Diskuse

Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo?

27.4.2018

Mladoboleslavská automobilka oslavuje svůj nejúspěšnější rok ve světě motorsportu. Oslavné Fabii však něco chybí...

 

  • 80 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 27.04.  08:12

    To je opravdu tovární edice?

    Z úvodky jsem si říkal, jestli to není promo nějakého tuzingového magazínu či firmy... :no: >:-[]

    Jak jsem nedávno obdivoval vyšperkovanou pofaceliftovanou Fabku Monte Carlo vkusně červené matelízy v kombinaci s černými doplňky a černou střechnou, tak tohle, to fakt ne. Byl by velký problém dát tam 1.5TSI - Monte Carlo look a MT ? Jistě by si své kupce našla.
    • 81 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.04.  08:21

      « Re: To je opravdu tovární edice?

      Souhlas, parádní vzhled si představuji zcela jinak. Nevkusná zelená kola, žádné ojedinělé prvky, špatně nastavené DSG, nemožnost řadit pádly a imbecilní logika manuální volby tuhle edici odkazují do nezajímava. 8-s :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 27.04.  08:25

        « Re: Re: To je opravdu tovární edice?

        Kola můžou být černá anebo bílá.Pak jde ještě připlatit za prodlouženou záruku.
        • 51 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 27.04.  08:43

          « Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

          Černá zmenšují a moc aut, kterým sluší není. Bílá dvakrát vkusná také není. Celkově naprostá zbytečnost.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.04.  08:47

            « Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

            [odkaz]

            Tady to ale v kontextu celého auta vypadá dobře, i když nejsou čistě černé. Taková Fabie by mi nevadila :).

            Černá kola musí autu sednout k jako celku a barvě karoserie, bílá kola jsou hezká u rallye speciálů >:D . Jinak jsem taky na klasiku.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 27.04.  08:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

              na klasiku, tedy misionář? >:-[]

              Ano, tahle verze na fotce vypadá stokrát líp! :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.04.  09:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                Misionář je fajn, akorát asi ne ve Fabii >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 27.04.  09:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                  >:D >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 27.04.  11:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                  Možno aj v tej Fabii, ale cudziou :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Dixik2

            Dixik2 27.04.  09:41

            « Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

            Tady je ještě jedna skladovka:

            [odkaz]

            Jsou ve stylu L&K.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 27.04.  09:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

              Tak pozor, tohle nejsou černý kola... tohle by se dalo :-)
    • 20 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 27.04.  08:26

      « Re: To je opravdu tovární edice?

      To nejdřív ve F IV,která bude na MQB A0.Do platformy PQ26 tenhle motor nejde dát.
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.04.  08:30

        « Re: Re: To je opravdu tovární edice?

        Ale 1.4TSI s MT existuje, že ? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 27.04.  08:48

          « Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

          Což nic nezmění na tom, že ten motor tam nejde dát...
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.04.  08:49

            « Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

            Ano, proto jsem tedy navrhl jeho starší inkarnaci s MT.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 27.04.  09:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

              Když na to přijde, tak by se měla vejít i 1.8TSI ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.04.  09:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                To už by zase bylo moc oproti R3 TSI, které jsou jinak maximálně k dispozici >:D Ale svezl bych se...
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 27.04.  09:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                  Kolega má čiplé Polo GTI s manuálem, koupil ho pod 400t. V tom kontextu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 27.04.  09:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                    Jasně... já vím, tak když jsme u toho kontextu 400tísíc, tak

                    [odkaz]

                    >:-[] >:-[] i přesto vypadá lépe, než R5.

                    A pak je tu taky

                    [odkaz]
                    • 40 Reagovat !

                      foto Adamantium

                      Adamantium 27.04.  10:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je opravdu tovární edice?

                      Ibiza v tomto duelu rozhodně lepší volba :yes:
  • 110 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 27.04.  08:33

    Kdo koupí neprohloupí

    Vzhledem k tomu, jaký je kolem škodáren hype a tak malé výrobní sérii, ani moc nepochybuji, že za 15-20 let budou mít R5 cenovku kolem míče...

    Ten motor snese dost kW navíc, i když 7°DSG stále moc nevěřím, ale do takových 100tkm to může být fajn svezení a pak z garáže za parádní peníze >:D No nekupto :-)
    • 41 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 27.04.  08:45

      « Re: Kdo koupí neprohloupí

      za 15-20 let kolem mice? to leda v pripade hyperinflace
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.04.  09:01

      « Re: Kdo koupí neprohloupí

      Moc bych na to nesázel, kromě štítku s výrobním číslem na tom autě nic není...
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.04.  09:12

        « Re: Re: Kdo koupí neprohloupí

        Jojo.. zelená kola.... >:-[]
      • 01 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 27.04.  12:38

        « Re: Re: Kdo koupí neprohloupí

        To si povíme za 20 let. Pokud Češi výrazně nezchudnou, fanoušci to budou vyvažovat zlatem. Tomu ver brácho >:D
        • 01 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 27.04.  17:59

          « Re: Re: Re: Kdo koupí neprohloupí

          tak utekaj jednu kúpiť a budeš mať vystarané na dôchod >:D
        • 10 Reagovat !

          foto gld

          gld 27.04.  23:06

          « Re: Re: Re: Kdo koupí neprohloupí

          Bude to mať rovnakú hodnotu ako dnes obskúrna limitka felície s koženými sedačkami... to jest namiesto 200 euro a flašky niečoho ostrejšieho to bude stáť 999,- a gumové koberce zdarma.
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 27.04.  08:43

    Jak autor píše....

    Zkrátka, doba je taková... :'-(
    • 40 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.04.  08:45

      « Re: Jak autor píše....

      To není o době, ale o naprosto nevyužitém potenciálu. Nějakého marketéra napadlo, že udělá edici na úspěšný závoďák, ale realizace naprosto neodpovídá tomu, co by se dalo čekat.

      Takže ne doba, nýbrž blbost ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 27.04.  09:09

        « Re: Re: Jak autor píše....

        No ale co naděláš, když marketér na tu akci dostane omezený rozpočet a ještě mu řeknou aby to zmákl přes polední pauzu....... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 27.04.  08:48

      « Re: Jak autor píše....

      Není to tak dlouho, co Škoda vydala také speciální rallye edici s Octavií RS I. generace. Tam už to bylo trochu lepší a někdo to dotáhl trochu dál, než na zelená kola.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 27.04.  10:33

        « Re: Re: Jak autor píše....

        Oprav ma ak sa mýlim, ale tá tiež dostala len iné kolesá a polepy ala preterkársky rally špeciál či?
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 27.04.  10:44

          « Re: Re: Re: Jak autor píše....

          Ano, vzhled byl opravdu odvozen od speciálu, tady je to jen bílá Fabie se zelenými koly >:D
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 27.04.  11:20

            « Re: Re: Re: Re: Jak autor píše....

            >:D ale má aj čiernu strechu a predné stĺpiky >:D nebuď zas až taký hnidopich >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 27.04.  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak autor píše....

              Dobře >:D Nic to nemění na tom, že Monte Carlo je daleko hezčí a že za ty peníze nemusím odcházet ani od koncernu, aby se lépe povozil ;)
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 27.04.  12:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak autor píše....

                to v žiadnom prípade nespochybňujem :-)
  • 90 Reagovat !

    foto -awson

    Đawson 27.04.  08:44

    čekal bych

    tak dvě hvězdičky, když už skoro stejná ibiza se silnějším čtyřválcem a větším podvozkem a hezčí karoserii i interiérem vyjde po dorovnání výbavy na stejno, jen blázen by si tohle koupil.
  • 16 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 27.04.  09:04

    obrácená logika řazení !!! ???

    Tu poznámka nechápu, VW tenhle způsob řazení u DSG používá více než 10 let...
    Třeba mně přijde daleko logičtější řadit nahoru pohybem ruky dopředu a podřazovat dozadu!
    • 30 Reagovat !

      foto nippon

      nippon 27.04.  09:26

      « Re: obrácená logika řazení !!! ???

      Nie je to logické! Nič na tom nezmení ani tých 10 rokov.
    • 41 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.04.  10:58

      « Re: obrácená logika řazení !!! ???

      Když brzdíš tak tě to tlačí dozadu a přitom tedy přirozeně taháš a ne tlačíš? JAKÉKOLIV závodní auto, které má sekvenční řazení podřazuje dopředu a odřazuje dozadu.

      Takže je to proti logice.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 27.04.  11:07

        « Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

        Opel to má stejně, plusko dopředu.
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 27.04.  12:15

          « Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

          To, že to má špatně i Opel je hloupé, ale je to špatně.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 27.04.  13:00

            « Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

            Asi jo, vybavuju si, že Porsche tu logiku před pár lety měnilo (snad 991.1 mělo ještě + dopředu).
            [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto cert

        čert 27.04.  11:30

        « Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

        Analogie je, že Jawy a ČZ, a dokud isem to sledoval, tak i závodní motorky, měly jedničku nahoru a zbytek dolu. Japonci to u běžné produkce mají obráceně. Těžko říct, kde je logika, mechanicky mívalo to první řešení mezi řadičkou a vidličkami o jednu páku méně. Já se učil na Jawě a teď jezdím Hondu. Takže chápu, že co je pro jednoho logické, to druhý vnímá opačně.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 27.04.  12:17

          « Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

          Znovu, při brždění jde řidič přirozeně dopředu, proto se i lépe směrem dopředu podřazuje. Logika je naprosto jasná ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 27.04.  15:36

            « Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

            U závodních nebo sportovních aut bez diskuze. V běžném provozu to moc běžné není (abych šel při brždění do pásů). A tahle Fabka není o nic sportovnější, než 90% ostatních škodovek. Čekat, že kvůli prťavé sérii levné Fabie překopou ovládání DSG by bylo naivní. :-)
            P.S. Volant s pádly by to vyřešil, kožený s pádly i vyhříváním stojí pár tisícovek, nechápu, proč to tam nedali.
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 27.04.  18:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

              aj v normálnych autách mi to príde nelogické + dopredu / - vzad
              • 10 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 27.04.  21:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

                Mě to naopak přijde logické. Beru tu fyziku, ale logika - podle mě ne. Chci zrychlit - dopředu. Chci zpomalit - dozadu. Už jen to, že to tak nemálo automobilek dělá mluví pro to, že to asi logické někomu přijde. Fyzika je druhá věc.
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 27.04.  23:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

                Jistou logiku to má nesporně, chci jet dopředu/rychleji - tahám/tlačím/šlapu dopředu, chci zastavit/zpomalit tahám/tlačím/šlapu dozadu, stejně jako na třeba na koni, nebo na kole, což jsou předchůdci motorových vozidel.
                Já bych si to do auta dal taky "naopak" (jako to chceš ty), akorát to s tou logikou nevidím tak černobíle, protože když se např. rozjíždíš s manuálem, tak taky nejdřív dáváš jedničku dopředu a za ruční brzdu taháš směrem dozadu/nahoru.
                U aut ale vycházím hlavně z typické (nejrozšířenější) H kulisy manuálu, kde jsou přímo! proti sobě dvě rychlosti, přičemž obvykle dopředu nižší, dozadu vyšší, proto by měl být takto řešen i manuální mód automatu, což má taky svou logiku, i když zdaleka ne jedinou. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 28.04.  14:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

              " Čekat, že kvůli prťavé sérii levné Fabie překopou ovládání DSG by bylo naivní." - zmena logiky SW - to je praca na 30sekund pre ich vyvojara. A zmena stitku na DSG.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 27.04.  23:03

            « Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

            Jak "Znovu"? Tak se rozhodni, při brzdění (nikoli "brždění") jde tělo (setrvačně) dopředu, ano, teď to píšeš správně, ale v 10:58 si psal dozadu a ještě si za to dostal dva palce nahoru. >:-[] ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 27.04.  22:58

        « Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

        Když brzdíš, tak tě to tlačí dozadu??? Snad naopak dopředu, do pásů...
        Dozadu/do sedačky, tě to tlačí naopak při prudší akceleraci...
        • 00 Reagovat !

          foto RADEK1

          RADEK1 28.04.  08:06

          « Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

          Taky jsem se nad tím pozastavil,ale evidentně jde o nepozornost. Jinak řazení... Jednoznačně páka do předu = podřadit.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 28.04.  10:30

            « Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

            Asi jste přehlédli otazník na konci věty...
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 28.04.  12:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

              Spíš mi nedošla ta skrytá ironie (v kontextu s předchozí reakcí), takže beru zpět... :*) ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto RADEK1

              RADEK1 28.04.  15:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: obrácená logika řazení !!! ???

              Ano přehlédl. A až nyní pochopil :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 29.04.  22:09

      « Re: obrácená logika řazení !!! ???

      On to autor v tom clanku i vysvetli (jde o pretizeni pri brzdeni/rozjezdu, zrejme jsi opravdu rychle v aute v zivote nejel) a stejne se najde osel, co tohle napise.
      Lidi blbnou.
      A to, ze nekdo neco dlouhodobe BLBE dela neznamena, ze to je dobre.
  • 40 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 27.04.  09:09

    Ty zelený

    kola je šílenost a není to ani hezký. Stačilo dát tuhle verzi do barev Monte-Calro (červeno-černá nebo zeleno-černá), výsledek by byl určitě lepší.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 27.04.  09:19

      « Re: Ty zelený

      Tak když to má být odkaz na rallye, tak tu bílou chápu... klidně se ale mohli ještě trošku odvázat s polepama v zelené, pak by ta kola tolik neřvala [odkaz] [odkaz]
      Klidně bych to převzal 1:1, jen bez log sponzorů.

      Nezajímavou volbu z toho dělá technika.

      PS: pro info jsem kouknul na ceník GTI - 570, docela podražilo, zatím jen DSG. Ale ceník je strašnej, normálně tam chybí popis motoru, jako by se jim tam ta tabulka nevešla nebo co...
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 27.04.  10:36

        « Re: Re: Ty zelený

        Ak už polepy, tak by to ale chcelo aj vytiahnuť trochu blatníky a rozšíriť rozchod. Proste aby sa to viac blížilo predlohe.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 27.04.  10:39

          « Re: Re: Re: Ty zelený

          ...a to zase nemá smysl bez toho, abys tam dal nějaký motor, stavět WRC auto s 90kW je fail. Ono to teda bez toho motoru nemá smysl tak jako tak.

          Ne, vytažený blatníky a větší rozchod, to je docela problém s dílama potom, už měníš dost věcí... na to bych se vykašlal. Naopak zelený polepy na bok by žádnej problém bejt neměl.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 27.04.  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Ty zelený

            na druhej strane, správne si v inom vlákne podotkol, že 1,8 by tam vošla :-) ... takže mne by dávala ako limitka so zberateľským potenciálom viac zmysel taká väčšia úprava, ktorá by sa predlohe blížila oveľa viac.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 27.04.  11:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ty zelený

              To asi každému, ale to by holt asi přes účetní neprošlo. Vem si, že i eRkové Polo bylo zvenku fakticky jen optipaket, je potřeba zůstat nohama na zemi :-) .

              Co si vzpomínám, tak třeba Clio Williams jemně vytažené blatníky mělo...
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.04.  11:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty zelený

                Clio Williams bylo a je krásné auto... Pak tu bylo ještě Clio V6, to bylo taky značně překopané i na karoserii.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 27.04.  11:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty zelený

                  No právě... Clio V6 s motorem vzadu bych sem vůbec netahal, to už by snad bylo jednodušší homologovat tu závodní R5 a hodit to do konfigurátoru :-)
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 27.04.  12:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty zelený

                No ale je to limitka, vedia si za to vypýtať ďaleko viac a tie úpravy čo som písal vyššie by nemuseli byť na druhej strane nejak veľmi drahé. Vytiahnuť blatníky spraví kdejaký dedinský tuner, hodiť podložky pod kolesá, dať tomu vizáž reálnej R5 (bez sponzorov),možno trošku poladený koncák výfuku, to nie sú nejaké strašné peniaze. Aj bez väčšieho motora by tá limitka urobila veľkú parádu v podstate za pár korún. Verím tomu, že všade kde by sa také auto objavilo, by malo veľkú pozornosť.
      • 00 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 27.04.  10:53

        « Re: Re: Ty zelený

        Přitom škodovka si umí vyhrát s těmito modely, tak nevím kde je problém.
    • 00 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 27.04.  09:26

      « Re: Ty zelený

      Souhlas není to ani pěkné ani jízdně dobré. Cenově pak úlet.
  • 60 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 27.04.  09:33

    Proc ne Polo GTI

    A proc bych teda neprihodil tech 90 tisic a nekoupil si hezci, o generaci novejsi, vetsi Polo GTI s dvoulitrem (!), vykonem, novejsim infotainmentem atd.
    A potom je tu samozrejme Fiesta ST...

    Zeleny kola jde prece muzu dat na cokoliv, pokud po tom nekdo tak touzi... :-)
  • 11 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 27.04.  09:59

    Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

    To je už načo dobré, v bežnom produkčnom aute sedačky s pevnou hlavovou opierkou?
    To akože sadnú aj niekomu s 160cm, aj tomu čo má dva metre? Tak určitééé ...
    • 11 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 27.04.  16:34

      « Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

      Najlepsie natom je, ze ked testuju vw passat tak napisu aky perfektny rozsah nastavenia dopredu a dozadu ma opierka hlavy. A kazda RS skodovka ich ma integrovane a podla nich su najlepsie na svete.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 27.04.  16:41

        « Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

        Zkusím ti dát pár drobných nápověd - [odkaz]
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto 99matthew99

          99matthew99 27.04.  17:17

          « Re: Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

          Takze podla teba je lepsia integrovana opierka hej? No kazdy to mame inak a zjavne aj vacsina automobiliek ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 27.04.  17:29

            « Re: Re: Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

            No já tušil, že to bude zbytečný.

            Netvrdím, že je lepší. Tvrdím, že sportovní sedadla ji mají zcela běžně integrovanou. U většiny automobilek, chceš-li. Takže stěžovat si, že ji mají eReSa je zbytečné. Mimochodem, seděl jsem v nich v ORS i v Supovi a považuju je za pohodlné.
            • 00 Reagovat !

              foto 99matthew99

              99matthew99 27.04.  18:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

              Nevadilo ti ze sa neda polohovat?
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 27.04.  19:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

                Jsem zvyklý na podélně polohovatelné opěrky a to mi chybí. Výškově s opěrkami nemám problém. Podélně polohovatelné má v mainstreamu asi jen VW a Opel, bohužel. Ale jinak - mimo skutečně sportovní auta se skořepinami je to samozřejmě jen úlitba hezkému designu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Verny-2013

                  Verny_2013 29.04.  23:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

                  Já jsem taky zvyklý na podélně polohovatelné opěrky - Octavia 1, Golf 4, Leon 1, Současná generace Golfů, Škodovek ani Seatů tuhle příjemnou "banalitu" bohužel potratila nebo rozpustila někde při snižování nákladů. Přitom to není tak složité, když se dobře a pohodlně uvelebíš v autě tak mu potom ve výsledku i lecos odpustíš.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 01.05.  21:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ktorý retard vymyslel tie sedačky?

                    Tak záleží, jestli ti ten základ sedne nebo ne, mně třeba ty integrované u škodováckých RS docela sedí tak jak jsou... ale mám "konfekční" postavu. Jinak šikovné polohování měl Renault, takové ty rozevírací s kloubem nahoře.
  • 31 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 27.04.  11:06

    za ty peníze

    Můžu mít dobře vybavenou Ibizu s 1,5 TSI 110 Kw a 250 Nm. Po všech stránkách lepší volba než tento designově sprzněný pseudosportovní paskvil. Být kupec takového typu auta neváhám ani vteřinu.
    • 20 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 27.04.  16:40

      « Re: za ty peníze

      Přesně, a to ta Ibiza už kompletně stojí na nejnovější podvozkové platformě a hlavně nabízí nejen silnější motor, ale i manuální převodovku! :-) :yes:
      P.S. A ty zelený kola této Fabie jsou taky děsný... 8-s 8-s 8-s
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 27.04.  16:55

        « Re: Re: za ty peníze

        Ony by ty zelený kola měly logiku, ale museli by k nim v té zelené ještě něco přidat. Takhle je to nevkusný.
  • 00 Reagovat !

    foto Rox

    Rox 27.04.  11:26

    Výhodná nabídka

    Když vidím ceny klasického MC a tohoto, tak je R5 vlastně výhodná cenová nabídka :-) Za mě nejlepší asi sedadla. Mám rád ty polokožené ale alkantara fajn. Mohly to udělat až po FC, taková zaváděcí edice... Ale chápu že 1,4 asi už neprojde emisema.
  • 20 Reagovat !

    foto tradon

    tradon 27.04.  11:40

    mainstream

    z mého pohledu se drží automobilky vč. Škodovky strašně při zemi. Na to jaké mají týmy a prostředky, tak by si mohly jednou za čas udělat radost a trochu se odvázat. A tím opravdu nemyslím jiné barvy laku a pár samolepek. V dnešní době na těch přeplněných silnicích by mně u takového auta ani tak nevadil slabší výkon, ale rád bych viděl vytažené blatníky, stačilo by naznačit 3cm, lepší sedačky, opět žádné tvrdé závodní, jen zajímavé vzory, obšití, trochu více anatomické, trochu ostřejší zvuk výfuku ...
    • 11 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 27.04.  12:39

      « Re: mainstream

      tie prostriedky praveze nemaju, bud im to kazi VW a nedovoli im vyrobit nieco co by ohrozovalo Polo GTi, alebo nie su financie aby homologovali nejaky novy vyfuk, pripadne vyladit trochu TSi... vsetko to hybe s emisnymi normami, nakladna zalezitost ...

      keby tejto fabke dali tlmice tuhsie, nejake vystuhy, prifukli TSi a dostalo by nove sanie a otvorenejsi vyfuk tak by to bola sice draha, ale uzitocna fičura, ktora by bola take male RSo... na to, ale nemaju zelenú

      takto na tom zarobia viacej a je im asi jedno, ze to je len dizajnovka
  • 11 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 27.04.  12:13

    Promarněná příležitost

    Výkon 92 kW opravdu není dost ani na malý warm-hatch a přítomnost DSG (navíc ještě s nemyslnou orientací "řazení" a naopak nepřítomnost pádel pod volantem to definitivně zabíjí. A celé je to doraženo nesmyslnou cenovkou. Toto se Škodovce bohužel vůbec nepovedlo... :'-( :'-( :'-( , při této ceně to chtělo aslespoň 110 kW, 250 N.m a manuální šestikvalit!!! :no:
  • 01 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 27.04.  15:57

    farebna skatulka

    fabii na rozdiel od capturu alebo yarisu bohuzial akakolvek dvajfarebna kasna za mna vobec nepasuje ( najkrajsia fabia je jednofarebna.. ) ... a ked k tomu dame zelene kola tak vizualny gyc roka a la tinedzersky garaz tuning je na svete... a snad ani babam sa to to uz nebude pacit.. vykon nevykon... vzhlad su dve tretiny uspechu a toto ozaj nevyzera moc triezvo ani decentne :*)
  • 12 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 27.04.  16:10

    Exkluzivita podla Skody

    Ak toto ma byt oslava Skody vo WRC 2 tak dakujem pekne :-( Tu je jasne vidiet ze ludom(ak si to niekto kupi) uz vobec nejde o to co je pod kapotou ale ako to vyzera. A ze ani nevyzera velmi dobre tiez netreba dodavat. Podla mna je to absolutne nepotrebna predrazena limited edition s najhorsou dsg prevodovkou. To musite chciet!!!
  • 00 Reagovat !

    foto hufuh

    hufuh 27.04.  18:09

    tovární tuzing

    z venku je to příšerný, trochu jak porevoluční edice Favorita 8-s
  • 11 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 28.04.  14:36

    WTF

    Toto by ma normalne urazalo, hodit toto na trh s vierou, ze ovce su tak zblbnute, ze po tom skocia. Ze postacia len stare skladovky R4 motora a pricapit k tomu fancy oznacenie R5 (a par detailov k tomu). Pritom rally, ako vidim podla poctu prispevkov k tej teme na tomto servery, prakticky nikoho nezaujima.
    Nerobim si iluzie, toto sa nepochybne vdaka malej serii preda.
    Ale ako "podakovanie za vernost" toto mohla automobilka pri svojich megaziskoch spravit vyrazne zaujimavejsie, specialnejsie a za podobnu, ci mierne vyssiu cenu. Nech by to aj zrovna predavala bez zisku.
    Uplne nabytocny model.
  • 00 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 28.04.  17:25

    Zase

    tu všichni jen brečí, jak to není důstojná oslava vítězství a podobně...
    Tak si taky uvědomte, jaké možnosti má Škoda se stávající podvozkovou platformou a co by tak asi mohla udělat... Vyvíjet kvůli oslavě zcela novou verzi, která by se zaručeně ani nezaplatila? A kdyby tedy se měla zaplatit, pak by stála třeba o sto, stopadesát tisíc více. A to byste tu zase brečeli, jak je předražená...
    • 13 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 28.04.  18:17

      « Re: Zase

      Vies co by mohla urobit ? Nic (a bolo by to lepsie), total zbytocne auto a pokus o tahanie penazi. Tuctova "limitovana seria" total tuctoveho auta.
      Nemusela by takmer nic vyvijat,komponenty na vsetko uz davno ma. A okrem toho, nikto ich nenuti nic "oslavovat", to snad ani nikto nekritizuje. Ide len o samotne auto. Rovnako ako nikto nenuti nikoho nic kupovat.
      • 30 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 28.04.  23:37

        « Re: Re: Zase

        To tedy nerozumím, proč nic je lepší než aspoň nějaké rozšíření nabídky. Sice se dá mluvit jen o příjemném, plně vybaveném autě do města s potenciálem stát se raritní verzí, ale i to se jako drobné ozvláštnění počítá.
        • 13 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 29.04.  09:29

          « Re: Re: Re: Zase

          Pretoze mi to pride len ako marketing za kazdu cenu, aby sa vykazala cinnost a "rozsirila" ponuka.
          Jednoducho - zrejme sa Skoda nudi, ked robia takuto "limitovanu" seriu. Tu tym limitom bol ten, kto to navrhol. Naviac to spajanie s rally, tym to zaklincovali.
          Tak mala seria by sa predala, aj keby bola spravena trochu poctivejsie , bola v niecom vynimocnejsia a bola aj drahsia.
          • 11 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 29.04.  10:30

            « Re: Re: Re: Zase

            Marketing a různé edice k úspěchům dělají všichni. Nechápu, proč to vadí jen u Škody.
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 29.04.  23:12

              « Re: Re: Re: Re: Zase

              Mne ani tak nejde o Skodu, skor vseobecne. Aj ked Skoda ma tych modelov celkom vela aj bez tohoto a ked tak rozmyslam, nenapada mi takto z hlavy ina automobilka, co by spravila nieco podobne nemastne/neslane s tak "epickym" nazvom.
              Ale tak ich vec, blbosti po cestach jazdili aj jazdit budu :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 01.05.  20:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Zase

                A vzpomínáš třeba na Citroen C4 v edici Sebastiena Loeba?
                [odkaz]
          • 20 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 29.04.  10:35

            « Re: Re: Re: Re: Zase

            Pořád nechápu, proč je to horší, než nic. Pokud bych náhodou toužil po Fabii, pak je tu jasný benefit v podobě 1,4TSI místo tříválce. S rallye to samozřejmě kromě zelených kol nemá společnýho nic, ale nějak nevidím, čím by mě to jako zákazníkovi mělo ubližovat, aby bylo špatně, že to vůbec vzniklo.
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 29.04.  22:47

        « Re: Re: Zase

        Zas tě nikdo nenutí to kupovat, přece jen je to 1.4 proti běžnému "topu" 1.0... mně to teda taky nevoní, ale zase úplně zbytečné to není a na tu cenu se s litrem a DSG dostaneš taky.
    • 01 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 29.04.  22:45

      « Re: Zase

      Možnosti má celkem široké, asi jako VW s minulým Polem, tj. může tam šoupnout cokoli od 1.0MPI přes 1.4TSI 110kW až po 1.8TSI 147kW (nebo na kolik to bylo laděné v tom GTI). Taky tam mohli dát manuál... vím, že v Rapidu je taky ten motor jen s DSG, ale neznám důvod a u VW kombinace s manuálem je.
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 29.04.  23:14

        « Re: Re: Zase

        Nieco taketo som mal na mysli a nie je to len o motore.
        A nejak kanibalizacia inych modelov by nehrozila, na to je to prilis limitovane poctom.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 30.04.  09:44

        « Re: Re: Zase

        Někde jinde jsem četl, že tebou popsané kombinace se tam nevejdou, protože Fabia má platformu nějak upravenou. To platilo, mimo jiné, i pro ten manuál.
  • 00 Reagovat !

    foto Hendly

    Hendly 29.04.  21:16

    Placená reklama

    Neměl by být článek označen jako placená reklama?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více genderových variantách

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více…

Novinku, která má omezit genderovou předpojatost, zařadil do svého Překladače Google. U výrazů, které je možné…

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli pozor na ledovku

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli…

Třetí adventní víkend bude ve znamení pravé zimy. Nejvyšší odpolední teploty budou většinou zůstávat pod bodem…

 

iSport.cz

Ledecká není nejlepší sportovkyní světa. V anketě BBC ji porazil golfista Molinari

Ledecká není nejlepší sportovkyní světa. V anketě…

Nejlepším sportovcem světa za rok 2018 byl podle BBC golfista Francesco Molinari. Ital, jenž letos vyhrál…

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila Procházkova paráda

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila…

Viktoria Plzeň zakončila podzim výhrou, v 19. kole porazila doma Karvinou 2:1. V sedmé minutě se prosadil Jan…

 

Reflex.cz

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se na místo činu

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se…

Psal se rok 1898. V hostinci u Valšů na rohu Betlémské a Poštovské ulice (dnes Karoliny Světlé) panovala…

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese útulností je zdraví vysoce nebezpečná

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese…

Dánské slovo hygge je do jiných jazyků těžko přeložitelné. V češtině má asi nejblíže ke slovu „útulný“. Dánové…