Diskuse

Start dlouhodobého testu: Mercedes-Benz E 220 d kombi

6.7.2018

Přibyl nám nový redakční člen. Zatím se tedy zaučuje, vypadá ale velmi slibně!

 

  • 33 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 06.07.  08:12

    Nemám rád naftu

    Ale OM 654 a 656 = respekt :yes:

    Takhle má vypadat a fungovat nafta = když už musí bejt

    Pro obří nájezdy = nafta = 2litr M264 se startér generátorem a R6 3,0 (M256)

    Asi nejlepší nová squadra motorů [odkaz] :yes: :-!
    • 32 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 06.07.  08:26

      « Re: Nemám rád naftu

      mě by zajímalo kolik lidí nalítá v takovýhle autech tisíce km měsíčně, tipuju kolem 5ti % >:D stejně berou naftu protože ušetří pár tisícovek na autě za dvě mega, tohle už není typickej služebák, no hodně lidí co jezdí dost jen město/příměsto a maj prachy, typicky Praha, stejně furt kupujou naftu, satelity jim vymlely mozek :-)
      • 43 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 06.07.  08:31

        « Re: Re: Nemám rád naftu

        Tvá definice český postsocialistický reality je bohužel asi dost trefná = ale většina MB E = se asi prodá v jinejch místech planety :-)

        Je to klasickej služebák = přesně tohle má jeden špičkovej německej výrobce Plattenspielerů = a zvládne v tom nalítat neskutečný kilometry
        • 40 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 06.07.  08:44

          « Re: Re: Re: Nemám rád naftu

          tak éčko se prodává všude dobře, s tou naftou mě překvapilo, kolik jí jezdí třeba i ve Francii, Belgii, Itálii, i v nových malých autech, prostě benzín je cenově znevýhodněnej v celé eu a tak to taky vypadá, jakmile se ceny srovnají pude nafta do háje
          • 32 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 06.07.  11:51

            « Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

            Ono by to asi chtělo ten Mercedes mít a ne jen o tom plkat. Já jsem 200 000 najel během 5 let …… Nemám sice E klasse ale jinak takových jako jsem já je dost.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.07.  12:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

              Reaguješ na správný příspěvek? 4BT napsal něco zcela jiného než ty.
              • 11 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 06.07.  13:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

                Reagoval správně na 4bt, jen o příspěvek vedle.
            • 40 Reagovat !

              foto kesumb

              kesumb 06.07.  12:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

              Najezdím asi taky 40tkm ročně a vzal jsem si dobrovolně benzín a nakonec jsou mi ty dva tři litry spotřeby úplně ukradený. V reálu je to číslo na palubním počítači a to je tak všechno. Pokud člověk opravdu řeší to, že je těch 40 tis Kč rozdílu ročně na palivu (v podnikatelským světě, kam se tyhle auta kupují je to pod 30 tis. Kč) hodně, pak asi OK. Ale v kategorii vyšší střední je takovýhle rozdíl spotřeby spíš pocitová než existenční věc.
            • 00 Reagovat !

              foto 4bytelnykola

              4bytelnýkola 06.07.  14:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

              ok, v mým okolí zase ne, hned se nečil :-) jinak jsem najel během 5ti let něco kolem 150tis a stejně v benzinu..
      • 21 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.07.  11:49

        « Re: Re: Nemám rád naftu

        Tohle je typická fleetová motorizace, jen je bohužel stejně náročná na palivo jako R6.
        • 01 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 06.07.  14:49

          « Re: Re: Re: Nemám rád naftu

          když to mají taxikáři nebo "manažeři" ok, ale v soukromým sektoru se to taky hodně kupuje a smysl to prostě nedává
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 08.07.  06:05

            « Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

            V Německu jsou privátní nájezdy i kvůli delším cestám do práce taky vyšší a platba za šestihrnek není stejná. Mají to dobře spočítané, aby to smysl dávalo ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto 4bytelnykola

              4bytelnýkola 08.07.  16:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nemám rád naftu

              ok, ale subjektivně tohle auto se čtyřhrnkem je fail:)
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 06.07.  12:23

        « Re: Re: Nemám rád naftu

        No... něco o vymytým mozku mě napadlo taky... ale v jiných souvislostech.
    • 20 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 06.07.  09:09

      « Re: Nemám rád naftu

      Sice bych z těch tvejch rovnítek blil, ale souhlas. Krom toho Ečko se kupuje na velký nájezdy a navíc v něm bude motor (soudě podle předchůdce) velmi dobře utlumenej.
      Krom toho snad jinou verzi než 220 d nepotkávám.
      • 32 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 06.07.  09:21

        « Re: Re: Nemám rád naftu

        Ani se nedivim = ono to docela stačí i na německý dálnici
      • 50 Reagovat !

        foto vabis

        vabis 06.07.  09:53

        « Re: Re: Nemám rád naftu

        Konecne aspon trosku pekny redakcni clen :yes: A ne takova muka, kterych jsme byli svedky. Ecko nemusi byt na velke najezdy, ale umi dobre. Ecko je spise prvni auto, od ktereho uz jdou velke najezdy vydrzet. A rozpocteno na km to nevychazi vubec spatne! Je to auto od ktereho chlap zacne rikat, mam auto. Odpusti i nejake ridicske chyby, kdyz to obcas lehce prezenes. Navic politicky jeste okoli neprovokuje. Pro relevantni informace si pockam na pana Vaculika, jak auto na zaver zhodnoti ;-)
  • 07 Reagovat !

    foto topten

    topten 06.07.  09:14

    emise

    nechate taky otestovat emise jedovatyho NOx, kvuli kteremu umiraj deti [odkaz] ?
    jestli se jim to uz podarilo srazit na aspon trochu unosnou uroven, aby se nestalo, ze auto za 2M bude muset majitel nechavat odstavene pred "zakazanou" oblasti, coz nemusi byt jenom mesta, ale napr. cela alpska udoli, kde kdyz v sobotu dopoledne pri vymene turnusu v -15C nastartuji vsechny jedomety, tak se to musi blizit plynove komore…
    a nejlepe otestovat na zacatku a pak na konci dlouhobeho testu, tedy pri aspon 100tis km, jestli vam to tak dlouho nechaj, o cemz pochybuju.

    dovetek:
    v praze a nekterych dalsich krajich je ted vyhlasena smogova situace kvuli troposforickemu ozonu, ktery vznika fotochemickou premenou NOx, jejimz zdrojem jsou hlavne emise z dyzlu. porad plati, ze jeden dyzl vypusti 10x tolik jedovateho NOx co jeden benzinak, tak bych chtel zazit, ze konecne nekdo zodpovednej bude mit koule a aspon v tehle smogovych situacich zakaze provoz naftovych jedometu, kvuli kterym vznikaj tyhle smogovy situace a umiraj deti - viz. odkaz vyse...
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 06.07.  09:22

      « Re: emise

      [odkaz] zvláštní že to lidi nechtěj vidět slyšet = zatimco nějakej pěknej hoax = ten rádi i pošlou dál >:D
      • 31 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 06.07.  11:57

        « Re: Re: emise

        Chudí duchem budiž blahoslaveni. I ty budeš sedět "na Výsostech" hned vedle boha otce. :-) :-) :-)
        Poslední měření prokázala u dieselových agregátů Euro 6 d průměr 38 mg a u Euro 6 d benzínů 29 mg.
        To znamená že jsou na tom skoro stejně. Ale co se týče zachycování částic velmi jemných nebezpečných, benzíny zachytávají jen 75%, diesely 99,9%.
        Takže až tady budeš zase perlit o smogu, nezapomeň se zmínit o ekoboostech, TSI a podobných chrličích extrémně jemných částic.
        • 21 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 06.07.  12:43

          « Re: Re: Re: emise

          To bude asi tým, že z benzínu bez DPF vylezie všetko čo prešlo cez vzduchový filter. No a to, že par nových dieslov ma emisie o tretinu vyššie ako benzín, ktorý ma rovnaké emisie NOx už od EURO3 ma nejak nevytrhne. Lebo tých starých šerblov sa rôzny kolenovrti ako Ada nezbavia ani za 20 rokov. Nehovoriac o tom, že ani vytĺkanie DPF filtrov nie je nijak zvlášť postihované.
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 07.07.  11:51

          « Re: Re: Re: emise

          Nejlepší je, když tvoje alter ego Áda prosazuje naftu a argumentuje emisemi nových dieselů, ačkoliv sám provozuje desetiletou plečku... která plní maximálně rekordy v oblacích černého dýmu:) v čem jezdíš ty, WinDiesele?
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.07.  11:43

      « Re: emise

      Kvůli poslední větě doufám, že jsi kromě těchto plačtivých řádků celý týden trávil lobbováním na radnicích jednotlivých měst kvůli harmonizaci světelných kříižovatek, za plynulost provozu v městech a zrušení nesmyslných zákazů.

      To je důležité vyřešit, ne tyhle slaboduché výkřiky.
    • 10 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 06.07.  11:56

      « Re: emise

      Chudí duchem budiž blahoslaveni. Budeš sedět "na Výsostech" hned vedle boha otce.
      Poslední měření prokázala u dieselových agregátů Euro 6 d průměr 38 mg a u Euro 6 d benzínů 29 mg.
      To znamená že jsou na tom skoro stejně. Ale co se týče zachycování částic velmi jemných nebezpečných, benzíny zachytávají jen 75%, diesely 99,9%.
      Takže až tady budeš zase perlit o smogu, nezapomeň se zmínit o ekoboostech, TSI a podobných chrličích extrémně jemných částic.
      • 20 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 06.07.  12:27

        « Re: Re: emise

        Euro 6d.je pekná vec, ale velká časť nášho autoparku je eu3-5 ;)
      • 01 Reagovat !

        foto topten

        topten 06.07.  17:06

        « Re: Re: emise

        s povdekem jsem si taky nekde cet, ze se nejakymu dyzlu podarilo dostat do limitu, ale prvni vlastovka jaro nedela.
        od zari zprisnenej limit je 168mg/km NOx v realu a to bylo revu, ze se to neda splnit. predpokladam, ze vetsina dyzlu bude tenhle limit, horsi nez benzinovej euro3 starej skoro 20 let, plne vyuzivat.
        a pokud jde o benzinaky, necet jsem zadny test, ktery by prokazal, ze by se nejaky benzinak nevesel do laboratorniho limitu i v realu.
        jen nekde v roce 2013 se objevil clanek, ze stavajici benzinaky se nevejdou do limitu platnyho za 4 roky, tedy od 2017, a to pokud jde o PN, coz nove resi GPF
    • 20 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.07.  13:10

      « Re: emise

      "nechate taky otestovat emise jedovatyho NOx, kvuli kteremu umiraj deti [odkaz] ?"

      Zapomněls na štěňátka.
  • 22 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.07.  11:47

    Je to dobrý motor...

    ...ale limity 4R konstrukce jsou jasné. Nicméně v rámci mezí je relativně tichý a klidný. Spotřeba na úrovni šestiváce při podobných jízdních režimech a občasný nesoulad převodovky a charakteristiky motoru je jedním z mála mínusů, když už potřebujete tenhle motor.
  • 12 Reagovat !

    foto Zetti

    Zetti 06.07.  12:00

    Mercedes uz ne

    5 let jsem mel :yes: W124 300 DT :yes: , pak kratce W124 kombi 300 TDT a nakonec W210. Tu jsem koupil petiletou od kamarada z puvodni ceny 1,6mio slevil na 500K )slusnej ulet na aute), garazovane najeto 100 tis. Hned prvni cestu jsem dostal tecku na sklo, oprava 17K v M3000 a dve reklamace prace. Pak se zjancila elektrika, spadly okna a na pristrojovce barevna hudba. Kdyz jsem s tim krapem v zime nezacouval do garaze, tak jsme se rozloucili. Kupujici nasel spoustu malych rezavych puchyrku na ramu kolem dveri.
    Pak jsem jeste koupil fungl Sprintera 318 CDI (2007), z toho po dvou letech kapala rez, ze jsem ho musel nechat za raketu prelakovat. Pry tzv naletova rez, na kterou se zaruka nevztahuje.

    Ale uvod do recenze je zajimava, je to nehezke, zbytecne velke, vzadu neni misto pro nohy a po dlazbe kodrca jak zebrinak. Za 1,3 mio plus docela lace. Kupujte - nebudou.

    Jake jine auto byste koupili za 1,3 mio a proc?
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 06.07.  12:06

      « Re: Mercedes uz ne

      Na základě ojetých vraků hodnotit nové auto je velmi amatérské. E-Klasse nepovažuji za nejlepší vůz třídy, ale je téměř perfektní. Drobnosti, které mi vadí mohou být pro jiné přednostmi.
      E-Klasse nemá málo místa a nekodrcá, to si pleteš.
      • 21 Reagovat !

        foto Zetti

        Zetti 06.07.  12:24

        « Re: Re: Mercedes uz ne

        Nemluvim o vraku, ale petiletem autu se 100 tis. km jezdenym jen o vikendech za porizovaci 1,6 mega (jeste v roce 2003, za ty prachy se dal koupit v Praze pekny byt), protoze do prace jezdil jako sef stavebni firmy off-roadem. A Sprinter byl funglofka. Vztah Mercedes versus zakaznik je dost tristni, o naletove rzi rozhodovala fabrika ne prodejce. Panty pod zadnimi dvermi nemely zadny lak ani jinou protirezovou ochranu. Proste ty auta jsou des.

        Predposledni odstavec vychazi z textu, si to jeste jednou precti, o bouchani motoru jsem se ani nezminil
        • 21 Reagovat !

          foto rokyta-p

          rokyta.p 06.07.  17:13

          « Re: Re: Re: Mercedes uz ne

          Každý medvěd rezaví , nejen obligátní Sprinter nebo Moucha :'-( ale hlavně že takový low cost jako Peugeoty nebo VW moc ne, si holt člověk nevybere
    • 40 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 06.07.  12:13

      « Re: Mercedes uz ne

      Za 1,3 je Superb nebo Passat v plný výbavě a třeba s 280hp motorem. Pak za to taky čas od času byl základní Touareg. Otázka volby relativně základního Ečka je taky v zůstatkový hodnotě, která není nijak špatná. Sice to není kategorie kolem 2 mil. Kč, kde se dá opravdu vybrat, ale už v téhle ceně nejsou špantý auta a je to opravdu o preferencích. Abych odpověděl, já bych třeba tohle E bez 4matiku nechtěl a vzal radši něco jinýho nebo připlatil. Jenže jakmile se do Etrošku přihodí, je to k těm dvou milionům a navíc pak v poměru k zůstatkový hodnotě je to opravdu o dost dražší. Takže proto říkám, že tahle verze smysl má.
    • 21 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 06.07.  12:20

      « Re: Mercedes uz ne

      Na tomhle serveru?

      Jedině Superba... s 1.4, která ještě vypíná dva válce...
      :-(
    • 00 Reagovat !

      foto martinST

      martinST 07.07.  13:01

      « Re: Mercedes uz ne

      Ted je údajně doprodej Lexusu gs450h v plné výbavě za 1,1mio bez dph. Oproti zmíněným passatum nebo superbum je tenhle Lexus trochu (úplně) jiná liga.
  • 30 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 06.07.  13:37

    M

    Tieto motory su velmi dobre.
    • 20 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 06.07.  14:58

      « Re: M

      který nový motory od premie jsou špatný a proč?:)tedy od čtyřválců nahoru..
      • 30 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 06.07.  17:06

        « Re: Re: M

        Jo jsou, technicky jsou nepovedene motory TFSI nebo Bmw N63 4.4bi >:-[] ... Mercedes ale představuje stylové auti :-) Je to švihák lázeňsky :yes: čtyřválc je pak kompromis no :-|
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 06.07.  20:43

        « Re: Re: M

        Sakra hodně = prémie je skoro horší než mainstream
        Nebejt pár výjímek prémiová nekvalita je tak trochu až šokující [odkaz] dlouhodobě nejhorší je většinou Audi [odkaz] [odkaz] aneb Vorsprung durch Technik [odkaz]

        Nejspolehlivější je [odkaz]

        • 00 Reagovat !

          foto 4bytelnykola

          4bytelnýkola 06.07.  21:03

          « Re: Re: Re: M

          nevim do jaký míry se dá těmhle statistikám věřit, Audi nechci nějak obhajovat ale něco jsme už v rodině měli a dobrý, je to teda pár let zpátky, všechno benzin, většinou v6, ted má brácha a4 2.0tdi a ok.. já bych to tipoval že se všechno kazí docela podobně, viz třeba nástup benzinových turbomotorů se kterýma měli problém skoro všichni
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 06.07.  21:07

            « Re: Re: Re: Re: M

            Jak se dá věřit datum pojišťovny? Těm zrovna docela hodně řek bych :-)

            Navíc to bohužel odpovídá všem zdrojum :-|

            Podobně na tom teda fakt nejsou = rozdíly sou naopak až šokující = stejně jako třeba náklady na 10 let provozu apod. = de o násobky, přesnějš nekolikanásobky

            Z prémie je nákladama i poruchovostí slušnej Lexus a neni jedinej. Německá D3 představuje spíš opak

            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 08.07.  10:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: M

              Prémií jezdím od roku 2006, kompletní D3 i Jag. Za celou dobu jsem měl jediný problém, kdy se dá říct, že mě auto nechalo ve štychu a to v XF, kde mi bouchla zadní pneu a kompresorek s emulzí nemohl na opravu stačit. Nebavím se o jednom modelu, jedné značce a už vůbec ne o nájezdu pár tisíc km. S pojišťovnou jsem vyjma drobností poškození cizími vlivy neřešil nikdy nic.
              Přijde mi tedy naprosto relevantní napsat, že na hitparádách amerických pojišťoven nevidím na základě vlastní zkušenosti nic, co by mě přesvědčilo o opaku z hlediska toho co jsem napsal. ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.07.  20:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                To sme už probrali = tvá vlastní zkušenost = má zjednodušeně = hodnotu nula

                Čísla za stovky tisíc aut = maj výpovědní hodnotu

                Ale s tvym finálnim odstvcem souhlas = znám naopak lidi který kvůli pár poruchám 7 báva zanevřeli na dlouhý roky na značku. Obojí je extrém

                • 20 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 09.07.  04:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                  Co řeší na autech s tovární zárukou pojišťovna?
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 09.07.  07:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                    Netušim = ale to že sou prémiový motory spolehlivější = je blbost
                    Jejich prémiovost je v lepšim uložení takže menších vibracích, lepšim odhlučnění atp.
                    Ve spolehlivosti = fakt ne

                    Krom extrémů typu tý RS6 = je i u hodně nepovedenejch věcí poruchovost max. někde na polovině = to máš statisíce možností = že tvuj kus bude ok
                    • 20 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 09.07.  08:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                      Spíš mi jde o údaje jakýchsi pojišťoven, nesedí mi to na nové a zánovní vozy, zvlášť, když se tovární záruky prodlužují.
                      Pokud dojde k nějaké poruše, pak je jasné, že spíš u technikou nabouchaných prémiových vozů, než u jednoduššího mainstreamu.
                      • 02 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 09.07.  08:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                        Platí to i celkově = ale mluvili sme o motorech

                        V evropě je prémiová i nafta = neni to přímo poruchovost i když svym způsobem trochu taky = problémy s emisema má všechno od 4válců po V8

                        Prémiovost neni o spolehlivosti
                        • 20 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 09.07.  08:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                          Nespojuji si prémiovost se spolehlivostí, ale tvrdím, že není apriori nespolehlivější.
                          • 02 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 09.07.  08:43

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                            Ne apriori = jen v reálu :-)

                            Hodně to zkazil hon za výkonem a válka mezi Audi a BMW. MB se nezúčastnil = a byl na tom trochu líp. Poruchovost prémiovejch motorů = byla jednu dobu vyloženě žalná
                            Snad už je to trochu lepší

                            Viz ty data = slušně si stálo a i přes mírný zhoršení v motorech furt stojí = Maserati

                            Ono viz ta minulá RS6 = hon za co nejvyššim výkonem = logicky částečně vede k nižší spolehlivosti. A nejen u Audi tu rovnováhu výkon vs spolehlivost neuhlídali
                            Z tohohle vychází z D3 dlouhodobě nejlíp MB = velký motory mu vždycky šly a spolehlivost jakžtakž ok

                            Je to trochu bokem = jinak skvělý [odkaz] mělo taky hodně dlouho velký problémy se spolehlivostí
                            • 10 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 09.07.  10:06

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                              Vysokovýkonná auta vždy potřebovala trochu jiný přístup. Rozšíření motorů se supersportovními parametry s sebou nesou pečlivější a jasné postupy při jejich provozování a to si mnozí majitelé neuvědomovali.
                              • 01 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 09.07.  11:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                                Podle výsledků = drtivá většina si to neuvědomovala? :-)

                                Ne já tam vidim jasnou chybu automobilek. Výkonnejch modelů bylo za historii po současnost mraky = děsivě poruchovejch = no viz odkaz
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 09.07.  11:58

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                                  Poruchové adekvátně k tomu co nabízely dané modely. O servisech a poruchách Ferrari nebo Lamba šly až hororové skazky a to mají tak dlouhou historii.

                                  Vem si závodní motory, i přes neskutečný výkon dnes vydrží pár tisíc km, dříve zlomek a přesto by nikdo nechtěl po 5tkm měnit pohonné ústrojí.

                                  U vysokootáčkového auta s větším výkonem kontroluju min každou delší jízdu olej, chladící kapalinu atd. Věřím, že z těch co měli problémy toto dělal málokdo.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 09.07.  12:05

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                                    Vidim to jinak = pokud vim poruchovost AMG velkoobjemovejch motorů = byla výrazně nižší než to fakt nepovedený období Audi BMW. To samý třeba Cadillac atd.

                                    Myslim že u Ferrari taky nebyly největší problém motory = u Lamba si nejsem jistej

                                    Dneska máš 4-5válce 400 koní a taky nevim o nějaký extrémní poruchovosti

                                    Nebo Maserati = v 80. letech nebo kdy prej hodně odcházely turba = ale i tehdy to šlo = pro tehdejší Supru si udělali svý = a mělo poruchovost pod 1%

                                    Je to vždycky jen o automobilce = hon za výkonem sice ohromoval a lidem se líbil = ale spolehlivosti dali v tý době pěkně na frak. Pokud vim už se to zlepšilo
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto webpaja

                                      webpaja 09.07.  12:19

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                                      Nesrovnával bych AMG motor, který vrcholil mezi 4500-5500rpm s S8, kde to bylo o 7000rpm. A rozdíl v tom, když jsi S8 točil ve špičce, oproti nafounutému relativně nízkootáčkovému motoru AMG je velký.

                                      U Ferrari šlo o to, že spousta motorů musela do tří let na výměnu rozvodového řemenu nebo po směšném nájezdu.

                                      Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. Podíej se na současnou F1, motory by mohly reálně točit daleko více, ale už by nevydržely tu porci km.
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 10.07.  18:08

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M

                                        AMG V8 6,3 měl vrchol v 6800 ot.
        • 30 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 08.07.  06:13

          « Re: Re: Re: M

          Janá páka! Nech těchto výkřiků, sám víš jaká je to hloupost. Beefcake psal, že ty motory jsou dobré a ty sem hodíš znovu Auris.

          M-B E je to oč tu běží. A třeba občas omílaný Lexus přestane reálného konkurenta E vůbec v Evropě nabízet.
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.07.  20:49

            « Re: Re: Re: Re: M

            Ne to fakt nevim :-!

            Vůbec nejde o Auris = tahle pohonná jednotka = je nejspolehlivější. Tohle je jen náhodou aktuální test = klidně si tam dosaď C-HR nebo Prius nebo [odkaz]

            Reaguju na 4bytelnýkola a dávám odkaz = na nejnespolehlivější motory = to je oč tu běží
  • 30 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 06.07.  22:23

    preco?

    Preco su tieto auta uz take vysperkovane a preco vyrobcovia stale vyvijaju nove naftove 4valce? toto je totiz stale velky hrac, pre strednych manazerov v korporaciach, car policy ta obmedzuje, cize mas limit 45tisic bez dph, mozes premiu ale musis naftu a nemozes 6valec. toto a 520d su jedina volba.
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 08.07.  10:13

    Přetahovaná D3...

    ...donutila ostatní výrobce dělat lepší auta. A samotnou D3 zocelila tak, že kdokoliv z nich bude vždy etalonem, ke kterému se snaží ostatní přiblížit, vyrovnat a někdy i předhonit.
    Srovnávat tu mainstream s prémií může jen ten, kdo v jedné ze skupin nejel.
    D3 zlepšilo JLR, donutilo Maserati přijít s novými model, věřím, že donutí i Lexus k návratu v plné zbroji. |američané zlepšují Cadillac, Genesis se snaží navázat na vzestup Lexusu.

    Toto vše má jedinou příčinu, D3 a z ní nejvíc M-B, či BMW. Audi ukázalo, že i s menším počátečním renomé lze bez bázně a hany této dvojce konkurovat a zlepšovat se.
    • 10 Reagovat !

      foto 4bytelnykola

      4bytelnýkola 08.07.  16:17

      « Přetahovaná D3...

      souhlasím a podepisuji v plném rozsahu :-) chtělo by to ale třídní boj, něco na úrovni a4 nebo a6 a nacpat tam infiniti, acuru, cadillac a spol..
      • 02 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 08.07.  20:15

        « Re: Přetahovaná D3...

        Nezapomnel jsi na Teslu? ;-)

        [odkaz]

        Gamechangeru zdar

        Citace:
        the Germans have been “sitting on their backsides fumbling around with press releases and half-promises of action on EVs while continuing to invest the vast majority of their time and resources into fossil fuel vehicles and trying to wring the maximum revenues out of this century-old technology,”
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.07.  04:34

          « Re: Re: Přetahovaná D3...

          BMW má stále V12, Tesla přišla s inovativním pohonem, ale já ještě stále chci klasiku. ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto DonVito

            DonVito 09.07.  22:03

            « Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

            Klasiku ti nikdo nebere.

            Myslim, ze o priblizovani k V12 se uz ale nikdo nesnazi... Podle me je dnes vyvoj V12 mrhanim zdroju.
            Stejne tak mnoho slepych vetvi vyvoje (predevsim Audi/VW) se nesnazi temer nikdo napodobit, pokud vim.
            Namatkou: litrovy diesel, R/V5, W8, W16, dieselove V8, Pumpe-Duese, preplnovani turbo A kompresor, 5-ventil, diesel hybrid.
            K tomuto se opravdu skoro nikdo priblizovat nechce >:D

            Ale etalonem, ke kteremu se momentalne snazi priblizit snad vsichni, je Tesla ;-)

            A zatim se nejvic dari.. Jaguaru :-)
            A D3? Jo ta ma momentalne.. i3 >:D

            Takze asi tak k vecnym etalonum.

            PS Audi nam hlavne ukazalo, ze i CEO muze skoncit ve vezeni :-) Takze ano, bez bazne urcite, ale bez hany ani nahodou >:D

            PPS Nechapu jak muzes napsat pod vlivem dieselgate, kartelu, problemum s TSI a DSG atd. takovyhle pateticky.. vety o D3. [odkaz]
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.07.  20:50

      « Re: Přetahovaná D3...

      Nesouhlasim a v žádnym přípapadě nepodepisuju :-)
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 09.07.  04:35

        « Re: Re: Přetahovaná D3...

        No problemo, ale Lex by bez S-Klasse zřejmě ani nevznikl, těch příkladů je.... ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.07.  07:42

          « Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

          Nojo = první ve třídě bylo myslim Quattroporte :-)
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 09.07.  08:03

            « Re: Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

            To nevím, myslím, že tradice limuzín M-B je dlouhá a proti ní a v zásadě kopií přišlo LS.
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 09.07.  08:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

              Že vzor pro první Lex byl MB = to je známý. Pěkně ho nedávno testnul Rasto = asi si viděl
              Myslim že málokdo si uvědomuje = že současně s Audi V8. A8 přišlo až pár let potom = zatimco to LS zmíní někdo relativně často = že to samý platí pro audi = málokdo :-)

              Ale první limuzína dnešního střihu XJ, 7er, S prostě Luxury cars třída F = první auto dnešního střihu bylo Maserati v roce 1963 [odkaz]
              • 20 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 09.07.  08:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

                Myslel jsem toto: [odkaz]

                Audi V8 se vyrábělo od 1988, Lex od 89 ne? ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 09.07.  08:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

                  Mercedes je bez diskuzí průkopník luxusních aut = ale W111 se nejmenovalo S a Quttro je prostě první plnohodnotná limo dnešního střihu = včetně dvou osmiválců

                  Ano taky vnímám ten zásadní rozdíl = Audi V8 1988 a Lexus LS 1989 ;-)

                  A nebo první A8 = 1994, první LS = 1989 :-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 09.07.  08:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

                    Já to blbě přečetl, ano V8 byla spíš lux derivátem modelu 100. Nicméně tradice je tam delší.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 09.07.  09:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přetahovaná D3...

                      Když o tradici = tak o tý Mercedesu a Maserati

                      Pro zajímavost letošní 1. pololetí [odkaz]
  • 11 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 09.07.  15:49

    20 000 km test

    Mam dnes nabehnutych 20 500 km s E 350 bluetecom a zatial uplne spokojny. Nic neodislo nic nevrzga ,nebucha a jazdi tak isto ako ked som ho prevzal. Okrem poskrabanych AMG diskov to asi nebola chyba MB... auto ako funglovka :yes:
    • 22 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 10.07.  09:33

      « Re: 20 000 km test

      naučíš se řídit a ani disky nebudeš mít odřené. Jiank klobouk dolů, 20 000 km na hrbu a auto pořád jede :yes:
    • 11 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.07.  18:29

      « Re: 20 000 km test

      Neuvěřitelné, po takové "porci" km si už stihl poškrábat disky, ale jinak auto stále jako funglovka...? 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto vintes

    vintes 13.07.  21:16

    kurzové sázení, velmi spolehlivé informace

    kurzové sázení, velmi spolehlivé informace
    www.vitosen.blogspot.cz
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Patrasovou zdrtila smrt chlapce (†5) po jejím vystoupení: Po kritice učinila zásadní rozhodnutí

Patrasovou zdrtila smrt chlapce (†5) po jejím…

Dagmar Patrasová (63) nakonec dala za pravdu hromadě rozlícených fanoušků a smazala na svém oficiálním…

Bouřky v pondělí řádí v Čechách i části Moravy. Sledujte radar

Bouřky v pondělí řádí v Čechách i části Moravy.…

Avizované bouřky dorazily v pondělí odpoledne do Česka. Kolem 14:30 se blýskalo v jižních, západních i středních…

 

iSport.cz

Video v prvním kole: Sparta, Slavia i Plzeň by měly být pod dohledem

Video v prvním kole: Sparta, Slavia i Plzeň by měly…

Roman Hrubeš sice předčasně opustil první jednání nové komise rozhodčích, projekt videa to ovšem nemá ohrozit.…

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu restaurace a zkouší trénovat

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu…

Do Česka se vrací jak na dovolenou, jednou za rok. Tomáš Kaberle (40) po skončení kariéry zůstal v Torontu, kde…

 

Reflex.cz

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila a boří zavedené politické standardy

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila…

Jacinda Ardernová nastoupila do úřadu premiérky 26. října roku 2017. Tedy šest dní poté, co zjistila, že je…

Podpořila by nepřátelství vůči islámu. Německé nakladatelství odmítlo vydat knihu bývalého politika Sarrazina

Podpořila by nepřátelství vůči islámu. Německé…

Podle německého deníku Bild se nakladatelství Random House rozhodlo nevydat novou knihu známého německého…