Subaru ukazalo a ukazuje jak se to ma delat a to vcetne motoru a lpg korejci vedle v testu se maji jeste hodne co ucit.
A to se v testu nepise o vynikajici kvalite vozu a fungujicim pohonu vsech kol za vsech podminek.
A cena je presne takova ktera by mela byt u precizniho vozu s malou spotrebou.
Skvele auticko se skvelou spotrebou za pekne penize .
V techto novych modelech se prilis neorientuji, ale mam dojem, ze i ve Foresteru 2.5X je normalni SOHC se stelovanim ventilu sroubky. A variabilni casovani ventilu tu neni, to maji jen DOHC. Nebo se mylim?
Jinak auto je perfektni, sice uz ztratilo spoustu svych puvodnich vychytavek a je to takove vzhledem tuctove SUV, ale koncepce v jadru dobra. Dvouapullitr je pomerne usporny motor, s krasnym linearnim prubehem vykonu. Dela se i ve spojeni s AT, ale nenasel jsem, o jaky pohon 4x4 se pak jedna. O klasicky MPT nebo o sofistikovany VTD? VDC (stabilizace a protiprokluz) je snad uz i u manualu...
Skoda, ze jich nebude v prodeji dost na to, aby si za cas clovek mohl vybrat dobrou ojetinu...