Test: Setra S 515 HD - První kráska
2
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Setra S 515 HD - První kráska
Test: Setra S 515 HD - První kráska
|
acz
Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat
|
acz
Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích
|
acz
Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat
|
acz
Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní
|
acz
Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí
|
acz
Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy
|
acz
Setra
|
acz
Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla
|
acz
Setra
|
acz
LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu
|
acz
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km