Diskuse

Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Může vůbec zklamat?

10.11.2017

S větším kodiaqem se Škodovka trefila, podobný úspěch se tak nějak všeobecně očekává i od dalšího SUV s písmenem q v názvu. Může být karoq neúspěšný?

 

  • 371 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 10.11.  12:59

    Tak co chlapi,

    může karoq vůbec zklamat? Co? No, nemůže, kur.va, ne mů že, pamatujte si to! >:D ;-)
    • 50 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.11.  13:17

      « Re: Tak co chlapi,

      >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 21.11.  11:42

        « POD SUV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)

        jj
        DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
        >:-[]
        >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
        SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
    • 200 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 10.11.  13:23

      « Re: Tak co chlapi,

      Tak byla to taková sázka na jistotu, ale nesvítit na začátku testu 4,5 hvězdičky, tak bych skoro řekl, že autora na Karoqu štvalo více věcí, které v závěru nějak nejsou zohledněny ( navigace, volant "naplocho", dynamika, spotřeba nejen na dálnici), za tyhle chyby se u konkurence střílí... :-)
    • 40 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 10.11.  14:54

      « Re: Tak co chlapi,

      Máš recht. Nemůže.....qrva... ;-)
      • 40 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 11.11.  21:24

        « Re: Re: Tak co chlapi,

        Jasně, že ne, když jsme v Česku. A je fuk, co je pod kapotou...klidně tam mohli dát i nějaký menší chcípá*ek...třeba 3 válec.
    • 80 Reagovat !

      foto comper

      comper 10.11.  15:01

      « Re: Tak co chlapi,

      Rozkaz, ten znel jasne: nemuze!
    • 10 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 10.11.  23:41

      « Re: Tak co chlapi,

      >:D >:D >:D
    • 22 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 12.11.  08:51

      « Re: Tak co chlapi,

      Redakce se totiž spletla a místo nadpisu článku dala komunikaci se svými chlebodárců
      z MB....
  • 111 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 10.11.  13:01

    Karoq

    1.6TDI byl s přehledem nejhorší motor v Octavii, že by se přece jen podařilo ho spolu se 7DSG umravnit? No, možné je všechno.

    Poznat Atecu od Karoqa... to snad podle zadních světel nemůže být problém, ne?
    • 121 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 10.11.  13:09

      « Re: Karoq

      Jako když se spojí nejhorší motor s nejhorší převodovkou, tak výsledek bude OK? Tady neplatí "-" x "-" = "+" 1.6TDI jsem ochotný akceptovat pouze v kombinaci se 6°MT. Karoq mi dává největší smysl s 1.5TSI + MT, popř. 2.0TDI.
      • 50 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.11.  13:15

        « Re: Re: Karoq

        Tak nějak :yes: :-!
      • 90 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 10.11.  14:05

        « Re: Re: Karoq

        Presne to mi napadlo. 1,6TDI je bezpochyby najhorší motor v aktuálnych Škodovkách (no dobre, ešte je tu litrová atmosféra), ale tu je v cajku, pretože je skombinovaný so sedemstupňovým DSG, čo je opäť najhoršie hodnotená verzia DSG koncernu. Fakt to asi autor myslel tak, že dve negatíva spolu dajú pozitívum. >:-[]
        • 40 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 10.11.  14:33

          « Re: Re: Re: Karoq

          nový aczákon: negatívum + negatívum = pozitívum
        • 10 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 10.11.  18:47

          « Re: Re: Re: Karoq

          No hele 1,0 v Polu byla docela zábavná městká motorizace, bylo to lehounký na čumák a v noci na mokrý dlažbě s tím byla docela zábava. Zato 1,6 je bezkonkurenční odpad.
  • 112 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 10.11.  13:03

    kdo nikdy nezklame

    je zdejší redakce ..... koukám se z okna jak osazují nové lampy veřejného osvětlení....
    každou jsem si pojmenoval jedním z redaktorů....
    • 22 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 10.11.  23:44

      « Re: kdo nikdy nezklame

      Tak kterou sejmeš prvni? Machalovu? >:D >:D >:D
  • 150 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 10.11.  13:05

    Ako to bolo?

    Ďekujem generále ... tak sme se konečně dočkali ! >:D >:D >:D
    PS: Kedy nejaká nová Škodovka testovaná na tomto webe sklamala?
    • 10 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 10.11.  13:11

      « Re: Ako to bolo?

      Tak třeba ve srovnáváku Yeti vs. ASX >:-[] To bylo opravdu nečekané! :-(
      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 10.11.  13:39

        « Re: Re: Ako to bolo?

        Nová myslená ako nový model. :-) Predsa len Yeti či ASX tu spolu súperili povedzme v pokročilom veku svojho modelového života, resp. ten Yeti už na konci bez priameho nástupcu, tak mohla odznieť aj kritika. :-)
  • 92 Reagovat !

    foto Loptos

    Loptos 10.11.  13:05

    Budiky

    Dobry den pan ridic, kolik ste jel? Nevim nevidim na rychlost protoze ve skodofce jim trochu kape na karbid! :no: :-O
  • 131 Reagovat !

    foto melonsvk

    melonsvk 10.11.  13:06

    Bohata zakladna vybava

    ...v malom aute za 530tis. s litrovym chudakom pod kapotou je automaticka klima a tempomat, no to je sokujuce! Ktory iny konkurent to ma?! :-|
    • 31 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.11.  13:08

      « Re: Bohata zakladna vybava

      Teď jsem si pár aut konfiguroval... tak jako zajímavost: za tempomat se připlácí třeba u Focusu ST, za automatickou klimu třeba u Opelu Insignia až do výbavy Dynamic včetně.

      Nebo to byla řečnická otázka :-) ?
      • 53 Reagovat !

        foto melonsvk

        melonsvk 10.11.  13:21

        « Re: Re: Bohata zakladna vybava

        Miesas hrusky s jablkami. Obyc Focus v plnke s 1.5 EB stoji 450tis. a mas tam daleko lepsiu vybavu. A snad nechces porovnavat o triedu vacsiu Insigniu s Karoqom 8-s
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 10.11.  13:33

          « Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

          A Karoq vs Focus je dobré porovnanie? Navyše keď ceny Focusu výrazne padli, lebo sa čaká na nástupcu? Keď už porovnávať tak porovnateľné aspoň v rámci segmentu. Karoq vs Ateca vs T-Roc, vs. ASX vs QQ, Kadjar atď.
        • 50 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.11.  13:34

          « Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

          Jen říkám, že absence automatické klimy nebo tempomatu mě nezaráží ani u výrazně dražších aut. Focus taky není přímý konkurent. Mohli bychom se dívat, jestli má autoklimu v základu třeba Tucson a tak (nemá), ale to nebyla pointa.
          • 20 Reagovat !

            foto melonsvk

            melonsvk 10.11.  13:39

            « Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

            Ja som nevravel o zaklade, ale o aute za 530tis.

            Tuscon za 530tis kupis bezproblemov so vsetkym vyssie uvedenym + nieco navyse. ;)
            • 21 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 10.11.  13:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

              No nekoupíš, nejlevněji Tucson Trikolor 1.6GDI za 595t. Ale to fakt nebyla pointa.
              • 20 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.11.  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

              • 20 Reagovat !

                foto melonsvk

                melonsvk 10.11.  13:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

                Ok, to je jedno, Tuscona Best of Czech + Traveller paket mas uz za 530. Z normalneho cennika si v Hyundai snad nikto nikdy nic nekupil.

                Pointa mojho prispevku bola ta, ze uplne bezna vybava v danej triede za danu cenu bola vyzdvihovana ako neviemaka vyhoda. Nic viac, nic menej. ;-)
                • 20 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 10.11.  13:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

                  Jop, máte pravdu, sorry... k akčnímu Best of se dá koupit paket, tahle kombinace mi unikla :-) . Holt Tucson není moje krevní skupina...
      • 50 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 10.11.  13:58

        « Re: Re: Bohata zakladna vybava

        Aco treba ze Fabie, Rapid, Octavie nemaji v zakladu tempomat (Octavie ma jenom omezovac) a vetsina ostatnich automobilek ma tempomat v zakaldu.
        Treba takovy Renault ma Tempomat v zakladu u Clia, Captur, Megane, Kadjar.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.11.  14:12

          « Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

          Většina? Které konkrétně?

          Netvrdím že znám ceníky tak do detailu, konec konců, jednou už jsem se dneska nechal nachytat na švestkách... ale koncernové značky vč. VW ho nemají, Astra ani Focus taky ne, Mazda taky ne...
        • 00 Reagovat !

          foto Redmex

          Redmex 10.11.  14:57

          « Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

          Nie je to jedno? Tak si ho proste priplatis. Je tam (snad) ta moznost.

          Smutne by to bolo pri pevnych vybavach, keby si kvoli tempomatu musel napr. do Style >:-[]
        • 30 Reagovat !

          foto jiras-

          jiras_ 10.11.  15:49

          « Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

          Základ nebo příplatek je tak nějak jedno, záleží na konečné ceně a co za ni dostanu. Stejně dnes hrají prim různé pakety. Spíš by Škodovka mohla montovat tempomat z VW s ovládáním na volantu, kde lze přidávat po krocích o 10 km. Mnohem pohodlnější, než ten starej s další páčkou. Vůbec nechápu, proč má VW (minimálně) 3 tempomaty - starej (přežívá u Škody a Seatu), na MF volantu (VW) a úzkou páčku (Audi). Možná je toho víc, ale tohle je zkušenost s aktuálními modely (Golf, Octavia, Leon, A3). Ta výhoda z intuitivního ovládání ať vyfasuju z půjčovny cokoli je pryč.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 11.11.  11:05

            « Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

            Je jich ještě víc (Škoda používá [používala?] například verzi bez samostatné páčky, kdy je ovládání integrované do páčky blinkrů/ dálkových). A co, že má Audi úzkou páčku; to je úplně jedno. Někdy se liší jejich logika (např. mezi Audi a Porsche) a to je horší (třeba v noci, když na ni nevidíš, je to sranda). Je to jen kus plastu a nějaký přepínač. Tempomat může být klidně stejný (a v rámci nižší střední by měl být stejný). Intuice pak není o zvyku. Intuitivní například je, když se pohybem nahoru zvyšuje nastavená rychlost. Nahoru = zvětšit nám dává smysl, navíc to kopíruje pohyb ručičky typického rychloměru a tedy i značky pro nastavenou rychlost (u páčky vlevo).
            • 10 Reagovat !

              foto jiras-

              jiras_ 11.11.  12:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohata zakladna vybava

              Tou malou páčkou myslím, že je to jiný typ s jiným ovládáním. Přitom to u VW na volantu mi přijde o parník lepší než než tohle u Audi. Ale pořád to není nic proti Hyundai,, tam jsem se divil, proč to nedrží rychlost, když svítí zelená ikona. A on je to jen standby režim, aktivní je pokud tam je ještě napsáno "set". Nevím, jestli to tak má ještě někdo, ale bylo to to nejhorší, co jsem zatím viděl. A to jsem v půjčovnách nafasoval už pěkných pár značek a modelů.
  • 151 Reagovat !

    foto jagprg

    jagprg 10.11.  13:07

    skvele auto ale...

    je Karoq vazne o tolik lepsi auto nez Jaguar F-pace, ze ma skoro 5 hvedz a Jaguar jen tri? viz nedavny test.. >:D
    • 100 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.11.  13:13

      « Re: skvele auto ale...

      Otázka má spíš slovy klasika znít: Neni to málo Martine Machalo? >:D

      A odpověď: Na tak blbej motor je = to fakt moc :-|
      • 40 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 10.11.  19:01

        « Re: Re: skvele auto ale...

        Tenhle test je vrchol zdejšího odpadu:( A ta zmínka o DSG, to už je moc i na můj vkus. 6 rychlostní mokrý DSG fungovalo dobře jenom v R36. Jediná použitelná DSG je DG500, všechno ostatní je podprůměr.
    • 50 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.11.  13:18

      « Re: skvele auto ale...

      Je to jiná třída, takže poměřování F-Pace vs Karoq ne...ale že by mu tady natrhl zadek Kodiaq, na to vem jed!
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.11.  13:25

        « Re: Re: skvele auto ale...

        A to je docela smutné.... :-(
      • 70 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 10.11.  13:40

        « Re: Re: skvele auto ale...

        Kodiaq natrhne * na tomto servu všemu čemu se postaví. To by bylo, aby aljašský medvěd nevyhrál. >:D
    • 418 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  13:42

      « Re: skvele auto ale...

      Dobrý den, s F-Pace se doporučuju svézt. Nejlíp se vznětovou verzí. To se opravdu hodně nepovedlo...
      Machi
      • 131 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.11.  13:47

        « Re: Re: skvele auto ale...

        Ano, doporučuji se s ním svézt...i na 22" kolech dokáže ukázat komfort. Nikdy bych si ho nekoupil s 2,0d, ale hodnocení nechápu. Zkuste se svézt s přímou konkurencí.

        Do prémie 4R v naftě neberu.
        • 70 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 10.11.  13:55

          « Re: Re: Re: skvele auto ale...

          ja som mal na pol dna obe verzie - ten dvojliter fakt nie je ziadna tragedia - jazdil som okresky okolo: Cestlice, Krenice, Ricany a celkom fajn auto! Trojliter samozrejme rozdiel, ale mal velke kolesa ( zvladal to ). Dokonca teraz som cital test na Velar, kde sa mierne stazuju, ze zial nejazdi to tak dobre ako jeho zaklad - cize F Pace....
          :-!
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 10.11.  13:49

        « Re: Re: skvele auto ale...

        pokiaľ sa nemýlim tak webpaja ho má >:D dosť blbé doporučenie >:D
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 11.11.  04:59

          « Re: Re: Re: skvele auto ale...

          Martin reagoval na první příspěvek, ale i ten podle nicku není nepolíbený.

          Já F-Pace nemám (nakonec jsem se v březnu rozhodl jinak), ale najeto v něm mám víc než většina redaktorů ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 11.11.  06:49

            « Re: Re: Re: Re: skvele auto ale...

            Aha. Bol som v tom ze si skoncil u F-Pace. :-)
      • 30 Reagovat !

        foto jagprg

        jagprg 11.11.  07:02

        « Re: Re: skvele auto ale...

        Dobry den, F-pace vyzkouseno mam (25000km).. Mam dojem, ze oproti konkurence je to velmi povedene auto.
  • 31 Reagovat !

    foto Wolfsteen

    Wolfsteen 10.11.  13:11

    V této

    krásné zelené barvě, je to auti ještě nádhernější, než jindy >:D 8-s
  • 200 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 10.11.  13:16

    Znovu a opět...

    ...jednoduše textu nevěřím. Nevěřím už kvůli tomu, že jsem jel Karoq v multilinkem vzadu a obecně tedy u relativně malého SUV NELZE skloubit komfort s jistotou tak, jak to umí auta o jednu či dvě třídy výše.
    Karoq se na nerovnostech natřásá a neustále dává najevo po čem jede. Akusticky podvozek rušit nebude, ale z hlediska pohodlí jako takového to rozhodně není taková sláva, jakou se nám opakovaně snaží redakce nalhat.
    Auto jinak zatáčí příjemně, nechá se poměrně přesně vést a nepůsobí dojmem, že by se mělo rozžvýkat už ve druhém vinglu několika po sobě jdoucích zatáček.

    Mimochodem doporučuji, abyste přestali používat hodnocení pomocí hvězdiček. Používáte je spíš podle nálady redaktora po středeční noci doma. Dala/dám taky, nedal/nedám nic.

    Znovu opakuji, že překrucováním reality škodíte hlavně Škodě a jejím výrobkům, jelikož i technicky slabší jedinci musí poznat jasný rozpor mezi tvrzení ACZ a realitou
    :-! :-!
    • 40 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.11.  13:21

      « Re: Znovu a opět...

      :yes: :yes: :-!
    • 111 Reagovat !

      foto Martin-Machala-Auto-cz-

      Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  13:24

      « Re: Znovu a opět...

      Jaká jste měl kola Pavle? Testované zimní sedmnáctky můžou udělat velký rozdíl...
      • 22 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.11.  13:26

        « Re: Re: Znovu a opět...

        Což je veledůležitá zmínka = která v textu chybí :-)

        17˝ je asi maximum který vůz snese ;-)
        • 03 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.11.  15:15

          « Re: Re: Re: Znovu a opět...

          Sedmnáctky jsou v textu zmíněny poměrně jasně, myslím, že dokonce dvakrát.
          • 30 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.11.  15:16

            « Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

            No a? :-|

            To podstatný = je viz třeba jen pája že na větších kolech s multilinkem auto nefunguje = to zmíní slušnej testér. Výmluvu MM že to neví = fakt neberu. Vim to i já ;-)

            To že základ snad fakt jezdí normálně a příplatky přinášej zhoršení = to je slušná absurditka :-)

            Další téma je že verze se zřejmě nejhoršim motorem = má 4,5 *
            • 23 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.11.  15:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              Jak no a? Píšeš, že je to veledůležité a v textu to chybí. Tak jaký no a, když nechybí?

              Stačilo napsat "spletl jsem se", nebo nepsat nic.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.11.  13:29

        « Re: Re: Znovu a opět...

        Dobrý den, u článku, kde se srovnávala Octavia s i30 jsme spolu diskutovali o vylepšení bodového hodnocení na vážený průměr dle typu auta. Zde by to bylo obvzláště vhodné. Přemýšleli jste o tom ?
      • 40 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.11.  13:42

        « Re: Re: Znovu a opět...

        18" a znovu opakuji víceprvek. Tedy zadní náprava neodskakovala a hezky kopírovala povrch. Stejný styl jízdy s vlečkou bude o řád horší.

        A nedovolil bych si napsat, že je zaznamenatelný rozdíl mezi Atecou a Kodiaqem.

        Interiér je akceptovatelný ve dvoubarevném provedení, navi pak ve většině parametrů neztrácí ani na prémii.
        • 13 Reagovat !

          foto Martin-Machala-Auto-cz-

          Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  13:44

          « Re: Re: Re: Znovu a opět...

          Pavle, prostě nemůžete napsat, že textu nevěříte, pokud jste s autem nejel. Já taky netuším, jak jezdí karoq na osmnáctkách a víceprvkem, protože jsem s ním jednoduše nejel. Auto tady máme do čtvrtka, pojďte se svézt,
          Machi
          • 70 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 10.11.  13:49

            « Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

            Nemám problém zajet do vedlejšího šourůmu. Jestli 17" s vlečkou jezdí lépe než 18" s multilinkem, tak nevím na co tam dražší verzi dávají.
            V úterý se mohu klidně vpodvečer stavit.
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 10.11.  13:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              Se máš >:D Taky bych se stavil >:-[]
            • 80 Reagovat !

              foto Martin-Machala-Auto-cz-

              Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  13:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              OK. Komunardů 42, zde na mě telefon: 775/61 92 63. Je to bývalý areál holešovického pivovaru, pokud dojedete autem, zaparkujte v areálu, vjezd je z ulice U průhonu. Pak Vám dám kartičku na výjezd,
              Machi
              • 50 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 10.11.  14:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                Jste docela střelec dá do diskuze telefon >:D Pořád se tu potulují všemožné existence.... Aby vám Škodabijec Holden nevolal ve 3 ráno....
                • 30 Reagovat !

                  foto Martin-Machala-Auto-cz-

                  Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  14:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                  Mívám to v nabíječce dole v baráku:) Tak jako, úplně klidnej z toho taky nejsem, ale telefon mám normálně v kontaktech v emailu a taky se mi zatím nic nestalo...
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.11.  14:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                    >:-[] Jen přátelské varování..... někdy se tu zjeví opravdu zvláštní individua >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.11.  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                      Spíš = někdy ne :-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto liber

                      liber 10.11.  14:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                      Ozzmane, zklamal jste mě. Máte slíbené lízátko a hned je příspěvek vstřícnější. Takhle rychle prodejný ?
                      • 30 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 10.11.  15:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                        Ale notak. Být slušný neznamená být vstřícnější. Bavíme se v tomto vlákně mimo téma testu - o zveřejnění telefonu. Pokud vím, s panem Machalou i když vždy nesouhlasím, tak diskutuji slušně. Své pochybnosti o hodnocení jsem mu napsal také. Pokud se mi něco nelíbilo, řekl jsem to vždy a slušně. Ale nebudu se tu hádat o výsledku testu Karoqu, když jsem s tím autem nejel, ani v něm neseděl. Nebo co vám vadí ? A opravdu to není za příslib jízdy, tu mohu vykonat v jakémkoliv dealerství..
                        • 00 Reagovat !

                          foto maxi-

                          maxi! 10.11.  15:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                          mas pravdu, vzdy slusne!
                          :yes:
                        • 10 Reagovat !

                          foto liber

                          liber 10.11.  16:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                          V mém příspěvku rozhodně nebyla žádná neslušnost od vás vyžadována. Pointa byla jinde a vy to určitě víte.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hovnohlav

                            Hovnohlav 11.11.  07:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                            je to pirát
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 10.11.  14:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                  zatiaľ sa tu holden neobjavil, tak nemaľuj čerta na stenu >:D
                • 81 Reagovat !

                  foto holden2

                  holden2 10.11.  18:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                  no jako ze bych mu volal ve tri rano ze se chci svezt s tim boleslavskym hnojem? to si delas pr*del >:-[]
                  • 20 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.11.  18:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                    Tak u tebe je všechno možný >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bazalt

                    Bazalt 21.11.  16:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                    Ale zase by došlo na slova, že Škodovka se fasuje :-)
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 10.11.  14:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                Martine, nebudeš se zlobit, že tady telefon narozdíl od tebe nevyvěsím? >:-[]

                P.S.: číslo mám, smaž to.
              • 10 Reagovat !

                foto Johny-Rico

                Johny.Rico 10.11.  15:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                Dávám palec nahoru! Takto se to dělá! :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.11.  13:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              To je novej originální přístup konstrukce aut = základní modely komfortní podvozek dražší naopak >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.11.  14:16

            « Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

            Toto nie je argument. Je nesporný fakt, že to isté auto (Octavia, Leon atp.) v lacnejšej verzii s vlečkou vzadu jazdí horšie, ako ten istý model s multilinkom (je tvrdšie, uskákanejšie, menej komfortné a horšie kopíruje povrch cesty a vyporiadava sa s nerovnosťami). Skúsenosti s uvedenými autami s rôznymi podvozkami tu má x ľudí a Karoq na tej istej platforme MQB bude ťažko výnimkou. Preto tvrdiť, že relatívne krátky Karoq s torzkou vzadu jazdí pohodlne, prepáč, to je len ťažko uveriteľné. Pridaj k tomu tvrdenia o dobrom dojme z 1,6TDI (ako jedného z najhorších motorov koncernu) a z 7° suchej DSG (opäť asi najhoršia DSG koncernu), potom sa nediv, že Ti (trochu skúsenejší) čitatelia neveria.
            • 01 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 10.11.  15:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              Nemam prejdene tieto SUV, kedze ma nezaujimaju, ale to co pises nie je celkom pravda.

              Staci vymenit kombinaciu tlmice + pruzina, pripadne este ine stabilizatory a bude to uplne ine auto. Tak ine, ze ho nezpoznas.

              Na zavodnicke som si presiel asi 6 variaciami podvozku a rozdiely boli ohromne. Jeden by neveril ako pohodlne dokazalo byt auto na tlmicoch s dlhym zdvihom, spravnym odporom a dobre odhadnutymi progresivne vynutymi pruzinami.

              Druha vec je, ze uplne inak naladis auto s liatinovou ozrutou skloneou vpred a uplne inak s celo hlinikovym motorom sklonenym vzad. Este inak ak jedno bude top verzia a ty (z nejakeho dovodu) budes chciet aby jazdila "sportovejsie"...
            • 20 Reagovat !

              foto white-label

              white label 10.11.  15:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              Na druhou stranu se i torzka dá naladit spíš do komfortu, akorát je pak problém, že je to podstatně víc na úkor agility, než u multilinku.
              • 30 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.11.  15:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                Na třetí stranu když je torzka u stejnýho vozu komfortnější než multilink je něco hodně špatně :-)
                • 12 Reagovat !

                  foto Redmex

                  Redmex 10.11.  16:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                  Preco?
                  Slabsie motorizacie naladis na plavnost jazdy, silnejsie s multilinkom smerom k sportovejsiemu prejavu.
                  Vcelku logicky krok, nie? Kto chce tvrde auto bez vykonu?
                  • 20 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.11.  16:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                    Vtipný :yes: >:D

                    Jinak viz webpaja 13:16 :-!
                    • 12 Reagovat !

                      foto Redmex

                      Redmex 10.11.  16:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                      Je to uplne bezny pristup u mnohych znaciek.

                      Kedze nie si schopny odpovedat, nema diskusia s tebou ziaden zmysel ;-)
                      • 12 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.11.  22:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                        Zkus si aspoň nevymejšlet = je to naprosto na houby přístup = když podvozek základního modelu s torzkou = funguje líp než dražší verze s multilinkem ;-)

                        Zvládneš odpovědět? :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto JDM

                    JDM 10.11.  17:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                    A kdo chce tvrdé auto s výkonem? Naladit podvozek není sranda, záleží jak se stím automobilka popere, u auta typu Kodiaq nebudu hledat tvrdý sportovní podvozek a je jedno jestli má 100 nebo 200 koní, jezdit s ním zatáčky na limitu nikdo nebude...
                    • 01 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 10.11.  17:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                      Multilink se dá naladit univerzálněji, protože je z principu všestrannější. U torzky si musí výrobce dobře rozmyslet, jestli bude preferovat spíš komfort.
                • 01 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 10.11.  17:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

                  Ale nikoli u stejné motorizace, takže zrovna u výkonově nejslabší motorizace (s automatem) bych se naladění s preferencí komfortu nebránil.
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 11.11.  14:23

          « Re: Re: Re: Znovu a opět...

          Neméně důležitá informace je, jaký měl motor. Pak drobnosti jako tažné, panoramka a kdo ví, co ještě. To ovlivní, jaký podvozek konkrétní kus dostane. A předpokládám, že i Karoq, jako jiné modely Škody, má v nabídce snížený podvozek. Jinde mají i zvýšený, ale ten u SUV možná nebude.
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 11.11.  14:48

            « Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

            No podle jiných zdrojů než je v těhle věcech fakt neobjektiVWní ACZ je to typická vlastnost Karoqu = na větších kolech se chová.. jak popisuje pája

            Možná pomůže DCC = to ale zatim neni v nabídce

            Opakovaná je i zmínka o problémový směrový stabilitě ve vyšší rychlosti. Pamatuju test kde autor doporučuje 16˝ = ty se u nás snad ani nebízej

            Pokud takovýhle auto v nejhorší verzi = s nejhoršim motorem = dostane 4,5 * = kolik hvězd dát lepšim verzim? :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 10.11.  13:28

      « Re: Znovu a opět...

      Já si nemohu pomoct, ale tohle umí docela dost dobře skloubit Kuga... otázkou je, jestli je to stejná kategorie, ale z vněších rozměrů by se dalo s přimhouřením oka tvrdit, že ano.

      Karoq jsem nejel, ale test vyznívá více negativně, než výsledné hodnocení.
      • 13 Reagovat !

        foto Martin-Machala-Auto-cz-

        Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  13:41

        « Re: Znovu a opět...

        Vážený průměr dle typu auto? Připomeňte mi to prosím...:) Teď se úplně nechytám...
        Díky,
        Machi
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 10.11.  13:53

          « Re: Re: Znovu a opět...

          Ano, diskutovali jsme o hodnocení, které je jednotné a díky pár litrům v kufru navíc třeba vyhraje méně řidičské auto při rozstřelu hothatchů, nebo naopak díky lepšímu zrychlení vyhraje menší a méně variabilní MPV.

          Navrhoval jsem proto vytvořit v jednotlivých kategoriích váhy dle typu auta. U HH to třeba bude ovladatelnost, pružnost, a menší váhu dostane třeba prostor v kufru, nebo velikost navigace. Klasický výpočet váženého průměru.

          U dálničního korábu taktéž bude asi důležitější upřednostnit prostnornost, komfort, namísto ostrého průjezdu zatáčkami.

          Auto do města pro 1-2 lidi - ovladatelnost a pružnost či komfort, než maximální rychlost a prostornost na zadních sedačkách.

          Tyto kategorie by bylo dobré po složení hlav v redakci zformulovat a pak používat. Nynější systém hodnocení je nastaven tak, že vyhraje největší univerzál, což v některých kategorií není vždy potřeba. Takového Karoqa by pak porazil obyčejný hatchback, nebo kombik, přitom ve své kategorii má Karoq plusy.
          • 14 Reagovat !

            foto Martin-Machala-Auto-cz-

            Martin Machala (Auto.cz) 10.11.  14:03

            « Re: Re: Re: Znovu a opět...

            Třeba u těch hot-hatchů se o to snažíme. Přesně z toho důvodu, jak píšete, aby nevyhrálo auto jenom díky tomu, že má velký kufr. Což by byl nesmysl. Tedy třeba v tomhle konkrétním případě ne že bychom kufr neznámkovali, ale pokud je tam velký rozdíl, horší hot-hatch to neslízne tak, jak by tomu bylo u testu kombíků. Prostě známky co nejvíc přiblížíme a nůžky naopak rozevřeme třeba v kategorii řízení.
            Kromě toho, těchto případů zase tolik není. Většinou máme ve srovnávacích testech spíš normálnější auta, na která univerzální tabulka celkem pasuje,
            Machi
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 10.11.  14:05

              « Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              Dobře, jen to není pro čtenáře vždy zcela čitelné a některé výsledky testů tomu odpovídají. Ale byla to jen rada :-)
            • 11 Reagovat !

              foto Floyd

              Floyd 11.11.  00:07

              « Re: Re: Re: Re: Znovu a opět...

              Třeba Octavia, že? >:D >:D >:D
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 10.11.  13:35

      « Re: Znovu a opět...

      :yes: :yes: :yes:
  • 30 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 10.11.  13:55

    ľudia sa dajú nahovoriť na všetko

    dať za vcelku všedné auto s priemerným motorom milión poctivých slovenských je priveľa.
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.11.  13:58

      « Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko

      Milion jakých slovenských čeho? :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.11.  14:01

        « Re: Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko

        Milion slovenských halušek >:D
        • 20 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 10.11.  14:37

          « Re: Re: Re: ľudia sa dajú nahovoriť na všetko

          ja som z kategórie dinosaurov, ktorí emotívne dokážu precítiť len nebohé slovenské koruny. V evrách sa orientujem, ale keď si pomyslím, že mám dať za túto špecifikáciu melón slovenských, tak ma až trasie.
  • 90 Reagovat !

    foto Devil007cz

    Devil007cz 10.11.  14:06

    Zamerne vynechane nektere detaily opet?

    - Bile cislice na bilem pozadi, kdo to ma cist a koukat se na to (velke minus)
    - Kovove zavirani dveri (kdyz clovek sedi vevnitr), ktere s k autu, kde nektere kombinace dosahuji 800+ tisic neslusi absolutne. Konkurence umi lepe.

    - K vyplnim dverim, ktere zacinaji lezt pod prumer, radsi ani nemluvit.

    P.S. mel jsem nekolim desitek kilometru zkusebni jizdu s Karoq 1.5TSI DSG a podvozek byl celkem mekkce nastaveny a to auto bylo na 18". Az mozna moc, protoze pri nekolik pricnich vymolech na ceste to dost houpalo. Na muj vkus az moc a nedovedu si predstavit delsi cestu na D1.

    Je videt, ze Skodovka Karoqa naladila od motorizace k motorizaci velmi individualne, takze pokud nekdo chce, radim se projet primo se stejnou motorizaci a koly.

    • 20 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 12.11.  00:21

      « Re: Zamerne vynechane nektere detaily opet?

      Za tuto cenu je skandální mít výplně dveří z tvrdého bakelitu...
      NEPŘÍJEMNÉ A ŠKAREDÉ..
      Takhle hrozný nebyl ani Favorit před 30 lety !! 8-s
  • 62 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 10.11.  14:12

    Čím častěji ho vidím

    tím méně se mi líbí ! Jednu lež jsem v tom článku zaznamenal, oktávka dlouhý kvalty vs otáčky při 5kvaltu, Jenom blb si může dát k 1.6D automat, na ten motůrek se musí opatrně jak na skutečnou "16". >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto Devil007cz

      Devil007cz 10.11.  14:18

      « Re: Čím častěji ho vidím

      Opatrne, to je vtip.
      Napriklad cilovka pro zenu, je ten automat k tomu motoru idealni nez s 5 kvaltem hledat vhodny prevodovy stupen neustale. Nevidim v tom problem, pokdu bude automat naladeny s touto motorizaci drzet otacky lehce vice nez u dvoulitru. Navic automat pro velkou cast zen lepsi volba, nez aby zmatkovala v provozu razenim. Aspon se muze vice venovat rizeni.

      • 12 Reagovat !

        foto kaiserlabus

        kaiserlábus 10.11.  15:33

        « Re: Re: Čím častěji ho vidím

        Nevím jestli jsi to četl, ale ten automat kvůli zrychlení podřadí 2 stupně a točí 4500 8-s
        Moc, by jsi nám všem pomohl, kdyby jsi ženu nepouštěl za volant, děkuji. >:D
    • 20 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.11.  14:53

      « Re: Čím častěji ho vidím

      popravde ked vidim denne 30 kuskov vitary tak uz mi to tiez pride kusok "okukane".. to iste tucson alebo golfik... su to pekne vozy ale ked uz ich vidis vsade je to kusok fakt nuda uz... ceed ani nevravim... je vsade..... uz ho ani nevnimam.... v poslednom case sa u nas rozmnozili tie dvojfarebne yarisy... spociatku sa to tiez cloveku zda ako jedinecne ale ked vidis uz na ulici 4 dvojfarebne yarisy tak uz to zacina byt fakt az kusok ako vtip... ale chapem ok... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.11.  16:05

        « Re: Re: Čím častěji ho vidím

        Tak ten dvoubarevný Yaris se moc nepovedl. Rozumím záměru stylisty, který chtěl pomocí dvoubarevnosti zakrýt nepodařený tvar C sloupku. Není to také první pokus. Ale tentokrát to doopravdy zazdili. ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 10.11.  20:20

          « Re: Re: Re: Čím častěji ho vidím

          pritom klasicky jednofarebny ( napr cely cerveny ) je daleko krasi .. ale chapem.. styl nepusti.... yaris sa uz takto tiez snazi hrat na styl... akurat je to kusok vtipne ked vidis bordovo cierny yaris na uzkych 14tkach a z neho vystupi nejaka ta stara pani... ach jo... pritom prvy a druhy yaris bol este docela "unisex auto" .... ale ten novy to je ozaj damska zalezitost .. k tomu teraz tie nove dvojfarebne kasne a zadne mpv mega-kukadla ... to je fakt uz cista damska jazda.. pride mi ze aj corsa ( co bolo vzdy kusok aj babske auto ) uz dnes tolko nehra na zenske ako prave yaris... ten zadny c stlpik je nielen nepodareny pri pohlade zboku.. ale aj vyhlad sikmo vpred z kabiny je v yarise mizerny co si vsimnes hned ked do neho nasadnes... takato mpv kasna je proste v malom aute nezmysel ... a aj nove rio uz na to prislo... ktore uz konecne vyzera ako normalne male auto a nie nejake vajcoidne nafuknute mpv s prednym stlpikom kdesi az nad kolesom...
          • 10 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 11.11.  17:58

            « Re: Re: Re: Re: Čím častěji ho vidím

            Máš pravdu. Jednobarevný je fajn. Máme vínově červeného. Barva se moc povedla i kvalitou. Máme ho již 5 roků, ale metalíza a lesk je pořád perfekt. Co se týče C sloupku, pořád jsem si na něj nezvykl. První 2 generace byly stylově moc povedené. Od toho 2012 s tím novým C sloupkem, který měl posunout Yaris do MPS třídy, a který se asi jinak řešit nedal. Po FL pro Evropu a US s tou šílenou maskou chladiče to totálně, alespoň u mě, zazdili. Píši schválně, že v Evropě a v US, protože jinde ve světě mají tu masku chladiče jinou.
            • 12 Reagovat !

              foto white-label

              white label 11.11.  21:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Čím častěji ho vidím

              Pradědo. s tím autem ti to nevyšlo, ale ten sloup si minul na milimetry. :yes: >:D ;-)
              [odkaz]
  • 151 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 10.11.  14:20

    Zhrnovacka...

    Tak sa na to pozrime:

    - patlaci multimedialny system (uz len za to bych dal hviezdu dole!)
    - palubka a dvere - samy tvrdy plast
    - autobusacky posed a autobusacky volant
    - zebra na stredovom paneli a'la prvy auris
    - spotreba ako o dve triedy vacsie auto (naco potom diesel?)
    - dynamika? cit.: "asi to j(e)de"
    - po sklopeni sedadiel obrovsky schod
    - cena v zaklade s 3hrnkom vyse pol melona

    Toto je za 4 a pol hviezdy??? No vy ste dnes ale vtipni!

    Podla mna prave tato verzia nema vobec zmysel. Naco diesel co mi zerie jak benzin? Ked uz Karoq, tak radsej s 1.5TSI/110kW. Cena nizsia, spotreba +/- rovnaka, dymamika lepsia. Niet co vahat...
    • 60 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.11.  14:26

      « Re: Zhrnovacka...

      Asi tak. Ono asi Karoq v správnej konfigurácii nebude zlé auto, ale ak by som mal vybrať najhoršiu verziu, asi by to bola 1,6TDI + 7°DSG, notabene za skoro 900t. Koľko by potom dostal 1,5TSI, alebo 140 kW TDI? 6 hviezdičiek? 8-s
      • 40 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 10.11.  14:57

        « Re: Re: Zhrnovacka...

        Samozrejme ze to nie je zle auto. Ale 1.6TDI je podla mna najhorsia motorizacia z tych co sa tam montuju (1.0TSI, 1.5TSI, 1.6TDI, 2.0TDI). Prisambohu, to uz aj ten zakladny 3-valec ma viac zmysel, pre toho kto bude jazdit vacsinou len po meste...

        Cenu nekomentujem. Ona pojde casom dole, a vieme ze skodovky sa nekupuju za to co je v cenniku (nastastie dodam, lebo kupit 1.0TSI s manualom a "ambition" za 20 tisic € by bolo na zbavenie svojpravnosti)...
        • 10 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 11.11.  00:13

          « Re: Re: Re: Zhrnovacka...

          No vidíš, a přesto dostala 4,5 hvězdy. Co pak ty ostatní? Ty mají pět hvězd jasných >:D >:D >:D
      • 60 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 10.11.  18:07

        « Re: Re: Zhrnovacka...

        Casy kdy "na jednicku to umi buh a skoda..." se blizi. 6 hvezd z 5 moznych myslim klepe na dvere.
    • 01 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.11.  14:33

      « Re: Zhrnovacka...

      Jaká žebra myslíš?
      [odkaz]
      [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.11.  14:48

      « Re: Zhrnovacka...

      - Dotykový display má valná většina nejen mainstreamu
      - Ano je to nešvar, ale nejen u škodovek
      - Není pravda, v autě se sedí moc příjemně
      - Neřeším
      - Souhlas, spotřeba je vysoká. Za o litr víc jezdí šestiválce
      - Dynamika neodpovídá požadavkům na palivo
      - Myslím, že je možno dvojité dno
      - Cena je taková, jakou snesou zákazníci

      Ne, na 4,5* to není, ale obecnou optikou na pěkných 3,5* ano.
    • 11 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.11.  15:29

      « Re: Zhrnovacka...

      -autobusácký posed? To máš odkud?
      -spotřeba jako o dvě třídy větší auto? Město+dálnice ve svižném tempu za sedm??? Čekal bys 4l?

      Jinak souhlas s prvními dvěma body, zejména s dveřmi - ty výplně, to je trága.
    • 11 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 10.11.  18:40

      « Re: Zhrnovacka...

      Autobusácký posez zrovna ne, ale je to prostě SUV. Sedí se v tom jinak než v placatým autě. Seděl jsi v tom vůbec někdy?
      • 10 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 12.11.  00:27

        « Re: Re: Zhrnovacka...

        V autě se sedí docela dobře , není ale nějak extra prostorné..prostě malé SUV.
        CENA JE ZCELA MIMO REALITU.
        Měla by být cca o 100-150 tis nižší..
        2.0 TDI Style s 4*4 , s 9' displejem..ten je děsný , a panorama střechou s metalízou už jde na milion... 8-s
        Navíc interier je takový průměr , ty plastové výplně dveří jsou možná dobré do Dacie za 200 tis..
        Super je okopírovaná vychytávka z Mazdy CX5..roletka zavazadelníku , jenž se zdvíhá s otevřenými zadními dveři.. :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto Floyd

          Floyd 12.11.  02:31

          « Re: Re: Re: Zhrnovacka...

          No já v tom včera taky seděl a nesouhlasím. Posaz nízko, přední okno úzké jak kulometné hnízdo, volant úplně divně postavený, hodně nakolmo, já bych ho potřeboval víc našikmit. Výplň dveří laciná, plasty jakbysmet, všude černota. Image zlepšovala jen ta červená barva.
          Pak jsem přesednul do Tiguanu a to byl o hodně lepší první pocit.
          • 10 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 13.11.  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Zhrnovacka...

            Ano Tiguan lepší i hezčí je , taky je o něco větší a ještě dražší..
            Interier Tiguanu je lepší o třídu.
            Škoda cenu dost přepálila , podobně jako VW !
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.11.  14:41

    dostal som pozvanku

    mailom na skusobnu jazdu Karoqu este tento pondelok ... bohuzial som bol v praci... kazdopadne asi to bude v kabine aj na ceste ako bezny osobak golfik octavka ( predosla yetina vyzerala uz na pohlad dobrodruznejsie a drsnejsie) .... takze asi nic prevratne co by clovek nejako musel skusat ... ale nam tych SUV pribuda ako hub po dazdi sila .. ale aspon su potom klasicke hatche uz zase o kusok "vzacnejsie" .. a popravde som fakt rad ze napriklad to auto ake mam ja nevidim na kazdom rohu.. pride mi ze aj sportagov a tucsonov a vitary uz vidim u nas viacej ako nejaku corsu polo alebo ibizu ...
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.11.  14:50

      « Re: dostal som pozvanku

      Jste bohatý kraj >:-[]

      Ale u Optimy jsem jich vídával dost. Překvapilo mě, jak vepředu byla spousta SUV a prémie, pak mainstream a mezitím jemně poseto favority, feliciemi a nezřídka i stopětkami. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 10.11.  14:58

        « Re: Re: dostal som pozvanku

        u nas je to na parkovisku samy ceed yaris tucson... sem tam sviste... polo mam tu siroko daleko jediny.... sice este moj byvaly spoluziak ma cervene polo rocnik 2010 s 1,4 atmo.... ale uz par tyzdnov byvam inde takze uz neparkujeme "pri sebe" ...

        u optimy najdes parkovat viac cayennov a X6-tiek ako nejake i10-tky alebo mazdy 2.. tak to proste je... mas tu velke vykyvy ... stredna vrstva celkovo tak nejak uz zanika ... a to vidno aj na autoparku
  • 40 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 10.11.  14:49

    Nejvyšší čas, aby

    se ženským vysvětlilo, že až budou všichni jezdi v SUV, tak výhoda lepšího rozhledu a pocitu bezpečí zmizí jako loňský sníh. Co ale zůstane, jsou celkově vyšší náklady na zakoupení a provoz takového vozu. Vyhrají jen automobilky a ekofašisté si můžou jít hodit mašli... :-!
    • 20 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 11.11.  14:32

      « Re: Nejvyšší čas, aby

      "Ekofašisté" však automobilkám limity na spotřebu nezvednou. Je nezajímá, jestli se lidé rozhodnou kupovat rozežranější auta. ;-) O to víc pak automobilka musí kouzlit, aby to nějak vyšlo.
  • 40 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 10.11.  14:56

    Spotreba

    Pod sedem by to mohlo jit? No to by teda mohlo, mam o triedu vacssie SUV so 120 kW benzinom a dlhodobu mam 6,6 L. Aj keby palubak klamal o liter tak mi to pride dost dobre. Sedem L na nevelke SUV so 85kW dieslom a DSG mi pripada dost, viem celna plocha atd. ale zda sa mi to vela. Ak 1.5 TSI bude chodit za 7-8 L? tak mi nedava tento motor zmysel.
  • 50 Reagovat !

    foto Somperle

    Somperle 10.11.  14:59

    Muze sklamat?

    No muze... uz len zvukom motora! ten 1,6 tdi je iny traktor oproti takej mazde ci hyundaiu !!! ale toto vas netrapi... zotrvacnik vytraseny po 100.000 km....
  • 50 Reagovat !

    foto scadar

    scadar 10.11.  15:16

    Ach jo

    U auta za 900 tyček bych snad už přeci jen čekal a) aspoň 100kW b) (polo)kožený čalounění...
  • 80 Reagovat !

    foto Futurista

    Futurista 10.11.  15:27

    Ajaj

    Vidím test, v něm škodovka. Pak přečtu nadpis, vidím hvězdy, z toho už se jen utvrdím v autorovi, a jdu rovnou na diskuzi.

    Další z řady s názvem "Od Machaly po Mičku, testy stojej za pi.ku".

    Nebo se pletu a mám si to přečíst?
    • 10 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 11.11.  00:16

      « Re: Ajaj

      Ta hláška je fakt boží >:D >:D >:D Tu by sis měl vytesat do kamene >:D >:D >:D
  • 50 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 10.11.  15:29

    Může vůbec zklamat?

    Ne. Dle narizeni ze zhora nemuze >:D
  • 21 Reagovat !

    foto Ellesmerys

    Ellesmerys 10.11.  15:38

    Raději CNG

    Proč místo slabých uprděných nafťáků nedát do tohodle auta CNG. Cenou to vyjde zhruba na stejno, CNG je tišší a vyjde na provoz levnějc. Byla by to mnohem rozumnější volba.
    • 30 Reagovat !

      foto sachs800

      sachs800 10.11.  17:01

      « Re: Raději CNG

      Protože jsem ještě neviděl spolehlivý systém od VW. Hnije to, je to samá porucha... Nepotřebuji auto pořád v servisu.
      • 01 Reagovat !

        foto Ellesmerys

        Ellesmerys 12.11.  07:59

        « Re: Re: Raději CNG

        Moje zkušenost je velmi odlišná ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.11.  09:02

          « Re: Re: Re: Raději CNG

          Tvá zkušenost má v 6 milionech ks ročně určitě svou váhu ale [odkaz]
          • 01 Reagovat !

            foto Ellesmerys

            Ellesmerys 12.11.  12:56

            « Re: Re: Re: Re: Raději CNG

            Zas nějakej infantilní blb*ček, kterej věří konspiračním teoriím o VW koncernu, nedokáže pochopit, že lidi mají právo na svůj názor. Ano mam rád Škodovky, můžeš nadávat, ponižovat a zesměšňovat, ale můj názor nezměníš.
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.11.  13:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Raději CNG

              Názor jedný šestimiliontiny za rok = ti nikdo neupírá = kde si přišel na to že jo? :-)

              Kde si ze čtení statistickýho přehledu udělal nadávky, zesměšňování a ponižování = to asi nevymyslíš = ani ty. To tě ta realita tak ranila?

              Tvuj příspěvek působí jako by ho napsal = někdo typu 3. a 4. slova tvýho příspěvku ;-)

              Měj rád co chceš a klidně neměň názor = ale viz statistiky za hodně let dozadu = blíž skutečnosti má asi spíš sachs800 = než ty :-!
              • 11 Reagovat !

                foto Ellesmerys

                Ellesmerys 13.11.  23:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Raději CNG

                No jo dostal si mě, jdu taky házet špínu na Škodovku a VW koncern a brečet do diskuzí, že maji největší prodeje. (Samozřejmě statistiky jsou ale zmanipulovaný ve prospěch VW group)
                • 11 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 14.11.  00:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Raději CNG

                  Seš pomatenej? Dal sem odkaz na statistiku = tvý reakce sou hodně mimo realitu :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Nagano

    Nagano 10.11.  15:49

    Ovládání na volantu

    Zdá se mi to nebo na volantu je tlačítko jenom pro přijmutí telefonu a pro zavěšení tam není? Je to u Škodovky pod jedním tlačítkem nebo se na volantu hovor ukončit nedá?
    • 00 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 12.11.  08:41

      « Re: Ovládání na volantu

      on se hovor vetsinou neprijme takze neni co ukoncovat a kdyz se nahodou prijme tak stejne vypadne takze je to vlastne jedno ze tam neni
  • 43 Reagovat !

    foto habanero1

    habanero1 10.11.  16:45

    Jaguar F-Pace

    Jaguár (jel jsem s 20d a super, předpokládám, že 25d nebude horší) tady dostane 3 !!!! hvězdy a KAROQ (s 1600ccm) dostane téměř plnej počet. Hoši vy jste fakt silně pod vlivem, ale je to váš web no >:D
    • 30 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.11.  21:08

      « Re: Jaguar F-Pace

      hviezdy musis vzdy vztahovat k danej kategorii a cenovej relacii a zameraniu aut..... rovnako fiesta ST s 5 hviezdami asi tiez nebude lepsia ako S klada v 4 kolke so 4 a pol hviezdami no nie? ... tak vidis .... ale tak toto sa tu uz riesilo xy krat ...
      • 11 Reagovat !

        foto habanero1

        habanero1 14.11.  22:34

        « Re: Re: Jaguar F-Pace

        Ale kulové.... projeď se v jaguaru a jakékoliv škodovce a budeš vědět o čem mluvím. Tahle bizárnost za 900k a Jag za 1300k jsou dva zcela jiné světy a jak píšeš o dané kategorii a cenové relaci a zaměření - ty jsou jako zcela jiné jo? Bullshit a v čem? tohle je sra*ka a už se těším na srovnávačku kodiaqu s čímkoliv, protože ten to prostě vyhraje i když je to hnusné, tvrdé suv s nepovedenými motory / převodovkami....
  • 100 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 10.11.  16:46

    Jen se chci zeptat...

    ...jelikoz clanek je o Skode a psal ho Machala, tak to opravdu nehodlam cist. Je to nejlepsi auto ve tride?
  • 40 Reagovat !

    foto shawt

    shawt 10.11.  17:23

    Precetl jsem jen nadpis a uz vim odpoved...

    ...a hned odpovim NEMUZE tvl. ;-\

    Ale jnak, jsem v Karoq sedel ve Frankfurtu a nevypadalo to vubec zle, jen kdyby se ta Skoda furt tak netlacila.
  • 41 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 10.11.  19:27

    MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?

    Nejraději bych hltal řádek po řádku... Co ale k testu dodat? Snad jen to, že se mi už opravdu ani nechce test ACZ číst :-!

    Může vůbec test Škody zde na ACZ NEzklamat??
    • 70 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 10.11.  19:32

      « Re: MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?

      Tak já bych to testem ani nenazval, spíš skromné jízdní dojmy.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.11.  23:37

        « Re: Re: MŮŽE VŮBEC NEZKLAMAT?

        Hlavně že s nejblbějšim motorem = za 4,5 * :-|
  • 50 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 10.11.  22:02

    No nemuze!

    Muze zklamat? No nemuze! Zadna nova skodovka proste nemuze na ACZ zklamat. To Prece da rozum.

    No nic ted si to jdu teprve precist.

    Ale odhaduju, ze 1.6 TDI jede jak z praku, 7DSG je suprova prevodovka a vlecena zadni naprava je uplna pecka!

    Tak schvalne, co se doctu, jdu na to... :-)

    Edit: Tak jsem si to precet a je to tak. Vsechno je super. Sice to moc nejede, trochu to zere a podvozek je trochu nestabilni, ale jinak 9/10.
    Klasika na ACZ... :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 11.11.  00:21

      « Re: No nemuze!

      Cos taky moh čekat od Mr. Machala? >:D >:D >:D Denní světlo nevidí, jak kouká do tý černý díry >:D >:D >:D
  • 11 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 11.11.  08:17

    Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!

    Pre tých, čo nelietajú celé dni po nemeckých diaľniciach, stačí kalsický atmo.
    Asi to bude v tom, že emisie sa na turbe ľahšie obchádzajú. :-(
    • 20 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 11.11.  10:55

      « Re: Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!

      Co takhle pojem účinnost? A co s tím mají společného německé dálnice?
    • 11 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 11.11.  14:41

      « Re: Nechápem, prečo VW nevyrába 4-valcové atmosféry?!

      VW ale čtyřválcové atmosféry vyrábí. Dokonce nové konstrukce (stejně staré jako poslední 1,2/ 1,4 TSI), ne 30 let staré, oprašované vykopávky. Jen je tu nenabízí. :-) A malé přeplňované motory skutečně nejsou stavěné na létání po německých dálnicích.
  • 11 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 11.11.  09:57

    "Konkurence"

    Lehce odbočím ke "konkurenci", test nové Mazdy CX-5 s 2.5 Skyactive G

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 12.11.  10:51

      « Re: "Konkurence"

      Mohl bys alespoň varovat, že je to polsky. A bez jakéhokoli překladu.
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 12.11.  11:27

        « Re: Re: "Konkurence"

        Omlouvám se, bydlím v přihraničí a polštinu beru skoro jako samozřejmost :-| Je to první test 2.5 (pro mě) ve srozumitelném jazyce, tak jsem chtěl dát info i pro ostatní. Jestli bude nějaké příště, budu varovat.
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 13.11.  10:33

          « Re: Re: Re: "Konkurence"

          :yes: Také sem dám odkaz na anglické stránky s tím, že anglicky mluví kde kdo. U youtube holt není vidět, na co klikáš. Vím, že tu byl nedávno odkaz na test ze stejného zdroje. Podruhé v relativně krátké době; udělal jsem si čas, těšil jsem se na zajímavý test a pak polština. :-) Takže jsem byl trochu nabručený. Promiň ten tón.
          • 10 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 13.11.  12:57

            « Re: Re: Re: Re: "Konkurence"

            Ten test jsem tady dal tehdy také já ;-) A v pohodě, chápu :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 12.11.  11:38

        « Re: Re: "Konkurence"

        Duplicita ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 11.11.  14:43

    ten bílej plast

    uvnitř ... to je ale hnus .. :no: >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 11.11.  15:54

    "Konkurence 2"

    Omlouvám se za off topic, ale zajimat by to mohlo. Lehce odbočím ke "konkurenci", tentokrát test Mitsubishi Eclipse Cross 1.5T AT 4x4

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 11.11.  16:24

      « Re: "Konkurence 2"

      Povedenej interiér, obzvlášť na mitsu :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 11.11.  16:31

        « Re: Re: "Konkurence 2"

        Na to auto si člověk musí "zvyknout" . První i druhý pohled takové harakiri, nebo jak se to píše a po čase, už to neni takové šilené. Okolí kolem mě to většinou neustálo dodnes, ale myslím, že to půjde. Mě spíse zaráží to, co popisuje v testu, prostor u spolujezdce vpředu a kufřík. Na tak velké auto....
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 11.11.  16:41

          « Re: Re: Re: "Konkurence 2"

          Jsem myslel, že máš Hondu?! :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Jopino

            Jopino 11.11.  16:57

            « Re: Re: Re: Re: "Konkurence 2"

            Mám, nestraš :-) Myslel jsem to tak, když se s chlapama z práce bavíme a diskutujeme o autech, tak tohle auto spíše vyvolává opačné reakce.
            Ale jako vtip od Tebe, dobrý :-)
            Já mám zatím jasno, zůstávám u H. 1.5T je už pro FL mého auta potvrzený, tak proč bych šel jinam.
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 11.11.  17:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: "Konkurence 2"

              No za mě je to auto zvenku hodně přeplácaný, a to asi nespraví ani čas. Ale interiér vypadá fajn. :-)
              • 10 Reagovat !

                foto Jopino

                Jopino 11.11.  17:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Konkurence 2"

                Souhlas, uhlazeným dojmem exteriér nepůsobí ani po pěti pivech. Jestli bude cena nastavena jak v Polsku, tak si to své kupce i tak najde, ty expresivně a ekonomicky smýšlející. Interiér je fakt obrovský posun kupředu. Dobře jede, tlumí, co už, no.
  • 20 Reagovat !

    foto houmr

    houmr 11.11.  18:32

    1,6 TDI

    Za najhorsi koncernovy motor,aky kedy urobili (ved uz ho stahuju) povazujem 1,4 TDi v Rapide a F3, to je des, vykon ziadny, spodok mrtvy........................

    1,6 TDI som mal na tyzde zapozicane v aute. Zo zaciatku som si myslel ako to bude lepsie tahat ako moja 1,2 TSI v Leone. No po 500m prejdenych zo salona som pochopil............

    1,6 TDI nie je pruznejsia, vykonejsia oproti 1,2 TSI

    1,6 TDI v Karoqu je len na pokojnu jazdu bez dynamiky nad 100km/h. Spokojny s nim bude iba (klobuckar), ze spotreba nebude nejako vysoka, to je cele.
    • 20 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 11.11.  20:12

      « Re: 1,6 TDI

      Mam ten dojem, ze 1.4TDI sa do Rapidu nikdy nemontoval. Aspon nie v nasich koncinach (mozno na inych trhoch ano). Ale je to naozaj na ho... ehm, zly motor. Hned za nimi je 1.2HTP...
  • 23 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 11.11.  19:18

    OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

    Pánové, byl jsem dnes na jedné lokální automobilové výstavě, no řeknu vám lidí jako psů, hlava na hlavě, kam se na to hrabe Autoshow nebo Auta na náplavce, no a jak si tak procházím exponáty, ejhle, na Škodě Kodiag už jsou nálepky Auto roku 2017 v České republice. Žádný Kandidát či něco podobného, rovnou a natvrdo. Takže jak říká klasik: Modří už vědí >:D >:D >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 11.11.  19:47

      « Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

      :yes: :-)
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 11.11.  23:57

      « Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

      Modří jo, ty ne. Auto roku 2017 se volilo na začátku roku.Teď se bude volit Auto roku 2018.
      • 13 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 12.11.  02:26

        « Re: Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

        No právě proto mě to překvapilo. Já myslel, že už vybrali novinku na příští rok. Můj omyl.
        Takže 2018 Karoq
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.11.  07:45

          « Re: Re: Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

          Jo, vidím to jako pravděpodobné - že vyhraje Karoq. A popravdě - ani s jedním vítezstvím (Kodiaq, Karoq) nemám zásadní problém. Je fakt, že velké plastové plochy Karoqu působí dost lacině, ale třeba ve světlé kůži je to pěkný a obě auta podle mě nemají kromě ceny výraznou slabinu. Nečetl jsem test (a to jsem je docela hledal a četl), kde by je strhali. Za mě velice povedený auta a i když je za vítězstvím určitě i kousek nacionalismu, docela si ho zaslouží.
    • 20 Reagovat !

      foto white-label

      white label 12.11.  00:27

      « Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

      Střelba od pasu... a zase úplně vedle! :-O :*)
      [odkaz]
      • 13 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 12.11.  02:27

        « Re: Re: OT: Škoda Kodiaq už je Autem roku 2017

        To víš, koukám na Karoq v červené, vedle stojí Kodiaq v tý samý červený a navíc s nálepkama, tak mě to rozhodilo. Mea culpa
  • 42 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 11.11.  20:03

    asi takhle

    Hodnocení auta je vždy širokým mixem subjektivních pocitů a zkušeností a jen malou špetkou technické objektivity.
    Já proto zůstanu u toho subjektivního hodnocení, protože u auta, které nemá ruční brzdu, polovinu funkcí normálního auta má dostupných jen přes šmatlafoun a dokonce i tachometr s otáčkoměrem má jen ve formě multimediální iluze, už ani tu zbývající špetku technické objektivity hledat nehodlám.
    A to ani nemluvím o tom hnusném předku s hmyzím ksichtem, násilně zkopírovaným od Kokodáka! Kdy konečně škodovka pochopí, že auto má mít jen dvě světla a mlhovky patří na spodní spoiler? :no:
  • 20 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 12.11.  12:50

    Za tu cenu nesmysl

    Vsechno ok az do doby, dokud se clovek nepodiva na cenu. Za testovaneho Karoqa by byl v pohode Superb se stejnou vybavou i motorem, a to je auto jizdne uplne jinde. A nejen jizdne.
    • 01 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.11.  15:36

      « Re: Za tu cenu nesmysl

      Naftovej Superb s DSG začíná o 120t výš, i když - je to dvoulitr. Cenový rozdíl tam rozhodně je, a ne pár korun. A že jsou SUV dražší, než nízký auta - to snad není žádná novinka. Každopádně Karoq v nejvyšší výbavě je o 70t levnější, než Superb v základu.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.11.  15:58

        « Re: Re: Za tu cenu nesmysl

        Superb 2.0 TDI 110kW 7DSG Style 36.950€
        Kodiaq to samý 36.690€

        Pro srovnání 1.4 92kW Style 31.250 vs 31.150€ Superbu

        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.11.  16:24

          « Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

          To je docela zajímavá výjimka. Nic víc. Kodiaq Style má o něco chudší výbavu, ale i tak je to dost malý cenový rozdíl.
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.11.  20:13

            « Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

            Já bych to jako zas takovou výjímku neviděl = s trochou nadsázky naopak = ceny mi přijdou víceméně stejný [odkaz] [odkaz]

            Celkový provozní náklady bude mít nižší Sup = víceméně shodný pořizovací ceny sou maličko nezvyklý
            • 01 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.11.  20:22

              « Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

              O čem mluvíš? Ty, člověk, co pořád tvrdí, jak jsou SUV drahý proti nízkým autům???
              Výjimkou jsem nemyslel výbavy Style, ale vůbec Superb/ Kodiaq oproti jiným vzájemně srovnatelným SUV/kombi (sedan).

              Provozní náklady - nižší bude mít Sup spotřebu.A možná nějaký díl podvozku.
              • 10 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.11.  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

                SUV sou hlavně blbý = proti normálnim autum ;-)

                A v celkovejch nákladech snad bez výjímky = nejen horší ale nákladově = dražší

                Což je mj daný právě tou nevhodnou konstrukcí = z principu je větší spotřeba, namahání brzd i dalších dílů podvozku jak správně zmiňuješ. Prostě těžiště je s.ině. Smysl maj i karbonový střechy a plastový díly karoserie = tak masově přecházíme na SUV >:-[]

                Většinu srovnávaček kombi vs SUV provyhrál ve většině parametrů typ = kterej se šíří snad rychlejš než mor = a to v době kdy [odkaz] :-)

        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.11.  16:46

          « Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

          Řešíte Kodiaq nebo Karoq?
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 12.11.  17:01

            « Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

            Správná poznámka, nicméně - je to zajímavé (ta shodná cena Superbu a Kodiaqa).
            • 12 Reagovat !

              foto 99matthew99

              99matthew99 12.11.  18:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

              Ta politika Skodovky je proste smiesna. Ak toto kupujuci nevidi tak ja uz neviem. Ako si moze niekto kupit Karoq za rovnaku cenu aku ma Superb? Tak ale Skodafan kupi vsetko co Skodovka vyrobi. Pritom Karoq by mal mat porovnatelnu cenu myslim s Octaviou a Kodiaq so Superbom. Co dodat?
              • 11 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 12.11.  18:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

                Neumíš číst? Karoq nestojí zdaleka stejně jako Superb.
              • 31 Reagovat !

                foto pavel572

                pavel572 12.11.  21:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

                Toto jsou kecy chudejch. Když ho chci,take si Karoqa koupím. Je na každém jaké auto si koupí a kolik je ochoten zaplatit. Každý preferujete nějakou značku a je jen na něm, co si vybere.
                • 20 Reagovat !

                  foto Jaros71

                  Jaros71 13.11.  11:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu cenu nesmysl

                  Auto je dost předražené..
                  Interier čpí laciností , ty dveře jsou ala Dacia..
                  Cena je mimo realitu.
  • 10 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 12.11.  16:16

    T-Roc

    Ještě jeden testík, tentokrát VW T-Roc 2.0TSI DSG (v češtině)

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 12.11.  22:16

      « Re: T-Roc

      A další, kde Ondra (bývalý redaktor a.cz) na Krétě s obří stodolou, co umí i driftovat.
      [odkaz]
    • 20 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 13.11.  14:20

      « Re: T-Roc

      Už mi došlo, co mi na jeho testech vadí. Mluví nespisovně. Já také. Ale ve videu mě to ruší. Možná to dělá ta kombinace spisovné a hovorové. Nemluví totiž hovorově stále.
      • 20 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 13.11.  17:10

        « Re: Re: T-Roc

        V garáži mu to nejednou diváci vytýkali. Zvláštním způsobem to kombinuje dohromady. A co už, přes to se dá přenést, testů není nikdy dost.
  • 11 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 13.11.  12:45

    nadpis

    Ja by som to upravil na "Škoda – Může vůbec zklamat?"
  • 42 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 13.11.  14:14

    ach ty agregáty

    No dejme tomu, ale chtělo by to pod kapotu OM656 a automat s měničem :-! takhle zase nic ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto wojthin

    wojthin 14.11.  13:34

    ta vasa skodovka.....

    myslim si,ze vas a celu redakciu skodovka nemoze nikdy sklamat.............
  • 11 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 15.11.  14:46

    Cena pro UFOny :-)

    Cena K s 1.6 TDI DSG je podobná jako nabušený Jeep Compass 2.0 diesel 4x4, tak nevím, já bych raději bral Jeep >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání s krkavčí matkou!

Ráchel z Mise nový domov: Popsala nenávistné setkání…

Mladí sourozenci Ráchel a Gabriel (16 a 17 let) si za svůj krátký život zkusili už mnohé, nejtěžší období života…

 

iSport.cz

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují Malík i Fousek

Kdo nahradí Peltu? O post předsedy FAČR usilují…

Dvacet tři osob, mezi nimi jedna žena, se uchází o jedenáct míst ve Výkonném výboru FAČR. O to nejdůležitější…

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho nechápal: Měli jsme vést 5:0!

Hrdina Vaclík vychytal hvězdy United, Mourinho…

Zázračný večer v Basileji přineslo utkání Ligy mistrů proti Manchesteru United, v němž domácí senzačně zvítězili…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko trend vyhřívaných iglú?

Nový konkurent svařáku na Staromáku. Dostihne Česko…

Svařák na Staromáku, trhy v Drážďanech nebo ve Vídni, Louskáček v Národním divadle? Jestli právě takto vypadá…