Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Roomster 1,2 TSI Green tec – Půl-litr

Zásadní změnu od stop-start systému a inteligentního dobíjení nečekejte. Nevýznamně nižší spotřeba vás bude na začátku stát 7.100,-Kč.
Zpět na článek
5. 10. 2011 10:06
5. 10. 2011 11:50
neregistrovaný "bukowski"
5. 10. 2011 12:42
5. 10. 2011 12:50
5. 10. 2011 14:31
5. 10. 2011 16:02
6. 10. 2011 20:47
5. 10. 2011 16:20
5. 10. 2011 20:07
5. 10. 2011 22:03
5. 10. 2011 16:06
5. 10. 2011 16:23
5. 10. 2011 20:03
5. 10. 2011 21:30
5. 10. 2011 21:05
5. 10. 2011 21:13
5. 10. 2011 21:33
5. 10. 2011 16:47
5. 10. 2011 21:43
6. 10. 2011 20:50
5. 10. 2011 19:50
5. 10. 2011 20:10
5. 10. 2011 20:21
5. 10. 2011 20:33
5. 10. 2011 20:43
5. 10. 2011 20:47
5. 10. 2011 21:00
5. 10. 2011 20:55
5. 10. 2011 21:38
5. 10. 2011 22:09
5. 10. 2011 22:22
5. 10. 2011 22:28
6. 10. 2011 08:46
6. 10. 2011 14:41
5. 10. 2011 12:03
5. 10. 2011 14:43
6. 10. 2011 21:00
6. 10. 2011 21:24
5. 10. 2011 13:11
5. 10. 2011 14:41
5. 10. 2011 17:05
30. 10. 2011 00:11
neregistrovaný "Bruhynka"
5. 10. 2011 10:06
Quasimodo
Vysoké bodové hodnotenie ma vzhľadom na nedávne testy noviniek dosť prelvapilo - asi to bude aj tým, že že sa hodnotí len niečo, nie všetky atribúty.
"vpředu si posádka musí vystačit s prostorností Fabie, na zadní neplnohodnotnou trojici sedadel a do zavazadelníku se vejde díky rozměrným dveřím téměř cokoli." - napriek slabej ponuke priestoru vpredu a úplne príšerným sedadlám vzadu sú známky vysoké...
A aj som sa zasmial:
"Oproti například Citroenu C3 potěší ostřejší nástup brzd a jistější podvozek." - určite sa v plejáde áut ponúkaných v Európe nájde také, ktoré má nejaký parameter horší ako Roomster...
Suma-sumárum, eufória prešla, Roomster nie je tak úžasným autom, aby zákazníci boli ochotní platiť sebavedomé ceny a ani systém STOP-ŠTART mu podľa mňa nepomôže. Za prvé je drahý a nevyplatí sa, za druhé takýto systém je pre mnohých dokonale otravný.
Škoda by konečne mala zapracovať na novom malom MPV, ktoré by sa mohlo bez obáv postaviť vedľa CšPicassa, Vengy, Merivy alebo ix25 a nezosmiešňovať sa týmto Quasimodom.
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "bukowski"
5. 10. 2011 11:50
Re: Quasimodo
:yes:
5. 10. 2011 12:42
Re: Quasimodo
Problém je, že se Roomster směle měřit může. :-) Design je věcí názoru. A nevím, kde jste vyhrabal ix25.
Avatar - Bristol
5. 10. 2011 12:50
Re: Quasimodo
Ja myslim ze moc ne. Minimalne v dana cenove relaci. Za ty penize uz mas mimo jine velmi dobrou hondu jazz. To mluvi za vse. Design komentovat nebudu[dle me je odporny] ale na to ma kazdy jiny nazor. Kazdopadne nema ocekavany uspech ani v cechach tam ho dokonale zabiji fabka v kombajnu a korejska minimpv
5. 10. 2011 14:31
Re: Quasimodo
Jednoduše se to nedá říct, každé auto má široké rozpětí cen, záleží na výbavě. Jazz začíná na ceně 300 tisíc bez klimatizace, dražší auto to jistě je. Korejská minimpv u nás v prodejích nevedou. A zrovna v porovnání Fabie kombi a Roomstru vychází lépe Roomster: [odkaz]
5. 10. 2011 16:02
Re: Quasimodo
Srovnávat Jazz a Roomstera je asi stejně vtipny,jak srovnávat Civica s Yetim >:D Roomster je úplně jiná kategorie a co se vnitřního prostoru týče,tak mnohem větší vůz!
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 20:47
Re: Quasimodo
A už jsi někdy jel tím Jazzem? Už minulá generace dokázala vpředu i vzadu rozdrtit Fabii, vzhledem k tomu, že předek je z Fábie u Roomsteru a vzadu tři úzká místa k sezení, tak nějaký zázrak vůči Jazzu rozhodně není, ba dokonce i naopak
5. 10. 2011 16:20
Re: Quasimodo
Ani náhodou. Roomster je na polceste medzi užitkáčom a MPV, a niečo mu chýba k obom. Sedieť na dvoch stoličkách naraz je problematické.
ix25 bol malý omyl, samozrejme že ix20...kto sa má v tých číslach vyznať...
5. 10. 2011 20:07
Re: Quasimodo
Zrovna takový Renault Kangoo je auto, které bylo původně bylo navržené jako užitkové a následně upraveno jako MPV, Roomster byl navržen podle opačné filozofie.
5. 10. 2011 22:03
Re: Quasimodo
Kangoo II bolo navrhnuté iným systémom ako Kangoo I. Disponuje podvozkom zo Scénica a osobná verzia bola navrhovaná ako rovnocenná s úžitkovou.
Je to užitkáč s niektorými atribútmi osobného auta. Roomster nie je MPV, a Kangoo tiež nie, čiže porovnávať ho v tomto smere je bezpredmetné.
Pôvodne som začal o malom MPV, ktoré v ponuke Škody chýba - vzhľadom na to, že Roomster je za MPV vydávaný.
5. 10. 2011 16:06
Re: Quasimodo
No nevím,měl jsem několikrát možnost přímého srovnání Roomstera se všemi těmito konkurenty a Roomster je opravdu co se týče jízdních vlastností o jednu třídu před Merivou a o dvě před C3 Picasso. O brzdách,řízení a řazení ani nemluvě. V Picassu zařadit rychlost kterou chceš je stejné umění, jako velikost mistra jehož jméno si tento vůz propůjčil.

Prostě a jednoduše o designu si můžeme diskutovat do aleluja... Ale po technické stránce máloco může s Roomstrem soupeřit :-! :yes:
5. 10. 2011 16:23
Re: Quasimodo
S tým Picassom kvapku preháňaš. A dodám, že prednosti MPV nespočívajú práve v excelentných jazdných vlastnostiach.
5. 10. 2011 20:03
Re: Quasimodo
A v čem jiném by měli spočívat u rodinného MPV, než v právě dobrých bezpečných jízdních vlastnostech a varibilitě, které Roomster má.
5. 10. 2011 21:26
Re: Quasimodo
Ktore aktualne mpv je z hladiska bezpečnosti také zlé?
5. 10. 2011 21:30
Re: Quasimodo
Čo sú dobré bezpečné jazdné vlastnosti?
Zabudol si, že dobré MPV je o pohodlí, potom o pohodlí a ešte o pohodlí. To znamená priestor, ergonómiu, praktickosť, aj tú variabilitu.
Priestor Roomster ponúka - ale nie vpredu, na predných sedadlách je to Fabia a to je priestorovo mizéria.
Vzadu je priestor - ale sú tam pre zmenu absolútne nechutné sedadlá. Tie krajné sú úzke a dosť natlačené na dverách, stredné sa sedadlom snáď ani nedá nazvať, to je skôr taký šamlík. Argument posuvu krajných sedadiel k sebe s vypustením toho stredného tiež neprejde - sedadlá, hoci odtiahnuté od dverí, ostávajú priúzke - navyše tak súdkovitý Roomster odvezie len štyroch. Konkurenti sú na tom s priestorom ďaleko lepšie. Navyše tí nemajú vzadu skleník ako Roomster, obrovské okná v zadných dverách bol fakt "bohovský" nápad...
Roomster ponúka bonus vo forme najväčšieho kufru v triede. Ešte keby nemal tak vysoký prah - to sa u MPV nejak nenosí.
Malé MPV by sa Škode zišlo ako soľ, rovnako ako nejaký poriadny užitkáč. Ak si VW nechce pustiť Caddy, ešte je tu voľné miesto o triedu nižšie.
5. 10. 2011 21:05
Re: Quasimodo
To máš těžký,když mnoho jedinců si plete MPV a supersport.
5. 10. 2011 21:13
Re: Quasimodo
To nesouvisí s kategorií vozu, pokud má vůz dobré jízdní vlastnosti, tak se s ním i lépe jezdí.
5. 10. 2011 21:33
Re: Quasimodo
To je pekná blbosť. Čo sú "dobré jazdné vlastnosti"? Podľa toho by si rovnako posudzoval Ferrari, Lan Rover a Sharan?
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 16:47
Re: Quasimodo
.... A nebyl problém v řazení někde mezi sedačkou a volantem? >:D ;-)
5. 10. 2011 21:43
Re: Quasimodo
tu poslednu vetu skus hlbsie rozvinut a objasnit...z tvojho textu dalej vyplyva, ze si v merive nikdy nesedel. Rozdiel triedy v jazdnych vlastnostiach nebol ani voci minulej generacii merivy, nie to este sucasnej :-!
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 20:50
Re: Quasimodo
Jestli máš problém zařadit u C3 rychlost, tak bys měl začít zvažovat o koupi vozu s automatickou převodovkou, možná raději rovnou vrátit řidičák.
5. 10. 2011 18:46
Re: Quasimodo
Růmstr je paskvil. RádobyMPV, které navrhl úchyl. S motorem HTP je to vůz pro ryzí masochisty. Kupujte, už nebudou! Zavazadlový prostor je argument, který zabíjí prodej. Ano, jako nákladní HTP vozítko pro příměstský provoz si ho lze představit. Tedy bez zadních sedadel. Jako rodinné auto rozhodně ne. Ale to už ve škodovce taky vědí.
5. 10. 2011 19:50
Re: Quasimodo
Nikdo te do HTP nenuti. Pokud se ti nezda, muzes zvolit vyborne TSI, popr. TDI motory. No a pro fajnsmekry je tam porad stara atmosfera. Ale to ty jiste vis. Navic ma velmi rozumnou cenovku, vysokou uroven bezpecnosti, kvalitni zpracovani, prostor a bohatou vybavu vcetne techto setricich vychytavek. Jedine, co muze vadit, je design. Mne se libi, ale chapu, ze nekdo muze mit jiny nazor. Ovsem kdyz roomstera za 350+, tak bych se priklanel k verzi scout. To je krasavec. Bez debaty.
5. 10. 2011 20:10
Re: Quasimodo
Vidím to podobně. :yes:
5. 10. 2011 20:13
Re: Quasimodo
Bohužel do HTP mě přinutil zaměstnavatel. No což. Ve svém autě mám něco naprosto jiného. Vysoká bezpečnost, kvalitní zpracování, prostor, bohatá výbava - o jakém autě hovoříš? Nakonec...opadaný suchý smrček ověnčený ozdobami nepřinese radost ani žebrákovi.
5. 10. 2011 20:21
Re: Quasimodo
Dobra, tak v pripade sluzebaku je to neco trochu jineho, ale jako soukromy zakaznik si muzes vybrat jiny motor, nez HTP, preci ;-) Ty vyse uvedene vlastnosti patri roomsteru. Vysoka bezpecnost - 5* v euro NCAP. Kvalitni zpracovani - cekas od koncernu neco jineho? Prostor - velky kufr, interier je docela vysoky, takze se redukuje onen pocit stisnenosti danny mensi sirkou, zadni sedadla pro deti dokonala, pro tri dospele zadna slava, ale konkurence o moc lepsi neni, no a genialni vychytavka znacky skoda - mekcene operatko pro prave ridicovo koleno >:-[] No a k te vybave. Navigace, park. senzory, perfektni koncernovy palubni pocitac, ESP, asistent rozjezdu do kopce a podobne voloviny... Opadany suchy smrcek... O jakem aute hovoris?
5. 10. 2011 20:33
Re: Quasimodo
O normálně vybaveném Roomstru pro soukromé účely. :-) Navíc testovaný Roomster nebyl opadaný suchý smrček.
5. 10. 2011 20:43
Re: Quasimodo
Diky edici "magic" muzes mit velmi slusnou vybavu v kombinaci s TSI za ani ne trista.
5. 10. 2011 20:47
Re: Quasimodo
;-) jasně, psal jsem, že to vidím podobně jako Vy (navíc to i vím). Mám rád malá auta dobře vybavená.
5. 10. 2011 21:00
Re: Quasimodo
Jo moment, neprecetl jsem si tvuj nick a myslel jsem si, ze tvoje odpoved je odpoved lubomira na otazku co mysli tim opadanym smrckem, jelikoz tu posledni vetu si pripisoval dodatecne, nebo jsem ji nejak prehledl. ;-)
5. 10. 2011 20:48
Re: Quasimodo
Takovou sumu by dal jen blázen. Nebo bohatý blázen.
5. 10. 2011 20:55
Re: Quasimodo
Proč blázen, prakticky všechna malá auta se dají nakonfigurovat na ještě daleko větší částky.
5. 10. 2011 21:38
Re: Quasimodo
Záleží na tom, čo za tie peniaze dostaneš. Pokiaľ nechceš vyslovene Škodu, Roomster z pragmatického pohľadu nemá voči konkurencii dosť silné argumenty.
5. 10. 2011 22:09
Re: Quasimodo
Nahoře tuším zrovna ty píšeš o nesmyslném skleníku. Jsou přitom tací, kterým díky tomu skleníku v autě neblijou děti. Obdobně se dá odlišně mluvit o postavení zadních sedadel, naladění podvozku nebo HTP pro příměstský provoz. Je milion různých vstupů.
5. 10. 2011 22:22
Re: Quasimodo
Vďaka skleníku? No ja ti neviem, MPV disponujú obvykle oknami bežnej veľkosti - tebe tam býva zle? Naopak napriek tmavým fóliám cez veľké okná Roomstera slniečko riadne a nepríjemne svieti do očí, najmä tým ďeťom. A dá zabrať aj klíme - zbohom dobrá spotreba.
Variabilita zadných sedadiel nie je zlá - zlé sú sedadlá.
HTP - pokiaľ viem, som nijak zvlášť nespomínal - osobne sa mi do takto veľkého auta nehodí, ale jak sa hovorí, proti gustu...
A čo sa týka podvozku - ako som už spomínal, MPV vnímam okrem iného ako auto na pohodlnú jazdu, Roomster má tvrdý podvozok a tvrdé sedadlá, teda minimálne do našich miest nič moc. Ale treba dodať, že v tomto Roomster nie je sám, Venga napríklad tiež 2x mäkká nie je. A k dobru Roomsteru v tomto prípade počítam tiež to, že to vlastne nie je MPV.
5. 10. 2011 22:28
Re: Quasimodo
Tak to pozerám, ako ide niekto človeku, čo s tým autom jazdí, tlačiť do hlavy, aký je to dobrý voz... :-!
6. 10. 2011 08:46
Re: Quasimodo
Pro fajnšmejkry stará atmosféra? V čem vidíš to fajnšmejrovství?
6. 10. 2011 14:41
Re: Quasimodo
To byla nadsazka, mozna az ironie. Nicmene teoreticky by to fajnsmekrovstvi mohlo spocivat v potrebe plavat proti proudu, tj. zastavani nazoru, ze osvedceny motor o vetsim objemu bez turba > TSI.
Avatar - Atlis
5. 10. 2011 12:03
kryt motora
Citujem: "A automobilka konecne upustila od velkoplosnych plastovych krytu."

>:D >:D >:D >:D >:D

Oni to urcite urobili z lasky k motorom (a nie kvoli setreniu), chcu aby sa majitelia Skody Roomster kochali pohladom na motorovy priestor kde busi srdce 1.2TSI - to je nieco ako 3.2 V6 od Alfy, uz len pomalovat motorovu hlavu na cerveno... >:-[]
Rozbalit vlákno
7
5. 10. 2011 13:09
Re: kryt motora
Presne to mi napadlo >:-[]
Avatar - Nerez
5. 10. 2011 14:43
Re: kryt motora
No, tak díky tomu jejich + pořád nezakrytovaným motorům TSI rozežírají kuny káblíky. Opravdu velký výhoda >:D
6. 10. 2011 10:08
Re: kryt motora
no comment:

[odkaz]
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 20:53
Re: kryt motora
Dobrý postřeh.
Pan redaktor jaksi postrádal dnes soudnoust.

Minule se Roomster chválil za to, že je úzký, dnes za to, že Škoda šetří a nedává kryt motoru.

AUTO.CZ, probůh, co to jsou za kraviny ? :no: :no: :no:
6. 10. 2011 21:00
Re: kryt motora
Kde je v článku zmíněná citace?
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 21:16
Re: kryt motora
¨V popisu obrázku
6. 10. 2011 21:24
Re: kryt motora
Dik, prehlidnul jsem to.
5. 10. 2011 13:11
Disky
Az zas je napisany zly rozmer diskov a pneu :no: Room ma na fotkach 15"...
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2011 14:41
Re: Disky
V článku v části výbava se píše o 15" discích.
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 16:46
Pěkné...........až na tu S P O T Ř E B U
..... moc se mi líbí, praktické, jednoduché, účelné.... až na tu žebráckou palubku.... ale to je otázka vkusu..... o co mi jde je ta SPOTŘEBA.... u takového kozího decha budu jezdit s takovou škatulí za 8lt? No to snad ne? Vždyť na těch samých jsem u forda nebo citro na 160ti koních..... ach jo, ale musí to tím autem cloumat, co? Už vím, proč to nechtějí dávat do té nové PODOktávky - protože v levném autě musí být i nižší spotřeba na úkor absolutně všeho.
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2011 17:05
Bezvýznamný
rozdíl spotřeby u výbavy Green tec...Mě to nepřijde zas tak bezvýznamný,když to žere o půl litru míň.Ušetřit dejme tomu 15 korun každejch sto kilometrů mi nepřijde zas tak málo...Já třeba najezdím cca 4000km měsíčně a to je úspora 600korun,ročně potom 7200korun...
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2011 19:33
Re: Bezvýznamný
Len aby si ten polliter na stovku naozaj ušetril...
5. 10. 2011 21:04
Re: Bezvýznamný
To je taky otázka...
5. 10. 2011 20:27
Priestorovost
"vpředu si posádka musí vystačit s prostorností Fabie"

...čiže sa budeme vpredu tlačiť a kufre vzadu budu hodene v luxuse! Typicke pre škodovku! Alebo na dovolenku zabalíme viacej pašték! :no:

mpv je o priestore pre cestujucich = pohodlí,nie kolko vriec cementu mozem prevažať vzadu...

Na clankoch o novych Hyundaioch je vela reakcii o hroznom dizajne...no tu sa to ospravedlnuje,ze dizajn je vec názoru :-)

Ano,mám Hyundai, ix20,mám v nom vela priestoru vpredu,vzadu, pohodlia,ticha a komfortu dost,vykon super,spotreba takisto,vela ludi co sa v nom viezli ostali pozitívne prekvapení...a pritom to auto nemusi vyzerat jak roomster :-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - petrumr
5. 10. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 10. 2011 20:56
Re: Priestorovost
Proč v pase?V ramenou.Je docela blbý když nemuže sedět otec se synem vpředu,ale jeden vzadu.Takové auto je výš na co.Jo kufr ten je na mrtvoly,design také odpovídá funebráckýmu povozu.
5. 10. 2011 20:45
Re: Priestorovost
A cestující vzadu jsou snad nějací méněcenní. MPV je především o variabilitě. Design je samozřejmě věcí názoru. V případě pohledu do interiéru musí být každému jasný původ ix20.
5. 10. 2011 20:56
Re: Priestorovost
No myslel som priestor za zadnými sedadlami! Tam nastupuje tá variabilita a pozitiva skodovky! Rad ta zveziem aj vzadu! Interier ix20 mi vyhovuje viac ako ten skodovacky,ten mi pripomina stare favority,ale aj to je samozrejme vec nazoru. :-)
5. 10. 2011 22:24
Re: Priestorovost
V Roomsteri sú cestujúci vzadu asi menejcenní. Zadné sedadlá sú ako za trest.
6. 10. 2011 18:06
Re: Priestorovost
Prostřední sedadlo jde lehce vyndat a obě boční posunout ke středu, tím vzniknou vzádu 2 velice pohodlná místa ;-) . Toto je variabilita..
6. 10. 2011 18:50
Re: Priestorovost
wow,ja napríklad nemusím vyberat ziadne sedadlo a tiez tam mam pohodlné miesta :-!
6. 10. 2011 19:15
Re: Priestorovost
jj pro tři pořízky.. zřejmě řidič autobusu >:-[]
6. 10. 2011 19:23
Re: Priestorovost
Tie sedadlá v Roomsteri nie sú pre troch dospelých - a po vypustení stredného majú síce viac miesta, ale len dvaja a sedadlá ostávajú úzke a nepríjemné. Síce variabilita, ale za akú cenu... :no:
Roomster by potreboval 10 cm z výšky zobrať a pridať ich na šírke.
6. 10. 2011 20:50
Re: Priestorovost
Souhlasím :-), rozhodně nejsou pro 3 dospělé na dlouhé cestování. To bych nechtěl absolvovat asi v žádném osobáku. Nevím jestli by jel někdo na dovolenou a měl v osobním autě 5 dospělých. To leda pořádnej paštikář >:-[] . Dokážu si představit že lidi jezdí v 5ti na kratší vzdálenosti a tam není tolik rozhodující pohodlí vzadu ale hlavní že se tam ty lidi k sobě vejdou a mají 3 pásy.. Já jsem za poslední roky neseděl v autě ani jednou v 5ti, tak zas nemohu s jistotou tvrdit jaké zažívají lidé pocity na zadních sedadlech ve třech, cestují li z města do města. Mám zkušenost ve 2 na zadním sedadle okolo 500 km a byl jsem velice spokojen s místem pro nohy a hlavně pro hlavu, jelikož se těším vyšší postavy a v běžném osobáku si vzádu pohodlně nesednu..
Teď když na to koukám, tak mi příjde, že je to s pohodlím jak s designem.. čistě subjektivní ;-) .. jelikož pro vás velice nepohodlné a pro mě (vzádu) jedno z nejpohodlnějších aut :-) .
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 20:55
Re: Priestorovost
A co takhle 3 děti v dětských sedačkách. Pro ty jsou MPV přímo vyvíjeny.
6. 10. 2011 21:05
Re: Priestorovost
Asi jsem nepochopil váš výkřik pane Ronaulte.. Řeč byla snad o třech dospělých..
:-). Na 3 děti v sedačkách mohu říct jen, že takovej kabrňák nejsem :-!
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 21:19
Re: Priestorovost
Je jedno o čem je řeč, prostě jsou tam 3 sedačky a jsou zákazníci, kteří chtějí umístit 3 dětské sedačky vedle sebe a Roomster je pro ně úzký. Kdybychom mluvili o coupé, tak dětské sedačky zmiňovat není třeba. Ale pro rodinu s dětmi je tohle jedna z možností mít auto do 300t Kč, dokud...
6. 10. 2011 21:51
Re: Priestorovost
Takoví zákazníci určitě jsou (důkazem toho je i Klaudius), a pokud se tam nevejdou, tak si asi nebude Roomster kupovat rodina co má 3 děti v sedačce :). Jak jednoduché.. Já jsem jen reagoval nahoře na příspěvek, kde je uvedeno, že zadní sedačky jsou za trest. Pro mě naopak.. Ale jak tak vidím, tak tady funguje kdo chce psa být hůl si vždy najde :-).
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 23:08
Re: Priestorovost
Takže shrnuto: Je to jedno, někdo si jej koupí, i když stojí za prd.

Tomu říkám vyspělý nezaujatý pohled na věc.
7. 10. 2011 06:37
Re: Priestorovost
Nezaujatý pohled na věc ale vypadá jinak pane Ronaulte.. a už vůbec né vyspělý.
Tím, že se tam nevejdou 3 dětské sedačky vedle sebe tak přce nestojí za prd celé auto?? :no: To si všichni ti co kupují osobní auta kde se ti 3 nevejdou, ať už to je MPV či ne, kupují auta na prd? Trochu odvážné tvrzení. Očekával bych na webu o autech větší nadhled..
6. 10. 2011 20:47
Re: Priestorovost
Kolik jsi toho najezdil na tech zadnich sedadlech v Roomsteru?
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 20:57
Re: Priestorovost
Co se týče Klaudia, tak o jeho názoru na MPV nemá smysl pochybovat. Vzhledem k jeho požadavkům a důkladnému průzkumu trhu není pochyb o tom, že ví o čem píše, stejně jako je jasné, že nejsi kocour Mikeš s botama na nohou.
6. 10. 2011 21:35
Re: Priestorovost
Jak to tady ctu nahore tak evidentne neni jediny kdo ma nejaky nazor na MPV. Muj prispevek ale miril k jeho realne zkusenosti s autem.
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 23:07
Re: Priestorovost
A taky jsem ti na to odpověděl.
7. 10. 2011 01:34
Re: Priestorovost
To nebyla odpoved ale vyjadreni tveho presvedceni.
6. 10. 2011 09:48
Re: Priestorovost
Ak hovoris o variabilite, tak skus spomenut vysoky rozdiel (schod) medzi podlahou kufra a nakladaciou hranou. S variabilitou a vyuzitelnoostou to nema nic spolocne. Roomster ma aj svoje pozitiva, ale zrovna vo variabilite ho pprekonava vacsina konkurentov
neregistrovaný "Bruhynka"
30. 10. 2011 00:11
Vo co komu jde?
Tak jsem si pročetl diskuzi a mám dojem, že především negativní vášně některých diskutujících jsou zarážející. Negativní zaujatost a předpojatost u některých hraničí s fanatismem. Pozitivní je, že se tento fanatismus dá léčit. Prvním krokem je zakázat si vstup do diskuzí na internetu! Tím druhým návštěva terapeuta. Ale k věci, tj. k mé osobní zkušenosti.
Před 2 a 3/4 llety jsem vybýral auto. Mě se Roomster (dále jen R) líbil (ostatně jako většina jiných aut), protože zvláštnosti podložené přiměřenou mírou užitečnosti se mí líbí nejen u aut. Zásadně si ovšem nevybírám auto podle jeho vzhledu. Vždy je pro mne důležitá užitná hodnota v přepočtu na vynaložené peníze. U manželky to bylo jinak. R se ji bytosně nelíbil. Tehdejší volba nakonec padla na R (s HTP), protože domácí škodovácký autosalón měl výbornou nabídku předváděčky a my měli roční dítě. Vybíral jsem ze všech dostupných automobilek. Má osobní zkušenost je taková, že užitná hodnota je vynikající a je mi jedno do jaké škatulky si ho kdo chce zařadit. Neuvěřitelně stupidní a jak jsem napsal, tak i léčitelné, mi přijde vytýkat R velká zadní okna (nikoliv kvůli vzhledu), ale pro ... (najděte si toho troubu, co mu výborný výhled především pro děti vadí a čím to zdůvodňuje). Nevím, co kdo chce v sedačkách dělat, ale vážím 135 a měřím 185 a vzadu sedím raději než vpředu (prosotor na nohy, výhled, vyšší posez, polohovatelnost sedaček i vzadu). Jen pro informaci, v průměru najezdím ročně 28 tisíc km. Takže žádný sváteční řidič. Jezdím vše. Město, krátké vzdálenosti do práce (5 km) bez garáže, dalnice i střední vzdálenosti. S motorem HTP jsem jezdil s průměrem těsně POD 6 litrů. Nezávodím, ale také nikoho, kdo chce jezdit na hranici, či těsně za hranicí předpisových rychlostí, neomezuju. Dovolenou absolvuji ve 4 dospělých. Např. letos 2600 km a z toho téměř 3/4 na dálnici s 130 až 140 na tacho za 6,85.
V září jsem se rozhodl otestovat nabídky a kdyby mne něco solovilo, tak jít do nového auta. Co mě překvapilo, tak byla manželka. Bojí se, že může vyhrát jiné auto než R. Nevyhrálo. Po opětovném projití všech značek (osobně) si pořizuji opět R. Za 295 tisíc mám auto, které mi nejen dostačuje, ale prostorem vyhovuje (větší už nevyužiju a menší mi po 3 leté zkušenosti a s 3 letou dcerou už nevyhovuje) a má slušné provozní náklady. Zkušenost s variabilitou zadní poloviny auta mi u jiných (ix20, Venga apod.) také chyběla. A co za ty peníze dostanu? Motor 1,2 TSI, klimu (manuální), autorádio (2DIN) s ovládáním na volantu, tempomat, vyhřívaná zrcátka v el., přední i zadní okna v el., počítač maxidot (vyšší verze počítače), sunset (zatemněná zadní okna), schránky pod sedačkami a ve všech 4 dveřích, vyhřívané sedačky (přední), ESP s kontrolou tlaku pneu a s rozjezdem do kopce, alu kola 15, mlhovky, síťový program v kufru, prodloužená záruka na 4 roky a plnohodnotná rezerva. S výbavou, cenou a užitnou hodnotou jsem maximálně spokojen. To mě ovšem nevede k tomu, abych tady kydal hnůj na auta, která jsem si nakonec nevybral. Každý má jiné požadavky. Ty mé nejlépe naplnil R. Přesto dokážu pochopit, že jinému ty jeho splní ix20 a respektuji i to, že někomu vyhovuje dokonce i Renault. Co nedokážu pochopit, je léčba vlastního ega. V diskuzi to ještě přežiju, ale na silnici je to mnohem horší. Takže vy co nesnášíte značku Škoda a jen proto si snižujete výběr (platí to samozřejmě i pro odpůrce jiných značek), je to Vaše Škoda. Emoce mi jsou při výběru auta ukradený a jsem za to rád. Za 4 - 5 let si třeba vyberu Renault, což mi před 3 lety přišlo jako dobrej vtip. Nyní jsem měl tuhle značku v užším výběru (i když jsem byl prozatím rád, že nakonec většina argumentů byla pro jinou značku).
P.S: Jestli má někdo 3 děti a potřebu 3 sedačky (viz diskuze další fanatického odpůrce), které se mu do R nevejdou, tak si ho prostě nekoupí, stejně jako ten, kdo častěji jezdí v 5. Stejně jako já si nekoupím auto, do kterého si za sebe (jako řidiče) nesednu, aniž bych si nepřekážel, což je v cenové hladině 250 - 300 tisíc a při dobré výbavě občas problém.
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2011 17:25
bruhynka len im daj
caute.kazdy si moze povedat svoj nazor ja sa priklanam bruhynke.su rozne kriteria na vyber auta.priestor,motor,spotreba,vsestranost samozrejme cena.je toho strasne vela tych kriterii.ja som kupil roma za 8000eur 1.4 16v 63kw vybava sport prestvba n1 dvoj rocka najazdene 21 200km a som spokojny.mam nejake vyhrady k autu,ale to by som dokazal na kazdom.moja spotreba je 5.5-6.5l na 100km.najnisia 4.8l na dilnici 80-90ke sam abez zataze.za to v meste 2 dospely a zacpe 10l.za tie eura kupim aj ine mpv ina znacka moze byt i drahsia na servis.ked su znami a rozne moznosti preco nie.green tec plus priplatkova vybava super isriel by som do toho.skoda ze sa neda dokupit a instalovat i do toho mojho.taky star-stop by dokupily viaceri.je skoda ze to nikto este nevymislel.green tec super recenzia na 99% to 1% minus za cenu auta.nech sluzi.
Rozbalit vlákno
0