Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Octavia G-Tec – Poslední sbohem

G-Tec spalující zemní plyn v současnosti platí za výkonově nejslabší verzi Škody Octavia. Vůz jsme důkladně prověřili a přinášíme jeho největší výhody a nevýhody.
Zpět na článek
4. 9. 2017 15:35
4. 9. 2017 16:09
4. 9. 2017 16:27
4. 9. 2017 17:24
5. 9. 2017 12:39
5. 9. 2017 14:36
6. 9. 2017 08:57
4. 9. 2017 17:50
4. 9. 2017 23:04
5. 9. 2017 11:00
5. 9. 2017 13:43
5. 9. 2017 12:40
6. 9. 2017 08:12
6. 9. 2017 08:59
6. 9. 2017 10:36
6. 9. 2017 11:01
4. 9. 2017 17:32
5. 9. 2017 03:00
5. 9. 2017 10:41
Avatar - Ozzman
4. 9. 2017 15:00
Opravdu tak šetří?
Měl jsem tu čest s předfaceliftovanou verzí a to auto bylo línější, než tenkrát nabízená 1.2TSI. Spotřeba zanedbatelně nižšší a pořizovací cena vyšší, jak o světelný rok dynamičtější klasická 1.4TSI 110kw.

Matně přemýšlím, pro koho takové Octavie jsou, leda snad pro někoho, kdo bojuje proti dieslu, protože za 16 tisíc navrch je 1.6TDi, které není nejlepší, ale spořivé být umí a pomalejší nebude. Pro běžného spotřebitele soukromníka je ve všech ohledech lepší koupit klasické TSI. Být to auto trochu výraznějí cenové zvýhodněné, třeba mezi cenou 1.0Tsi a 1.4Tsi, tak neřeknu ani popel :-)
Rozbalit vlákno
15
4. 9. 2017 15:37
Re: Opravdu tak šetří?
Já ji vlastním jako soukromý vůz a mimo to máme flotilu CNG i s vlastní plničkou ve firmě a vždycky mě fascinuje, jak s tím někteří majitelé, a v testech redaktoři, jezdí úsporně. Ano, taky dokážu jet pod 4kg, ale to je naprosto otřesný zážitek, na který by stačilo mít pod kapotou 40 koní a na benzín to takovým stylem jede za 5litrů, tedy ne GTEC, ten na benzín není optimalizovaný a vezme si více. Reálně jezdím za 5kg nebo 7l benzínu, ve městě 5 - 6kg, mimo město 4 - 5kg, dálnice kolem limitu 4,5Kg. Nevýhoda je především dojezd (300km), málo pump (každý rok se slibuje, jak bude na konci roku 200 a do tří let 300 pump, no realita je už roky nezměněná) a drží se kolem 150. Další nevýhodou jsou některé specifické náhradní díly, které stojí astronomické částky a kazí se, kazí.
Ale co, důležité je, že auto nesmrdí z výfuku. Podle mě je CNG nejvíce eko palivo, na které nemá ani elektromobil, když se sečte výroba, energetický mix a recyklace...

Jen škoda, že od nového roku a potom tuším od 2020 se zvedna daňová zátěž na CNG a tím se stane naprosto nezajímavým ještě předtím, než se stihlo více rozšířit. :-(
4. 9. 2017 15:51
Re: Opravdu tak šetří?
Čo sa na tomto G-tecu kazí? Dík za info
4. 9. 2017 16:04
Re: Opravdu tak šetří?
Na jedné(ve firmě máme 15ks) se měnilo turbo, to neříkám proto, že by to byla typická závada, ale proto, že je tam turbo upravené, odlišné od 1.4TSI a tím pádem dražší. Ale typická závada jsou nefunkční elektroventily u nádrží, koroze nádrží, ty se musí okamžitě měnit a vstřikovače. Paradoxně odchází nejen ty plynové, ale i benzínové pro nepoužívání se zalepují něčím a minimálně v záruce je vyměňují, jestli by šly vyčistit nevím. Já bych si určitě GTEC jako soukromé auto nekoupil, pokud bych chtěl ušetřit. Pokud chci ekologické auto, tak to je pak jiná, perfektní volba.
Avatar - WinDiesel
4. 9. 2017 16:24
Re: Opravdu tak šetří?
jo vyčistit by se to mělo dát oboje, myslím že se v ČR vyskytuje docela dost stanic
4. 9. 2017 17:25
Re: Opravdu tak šetří?
Mnoho roků zpět jsme měli Multiplu na CNG a je fakt, že vstřiky cvakaly jak šicí stroj. Nádrže a ventily byly oki později, když šlo auto pryč.
5. 9. 2017 09:07
Re: Opravdu tak šetří?
Dik za informacie ;)
Avatar - Emel
4. 9. 2017 15:38
Re: Opravdu tak šetří?
1.6TDI je ovšem s pětikvaltem (ne moc dobrým) a torzkou. Mít na výběr 1.6TDI a 1.4G, beru G.
Avatar - WinDiesel
4. 9. 2017 16:30
Re: Opravdu tak šetří?
Nechápu že si někdo 5-kvalt v dieselu kupoval. Jel jsem s tím v Irsku a bylo to hrozné (Golf 1,6TDI). Opravdu jsem litoval že jsem musel méďu s automatem nechat doma. Slabé a blbě zpřevodované. Nedávno jsem jel poměrně silný 2,0 HDI a tam to bylo taky blbě zpřevodované ale alespoň silné.
Avatar - speedfred
4. 9. 2017 17:20
Re: Opravdu tak šetří?
mal som nedávno Octu 1.6tdi a na počudovanie ten motor nie je nejak zlý,ale ako píšeš to sprevodovanie je hrozné.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2017 17:22
Re: Opravdu tak šetří?
Ale notak Emele ! Ty přeci nevíš, že Oktávka s torzkou jezdí uplně stejně dobře jako s multilinkem? ! >:D >:-[] Málo čteš... testy ACZ >:D

Teď vážně, nevím, jestli by mne ta 6tka vytrhla, jednou za rok jezdím OII TDI fl , 1.9 s pětikvaltem a dá se to taky. Možná jsem měl smůlu na syrové nezajeté auto, ale dát více peněz, než za 110Kw TSI a jezdit za skoro stejnou spotřebu viz příspěvek Bellise.... nevím nevím.. .to TDI se dá pod 5 stáhnout doopravdy :-)
5. 9. 2017 06:11
Re: Opravdu tak šetří?
Musím ti vyvrátit tvé domněnky.
Auto jede opravdu pocitově svižně, při výjezdu z kruhového objezdu se suto dokáže velmi svižně odpíchnout
Spotřeba je na dálnici pod 4 kg/100 km. Jel jsem Plzeň - Praha lehce eko za 3,6 kg/ 100 km.
4. 9. 2017 17:31
Re: Opravdu tak šetří?
Ozzy, opravdu tak šetří, mám tohle auto jako služební už 2 roky a právě po 1.6TDI OII a rozhodně bych se zpět k dieslu nevracel, protože:

1.) Na CNG mám za cca 83tis Km průměrnou spotřebu 4.4kg, což při průměrné ceně za 1kg CNG 25Kč/kg je 1.1Kč/km.
2.) Najedeš na nádrži 300-350Km dle jízdy a spotřeby + máš ještě 50l Benzinu, kde se dá v klidu udržet spotřeba pod 7l/100km, ale není třeba neb plniček je již po republice dost a natankováno máš za 3-5minut
3.) s 1.6TDI jsem měl průměr 5.2l/100km = při ceně kolem 29kč/l nafty 1.5Kč/km, tj úspora veliká
4.) G-Tec je tichošlápek, má 6st manuál a vzadu víceprvek ;-)
5.) Auto opravdu není líné, jde jen o to kdo ho zajede. Pravda je, že do 10tis km není dynamika kdovíjaká, ale jhak si to sedne, nemám problém i s rodinkou jet v levém pruhu aniž bych brzdil provoz, auto v pohodě zrychluje do 180km/h, dál už se mu moc nechce. V Německu jsem z něj na rovince dostal tachometrových 210km/h...
6.) nejnižší naměřená spotřeba a to letos v Pobaltí s průměrem pak 3.5kg/100km a 5.7l/benzinu za 4200km, je to placka a nejsou tam dálnice ;-)
7.) když to kalíš tak se přes 5kg/100km se prakticky nedostaneš...
8.) Primárně jezdí na CNG a až dojde, tak samo přepne na benzin

Tak tolik asi k Octavii G-Tec = Diesel nebrat ;-)
Avatar - Ozzman
4. 9. 2017 17:34
Re: Opravdu tak šetří?
Díky za info, přeskočím k bodu 5. Já jel nové auto, takže to možná dost odpovídá mé zkušenosti s dynamikou :-)

Ostatní se pak od všeho odvíjí :-)
4. 9. 2017 17:43
Re: Opravdu tak šetří?
JJ stejně mi to potvrdil i kolega s Leonem Combi TGI, do 10tis km žádná výhra a pak pohoda. Já mohu srovnat i s OIII 1.4TSI 110kW (máme v rodině) a pár se km jsem s ní ujel a rozdíl na okreskách moc nevidím, navíc má vzadu torzku ;-)

Btw ten výkon je jen marketingově stažený, na brzdě naměřili 96kW na benzin, zkusím najít ten článek ;-)

Na konci článku:
[odkaz]
Avatar - Ozzman
4. 9. 2017 17:49
Re: Opravdu tak šetří?
:yes:
Avatar - Emel
4. 9. 2017 15:35
Chrompaket
Kdybych chtěl být puntičkář... chrompaket je za příplatek pro RS a Scout. Pro L&K je sice ve standardu, ale v L&K se zase nenabízí G-Tec.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2017 16:09
zima
S tím těžkým zadkem a s tím související odlehčenou přední nápravou mě to docela překvapilo. To bude v zimě asi dost mizérie. To že prohrábnu na mokrý silnici nevadí, ale to že nevyjedu kopec nebo se v horším případě ani nevyhrabu z parkoviště na silnici je celkem smutný 8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - WinDiesel
4. 9. 2017 16:27
Re: zima
vycouváš kopec, klasika
4. 9. 2017 17:24
Re: zima
Mám Passata na CNG (stejná koncepce) a i když se člověk snaží rozjíždět opatrně, tak přední pneu bohužel mizej trochu rychlejc... :-)

V zimě to může být trochu nevýhoda (bohužel nutno uznat, že těžkej TDI čoudomet nad přední nápravou má taky svoje výhody), ale ruku na srdce, kolikrát jede průměrnej člobrda někam, kde bude mít zásadnější problémy s trakcí. Jezdím do Alp několikrát do roka a řetězy jsem nenandaval, ani nepamatuju. A drtivou většinou času trávím na suchých dálnicích nebo ve městě...
5. 9. 2017 12:39
Re: zima
No on každej nebydlí v Praze nebo na jižní Moravě. Já tenhle problém řeším v zimě každý den a tak 4-5 měsíců v roce, takže fakt jak to má těžký předek a jak to jezdí v zimě je pro mě docela zásadní věc. S tímhle bych se možná vůbec nevyhrabal od baráku na silnici. Máš pravdu, že těžkej TDI čoudomet nad přední nápravou má za takových podmínek svoje nesporný výhody. ;-)
5. 9. 2017 14:36
Re: zima
Jasně, že to není auto pro každýho, ale v menšině budete spíš vy z hor, než my z města. :-) Takže prostě jen tvrdím, že pro velkou část lidí nebude mírně nižší trakce překážkou a bylo by škoda kvůli tomu G-Tec vyřadit z výběru. :-)

Jo, kdyby tak zplynovali tu těžkou 3.6 V6 z minulýho Superba, byl by to skvělej mix - více trakce vpředu a méně čmoudu vzadu. >:D
6. 9. 2017 08:57
Re: zima
Určitě pak se s takovým autem ovšem musíš pohybovat v nížinách. Jak vyjedeš někde kde je trochu nachumelíno, tak seš v háji. Když máš auto, který umí jezdit i v zimě, tak si s tím nemusíš vůbec lámat hlavu. Představ si že jsem v životě nepoužil něco takovýho jako jsou řetězy.

Jinak s tou 3,6 V6 souhlas. V plynbu by to byla motorizace jak víno.
4. 9. 2017 17:50
Re: zima
No za 2 zimy se mi zatím nepodařilo vyjet jen dva kopce, tj jeden jsem vycouval a jeden objel. Btw ano ty flašky vazdu něco váží, ale nic hrozného to není ;-)
Avatar - michal.t
4. 9. 2017 23:04
Re: zima
To bohužel vnímám jako více či méně výrazný neduh mnoha dnešních downsizingem zasažených aut se zážehovými motory, zejména kombíků…. Auta s těžkými nádržemi na CNG umístěnými vzadu, jako třeba tahle oktávka, jsou jen pomyslným vrcholem této „adhezní nedokonalosti“.

Automobilky nás dnes lákají na řeči o pružnosti motorů s uživatelsky přívětivým přívalem newtonmetrů v nízkých otáčkách a přitom nenápadně řadu motoristů odstřihávají od možnosti spolehnout se na auto za kombinace zhoršených adhezních a sklonových podmínek. Ne každý řidič žije v permanentně prosoleném velkoměstě a ne každý chce kvůli pár zasněženým dním v roce živit čtyřkolku.
5. 9. 2017 11:00
Re: zima
Menší, přeplňovaný motor není nutně lehčí než atmosférický. Spíš naopak. Ale odlehčuje se, také ve jménu spotřeby.
Avatar - michal.t
5. 9. 2017 13:43
Re: zima
Jj, ale opravdu záleží, co srovnáváme…
Atmosféra se stejným nominálním výkonem jako turbobenzín asi obvykle o moc (či vůbec) těžší nebude.
Pokud však proti sobě dáme atmosféru se stejným udávaným krouťákem jako TB, bude už obvykle atmosféra výrazně těžší.
A pokud bychom chtěli atmosféru, která má obdobný krouťák jako TB už v běžně používaných otáčkách (2000 – 3000 RPM), bude už hmotnost atmosféry propastně vyšší.
6. 9. 2017 08:12
Re: zima
V 99% situací je lehčí předek jízdně prostě výhoda a plus.
Nebudu se celý rok trápit s dvoumetrákovým TDI nad přední nápravou jen proto, co kdybych náhodou v zimě na sněhu v kopci potřeboval závaží nad předkem.
6. 9. 2017 08:59
Re: zima
Výhoda v čem konkrétně máš na mysli? Že to je míň nedotáčivý?
6. 9. 2017 10:36
Re: zima
Přesně tak, plus bych přidal menší opotřebení předních pneumatik a není potřeba na přední nápravu dávat tuhé péra, takže je auto i komfortnější..
6. 9. 2017 11:01
Re: zima
No mám na předku právě to těžký TDI. Pravda citlivější řidič jako jsem třeba já cítí, že předek je těžší, ale to musíš dělat s autem fakt psí kusy, aby tě to nějak omezovalo. Hypotetický vyšší opotřebení předních pneumatik mě při jejich ceně fakt vůbec netrápí. O tom komfortu vzhledem k nižší hmotnosti předku bych radši nemluvil. Zkus udělat pokus a strčit prudce do někoho kdo má 60 kilo a pak někho kdo má 100 kilo uvidíš jak funguje setrvačnost. Co pak udělá 20 kilový kolo, který dostane ránu od díry s lehkým předkem si pak odvoď sám.
4. 9. 2017 17:16
Rozporuplná modernizace.
Pokud se vyplní to, co autor píše o chystané modernizaci, tak kvituju použití kompozitových lahví, větší kapacitu CNG a většího (a doufejme mírně výkonnějšího) motoru.

Problém ale bude v té 15l nádrži na benzín. Jsou zkrátka místa (např. Chorvatsko nebo Skandinávie), kde ještě těch plniček není tolik, a pokud zrovna žádná v dosahu není, jezdit po 150km přískocích bude docela opruz. Pro taxíky a firemní flotily to samozřejmě problém nebude, pro soukromníky už to problém být může.

Je trochu škoda, že to neudělali tak, jako to mám já v soukromém Passatu - taky 21kg CNG, ale 31l benzínu. Akční rádius 300km na benzín už jako nouzový řešení docela jde. :-)
Rozbalit vlákno
5
5. 9. 2017 00:30
Re: Rozporuplná modernizace.
Myslím, že G-Tec je cílen především na firmy a těm uvedená změna bude vyhovovat, resp. takovou změnu (zvýšení kapacity na plyn na úkor benalu) už dávno vyžadovaly. Taková firma nejezdí do Skandinávie ani do Chorvatska a veřejné plničky jsou jí ukradené, ta má na dvoře plničku vlastní (tudíž náklady na km má ještě nižší než se uvádí v článku nebo zde v diskuzi, cca 0,70 Kč/km) a potřebuje aby auto na CNG ujelo bezpečně denní porci km a zase se "nakrmilo" doma u levného korýtka na příští den, takže potřebuje maximalizovat dojezd právě na CNG a provoz na benal je v podstatě nežádoucí, soukromníci mají v tomto případě smolíka.
5. 9. 2017 09:43
Re: Rozporuplná modernizace.
Chápu důvody proč to tak je, jen s nimi prostě nesouhlasím. Jak píšu - pro taxíky a firmy žádný problém.

Ale z pohledu soukromých uživatelů - spousta lidí tvrdí, že CNG sice zajímavý, ale že má moc omezení a kdesi cosi, a že by si to pro sebe nekoupili - a odteď budou mít bohužel částečně i pravdu. Původní verze byla v tomhle ohledu super - 90% cest člověk najezdí kolem komína, kde má svou oblíbenou plničku a kde mu 300km dojezd na CNG stačí, ale zároveň se pak může vydat do Chorvacka na rivyjéru, a s 50l nádrží na benál může v klidu jet bez neustálýho tankování.

Mohli udělat dvě varianty, 2CNG flanděry + velká nádrž / 3CNG flanděry + malá nádrž, ale to by asi oddělení nákladový optimalizace nerozdejchalo. Přitom by těch součástek navíc nebylo tolik - museli by mít akorát dvě varianty plynovýho vedení - velkou benzinovou nádrž by mohli sourcovat z běžnejch verzí a třetí CNG flašku prostě neosaděj a je to...
5. 9. 2017 11:08
Re: Rozporuplná modernizace.
To je jaksi tím, že je Passat větší a má větší standardní nádrž (i když jde ledacos, když se chce). Pokud vím, už v téhle generaci byla na stole třílahvová verze (ne nutně pro Octavii) jako v Passatu, ale měla jen 11 litrovou nádrž na benzín (Octavia/ Golf mají normálně 50 litrovou [55 s Haldexem], předchozí Passat měl myslím 70 litrovou, takže to pěkně kopíruje). V tomhle je holt těžké se zavděčit všem. U téhle konfigurace byly v diskuzích stížnosti, že je dojezd na CNG malý a na benzín zbytečně velký. S 11 litry by byl zase už dost malý a opravdu jen nouzový.
5. 9. 2017 14:45
Re: Rozporuplná modernizace.
Tak tím se to vysvětluje (ne nutně ospravedlňuje), díky za doplnění! :-)

Vyhovět všem skutečně asi nejde, jen mi to prostě příjde, že +30% dojezdu na CNG a -80% dojezdu na benzín není úplně optimální tradeoff. Trošku to prostě zhoršuje všestrannost auta. Ale hlavním odběratelům, tj. taxikářům a obchoďákům, to asi vadit nebude. :-)
5. 9. 2017 19:05
Re: Rozporuplná modernizace.
Ideál (z hlediska univerzálnosti) by nejspíš byl někde mezi. Asi něco jako A4.
4. 9. 2017 17:32
Vyzor
Nechapem to rozplyvanie sa nad vzhladom, podla mna uplne tuctova oktavka, keby okolo mna presla ani by som si ju nevsimol.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
4. 9. 2017 18:43
Nepriznané náklady
Som fanúšik CNG (príp. LNG) pohonu, ale o výhodnosti prevádzky G-Tec by sa dalo diskutovať. Škoda, že sem redakcia nedala porovnanie kompletných nákladov (vrátane servisu) s benzínom a naftou. To čo ušetríš s G-Tec na palive, to vzápätí necháš v servise na častejších prehliadkach (každých 15.000 km, ostatné majú servisný interval 30.000 km).

Nová verzia vyrieši najväčšie bolesti súčasnej (slabý výkon, ťažké tlakové nádoby, nízky dojazd na plyn), ale súčasne prinesie iné problémy (nízky celkový dojazd - chcelo by to min. 25l benzínovú nádrž + sa môžeme obávať aj o to, že zmizne viacprvková zadná náprava).

Uvidíme, s čím sa predvedú, ale za dverami sú nové motory. Jednak vw pripravuje nový benzín 1.5 (hej, novšiu konštrukciu tohto, bude podporovať 48V + elektromotor), potom tu máme nový SkyActiv-X, ak jeden či druhý splní čo sľubujú, tak nezostane moc dôvodov pre Octaviu G-Tec.
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2017 08:39
Re: Nepriznané náklady
Každých 15tis je jenom výměna oleje a to stejně dělá každý soudný člověk i u jiných motorizací. První servisní prohlídka je po dvou letech, další po roce, stejně jako u jiných motorizací. Lidi v tom mají zmatek. Je pravda, že servisní prohlídky vychází o něco málo dráže, ale to bych neřešil. Riziko velmi drahého servisu přichází až po záruce.
Avatar - Ondore
5. 9. 2017 16:21
Re: Nepriznané náklady
Videl som tabuľku v ktorej to bolo pekne rozpísané, žiaľ neviem ju nájsť. Servisné prehliadky boli častejšie a mierne drahšie a keď si zrátal celkové náklady po 100.000 km, tak ušetrené peniaze za palivo pri CNG si ± zaplatil za servis (t.j. v nákladoch si bol podobne ako keby si jazdil diesel). Ak to nájdem, tak sem dám odkaz. Ja v každom prípade beriem faktor nižších emisií, ale pokiaľ na to niekto ide čisto cez peniaze, tak neušetrí toľko, koľko sa nám v testoch snažia nahovoriť.
5. 9. 2017 11:47
Re: Nepriznané náklady
No, tak se hold do kufru postaví kanistr s benálem... Děláváme to, když jezdíme na roadtripy přes noc, protože ne všechny pumpy jedou.
Avatar - Floyd
5. 9. 2017 03:00
Škoda a Mička
Zase je tu test Škodovky a zase je autorem Mička. Cožpak není v redakci nikdo jiný, kdo by uměl otestovat Škodovku? Nebo je zatím něco jiného? Co vy na to, pane Machalo?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
5. 9. 2017 08:22
Re: Škoda a Mička
ak chceš objektívny test na Škodu,tak musíš na iné stránky.
5. 9. 2017 10:41
no neviem
auto s rozdielnou charakteristikou pohonu a ani poriadne nepostrehnem na aký idem, nič moc. Šetrenie na palive kazené vyššou údržbou, tiež nič moc. Papierové parametre zrýchlenia a maxky sú total pohoda, tu už každý chce dynamiku jak na wrc, ale pre 80 % ľudí je to cajk. Ja by som to nebral, veľa rizík, málo úžitku, eko neviem posúdiť, ak je, potom ok.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Verny_2013
5. 9. 2017 15:53
G-tec jsem před 3 lety testoval
A dojmy byly veskrze pozitivní. Nejen nízká reálná spotřeba plynu, ale hlavě to pro mě byla komfortem jediná přijatelná verze Octávie. Je to jediná verze pod 110 Kw včetně s multilinkem a ten je na komfortu sakra znát. Pocitově byl nižší výkon znát až od 4500 ot. oproti mému 1,4 TSi 92Kw v Golfu. Krouťák to má stejný 200 Nm. Jasně vyšší hmotnost se trochu negativně projevovala, ale stejně jede podle mě líp než 1,2 TSi. Pro klidného řidiče to výkonově úplně postačí. Co mě ale překvapuje, tak v diskuzi ty závady na vstřicích a ventilech. Ty samozřejmě provoz zásadně prodraží.
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2017 18:36
Re: G-tec jsem před 3 lety testoval
Pro klidné řidiče? Hmmmm co to znamená? Že nepojedeš na dálnici víc jak 130? Nebo si nedáš rychleji zatáčky na okreskách? To tahle Octávka dává s přehledem ;-)

Mám na ní víc jak 80tis km najeto a vím o čem mluvím. Závada za těch žádná, šlape jak hodinky :yes:
Avatar - Verny_2013
5. 9. 2017 20:55
Re: G-tec jsem před 3 lety testoval
Sám mám 1,4 TSi 92 Kw a motor bych označil taky pro klidného řidiče, který má dobrý pocit z výkonové rezervy. žádný sporťák to není. Něco podobného platí i pro G-tec. Co se týká závad, jen jsem překvapeně reagoval na předchozí diskuzi. Toť celé.
Avatar - Googelit
5. 9. 2017 23:05
Re: G-tec jsem před 3 lety testoval
CNG nemůžete myslet vážně! Jedinná správna cesta je E85 a mnou protlačený E10 místo BA95. Koupil jsem na to už lihovar a moje řepka bude mít odbyt. že si zanesete motory, vstřiky a čerpadla mě nezajímá.
9. 2. 2018 14:46
15l vs 50l benzín
Odpověď proč je po modernizaci poměr 15l benzín a 21 kg CNG je ten, že bude považována za hlavní palivo CNG a do 15 litrů benzín jako dojezdové. 15l je hranice.
Rozbalit vlákno
0