Diskuse

Škoda Fabia RS vs. VW Polo GTI – KoncernoVWé sportování

31.1.2012

Dva malé hot-hatche z koncernového hnízda. Se stejnými turbomotory, stejnými převodovkami a stejným elektronickým samosvorem. Vyhrát ale může jen jeden.

 

  • 00 Reagovat !

    foto KIA-World

    KIA-World 31.01.2012  10:30

    bral by som fabiu

    je oproti polu viac stylovejsia, polo gti keby nemalo napis gti tak ani clovek nevie ze je to najsilnejsie polo, cista nuda.

    fabka ma praktickejsi kufor ktory sa v malom aute aj pri sportovych typoch stale hodi co najvacsi kedze su to male auta, 20litrov prospech fabky je citit.

    Fabka ma seriovo klimu aj radio s cd-mp3 keby som to chcel mat v pole zrazu zistim ze je o vyse 50 litrov drahsie ako fabka, aj ostatne priplatky su v pole vzdy drahsie ako vo fabke.

    Tych par km v maximalke a par desatin v zrychleni v prospech pola je smiesnych a realne nepostrehnutelnych co vsak je citit je cenovy rozdiel, za polo dat o 50 litrov viac v tej istej vybave co fabka a este mate relativne maly kufor a nudny vzhlad je skutocne moc.

    fabia RS v peknej zelenej je moja volba :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Staniczeq

      Staniczeq 31.01.2012  10:53

      « Re: bral by som fabiu

      Škoda jen, že se do testu nedostala Ibiza. Moje volba by pak jasně padla na Bocanegra. Polo je opravdu nezajímavé vzhledem a Fabia i přes značnou odlišnost od sériové je stále jen Fabia s divnou úzkovysokou vizáží. Takhle sportovní auto nevypadá. :-(
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 31.01.2012  10:55

        « Re: Re: bral by som fabiu

        Ta červená barva Polu naprosto nesedne. V bílé vypadá perfektně.

        Moje volba jednoznačně Polo.
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 31.01.2012  14:23

      « Re: bral by som fabiu

      Ty BYS toho bral tolik, ze by ti na hlavni mohli udelat vlastni statistiku prodeju >:D
      • 00 Reagovat !

        foto jirin

        jirin 31.01.2012  15:02

        « Re: Re: bral by som fabiu

        :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto marafelda

          marafelda 01.02.2012  16:33

          « Re: Re: Re: bral by som fabiu

          Určitě Fabia :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Th0r

            Th0r 02.02.2012  00:12

            « Re: Re: Re: Re: bral by som fabiu

            Jednoznačně Polo, Fabii nic nepomůže >:-[] a ten interiér je proti Polu jak ze žebrákova. Jen o málo vylepšenej ten standartní :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Magistr

    Magistr 31.01.2012  10:31

    Alternativy

    A kdo nechce obětovat ani rychlost, ani zábavu a navíc chce sám řadit, může zvolit třeba Clio RS nebo (pravda trochu dražší) Corsu OPC...
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 31.01.2012  10:54

      « Re: Alternativy

      U Clia zase bude muset obětovat interiér. Opel je Opel, interiér nic moc, jízdně lepší, ale cena je tedy naprosto mimo.
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 31.01.2012  11:52

        « Re: Re: Alternativy

        No já nevím, na interiér Corsy sem nikdy žádné stížnoti nečetl.
      • 00 Reagovat !

        foto Magistr

        Magistr 31.01.2012  12:22

        « Re: Re: Alternativy

        Pravda, pokud chceš (relativně!) silné rychlé a přitom levné auto, někde se ušetřit musí. Clio má mizernou palubní desku a plasty v interiéru, ovšem sedačky (jak standardní, tak příplatková Recara) jsou perfektní. Zato má Clio nejlepší podvozek v téhle kategorii - peníze ušetřené na interiéru šly na nápravy, špičkové tlumiče (na výběr dvě verze podvozku) a pečlivé naladění...

        Opel to s cenou Corsy OPC v Česku bohužel přehnal, ale zase mají každou chvíli nějakou akci, třeba se půjde dostat níž (nevím, nezkoušel jsem).
        Mimochodem, kdo chce svižné malé auto a jde mu o cenu, měl by se podívat po novém Swiftu Sport :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 31.01.2012  12:43

          « Re: Re: Re: Alternativy

          Swišť Sport je slabota. Auto jede pěkně, ale na RS ani GTI se nechytá v ničem. Jen cena je docela zajímavá.
          • 00 Reagovat !

            foto deliqent4

            deliqent4 31.01.2012  14:07

            « Re: Re: Re: Re: Alternativy

            rozhodně bych Swifta nezatracoval, myslím že v zatáčkách by této dvojci ukázal záda ale pravda je že bych šel taky raději do Clia a nebo Punto ABARTH ale s těchto dvou aut se mi nelíbí ani jedno vpodstatě vůbec ničím. :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Bristol

            Bristol 31.01.2012  14:11

            « Re: Re: Re: Re: Alternativy

            a nebo mě napadá ještě fiesta ST...to auto už má v civilních verzích výborné řízení... ;-) interiér je kvalitní(sice ne tak jako ve VW) jeho vzhled už ať každý ohodnotí sám, mě osobně nevadí...
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 31.01.2012  14:26

        « Re: Re: Alternativy

        Opel ma interier celkem OK, a super sedadla. Nicmene znam celkem 3 majitele Corsy OPC a u vsech tri do najezdu 60 tkm byla v haji prevodovka - synchrony na jednicce. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 31.01.2012  14:29

          « Re: Re: Re: Alternativy

          No jo, Opel. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 31.01.2012  16:25

            « Re: Re: Re: Re: Alternativy

            Jo, v tomhle nikdy nezklame... Ale jinak pocit z jizdy v te OPC Corse je na jednicku.
          • 00 Reagovat !

            foto Nerez

            Nerez 31.01.2012  20:12

            « Re: Re: Re: Re: Alternativy

            Předsudky ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 31.01.2012  20:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alternativy

              Zkušenosti. Já Opla měl a vím, že jsou mnohem lepší volby. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Nerez

                Nerez 31.01.2012  22:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alternativy

                Já mám prvního, takže se přesvědčím osobně, jak dobry auta to jsou. Zatím mu nemůžu nic většího vytknout.
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 01.02.2012  10:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Alternativy

              Trem prevodovkam v cene asi 60 tisic za jednu (ano, Opel CZ ti da jen novou prevodovku, o oprave te vadne nechteli slyset) rikas predsudky?
              • 00 Reagovat !

                foto Magistr

                Magistr 01.02.2012  14:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alternativy

                Porouchané převodovky se v záruce obvykle mění kus za kus, já tu situaci znám z Golfa (manuál) a Octy (DSG), v obou případech šla celá nová převodovka.
        • 00 Reagovat !

          foto deliqent4

          deliqent4 31.01.2012  22:45

          « Re: Re: Re: Alternativy

          Fiesta je taky dobrá hlavně má ve své třídě asi nejlepší podvozek a pak tu je ještě Citroen DS3 ale ten nevím jak je na tom cenově :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Magistr

            Magistr 01.02.2012  14:56

            « Re: Re: Re: Re: Alternativy

            Prémiovky jako DS3, Alfa MiTo, MINI a spol. jsou cenově o kus výš...
  • 00 Reagovat !

    foto Petis9

    Petiš9 31.01.2012  11:18

    dobrá výhoda :)

    odhlučnění podběhů jako výhoda no já nevím.. >:D řešil by to někdo v autě takového charakteru? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto blowik

      blowik 31.01.2012  11:20

      « Re: dobrá výhoda :)

      "v autě takového charakteru?" tyhle auta maji bejt především daily drivery... takže zhruba tak 90% zákazníků
      • 00 Reagovat !

        foto Petis9

        Petiš9 31.01.2012  11:22

        « Re: Re: dobrá výhoda :)

        nu dobře no, ale i tak..u mě by to rozhodně to rozhodně nerozhodlo o koupi Pola.. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Bristol

        Bristol 31.01.2012  14:14

        « Re: Re: dobrá výhoda :)

        auto segmentu B se 180 hp za skoro 600 tyček daily driver? myslíš vážně? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto blowik

          blowik 31.01.2012  20:07

          « Re: Re: Re: dobrá výhoda :)

          100%ně ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Bristol

            Bristol 31.01.2012  22:44

            « Re: Re: Re: Re: dobrá výhoda :)

            měl jsem dojem že takové hračky jako mini, GTI, gordini, RS a podobně se kupují jako hračky na blbnutí a ne na ježdění po praze...na to bohatě stačí civilní verze za čtvrt mega.... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 01.02.2012  10:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: dobrá výhoda :)

              Prave ze daily driver.
              Ta auta na blbnuti se kupuji samostatne az od podstatne silnejsiho konta (tedy je realne, ze majitel BMW X6 ma na vyblbnuti M3, ale tezko uvidis majitele Laguny, jak ma na vikendy Clio RS).
            • 00 Reagovat !

              foto reapache

              reapache 01.02.2012  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: dobrá výhoda :)

              Můžu potrvdit, že s Fabii RS Combi jezdím každý den. Pravda, dodělal jsem k tomu LPG, takže mě to v pěněžence moc nebolí, ale za půl roku cca 16k km najeto ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Bristol

                Bristol 01.02.2012  12:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrá výhoda :)

                není takové auto na denní ježdění...krapet tvrdé...?? ;-)
                dejme tomu fábia RS je ještě docela civilní...ale takové clio gordini na denní ježdění...teeda nevim...
                • 00 Reagovat !

                  foto reapache

                  reapache 01.02.2012  12:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrá výhoda :)

                  No asi takhle. Teď tam mám zimní 15" a je to akurát. Pravda, slyším každou díru a D1 v pravém pruhu je za trest, ale 17" co mám na léto jsou ještě tvrdší. Sice líp sedí v zatáčkách, skoro jako moje staré Lagacy Combi, ale drkotám a slyším každý šutr. S citem je to na 17" lepší, trošinku ;-) . RS pro mě znamená Rychlá Škoda. Na sportování to opravdu není. :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Tomas-2002

    Tomas_2002 31.01.2012  11:41

    Nájezd

    No, ona ta větší rychlost u Pola by také mohla být tím, že má najeto přes 15.000 km a je tedy už zajeté a Fabia má najeto necelých 5.000 km. No ni ?
  • 00 Reagovat !

    foto dr-biker

    dr.biker 31.01.2012  11:46

    GTI vs. RS

    Pánové ve Wolfsburgu asi nebudou moc nadšeni, že jejich Polo GTI porazila česká Fabia RS. Vždyť Fabia měla být vždy levnější, obyčejnější a tím pádem i horší verzí jejich Pola. Kdybych si měl vybrat z těchto dvou aut, vyhrála by to asi také Fabia díky svému agresivnějšímu vzhledu a cenové politice, u Pola člověk nepozná, jestli je pod kapotou základní benzínový motor nebo vrcholná přeplňovaná verze. Vždyť znak GTI si na masku chladiče může dát kdokoliv, jako jezdí obyčejné Oktávky se znakem RS. U Pola vidím pouze výhodu v lepším interiéru, jinak podle mě v ničem nevyčnívá nad Fábií. A ve prospěch Fabie hovoří ještě možnost pořízení tohoto auta ve verzi kombi, tuto verzi Polo nemá.
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 31.01.2012  15:15

      « Re: GTI vs. RS

      presne tak, vw plo je nudne obycajne a aj vo verzii gti vyzera nudnejsie ako zakladne modely inych znaciek, dokonca si nemyslim zeby interier pola bol lepsi a krajsi ako fabka, prave naopak, fabia ma podla mna aj interier taky bytelnejsi a akysi svojskejsi a napaditejsi ako polo. Samozrejem verzia kombi je skutocne lahodka pre tych ktori sa chcu odlisit mat rychle svizne auto a pritom zachovat si jeho praktickost a moznost ist s nim aj na daleke dovolenky.
      Cize u mna polo ani interierom neoslnuje, skutocne fabia ho poraza snad vo vsetkom a keby bola na sirsom podvozku tak nudne polo totalne prevalcuje. Takto je to len tesne ale predsa je fabka lepsia a praktickejsia. Vsimnime si este sposob otvarania kapoty, fabka to ma lepsie riesene ako polo a takisto ma prehladnejsi rychlomer a krajsi volant, vacsi kufor a nizsiu cenu uz ani nespominam, v peknej zelenej alebo modrej je fabka RS nadhernaaa.

      jednoznacne fabia RS :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 31.01.2012  11:52

    Ibiza

    Škoda že se Ibiza neděla s timto motorem v 5dveřove verzy jinak by to byla jasna volba. Kde nad oběma vynika designem,sportovnějšim posazem a hlavně lepšim řizenim. Řizeni je velka slabina snad všech VW a to včetně sportovnějšich derivatu. Polo alespoň v běžnych verzych ma řizeni vyloženě dělane pro ženskou populaci.
    Pokud někdo netrva na 5dveřovem provedeni tak je Cupra no.1 mezi koncernovymi trojčaty.

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Bristol

      Bristol 31.01.2012  12:27

      « Re: Ibiza

      tak to je...VW ladí design a interiér a jaksi zapomene co vlastně dělá auto autem: řízení a podvozek...kdy to konečně VW pochopí uvidíme...třeba golf má řízení dobré a srovnatelné s focusem...což je dobrá reference...zbytek produkce...bohužel nic...
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 31.01.2012  12:32

        « Re: Re: Ibiza

        U klasickeho Golfa vuči konkurenci to opravdu neni špatne ale takove řizeni z jedničkoveho Focuse bych bral všemi deseti. V Polu to řizeni je vyloženě "blato" to Ibiza je jina kava.
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 31.01.2012  12:46

          « Re: Re: Re: Ibiza

          Chce to vyměnit silentbloky v ramenech nápravy za tvrdší. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 31.01.2012  12:48

            « Re: Re: Re: Re: Ibiza

            Počkej,počkej to jako važně ?
            • 00 Reagovat !

              foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

              Lukáš Vaverka (Auto.cz) 31.01.2012  13:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

              Ano, tuhost uložení je jedna z věcí, které mají vliv na pocit zpětné vazby řízení. A právě silentbloky jsou u dnešní aut často měkké - automobilky tím snadno kompenzují celkově tužší naladění podvozku, často spojené s velkými koly/nízkými pneumatikami.
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 31.01.2012  13:33

              « Re: Re: Re: Re: Ibiza

              Dělají se i vyloženě sportovní polyuretanové silentbloky, které podstatně zlepší, ba přímo změní, dojem z řízení. Je pak jako břitva. Nicméně to má i své nevýhody. Více vibrací do volantu jak od kol, tak i od motoru.
              V případě Pola a Ibizy je tedy možná lepší vyměnit tyto díly třeba právě ze Seatu, který je má tvarově a rozměrově stejné, ale s jinou (sportovnější) charakteristikou. Nicméně nejsou úplně tvrdé (tedy stále ještě použitelnější pro běžné ježdení) jako ty tuningové.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 31.01.2012  13:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                Moc dik. No ja mam Golfa tak zkusim jestli pro něj nejsou nějake alternativy. Jednu věc ale neodstranim a to strmost řizeni. Ony 3 otačky od dorazu k dorazu nejsou nic extra ikdyž je to kompenzovano otočenim se Golfa teměř na pětniku. >:D Každopadně ještě jednou dik a :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 31.01.2012  14:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                  Ještě jedna věc, pokud je v autě posilovač, tak jeho účinek se dá opět nastavovat a to elektronicky přes počítač. Ale se strmostí, s tou se budeš muset naučit žít - tu nezměníš. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 31.01.2012  16:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                  Hledej u firmy Powerflex, mel jsem je kdysi na Fiatu a rozdil byl opravdu k nezaplaceni.
                  • 00 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 31.01.2012  16:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                    Ok :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto miromen

                    miromen 31.01.2012  17:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                    Mam otazku je třeba měnit oba silentbloky tedy předni i zadni ?
                    [odkaz]
                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 31.01.2012  18:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                      Z toho schematickeho obrazku bych vymenil urcite pozici 2 a 1.

                      Čekej ale, že tyto silentbloky jsou docela tuhé. Na youtube najdeš i videa, jak se podovzek s nima chová. Rozdíl jde i vidět. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 31.01.2012  20:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                        Dnes budu zvedat jen palce. :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 31.01.2012  20:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                        Mužu ještě poprosit o nějake to video. Snažim se seč mužu ale nic rozumneho nemužu najit. :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 31.01.2012  21:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                          Jisté srovnání je třeba tady:
                          [odkaz]

                          Pak se třeba mrkni na další videa co tam vyjedou od firmy Whiteline. Ti mají silentbloky asi nejlepší. A nejdrazsi.
                          :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto miromen

                            miromen 31.01.2012  23:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ibiza

                            To video je paradni. Opravdu jde na něm pěkně vidět jak se věci v akci maji. Jinak Whiteline už je opravdu cenově trochu jinde. Myslim že zustanu u Powerflex. Navic mě ještě trapi zaruka kterou mam na auto. No ale zřejmě to spichne garažnik a snad to bude v pohodě.
                            Jo malem bych zapoměl :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Bristol

    Bristol 31.01.2012  12:24

    hot hach

    jinak řečeno kdo chce rychlý, stylový a zábavný hot hach s komunikativním řízením si obě auta škrtne a jde hledat dál... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Xawier

    Xawier 31.01.2012  12:47

    Není to...

    ...asi tak půl roku starý test převzatý kompletně z Autofunu? :-) Odpovím si sám.... Tak asi jako automobilové koncerny sdílí platformy, mediální koncerny sdílí testy :-) V pohodě,chápu,ale musím se tomu smát...
  • 00 Reagovat !

    foto Click

    Click 31.01.2012  13:36

    VW bez klimy?

    Z tabulky vyplývá, že v Polu je klimatizace za příplatek... ve vrcholné verzi? to snad ne!??!
    • 00 Reagovat !

      foto Magistr

      Magistr 31.01.2012  15:09

      « Re: VW bez klimy?

      GTI je naopak podle aktuálního ceníku JEDINÁ verze Pola, která má klimu v základu, ovšem jen manuální. Climatronic je díky "akční nabídce" za 16.800 Kč. Ostatní Pola mají za 15.800 Kč manuální klimu.

      No jo, VW... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 31.01.2012  15:19

        « Re: Re: VW bez klimy?

        Tobě ten VW těžce leži v žaludku když řešiš takove prkotiny kterych se najde určitě vic a to všude.
      • 00 Reagovat !

        foto cuoresportivo

        cuoresportivo 31.01.2012  15:45

        « Re: Re: VW bez klimy?

        A to se jedná o Polo 5dveřové. 3dveřové je z hlediska ceny klimy naprosto nekoupitelné.
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 31.01.2012  16:29

        « Re: Re: VW bez klimy?

        K tomu klimatronicu dostanes i dalsi par dveri s el. okny, takze 16 tisic je za to prkotina.
        • 00 Reagovat !

          foto cuoresportivo

          cuoresportivo 31.01.2012  17:28

          « Re: Re: Re: VW bez klimy?

          ...dostaneš pár dveří navíc.
          U (jakoby) sportovní verze. Tak podle této logiky by dalším optimálním bonusem mohla být 7místná verze.
          • 00 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 31.01.2012  18:06

            « Re: Re: Re: Re: VW bez klimy?

            Řekl bych, že pětimístná karoserie je dlouhodobou výhodou Pola GTI - většina konkurentů vždy nabízela jen třídvéřovou.
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 31.01.2012  19:03

            « Re: Re: Re: Re: VW bez klimy?

            Ted meles nesmysly ve snaze o vtip, kde by se u Pola vzala 7 mistna verze?
            Ja nehodnotim prakticnost auta, ale zduraznuji, ze priplatek neni jen za klimatronic, ale za cely paket - tedy dvere, el.okna a tu klimu.
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 31.01.2012  14:24

    Před půl rokem na Autofun

    Tenhle článek jsem četl asi tak před půl rokem na autofun:

    [odkaz]

    Má tahle recyklace článků nějaký hlubší smysl?
    • 00 Reagovat !

      foto Xawier

      Xawier 31.01.2012  14:35

      « Re: Před půl rokem na Autofun

      Úspora nákladů... Tak jako sdílení platforem u automobilek :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Lukas-Vaverka-Auto-cz-

      Lukáš Vaverka (Auto.cz) 31.01.2012  16:24

      « Re: Před půl rokem na Autofun

      Ano, myslíme si, že má smysl tento článek nabídnout i podstatně širšímu okruhu čtenářů, kteří chodí na Auto.cz
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 31.01.2012  16:29

        « Re: Re: Před půl rokem na Autofun

        Dobrá, ale proč až za půl roku? Vzhledem k tomu, že články z autofun jsou běžně odkazované z hlavní stránky auto.cz, mi to přijde takové trošku nekoncepční... pokud pojetí článku vyhovuje i auto.cz, pak bych ho asi publikoval současně na obou místech. Proč mít dvě diskuse k jednomu článku?

        Ale dobře... já si pamatuju že už jsem to jednou četl a někteří se rádi pohádají znovu :-).
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 31.01.2012  19:47

          « Re: Re: Re: Před půl rokem na Autofun

          No ja to vidim trochu jinak:

          Zatimco Autofun pristupuje k testum z te zabavnejsi strany, tak testy ACZ jsou serioznejsi a objektivnejsi (samozrejme bez urazky AF).

          A mne by rozhodne zajimala i te "druha strana mince", kor kdyz Fabia RS v kombajsu si na ACZ vyslouzila slusne poklony...
          • 00 Reagovat !

            foto Xawier

            Xawier 31.01.2012  21:18

            « Re: Re: Re: Re: Před půl rokem na Autofun

            Také zajímavej pohled :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 31.01.2012  21:17

        « Re: Re: Před půl rokem na Autofun

        Souhlasím, ale na auto.cz se mohl objevit třeba týden po autofunu :-) Po takové dlouhé době už to působí zvláštně... Jakoby okurková sezona :-) Ale jinak kvalitní test :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto KIA-World

    KIA-World 31.01.2012  16:18

    typicky vw

    nudny a drahy , stara fabka ho vytrela jak malinu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 31.01.2012  18:04

      « Re: typicky vw

      Neřekl bych. Pokud se na to podívám z hlediska emocí, tak Fabia je ošklivé káčátko, i kdyby na něj někdo dal 20-palcová kola a spojler z Formule 1.
      A věc hlavní - druhá generace Fabie dostala "za trest" - aby nekonkurovala Polu tak jako první generace - starou platformu s užší karoserií i rozchodem kol a kratším rozvorem. Když k tomu přičteme vyšší karoserii, tak výsledkem jsou podstatně horší jízdní vlastnosti (redaktoři to sváděli na užší pneumatiky, ale tím to nebude).
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 31.01.2012  19:08

        « Re: Re: typicky vw

        Za trest?
        Tomu opravdu veris? >:D

        Fakt si myslis, ze je VW nastvany na Skodu za jeji prodejni uspechy?
        • 00 Reagovat !

          foto Tycoon

          Tycoon 31.01.2012  19:25

          « Re: Re: Re: typicky vw

          Tak jaký je důvod toho, že Fabia druhé generace má starou platformu, zatímco Ibiza a Polo dostaly novou ? Předchozí Škodovky dostaly vždy tu nejaktuálnější platformu - první generace Fabie se vyráběla na platformě, kterou dostalo Polo a Ibiza až o dva roky později.
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 31.01.2012  19:37

            « Re: Re: Re: Re: typicky vw

            Polo a Ibiza dostaly roli testovacích vozů tak, aby neohrozily doknalou Fabii Fabia si nemůže dovolit přešlap, stejně tak Superb, který musel vyrůst na starší (a navíc menší) platformě... >:-[] >:D
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 31.01.2012  19:59

            « Re: Re: Re: Re: typicky vw

            Kazdy model ma nejakou hranici rentability a musi vydelat urcity obnos penez nejen na sebe, ale i na vyvoj nasledujici generace. Fabia se prodava porad dobre i s platformou, na ktere stoji, a dokud se teto platformy neproda pocet kusu, naplanovany daleko pred prichodem noveho Pola a Ibizy, bude na ni Fabia jezdit stale dal.
            Pokud si opravdu myslis, ze se vrcholni manazeri v tak dulezitych rozhodnutich nechavaji unest detskymi reflexy typu "ty mas lepsi babovicku, tak ja ti ji rozslapnu", tak jsi docela naivni. VW je rad, ze Skoda ma takovy uspech, jaky ma. Co by za takovou dcerinnou firmu dal Fiat, nebo Renault. Verim tomu, ze pokud by Fabia globalne ohrozovala pozice Pola, tak by VW Polo posunul smerem k vyssim standartum, nez aby ochudil Fabii (plati pro jakykoliv model obou automobilek).
            • 00 Reagovat !

              foto Tycoon

              Tycoon 31.01.2012  20:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: typicky vw

              Tady nejde o ani tak bábovičky, ale spíše o zisk. Fabia se na většině vyspělých trhů prodává za nižší ceny než srovnatelné Polo. Není v zájmu koncernu, aby Fabia brala zákazníky Polu - což se první generaci Fabie bezesporu "dařilo".
      • 00 Reagovat !

        foto KIA-World

        KIA-World 31.01.2012  19:21

        « Re: Re: typicky vw

        ked sa ja na to pozriem z hladiska emocii tak ajsne vedie fabia, polo vo mne nevyvolava nic absolutne nic. Aj redaktori sa v teste zhodli ze fabia ma na realnejsie pouzitie lepsi podvozok, je hravejsia a pravom jej patri vitazstvo v teste, reci o starej platforme a uzsej karoserii su prd platne, podstatna je realita a realita je taka ze fabka je lepsia aj na starej platforme ako polo na novej, krute ale je to tak.

        Ja by som bez vahania zobral fabiu RS v peknej zelenej typickej skodovackej farbe ;-)
        nejake tabulkove hodnoty maximalnej rychlosti pola a zruchlenia na to naletia len deti, kto sa vsak che vyhrat a mat sportove naradie pod rukami zvoli fabiu RS, bezpohlavne polo s riadenim bez citu a odozvy je vhodne pre slecinku ako darcek od ocka podnikatela, chlap zvoli fabiu RS ktora polo vytrie lavou zadnou a ked pride opat novsia fabia s novym podvozkom tak polo uz bude uplne na smiech

        ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Tycoon

          Tycoon 31.01.2012  19:30

          « Re: Re: Re: typicky vw

          Cituji z testu:
          "GTI je v zatáčkách jen minimálně nedotáčivé a... zdrcujícím způsobem rychlejší. Když k tomu přidáte malinko lepší dynamiku, pak jízda dvou řidičů na podobné úrovni už po pár zatáčkách přestává být duelem a stávají se z ní dvě sólo jízdy. Volkswagen se prostě škodovce během chvilky ztratí z očí."
          Co na to říct ? Fyzikální zákony platí pro všechny, i pro vysokou a úzkou karoserii Fabie ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 31.01.2012  19:39

          « Re: Re: Re: typicky vw

          zato z Picanta si cvrkáš do gatí >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 31.01.2012  20:02

            « Re: Re: Re: Re: typicky vw

            Tak Picanto by je setrelo oba, ze... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto KIA-World

            KIA-World 31.01.2012  20:15

            « Re: Re: Re: Re: typicky vw

            picanto je samozrejme iny level ;-)

            v miniautach je to delo :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 31.01.2012  20:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: typicky vw

              Škoda, že nemá pořádný motor, co? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 31.01.2012  20:10

          « Re: Re: Re: typicky vw

          Kdyby ti v tom Polu dovolili se projet aspon na jednicku kolem tveho oblibeneho piskoviste, mel bys z toho jeste tyden poluce jak Rosenberg v hinduistickem klastere.
          • 00 Reagovat !

            foto KIA-World

            KIA-World 31.01.2012  20:17

            « Re: Re: Re: Re: typicky vw

            no ked som v skode 105L pred 11 rokmi nemal polucie tak vo vw ich urcite mat nebudem >:D

            tak nudnu znacku ako vw by som sa hanbil vlastnit
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 31.01.2012  20:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: typicky vw

              Pred 11 lety jsi jeste nebyl v puberte, ale ted, kdyz je ti 12, uz jsi. Proto ty poluce.
              • 00 Reagovat !

                foto KIA-World

                KIA-World 31.01.2012  20:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: typicky vw

                pred 11timi rokmi som mal uz vodicak a ten sa v puberte nedava >:D to by si mal uz vediet a nestrapnovat sa tu ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 01.02.2012  12:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: typicky vw

                  Neboj, ztrapnovani nechavam na tobe - lepsiho odbornika bych tu stejne nenasel :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 31.01.2012  19:11

    Jinými slovy

    Ve VW si neužijete plně tu rychlost, zato ve Škodě si užejete tu pomalost plnými doušky ;-)
    Za mě mám tedy jasno :-!
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 31.01.2012  19:18

    15 206 km ...

    ... a poměrně výrazně orezlý výfuk u Pola?
    4 544 km u Fabie a počínající koroze zadního dílu výfuku... no nevím, kde se stala chyba... Ale tohle není pro koncern zrovna typický obrázek.
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 31.01.2012  19:32

      « Re: 15 206 km ...

      Pochvala za dobrý postřeh :yes:
      Pro koncern :no:
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 31.01.2012  20:18

      « Re: 15 206 km ...

      kii by sa to nestalo, navyse ponuka 7 rocnu zaruku ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 31.01.2012  20:36

        « Re: Re: 15 206 km ...

        tam už reznou díly karoserie, pravda... výfuk uhnije až jako to poslední >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Alpinis182

        Alpinis182 01.02.2012  08:59

        « Re: Re: 15 206 km ...

        Presne tak, u vyfuku by se to asi nestalo. Ale zadní "vrata" jsou kámen úrazu >:D
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 01.02.2012  10:36

        « Re: Re: 15 206 km ...

        Ano, ostatne proto to tak zije na kiaforu - vsicni se chlubi, kde jim jejich Kia NEhnije >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 31.01.2012  20:27

      « 15 206 km ...

      kdybys viděl jak já mám orezlej výfuk :-) ,tak by tě odváželi s majákama, ale když si vezmeš, že třeba u volva reziví nerez, tak je to protina, hlavně, že tam nejsou díry.U fiata jsem neměl orezlej, ale co2 běželo nonstop
  • 00 Reagovat !

    foto Yazaman

    Yazaman 31.01.2012  19:47

    To: Redakce

    Jen drobnost. Přijde mi, že v tabulce vnějších rozměrů na konci článku jsou některá čísla dost mimo.
  • 00 Reagovat !

    foto steroid25

    steroid25 31.01.2012  20:17

    RS vs GTI vs ST

    Tieto nové "hothatche" môžu mať lepšie zrýchlenie z 0 na 100 aj vyššiu maximálku, no je to k ničomu, ak nedokážu to, načo by mali byť vyrobené. Nedokážu vtiahnuť do deja, zvýšiť adrenalín vodiča tým správnym spôsobom rýchlej a zapálenej jazdy, ale tým, že človek odhaduje, kde sú limity? To je o ničom. Ja sa chcem v aute baviť a nie báť sa, kvôli preposilovanému riadeniu a nekomunikatívnemu podvozku. Hanba, toto nieje hothatch, ani Fabia, ani Polo.

    Osobne som minulé leto stál pred otázkou kúpi menšieho športového auta a všetky tieto nové vozy, sú totálne bez emócií. Aj preto som si radšej kúpil málo jazdenú Fiestu ST po facelifte z Nemecka. Test je aj na tejto stránke a evidentne zanechala v redaktorovi oveľa výraznejšie emócie ako tieto, "ostro sa len tváriace" autá. Ostatne, známky za "jazdu v extréme" 9 a 7(!) z 10 hovoria za všetko...
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 31.01.2012  20:21

      « Re: RS vs GTI vs ST

      presne tak

      musim ale povedat ze fabia ta urcite do deja vtiahne , je podla toho co vsade citam oproti polu ovela zabavnejsia a mas lepsi pocit z jazdy a riadenia, cize fabia RS je urcite vydarene auto na rozdiel od pola gti ktore ma len nalepku gti ale inak je to trapny nudny vw predrazeny samozrejme aby umelo v tebe vyvolali pocit ze kupujes nieco suprovee, pritom len * si za tu rachotinu zaplati taky balik.

      fabia RS je jasna volba, tu nie je co riesit, bez vahania stacilo mi par pohladov a precitat si par viet a kral je jasny :yes: , dizajn pola som doteraz nepochopil , je nacase aby nemci prisli s niecim novym lebo takto daleko nezajdu
      • 00 Reagovat !

        foto steroid25

        steroid25 31.01.2012  20:33

        « Re: Re: RS vs GTI vs ST

        No, ja si o Fabii nič dobré nemyslím. Môže byť lepšia ako Polo, ale stále je to málo. ;-\

        Tu mali na Fábiu odlišný názor ako redaktor auto.cz:

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto KIA-World

          KIA-World 31.01.2012  20:45

          « Re: Re: Re: RS vs GTI vs ST

          jeden tvrdi tak iny opak, rozhodne taketo auto je potrebne vyskusat, co sa zda jednemu tvrde iny bude brat ako sportove a hrave, co sa inemu zda rychle druhy bude brat za pomale.

          nikde netvrdim ze fabia RS je nejlepsi maly hot hatch ale je urcite lepsia ako polo, otazne zostava ako je na tom ibiza cupra a fr alebo cupra R, alebo fiesta RS, vieme ze na clio sport nema nik v triede.

          fabia RS je lepsia ako polo gti ale samozrejme najdu sa aj namakanejsie auta v tejto triede, namakane clio alebo fiesta budu asi lepsou volbou ak ide o surovy vykon a zabavu. Fabia je vsak vhodna aj na realne pouzivanie a v tom je jej sila a aj kufor ma slusny, nie je to len auto pre zabavu ale je aj prakticka.
          • 00 Reagovat !

            foto Bristol

            Bristol 31.01.2012  21:11

            « Re: Re: Re: Re: RS vs GTI vs ST

            fiesta už je v civilu autem s nejlepším podvozkem a řízením segmentu B...počkejme na ST... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Bristol

          Bristol 31.01.2012  21:19

          « Re: Re: Re: RS vs GTI vs ST

          mé osobní zkušenosti s auty koncernu jsou uplně stejné: přeposilované a tupé řízení...podvozek který není ani sportovní ani komfortní...jediné trochu plus: motor...
      • 00 Reagovat !

        foto Bristol

        Bristol 31.01.2012  21:08

        « Re: Re: RS vs GTI vs ST

        řízení všecko špatně...přečti si ten test pořádně a pokud si měl někdy tu čest koncernem jezdit...(tak jako já desetisíce km) tak víš o čem mluvím...a pokud někdo chce tvrdít že "fábka je o něco zábavnější než polo" tak je to stejné jako když řekneš že "Baghdad je o něco bezpečnější než Groznyj" je to prostě z nouze ctnost...řízení a zábava za volantem...tedy ta prapůvodní instance kvůli čemu ostré hatchbacky vznikly není parketou ani jednoho z nich...Polo má alespoň dobrý podvozek...potuněná fábie nemá nárok už po několika horších zatáčkách...
  • 00 Reagovat !

    foto jossalito

    jossalito 31.01.2012  20:36

    Akumulátor?

    Malý dotaz, kde má Polo akumulátor? :-O
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 31.01.2012  20:46

      « Re: Akumulátor?

      vw take somariny nepotrebuje >:D on to dokaze aj bez neho >:D
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 31.01.2012  21:19

        « Re: Re: Akumulátor?

        Dobrovolně bych nikdy nezaplatil své úspory za Fabii, byť ve verzi RS. Ani na jedné z fotek, mi nepřišla atraktivní, naživo mě taky neoslovila, ty debilní proporce prostě nejde ošálit.
        Naopak Polo vypadá v běžné verzi super a není na něm moc co vylepšovat, takže verze GTI se musí spokojit jen s decentními doplňky.
        Tohle auto mě hodně oslovilo a kdyby u nás nepanoval kult Mini :-) určitě bych o něm velmi vážně uvažoval. Nepotřebuju, aby moje auto křičelo, jaké má křídlo a spoilery, vyznávám decentně, elegantní styl.
        Ještě by mě zajímalo, kolik kritiků necitlivého řízení Pola, v něm opravdu jelo, resp. byli by schopni poznat ten, v uvozovkách propastný rozdíl, který tady prezentují.
        Jinak pro mě je zábavné mini jen jedno a to je Mini.
        • 00 Reagovat !

          foto Bristol

          Bristol 31.01.2012  21:22

          « Re: Re: Re: Akumulátor?

          s tímhle souhlasím...Polo je skutečně vizuálně povedeným vozem a dle mého by mu difuzor a spojlery spíš uškodili a kdo potřebuje silou mocí tuning jak prase tak si to může dotunit dle libosti...naproti tomu fábka jak vypadá v civilu uboze tak potřebuje kity jako monte carlo nebo RS pořádně agresivní...a pořád vypadá...prostě nesouměrně...takže rozhodně polo :yes: :yes: fábia :no:
    • 00 Reagovat !

      foto ondra-rook

      ondra.rook 06.02.2012  00:58

      « Re: Akumulátor?

      V kufru, pod rezervou.
  • 00 Reagovat !

    foto Amirek

    Amirek 31.01.2012  23:08

    "Vlastenectví"

    Aniž bych si tento článek přečetl, věděl jsem, který vůz obdrží více bodů. Vsadím se, že by stejný test v Německu (i ve většině jiných zemí) vyhrálo Polo GTI. Alespoň pro mě je VW v nejdůležitějších parametrech silnější, koneckonců i pro autory článku. Nebyli bychom to ale správní "vlastenci", kdyby nezvítězil vůz české produkce. Stejně jako ostatní škodovky v různých odlišných srovnáváních... Například Passat je nyní reálně mnohem mnohem levnější a zajímavější nabídka než Superb. Myslím, že po modernizaci i výrazně lepší... Ale ne, v testu by proti Škodě neuspěl. Pořád dokola...
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 31.01.2012  23:25

      « "Vlastenectví"

      To je tak když je někdo v omylu a to nejen co se Passata tyče.
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Bristol

        Bristol 01.02.2012  12:25

        « Re: "Vlastenectví"

        tak tady bylo jiné než modré vítězství do nebe volající... ;-) ale vem si co si třeba jsou schopní čeští novináři dovolit v autotipu... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 01.02.2012  12:44

          « Re: Re: "Vlastenectví"

          Autotip nečtu. Čehopak jsou schopni ? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto cjoctavian

    cjoctavian 01.02.2012  11:31

    CHYBA

    Mate nespravne hodnoty rozchodu a rozvoru. Spravne su:

    rozvor (mm): 2464 vs. Polo 2468
    rozchod vpředu (mm): 1423 vs. Polo 1443
    rozchod vzadu (mm): 1415 vs. Polo 1437
  • 00 Reagovat !

    foto Mattula77

    Mattula77 01.02.2012  17:08

    Co takhle objektivní názor ?

    Proč nenapíšete, že FABIA 2 je postavená kvůli úsporám na starším podvozku FABIA 1 ? To Vás Škodovka platí nebo už by Vám nepůjčili další auta??? Pracuji ve VW Group a oběma autama jsem jezdil, čili můj názor je nejen teorie, ale i praxe !!! Když se podíváte na šířku podvozku, zjistíte že POLO je cca. 40 mm širší !!! Z toho vychází i těžiště, resp. jízdní vlastosti. Stejné rozdíly jsou i v pocitu z řízení, posilovači a hlavně i ve stejné převodovce DSG, která je v POLU "naladěná" pro konkrétní auto a ne v tzv. universálním "módu" ! Toto 7st. DSG se totiž používá(sdílí) napříč modely a značkami v koncernu, u všech motorů do max. 260 Nm. Navíc kvalita interiéru je v POLU špičková a na míle daleko od FABIE. Co se týká zvuku, POLO na rozdíl od FABIE používá tzv. Zvukový generátor(aktivátor), což není nic jiného než vyvedené sání do přístrojovky ke spolujezdci, kdy pod plynem lépe slyšíte odezvu od sání. Stejný systém už používal GOLF 5 GTI na rozdíl od OCTAVIA 2 RS 147 kW, která z něho vychází a na jehož platformě jezdí dodnes !!! Holt ŠKODA šetří.... Ač její auta jsou čím dál tím dražší.... ZDAR znalostem a objektivitě !!!
    • 00 Reagovat !

      foto cjoctavian

      cjoctavian 01.02.2012  17:37

      « Re: Co takhle objektivní názor ?

      polo je sirsie len o cca. 2 cm. V tej tabulke su chybne udaje :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Mattula77

        Mattula77 02.02.2012  13:52

        « Re: Re: Co takhle objektivní názor ?

        V karoserii o 4 cm !!! 1682 vs. 1642 mm. Jinak já našel na VW.cz jiné údaje : "Rozchod, vpředu/vzadu mm 1463/1456 " . Prostě je to jiný podvozek. Ale třeba se mýlím ...
    • 00 Reagovat !

      foto KIA-World

      KIA-World 05.02.2012  10:47

      « Re: Co takhle objektivní názor ?

      klidek

      podstatny je rozchod kolies nie sirka auta merana na blatnikoch no a rozchod kolies pola oproti fabke vacsi o 4cm nie je ;-)

      redaktorov testu nemusi nikto podplacat , aj slepy vidi ze fabka je lepsia volba ;-) a keby mala ten isty podvozok ako polo tak polo je porazene rozdielom triedy.

      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 05.02.2012  12:55

        « Re: Co takhle objektivní názor ?

        Som slepý, beru Polo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 05.02.2012  13:02

    Interiér

    Vzhledem k tomu, že v autě trávím dost času, musel bych ihned zvolit polo. Ten interiér je na první pohled lepší. Rozumějte tomu jak chcete, hezčí, luxusnější, příjemnější - všechno to je pravda. Motorově jsou na stejno a zvenku je to cca plichta (každému jak je libo). Tu škubavou převodovku bych snad přežil :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 05.02.2012  13:18

    Fabia RS

    šel bych raději do Fabie RS. Tak nějak je mi v téhle verzi sympatická. Více se odlišuje od základní Fabie než Polo GTi od standardního Pola ;-) Jízdní vlastnosti jsou i podle článku podobné. Polo bude dle politiky VW vždy o chlup lepší než Fabia, to se asi nezmění, takže to mě netrápí >:D
    • 00 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 05.02.2012  21:23

      « Re: Fabia RS

      Pro mě je malá odlišnost od běžné verze, plus. Naopak, objednal bych si ho bez znaků GTI. Fabia, ani Polo, zas nejsou nějací extra trhači asfaltu, aspoň to bez označení, nikoho neprovokuje k lepení na zadek a zkoušení, jestli mu natrhne pr.del.
      • 00 Reagovat !

        foto reapache

        reapache 06.02.2012  09:09

        « Re: Re: Fabia RS

        S tím bych si dovolil nesouhlasit. Mám Fábii RS v kombíku a vzadu nemám znak RS. A když jedu po dálniciv levém pruhu, tak se mi na zadek každou chvíli někdo lepí, protože si myslí, že mám jen Fábku se spoilerem a dvojitou koncovkou. A pak se diví, když i ve 130km zrychlím takže pár sekun mu trvá, než vůbec zjistí, že už nejsem těsně před ním, ale daleko v předu a v pravém pruhu :-). A stejně se chovali takoví řidiči, když jksme tam to vRS měl. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto toulecak

    toulecak 05.02.2012  23:10

    recenze na zakázku

    Nevim proč, ale již delší dobu co čtu podobné testy, příjde mi to jak vyrobené za účelem reklamy. Testují se stále dokola německé vozy, navíc z koncernu, více jak polovina dílu podobných. Výsledek +- podobný. Co takhle srovnat tyto vozy s alfa romeo giulietta? Stejná cenna, třeba s vynikajícím 1.4T multiair 170k. Sice o deset koní méně jak zde testované vozy, ale sportovním duchem uplně jinde. A to se nemůžeme bavit o designu(sportovního vozu), který u výše uvedených "tuctovek", kterých potkáte mraky a nerozlišíte pomalu od základních verzí. Nechci, aby to vypadalo, že jsem zarytý alfista, mohl bych uvést, několik dalších x případu, např. proč se testuje Superb, Passat CC a co k tomu např. Lexus IS ?? Značky, které neplatí miliony za reklamu a zviditelnění jako by nebyly? Není na tom něco špatně? ...
  • 00 Reagovat !

    foto peter-bileki

    peter.bileki 05.03.2012  15:08

    podobnost VW group

    preco sa modely VW group tak neuveritelne na seba podobaju ?

    [odkaz]

    jasne vyrobne naklady, spolocne dielce ale vsak uz je problem rozoznat Jettu od passatu , golf od polla a4 od a6...... pritom v minulosti maly kazdy svoj design a radili sa pekne do cenovych hodnot..........
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!









Blesk.cz

Vyhrajte dovolenou snů od Fortuny

Vyhrajte dovolenou snů od Fortuny

Slečna Helena (22) dorazila do cestovní kanceláře FIRO-tour s úsměvem na rtech. Jak by také ne, když si přijela…

Sladké Velikonoce! Upečte rodině mňamku!

Sladké Velikonoce! Upečte rodině mňamku!

Velikonoční svátky, kdy se schází rodina i s přáteli, je ideální příležitost na výborné jídlo i dezert. Přesuňte…

 

iSport.cz

VIDEO: Pyro není (v Řecku) zločin! Fanoušci

VIDEO: Pyro není (v Řecku) zločin! Fanoušci…

VIDEO | Když fanoušci Slavie při pochodu na Letnou zapálili na Čechově mostě světlice, čekal je drsný zásah…

Důvody, proč se Messi trápí. Šetří se na MS, nebo psychicky vyhořel?

Důvody, proč se Messi trápí. Šetří se na MS, nebo…

Barcelona zaznamenala tři porážky v řadě, poprvé od roku 2003, a její útočník Lionel Messi je znovu ve Španělsku…

 

Reflex.cz

Závažné odhalení: Drony diktátorské Severní Koreje mají součástky i z Česka, tvrdí Soul

Závažné odhalení: Drony diktátorské Severní Koreje…

Ministerstvo obrany Jižní Koreje podrobně zkoumá tři malá bezpilotní letadla, která havarovala na jeho území…

20 fotografií, které dokazují, že být rodičem je pěkná dřina

20 fotografií, které dokazují, že být rodičem je pěkná dřina

Své děti bezmezně milujete. Občas se ale naskytnou situace, kdy nad tím, co provedl váš potomek ztratíte řeč. To…