me zajimalo kolik dokazi dealeri seatu pustit zilou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 09:34
Nedostatky v kabině
Táži se přímo autora, proč u koncernového vozu nenapíšete pravdu o levných materiálech v kabině a u jiných to vyzdvihujete ? Není to trochu dvojí metr?

Jinak souhlasím, že auto je z exteriéru velmi povedené a v této kombinaci kol a barvy mu to opravdu sekne, Leon ST umí vypadat dobře skoro v každé kombinaci, ale ten interiér mne dost zklamal (nemyslím ani tak vzhled, ten mi vyhovuje, ale materiály), dokonce i v přímém srovnání s né zrovna highendovou Octaviií III a o Golfu nemluvě. Pozice za volantem je příjemná, nižší, což mne osobně vyhovuje, možná mi trochu vadila vysoká (nebo spíše hranatá) palubní deska ( třeba u Golfu či Octavie sem ten pocit měl lepší). Malé mínus vidím v kufru, ale to je spíše daň za vzhled, jelikož je hodně zkosený a při posunutí podlahy s nakládací hranou, nebo při skládání věcí nad roletku je prostor omezený, třeba oprototi OIII kombi.

Jinak tento motor znám z OIII scout a tam byl celkem letargický (rozhodně bych neřekl že leťel do otáček), ale vcelku příjemný a nerušil tak duněním a vibracemi typickými pro TDI motory, i když konkurence je trochu kultivovanější. Za tu cenu je to však zajímavá nabídka, jen Leon bohužel platí daň za to, že nevyjíždí z linky pod znakem VW, ale Seatu, jinak by to bylo nejen hezké, ale i perfektně zpracované a né tolik ošizené auto, takhle na mne a to i ve vyšších výbavách působí trochu odfláknutě a levněji, zejména ve srovnání s třídní šipčkou...

Bravo Seat :-)
Rozbalit vlákno
37
10. 11. 2014 09:40
Re: Nedostatky v kabině
Dobrý den,

nemyslím si, že se jedná o dvojí metr, nemám jediný důvod vyzdvihovat vozy koncernu VW nad ostatní. Osobně nepovažuji materiály v Leonu na tuto třídu až tak tragické, ačkoliv souhlasím, že Golf a asi i Octavia jsou na tom lépe, dost možná i Peugeot 308.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 09:51
Re: Nedostatky v kabině
Já bych našel těch vozů více, třeba Astra, Focus (dle výbavy), či lépe vybavený Mégane :-)

Jde spíše o to, že v recenzi o tom není ani slovo a u jiných recenzí se řeší jedno špatné talčítko, či ošklivý plast :-) Leon sem prolezl od základní verze po Cupru a mimo sedaček a volantu se žádná změna nekonala (ostatně ani u Octavie ne)... toto je docela nedostatek u vozu za 700 tisíc, za 400 či 500 tisíc s tím nemám sebemenší problém. :-)

A jak jsem řekl, vzhled (sice sterilně tmavý) mi až tolik nevadí, jde mi spíše o výplně dveří, materiály kolem kolen a pulubka. Na druhou stranu, auto je to jinak pohledné.
10. 11. 2014 11:31
Re: Nedostatky v kabině
Souhlasim, to me zarazilo v Octavii 3 L&K, ta hnusna plastova vypln dveri a ani pocitove nebyla prijemna na dotek.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 12:20
Re: Nedostatky v kabině
....no, vzpomenu-li na test Clia, P108 tak mi to neštymuje. 8-s
10. 11. 2014 12:31
Re: Nedostatky v kabině
308 jsem za materiály v interiéru vždy chválil :-) 108 rozhodně ne
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 15:35
Re: Nedostatky v kabině
...tak shodnem se na tom, že SeLeo vypadá vevnitř opravdu levně, zvláště pak v nižších konfiguracích. V té základní to je nekoukatelné. :-) Ba až odporně levné. U vyšších jen levně působící ;-)
10. 11. 2014 15:24
Re: Nedostatky v kabině
Neprovokuj ho ;-)
Avatar - iudex
10. 11. 2014 10:07
Re: Nedostatky v kabině
Píšeš konkrétne o verzii FR, alebo o nejakej inej (slabšej)? Pretože verzia FR je už solídna a nič mi tam nejak nechýbalo (a ak ma niečo rušilo, bola to dlhá páka ručnej brzdy, ktorá v zatiahnutom stave pôsobí smiešne, ale z praktického hľadiska radej rúčku, ako pekne upratané, elegantné, ale nepraktické tlačidlo elektrickej ručnej).
Ak by som Leon kritizoval, tak pri nižších verziách, tam to už je príliš strohé.
Avatar - woody-alien
10. 11. 2014 10:30
Re: Nedostatky v kabině
FR je už v pořádku, ale z Reference jsem vypadl jak cukrář. A to nejsem zrovna cimprlich. >:D Cupra...hmm....asi takhle. Podle mého sama o sobě obstojí. Oproti svému slavnějšímu bratříčkovi už ne. Ale jsou i lidi, co to viděj naopak... ;-)
10. 11. 2014 10:48
Re: Nedostatky v kabině
Není potřeba si mazat med kolem úst. Materiály až na výplň dveří u FR obstojí v pohodě, zpracování taky, ale samotnej koncept jako takovej vypadá obecně zbatečně levně.
Korunu tomu nasadí levnej infotainment, kterej nepůsobí zrovna nejlíp.
Avatar - dal
10. 11. 2014 10:53
Re: Nedostatky v kabině
Kdo má v této třídě lepší infotainment?
10. 11. 2014 10:56
Re: Nedostatky v kabině
P308, oba sourozenci z koncernu, Ma3...v zásadě všichni, kteří přišli ve stejnej čas. Bavme se o tom, že u Leona máš jen jednu pidiobrazovku a tím to hasne. Ano, je levnější, ale není možný si za lepší připlatit (pokud se od novýho modelovýho roku nic nezměnilo).
Avatar - dal
10. 11. 2014 11:42
Re: Nedostatky v kabině
Jsi docela vedle ti sourozenci mají +- stejnej!
A s 308 to nemyslíš snad vážně? Bavíme se snad o funkčnosti!
10. 11. 2014 12:23
Re: Nedostatky v kabině
Mám na firmě dva, ani do jednoho nešel objednat dražší infotainment než ten co je u Octy a Golfu jako základní navi. Takže vedle nejsem...
Avatar - Covenant
10. 11. 2014 11:44
Re: Nedostatky v kabině
Webpaja:

Změnilo...mrkni do konfigurátoru.
10. 11. 2014 12:24
Re: Nedostatky v kabině
Aha, tak ten ještě na jaře nebyl...co bylo v MY14 jiný je silnější průměr volantu, kterej byl u FR v době představení tenkej.
Avatar - Covenant
10. 11. 2014 13:07
Re: Nedostatky v kabině
Je to v nabídce asi měsíc od uvedení X-Perience.....ale do Cupry jsem to nedal..přišlo mi zbytečné připlácet dalších 17,5 tisíc za 6,5 display (místo 5,8 palce) a DVD přehrávač..
10. 11. 2014 13:27
Re: Nedostatky v kabině
Jak jsem psal, ani u jednoho auta jsem tu možnost neměl. U toho úspornějšího řešení mi vadí plocha kolem obrazovky. Je to škoda, zbytek palubky vypadá přesně jak by měl. Tohle naopak jako lepší dodělávka.
Avatar - Emel
10. 11. 2014 11:34
Re: Nedostatky v kabině
Infotainment odpovídá Amudsenu v Octavii, ne?

Osobně se mi koncept interiéru u Leona líbí - navi vysoko, plynule integrovaná do palubní desky, středová konzola orientovaná na řidiče, moc hezký volant i řadička, umírněné dekory...
10. 11. 2014 12:26
Re: Nedostatky v kabině
Chybí tomu trochu jiskry, kterou bych u Leonu očekával...není to o zklamání, ale ani o nadšení.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 12:42
Re: Nedostatky v kabině
Přesně. Je to auto, které má působit na emoce. Chybí tomu přesně to, co Leon vyzařuje na venek. Jinak by to bylo dělo.
Avatar - Emel
10. 11. 2014 13:10
Re: Nedostatky v kabině
Mně osobně se líbí faceliftovaná Giulietta... ale jinak mě takhle z fleku nenapadá kompakt, který by tu jiskru měl a zároveň to nezabil něčím jiným. A Giulietta už je na půli cesty k prémiovkám.
10. 11. 2014 13:16
Re: Nedostatky v kabině
V čem je FL Giu jinej? Asi mi to uniklo.
Avatar - Emel
10. 11. 2014 13:24
Re: Nedostatky v kabině
Vnitřek je decentně přestajlovanej... mně se to teda líbilo i před tím faceliftem, včetně toho fialovorůžového dekoru... ale po faceliftu je to ještě lepší:
[odkaz]
[odkaz]
10. 11. 2014 13:25
Re: Nedostatky v kabině
Ano, souhlasím. Střídmý, hezký a přitom nápadný. ;-)
Avatar - Emel
10. 11. 2014 13:34
Re: Nedostatky v kabině
Jojo... ale Giu je fakt kousek jinde. Pokud vezmeš mainstream... kterej interiér v kompaktech vidíš jako top? Pro mě je to asi fakt ten Leon od FR výš... i přes některé kompromisy.

PS: čekám odpověď Golf a beru, osobně se mi ale architekturou líbí víc Leon.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 14:23
Re: Nedostatky v kabině
Alfa je ale opravdu jinde a nejen z fotek, ale i na omak :-)
Avatar - Emel
10. 11. 2014 14:55
Re: Nedostatky v kabině
Jo, na Giuliettě mi vadí jen přední světla, ale jinak je to komplexně jedno z nejlepších aut ve třídě, které bych klidně zvažoval i proti A3 nebo MB-A.
Avatar - Ronault.
10. 11. 2014 21:43
Re: Nedostatky v kabině
Já měl Giuliettě trochu problém najít polohu za volantem, ať jsem zkoušel cokoliv, tak prostě pořád mi to nějak neštimovalo, buď je nějak zvláštně položený volant a možná ještě dost pitomě uložená loketní opěrka, ale jinak až na prostor vzadu hodně povedené auto, především podvozkem.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 12:36
Re: Nedostatky v kabině
webpajo, piš testy, prosím. Tohle je profi. :yes:
10. 11. 2014 12:47
Re: Nedostatky v kabině
Jakože bych otestoval svoje firemní? >:-[] Upřímně se přiznám, že musím chvíli počkat než budu mít chuť do něčeho sednout a otestovat. Jsem teď rozmlsanej a výsledek by neodpovídal kvalitám aut.
Prostě mi na každý ruce chybí dva prsty a zkusím nějaký rukavice až dorostou...měsíc, dva :-)
10. 11. 2014 11:24
Re: Nedostatky v kabině
A ti si to tvé GTI nekoupí ;-)
Avatar - woody-alien
10. 11. 2014 14:51
Re: Nedostatky v kabině
No samozřejmě. Ovšem v tomhle konkrétním duelu (když tedy pominu fakt, že vzhled by u těchto verzí neměl být při výběru nejdůležitějším kritériem) se domnívám, že daleko víc než interiérem Leon kupce přesvědčí zevnějškem. Co se mě týká, podezřívám redakci, že dokáže číst myšlenky a svůj koment na adresu GTI mi sprostě ukradla. >:-[]
"Nám se však zdál Golf o kousek dotaženější než Cupra snad v každém ohledu".
10. 11. 2014 16:34
Re: Nedostatky v kabině
Víceméně souhlas. Samozřejmě, že přednosti Cupry jsou v porovnání s Golfikem gti jiné. Už jsem to tu mockrát psal, nebaví mě to pořád opakovat. Ve stručnosti asi tím nejvýznamnějším je ten motor 206kw 280k, cena, DCC a ten vzhled, který si sám zmínil...
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 11:59
Re: Nedostatky v kabině
Píši obecně o Leonu, FR sem nviděl, ale Reference, Style i vrcholnou Cupru ano a v zásadě tam byl stejný rozdíl jako třeba v Octaviích, kdy je jedno, jestli sedíš v základu či v RS/Scoutu, pořád mimo sedaček a volantu (popřípadě jiné barvě plastu) se moc nemění :-)
Avatar - Covenant
10. 11. 2014 12:11
Re: Nedostatky v kabině
Souhlasím s tebou, od verze FR s interiérem nemám problém, důležité je aby třeba po 30-40 tisících nevrzal.....bohužel v dnešní době dá hodně lidí na trošku víc měkčený materiály nebo nějakou designouvou prkotinku v interiéru než na ostatní vlastnosti.
10. 11. 2014 15:23
Re: Nedostatky v kabině
Ano ano, bravo Seat :yes: :yes: :yes:
10. 11. 2014 09:46
interiér
U tohoto auta se často řeší interiér (konkrétně tmavá palubovka). Ať už se někomu líbí nebo ne, je to jeho subjektivní názor. Já jsem přesvědčen, že ke sportovně orientovanému autu, jako je Leon se hodí skvěle spolu s grafikou budíků inspirovanou Audi a mírně natočeným středovým panelem. Nejsou zde použity "měkké" plasty v takové míře, jako je tomu u Golfa, ale vzhledem k tomu o kolik je Leon levnější a jak dobře vypadá se to dá odpustit. Samozřejmě záleží na každém, na co si kdo potrpí. A že tento interiér byl dobrou volbou dokazuje po loňském růstu i celkový letošní téměř 60%ní nárůst celosvětových prodejů modelu Leon.

za mě má interiér :yes:
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 09:52
Re: interiér
No s tou cenou je to jak kdy. Konkurenci nehledej jen u koncernu, ale spíše jde o to, že u některých vozů se tyto nedostatky vyzdvihují a zde o tom není ani slovo :-)
10. 11. 2014 10:00
Re: interiér
No stačí se podívat do ceníku. Tebe ten interiér asi hodně irituje ;-) Já jsem tedy v testu zmínku (výhradu) o tom, že by interiér mohl být lepší našel. Každý je jiného názoru a já znám spoustu lidí, kteří nemají s tvrdými plasty žádný problém. Je to hodně individuální. Ale buď v klidu, komu to hodně vadí, asi si to auto kupovat nebude. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 10:03
Re: interiér
Neirituje, respektive mne spíše iritují někteří, kteří "kopou" do jiných značek a jen obhajují to své, přitom v reálném pohledu dnešní třídní konkurence Leon s Octavíí rozhodně interiérem bojovat nemůžou. A ano, jak se mi Leon líbil, tak při usednutí do vozu jsem cítil zklamání, jelikož to byl zase jen Seat. Čekal sem od takto hezkého vozu více. Znám velmi dobře Seaty od konce 90. let ( i sem jednoho měl) do současnosti a interiéry byly vždy jejich slabinou :-) Je to škoda.... :-)
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 10:40
Re: interiér
Když sou tvrdé plasty v německém voze, nebo aspon ve voze patřícím do vAg, je vše OK.

Běda, přeběda jak je má ale někdo jiný, že >:D >:D
10. 11. 2014 10:41
Re: interiér
A to říká kdo???
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 10:49
Re: interiér
Dlouhodobé zkušenosti od místních diskutérů (neříkám že od všech, ale je jich dost)
10. 11. 2014 10:50
Re: interiér
Vytáhni ty příspěvky, buď tý lásky :-)
10. 11. 2014 10:55
Re: interiér
Tak v diskusích objektivitu nehledej, píšou sem i lidi s komplexama, skalní fandové, hateři, stejně tak jako ti s nějakým pocitem křivdy ;-)
10. 11. 2014 10:49
Re: interiér
Aaaa, demagogie je tu. Kdo to kde psal tímto způsobem?
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 10:53
Re: interiér
Nejde o způsob,jde o pointu >:D
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 10:59
Re: interiér
Pointa je v tom, žes demagogů král. >:D
10. 11. 2014 11:08
Re: interiér
Špatně...Leon má spodní část palubní desky z tvrdýho plastu, kdežto Alero má měkčený i vnitřní zpětný zrcátko...rozumíš?
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 11:11
Re: interiér
Král komiků. Vono Alero, uvedné do prodeje v 98 je přímej konkurent Leona 2014, uvedenýho do prodeje kdy? loni?
Njn.....
10. 11. 2014 11:15
Re: interiér
Používám jen stejnej způsob jako ty :-)
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 11:21
Re: interiér
Já sem si tuhle dělal takový porovnáníčko - interiér Volvo vs interiér Cadillac. Ale jak sem to zkoumal sebevíc, to Volvo mi vyšlo jako druhé >:D >:D >:D
A asi tě překvpalí, že třeba v sedačkách nemělo sebemenší šanci >:D
10. 11. 2014 12:21
Re: interiér
Kterej Caddy? Který Volvo?
10. 11. 2014 12:28
Re: interiér
Nový CTS vs výběhová S80? To bych si netroufnul porovnávat. A pakliže by mělo bejt CTS horší obstarožního modelu, pak prémiovost Caddyho by byla jen výkřikem.
ATS třeba celkově nevypadá špatně, ale sráží ho levný detaily. Sedačky spíš pro štíhlejší lidi a prostor vzadu odpovídající AR156.
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 13:28
Re: interiér
Problém volva je, že to S80 je výběhový už takřka 6-7 let >:D >:D >:D
10. 11. 2014 13:37
Re: interiér
S80 má stále důstojnej a elegantní interiér, schopnej stále dostát prémiovým modelům. Z hlediska materiálů pak obstojí pořád a sedačky jsou definicí jednoduchýho a účelnýho komfortu.
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 16:08
Re: interiér
Tvuj názr. Muj je že palubka ve srovnání s Cadillacem zhruba srovnatelná, kůže sedaček výrazně horší, budíky a infotaiment sto let za vopicema u volva a karoserie zastaralá a okoukaná.

To S80 je tak konkurence pro starší generaci CTS a to i tam v některých oblastech dostává dost na frak.
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 11:13
Re: interiér
Pointa je v tom, že být to Renault, Opel, Hyundai nebo amerika, řvou tu některý jak pominutý že interiér nestačí na "mainstreamové jedničky", když je to ale Seat, tak nějak se to zašoupne pod koberec >:D
10. 11. 2014 11:14
Re: interiér
Interiér Leona nijak nevybočuje z průměru třídy. To je pro tebe asi nejdůležitější informace ;-)
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 11:19
Re: interiér
To je informace ve stylu že hulvátství pana prezidenta nevybočuje z průměru českého národa >:D >:D
10. 11. 2014 12:22
Re: interiér
No a už jsme u demagogie...na druhou stranu, prezidenta jsme si zvolili my občané a jeho volba tím pádem vyjadřuje něco o stavu český společnosti.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 12:55
Re: interiér
Hrdino! ... pro nechápavé palcovače: hrdina proto, že má odvahu diskutovat s demagogem. :-!
10. 11. 2014 15:02
Re: interiér
:-) >:-[] ty palce nejsou ode mě :-!
Avatar - _Karel_
10. 11. 2014 19:21
Re: interiér
Já to mám naopak.Plasty mi nevadí, architektura se mi vůbec nelíbí. Pro mě asi jediný důvod, proč Leon ne.
11. 11. 2014 19:11
Re: interiér
Konecne nekdo, kdo to vidi podobne. Mne jsou ty plasty sumafuk (snad az na hnede v Reference), ja mam problem s "designem". Prilis kolma a velka palubovka, vetraky jak z Favorita, displej maly a utopeny ... proste nemoderni. Pritom z venku je to krasne auto. Vzpomenu na predesleho Leona nebo Ibizu a mam v tom jasno, Seat potrebuje skveleho designera interieru a bude to jednicka :-)
Avatar - dal
11. 11. 2014 22:22
Re: interiér
Nevím o hnědých plastech v Referenci. Větráky z Favorita ?
Vidíš a já patřím mezi ty kterým se Leon vevnitř líbí a dokonce více než z venku.
Kdyby měl lepší materiály zejména na dveřích, tak strčí architekturou i celkovým dojmem většinu konkurence do kapsy.
Avatar - Katikakus
10. 11. 2014 09:54
Re: interiér
Malinko te opravim - Leon je komplexne jiste povedene auto, ale prodeje rostou nikoliv diky, ale navzdory ne moc kvalitnimu interieru. Tudiz zadny duvod davat mu za nej :yes: ;-)

Sedel jsi v nem?
10. 11. 2014 10:08
Re: interiér
Tady tě zase opravím já. Interiér kvalitní je, pouze jsou v něm použité tvrdší plasty. To nemá s kvalitou zpracování nic společného, ta je perfektní - slícování, ergonomie, nic nevrže. Konkrétně měkké plasty jsou nad palubovkou.

Krátce, ve verzi Style a spokojenost. Palubovka je to tvarově velmi zajímavá. Přiznám se, že kvalitu materiálu jsem moc neřešil, prostě si na to nepotrpim. Někdo by prostě řekl, že nejsem olízávač plastů. >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 10:26
Re: interiér
"Tady tě zase opravím já. Interiér kvalitní je, pouze jsou v něm použité tvrdší plasty. To nemá s kvalitou zpracování nic společného"

Keby to tak vedeli testeri auto.cz a miestni 'VAGinistas'.
10. 11. 2014 10:31
Re: interiér
Tak žádné auto není dokonalé, hlavně ne všeobecně pro všechny. A kdo říká, že jo, tak asi někdy upad na hlavu :-)

Samozřejmě to nejsou tak tvrdé plasty jako jsou v Rapidu/Toledu a zároveň nejsou tak "měkké" jako u Golfa. Takový zdravý střed. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:05
Re: interiér
Ve dveřích Leonu a ve spodních částí palubky jsou stejně tvrdé ošklivé plasty jako v Rapidu/Toledu. Stejně je to i v Octavii, nebo třeba i v daleko dražích Volkswagnech ( Tiguan ku příkladu, ale ten naštěstí hřeší jen spodní částí palubky).

Žádný zlatý střed sem nevypozoroval, vrchní díl palubní desky je měkčený jako u Golfa, jen nevypadá tak hezky. Některé tlačítka a ovládací prvky bohužel působí levněji a to ne jen v kontextu s koncernovou konkurencí.
10. 11. 2014 12:30
Re: interiér
U tlačítek a ovladačů nemám problém, ani se vzhledem ani s funkčností a odezvou. Který myslíš?
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 14:32
Re: interiér
Třeba u obyčejnějších verzích to byla řadička, nebo ta obrazovka na středovém panelu :-)
10. 11. 2014 14:37
Re: interiér
Jo tak, znám jen FR. Do levnějších jsem nevlezl :-)
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:02
Re: interiér
Nevrže? No... nechci Seat hanit, mám ke značce sympatie, ale že nevrže nové auto je snad samozřemostí, ale počkej po pár tisících KM. Mám zkušenosti, po 40 tisících, Cordoba, Altea Xl (vozy pokaždé z jiné generace) a stejně vrzaly, měly tvrdé plasty.... Stejně staré Golfy/Passati ale v té době ještě Oktávie ( dnes už to neplatí) na tom byly lépe.
Avatar - dal
10. 11. 2014 12:05
Re: interiér
Ach jo, tak to už mám jenom 8000km na to než mi to začne vrzat! :-(
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:06
Re: interiér
Třeba si to šetříš, nebo sem měl smůlu na špatné kusy, ale byly od nova, koupené v ČR. Jen sem chtěl pokuzát na to, jak někdo může hodnotit vrzání plastů u nového auta >:-[]
Avatar - dal
10. 11. 2014 12:12
Re: interiér
Možná to vnímá každý jinak ale mně připadalo u Accentu, že nic nevrže ani po 200 tis. km a např u Civicu předcházející generace vrzala palubka už při předváděcí jízdě. Kluk má na Aurisu najeto nějakých 80 tis. měkký plast to ani nevidělo a nevrže. Opravdu nevidím souvislost mezi tvrdými plasty a vrzáním.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:18
Re: interiér
Já tu souvislost také nevidím a ani o ní nepíši, to musíš o příspěvek výše :-) Tam je napsáno, že nevadí tvrdší plasty a že auto je perfektně uděláno a nikde nevrže. Já jen poznamenal, že nové auto by nemělo vrzat a že znám dva Seaty, měly tvrdé plasty a stejně vrzaly po 40 tisících km a proto se to nedá hodnotit u auta vystaveného na showroomu :-)
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 12:57
Re: interiér
Pokud jsi zvyklý na dodávky >:D ;-) Ono je škoda, že auto emocion tu emoci má max zvenku. Vevnitř je to dodávka jak vyšitá.
Avatar - dal
10. 11. 2014 13:36
Re: interiér
Pokud ti interiér Leonu připomíná dodávku, tak se zastav, udělám ti cenu!
poz.: Pracuji v oční optice >:D
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 14:36
Re: interiér
Takže profesionální deformace? >:D
Avatar - dal
10. 11. 2014 15:04
Re: interiér
Jsou dvě možnosti, buď blbě vidíš nebo je to hlavou!
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 14:45
Re: interiér
No, já si to osobně nemyslím, ale přítelkyně, když jsme koukali za co by eventuálně vyměnila nynější OII Fl (Ambition), tak po vysednutí z Leonu pronesla, že je to uvnitř jako pracovní auto ( Style verze ).... Něco na tom možná pro někoho bude a zrak má v pořádku :-)
Avatar - dal
10. 11. 2014 15:08
Re: interiér
To si snad děláš pr..l!?
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 15:29
Re: interiér
Nedělám, opravdu to nemyslím špatně proti Seatu, ale když se podíváš na jiné vozy této třídy, tak Leon v interiéru patří bouhžel k tomu šedému průměru.
Avatar - dal
10. 11. 2014 10:11
Re: interiér
Denně v něm jezdím a jediné co vnímám z interiéru je super posaz, bezvadný výhled, super budíky.
Je pravda, že výplně dveří patří asi mezi to nejhorší co se dnes v této třídě vyrábí ale já za jízdy nekoukám na ty výplně ani je neohmatávám. Důležité je, že nikde nic nevrže a vše je dobře funkční.
Kdo to nepřekousne má možnost si připlatit pár desítek tisíc za Golf,
10. 11. 2014 11:11
Re: interiér
Jasně je to subjektivní... mě se na Leonu velmi líbí tvarová nápaditost palubovky, v rámci koncernu je to takový svěží vítr. Jinak celá horní část palubovky je z měkkých plastů.

Baví mě, jak tu nad interiérem Leonu brečí furt ti samý lidi, pořád dokola >:D

Myslí si tu snad někdo, že by VW jako vlastník Seata povolil dávat do levnějšího a dynamičtějšího Leona interiér s více měkčenými plasty, stejný jako je v Golfu? Kdo by si pak kupoval toho Golfa? No rozhodně podstatně méně lidí...
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:08
Re: interiér
Lidé brečí nad zaslepeností, že u koncernových aut to neva a u ostatních se pozastavují nad každou zanedbatelnou nedokonalostí v interiéru.... když ti pak někdo tvrdí, že koncern je top a má nejlepší interiér, je to prostě v roce 2014 kec! :-)
10. 11. 2014 12:54
Re: interiér
Zaslepenci jsou ve všech stájích, jenom těch koncernových je tu vzhledem k vyššímu počtu koncernových vozů více. Když se s tim někdo nedokáže vyrovnat, je to jeho problém. ;-)

Faktem je, že k autu jako je Leon ten interiér prostě sedí. Jednoduše řečeno skvěle ladí se sportovnějším exteriérem. :-!
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 13:00
Re: interiér
Pokud jsi zvyklý na dodávky.....
10. 11. 2014 16:12
Re: interiér
jenom proto, že se nelíbí tobě ...pako jedno ;-) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 13:00
Re: interiér
Tvarová nápaditost palubky >:D >:D >:D Zlatý ventilek >:D
Avatar - Emel
10. 11. 2014 13:15
Re: interiér
Nelze se divit, že odkojen Pony dáváš přednost tomuto...
[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 14:37
Re: interiér
Jak jsi na to přišel? Pokud bych už visel okem na podobné koncepci tak jedině Opel. Tak přemýšlím, čím jsi odkojen ty? To musel být cecek >:D
Avatar - Emel
10. 11. 2014 15:04
Re: interiér
No jak... odpuzuje tě strohost Leonu, tak jsem si vzpomněl, čím byl formován tvůj automobilový vkus ;-)

Mně se líbí ta BMW-architektura, kterou v tom vidím... a nemyslím tím jen orientaci středového panelu.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 12:43
Re: interiér
700 není žádná láce. Tato verze by si zasloužila odlišení.
10. 11. 2014 09:54
1200ot/min _poznámka autorovi článku
Tak to se dvouhmotovému setrvačníku asi moc líbit nebude, když majitel bude preferovat tento druh jízdy. Takhle se běžně jezdilo se starými SD motory ale při zmíňce o této možnosti bych to trvale nedoporučoval a v článku přidal vážné varování.Výměna setrvačníku u nových turbomotorů je investice, nad kterou se silně zatočí hlava a průvan v peněžence je krutý.
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2014 10:28
Re: 1200ot/min _poznámka autorovi článku
Dobrý den,

máte samozřejmě pravdu, ale setrvačníku nejvíce vadí, když má z těchto otáček zrychlovat. Konstantní jízdou se motor v těchto otáčkách nijak nedusí ani nejeví žádné jiné známky nevole, osobně u moderních dieselů považuji kritické otáčky ještě o kousek nižší.
10. 11. 2014 09:58
predek
no, ten predek se mi moc nelibi, ty svetla takovy audiodni a ani ty ledky se mi nejak nezdaji. Celkove ale ok, nemel bych s tim problem. jen bych bral automat, pak si myslim ,ze bych o nem i uvazoval;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - iudex
10. 11. 2014 10:03
Re: predek
Práve ten predok verzie FR s full LED svetlami robia z Leona jedno z najatraktívnejších áut v triede. I v rámci modelu verzia s LED vyzerá o triedu lepšie, ako s halogénmi.
10. 11. 2014 10:51
Re: predek
Bez nich je to taková až nezajímavá bída. Leon má možná trochu jinou linku bočních skel a tvar zadních světlometů, ale ta světla vše korunují nebo schazují.
Avatar - iudex
10. 11. 2014 12:13
Re: predek
Je to tak a neplatí to iba pri Leonovi. Dizajn prednej častí koncernových áut je v posledných generáciách vyslovene stavaný na svetlách, t.j. jednoduchšie línie predku rátajúce s tým, že dizajn do značnej miery robia svetlá, s ktorými sa naopak výrobca vyhrá. Ak si ale človek za tieto lepšie a dizajnovo zaujímavé svetlá (bixenóny, LED, resp. full LED) nepriplatí, zostávajú tie obyčajné nezaujímavé halogény a potom si skôr všimne jednoduchý dizajn a potom to ako celok pôsobí fádne.
Avatar - dal
10. 11. 2014 12:20
Re: predek
Já to vidím jako úmysl výrobce vytáhnout z lidí další peníze aby auto vypadalo líp což je úplně normální a koncern to má dokonale propracované. Nejen Leon ale i OII bez příplatkových světel vypadá daleko hůř.
Avatar - iudex
10. 11. 2014 12:35
Re: predek
Je to tak a samozrejme to nie je náhoda, ale vedomá stratégia. A ako sa zdá, funguje, pretože ak chceš, aby Tvoje auto nejako vyzeralo, musíš dokúpiť svetlá.
;-\ Tiež som bixenóny kupoval nie kvôli lepšiemu svetelnému výkonu, ale kvôli podstatne krajšiemu výzoru oproti halogénom.
10. 11. 2014 12:54
Re: predek
Světla jsou pro mě vždy to první, pokud mám vybranou karoserii a motor ;-) . Tam nešetřím.
Avatar - iudex
10. 11. 2014 16:05
Re: predek
No keď sa pozriem na svoj príklad, tak xenóny boli na predposlednom mieste spomedzi príplatkov (4. z 5) - za nimi bol už len winter pack. ;-)
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:29
Re: predek
Uuf, to prekvapujes. Neznam halogeny ktere by svitili aspon priblizne tak dobre jako xenony.
Takze za me rozhodne nejde jen o estetiku.
Avatar - iudex
10. 11. 2014 15:45
Re: predek
Preformulujem. Výkon halogénových svetiel som nikdy nepovažoval ako obmedzujúci faktor, teda niečo, čo by mi vadilo a kvôli čomu by som si povedal, že už nikdy viac. To, že bixenóny svietia lepšie, je samozrejme druhá vec, to je nepopierateľný fakt.
Avatar - Emel
10. 11. 2014 15:56
Re: predek
Naposledy u Octavie II fl jsem si říkal, že to jsou hrozné bludičky. Ale slušná projektorová světla s nějakými lepšími žárovkami (třeba Osram NightBreaker) fungují taky dobře.
Avatar - Kubis001
10. 11. 2014 10:01
Multi-link
V textu píšete, že Seat 2.0 TDI 4x4 nemá zadní nápravu Multilink. To ho tedy Octavia 4x4 s tímto motorem na stejné platformě má a Seat ne? Nebo je to šotek...?
Rozbalit vlákno
3
10. 11. 2014 10:23
Re: Multi-link
Dobrý den,

v článku je možná zvolena špatná formulace, ale auto Multilink samozřejmě má, je tam jen vyzdviženo, že on ani pohon všech kol neomezují objem zavazadelníku, což se u některých vozů může stát.
Avatar - Kubis001
10. 11. 2014 10:28
Re: Multi-link
Díky, formulace k tomu nabádala že tam není, ale už to dává smysl.

"Objem zavazadelníku neomezuje vyspělejší zadní náprava Multilink ani pohon.."
Avatar - iudex
10. 11. 2014 10:26
Re: Multi-link
Kde to je v texte napísané? Naopak ja tam čítam, že multilink má.
Ostatne všetky koncernové autá s pohonom 4x4 majú multilink i tam, kde predokolky majú vzadu len jednoduchú nápravu.
10. 11. 2014 10:03
Spotřeba
Zajímalo by mě zda udávaná spotřeba je odečtená z palubního počítače nebo je to změřená spotřeba dle dočerpání?
díky.
Rozbalit vlákno
2
10. 11. 2014 10:25
Re: Spotřeba
V tomto případě po dočerpání. Rozdíl byl 0,2 litru oproti tomu, co ukazoval palubní počítač. Nebylo to však u stejného stojanu, takže se může rozdíl mírně lišit.
11. 11. 2014 14:10
Re: Spotřeba
Děkuji za odpověď. Tak to je velmi slušná hodnota. Navíc docela malá odchylka. U některých aut bývá i 0,5l.
10. 11. 2014 10:10
Ani image ani luxus...
700 tis. za auto této třídy je naprostý úlet...v porovnání s tím, že za tuto cenu lze sehnat již dobře vybavené vozy např. Peugeot 508, Mazda 6 nebo i další.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
10. 11. 2014 10:32
Re: Ani image ani luxus...
Je to novinárske auto nabité výbavou a drahé je možno cenníkovo, avšak v reále sa za takéto peniaze žiadny Leon nekupuje a na takýto nadupaný model bude iste dosť vysoká zľava.
A dávať ako alternatívu iné autá, ktoré nemajú 4x4 je trochu mimo. ;-)
10. 11. 2014 11:03
Re: Ani image ani luxus...
koukej na 4x4
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2014 12:54
Re: Ani image ani luxus...
tak ono pohon 4x4 tiez nieco stoji.... vzhladom k tomu ze taka v podstatne nezmysela a malicka naslahana fabia RS s dvojkolke stoji nejakych 511tisic Kc ( v cene od ) ... tak v porovnani s nou mi pride cena tohto namakaneho a dokonaleho leonu ako vyborna.... ;-)

alebo si zober octaviu.... ta tiez vo verzii 4x4 nebude lacnejsia ako leon ;-)
10. 11. 2014 17:01
Re: Ani image ani luxus...
Neporovnávám Leon s ostatními vozy koncernu. No komu se zdá 700 za takový auto OK ať si ho koupí, nikomu to neberu. 4x4 je veskrze imageová záležitost, ten kdo jej skutečně využije si koupí SUV nebo cross-over, běžně však stačí klasický vůz se silnějším motorem a dobrými pneu.
Avatar - Emel
10. 11. 2014 17:15
Re: Ani image ani luxus...
Běžně stačí, ale pokud třeba jezdíš často na hory, dá ti 4x4 trošku jistoty navíc a třeba tě občas ušetří od nasazování řetězů.
Avatar - Well-being
10. 11. 2014 10:12
Rozumí tomu někdo?
Cituji z článku, pasáž o motoru: Při vytáčení nepůsobí lehkonoze, jako byste jej museli trochu přemlouvat, ale přesto nakonec neodmítne a ještě překvapí tím, jak do otáček vyletěl rychle.
Rozbalit vlákno
30
10. 11. 2014 10:26
Re: Rozumí tomu někdo?
Dám příklad - diesel Mazdy běží velmi hladce a do otáček má chuť vyletět. Tento motor běží hruběji a působí tak, že se mu příliš nechce, ale nakonec pod plným plynem překvapí tím, že do těch otáček vyletí skoro stejně rychle.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 10:33
Re: Rozumí tomu někdo?
A keby ste napisali..

"Motor posobi hrubo/surovo a nejavi ochotu sa nechat vytacat. Musite dat plny, aby zabral tak, ako ocakavate."

Pripadne este doplnit: "Motor v Mazde ma hladky chod a do otacok leti ochotne a rychlejsie ako Seat."

... co by sa stalo?

Pritom moje vety a vase vety hovoria PRESNE to iste. Akurat moje vety pomenovavaju vami opisanu realitu priamo a bez snahy cokolvek zastierat :-)

Len dufam, ze nedojde k 'moderovaniu'...
10. 11. 2014 10:47
Re: Rozumí tomu někdo?
To by ale byla lež. Ten motor působí hruběji než nejlepší motory v kategorii, ale ne vyloženě hrubě. Ochotu vytáčet se má taky, ale ne takovou jako třeba ta Mazda. Je to vše napsáno jako porovnání a je to napsáno tak, jak to je.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 11:19
Re: Rozumí tomu někdo?
OK, hru so slovickami mozu hrat dvaja.

"Motor Mazdy, ktory patri medzi najlepsie v kategorii, bezi velmi hladko a ma chut vyletiet do otacok. Na porovnanie, motor Seatu, ma hrubejsi chod a chyba mu lahkost letiet do otacok - prekvapi az pod plnym plynom, hoci je stale pomalsi, ako motor Mazdy."

V mojej verzii nie je NIC, co by ste VY netvrdili.

A ak svoju povodnu vetu hodnotite slovami "Je to vše napsáno jako porovnání a je to napsáno tak, jak to je.", tak uz skutocne neviem.

Vyjadrenie je priame ako dva zapasiace pracliky.
10. 11. 2014 11:26
Re: Rozumí tomu někdo?
Ano, dá se to napsat i takto, ale je to vyloženě slovíčkaření. Nicméně stále netuším, kde je problém, verze co jsem napsal já mi přijde ještě kritičtější, než ta vaše přetransformovaná, když tam píši, že agregát nepůsobí lehkonoze, byť nakonec překvapí s jakou radostí jde do otáček...

Spíše se v tom snažíte najít něco, co tam není a nikdy nebylo...

S pozdravem, Ondřej Chamilla
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 14:24
Re: Rozumí tomu někdo?
Autor vety

"Při vytáčení nepůsobí lehkonoze, jako byste jej museli trochu přemlouvat, ale přesto nakonec neodmítne a ještě překvapí tím, jak do otáček vyletěl rychle."

ma obvinuje zo slovickarenia...

Co dodat.
10. 11. 2014 14:34
Re: Rozumí tomu někdo?
Vždyť vy zde mou větu převádíte do jakési vaší podoby, ale výsledek je úplně stejný. To je slovíčkaření.
10. 11. 2014 15:04
Re: Rozumí tomu někdo?
A překvapuje tě to Ondro? ;-)
Avatar - Covenant
10. 11. 2014 15:59
Re: Rozumí tomu někdo?
Ondřeji kašli na něj...dyť to je furt dokola....se divím tvé trpělivosti. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 16:54
Re: Rozumí tomu někdo?
Vazeny pan redaktor,

ak nechcete, aby niekto vase vety interpretoval inak, ako vy chcete, tak sa musite naucit slovami vyjadrit to, co naozaj chcete povedat - tak, aby to bolo jasne a zretelne.

To je zaklad novinarciny - napis presne to, co chces povedat. Nemusi to byt suche, chce to len vediet pisat.

But to neviete, alebo mate dovod zahmlievat.
Avatar - Emel
10. 11. 2014 15:18
Re: Rozumí tomu někdo?
Mně ta věta naopak dává perfektní smysl, nakonec jsme to tu už docela do hloubky probírali s Ozzmanem a shodli se přesně na tom, co tu Ondra psal - 2.0TDI je spíše klidná síla a přesně, musíš ho trošku přemlouvat... pak to ale jede.

Mazda je a) větší motor b) biturbo...
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:10
Re: Rozumí tomu někdo?
Takže je přeci jen letargicky jako v Oktávce a musí se vzít pod krkem >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 11. 2014 10:28
Re: Rozumí tomu někdo?
To je nazorna ukazka relativizovania nedostatkov aut z VAG a neschopnosti redaktorov auto.cz opisat nedostatok auta z VAG jasnou a priamou cestinou.
10. 11. 2014 10:32
Re: Rozumí tomu někdo?
Samozřejmě, zrovna mi na účet od VW přišlo sedm miliard dolarů, tak jsem to trochu zjemnil... ;-)
10. 11. 2014 10:53
Re: Rozumí tomu někdo?
Aha, takže autora článku o výhodným spojení VAG a FCA máme! Prostě chceš koupit Ferrari a musíš prachy utratit za koncern :-)
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 10:58
Re: Rozumí tomu někdo?
Teď jsi na to káp´, já bych ještě doplnil tajnou informaci, že pana Chamillu a celou redakci platí Ilumináti z milánské lóže, kteří spojení VAGu s FCA připravují. >:D >:D
10. 11. 2014 11:03
Re: Rozumí tomu někdo?
...nevíš jestli ke spojení dojde ještě před morovou ranou v Evropě a Putinovým výstřelem z Aurory II. směrem na Severní Koreu nebo až pak? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 13:04
Re: Rozumí tomu někdo?
Auroru už lepí ve Vlkohradu.....
10. 11. 2014 13:18
Re: Rozumí tomu někdo?
Ale design od AR ne? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 14:39
Re: Rozumí tomu někdo?
>:-[] jsem zvědav jestli bude mít kotvu vlečenou nebo multi.....
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 13:26
Re: Rozumí tomu někdo?
Auroru už udělali u Oldsmobile, zase se vás předběhli >:D
První byli sověti, druzí američani a dokonce ve dvou generacích >:D >:D

Ted už zbývá jedině vypálit z křižníku Deutschland samotnou Merkelovou a to rovnou do >:D >:D >:D
10. 11. 2014 13:30
Re: Rozumí tomu někdo?
Nejsem si jistej, jestli Auroru dělali Sověti nebo Rusové ;-) .

Bez madam Merkelový by polovina jižních národů EU měla daleko větší problémy než kterým čelila a čelí.
Avatar - Barrichello
10. 11. 2014 19:59
Re: Rozumí tomu někdo?
Volodo, budem muset odlozit revoluci. Proc? Soudruh Dzerzinskij odjel na ryby. No a? To zvladnem bez neho.
No jo Volodo, ale on jel Aurorou
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2014 15:32
Re: Rozumí tomu někdo?
Nezapomeň to zdanit.....
Avatar - woody-alien
10. 11. 2014 17:57
Re: Rozumí tomu někdo?
Pro pár špinavých zlaťáků, pro falešnou slávu....To je bída. Jak může člověk zradit člověka ? >:D >:D ;-)
11. 11. 2014 05:58
Re: Rozumí tomu někdo?
:yes: :-) >:D
10. 11. 2014 10:33
Re: Rozumí tomu někdo?
Nebyla by nějaká zášť proti VAG? >:-[]
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 10:55
Re: Rozumí tomu někdo?
>:-[] >:-[] Ty jsi neskutečnej zoufalec. :no:
Avatar - Emel
10. 11. 2014 11:39
Re: Rozumí tomu někdo?
Jako častý uživatel 2.0TDI tomu asi rozumím. Podle mě je problém zakopaný v plynovém pedálu, který je takový ekonomický. Pokud na něj šlapeš "tak normálně", tak máš pocit, že to auto nijak zvlášť nejede. Musíš na něj dupat a i pak se zdá, že to jede přinejlepším tak nějak normálně... ale pohled na tachometr a ostatní auta tě vyvede z omylu, ona tam ta dynamika je, jen je pocitově nějak schovaná...
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 11:02
"Všechno v jednom"
mě trochu navnadilo, jenže to auto nemá automat, takže všechno to nebude. Každopádně zajímavá varianta, ke které moc konkurenčních alternativ (mimo bratry a sestry) není. :yes:
Rozbalit vlákno
12
10. 11. 2014 11:07
Re: "Všechno v jednom"
Žádný auto týhle ani o stupeň vyšší třídy v mainstreamu nemá v rámci koncernu automat! Koncern to šidí mizernými a nespolehlivými dvouspojkami, jak se tu můžeš každou chvíli dočíst!

;-\ :-| ;-) :-) >:D >:-[]
Avatar - fOE
10. 11. 2014 11:47
Re: "Všechno v jednom"
No me hned na uvod napada jestli je spravne zadani. Chci li nizsi stredni 4*4 pak ano, jina alternativa nez koncern neni. Ale vazne chci/potrebuju tu 4*4? Stale si myslim ze 90% populace se bez 4*4 obejde uplne bez problemu a naopak spis by ocenili zivejsi a mene ziznive auto s pohonem jen na predek.
Pak uz mame alternativ spooooustu a za 700k pomalu i o tridu vys.
Avatar - dal
10. 11. 2014 11:59
Re: "Všechno v jednom"
Ceníková cena za FR 2,0TDI ST 4x4 je 630 tis. Když ti stačí Style a nepotřebuješ čtyřkolku, tak je ta cena ještě pomalu o 100 tis. níž, tak s čím to chceš srovnávat teď?
Avatar - Emel
10. 11. 2014 12:02
Re: "Všechno v jednom"
A zase jiná otázka je - potřebuješ auto o třídu výš? Pokud to omezím na diskusi o prostoru, pak Leon většině rodin bez problémů vyhoví.
10. 11. 2014 13:31
Re: "Všechno v jednom"
Třída výš není jen o prostoru přece. Pokud tu debatu úplně stočíme, pak nepotřebuješ ani toho Leona ;-)
Avatar - Emel
10. 11. 2014 13:41
Re: "Všechno v jednom"
Pointa je... dnešní kompaktní kombi (třeba nějaký Leon ST 1.4TSI) je už natolik dobré auto, že by měl stačit většině rodinných požadavků... a stačit v tom dobrém slova smyslu.

Pokud máš prostor si připlatit, můžeš si vybrat za co - jestli ti větší radost udělá 4x4, armáda asistentů, lepší komfort, lepší materiály, více prostoru nebo třeba větší stádo pod kapotou... aniž bys něco z toho opravdu potřeboval. Přesně takhle jsem teď to dilema vnímal sám...
10. 11. 2014 14:01
Re: "Všechno v jednom"
Pro rodinu bezpečí a komfort. Plus nějakej ten bonus pro tatíka, když má rád auta. Já ti rozumím, jen dodávám ;-)
Avatar - Emel
10. 11. 2014 14:54
Re: "Všechno v jednom"
Ok :yes: :-)
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:32
Re: "Všechno v jednom"
Spatne polozena otazka, pokud mam rozpocet a od nej se odrazim (vychazim z toho ze muj koment miril smerem ze za podobne penize jako tento leon se da vybrat i neco ze stredni tridy) a postavim vedle sebe auto vetsi (ze stredni) a mensi -tento leon (ne male) tak vemu to... lepsi.
Lepe jedouci, lepe odtlumene, s lepsim interierem atd... no a pri pohledu na tento leon bych se asi minimalne zastavi ve stanku fordu mrknout na vybehove mondeo, nebo u mazdy.
Proto ten dotaz uplne nahore, jaka je realna cena takto naceneneho leonu?
Avatar - Emel
10. 11. 2014 13:42
Re: "Všechno v jednom"
Palec za výběr... přesně takhle jsem obešel Ford, Mazdu a... tehdy ne Seat, ale Škodu.

Jasně že můžeš mít auto s o třídu lepším interiérem (a můžeme diskutovat, jestli to je zrovna Mazda), ale za mě je to jako s tou 4x4 - lepší interiér nepotřebuju.
10. 11. 2014 14:02
Re: "Všechno v jednom"
A těch 10 %, abych vyšel z tvého odhadu, si má trhnout nohou? Prozradím ti tajemství, Leon se dělá i bez pohonu všech kol. ;-)
10. 11. 2014 15:05
Re: "Všechno v jednom"
To může bejt bratru cca 20.000 lidí? Ano...ať si trhnou >:-[] . Když ta možnost je, tak jí můžu jedině ocenit přece. Souhlas. ;-)
10. 11. 2014 11:31
LE-ON
Přečetl jsem podrobně text, shlédl snímky i video a... žasnu. Žasnu nad (třídní) krásou tohoto modelu. Až se vnucuje názor, že SEAT se tak nějak zase našel. Emocemi doslova přeplněný leon uchvacuje stylem, vynikajícími karosářskými akcenty sportovnosti a uhrančivostí. Auto je vizuálním suverénem, boční silueta (v kombi!) startuje touhy, vyváženost karoserie je referenční.

Uvnitř panuje jemně filtrovaná atmosféra. S vynikajícími avšak též konvenčními pasážemi. Trochu škoda. Ovšem, zdejší diskusní "plastomilky" bych rád vyvedl z omylu - prioritně jde vždy o texturu, lícování a celkovou konfiguraci přístrojovky, než o to, zda jsou plasty měkčené či nikoliv. Z uživatelského pohledu, a to v rámci sloganu - v garáži padni komu padni - je potřeba však napsat, že v pasážích kontaktu (zejména tedy kolen) je užití měkčených plastů k prospěchu. Toto je ovšem téma nikoliv jen pro Leona.

Na textu testu velmi oceňuji přesně dávkovanou objektivitu. Pan redaktor umí pochválit pochvalitelné, a ovšem umí i dobře dávkovat případná kritičtější zjištění. Jistě, ani v garáži není nikdo dokonalý. Nový Leon má však k třídní uživatelské dokonalosti blízko - má vynikající karoserii, světovou techniku, zde navíc třídní parádičku v podobě pohonu 4x4, výbornou ergonomii a slušnou image. Těch pár pihiček přechází zkušený šofér s poučenou garážovou velkorysostí.

Slogan: SEAT LEON, radost jízdy, jízda radosti.

BRAVO TEST :yes: :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
10. 11. 2014 12:16
Re: LE-ON
Jistě, když v něčem oblíbenec pokulhává, není to podstatné a radši svedeme řeč na přednosti, abychom se vyhli trapasu ...... >:-[] Jinak souhlas, je to zajímavé auto.
10. 11. 2014 12:59
Re: LE-ON
O trapasu nemůže být ani řeči, jinak souhlas, ano, zajímavý vůz :-)
10. 11. 2014 12:33
Re: LE-ON
...co světovou...evropskou. A to myslím jako pochvalu. U běžných aut (pro Bereniku samosebou u spalovacích popelnic) je to pochvala. ;-)
10. 11. 2014 12:59
Re: LE-ON
Díky za upřesnění :-)
10. 11. 2014 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2014 11:58
Prostě trefa do černého!
Samozřejmě i u Leonu lze najít drobné nedostatky (například ty výplně dveří jsou fakt hodně ošizené), ale jako celek a s přihlédnutím k ceně se bezesporu jedná o jednu z vůbec nejlepších současných nabídek v nižší střdní třídě. Zvláštní ocenění zasluhuje brilantní vnější design, výborné využití prostoru, příznivá hmotnost a famózní šířka nabídky (3 karoserie, spousta motorů, čtyřkolka, plyn...). Zastaralejší displej na palubce jistě nepotěší, ale považoval bych za mnohem horší úlet, kdyby i Leon dostal idiotskou elektrickou parkovací brzdu. To se ale naštěstí nestalo! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2014 15:21
Re: Prostě trefa do černého!
Naprostý souhlas :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2014 12:44
rodinny ideal?
kombik, diesel, 4x4, atraktivny kabat , sikovne rozmery, bezchybny interier, adekvatny imidz ...... no a v neposlednom rade aj solidna cena ....

leon je odsudeny na uspech ;-) ... to auto je proste trefa .... aj mne sa paci :yes:

PS: ale najlepsia je stejne octavia [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
3
10. 11. 2014 12:53
Re: rodinny ideal?
Rozděluj na věci objektivně měřitelný, který dávají tabulkovou pozici a neměřitelný, který si stanovuješ dle svých vlastních potřeb, možností etc.
Pak může být najednou nejlepší astra, Focus nebo Golf.

Nemá smysl to dál zkoumat, z hlediska tabulek je OIII výtečným autem a obecně slušných z jakýhokoliv hlediska. To, že se dle ní dá hodnotit je jí jen ke cti, ne k ostudě.
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2014 12:55
Re: rodinny ideal?
jo pravdu mas >:D :yes: moja rec :yes:

niekto tu nerozumie srande ;-) ....

ale v tom teste si pochvalu zasluzi aj leon a ceed... priznam sa ze poradie som takmer trafil... ale ceed som cakal az na 4 mieste prave za leonom ale druhy som myslel ze bude golfik ;-) ... takze v celku testerske prekvapko.... samozrejme z pohladu testerov.... chapem ze v reale kazdy ma svojho favorita... u mna to urcite nie je octavia ;-) ...
10. 11. 2014 13:35
Re: rodinny ideal?
Poslední dvě věty jsou ve výsledcích testů tím nejdůležitějším. Co chceš ty osobně nedokáže zohlednit žádná tabulka.
Avatar - M1chal
10. 11. 2014 16:19
cena
Ta ceníková cena je celkém úlet :no: Za podobné peníze je čistokrevná čtyřkolka (Subaru Outback comfort (2,0D 110kw) nebo XV)
Rozbalit vlákno
2
10. 11. 2014 17:00
Re: cena
Škoda Octavia Combi 2tdi 110kw 4x4 - 630 900Kč - základ
Seat Leon ST 2tdi 110kw 4WD - 604 900Kč - základ

Subaru Outback 2,5i 127 kw - od 899 000Kč - základ za benzíííín za ten diesel 2,0 comfort 939 000

nehledě na výbavu to teda nejsou podobné peníze ;-)
Avatar - Covenant
10. 11. 2014 17:32
Re: cena
Nemluvě o dost výrazných slevách, když člověk ví kde objednat... :-!
Avatar - rohYpnol
11. 11. 2014 00:10
Tři testovací trefy mimo
1) Zcela určitě pak musíme zmínit dunění náprav při přejezdu nerovností, což je nectnost snad všech vozů na platformě MQB, zejména když mají větší kola. ... Opravdu? Nikdy jsem si nevšiml, že by na Golf VII byly stížnosti tohoto typu - ba právě naopak. Komfort je velmi silnou stránkou.

2) Display z minulého desetiletí? Tohle není na kritiku Leonu, tohle je vyloženě věcí výbavy a konfigurace, jen je nutno za lepší display připlatit...

3) Opravdu spojuje Octavia III pohon haldex se zvýšením světlé výšky? To přeci podle mě vůbec není pravda, tohle platilo v době O1, kdy verze 4x4 měla automaticky paket pro špatné cesty. Nebo se pletu?

Celkově se ale s autorem zcela ztotožňuji. Myslím, že vlastnosti Leonu popsal výborně. Výtečně uspořádaný, byť trochu laciněji působící interiér, skvělá řidičská pozice. výborná prostornost, nádherný design, famózní světelná technika. Golf je nepochybně v detailech dotaženější, nicméně Leon je podle mě mnohem zajímavější.

Octavia? Ta snad jen ve verzi RS nebo Scout, jinak vedle Leonu zcela nezajímavý model :-!
Rozbalit vlákno
3
11. 11. 2014 07:05
Re: Tři testovací trefy mimo
:yes:
Avatar - Emel
11. 11. 2014 08:54
Re: Tři testovací trefy mimo
K bodu 3... vídám pravidelně jednu 4x4 a podle mě o pár cm výš sedí... ale nikdy jsem to nestudoval, tak nevím.

Octavia a Leon mají každý svoje... já to mám obráceně než většina, Octavia se mi líbí víc zvenku a Leon zevnitř... i když takhle vystajlovaný je i Leon fajn.
11. 11. 2014 21:39
Re: Tři testovací trefy mimo
jen k bodu 1. Já jsem to v poslední době od zákazníků, kteří se teď přezouvali slyšel taky, že si na to dunění stěžují. nebylo jich mnoho, ale tak pět jich určitě bylo, zajímavé bylo, že všichni měli 15" kola. u 16" a 17" to neříkal nikdo a 3 měli Golfa a po jednom octavii a leona.
11. 11. 2014 19:54
Redakci - děláte si s těmi raklamami už srandu?
Redakci - vy už opravdu nechcete, aby se četli vaše články? Otevřu tenhle článek a místo SEATu na mě vyskočí reklama na pneumatiky :no: Otevřu galerii a pominu-li ten hnusný prostřední banner, tak při otevření obrázku na mě vyskočí hvězdička s reklamou od Sazky?????

Opravdu už s tím děte někam nebo z tohoto webu děláte ČISTĚ reklamní server? Je to ještě vůbec o autech? OPRAVDU chcete vaše čtenáře tak znechutit? Je to bída :no:

Chápu, že je reklama vaše obživa, ale dá se to dělat decentně a ne takto agresivně.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 11. 2014 20:30
Re: Redakci - děláte si s těmi raklamami už srandu?
skus si nainstalovat adblock plus.... mne nic nevyskakuje
Avatar - Delfin2
11. 11. 2014 22:20
Šampión môjho srdca..
Kráľ triedy.. :yes: Zaobišiel by som sa bez štvorkolky, pod kapotu by som si vzal 1,8TSI a bol by to ideál a veselý kamarát na cestách necestách naprieč rozbitým slovenskom >:-[]
Rozbalit vlákno
0