Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb 2,0 TSI DSG – Modrý samet

Šest rychlostí, čtyři koncovky výfuku a dvě spojky. Čekáte šestiválec pod kapotou? Omyl!
Zpět na článek
28. 4. 2011 07:59
28. 4. 2011 08:04
28. 4. 2011 08:30
28. 4. 2011 09:04
28. 4. 2011 09:06
28. 4. 2011 09:34
28. 4. 2011 11:24
28. 4. 2011 09:35
28. 4. 2011 09:55
28. 4. 2011 09:41
28. 4. 2011 09:51
28. 4. 2011 10:35
28. 4. 2011 11:00
28. 4. 2011 11:22
28. 4. 2011 12:51
28. 4. 2011 13:03
28. 4. 2011 20:16
28. 4. 2011 20:05
28. 4. 2011 09:59
28. 4. 2011 10:47
28. 4. 2011 17:45
28. 4. 2011 09:41
28. 4. 2011 08:36
neregistrovaný "equipe"
28. 4. 2011 09:07
28. 4. 2011 10:07
28. 4. 2011 09:10
28. 4. 2011 09:19
28. 4. 2011 09:27
28. 4. 2011 09:30
28. 4. 2011 09:39
28. 4. 2011 10:44
28. 4. 2011 12:47
28. 4. 2011 13:50
28. 4. 2011 22:29
28. 4. 2011 09:29
28. 4. 2011 09:34
28. 4. 2011 09:38
28. 4. 2011 09:45
28. 4. 2011 10:03
28. 4. 2011 10:28
28. 4. 2011 11:17
28. 4. 2011 09:35
28. 4. 2011 10:27
28. 4. 2011 21:05
28. 4. 2011 12:54
28. 4. 2011 21:06
28. 4. 2011 09:23
28. 4. 2011 12:58
28. 4. 2011 09:30
28. 4. 2011 09:33
28. 4. 2011 09:40
28. 4. 2011 15:06
28. 4. 2011 09:38
28. 4. 2011 10:49
28. 4. 2011 21:07
28. 4. 2011 09:38
28. 4. 2011 17:48
28. 4. 2011 10:46
28. 4. 2011 11:04
28. 4. 2011 13:04
29. 4. 2011 15:38
28. 4. 2011 15:41
28. 4. 2011 16:07
28. 4. 2011 16:56
28. 4. 2011 18:27
28. 4. 2011 16:58
28. 4. 2011 18:29
29. 4. 2011 00:10
29. 4. 2011 11:24
28. 4. 2011 18:25
28. 4. 2011 22:10
29. 4. 2011 01:23
28. 4. 2011 19:50
28. 4. 2011 20:11
28. 4. 2011 20:48
28. 4. 2011 20:50
28. 4. 2011 21:06
28. 4. 2011 21:22
28. 4. 2011 19:53
28. 4. 2011 20:12
28. 4. 2011 21:12
28. 4. 2011 21:19
28. 4. 2011 21:25
28. 4. 2011 22:09
30. 4. 2011 23:05
28. 4. 2011 15:48
28. 4. 2011 15:57
28. 4. 2011 17:05
neregistrovaný "Konik"
28. 4. 2011 17:14
neregistrovaný "Konik"
28. 4. 2011 18:30
28. 4. 2011 20:53
28. 4. 2011 20:52
28. 4. 2011 21:18
28. 4. 2011 22:35
29. 4. 2011 10:57
29. 4. 2011 13:35
29. 4. 2011 15:52
30. 4. 2011 19:03
29. 4. 2011 13:36
29. 4. 2011 15:46
30. 4. 2011 23:08
28. 4. 2011 22:37
28. 4. 2011 17:48
neregistrovaný "loleczek"
28. 4. 2011 22:00
8. 10. 2011 21:40
28. 4. 2011 07:59
Suberb
Dneska má korektorka dovolenou, že?
Jinak test byl takový plochý, ale zase potřinácté se to dá skousnout.
Jen ta cena...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Krispos
28. 4. 2011 08:04
Re: Suberb
To je překlad pro čínské kupce, stejně jako Adibas, Puna... >:D
28. 4. 2011 08:07
Re: Suberb
No jo, další signál, kdo je nejdůležitější zákazník. >:-[]

Ještě ad test: Třeba to trochu apatické řízení = u jiných značek by bylo označeno jako "gumové, bez dostatečné odezvy", motor s turbodieselovou charakteristikou jako "tupý a necharakterní".
Na druhou stranu kopající DSG byla poprávu zkritizována, do takového auta se prostě daleko více hodí automat s klasickým měničem. Nepohodlná sedadla, špatně odladěný podvozek...takhle dobrý manažerský sedan nevypadá...
28. 4. 2011 08:30
Re: Suberb
Kopající DSG kritizována ? Asi jsem četl jiný test.
28. 4. 2011 08:58
Re: Suberb
Mea maxima culpa, za zbytkem si stojím.
28. 4. 2011 09:04
Re: Suberb
ano ano, prej i klasické automaty kopou, takže je to v normě >:-[]

mně ještě trochu pobavilo velebení masivního voliče automatu, který když je přítomen na palubě jiného vozu je přežitkem a vysloveným hříchem proti estetice, funkčnosti a světovému míru.

Podobně nesportovní podvozek byl akceptován jako očekávaný fakt, zatímco ostatní třídní konkurence pokud nejezdí minimálně na úrovni Eva 9 je sklamáním a určením jen pro vysloveně klidné řidiče....
Avatar - iudex
28. 4. 2011 09:06
Re: Suberb
Tak tak, téze, že i planétové automaty s hydrodynamickým meničom pri rozjazde kopú, ma celkom zaujala. >:-[] Ale priznám sa, že s novšími 7 a 8 stupňovými automatmi skúsenosti nemám, tak možno myslel autor tie. >:-[]
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 09:34
Re: Suberb
Řekl bych, že to má souvislost se zaváděním uzamykání měničů, které je sice velmi žádoucí, ale komfort malinko zhoršuje.
Avatar - del42sa
28. 4. 2011 11:24
Re: Suberb
zamykání na to nemůže mít žádný vliv, protože k tzv. zamčení nedochází při rozjezdu, ale až při jízdě, kdy se rychlosti planetového převodu v hydroměniči a výstupního hřídele téměř srovnají, čili může dojít k zamčení a tím pádem omezení prokluzu (ztráty) v hydrodynamickém měniči ;-)
V běžných automatech totiž neexistije pevné propojení mezi převodovkou a výstupním hřídelem, spojení obstarává olej v hydroměniči, který má přirozený prokluz a ten zabezpečuje, že se auto i bez spojky naprosto plynule a bez kopanců rozjíždí. Zámek (spojka) v měniči funguje až při ustálené rychlosti nikoliv při rozjezdu nebo podřazování.. Samozřejmě toto se týká pouze klasických automatů.

DSG žádný měnič nemá , naopak jsou zde dvě klasické spojky a proto je při přeřazování citlivější na rozdíl otáček motoru a rychlosti vozidla při dané změně převodu a vše záleží na "chytrosti" řidíci jednotky, zda v konkrétní situaci zařadí ten správný stupeň při vhodném poměru otáček
28. 4. 2011 09:35
Re: Suberb
5st. tiež nekope ;-) ale možno je to tým, že má nešportové nastavenie >:-[]

keď je ráno chladnejšie a olej je ztuhnutý, tak radí pomalšie a je to samotné preradenie cítiť (ale kopaním by som to nenazval, to som už tiež zažil pri prudkom brzdení keď musel podradiť z 5 na 3). Viezol som sa s niekoľkými typmi klasických automatov (Volvo, BMW, Audi) a ani jeden z nich nekopal. Jediný čo ano, tak to bola skutočne šialená kombinácia - Astra H Caravan, 1.4 benzin + automat!!!! Z požičovne. A ten kopal jak strelený baran, ale na každý stupeň >:-[]
28. 4. 2011 09:42
Re: Suberb
Tak ale tam je značný přebytek výkonu. >:-[]
28. 4. 2011 09:55
Re: Suberb
na to jsem úplně zapoměl >:-[]
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 09:41
Re: Suberb
Nechápu, s čím máte problém. "Fórové" voliče v BMW jsem kritizoval mockrát, masivní v Superbu, jenž je na úrovni A8 ;-) jsem s dovolením vyzdvihl.

Stejně tak úplně nerozumím narážce na podvozek. Máme se po více než 10 testech jednoho auta tvářit překvapeně, že nejezdí jako Evo 9? Již v úvodu jsem uvedl, že je Superb auto zcela bez sportovních ambicí.
28. 4. 2011 09:47
Re: Suberb
Nejezdí jako EVO, ale rázy od podvozku filtruje podobně špatně.
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 09:51
Re: Suberb
Říkáte to, jako bych ho vyvíjel. Já ho jen testoval. ;-)
Avatar - iudex
28. 4. 2011 10:35
Re: Suberb
Michale, netreba to vnímať ako osobný útok. Naopak cením(e) si, že reaguješ na komentáre a dopĺňaš informácie. :yes:
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 11:00
Re: Suberb
Díky, nicméně mi přijde skutečně absurdní naznačovat zrovna mně jiný metr hodnocení pro Škodovky. :-|
Avatar - white label
28. 4. 2011 11:22
Re: Suberb
Nehledal bych v tom nic osobnějšího, jakákoli chvála v testu koncernu je tu většinou přijímána se zřejmou nevolí a podezřením z úplatku. Pokud pochválíš třeba Renault, nebo Korejce..., budeš tu naopak (u většiny) za hrdinu... ;-)
28. 4. 2011 12:51
Re: Suberb
Renault se přece zásadně nechválí, protože:

- nemá sportovní podvozek
- nemá logické (německé) rozložení ovladačů
- pro většinu modelů/motorů zatím nemá dvouspojku
- páku automatu by se v Africe využila i jako zbraň při kmenových válkách
- nemá 4x4
- nemá adaptivní podvozek
- má divný znak na kapotě
- vlastně celkově vypadá nějak divně

zapoměl jsem na něco ;-)
Avatar - white label
28. 4. 2011 13:03
Re: Suberb
Zapomněl si jen na chválu, kterou tu zrovna dost Renaultů (poslední dobou) v testech dostává (např. Laguna), nevšiml jsem si, že by většině (včetně mě) vadila podobně, jako jákakoli chvála koncernu, která se tu pak následně přehnaně řeší v diskusích. Stejná situace je teď třeba i pod novou A6. Testér, který chválí koncern (přitom jen částečně!) je hned obviněn ze ze zaujatosti ("odvařený z Audi"), nebo v horším případě rovnou z podplácení redakce, samozřejmě tím nemyslím zrovna tebe.. ;-)
28. 4. 2011 14:13
Re: Suberb
Tohle je vyrovnané všude. Jakmile někdo pochválí Korejce nebo Frantíky, už přijíždějí BOB, Áda a další třimajíc standartu koncernu, Evropy a nafty. ;-)
Nemám potřebu se do nikoho naváže, případně pochybovat o nezaujatosti, jen mě některé formulace zaujaly.
28. 4. 2011 14:04
Re: Suberb
Protože Francie. >:-[]
28. 4. 2011 20:16
Re: Suberb
Ještě kelímky od jogurtu a drzý pokus narušit domnělou germánskou nadvládu nad světem. >:D
28. 4. 2011 20:05
Re: Suberb
Přesně řečeno :yes:
28. 4. 2011 14:10
Re: Suberb
Pokud to vyznělo jako osobní útok, omlouvám se. Nemělo to být mířeno proti Vám, naopak si velice vážím toho, že v diskusi reagujete. Přece jen máte z nás s podobnými vozy a zejména jejich testováním největší zkušenosti.

Ohledně podvozku to nebyla stížnost, jen pozorování. Tupá rána zavěšení po přejetí vyfrézované rýhy při ± osmdesátce mě dost překvapila. Tohle má třeba francouzská či německá podobně nesportovní konkurence vyřešeno lépe.
28. 4. 2011 09:59
Re: Suberb
a já nechápu, že třeba právě ty voliče, které jsou v jednom testu glorifikovány jsou v jiném kritizovány. To samé podvozek.

Neberte to osobně, já osobně s Vaším hodnocením podvozku souhlasím, ale ve většině zdejších testů se naopak neustále vyzdvihují sportovní vlastnosti (nebo spíš jejich absence) snad i u rodinných MPV.
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 10:47
Re: Suberb
Asi záleží na individuálním vkusu. Mně videohry nikdy moc nešly. :-) Vyzdvihování jízdních vlastností je věc celkem pochopitelná, i rodinné MPV by mělo mít dobré chování na silnici, pokud to není významně na úkor primární využitelnosti dotyčného auta. Berte to tak, že se po 12 testech jedná o konstatování skutečnosti, nikoli hodnocení.
Avatar - Ronault.
28. 4. 2011 17:45
Re: Suberb
Ještě bych dodal, že každý redaktor na to má svůj osobní pohled, takže pak se není co divit, že v jednom testu je psáno tohle a v jiném tohle. A troufám si tvrdit, že i ve vaší redakci se najde nějaký ten co preferuje pohodlí (i když někdy mám pocit, že je to menšina) a jiný sportovnost.
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 09:41
Re: Suberb
...Puna.... >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "equipe"
28. 4. 2011 08:36
Na co
zase 4 laufy?
Rozbalit vlákno
2
28. 4. 2011 09:07
Re: Na co
aby si sa necitil menejcenny ked stretnes 535i alebo A6 4,2 :-! Oni maju len 2, ty mas 4! >:D
Avatar - 12Eagle
28. 4. 2011 10:07
Re: Na co
navyše aj z tých dvoch je jeden slepý >:D
28. 4. 2011 09:10
Výhoda 6q?
U střední třídy za "mega" bych asi tak trochu čekal i tu 7-DSG, nebo spíše něco, co nedostanu do auta za polovinu (vím, že Fábka 7-DSG má). V testu nejsou uvedeny otáčky motoru při daných rychlostech, ale mě osobně přijde při 130 km/h spotřeba těsně pod 10 l/100km již poměrně vysoká. Představím-li si běžnou českou dálnici, kde je mimo večerních hodin čistě tempomatová jízda nepravděpodobná, tedy místo konstantní rychlosti se jedná spíše o její sinusoidní průběh, spotřeba bude atakovat 12 litrovou hranici? :-|
Rozbalit vlákno
28
Avatar - CHerokee
28. 4. 2011 09:17
Re: Výhoda 6q?
Souhlasím. Spotřeba není úplně nejlepší, je to hold velké auto no. Ale cena něco přes 800 000 zas není zlá. 7DSG opravdu chybí.
28. 4. 2011 09:19
Re: Výhoda 6q?
Já to trochu vztahuji ke spotřebě z testu A6 3,0 . To je trochu "jiné kafe" a spotřeba prakticky totožná :-|
Avatar - palokalo
28. 4. 2011 09:27
Re: Výhoda 6q?
ta spotreba v 130ke teda nic moc. Moj 13 rocny saab 9-5 sedan s 2.3 turbom a 5 rychlostami ma nizsiu o nieco (pri realnej 130 do 9 litrov) a to je stara rachejtla a podobne velka. To je pre mna trosku sklamanie. Inac som fanda turbo benzinov a som rad ze ich stale viac a viac davaju do novych aut.
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 09:23
Re: Výhoda 6q?
Máte pravdu, na otáčky jsem zapomněl. Ve stovce točí 2500/min, při 130 je to cca 3250. Jak jsem uvedl, jedná se o spotřebu na zimních kolech, což výsledek poměrně výrazně ovlivňuje. Nicméně cca devítilitrová spotřeba u výbavou nabitého 200k auta s automatem, rozměrově atakujícím segment E mi poměrně vysoká nepřijde.
Avatar - iudex
28. 4. 2011 09:27
Re: Výhoda 6q?
Súhlas, turbobenzín s 200 koňmi, automat, zimné gumy, auto na hornej hranici strednej triedy a stále pod 10, to je v norme. Aj keď sú turbobenzíny, ktoré na šestke pri stotridsiatke točia aj menej, ako 3250 rpm (viď nedávno testované Bravo 1,4 Multiair: 3000 rpm pri 130ke).
28. 4. 2011 09:30
Re: Výhoda 6q?
Při těchto otáčkách je spotřeba vzhledem k velikosti auta odpovídající. Letní pneu jistě hraje svou roli, každopádně další rychlostní stupeň, při ploché charakteristice motoru od nízkých otáček, by spotřebu jistě stlačil do zajímavějších čísel. Při současných cenách pohonných hmot už je cítit každý decilitr. :-)
28. 4. 2011 10:44
Re: Výhoda 6q?
...ja tedy nevim, spotrebu u aut si pisi dle natankovani jiz 10 let, ale na zimnich pneu mam spotrebu dokonce o neco nizsi, hlavne asi kvuli tomu, ze jsou pneu na zimu o neco uzsi. Spotreba v zime je vyssi vetsinou kvuli pocasi, ne kvuli pneu, je rozdil, kdyz startuji motor venku pri +20 nebo pri -10...podle mne dobre zimni = +0.1L maximalne rozdil. Ma to nekdo realne potvrzene nebo to je jen prezitek a kazdy to opisuje. Ja jezdil na dojeti na zimnich dokonce cele leto a spotreba byla skoro uplne stejne jak na letnich pneu (horsi byla samo trakce).
Avatar - ryman
28. 4. 2011 12:47
Re: Výhoda 6q?
před měsícem jsem dával nové letní o šířce 225 (zimní 205) a průměrná se zvedla cca o 0,3 l.. minulé léto jsem dojížděl zimní o šířce 225 a spotřeba byla zhruba stejná jak nyní na letních, takže mám podobnou zkušenost.. samozřejmě to nepředkládám jako svatou pravdu, každý může mít jinou zkušenost, ale psát, že zimní obutí výrazně ovlivňuje spotřebu je podle mě nesmysl..
28. 4. 2011 13:50
Re: Výhoda 6q?
...presne to si myslim a vsichni to papouskuji aniz by meli realne zkusenosti, viz cele vlakno diskuze ;-\ Skoda, ze nekdy i recenzenti, kteri by meli mit nadhled.
28. 4. 2011 22:29
Re: Výhoda 6q?
Tak u mě ten rozdíl je ;-) Spotřebu si nepíši deset let, ale letní Micheliny Pilot exalto berou o 0,3 méně, než zimní Matadory MP58. Na druhou stranu zatím se mi stalo, jen jednou, že jsem se někem nevyškrábal (což jsem ani nepředpokládal, že bych tam vyjel), takže spokojenost i přes spotřebu a vyšší hlučnost...
28. 4. 2011 16:25
Re: Výhoda 6q?
Přesně tak!
1.8 TSI v Octavii
Léto Conti SC3 225 17"
Zima Dunlop wintersport 3D 205 16"
Rozdíl ve spotřebě nula.
Čili 9.5l/100 při 130km je fakt docela dost přijde mi.
2. 5. 2011 19:59
Re: Výhoda 6q?
Tak si nasad zimni 225 17" a uvidis jestli rozdil ve spotrebe bude nula...
Avatar - iudex
28. 4. 2011 09:29
Re: Výhoda 6q?
Treba si uvedomiť, že "suchá" 7stupňová DSG je stavaná na motory s momentom do 250 Nm, pričom 2,0 TSI má 280 Nm a preto používa "silnejšiu" 6stupňovú "mokrú" DSG.
28. 4. 2011 09:34
Re: Výhoda 6q?
Tak to je "problém", VW nemá převodovky >:D
28. 4. 2011 09:38
Re: Výhoda 6q?
většina mainstremové konkurence je v této třídě stále na 6st., takže bych to neviděl jako tragédii. A VW už určitě pilně pracuje na dalších stupních ;-)
28. 4. 2011 09:45
Re: Výhoda 6q?
No A4 multitronic (155 kw) udává téměř o litr nižší spotřebu, o sekundu lepší zrychlení a o pár jednotek vyšší Vmax a to při totžné pohotovostní hmotnosti a téměř totožné ceně (952 000). Samozřejmě A4 bude postrádat některé prvky výbavy v této ceně, avšak porovnání v rámci koncernu je to myslím zajímavé ;-) (nevím, kolik rychlostních stupňů má, ale jde i o odladění :-) )
28. 4. 2011 10:03
Re: Výhoda 6q?
tak podobné rozdíly byly i u nedávného testu Passat/Superb se stejným motorem. Multitronic, jestli se nepletu, by měl být ještě klasický automat se 6st. ne? Já se v těch jejich multitronic, tiptronic, stronic trochu strácím :-|
Avatar - iudex
28. 4. 2011 10:28
Re: Výhoda 6q?
Multitronic je variátor, tiptronic je klasika hydro.
Avatar - white label
28. 4. 2011 11:03
Re: Výhoda 6q?
Ale Audi má u podélně uloženou 2,0 TFSI 155kW odladěnu na max. krouťák 350Nm, což je o 70Nm více, než u koncernových verzí (147kW i 155kW) uložených napříč...
Multitronic je bezestupňová! převodovka s plynule měnitelným převodem.
Avatar - white label
28. 4. 2011 11:16
Re: Výhoda 6q?
VW má i mokré 7st. DSG pro příčnou zástavbu s možností většího krouťáku, než 350 Nm, zatím je ale pouze v Tiguanu, Transporteru a nově bude teď i v Amaroku.
28. 4. 2011 14:21
Re: Výhoda 6q?
Taky jsem na několika místech četl info, že Amarok bude mít 7-st. DSG, osobně si ale myslím, že ve skutečnosti to bude HDN měnič Aisin (8st.) z nového Touaregu. DSG se pro použití v terénu nehodí.
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 09:35
Re: Výhoda 6q?
...taky mám rád mokré. >:D
Avatar - iudex
28. 4. 2011 10:27
Re: Výhoda 6q?
To bez debaty. >:D Ale zo suchej dvojspojky mokrú nespravíš... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:05
Re: Výhoda 6q?
spravíš. >:D >:D >:D >:D a ta pak jedeeeeee >:D >:D
Avatar - ryman
28. 4. 2011 12:54
Re: Výhoda 6q?
kdo maže ten jede >:D
28. 4. 2011 09:23
Super motor
Toto je asi nejlepší motor do Superbu. Jenžá má to jednu chybu a to absence 4x4 k tomuto motoru. V dnešním trendu je to slabina. I já (kdybych na to měl) bych tedy radší sáhl po šestiválci, který má nejen DSG, ale i 4x4.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 09:33
Re: Super motor
Predpokladam, ze se tato kombinace objevi...
28. 4. 2011 09:43
Re: Super motor
no uvidíme, ale něco mi říká, že si to VW group moc nepřeje, protože tohle je přesně to, díky čemuž má passat ještě náskok.
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 09:57
Re: Super motor
To si nemyslim, stejne k opusteni V6 ve stredni tride vse smeruje (a nejenom u Skody) a prodeje Passat vs. Superb jsou stale priblizne 10:1
Avatar - white label
28. 4. 2011 11:10
Re: Super motor
To těžko, protože 4x4 k téhle motorizaci nenabízí ani Passat, v tomto ohledu si určitě nemají co vyčítat... :*) ;-)
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 12:36
Re: Super motor
Rychlej pohled do konfiguratoru VW mi rika, ze Passat je vubec na benzinovy 4Motion dost skoupy - respektive tato varianta s vyjimkou 3.6ky neni ani k dispozici :-O Zato Tiguan ma kombinaci 2,0 TSI 4Motion - 155kW (211k), 7st. DSG. Netusim, jestli se nejak lisi z hlediska zastavby, ale proste to tak je...
Avatar - ryman
28. 4. 2011 12:58
Re: Super motor
passat se v minulé generaci tuším dělal ještě v 3,2FSI 4motion a pak R36..
Avatar - white label
28. 4. 2011 13:18
Re: Super motor
Tigi je SUV, takže širší nabídka 4x4 je logická, navíc u něj je 2,0 TSI vrcholná benzínová motorizace, zatímco u Passatu je to benzínová V(R)6ka.
Rozdíl bude prvděpodobně v možnosti zástavby větší mokré 7st. DSG, která se pro Passat naopak vůbec nenabízí.
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 09:30
Konec V6?
Zatim nemam zadny presnejsi informace, ale obavam se, ze tato kombinace (tedy 2.0TSI+DSG) bude v blizke budoucnosti znamenat konec sestivalcu ve Skodovce ;-\ Jeste pridat Haldex a na(ne)shledanou...
Jinak by me zajimalo, kolik byla prumerna spotreba v testu.
Jo a souhlasim s tim, ze DSG 6kv tomuto motoru s plochou krivkou vykonu a velkym rozsahem otacek naprosto staci. Ackoliv si to spousta zdejsich kritiku nepripousti, kazde razeni znamena ztratu (ikdyz u dvojspojky je prakticky eliminovana predrazenim) a (nejen) muj nazor je, ze 8mi rychlostni automaty vzesly spis z pozadavku marketingu nez konstrukce...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
28. 4. 2011 09:33
Re: Konec V6?
Asi tak. Paradoxne tie 8st. prevodovky majú motory, ktoré to vzhľadom na svoj výkon a krútiaci moment potrebujú najmenej. Ale asi v katalógu inak ukáže 8st. prevodovka, ako "iba" 6stupňová.
28. 4. 2011 09:40
Re: Konec V6?
8° ZF v BMW pracuje tak, že upřímně nevnímáš, jestli má stupňů 8 nebo 4, je naprosto samozřejmý a dynamika i spotřeba famózní a o to jde ;-)
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 09:54
Re: Konec V6?
Nejde o pocity ale o ztraty (a ve finale i o rozmery a hmotnost). Vsadim se, ze spotreba by u 6kv vs. 8kv. u stejnych dvou aut, pokud pojedou naprosto stejne, nebyla u 6kv. vyssi (samozrejme, pokud tymu konstrukteru nesefoval vul >:D )
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 09:55
Re: Konec V6?
I ZF v BMW řadí na můj vkus zbytečně často, pak je síla motoru v nízkých otáčkách prakticky k ničemu.
Avatar - white label
28. 4. 2011 11:14
Re: Konec V6?
Záleží na tom kterým směrem řadí, pokud řadí častěji směrem nahoru, pak sílu dole naopak využívají lépe, pokud častěji směrem dolů (podřazují) je to naopak.
28. 4. 2011 15:06
Re: Konec V6?
Byl jsem stejně spokojený jako s 7° DSG v A6 a A7. Řadit to tam manuálně asi k tomu napíšu své jinak :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 09:38
spotřeba
....jen jsem si všiml, že tahle tsi má přibližně stejnou spotřebu jako 6válec od Infinity..... Ale nejsem lízač pal. počítače. Beru to tak, že at si kdo píše co si píše, tak dvoulitr benzín s pár koníkama si holt kolem 10lt vezme. Příjemný motor v S2 je 1,8benzin - s tím se dá jet klidně kolem 7,5lt.
Rozbalit vlákno
3
28. 4. 2011 10:49
Re: spotřeba
Take mne zarazi ten rozdil ve spotrebe 1.8T a tohoto 2.0T, mozna ze to merili proti vetru, jinak ten vysledek je spis na V6 a tam je kultivovanost motoru nekde jinde...
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:07
Re: spotřeba
ten dvoulitr je na ho.no. prostě žere jako kráva a jízda ti trencle nezvlní.
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 13:50
Re: spotřeba
Mame vyzkouseno, ze se Superbem 1.8TSI 6MT se da jet i tesne pres 7 litru v kombinaci pri +- dodrzovani limitu :yes:
28. 4. 2011 09:38
Spotřeba
No nevím, spotřeba při dálniční stotřicítce skoro 10litrů u auta, které má především polykat dálniční kilometry mi přijde hodně vysoká. Při této příležitosti si nejde nevzpomenout na nedávný test Fiatu Bravo (který ještě visí na hlavní stránce) a hodnocení spotřeby tam. ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Slavek-TDM
28. 4. 2011 09:58
Re: Spotřeba
Doufam, ze nechces porovnavat Bravo se Superbem (a 1.4T s 2.0TSI) >:D
28. 4. 2011 10:09
Re: Spotřeba
Ne to opravdu nechci. I průměrně inteligentní člověk pochopí, že srovnávám přístup testéra k hodnocení spotřeby. ;-)
Avatar - Emel
28. 4. 2011 10:46
Výkon vs. cena
Tohle by byla i moje volba, automat asi spíš kvůli manželce než kvůli sobě, ale problém bych s tím neměl. I 9l na zimních gumách je celkem přijatelné, za předpokladu že nejezdím 50.000 ročně.

ALE: 830.000 za Ambition bez příplatků, to je v dnešní době docela nářez... i Passat v Highline s lepší verzí motoru (155kW) je levnější. Inu... za kvalitu se platí...
Rozbalit vlákno
14
28. 4. 2011 10:50
Re: Výkon vs. cena
Mam to chapat tak, ze SuperB je kvalitnejsi nez Passat ? >:D >:D >:D
Avatar - Emel
30. 4. 2011 22:49
Re: Výkon vs. cena
Podle mě - ano. Ale spíše to byla narážka na to, že cena se utváří na trhu a na tom našem zkrátka kredit Superbu takovou (ceníkovou) cenu umožňuje.
28. 4. 2011 10:58
Re: Výkon vs. cena
.... no vzhledem k tomu, že Mondeo Litfback ve výbavě Enterprise (komplet vč. kůže, xenonů... nenapadá mě, co mu chybí) stojí s Ecoboostem 2.0 200k a převodovkou power-shift nějakých 680 tyček, tak osobně bych to moc neřešil a šel do něj ;-)

Ceník Fordu k nahlédnutí viz: [odkaz]
Avatar - iudex
28. 4. 2011 11:28
Re: Výkon vs. cena
Asi tak. Mondeu sa dajú vyčítať niektoré detaily, vo svetle tejto skvelej ceny ale nevidím dôvod, prečo kúpiť v strednej triede čokoľvek iné. A pre menej náročných je tam stále slušný 1,6 EcoBoost - 118 kW, ktorý je takisto neporovnateľne lacnejší, ako Superb 1,8 TSI - 118 kW.
28. 4. 2011 11:30
Re: Výkon vs. cena
.... cenu Superbu v tomto světle považuju za akceptovatelnou pouze pro fandy značky ;-)
Avatar - Emel
30. 4. 2011 22:50
Re: Výkon vs. cena
Je to otázka, pro firemní flotily není ceníková cena tak určující a ani není to nejdůležitější...
Avatar - ryman
28. 4. 2011 13:29
Re: Výkon vs. cena
nebylo jednodušší napsat, že je prostě předražený? >:D
28. 4. 2011 13:53
Re: Výkon vs. cena
...ale chapej, kdyz to ty lidi za to koupi, tak proc to za ty prachy neprodavat ? Viz kazdy mesic jaky ma VW a Skoda rekordni zisky, hlavne ze lobby chtelo srotovne, hnus...proc tedy neni srotovne treba i na chleba, pocitace apod. ??? Proc jen auta ??? ;-\
Avatar - ryman
28. 4. 2011 16:50
Re: Výkon vs. cena
tak počet prodaných superbů v podobné jak testované konfiguraci bude podle mě minimální..
Avatar - Ronault.
28. 4. 2011 17:50
Re: Výkon vs. cena
Taky mě ta cena překvapuje. Dnes jsem byl projet 508 a trochu jsem lamentoval na 950 000 Kč za verzi GT, ale to je kompletní a plmná výbava a musím říct, že přecejen vyváženější auto, navíc novinka na trhu, která půjde dolů, přitom jako koukám ne cenník Superbu, tak se nestačím divit.
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:08
Re: Výkon vs. cena
přesně tak. to už bych šel do R. Latitudy. Je to krásný sedan a za tuto cenu v šestihrnku, v plné.
Avatar - Emel
30. 4. 2011 22:51
Re: Výkon vs. cena
Je pravda, že Latitude hraje na podobnou notu komfortního sedanu... jde o preference.
29. 4. 2011 13:08
Re: Výkon vs. cena
bohužel, passat highline nemá třeba tempomat (5500Kč) nebo třeba xenony (31400Kč), takže je to komplikované
Avatar - Emel
30. 4. 2011 23:01
Re: Výkon vs. cena
Zato má ale sledování únavy řidiče, adaptivní podvozek, 17" kola a pár dalších vychytávek... podle mě je to ve výbavě tak remis (s tím, že adaptivní podvozek do Superbu objednat nejde, zatímco Xenony si do toho Passatu dáš - musíš, jinak máš obyč halogeny).
28. 4. 2011 11:04
Sranduje?
"Superb 2.0 TSI DSG je výrazně luxusnější kombinace, než jako jsou schopny nabídnout v rámci modelové řady „konkurenční“ turbodiesely" >:D

Renault Latitude Initiale 3,0 V6 dCi - cena 889 900,-
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Michal Fokt
28. 4. 2011 11:25
Re: Sranduje?
"v rámci modelové řady"...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
28. 4. 2011 12:00
Re: Sranduje?
Přemýšlení nad psaným textem je strašná námaha, ale někdy to zkus, vyplatí se :yes:
Avatar - white label
28. 4. 2011 12:50
Re: Sranduje?
Tak to byl přímo ukázkový vlastní gól... :*) ;-)
29. 4. 2011 15:38
Re: Sranduje?
Diskuter kamikadze :yes:
28. 4. 2011 11:27
Ach jo, ten volant!
tříramený je trochu skousnutelný, ale i tak se mi nelíbí. Čtyřramenný je fakt hnus :'-( Když jsem viděl volant v nové A6, zase hrůza 8-s

Jinak motor je z benzínů, si myslím asi ideální na toto auto. Určitě lepší volba než 1.4 TSI, který je velmi choloustivý na styl jízdy, takže nízkou spotřebu dosáhneš jedině když jedeš s velmi poklidným tempem.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
28. 4. 2011 11:30
Re: Ach jo, ten volant!
Ja by som ako optimum videl 1,8TSI. 118 kW (a 250 Nm) je na strednú triedu slušný štandard a spotreba je podľa testov o dosť nižšia, ako pri 2,0TSI.
Avatar - Emel
30. 4. 2011 23:01
Re: Ach jo, ten volant!
2.0TSI je po všech stránkách lepší motor, spotřeba v testu bude spíš dílem náhody.
Avatar - white label
28. 4. 2011 11:33
Re: Ach jo, ten volant!
Co je špatně na volantu v nové A6?
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - iudex
28. 4. 2011 11:59
Re: Ach jo, ten volant!
Ja som napríklad pri výbere auta vylúčil kopec áut, ktorých volant mi prišiel divný, napr. Porsche 911 GT2, Aston Martin Vanquish... naozaj len kvôli volantu! >:-[]
28. 4. 2011 12:16
Re: Ach jo, ten volant!
...a hlavne z obrazku, ani jsem ho nemel v ruce a k prodejci jsem ani nesel >:D
Avatar - white label
28. 4. 2011 12:45
Re: Ach jo, ten volant!
>:D

Taky mi vadí, když volant nemá logicky klasický tvar: čtyřramenný-čtverce a tříramenný-trojúhelníku... >:-[]
29. 4. 2011 21:18
Re: Ach jo, ten volant!
nemluvím o tvaru, ale o designu ;-)
28. 4. 2011 12:56
Re: Ach jo, ten volant!
ty si ale fajnovka. To ja by som u Astonu ten volant pretrpel, ale keď oni nie a nie urobiť toho kombíka :-!
28. 4. 2011 13:58
Re: Ach jo, ten volant!
No Aston v kombajnu bych si tedy rad projel a rad i vlastnil (skoda ze asi nikdy nebude), mne mrzi ze nedela kombika i Infiniti a Lexus, hned bych do nej sel...nebo alepson neco ve stylu liftback/hatchback. Hlavne ne ten maly pitomy otvor sedanu, kam nedam ani pidi kocarek...a nedosahnu az dozadu, kdyz ma 600L kufr ;-)
28. 4. 2011 14:57
Re: Ach jo, ten volant!
až se líp uchytí v EU, tak možná časem nabídnou i kombíky. Infinity je tady ale +/- dva-tři roky, a jeho hlavní trh je nadále US, takže investovat do kombíku kvůli pár stokusům prodaným v EU je asi velký luxus.
28. 4. 2011 15:18
Re: Ach jo, ten volant!
...myslim, ze se nikdy nechyti, ani Lexus ani Infiniti v EU, skoda.
28. 4. 2011 16:14
Re: Ach jo, ten volant!
otázka je, jak si nastaví cíle. D3 určo nikdy neporazí, ale jsou zajímavou alternativou a snad budou prodávat alespoň tolik, aby se zase nestáhli.
28. 4. 2011 22:20
Re: Ach jo, ten volant!
...oni si to spravi zase na US trhu ;-)
29. 4. 2011 21:13
Re: Ach jo, ten volant!
Dobrá, ten tříramenný je ok, ale čtyřramenný se moc nepovedl. Už měli hezčí. Ale je to můj pohled, nikomu ho nechci nutit ;-)
Avatar - Emel
30. 4. 2011 23:03
Re: Ach jo, ten volant!
Vypadá fakt divně... může za to kulatý střed, který ale není uchycený ve středu a působí tak dost výstředně, a to nejen ve středu, ale i v sobotu... rozumíš :-)?
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:10
Re: Ach jo, ten volant!
s tím volantem souhlas. jako ve starostaré a8. ;-\
28. 4. 2011 14:45
147kw resp. 155kw
..vsimol som si podla fotiek, ze 2.0 TSI v tomto superbe by malo byt podla vzhladu nove 2.0 TSI o vykone 155kw, ktore vychadza z 1.8 TSI.."stare" 2.0 TSI o vykone 147 kw vyzeraju inak..aj podla merky oleja, ktora je u 147 kw TSI v predu pred motorom, pricom u tohto TSI sa nachadza vlavo vedla motora, tak ako to je u 155 kw verzie a aj 1.8 TSI.
No neviem..ci v clanku je chyba v udavanych parametroch alebo co to ma byt.
Rozbalit vlákno
4
28. 4. 2011 15:04
Re: 147kw resp. 155kw
V článku je to správně, jde o 2.0 tsi 147kw, viz web škoda auto.
28. 4. 2011 15:08
Re: 147kw resp. 155kw
no dobre, ale ako je to potom s tymi nezrovnalostami, ktore som uviedol..zeby sa robilo nove 2.0 TSI vychadzajuce z 1.8 TSI aj vo vykonovej urovni 147kw..? ja som si doteraz myslel, ze len 155kw a tusim u vw tiguan ma 125kw. Domnieval som sa ze 147kw su len tie stare 2.0 TFSI
30. 4. 2011 08:42
Re: 147kw resp. 155kw
ANo, dělá se i 147 kW, viz Octa RS, která ho dostala místo původního TFSI 147 kW ještě před faceliftem...
30. 4. 2011 17:07
Re: 147kw resp. 155kw
ok..dik za info :yes:
28. 4. 2011 15:41
KLÁDA
Pokud děláš do aut, znáš jistě i pojmy "dělo" případně "kláda". V těchto pojmech je obsaženo vše. Mimochodem, pro dokonalou absenci těchto jednoslovných avšak obsahově vyčerpávajících termínů u francouzské produkce jsou (byť) konkurenční modely Superbu řazeny jen do kategorie - vozidla...

No jen si to představ - laguna, to je kláda... cítíš v tom tu garážovou faleš? A naopak, když ti napíši - pětkovej bavorák, to je dokonalá kláda - ani necekneš. Je to proto, že jsou výrobci, kteří dělají auta pro chlapy. No a jedním z těch výrobců je i naše Škoda. Tedy - Superb, dokonalá kláda.

Kdo ho jel, ví o čem píšu, kdo ho nejel, ať si nahoře přečte test. Neříkám, že by se nad textem testu nemohly rozehrávat jisté občanské diskuze. Jsou tam kratší větičky, které by jistě korekce snesly, ale jak praví klasik - nikdo není dokonalý. Tedy o rozměrech zad bych tu velmi nerad zahajoval diskuzi, neb baleťáci z lagun a blazeovci z pětsetosmiček by se nakonec mohli cítit lehce sociálně, sexisticky, koneckonců možná i mentálně diskriminovaní.

Každopádně (dílčí závěr) - bejci valí klády. A eurobejci valí... euroklády.

Popravdě si napišme, že pokud projede kolem tebe Mondeo a ty ho (logicky) neregistruješ ani svým levým šilhavým vokem, pak jede-li dnes kolem SUPERB :yes: točíš se jak čamrda. Jistě, Superb dokonale dospěl, jeho designová architektura rozvinula toto jaro naplno své silniční emoce. Superb je dnes vlastně (skoro)jedničkou třídy. Nebýt Apoštola sedmého, sličného, vyrábíme nejlepší střední třídu Evropy. Tohle, pánové, bere doslova dech.

Pokud je tu snad někdo, kdo zpoza kapličky picanta či ídvacítky hledá zatím nesměle svůj garážový obzor, současně pak se slepě domnívá, že vlastní auto bys měl přeskočit jak na výšku tak na dálku, doporučuji písemnou žádost směrovanou do Mladé Boleslavi. Jakmile tam zjistí, v čem všem jsi byl schopen trávit chvíle za volantem, uvidíš, že se slitujou a minimálně na jeden víkend ti Superba půjčí. Ovšem pozor, je to doslovná půjčka za duši. Neb až ho budeš vracet, nechtěj vědět, co si o svém dosavadním vozovém parku budeš myslet...

Tedy velebme Škodu za doslova dokonalou modelovou politiku, velebme ji za dokonalého Superba, a konečně složme ji hold za to, že umí vyrobit vůz, který z tebe rázem udělá silniční třídní elitu. Speciálně v tvém případě ale mám pro tebe smutnou zprávu. Ty na Superba nemáš. A nyní opravdu nemám na mysli peníze...

BRAVO ŠKODA, BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
25
28. 4. 2011 16:07
Re: KLÁDA
tak nevím jestli si četl ten test na který reaguješ, ale tam se o žádné kládě nemluví. Je tam právě hodně těch "ale" aby to mohla být nějaká kláda....
Avatar - ryman
28. 4. 2011 16:56
Re: KLÁDA
tak ona to kláda je bez debat.. to u auta za mega netřeba řešit.. každý kdo si podobného koupí už na něj prostě.. ..má. každopádně je na místě debatovat o tom, jestli na střední třídu za mega není těch "ale" příliš, nebo jestli ona výsledná cena ty "ale" nezdůrazňuje..
28. 4. 2011 18:27
Re: KLÁDA
Kuko, kuko, kuko... jak by se tam mohlo mluvit o kládě, to je odborný test, koření tomu dává až diskuze. Je to kláda, to nezamluvíš ;-)
28. 4. 2011 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 4. 2011 18:29
Re: KLÁDA
Nevlastním superba, a vlastní auto si nechávám zásadně mýt. K jakým diskuzním příspěvkům tě podprahově inspiruje tvoje dnešní intimní odpoledne mě opravdu nezajímá, to snad chápeš :-)
Avatar - Ronault.
29. 4. 2011 00:10
Re: KLÁDA
Neříkej, že si ho necháváš umýt? Však jsme tady před časem v blogu řešili, jak si jej, chápej auto, myjeme a leštíme. ;-)
29. 4. 2011 11:24
Re: KLÁDA
Nechávám si ho mýt. V garáži mám jen prostředky na dílčí údržbu - lux, když se mi rozsypou na podlahu hranolky, Sonax na plasty a vosk na kůži. Za komančů ano, tehdy to ani jinak nebylo možné (existovaly jen dvě myčky - Hotel Intercontinental a myčka pro pražské taxikáře. Tam jsem ovšem jezdil (nikoliv jako taxikář) přes zimu. V létě jsem si myl sám.
28. 4. 2011 22:06
Re: KLÁDA
V tom puvodním příspěvku bylo něco ve stylu, že na "luxusní sedan" tato verze má až moc "ale". Pak jsem si všiml, že kuko napsal to samé asi o dvě hodiny dřív.

Jinak vybaveného Superba v kombíku a čtyřkolce obdivuji snad nejvíce z celého mainstreamu. Bohužel, sedan má absolutně nevyvážené proporce, ta záď a nehezká světla dost sráží výborný celek. :-(
28. 4. 2011 22:10
Re: KLÁDA
No vždyť píšu - souhlas ;-)
28. 4. 2011 19:50
Re: KLÁDA
"Apoštol sličný", "velebme Škodu" - ty jedeš >:D >:D >:D >:D

Hele chápu, že si o tom asi moc nepokecáme, ale před prací mi parkují Superb Combi, Mondeo Combi a Mazda 6. Vždycky když jdu kolem, musím Superba litovat, protože vedle těch dvou aut vypadá doslova tragicky (a to mě Ford ani Mazda nějak extra neberou). Možná je to tím, že je chudák na 16", na kterých je doslova trapný, každopádně má můj soucit.... ;-)
28. 4. 2011 20:11
Re: KLÁDA
A tím sis chtěl vysvětli co? Přece nejde o to, hledat konfiguraci na které to Superbu či Mondeu nejméně sluší, ale jde o to, umět ocenit kvalitní vůz, a tím Superb evidentně je. Kdokoliv si koupí dnes Superba, kupuje špičkové auto ve své třídě, a než o tom to je.

P.S. Apoštol SEDMÝ, sličný... oslovuj správně :-)
28. 4. 2011 20:48
Re: KLÁDA
Těsně vedle. Správně je to "apoštol sedmý, STÁLE STEJNÝ".
28. 4. 2011 20:50
Re: KLÁDA
Stále stejný je tu jen Baugistr...
28. 4. 2011 21:06
Re: KLÁDA
Tvoje výplody jsou taky jako přes kopírák, jen do těch stejných tirád dosazuješ na střídačku jména produktů tvého milovaného koncernu.
28. 4. 2011 21:22
Re: KLÁDA
To bude tím, že píši stále pod stejným nickem, a jen to co chci. Ty tu měníš indentitu jak králíček azurit, přeskakuješ v názorech jak blecha, ovšem platné ti to není vůbec...
28. 4. 2011 19:53
Re: KLÁDA
"A eurobejci valí... euroklády"
To vidím na eurodiagnózu a následnou návštěvu euroústavu pro duševně choré euronadšence ;-)
28. 4. 2011 20:12
Re: KLÁDA
Něco ti spadlo do voka, že mrkáš?... ;-) Superb, já vím... :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:12
Re: KLÁDA
...se točíš jako čamrda za Superbem? hmmmmm..... tak se čamrď. >:D ale jo, je to pěkné auto.
28. 4. 2011 21:19
Re: KLÁDA
Kombík je výbornej a sedan... no... vlastně... též :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:25
Re: KLÁDA
...ale jo, taky si občas začamrdím ;-) >:D
Avatar - Emel
30. 4. 2011 23:05
Re: KLÁDA
No, test tak oslavný není, třeba podvozek z toho vychází s odřenýma ušima. O kvalitách motoru ale nepochybuju...
28. 4. 2011 15:48
Kombi
Mě by stačila "jednaosma" téesíčko v manuálu ;) a kombík! :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
28. 4. 2011 15:57
Proč
Proč si pořizovat pruměrne až podpruměrne auto třidy za nadpruměrne ceny ? Vždyť je tu Mondeo nejlepši auto středni třidy ktere se da pořidit za vyrazně rozumnějši penize navic je to pohledne auto narozdil od Superba ktery svou vizaži spiš odrazuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Konik"
28. 4. 2011 17:05
za skoro stejne penize 3,6 V6
musim rict ze 2,0 TFSI je predrazena motorizace, kdo uz by chtel dat tolik penez za superb, doporucuju 3,6 V6, je to velkoobjemova atmosfera, motor kterej nejde utahat a poskytuje ti kroutak v celym spektru otacek, je ti jedno jestli zrychlujes ze 60 na 100 nebo ze 160 na 200.. nadhernej zvuk, sila bez turboefektu.. muzu jen jen doporucit.. kdyz uz se nekomu superb libi, chce tohle auto a zadne jine a nechce chrochtat ropakem, jednoznacne 3,6 V6 :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Krispos
28. 4. 2011 17:13
Re: za skoro stejne penize 3,6 V6
A kolikrat rocne bych s tim mohl vyjet z garaze pri duchodu 11k mesicne?
neregistrovaný "Konik"
28. 4. 2011 17:14
Re: za skoro stejne penize 3,6 V6
No hezky klobouček na hlavu.. a jedeeem.. No na velikonoce, na dušičky.. a tím to asi končí.. ale za ty dvě svezení ročně to stojí :-)
Avatar - Krispos
28. 4. 2011 22:38
Re: za skoro stejne penize 3,6 V6
No když jsi důchodce ve 29, tak ti to dvakrát ročně stačit nebude.... myslím vyjetí z garáže :-)
23. 5. 2011 20:28
Re: za skoro stejne penize 3,6 V6
V čem předražená, když je oprotí 1,8 TSI rozdíl 40 tisíc.
28. 4. 2011 17:18
Srovnávačka
Chtělo by to srovnávačku benzínových 2 - litrových turboverzí Superb x Passat x Mondeo. Přece jen by si Passat zasloužil druhou šanci >:D
Rozbalit vlákno
32
28. 4. 2011 18:30
Re: Srovnávačka
Klid, klid, klid... >:D ;-)
28. 4. 2011 19:22
Re: Srovnávačka
Neboj, jsem v klidu :-)
28. 4. 2011 20:14
Re: Srovnávačka
Tak na prvním místě Mondea by se těžko něco změnilo, koneckonců mělo by při tomhle srovnání kromě ostatních výhod na své straně i nejnovější motor, takže by už vůbec nebylo co řešit.
A vnitrokoncernový boj o druhé místo už je spíš věc vkusu, jestli se člověk chce tvářit že "jezevčíka" (uzkého dlouhého superba) má schválně, aby se mohl nenápadně tulit ke spolujezdkyni, nebo jestli chce tvrdit že nová světla dělají novou generaci auta jako u passatu...
28. 4. 2011 20:52
Re: Srovnávačka
Teda, teď jsi to tomu Superbovi i Passatovi tak navostro nandal, že se ti z toho musej nadouvat snad i baga... 8-s >:D
28. 4. 2011 21:01
Re: Srovnávačka
No jo, i stručné shrnutí reality občas zabolí, co...
28. 4. 2011 21:18
Re: Srovnávačka
Ty tomu v čem plaveš máš odvahu říkat slušně - realita? :-)
28. 4. 2011 21:28
Re: Srovnávačka
Jestli to opravdu chceš připomenout:
[odkaz]

S benzínovými dvoulitry turbo by podle mého bylo vítězství Mondea a dvojitá porážka koncernu VW ještě výraznější.
28. 4. 2011 22:35
Re: Srovnávačka
Připomněl bych ti spíše tvojí zdejší diskusní genezi - Pod nickem Beaumont jsi tu rozehrával roli ortodoxního fanouška Alfy Romeo, když to s Alfou začalo jít z kopce, změnil jsi nick a celou Alfu hodil do propadliště dějin. To je otřesné. Jestli takhle žiješ i civilní život, musíš být vskutku inspirativní kus... 8-s
29. 4. 2011 08:37
Re: Srovnávačka
1) Vyjdeš - li z nesprávného předpokladu že Magistr = Beaumont (což NENÍ) a použiješ na to tvou ""logiku"" ( >:D ), samozřejmě dojdeš ke zcela nesprávným závěrům. Jenže ve své zaslepenosti už nejsi schopen ani poznat, co je realita a co tvoje vybájené fantazie.

2) Nevím o tom, že bych tu psal něco zásadního proti Alfě Romeo, tu značku mám docela rád a rozhodně bych jí nepřál tak špatný konec jako prodej pod VW

3) A jak to všechno souvisí s Mondeem, supem a passatem?
29. 4. 2011 10:57
Re: Srovnávačka
Z jakého nesprávného předpokladu? Změnil sis zde tajně identitu z Beaumonta na Magistra, a ještě máš tu odvahu to věřejně popírat :no: :no: :no: Utři si nudli, slzu, a nauč se čestně žít. Auta v tom roli nehrají, roli v tom hraje tvůj zmršený charakter.
29. 4. 2011 11:49
Re: Srovnávačka
Jediná pravda cos napsal je, že opět argumentuješ ad personam, nikoliv ad rem - čili nic o autech, žádné věcné argumenty. Jako obvykle.

Jinak je poznat, že se ti po tvé bývalé roli kádrováka na nějakém okresním výboru stýská. Ale dnes jsi tady tak maximálně vwrátný a můžeš leda vymýšlet pitomá obvinění na všechny strany. Ale mě už tohle nebaví...

Mimochodem, dělal jsi toho kádrováka taky TAK BLBĚ, jako teď děláš vwrátného?
29. 4. 2011 13:35
Re: Srovnávačka
Pravda je to, že sis tu tajně zaměnil nick - z Beaumonta na Magistra. Všechno ostatní co tu píšeš jsou už jen tvá směšná záchranná vesla. Nemůžeš se však zachránit, neb každý rozumný člověk si nad tebou může jen odplivnout.
29. 4. 2011 14:35
Re: Srovnávačka
Hm, není divu, že tě nenechali dělat ani na tom kádrovém a strčili do vwrátnice.
29. 4. 2011 15:52
Re: Srovnávačka
BEAUMONT-MAGISTR, to je tvůj cejch - diskuzní lhář a diskuzní d.ě.v.k.a.
30. 4. 2011 16:15
Re: Srovnávačka
Tebe to muselo TAK MOC bavit, kazit beztrestně jiným lidem život jen za to, že měli jiný názor než ty, nebo že nebyli v té správné (tj. té jediné) partaji. Tak moc tě to uspokojovalo - a už to nemůžeš dělat. Můžeš se realizovat jenom tady, tímhle bezdůvodným absurdním kádrováním - které ale nikoho nezajímá a kterým (jak tě to asi mrzí...) už nemůžeš nikomu ublížit.

Je mi tě svým způsobem líto, takhle zrůdný charakter se hned tak nevidí.
30. 4. 2011 19:03
Re: Srovnávačka
Pliveš si na špičky bot BEAUMONTE-MAGISTRÁTE :-)
Avatar - skejpa
29. 4. 2011 12:09
Re: Srovnávačka
ze to o tech nicknamech rikas zrovna ty...
29. 4. 2011 13:36
Re: Srovnávačka
No říkám to proto, že jsem to byl já, kdo to zjistil.
29. 4. 2011 14:35
Re: Srovnávačka
Ty jsi ten, kdo si to VYMSLEL, to je trochu rozdíl.
29. 4. 2011 15:46
Re: Srovnávačka
Pánbíček tě za ty lži potrestá, vzpomeň na mne... Beaumonte-Magistráte.
Avatar - Emel
30. 4. 2011 23:08
Re: Srovnávačka
Magistře, už jsi byl jednou kvůli tomu do kouta zahnán, nesnaž se tam dostat znovu...
29. 4. 2011 08:51
Re: Srovnávačka
No vida, jsou i příspěvky, v nichž nekecáš nesmysly ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 4. 2011 21:13
Re: Srovnávačka
Další porážka? ... i ty sadisto.... >:D
Avatar - Krispos
28. 4. 2011 22:40
Re: Srovnávačka
Jojo, ale podmínkou by tentokrát bylo 4x4 >:-[]
28. 4. 2011 23:13
Re: Srovnávačka
A koho bys chtěl testovat s dvoulitrovým turbobenzínem s pohonem 4x4?
29. 4. 2011 11:53
Re: Srovnávačka
Co třeba Insignii?
29. 4. 2011 17:16
Re: Srovnávačka
Přečti si první příspěvěk vlákna, abys věděl o jakých autech je řeč a pak Krisposův příspěvek ;-)

P.S. Navíc Insignia patří, v hokejové terminologii, do 2. lajny...
Avatar - ryman
29. 4. 2011 01:27
Re: Srovnávačka
to už je tady druhý vlastní gól >:D >:D :yes:
neregistrovaný "loleczek"
28. 4. 2011 17:48
4 laufy...
... to sem nějak nečekal, podle mě by měli zůstat jen pro 3,6 FSi, ale proč ne :-)
Rozbalit vlákno
7
28. 4. 2011 19:27
Re: 4 laufy...
Tahle móda z poslední doby "čím víc laufů, tím víc adidas" mě nechává chladným. Do 300 koní bohatě stačí jedna koncovka, ikdyž některým autům dvě koncovky (na každé straně jedna) vzhledově pomůže. Ale 4? Smutným příkladem je např. současné WRX STI, dosud si vystačilo s jedním a naráz čtyři...
28. 4. 2011 19:51
Re: 4 laufy...
výrobci bohužel následují ubohý vkus běžného kupce.... (jede v tom i Alfa 159.... 8-s ) Ale co naděláš, když se to joudům líbí....
Avatar - jazva
28. 4. 2011 22:00
Re: 4 laufy...
keby len Alfa... Ale aj AMG!!!! [odkaz] 8-s 8-s 8-s
Avatar - Johny.Rico
28. 4. 2011 23:06
Re: 4 laufy...
Tak to je humáč teda :'-( :-( ;-\ 8-s :no:
30. 4. 2011 13:18
Re: 4 laufy...
Taky si myslím že by to měli dělat jenom u motoru 3.6FSi ale tak asi je to věc stylu jak tady: [odkaz]
29. 4. 2011 01:55
Re: 4 laufy...
Důvod 4 laufů u 2.0 je ten, že v Číně jde o vrcholnou motorizaci a číňani si na takové věci potrpí. No a ladit dvě různá výfuková potrubí k jednomu motoru je zbytečně nákladné... u V6 je důvodem k použití 4 laufů zas něco jiného. ;-)
28. 4. 2011 22:52
Len jedna veta>
Poziciam si ju od Pirelli:
Power is nothing without controll.

147kW+komfortne pruzenie+hmotnost vozidla+predny nahon+cena = skoda. A nie ako nazov, ale ako premrhana sanca na kupu dobreho auta.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
30. 4. 2011 23:11
Re: Len jedna veta>
200 koní na tak těžké auto není zase takový nářez, pro rychlé přesuny po dobrých cestách s tím problém nebude. Navíc motor samotný zase tak těžký není (srovnej s Latitude 3.0dCi například). Zbývá ta cena... no, to je na tobě. Máš, dáš?
Avatar - sansk8
29. 4. 2011 10:08
Naklánění v zatáčkách
Já bych jen doplnil, že toto naklánění (pro tento konkrétní model osobně posoudit nemohu) se dá velice dobře a bych řekl odstranit příplatkovým sportovním podvozkem. Doma mám Superba TDI na 18 palcových kolech s tímto podvozkem a vůz nemá sebemenší tendenci se do zatáček naklánět více než by bylo zdrávo. Pro ty co by chtěli argumentovat zhoršením jízdního komfortu sem měl možnost porovnat se Superbem na 17kách bez s. povozku a výraznější zhoršení jsem nezaznamenal.
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2011 22:34
Trochu úlet cena.
Tak za tyhle peníze by si to mohl koupit snad jen blázen... 8-s
(naštěstí za tuhle cenu si reálně nikdo nekupuje)

ale i tak Mondeo 2,0 Ecooboost ve výbavě Enterprise stojí 729 a to je trochu jiná cena :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2011 20:14
Spotřeba pri 130/100kmh
Může se autor testu vyjádřit jak to měření provádí?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
2. 5. 2011 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
8. 10. 2011 21:40
moc
moc a ještě jednou moc drahé...znám příjemnější způsoby jak utrati víc jak mega... ;-)

je to nepochybně velmi dobré auto, dobře udělané a ve zdejších končinách velmi oblíbené...neznám však jediný dúvod proč bych si za stejné peníze neměl koupit špičkové Cčko nebo uplně na doraz vyšperkovaného accorda...?? :yes:

jinak superb ač nejsem příznivcem škody ani VW ani ničeho co vyrábějí tak :yes:
Rozbalit vlákno
0