Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST SsangYong Rexton 2.2 e-XDI (133 kW) – Povedený návrat

SsangYong se vrátil na český trh. Při této příležitosti jsme vyzkoušeli to největší, co právě nabízí, SUV Rexton.
Zpět na článek
15. 2. 2019 13:29
15. 2. 2019 13:29
15. 2. 2019 13:31
15. 2. 2019 13:58
15. 2. 2019 16:43
16. 2. 2019 16:45
15. 2. 2019 13:35
15. 2. 2019 13:39
15. 2. 2019 13:44
15. 2. 2019 13:46
15. 2. 2019 13:48
15. 2. 2019 13:51
15. 2. 2019 13:59
15. 2. 2019 14:02
15. 2. 2019 14:07
15. 2. 2019 14:14
15. 2. 2019 15:44
15. 2. 2019 15:56
15. 2. 2019 15:59
15. 2. 2019 16:04
15. 2. 2019 16:12
15. 2. 2019 13:48
15. 2. 2019 13:49
15. 2. 2019 13:51
15. 2. 2019 14:00
15. 2. 2019 19:48
15. 2. 2019 14:30
15. 2. 2019 18:05
15. 2. 2019 17:29
15. 2. 2019 17:11
15. 2. 2019 17:14
15. 2. 2019 21:20
15. 2. 2019 21:37
15. 2. 2019 21:29
16. 2. 2019 11:26
16. 2. 2019 13:21
16. 2. 2019 14:23
16. 2. 2019 16:18
16. 2. 2019 10:10
15. 2. 2019 13:12
A mám jasno...
...až bude David shazovat nějaký design, vím, že není potřeba se znepokojovat. Ten komu se líbí tato neforemná příšera, musí mít minimálně lehce zvrácený vkus a pohled na líbivost.
4,5* u něčeho podobného za 1,2mio zcela převrací hodnocení aut. ;-)
Rozbalit vlákno
43
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:18
Re: A mám jasno...
Ne. S hodnocením naprosto souhlasím.

Vzhled je subjektivní záležitost do značné míry. Někdejší naprosto neevropský vkus je ale úplně pryč.

Takže žádný zvrácený vkus. Jen si musíš zvyknout na to, že dnešní Ssangyong je úplně jinde než před pár lety :-!
15. 2. 2019 13:22
Re: A mám jasno...
Stál a prosil bych u Toyoty tak dlouho, dokud by mi neslevili LC. Tohle jde úplně mimo mě. Chápu verzi za 750k, tuhle ale ani náhodou.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:28
Re: A mám jasno...
Být koňákem, revírníkem,... tak už objednávám... Nové Ssangyongy jsou skvělé. Přeju aby se na našem trhu uchytili. Nebudou to mít jednoduché, protože náš trh je poněkud "zabržděný".
15. 2. 2019 13:32
Re: A mám jasno...
Možná kvůli tahání velkého přívěsu v základu pochopím. Ale rozplývat se nad tvary rozhodně nemůžu. O technice si člověk moc obrázek neudělá, ale pomalá převodovka svědčí o výprodejových dílech.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:38
Re: A mám jasno...
Pomalá převodovka může taky znamenat pomalý rozklad.

DSG je sice super, ale ne na tuhle kategorii. Mimochodem, DSG + 3,0 TDI se mi nelíbilo. Ať si kdo chce co chce říká, při rozjezdech to prostě cuká. Do terénu bych prostě upřednostnil klasický hydroměnič nebo CVT.
15. 2. 2019 13:46
Re: A mám jasno...
Však nepíšu o dvouspojce. Do terénu manuál nebo klasický automat. Vysavač leda do autobusu.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:50
Re: A mám jasno...
Manuál do terénu? :-O :-O
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:52
Re: A mám jasno...
Manuál v roce 2019 ? :-O :-O >:-[]
17. 2. 2019 10:34
Re: A mám jasno...
Ale no tak.
15. 2. 2019 13:59
Re: A mám jasno...
No jejda. Jízda v Defíku byla úžasná ;-)
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 14:02
Re: A mám jasno...
jako zážitek možná, Ale každý den kvedlat s fofrklackem... OMG 8-s
15. 2. 2019 14:09
Re: A mám jasno...
Spíš šlo o maximální kontrolu nad vozem za jakékoliv situace.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 14:06
Re: A mám jasno...
Ve starém Jimny taky >:D Akorát jsem si občas dal do hlavy, když ten terén trochu víc drncal >:-[]
15. 2. 2019 14:11
Re: A mám jasno...
To v Defíku taky, pak si sedneš do plnotučného Range, zapneš si vhodný režim, dáš D, odvětráváš si zadek a to kde jsi se předtím potil v LRD projedeš jakoby nic. ;-)
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 14:15
Re: A mám jasno...
No jo, ale jakmile to nemá manuální ruční brzdu a manuální převodovku, tak budeš stejně jen pozér >:-[] >:-[]
15. 2. 2019 15:11
Re: A mám jasno...
Zabudol si dodat, ze toto plati pre RR ca pre 2-4 prajzdy tvojho spominameho terenu. Potom sa ti posere elektronika a musis do servisu. Def tade moze drncat 20 rokov bez problemov. RR je taky podareny, pohodlny sidliskovy offroad.
15. 2. 2019 15:16
Re: A mám jasno...
My jsme jezdili celý den, stejně tak dva dny na horách za celkem extrémních podmínek a nekleklo nikdy žádné auto. Jestli to máš z doslechu, tak rozumím.
15. 2. 2019 16:36
Re: A mám jasno...
RR vacsinou neklakne, to maju osefovane. Ale naju asi najsirsiu ponuku chybovych hlasok a posratych prkotin na svete. Vlastnu skusenost mam: nahodne samovolne stahovanie el okien, nefungujuci kamerovy system, nemoznost zamknut auto, mrtva ventilacia. Ale do servisu vzdy po vlastnych.
15. 2. 2019 20:08
Re: A mám jasno...
Plus to zpracování teda, lícování kufru k blatníkům je u RRS je úplně šílený:(
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 20:11
Re: A mám jasno...
RR sidliskovy ? Tu si fakt mimo. Rovery su jedny z mala, co si zachovali aj svoje schopnosti mimo cesty.
Avatar - woody-alien
16. 2. 2019 00:19
Re: A mám jasno...
Jak do hlavy ? Tomu se říká zpětná vazba. Spojení s autem, voe. Cejtíš každej hrbol, šutřík i docela malinký oblázek. A volant ti při nárazu urve ruce. Tomu se žádná koncernová, alianční nebo Fordí nuda ani nepřiblíží. Tak co se ti zase nezdá ? >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 2. 2019 08:31
Re: A mám jasno...
Však to bylo zábavné ! Je to něco jako když si užíváš sado maso >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 2. 2019 14:24
Re: A mám jasno...
dyt je to 7 stupnový automat Mercedes. Ty výprodejový díle >:D >:D >:D
15. 2. 2019 14:35
Re: A mám jasno...
Aha a nenahradil ho už u většiny modelů M-B mnohem povedenějším 9-ti stupněm? ;-)

Takže výprodej minimálně dvanáct let staré novinky?
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 15:48
Re: A mám jasno...
No, otázka k zamyšlení - nebyl náhodou 12 let starý medvěd lepší než ten dnešní :-O >:-[] ;-) ?
Avatar - Dinar
15. 2. 2019 15:52
Re: A mám jasno...
Pokud jde o převodovku, zcela určitě ne.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2019 12:21
Re: A mám jasno...
Pokud jde o cenu servisu té převodovky, ND a možná i životnosti tka určitě jo. 9 st bude řadit rychleji a bude méně žrát palivo, ale tím výhody končí....
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:28
Re: A mám jasno...
Je to stejné, jako Oktávka 1.0TSi za milion ;)

Mne by hodně zajímalo srovnání, jak si poradí v terénu, protože tady může být levnějším konkurentem LC a možná Pajera. Jiné takové auto tu už moc v nabídce není a tohle začíná o 200 tisíc níže.
Avatar - Emel
15. 2. 2019 15:29
Re: A mám jasno...
Vono taky není LC jako LC... některé verze předku jsou taky k zblití, pro ilustraci [odkaz] [odkaz]

Tady rozhodně líp fungujou ty konzervativnější verze.
15. 2. 2019 16:26
Re: A mám jasno...
Co je na tom prosím "k zblití"?
Avatar - Emel
15. 2. 2019 16:36
Re: A mám jasno...
Zejména tohle: [odkaz]
ale proti gustu...
Avatar - woody-alien
16. 2. 2019 00:22
Re: A mám jasno...
To je vážně míněný dotaz nebo provokace ? ;-) Něco horšího se už vážně těžko nachází.
Avatar - white label
16. 2. 2019 00:44
Re: A mám jasno...
Ona se to špatně vysvětluje jedincům, kterým schází dávivý reflex.
>:-[] ;-)
Avatar - Verny_2013
15. 2. 2019 13:33
Re: A mám jasno...
Vzhled je určitě subjektivní a posun k lepšímu tam skutečně nějaký je. Od mimořádně až úchylně obludného k pouze obludnému. Jinak tuhle kreaturu nazvat nemohu. To i Citroen C5 Aircross z předešlého testu je proti tomuhle krasavec. zajímavé že ten interiér nevypadá tak špatně a nekoresponduje s tou příšerností zvenku.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:38
Re: A mám jasno...
Tak osobně bych se asi v sousedství ukázal s tímhle obrem s masivní zádí, než s knedlíkem >:D Ale je to takové pyrrhovo vítězství.

Interiér není zlý, mne trochu vadí masivní výdechy klimatizace okolo obrazovky infotainmentu, trochu mi to kazí dojem, ale to nejen u SS, ale i u jiných aut, co to takto mají, třeba končící generace Santa Fe.
15. 2. 2019 14:02
Re: A mám jasno...
až na ten citroen s tebou 100% súhlas,
citroen design vie, aj ked ja SUV nemusím
15. 2. 2019 14:01
Re: A mám jasno...
no teda,
ty máš vkus
ten design to je jedna katastrofa,
aj ked súhlasím, že vkus je individuálna záležitosť,
ale je pravda aj to, že niektorí ľudia nemajú vkus ale nevkus,
nejaké kritéria krásy existujú,
niekomu sa môže páčiť aj quasimodo, ale to ešte neznamená, že to je OK
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:26
Re: A mám jasno...
Já bych to neviděl zrovna tak tragicky. Krásné to není (edit: Rohypnolovi se to líbí :D), to se asi všichni shodneme, cena testovaného kousku je asi taky zbytečně vysoká (což už je o konkrétní konfiguraci, jestli takové auto někdo bude chtít v plné výbavě, já vidím jeho výhodu jinde), ale základ pod 800 s AT a 4x4, což je velké SUV, které má (zdá se) schopnější pohon všech kol, než obyčejný haldex, by si zákazníky najít mohl.

Korejci K/H sebevědomě zvyšují ceny a tohle by si někdo, kdo žije trochu mimo civilizaci a občas potřebuje projet polem, či loukou, mohl koupit namísto Sorenta či SantaFe.

Myslím, že základ je adekvátní i cenou, jediné, co mu chybí, je ještě nějaká výkonnější motorizace, kdo by chtěl jezdit i po dálnici.

Když se zde SS prodával, jezdil jsem v tu dobu hodně modelů a přímo měl srovnání s tehdejší produkcí K/H. Rextonu odpovídalo tehdejší první Sorento, které i když z venku vypadalo celkem robustně a majestátně, tak co se jízdy, a ovládání, či celkového pocitu z auta na SS nechytalo. Motor - převodovka - řízení, to vše měla Kia gumovější, než starý francouz a v té době, jak moc ošklivý SS byl, tak uměl překvapit.

Já bych mu šanci dal i když moc krásy nepobral :-)
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 15:23
Re: A mám jasno...
"což je velké SUV, které má (zdá se) schopnější pohon všech kol" - to prave nie je zatial uplne iste
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 17:53
Re: A mám jasno...
Proto taky píšu, že se to zdá
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 19:58
Re: A mám jasno...
"Borg Warner, který umožňuje tři režimy nastavení – pohon zadních kol, všech kol s pevnou distribucí krouticího momentu mezi nápravy´v poměru 50:50 a čtyřkolku s redukcí. " predpokladam, ze hoci je to od Haldex boys, ostali tam 3 diferencialy s primeranym zamykanim.
Inak zase tych marketingovych 50:50 ( co moze byt aj 5Nm:5Nm...) sa nezabudlo spomenut...:)
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2019 13:32
Re: A mám jasno...
Nebýt té masy plechu vzadu, tak je to sympatický asijský offroad.
15. 2. 2019 15:37
Re: A mám jasno...
Je to teda strašně vohavná krabice 8-s
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:20
Mainstreamová hvězda
Na autě všechno sedí. Vzhled, materiály, technika, zpracování... Vše bez připomínek. A pak tu máme cenu. Cena doslova dumpingová...

Ano, tohle je prostě trefa do černého. Smekám. Ssangyong vážně zamakal neskutečným způsobem :yes: :yes: :yes:

Zásadní plus může být ale taktéž mínus. Hodně zákazníků u nás asi nedocení rám, který navíc zvyšuje hmotnost a tím i spotřebu...

Co mě ale překvapuje - dříve rám hodně snižoval prostornost kabiny. Tady ale ten pocit nemám a přítomnost rámu nijak negativně nepociťuji.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2019 13:36
Re: Mainstreamová hvězda
Taky je mi sympatický. Poctivý teréňák ze staré školy, ne jen trendy náhražka MPV. Je dobře, že taková auta na trhu jsou.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:40
Re: Mainstreamová hvězda
Já jsem byl nejvíc v šoku ze zpracování a materiálů. Obrovský skok kupředu. TO, co Škodě trvalo 25 let, Hyundai 10 let, zvládli v Ssangyongu s nástupem jedno nové generace.
Avatar - _Karel_
15. 2. 2019 15:35
Re: Mainstreamová hvězda
Já jsem nejvíc v šoku, jak ty máš každou novinku prohlédnutou naživo. Člověku se to ani nechce věřit.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 15:42
Re: Mainstreamová hvězda
To můžeš.

Mě je to úplně jedno co si o tom myslíš. Hodnotím podle vlastních dojmů. Věř si čemu chceš, nikoho nehodlám přesvědčovat :-!
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 18:56
Re: Mainstreamová hvězda
veru pravda.... toto uz hej... presne taketo nieco ako rexton sa mi paci.. tak nejak si predstavujem prakticke terenne auto aj na cestu ale aj do terenu :yes: predsa len niva je uz ciste len do terenu a zase X5 je zase uz viac na cesty... ale rexton je dokonaly chameleon.. po ukonceni pajera tak nemusime zufat... terenaky "do koca aj do voza" stale este nevymreli :yes:
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 20:02
Re: Mainstreamová hvězda
Nemusime zufat ... [odkaz]
15. 2. 2019 14:54
Re: Mainstreamová hvězda
Krotil by som to nadsenie. Jedine co je ozaj na urovni to je interier,co je zrovna pri terenaku najmenej podstatne. Inak motor, prevodovka, jazdne vykony a pripojitelnost pohonu tak na urovni 10 rokov dozadu. Dizajn je subjektivny, ale dovolim si tvrdit ze ozaj pacit sa bude tak 1 z 10 ludi. A cele je to zaklincovane vysokou cenou. Nie nie, toto nie je ziadny bomba kseft a vonkoncom nie konkurent tych aut co su uvedene v tabulke na porovnanie.
Avatar - Dinar
15. 2. 2019 15:54
Re: Mainstreamová hvězda
Vidím to naprosto stejně. :yes:
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 16:01
Re: Mainstreamová hvězda
Tohle auto směřuje i mimo cesty. Takže tam tahle technika dává smysl.
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 17:42
Re: Mainstreamová hvězda
tak veru.... ako auto na velku rodinnu dovolenku kdesi do hor super masinka .... ajajaj... navyse tentokrat sa mi paci uz aj dizajn.. pritom ani ten predosly rexton nebol skaredy ale teraz je to vyslovene az elegantne a majestatne a take proste ako "kriznik" povedzme a la landcruiser alebo pajero sport ... sala z toho terenna robustnost ale aj akasi rodinna praktickost a pouzitelnost na kazdy den.... :yes:

skoda ze u nas nemame prave aj to spominane pajero sport ( tiez je s pevnym ramom ) ... bolo by to velmi zaujimave porovnanicko s tymto rextonom.. .. ale na nete je vsetko ze jo :yes:
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 17:55
Re: Mainstreamová hvězda
Tak nějak jsem čekal, že z toho budeš unešenej, ale v tyhle kategorii bys domu vzal Tiguan...
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 18:00
Re: Mainstreamová hvězda
tigi nie... nepaci sa mi... ked uz nieco tigimu "podobne" tak outlandera s 2.0 CVT 4x4 .... ono tigi a rexton ani nie su konkurenti... k tigimu bude mat inak zrejme blizsie prave nove korando ktore pride do zenevy ( ktore predpokladam asi dost podrastie voci predchodcovi ) ... :yes:
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 19:31
Re: Mainstreamová hvězda
Jako podívej, nalijme si čistého vína. Kdybych vybíral SUV téhle kategorie, dost možná by to bylo Tarrraco 2,0 TDI DSG AWD. Ale prostě jen proto, že se mnohem víc hodí na silnici a v terénu příležitostně zvádne téměř to samé jako Ssangyong.

Stačilo by ale jen trochu změnit priority a kdybych jezdil častěji po nezpevněných cestách, tahal podvály, koně apod., tak Rexton zválcuje Tarraco neskutečným způsobem.
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 20:06
Re: Mainstreamová hvězda
Neprovokuj ho, lebo zase to tu bude samy Outlander.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 23:02
Re: Mainstreamová hvězda
Outlander je jedno z mála aut, kde jako jediné pozitivum vnímám to, že ho nemám >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 2. 2019 00:29
Re: Mainstreamová hvězda
>:D >:D :yes: No vida, tušil jsem, že se na něčem přece shodneme. ;-)
Avatar - speedfred
16. 2. 2019 08:36
Re: Mainstreamová hvězda
>:D >:D :yes:
Avatar - xxc
15. 2. 2019 21:20
Re: Mainstreamová hvězda
Hej, ale kde do hor na rodinnu dovolenku? Do Iranskych hor? Lebo v Europe do hor vedu normalne cesty. A ktovie, ci je to na cesty to prave.
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 20:05
Re: Mainstreamová hvězda
Toto hodnotenie presne zodpoveda Mahindra XUV500. Tiez na prvy pohlad dizajn, vybava, cena. Ale potom do toho sadnes a citis sa nekomfortne, zistis, ze to je vnutri nejake divno zastarale (nevravim, ze prave tentoo SS ma taky interier- nevidel som nazivo) a ani cena nie je zrovna extra special. Ked porovnas vybavy a ceny s konkurenciou.
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 17:46
Re: Mainstreamová hvězda
opat suhlas.... proste dokonale posadena trefa .... cielenie rextona je jasne... nebude zrovna na toho kto pokukuje po X6tke alebo X5 ze jo ... ale skor na toho kto taketo auto ozaj vezme uplne bezne a pravidelne aj mimo kvalitnu cestu ( povedzme k nejakej tej chate ci chalupe ktora zrovna nieje 100m od dialnice ale kusok "mimo" preludnenej civilizacie ) .... :yes:
15. 2. 2019 13:24
To se autor zblaznil?
Jasny a pak Honda CRV dostane jen 4hvezdicky. Ne, testu proste neverim a auto s mizernou prevodovkou by takove hodnoceni mit nemelo. Predpokladam ze autor dostal za ten clanek dovolenou v karibiku,...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:29
Re: To se autor zblaznil?
Ne, nezbláznil.
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 20:09
Re: To se autor zblaznil?
Toto fakt dostalo 4.5 hviezdicky ???? A este aj bez poriadneho pretestovania takto od stolu ?
Avatar - woody-alien
16. 2. 2019 00:31
Re: To se autor zblaznil?
Kurňa, tady zřejmě všichni cálujou jak diví. Redaktoři nevědí koho dřív "nanebevzít". >:-[]
Avatar - white label
16. 2. 2019 00:40
Re: To se autor zblaznil?
Já bych za tu dovolenou "v Karibiku" (obávám se, že to nebude ani na dovolenou "u rybníku") klidně vyzdvihl i prémiovost Taty Nano, nebo absolutně špičkové dílenské zpracování luxusních vozů značky Tesla. ;-)
15. 2. 2019 13:29
Obluda
SY bohužel nezůstal své pověsti nic dlužen. Opět vytvořil nejosklivejsi auto napříč třídami a značkami. Zadní partie jsou přímo ohavné. Uznávám, že auto je pro mnoho lidí spotřební zboží a vzhled moc neřeší, ale obecně design prodává. Naproti tomu top kožený interiér vypadá aspoň z fotek celkem pěkně.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:29
Re: Obluda
Houby obluda. Mimochodem, naživo vypadá o mnoho lépe.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:31
Re: Obluda
No, hezké to není, ale asi radši tohle ,než třeba minule testovaný knedlík C5 Aircross a mohl bych hledat další kopu podivností.
Avatar - Verny_2013
15. 2. 2019 13:58
Re: Obluda
Mám to stejně jako Ty. Tohle je jedno z těch nejobludnějších aut napříč třídami. Má celkem smůlu že je tak velký. U malých aut si třeba řekneš, není hezký ale je aspoň roztomile ošklivý. Design ve spojení s velikostí = jen a pouze obludnost. Jinak ten interiér se povedl, s tím souhlas.
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2019 16:43
Re: Obluda
Asi jsem divný, ale zepředu se mi líbí.
Avatar - centrum
16. 2. 2019 16:45
Re: Obluda
Nepáči sa mi to, to je lacné auto ;-\
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:35
Zkuste
si nové Ssangyongy naživo. Pak pochopíte 4,5* :-!
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:39
Re: Zkuste
Zkoušel si ? Pověz dojmy
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:44
Re: Zkuste
Jen staticky.

Ale:
1) zpracování a materiály úplně super. Dokázal bych si tedy představit třeba méně umělé dekory (hezké, ale nevypadají přírodně), ale jinak v pohodě.

2) prostornost super. I když má rám, tak mě pocitově nijak neomezoval.

3) velikost - auto je skutečně obrovské a vysoké. I přesto třeba nastupování nebo výška podlahy kufru je v pohodě.

4) design - naživo o dost lepší než na fotkách.

Jsem rád, že přichází na náš trh zpět. Působí i na náročnějších trzích, tak snad to nebude jen pokus ale usadí se v ČR stabilně.
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:46
Re: Zkuste
Souhlasím, že se snaží, ale to ukážou až kupci, největší výhodu vidím v použití mimo cesty a tahání těžkého přívěsu, levnější alternativa Landcruiseru. Za 1.2M bych ale neměl jediný důvod si nekoupit ten Landcruiser.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:48
Re: Zkuste
LC je jistota.

Nechce se mi zkoumat výbavy, ale LC ve srovnatelné výbavě vyjde určitě dráž.

Jinak se těším, až se tu v testu objeví XLV, to bude v diskusi "nablito" >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 13:51
Re: Zkuste
No ono záleží, na co tohle auto kupuješ, kdo chce jen SUV, ten si nepůjde ani pro tohle a ani pro LC. Pokud chceš i pracanta, tak buď na to máš a koupíš LC, nebo nemáš a tak koupíš SS >:D Nebo Dustera >:D
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:59
Re: Zkuste
No, hovořit o tom, že nemáš na auto, tak si koupíš Rextona za 1,2M je vcelku... jiný význam slova "nemáš" >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 14:02
Re: Zkuste
Nepochopils >:D

Nemyslím si, že někdo, kdo má 1.2M na auto (nebo alespoň né většina) si radši nekoupí LC, Pajero, Deffender už není, že?

A kdo to nemá, je tu Rexton od 750 tisic... a kdo nemá ani to, tak Duster..
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 14:07
Re: Zkuste
Já to vidím trochu jinak. Chceš nějaké auto s nějakou výbavou. Tu u Rextonu dostaneš za 1,2M, zatímco u LC budeš muset dát +0,5M navrch... Pak si rozmyslíš, jestli ten příplatek stojí za to...

Jinak řečeno - pokud budeš uvažovat o Rextonu za 750, asi nebudeš rozmýšlet nad LC za 1M... Resp. opět budeš mít otázku, zda +250 stojí za to...
Avatar - Ozzman
15. 2. 2019 14:14
Re: Zkuste
Já tedy vybírám auto jinak. Mám nějaký typ auta, který chci/potřebuji (u mne to byl u primárního auta vždy kombik). Tak se podívám, co za své peníze mohu mít, co nejlepšího do značky a motorizace, pak až se teprve podívám, jestli nemohu mít slabší-menší-levnější a vybavenější model. Vždy pro mne bylo víc lepší auto s lepším motorem a horší výbavou, než to menší-slabší s velkou výbavou.

Takže za 1.2M radši základní LC, stejně je to auto, kterým nebudu brázdit dálnice, na to to není a koupím si asi bez diskuzí auto, které mi vydrží, právě v tom terénu by mělo vydržet.

Když budu mít 800 tisíc a budu lesník, nebo revírník, nebo potřebovat auto, které mi odveze příves s 3t, pak mi nezbyde, než vzít Rexton a nebude to žádná potupa.

Ale je to můj názor :-)
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 15:44
Re: Zkuste
Ano, jde k tomu přistupovat různě.
Avatar - Dinar
15. 2. 2019 15:56
Re: Zkuste
Moc rád bych ti ten přístup věřil, až půjdeš a reálně za tohle dáš vlastních 1,2 mio, smeknu. ;-)
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 15:59
Re: Zkuste
Hele, řeknu to tak - to auto se mi tak líbilo, že pokud by mě jízdně nezklamalo, tak úplně v pohodě.
Avatar - Dinar
15. 2. 2019 16:04
Re: Zkuste
Jak říkám, jestli se to skutečně z bychaření změní na realitu, dej vědět.
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 13:48
Re: Zkuste
A co jazdne vlastnosti ? Pretoze uz z toho doterajsieho popisu a parametrov bude to auto na ceste tazkopadne.
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 13:49
Re: Zkuste
Psal jsem - hodnotím pouze statické dojmy. Klíčky jsem nedostal ;-\
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 13:51
Re: Zkuste
Sorry, to staticky som prehliadol :-)
Avatar - rohYpnol
15. 2. 2019 14:00
Re: Zkuste
Jinak jízdně budou evropská SUV určitě zajímavější. Rexton podle mě dává smysl jen tam, kde se předpokládá pohyb mimo zpevněné cesty. I proto nevidím pomalejší převodovku jako nějaké významné minus.
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 19:48
Re: Zkuste
Sorry, ale ja som alergicky na hojdanie v zatackach a naviac toto auto je velmi tazke, tych par recenzii, co som preletel, mi ten uvodny dojem len potvrdilo.
Mimo cesty ok, ak sa vyjasni, ako je to s pohonom.
Avatar - Blue Sun
15. 2. 2019 14:30
Re: Zkuste
Záleží na tom, kde tu těžkopádnost chceš hledat. V řezání zatáček bude nepochybně těžkopádné, je to třítunová skříň na kolech. Ale jinak?
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 18:05
Re: Zkuste
tak toto sa dobre cita... yong sa konecne prebera :yes:

[odkaz] za mna perfektne proporcie.... masivne ale zaroven elegantne a funkcne... v takejto tmavomodrej je to doslova luxusne pokukanicko... nevidim jedinu zasadnu chybu .. aj interier presne podla mojhho gusta... ziadne plavajuce sracky a displeje cez pol auta a pod.. ziadne kupelnove studia a la volvo pre "x" percentnych .. ale seriozna kabina pre chlapa :yes:

ten bocny profil je proste dokonaly... dokonca elegantnejsi ako u mnohych premiovych dvakrat tak drahych kuskov ktore uz z principu cielia viac na dizajn ako na teren.. a aj task je tu yong proste krajsi elegantnejsi .. nekutocne :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 17:29
Re: Zkuste
jo nove yongy su paradne suhlas... skratka maju to v sebe.... a uz sa tesim aj na nove korando ktore bude predstavene v zeneve ... aj na jeho hybridnu variantu :yes:

PS: chvalim svetlu vysku rextona [odkaz] ... takto to ma vyzerat... viac netreba dodavat... ( tam aspon 20 centi musi byt ) .. clovek hladajuci velke a relativne aj dostupne a prakticke SUV auto aj mimo cestu ma hned jasno ... aneb rexton je len jeden :yes:
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 13:43
Ale no tak ....
"Už tolik nedává najevo svůj asijský původ" - ved to je spredu ta maska prekombinovana, ako kazetak Aiwa z 80-tych rokov. Milion kadejakych liniek a prelisov.
"parkovací kamera má jasný a detailní obraz, který by třeba některá Subaru mohla jen závidět" - a ktore, ze su to konkretne ? Mozno by stacilo tu kameru utriet... (plus jas sa da nastavovat)
"v tomto směru se nástupní prahy za 29.800 korun určitě vyplatí." - ano, to sa vyplatia, aby znizili prejazdnost.
Plusom auta je cena a ci aj ramovy podvozok niecomu pomoze, to ukazu az poriadne testy.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 17:24
Re: Ale no tak ....
nebud zavistlivy... ram je ram... takze iste mu to v terene pomoze ;-) ( uz len kvoli moznemu kruteniu kasne v terene je lepsi ram ako klasika ... auto tak daleko menej trpi na krut v terene ver mi ) .. a to ze ostatni vyrabaju uz len same vonavky este neznamena ze ram je zrazu zbytocny a na nic ... nejake tie testy ( zahranicne ) su uz na nete davno.. ale to by si musel o to auto aj zavadit sam a zistil by si .... ja verim ze aj nas rasto ho casom otestuje a on to v terene vie.. krizenie naprav a podobne fajnotky ma v malicku takze snad rexton nesklame... za mna sa jedna o perfektny mix rodinneho terenneho auta vhodneho ale aj na bezne pouzitie aj ne bezne cesty s tym ze nejaka ta kazdovikendova cesta k lesnej chate tu bude radostou a pozehnanim a nie trapenim auta ako v pripade mnohych dnesnych uz viac cestnych SUV ( samozrejme cest vynimkam... range rover a pod ) .... :yes:
Avatar - Beefcake
15. 2. 2019 20:15
Re: Ale no tak ....
Zavistlivy ? :-) A myslel som to tak, ci ten "ram" bude mat partnera vo zvysku auta.
Avatar - wakantanka
15. 2. 2019 23:10
Re: Ale no tak ....
Len tak na okraj Carnival GQ má tiež rám, ale krúti sa statočne. Stačí postaviť jednou stranou na obrubník a máš problém zavrieť kufor. Takže nie je rám ako rám. :-)
Avatar - woody-alien
16. 2. 2019 00:33
Re: Ale no tak ....
Kroutí se statečně ? Tak to jsem asi vážně ještě neslyšel.... >:D >:D :yes:
Avatar - white label
16. 2. 2019 00:49
Re: Ale no tak ....
Kroutí se statečně, jako partyzán na Carnevalu...
Avatar - wakantanka
16. 2. 2019 07:47
Re: Ale no tak ....
Mno, neviem ako inak to popísať. Poraďte niečo lepšie. :-)
Avatar - speedfred
16. 2. 2019 08:05
Re: Ale no tak ....
krúti sa ako Kobra v koši.
15. 2. 2019 14:29
prodeje dle jednotlivých kontinentů?
kromě asie to tipuju na stovky kusů max nebo se pletu? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mariov8
15. 2. 2019 17:11
Ssangyong
Vždy to byla dobrá auta, design je opět lepší, ale masu ani teď na první pohled nenadchne. Jen mám z tabulek trochu pocit, že by to sneslo silnější motor. Jezdím v něčem s obdobným poměrem hmotnost, velikost, trvalá 4x4, i výkon není o moc vyšší, ale teda přez 200km/h to dostanu bez větších problémů. Jestli to ale má rám a nadále i schopný pohon 4x4, je to už dnes na trhu v EU jednorožec. Aut skutečně použitelných, rámových, i v terénu, už moc na trhu v Evropě nezbylo. Nevím proč, ale právě jsem si vybavil policejní nákup SUV pro službu v terénu "jediné a nejdokonalejší" "české" značky pod vedením pana "V".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2019 17:14
pekne
samozrejme nie kazdemu tento "dinosaurus" zaimponuje ale osobne radim rextona jasne nad nejake to ( dnes uz vymaknute a navonane ) sorento ... snad by som ho dal az kdesi k landcruiseru.... za mna je rexton teda dokonale terenne auto ktore ael uz samozrejem sa nezlakne ani nejakej ten beznej cesty a ponukne slusny komfort rodine na bezne pouzitie ... v tomto smere za mna urcite lepsia volba ako X5 a podobne vozy ktore uz nie su zdaleka tak terenne ani robusnte podvozkovo ako prave rexton a ktore su uz vyslovene len na kvalitnejsie povrchy .... s vlastnym motorom aj tymto novym dizajnom je to za dane peniaze kauf desatrocia pre cloveka ktory zrovna taketo nieco terenne a priestranne a prakticke potrebuje na kazdy den :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - speedfred
15. 2. 2019 21:20
Re: pekne
Chápem tvoju potrebu si vždy kopnúť do BMW ale toto porovnávať s X5 ? Myslím že fakt rozdielne zamerania auta a úplne iný zaujemci o kúpu samozrejme u nového auta.
Sám som zvedavý koľko ich uvidím na cestách. :-)
Chcel by som ísť do Ženevy tak schválne mrknem na to tebou spoza kompu ospevované Korando.
15. 2. 2019 21:37
Re: pekne
Byl jsi rychlejší :yes:
15. 2. 2019 21:29
Re: pekne
Ježíšmaria, jak můžeš psát a srovnávat tohle a X5. Promiň, ale s tímhle názorem se nálepky místního klauna nezbavíš. Projeď (posaď se do x5) a pak do téhle krabice. Už jen motor 2,2 je malý, převodovka - doba bronzová.
16. 2. 2019 11:26
Re: pekne
Škoda slov, zkus se projet v X5 nebo jakémkoliv moderním SUV z východu do Blavy a zpět, dej si nějakou outdoorovou vložku a pak s tímto.

Shazuješ těmito komentáři hlavně sebe ;-)
16. 2. 2019 13:21
Re: pekne
Prece nemuzes srovnavat auto, ktere zacina na 750 tisicich s BMW X5, ktere zacina pres 1.8 milionu (v soucasne dobe je nejlevnejsi X5 s 3.0 dieselem).
Vzdyt za normalne vybavene X5 (cca 2.1 milionu) si koupis tyhle rextony pomalu 3 kusy.
16. 2. 2019 14:23
Re: pekne
Vždy to tady píšeme, že se tato auta nedají porovnávat. Jen H/K je tady srovnává.
Ještě by měl vytáhnout Outlander a bude to komplet.
Avatar - speedfred
16. 2. 2019 16:18
Re: pekne
A nápis REXTON cez celé 5 vráta nevadi ? Keď u Poršä, VW a Škody si to kritizoval.
15. 2. 2019 21:54
Mimořádně nevkusný stroj!
Nemám vůbec nic proti krabicodním mohutným teréňákům typu LR nebo některých Amerik, naopak se většinou i moc líbí, ale tento korejsko-indický paskvil, to je tedy fakt designové peklo! Interiér vypadá mnohem lépe, ale proč si proboha u Ssang-Yongu nemohou návrh vzhledu kastle objednat u nějakého schopného designéra alespoň s elementární mírou vkusu?! 8-s 8-s 8-s Vždyť to už i ten 50 let starý UAZ vypadá zvenku koukatelněji! :-O
P.S. Za ztvárnění D sloupků a bočních oken na úrovni kufru by toho designéra měli rovnou profackovat nebo odvézt do blázince. Také modelace blatníků je mimořádně nepovedená... Koukatelné je toto auto vlastně jen zezadu, a ani tam to není nic moc.8-s
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2019 00:30
za mě super počin
narozdíl od většiny s designem teda takovej problém nemám. Jasne, není to krasavec typu LR Velar, ale podle mě je to tak škaredý, až je to pěkný. Samozřejme by to chtělo osobní ohledání, omakání a hlavně projetí, ale pokud to bude naladěno na pohodlnou a pohodovou notu, což předpokládám, mohlo by to představovat zajímavou alternativu pro někoho, kdo má dejme tomu ten milion na rodinné suv, chce solidní betelnej pohon, hromadu místa, a jako bonus dostane slušnou výbavu a kopec exotiky :-! a nebo jako pracant za 750, no proč ne. přeju těm klukum korejským hodně zdaru
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tmaxSVK
16. 2. 2019 10:10
4WD vs. AWD
V článku mi chýba podstatná informácia o tom, že pohon 4x4 možno zaradiť LEN v prípade horšej adhézie, kedy kolesá môžu prekĺznuť. Nakoľko je pohon zadnej a prednej nápravy spojený napevno, s uzatvoreným medzinápravovým diferenciálom (50:50 a nijako inak). Čiže dnešné "paničky" by mohli byť prekvapené, prečo ich predbieha zadok alebo prečo "sa to pojebabralo" alebo prečo to nezatáča za sucha.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
16. 2. 2019 11:36
Autorova ironie nebo nulová úroveň
Výsledek je jednoduše strašný. Opravdu hnusný design, nepovedený motor, katastrofální vnitřek, ovládání na kočku, sedadel se člověk bojí, veškerá harmonie vlastností a důvěra na bodu mrazu ještě když se přidá smrad a zranění. Nechápu nadšení autora textu, nadpis povedený návrat asi zřejmě musel myslet, že byl zázrak že se včera zvládl s autem vrátit domů a nenechal to někde na přejezdu lokomotivě nebo fakt nevím. Něco tak špatného jsem už dlouho neviděl, ihned se mi vybavuje něco mezi Multikárou a Patriotem. Za ty peníze úplně nehorázný počin. Možná za 300-400 Tkč aby si někdo užil pocit nového, ale víc fakt ne. Schválně, kdo by jste si to chtěl koupit? >:-[] 8-s
Rozbalit vlákno
2
16. 2. 2019 18:05
Re: Autorova ironie nebo nulová úroveň
A tys v tom jel?
Avatar - Emel
16. 2. 2019 19:53
Re: Autorova ironie nebo nulová úroveň
Tohle je náhodou docela fajn... hnědou teda moc nemusím, ale jinak bych si to představit uměl. [odkaz]

Jinak... nevěřím, že by SY zvládl komplex auta tak dobře, jako zavedená evropská a japonská konkurence. Ale pokud bude adekvátně levnější, bude dostupný servis a tak... prostě klasické něco za něco.
16. 2. 2019 17:58
Konzistencia opäť tvrdo znásilnená
Ten istý autor...
SY 0-100 12s: motor vie auto pekne rozpohybovať
RAV4 0-100 8s: dynamika nedostatočná.
Kopnúť si do EU... Check

Iank medzigeneračne to vyzerá na parádne zlepšenie, ale aj tak som si neni istý či to stačí na zavedenú konkurenciu. Ak chcem auto na prácu, do terénu, na ťahanie prívesu, asi by som volil napríklad Hilux a konkurentov, ktorí toho odtiahne viac a vyzerá byť menej nalešený. Ak chcem zasa luxusný tereniak tak by som asi priplatil 200 000Kč a bral LC, predsa len je to poctivé a zabehnuté. Ak chcem SUV, tak mi je rám celkom zbytočný, teda mi príde Sorento ako lepšia voľba. Proste v každej kategórií je podľa mňa lepšie auto, SY sa možno snaží byť nejaký kompromis a uvidíme ako úspešný bude.

Každopádne, keď už je to auto do terénu, nebolo by zlé ho v tom teréne vyskúšať - autor sa môže pozrieť na Rasťa Chválu, ako sa testujú autá v teréne, takto je to len porovnávanie tabuliek...

Takže za pokrok SY palec hore, prevedenie testu je bohužiaľ o ničom.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2019 22:05
Re: Konzistencia opäť tvrdo znásilnená
Rexton jinou přímou konkurenci než LC nemá. Hilux je dobrý tak na převážení těžkých kulometů po Sýrii a Sorento zase na rozvoz dětí po kroužcích. No a 200 tisíc na zemi nenajdeš, takže...proč místo LC nezkusit Rexton?
17. 2. 2019 11:45
Re: Konzistencia opäť tvrdo znásilnená
No veď vravím. Ale polovnikovi Alebo lesnikovi sa viac hodí ten hilux, lebo potrebuje naložiť krmivo, ulovok a pod, a to na nappa kožu dávať nechceš. Takisto zvládne určite viac aj v teréne. Rexa vidím fakt len pre niekoho, kto potrebuje teréne auto + mpv a má tých 700 000 a na výbave mu moc nezáleží. Za 1200000 už fakt môžeš mať LC.
Ale väčšina ľudí potrebuje vyjsť Max na lyže tak to hocijaký haldex a SUV zvládne dostatočne dobre s menšou spotrebou a lepším výkonom na ceste.